Key Account Manager till Amazon 🚀
Wrknest AB
Företagssäljare

Om tjänsten Som Key Account Manager inom Existing Seller Management (ESM) hos Amazon ansvarar du för att utveckla och optimera en portfölj av etablerade säljare. Genom datadriven analys och skräddarsydd rådgivning hjälper du säljare att maximera sin tillväxt och förbättra sin lönsamhet på Amazon Marketplace. Ditt fokus ligger på områden som kampanjstrategier, produktutbud, internationell expansion och logistiklösningar. Rollen innebär även att bygga långsiktiga relationer och fungera som en strategisk partner för säljare i en dynamisk och global miljö. Dina framtida arbetsuppgifterDu kommer att spela en nyckelroll i att stärka Amazons säljpartners genom strategisk rådgivning och relationsbyggande. Exempel på arbetsuppgifter: Hantera och utveckla en portfölj av etablerade Amazon-säljare. Analysera försäljningsdata för att identifiera tillväxtmöjligheter. Genomföra affärsgenomgångar och justera strategier utifrån resultat. Hjälpa säljare att utöka sitt produktsortiment och nå fler marknader. Skapa och genomföra årliga strategiska planer för nyckelkunder. Lösa operativa utmaningar och identifiera långsiktiga tillväxtstrategier. Bygga starka relationer med beslutsfattare och fungera som deras primära kontaktperson. Arbeta tvärfunktionellt med interna team för att förbättra säljarnas upplevelse. Driva projekt för att utveckla och implementera nya verktyg och processer. Specialisera dig inom ett affärsområde som varumärkesbyggande, fulfillment eller kampanjer. Vi söker dig som För att trivas i denna roll ser vi att du har en stark analytisk förmåga, är affärsdriven och har lätt för att bygga långsiktiga relationer. Du har: Utmärkta kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. En akademisk examen inom ekonomi, teknik eller motsvarande. Erfarenhet från strategisk rådgivning, key account management, digital marknadsföring, affärsutveckling eller liknande. Starka analytiska färdigheter och erfarenhet av att hantera komplexa datamängder (gärna i Excel). Förmåga att driva projekt och samarbeta med intressenter på olika nivåer. En strukturerad och resultatinriktad arbetsstil. Erfarenhet av att arbeta i en snabbföränderlig miljö. Meriterande: Kunskaper i andra nordiska språk ( Finska, Norska eller Danska). MBA eller annan vidareutbildning inom affärsutveckling. Erfarenhet av CRM-verktyg och e-handelsplattformar. Övrig information Start: Enligt överenskommelse. Plats: Stockholm. Omfattning: Heltid. Anställningsform: Tillsvidare. Om Amazon Amazon är en av världens ledande e-handelsplattformar och erbjuder innovativa lösningar för både kunder och säljare globalt. Genom sin marknadsplats ger Amazon företag av alla storlekar möjligheten att nå miljontals kunder och växa internationellt. Om WrknestPå Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se. Låter detta som din nästa utmaning? Skicka in din ansökan redan idag!

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Säljare av konstgräs
Karisma Rekrytering AB
Företagssäljare

Med konstgräs från Evergreen sparar du massor med tid som du kan lägga på annat och får ett modernt, hållbart och miljövänligt kvalitetsmaterial med 5 års garanti. Konstgräset har oändliga möjligheter och i vårt breda sortiment finns prisvärda produkter för alla miljöer. För sport: Golfbanor, tennisbanor, fotbollsplaner och multisportarenor. Det finns även gummibaserade underlag för moderna gym. För offentliga miljöer: Trafikmiljöer, Parker, Skolgårdar, Lekplatser och Köcentrum. Självklart hjälper vi dig även med service och installation. Läs mer på https://www.evergreenkonstgras.se/ Företaget expanderar och vi söker nu en hungrig och aktiv: Säljare av konstgräs Vi söker främst en aktiv och framåt person med intresse eller bakgrund inom t ex. golf fotboll eller gym som skulle trivas med att besöka golfbanor, gym, bostadsrättsföreningar och fritidsförvaltningar på kommuner. Det finns ett stort behov i samhället av hållbara och underhållsfria underlag för alla årstider och miljöer. För gym och tennisbanor finns speciella typer av underlag. Din person Det är viktigt att du är utåtriktad och aktiv och gillar att vara ute på besök och träffa möjliga köpare av konstgräs eller specialunderlag för idrottsanläggningar och bostadsområden. Om du har en golf- eller idrottsbakgrund så underlättar det för dig att kontakta möjliga köpare i det nya jobbet. Det kommer även att vara en hel del affärer som du får hjälpa till att slutföra som kontaktar oss på egen hand, men du behöver ändå vara aktiv och alert för att så att säga, ”få bollen i mål eller i hålet under par!”. Arbetsuppgifter I jobbet som innebär frihet under ansvar så är det positivt om du har affärskänsla eller ”näsa för affärer” och själv kan hitta nya affärsmöjligheter eller vägar att nå fram till rätt kontaktperson att prata med. Du behöver trivas med att ”lyfta luren” eller att åka ut på kundbesök. Om du har en bakgrund inom försäljning eller besöksbokning så är det ett extra plus. Viktigt att du är bra på att räkna och att använda datorn för att göra offerter enligt våra mallar. Men vi kommer att hjälpa dig så att du får lära dig detta, steg för steg med bra coaching från våra erfarna och duktiga säljare. Goda kunskaper i det svenska språket och körkort för bil behövs för att kunna utföra jobbet. För rätt person finns goda möjligheter till utveckling inom företaget och att jobba hemifrån någon eller några dagar i veckan. Vi finns på Prästgårdsvägen 31, i Täby, vid Jarlabanke Golfklubb. Ansök idag I denna rekrytering samarbetar vi med Teknisk Säljkraft. Kontaktperson är Kurt Ståhl som du når på 0739-465 805. Skicka in din ansökan snarast möjligt då vi fortlöpande kommer att göra intervjuer. Ansökan gör du enkelt direkt på www.karisma.se dock senast 10 april.

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Bid Manager till Cubsec
G.O.A.T Accelerate AB
Företagssäljare

Är du redo för en roll där du både strategiskt och operativt leder affärsutvecklingen för Cubsec? Som Bid Manager blir du en nyckelspelare i att driva företagets framgångar och skapa kundvärde inom privata och offentliga sektorn. Om rollenSom Bid Manager hos Cubsec blir du en nyckelperson i att driva företagets affärsutveckling framåt. Din främsta uppgift är att driva hela försäljningsprocessen från att etablera kontakt, medverka i tidigt skede och delta i upphandlingar mot både den offentliga och privata marknaden. Genom att arbeta nära kunderna kommer du att hjälpa dem att förstå sina behov och skapa anbud där Cubsecs värde och kundnöjdhet lyfts fram. I rollen ingår också att strategiskt forma Cubsecs position på marknaden, vilket gör dig till en central kugge i företagets fortsatta expansion och framgång. Arbetsuppgifter: Driva och koordinera hela anbudsprocessen för att säkerställa högkvalitativa anbud. Utforma anbud som är anpassade efter kundens specifika behov och som lyfter fram Cubsecs värde på ett engagerande sätt. Identifiera och initiera affärsmöjligheter både inom offentliga upphandlingar och privata marknader. Samarbeta tätt med kunder för att hjälpa dem förstå sina behov och utveckla långsiktiga, värdeskapande relationer. Bidra strategiskt och operativt till Cubsecs affärsutveckling och bli en av de ledande personerna i företagets tillväxtresa. Resa mellan Cubsecs kontor för att jobba nära involverade kollegor och besöka kunder Är du den vi söker? För att lyckas i rollen tror vi att du har du en bakgrund inom försäljning anbud och affärsutveckling och du trivs i en självständig, ansvarsfull position. Du har ett strategiskt tänkande och brinner för att arbeta nära kunden för att förstå och möta deras behov. Din kommunikativa och analytiska förmåga hjälper dig att skapa värdeskapande lösningar för Cubsecs kunder. Vi ser gärna att du har erfarenhet ifrån bevaknings och/eller säkerhetsbranschen och förstår värdet som Cubsec kan erbjuda sina kunder. Kompetens och egenskaper: Erfarenhet av försäljning och arbete med anbud inom B2B och offentlig sektor. Förmåga att identifiera och agera på nya affärsmöjligheter. Starkt kundfokus med god förmåga att kommunicera och formulera lösningar anpassade efter kundens behov. Körkort Uppfyllda övriga krav specifikt för att kunna arbeta i denna branschen Om företaget Cubsec är en ledande aktör i branschen och befinner sig i en tillväxtfas där kulturen präglas av korta beslutsvägar och flexibilitet. Med en familjär atmosfär och fokus på utveckling erbjuder vi dig möjligheten att påverka och leda vårt arbete med att skapa långsiktigt värde för våra kunder. Cubsec erbjuder: Konkurrenskraftigt lön med grundlön och möjlighet till provision. Friskvårdsbidrag. Tjänstepension. Möjlighet till tjänstebil eller liknande Regelbundna teamaktiviteter och en stark sammanhållning. Rekryteringsprocessen hanteras av Viola Biz och önskemål av Cubsec är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Viola biz. Skicka in din ansökan redan idag!Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig! Ort: Stockholm eller Göteborg Start: Enligt överenskommelse Lön: Grundlön med möjlighet till provision Omfattning: Heltid

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Bid Manager till SnigelDesign
G.O.A.T Accelerate AB
Företagssäljare

Är du redo för en roll där du leder och utvecklar offentliga upphandlingar för ett företag som gör skillnad inom försvarsindustrin? Som Bid Manager får du en central roll i att skapa långsiktiga framgångar på både huvudsakligen den nationella och även internationella marknaden. Om rollenI rollen som Bid Manager kommer du att ansvara för hela processen kring offentliga upphandlingar både nationellt och internationellt. Du identifierar affärsmöjligheter, analyserar marknaden och skapar vinnande anbud. Rollen innebär även att agera med affärmannaskap för att vara drivande i den fortsatta utvecklingen av att spetsa erbjudandet och hitta affärsmöjligheter på nya marknader. Du blir en viktig del av ett engagerat säljteam där alla har specifika ansvarsområden och rapporterar direkt till Head of Global Sales. Rollen är både strategisk och operativ och kräver en affärsmässig och proaktiv inställning. Arbetsuppgifter: Driva hela anbudsprocessen från identifiering av upphandlingar till inlämning och uppföljning. Bevaka marknaden och analysera nya affärsmöjligheter inom offentlig sektor. Utforma högkvalitativa och kundanpassade anbud som lyfter företagets erbjudande. Samarbeta med ledning för att skapa lösningar som matchar upphandlingarnas krav. Representera företaget vid branschmässor, nätverkande evenemang och kundmöten. Säkerställa att vunna avtal implementeras och följs upp för att maximera kundnöjdheten. Är du den vi söker? Vi söker dig som har erfarenhet av försäljning via offentlig upphandling och gärna har god kunskap om försvarssektorn eller relaterade branscher. Du är en självgående och kommunikativ person som trivs med att driva projekt från start till mål. Du ser det som positivt att driva dina egna projekt och du rör dig bekvämt bland bransch- och myndighetsföreträdare. Din genomförandeförmåga och affärsorienterade karaktär gör dig pålitlig och självgående. Där du kommer behava vara bra på att samarbeta internt i en organisation. För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har: Erfarenhet av arbete med LOU/LUFS eller liknande regelverk. Bakgrund inom försvarsindustrin, polisen eller annan insatsrelaterad verksamhet. God förmåga att bygga och utveckla långsiktiga kundrelationer. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Ytterligare språk är meriterande. Svenskt medborgarskap B-körkort. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och din förmåga att bidra till företagets framgång. Om företagetFöretaget är en ledande aktör inom design och tillverkning av utrustning för insatspersonal i krävande miljöer. Med en stark närvaro både i Norden och internationellt arbetar de med kunder som militär, polis och räddningstjänst. Företaget är dessutom engagerat i humanitära insatser och stöder försvarsaktörer med kritisk utrustning. Rekryteringsprocessen hanteras av Viola Biz och på vår kunds önskan hanteras frågor rörande tjänsten av Viola biz. Skicka in din ansökan redan idag!Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig! Ort: Stockholm Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Lön: Grundlön + provision Omfattning: Heltid

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Säljande konsultchef till Cubist
Bravura Sverige AB
Företagssäljare

Vill du vara med och driva försäljning och utveckla konsulter inom ett innovativt IT-konsultföretag? Cubist söker en Säljande Konsultchef som har erfarenhet av att sälja konsulttjänster inom mjukvaruutveckling och brinner för att skapa långsiktiga kundrelationer. Här får du möjlighet att påverka både företagets strategi och din egen utveckling i en platt organisation med stark teamkänsla. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Cubist. Om företaget Cubist är ett IT-konsultföretag med en tydlig vision – att bidra till en friskare och lyckligare framtid. Företaget fokuserar på agila mjukvaruutvecklingstjänster och datadrivna projekt som skapar verklig nytta för både människor och samhället. Genom en djup förståelse för hälso- och sjukvårdens utmaningar, kombinerat med teknisk expertis, utvecklas innovativa lösningar för att effektivisera vårdresurser och skapa kliniskt värde. Med över 200 års samlad erfarenhet inom life science och medicinteknisk utveckling hjälper Cubist sina kunder att förverkliga idéer – från mjukvaruutveckling och AI till regulatorisk rådgivning och digital transformation. Företaget är en del av Paree Group, en familjeägd koncern som arbetar för en mer hållbar och hälsosam framtid. Humanism, passion och nytänkande präglar arbetet på Cubist. Långsiktig förändring står i fokus, etablerade metoder utmanas och den senaste tekniken används för att utveckla framtidens vårdlösningar. Hos Cubist blir du en del av ett team med hög kompetensnivå och stort engagemang. Företaget samlar några av de mest högutbildade i branschen och erbjuder uppdrag där teknisk expertis används för att utveckla innovativa lösningar. Företagskulturen präglas av gemenskap och sociala aktiviteter – från bokcirklar till fjällkonferenser. Cubist attraherar personer som vill utvecklas, bidra till meningsfulla projekt och vara en del av en kunnig och motiverad arbetsgrupp. Arbetsuppgifter I rollen som Säljande Konsultchef kommer du att ha ett starkt fokus på försäljning, samtidigt som du ansvarar för och utvecklar dina konsulter. Ditt huvudsakliga ansvar är att driva försäljningen genom att bearbeta både befintliga kunder och skapa nya affärsmöjligheter. Du får tillgång till en befintlig kundlista men förväntas även använda ditt eget nätverk för att expandera kundbasen och bygga långsiktiga relationer. Utöver försäljningen kommer du att ha ett viktigt ansvar i rekryteringen av nya konsulter, samt i att utveckla och underhålla relationerna med befintliga konsulter. Du kommer att arbeta nära dina konsulter för att säkerställa deras professionella utveckling, ge stöd och vägledning samt säkerställa att de trivs och presterar på bästa sätt. Som en del av ett team på tre personer i Stockholm kommer du att vara aktivt involverad i strategiska beslut och ha möjlighet att påverka företagets utveckling, från ekonomi och personalfrågor till viktiga företagsinitiativ som konferensresor och kulturbyggande. En viktig del av rollen är att bidra till företagets expansion genom att identifiera och utveckla affärsmöjligheter på nya marknader och inom nya branscher. Rollen erbjuder stor potential för både personlig och professionell utveckling, med möjlighet att växa i personalansvar och spela en nyckelroll i företagets tillväxt. Som en del av ett mindre företag får du en unik chans att påverka alla aspekter av verksamheten och vara med och forma företagets framtid. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Relevant akademisk examen, minst på kandidatnivå. Minst två års erfarenhet av att sälja konsulttjänster inom mjukvaruutveckling eller motsvarande. Flytande i både tal och skrift på svenska och engelska. För att trivas i rollen och passa in i teamet söker vi en person med ett starkt säljdriv och en hunger att göra det där lilla extra. Du bör vara engagerad och motiverad att leverera resultat, samtidigt som du värdesätter samarbete och en god teamkänsla. Eftersom Cubist har en platt och transparent organisation, är det viktigt att du trivs i en miljö där alla arbetar tillsammans mot gemensamma mål. Teamarbetet är en grundpelare i företagskulturen, och därför är det viktigt att du har en öppen och samarbetsvillig inställning för att bidra till en positiv arbetsmiljö. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm Lön: Fast lön + rörlig kvartalsbonus Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Key Account Manager to Samsung
Digitalenta AB
Företagssäljare

We are now helping Samsung Nordics in Stockholm to find a driven Key Account Manager - B2B! In this full-time exciting position, you'll help to maximize short- and long term sales and profit of the B2B Key Account. You'll be Samsung’s representative towards partners and end-customers in the whole sales process, from initial contract to final service. Job scope and key deliverables include: Build a long-term relationship with the account and its organization within top management, product management, sales, marketing and purchasing. Act as trusted advisor and build long term relationships with B2B end-customers organizations within management, CIO-level, IT departments and purchasing organizations. Develop and maintain business relationships with 3rd party solution providers that are beneficial for both Samsung and our customers. Sales responsibility for managed indirect B2B channel accounts Together with partners and customers, identify and suggest Samsung Enterprise Mobility solutions and services that are in line with the Samsung B2B MX offerings. BO management, follow up on lead generation and CRM via Salesforce.com. Develop mid- to long term business objectives for key accounts. Role tasks: Drive and expand Samsung MX sales in the Swedish B2B market with focus on public- and large account customers. About you - main competences to be successful: Analyzing and Interpreting Creating and Conceptualizing Adapting and Coping Supporting and Co-operating Most relevant qualifications, experience and training: Upper secondary school. Academic background or other higher education is an advantage. Knowledge of Salesforce.com and Microsoft 365 At least 3-5 years’ experience in B2B sales incl. partner management and direct touch sales Fluency in Swedish and English is required About the assignment For this assignment you will be hired as a full-time consultant by Digitalenta. We offer our consultants a generous package including healthcare allowance, insurance policy, paid vacation days and pension savings. In addition, you'll also have a dedicated consultant manager available throughout your employment with us, in addition to optional networking activities with our network of consultants.

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Northern Skill - kandidatbank Luleå
Northern Skill AB
Företagssäljare

Nu bygger vi tillsammans med dig den vassaste kandidatbanken som branschen skådat. Typiskt också. Northern Skill är en proaktiv rekryterings -och bemanningsbyrå där vi löpande har kontakt med lokala företag och dig som kandidat. Vi är måna om att etablera riktiga relationer och det gör att vi snabbare kan koppla ihop dig med våra samarbetspartners när de söker din kompetens! Det är helt enkelt inte krångligare än att du trycker på ansök, svarar på frågorna och sen är du med! Söker ert företag kompetens i Luleå? Då är det bara att slå en signal. Men vi varnar för att det kan bli klockrent.

5 mars 2025
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Northern Skill - kandidatbank Umeå
Northern Skill AB
Företagssäljare

Nu bygger vi tillsammans med dig den vassaste kandidatbanken som branschen skådat. Typiskt också. Northern Skill är en proaktiv rekryterings -och bemanningsbyrå där vi löpande har kontakt med lokala företag och dig som kandidat. Vi är måna om att etablera riktiga relationer och det gör att vi snabbare kan koppla ihop dig med våra samarbetspartners när de söker din kompetens! Det är helt enkelt inte krångligare än att du trycker på ansök, svarar på frågorna och sen är du med! Söker ert företag kompetens i Umeå? Då är det bara att slå en signal. Men vi varnar för att det kan bli klockrent.

5 mars 2025
Sista ansökan:
29 juni 2025
Key Account Manager KYC & Compliance
Creditsafe i Sverige AB
Företagssäljare

Vi söker nu en erfaren och driven Key Account Manager med expertis eller erfarenhet av KYC och compliance! Om rollen: Som Key Account Manager hos oss blir du en nyckelspelare i vår satsning på compliance-tjänster. Du kommer vara delaktig i att utveckla och stärka vårt erbjudande inom området, på såväl den svenska som skandinaviska marknaden. Du kommer att: Bygga, utveckla och vårda långsiktiga relationer med både befintliga och nya nyckelkunder via telefon, digitala plattformar och fysiska möten Identifiera kundernas behov och leverera skräddarsydda lösningar inom compliance området Driva hela försäljningsprocessen från första kontakt till avslut, med fokus på långsiktiga resultat Samarbeta tätt med interna team för att optimera kundupplevelsen och främja affärsutveckling Tjänsten innebär en del resande inom Skandinavien Vem är du? Vi tror att du har... Gedigen erfarenhet av försäljning inom B2B Erfarenhet eller god förståelse för KYC/Compliance är meriterande Förmåga att bygga långsiktiga relationer och skapa förtroende En analytisk och lösningsorienterad inställning till kunders utmaningar Stark kommunikations- och förhandlingsförmåga Meriterande om du har arbetat med informationsöverföring Om oss och vad vi erbjuder: Creditsafe är världens mest använda kreditupplysningsföretag. Vi levererar kvalitativ kredit- och affärsinformation till stora som små företag, kommuner, myndigheter och organisationer. Med vår passion för data har vi förändrat sättet affärsinformation används på i hela världen. Hos Creditsafe får du möjlighet att arbeta i en rolig och internationell miljö med spännande lösningar och ett engagerat team. Vi kan skryta om flexibilitet, träning på arbetstid, klämdagar, sommartider och spännande konferensresor. Men det är våra passionerade medarbetare som gör oss framgångsrika - som bygger vår unika kultur. Vi ser vi fram emot din ansökan! Övrig information: Anställningsform: Tillsvidareanställning som föregås av sex månaders provanställning Omfattning: Heltid Lön: Fast månadslön + provision Tillträde: Enligt överenskommelse Önskvärt är att du utgår ifrån kontoret i Göteborg, men för rätt person kan vi givetvis anpassa detta Lär känna oss lite bättre! Gå in och följ oss på Instagram @creditsafers eller Creditsafe i Sverige på Facebook! Eftersom intervjuer sker löpande hoppas vi att du skickar in din ansökan så snart som möjligt!

3 mars 2025
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Telekom B2B/ Företagssäljare
Säljpitch AB
Företagssäljare

Som säljare hos oss kommer du att: Arbeta med försäljning av mobilabonnemang från Sveriges största operatörer. Bygga och hela tiden utveckla din egen kundportfölj med företagskunder. Påverka din egen inkomst genom en attraktiv och generös provisionsmodell. Varför jobba hos oss? Attraktiv och generös provisionmodell:Vi erbjuder en stark provisionsmodell Marknadens bästa produkter – jobba med starka varumärken och eftertraktade lösningar. Familjär arbetsmiljö: Vi är ett nära team där vi stöttar och lyfter varandra. Vi arbetar tillsammans för att nå framgång. Gedigen säljutbildning: Vi ger dig de verktyg och kunskaper du behöver för att lyckas och nå dina mål. En inspirerande arbetsplats: Jobba från vårt moderna kontor i Helsingborg. Självständighet och frihet – du styr din egen framgång. Utveckling och coachning – Daglig coaching , vi ser till att du fortsätter att växa och bli ännu bättre. Arbetstider: Måndag–fredag: 08:00–17:00 Vem är du? Har 6-12 månaders erfarenhet inom försäljning med goda resultat Positiv och energisk med en stark attityd Drivs av att nå högt ställda mål och motiveras av resultat Har en stark vilja att utvecklas och lära inom försäljning Meriterande: Erfarenhet av försäljning från liknande B2B-projekt inom telekom Omfattning: Heltidstjänst Arbetstider: Måndag – Fredag kl 08.00 – 17.00 Startdatum:Enligt överenskommelse

26 februari 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025