F&B Personalansvarig i centrala Malmö

RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke. Har du god kunskap inom kök och matsal? Gillar du att arbeta med (mycket) människor? Då ska du söka tjänsten som F&B personalansvarig på vårt kontor i Malmö. Ett sällsynt tillfälle att få arbeta med hela besöksnäringen i Skåne! Vår F&B-avdelning i Malmö bemannar hotell och restauranger från Båstad till Ystad och lite därtill. Det är ett högt tempo med ett väldigt brett nätverk och du är spindeln i nätet som antar alla utmaningar med en klackspark. En vanlig dag på kontoret innefattar intervjuer och anställningar av nya medarbetare, schemaläggning och daglig bemanning. Mycket kundkontakt, möten, försäljning och uppföljningar. Löpande så håller du även i utbildningar så som serveringskurser för ny personal. Vid stora personalbokningar så är du med som ansvarig på plats ute hos våra kunder. Du anordnar även kund- och personalevents några gånger per år. Hos oss får du vara med och påverka driften och vidareutvecklingen av RestaurangAssistans i Malmö. Vi har tydliga mål och hållbara ambitioner. Vi är måna om att våra medarbetare trivs och att våra kunder erbjuds hög service och kvalitet varje gång. Vilka egenskaper besitter du? - Gedigen bakgrund från hotell/restaurang i ledande befattning - God insikt i såväl personalhantering som schemaläggning - Erfarenhet från olika typer av kök, servering och bar. Ett plus om det är från både a la carte och bankett/event - Målinriktad och tar ägarskap för ditt arbete - Trygg, diplomatisk och noggrann - Stresstålig och trivs med att ha många bollar i luften - Bekväm och självklar i att skapa nya relationer - Prestigelös och en teamspelare - Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Vad erbjuder vi dig? - Ett givande, roligt och utvecklande arbete - Varierande arbetsuppgifter med mycket eget ansvar - Gedigen upplärning i en spännande bransch - Generösa personalförmåner - Löpande kompetensutveckling - Ett brett kontaktnät - Härliga kollegor med ett starkt driv och en "ingenting är omöjligt" inställning Övrigt B körkort är ett krav. Tjänsten är på heltid med fast månadslön. Arbetstiderna är främst förlagda på dagtid måndag-fredag med undantag för några kvällar och helger per år. Tjänsten tillsätts så snart som möjligt men det viktigaste för oss är att hitta rätt person. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

13 mars 2024
Sista ansökan:
14 augusti 2024
Framtidens köksmästare

Är du ansvarsfull, kreativ och har gästen i fokus. Din förmåga är att driva medarbetare, flera verksamheter och hitta synergier för effektivisering. Är du personer som sätter ledarskap och andra människor i centrum med ditt engagemang, närvaro och medvetenhet. Då ska du läsa vidare. Spontanansökan med oss redan idag ROLLEN Som köksmästare ser du till att leda den dagliga driften, är närvarande och tar dina beslut kopplade till företagets värderingar och framtidsvisioner. Du är trygg i dig själv, ser lösningar och potentiella vägar framåt för gäst och medarbetarresan. Du är strukturerad, ordningsam, kvalitetssäkrar processer och ser till att högsta kvalitet hålls i alla led. Du kommer att arbeta aktivt med hållbarhet. Den cirkulära hållbarhetsresan avspeglar vårt fotavtryck både socialt, ekonomiskt och miljömässigt. Nöjda och motiverade medarbetare driver företagets utveckling. DET HÄR ÄR DU BRA PÅ Laga mat Driva utveckling Driva team Menyplanering ‍♀️ Logistik 🔐 Kreativ Konceptuella färdigheter Schema och bemanning ️ DET DU HÄR FÅR DU Trygghet i din anställning Friskvårdsbidrag - Ett hållbart schema - Härliga relationer med samarbetspartners, leverantörer och gäster - Pension osv. DET HÄR FÅR VI ✅ - Är duktig på att driva andra människor - Noggrann - Coachande Ledarskap - Hungrig på nya utmaningar VID FRÅGOR Magnus Olsson [email protected] OM PROGRESSIO ❤️ Vi skapar innovation med kreativa lösningar och närvaro hos våra partners. Vi finns inte bara för att hjälpa företag inom besöksnäringen med tillsättningar för nuet, utan för långt in i framtiden skapa utveckling tillsammans. Det genom att förstå vilka vägar som kan vandras, behöver förändras, för att sticka ut i sitt employer brand på arbetsmarknaden, men även för att du som kandidat ska veta vad som ingår i din anställning, få rätt förutsättningar att lyckas framåt i tiden. Vi är övertygade om att attityd, ambitioner och growth mindset, tillsammans kommer ta oss längre. Vi styrs av värderingar där hållbarhet är centralt för utveckling i alla dess tidigare. People, Planet och Profit. Vi är ett personligt och engagerat rekryteringsföretag som värdesätter dig som person. Transparent dialog och öppenhet. Framtidens funktion som sätter data, dialog, attityd och framtidsvisioner i förarsätet. Vilket gör att vi får fram ditt absolut bästa 👊🏼

12 mars 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024
Passa på! Nu söker vi Köksmästare till Campus i Växjö

Vi har en varierande och unik verksamhet då vi driver både café, restaurang och en omfattande catering med olika typer av event. Våra enheter är Restaurang Kristina, Restaurang Rasken, Café Astrakan, Salladsbaren och vi serverar runt 400 lunch dagligen. Vår verksamhet är förlagd på Linnéuniversitet i Växjö. Kort om tjänsten Vi söker en glad personlighet med ett stänk entreprenörskap och som har stor passion för mat och smaker, gillar högt tempo, ordning och reda och som tillsammans med resten av teamet vill driva verksamheten framåt. I dialog med våra gäster vill vi att du kan engagera och vara kreativ i frågor som matsvinn och växtbaserade alternativ. Vi levererar allt från den lilla fikan till den stora middagen och det gör att vi bryr oss om helheten, både de små detaljerna och den större volymen. Till din hjälp har du en grupp av kockar, kallskänkor och köksbiträden En vanlig dag kan du exempelvis pyssla med: - Planering av menyer och bokningar - Inköp av livsmedel - Inventering - Ansvara för egenkontrollprogram avseende livsmedelshygien - Introduktion av personal i köket - Gästkontakt Som köksmästare har du personalansvar för de som arbetar i köken. Tillsammans med enhetschef ansvarar du för att vi följer bolagets rutiner, policys samt gällande regler. Du är även väl insatt i budgetprocessen, enhetens resultat och genomför medarbetarsamtal. Fler saker som gör livet extra trevligt på Nordrest - Kollektivavtal med tjänstepension och avtalsförsäkringar samt friskvårdsbidrag. - Möjlighet att delta i motionslopp. - Stor kick-off för alla varje år. - Möjlighet till kompetensutveckling. - Korta beslutsvägar och stora möjligheter till egna initiativ. Vem är då denna multibegåvade individ vi letar efter? Vi tror att du är en matkreatör med fem till tio års erfarenhet av att leda och utveckla medarbetare i restaurangkök. Som person är du driven med ett starkt kundfokus och positiv attityd och har en närmast magisk förmåga att se möjligheter och hitta olika typer av lösningar. Låter det som du? Bra! Uppfyller även följande punkter måste vi verkligen ta en kaffe: - Minst tre års arbetslivserfarenhet som köksmästare. - Tidigare erfarenhet av arbetsledande funktion - Tidigare erfarenhet av menyplanering och administrativa uppgifter - Kunskap i Office-paketet - Goda kunskaper i svenska och engelska - Ett gediget intresse och gärna kunskap och av hållbarhetsarbete då restaurangen är både miljö- och kvalitetscertifieras enligt ISO 9001 samt ISO 14001 Om Nordrest Nordrest är Sveriges uppstickare inom restaurangbranschen, ett renodlat restaurangföretag som arbetar med restauranger, cateringuppdrag, på skolor och inom omsorgen. Känner du dig redan som en i gänget? Vi ser fram mot din ansökan! Anställningsform: Tillsvidare, med 6 månaders provanställning Omfattning: Heltid Arbetstider: Dagtid måndag-fredag, men kvällar och helger kan förekomma vid beställningar, catering och andra evenemang. Ansökan: Skicka din ansökan så snart som möjligt men senast 15 april. Ansökningarna behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare. Lön: Enligt överenskommelse Kollektivavtal: Unionen Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs (https://help.alvalabs.io/en/collections/1831924-for-candidates) assessment-metoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss att identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen.

8 mars 2024
Sista ansökan:
25 augusti 2024
Personalansvarig till Köksavdelningen

RestaurangAssistans förser hela besöksnäringen med flexibla personallösningar så som bemanning, rekrytering, entreprenad och utbildning. Med över 20 år i branschen och kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo så är vi ledande i branschen. Våra kunder består bl.a. av hotellkedjor, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora arenor. Vi vågar säga att vi är grymma på service och kvalitet! Brinner du för restaurangbranschen och vill leverera service i världsklass till våra kunder? Älskar du att jobba med människor och utveckla medarbetare? Vill du ha en fot kvar i köket men slippa driften? Då har vi tjänsten för dig! Efter en stark tillväxt är vi glada över att nu utöka teamet i Göteborg med ytterligare en Personalansvarig som vill vara med och fortsätta utveckla vår Köksavdelning. På köksavdelningen i Göteborg kommer du att arbeta med rekrytering och uthyrning av allt från biträden och kockar till souschefer och köksmästare. Vi bemannar och rekryterar personal till stora hotellkedjor, företagsrestauranger, konferensanläggningar och à la carte krogar m.m. En vanlig dag på kontoret innefattar t.ex. intervjuer och anställningar av nya medarbetare, schemaläggning, daglig bemanning och annan personaladministration. I tjänsten ingår även mycket kundkontakt, möten, försäljning och uppföljningar. Du kommer att jobba i ett team på två personer och rapporterar till Driftchef. RestaurangAssistans målsättning är att våra kunder och medarbetare alltid ska vara nöjda med de tjänster vi utför och med oss som serviceföretag. Arbetet ställer därför höga krav på din sociala förmåga då möten och samtal med kunder och medarbetare sker på daglig basis. Vi ser att du är: - Positiv och bra på att motivera dina medarbetare - En problemlösare som ser möjligheter snarare än problem - Prestigelös och en teamspelare som kan hugga in där det behövs - Bekväm med att skapa nya relationer - En person som gillar högt tempo med varierande arbetsdagar - Trygg, diplomatisk och noggrann Du har sedan tidigare: - Haft ledande befattning inom kök - God insikt i såväl schemaläggning som personalhantering - God ekonomisk förståelse och erfarenhet av resultat- och budgetansvar - Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska - B-körkort Vad får du hos oss: - Ett stimulerande, roligt och givande arbete med högt i tak - Varierande arbetsuppgifter med mycket eget ansvar - Möjlighet att använda din branschkunskap för att hjälpa branschkollegor att lösa utmaningar och personalbehov - Bli en del av ett sammansvetsat team på kontoret där alla hjälps åt och har en "ingenting är omöjligt" -inställning - Möjlighet att bygga upp och sätta sin egen prägel på avdelningen - Generösa personalförmåner - Löpande kompetensutveckling - Ett brett kontaktnät inom besöksnäringen - Utbildning inom bl.a. arbetsrätt och kollektivavtal Detta är en tillsvidaretjänst med fast månadslön. Arbetstiderna är främst förlagda dagtid måndag-fredag med undantag för några kvällar och helger per år. Vi hoppas på att kunna välkomna en ny kollega hos oss så snart som möjligt så vänta inte med att skicka in din ansökan!

4 mars 2024
Sista ansökan:
21 augusti 2024
Assisterande Restaurangchef

Leader of Bastard Burgers Välkommen till Bastard Burgers! Hos oss får du möjlighet att arbeta i en mycket progressiv och ständigt utvecklande miljö. Tillsammans med andra kollegor är du med och skapar nästa generations streetfood. I din roll kan du förvänta dig mycket skratt, samarbeten, utmaningar och utveckling. Att vara en Leader of Bastard betyder att du är flexibel, ser möjligheter och har stor förståelse för hela restaurangen, så väl köket som kassan. Genom ett positivt mindset är du högst delaktig i att få din restaurang att arbeta tillsammans. Du förväntas vara ständigt uppdaterad och sträva efter att ge bästa kvalité och service till våra gäster. Genom att följa Bastard Burgers strukturer, rutiner och använda vår sociala plattform för att interagera med dina kollegor bidrar du till en ”vi-känsla” som kan ta oss hur långt som helst. Vi kommer göra vårt bästa för att du ska utvecklas men vi förväntar oss också ditt engagemang och nyfikenhet och på så sätt skapar vi kontinuerligt lärande. Assisterande Restaurangchef Om rollen Som assisterande restaurangchef på Bastard är du en viktig del i driften och som tar stort ansvar i att leverera en produkt i världsklass. Du kan vara en expert i köket eller ge fantastisk service, men i den här rollen förväntas du vara intresserad av båda delarna. Som assisterande restaurangchef är du också ansvarig för utvärdering och utveckling av olika områden på din restaurang. Du ser till att vara en operativ expert där du har full koll på det som händer i den dagliga driften. Tillsammans med restaurangchefen gör ni ständigt utvärderingar för att förbättra och utveckla kulturen och de KPIer vi anser är viktiga. När restaurangchef ej är på plats, är assisterande högst ansvarig. Arbetet innebär ett högt driftansvar med administrativa inslag. Övergripande arbetsuppgifter: - Tillsammans med restaurangchef ansvara för driften - Stötta restaurangchef i ledning av teamet, där du brinner för laget istället för jag-et - Arbeta med förbättringar inom köket, kvalité, inventering, COGS och svinn, schemaläggning - Kontinuerligt arbeta med att samtliga rutiner inom matsäkerhet efterlevs Är vi en match? Vi söker dig som... - Har tidigare erfarenhet från restaurang- eller serviceyrke, gärna med personalansvar - Du skall kunna svenska och/eller engelska, meriterande att behärska båda språket - Möjlighet att arbeta flexibla timmar, inklusive kväller och helger - Har en god kommunikationsförmåga - Är strukturerad och ansvarstagande - Motiveras av och kan motivera medarbetare till att jobba efter uppsatta mål Vi erbjuder dig Bastard Burgers värdeord är kvalité, kultur och människor, där dessa ligger till grund för gemensamma mål. En tjänst hos oss innebär en möjlighet att få vara delaktig i ett innovativt och snabbt växande företag, där vi är stolta över vår kultur och familjära känsla! Perks: Föräldraförmån - vi toppar upp föräldrapenningen!* (upp till ett visst belopp). Kollektivavtal (tjänstepension, förmåner etc.) Veckovis pulsmätning Friskvårdsbidrag Betald startavgift för lopp och tävlingar Personalrabatt på alla Bastard Burgers i Sverige, Norge, Finland Om Bastard Burgers Bastard Burgers är ett ungt och snabbt växande företag som värnar om människorna. Vi grundades i Luleå, Sverige, år 2016, och idag finns det fler än 70 Bastard Burgers-restauranger runt om i hela Sverige och ytterligare restauranger i Finland, Norge och New York. Vi är stora och vi växer snabbt, men vägrar tappa personlighet eller bli basic. Kom hit för att du gillar musik, graffiti, streetwear, riktigt bra streetfood, klistermärken på borden - allt det där som gör Bastard Burgers till Bastard Burgers. Kärlek till mat och människor har skapat en stark kultur runt Bastard Burgers, där såväl klimatsmarta initiativ som högljudd hiphop ryms. Mångfald och inkludering Bastard Burgers värdesätter de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald tillför verksamheten. Vi ser därför gärna sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund, funktionalitet och livserfarenhet, vår ambition är att rekrytera medarbetare från olika bakgrunder. Välkommen med din ansökan!

3 mars 2024
Sista ansökan:
20 augusti 2024
SUSHI HEAD CHEF

Restaurant UMIZU in Göteborg is looking for staff for the upcoming season. We are looking for a head sushi chef starting at as soon as possible We are looking for someone who loves to cook and has a few years of experience as a head chef chef, You should be self-sufficient, accurate, and orderly in your work. In the kitchen, you will be working at a fast pace and you must always deliver high-quality food. You have a close collaboration in the kitchen with the staff, you are allowed to join and set menus and come up with ideas. The restaurant is located in ( Lorensbergsgatan 19, 411 36 Göteborg ), and is a wonderful environment to work in. Salary to be agreed upon. Does this sound interesting? Email: [email protected] Mobile: +46 (0) 72 866 88 09 Do not hesitate to contact me. Sincerely yours, Umizu family

27 februari 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
F&B Personalansvarig i centrala Malmö

RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke. Har du god kunskap inom kök och matsal? Gillar du att arbeta med (mycket) människor? Då ska du söka tjänsten som F&B personalansvarig på vårt kontor i Malmö. Ett sällsynt tillfälle att få arbeta med hela besöksnäringen i Skåne! Vår F&B-avdelning i Malmö bemannar hotell och restauranger från Båstad till Ystad och lite därtill. Det är ett högt tempo med ett väldigt brett nätverk och du är spindeln i nätet som antar alla utmaningar med en klackspark. En vanlig dag på kontoret innefattar intervjuer och anställningar av nya medarbetare, schemaläggning och daglig bemanning. Mycket kundkontakt, möten, försäljning och uppföljningar. Löpande så håller du även i utbildningar så som serveringskurser för ny personal. Vid stora personalbokningar så är du med som ansvarig på plats ute hos våra kunder. Du anordnar även kund- och personalevents några gånger per år. Hos oss får du vara med och påverka driften och vidareutvecklingen av RestaurangAssistans i Malmö. Vi har tydliga mål och hållbara ambitioner. Vi är måna om att våra medarbetare trivs och att våra kunder erbjuds hög service och kvalitet varje gång. Vilka egenskaper besitter du? - Gedigen bakgrund från hotell/restaurang i ledande befattning - God insikt i såväl personalhantering som schemaläggning - Erfarenhet från olika typer av kök, servering och bar. Ett plus om det är från både a la carte och bankett/event - Målinriktad och tar ägarskap för ditt arbete - Trygg, diplomatisk och noggrann - Stresstålig och trivs med att ha många bollar i luften - Bekväm och självklar i att skapa nya relationer - Prestigelös och en teamspelare - Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Vad erbjuder vi dig? - Ett givande, roligt och utvecklande arbete - Varierande arbetsuppgifter med mycket eget ansvar - Gedigen upplärning i en spännande bransch - Generösa personalförmåner - Löpande kompetensutveckling - Ett brett kontaktnät - Härliga kollegor med ett starkt driv och en "ingenting är omöjligt" inställning Övrigt B körkort är ett krav. Tjänsten är på heltid med fast månadslön. Arbetstiderna är främst förlagda på dagtid måndag-fredag med undantag för några kvällar och helger per år. Tjänsten tillsätts så snart som möjligt men det viktigaste för oss är att hitta rätt person. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

26 februari 2024
Sista ansökan:
14 augusti 2024
Kreativ köksmästare för framgångsrik restaurang

Är du personen som sätter gästen och andra människor i centrum med ditt engagemang, närvaro och medvetenhet. Då ska du läsa vidare? ANSÖK REDAN IDAG SPONTANANSÖKAN ROLLEN Som kock är du intresserad av råvaror, dina kollegor och har förståelse för verksamheten. Det du gör på daglig basis är kopplade till företagets värderingar och framtidsvisioner. Du är trygg i dig själv, ser lösningar och potentiella vägar framåt för gäst och medarbetarresan. Du är strukturerad, ordningsam, kvalitetssäkrar processer och ser till att högsta kvalitet hålls i alla led. Du kommer att arbeta aktivt med hållbarhet. Den cirkulära hållbarhetsresan avspeglar vårt fotavtryck både socialt, ekonomiskt och miljömässigt. Nöjda och motiverade medarbetare driver företagets utvecklingen. DET HÄR ÄR DU BRA PÅ Laga mat Driva utveckling Vara en go kollega Planering av dagen ‍♀️ Logistik Kreativ Konceptuella färdigheter ️ Duktig på kommunikation Hålla koll på dina beställningslistor DET HÄR FÅR DU 💜 - Rätt förutsättningar för att göra ett grymt jobb - Trygghet i din anställning - Friskvårdsbidrag - Ett hållbart schema - Härliga relationer med samarbetspartners, leverantörer och gäster - Pension osv. DET HÄR FÅR VI ✅ - Är duktig på samarbete - Noggrann - Coachande - Hungrig på nya utmaningar ANSÖKAN GÖRS VIA LÄNKEN. OM PROGRESSIO ❤️ Vi skapar innovation med kreativa lösningar och närvaro hos våra partners. Vi finns inte bara för att hjälpa företag inom besöksnäringen med tillsättningar för nuet, utan för långt in i framtiden skapa utveckling tillsammans. Det genom att förstå vilka vägar som kan vandras, behöver förändras, för att sticka ut i sitt employer brand på arbetsmarknaden, men även för att du som kandidat ska veta vad som ingår i din anställning, få rätt förutsättningar att lyckas framåt i tiden. Vi är övertygade om att attityd, ambitioner och growth mindset, tillsammans kommer ta oss längre. Vi styrs av värderingar där hållbarhet är centralt för utveckling i alla dess former. People, Planet and Profit. Vi är ett personligt och engagerat rekryteringsföretag som värdesätter dig som person. Transparent dialog och öppenhet. Framtidens funktion som sätter data, dialog, attityd och framtidsvisioner i förarsätet. Vilket gör att vi får fram ditt absolut bästa 👊🏼

22 februari 2024
Sista ansökan:
10 augusti 2024
Kreativ kock för framgångsrik restaurang

Är du personen som sätter gästen och andra människor i centrum med ditt engagemang, närvaro och medvetenhet. Då ska du läsa vidare? ANSÖK REDAN IDAG SPONTANANSÖKAN ROLLEN Som kock är du intresserad av råvaror, dina kollegor och har förståelse för verksamheten. Det du gör på daglig basis är kopplade till företagets värderingar och framtidsvisioner. Du är trygg i dig själv, ser lösningar och potentiella vägar framåt för gäst och medarbetarresan. Du är strukturerad, ordningsam, kvalitetssäkrar processer och ser till att högsta kvalitet hålls i alla led. Du kommer att arbeta aktivt med hållbarhet. Den cirkulära hållbarhetsresan avspeglar vårt fotavtryck både socialt, ekonomiskt och miljömässigt. Nöjda och motiverade medarbetare driver företagets utvecklingen. DET HÄR ÄR DU BRA PÅ Laga mat Driva utveckling Vara en go kollega Planering av dagen ‍♀️ Logistik Kreativ Konceptuella färdigheter ️ Duktig på kommunikation Hålla koll på dina beställningslistor DET HÄR FÅR DU 💜 - Rätt förutsättningar för att göra ett grymt jobb - Trygghet i din anställning - Friskvårdsbidrag - Ett hållbart schema - Härliga relationer med samarbetspartners, leverantörer och gäster - Pension osv. DET HÄR FÅR VI ✅ - Är duktig på samarbete - Noggrann - Coachande - Hungrig på nya utmaningar ANSÖKAN GÖRS VIA LÄNKEN. OM PROGRESSIO ❤️ Vi skapar innovation med kreativa lösningar och närvaro hos våra partners. Vi finns inte bara för att hjälpa företag inom besöksnäringen med tillsättningar för nuet, utan för långt in i framtiden skapa utveckling tillsammans. Det genom att förstå vilka vägar som kan vandras, behöver förändras, för att sticka ut i sitt employer brand på arbetsmarknaden, men även för att du som kandidat ska veta vad som ingår i din anställning, få rätt förutsättningar att lyckas framåt i tiden. Vi är övertygade om att attityd, ambitioner och growth mindset, tillsammans kommer ta oss längre. Vi styrs av värderingar där hållbarhet är centralt för utveckling i alla dess former. People, Planet and Profit. Vi är ett personligt och engagerat rekryteringsföretag som värdesätter dig som person. Transparent dialog och öppenhet. Framtidens funktion som sätter data, dialog, attityd och framtidsvisioner i förarsätet. Vilket gör att vi får fram ditt absolut bästa 👊🏼

22 februari 2024
Sista ansökan:
10 augusti 2024
OLearys Umeå söker Kökschef

O’Learys Umeå, stans största nöjescentrum, söker Kökschef med passion för mat, människor och gästupplevelse! Vi söker dig som: Är utbildad kock och har tidigare arbetat som kökschef, köksmästare eller souschef på à la carte-restaurang. Du tycker om att utmana dig själv och ditt team och du ser utveckling som en del av det dagliga arbetet. Du sätter en stor ära i att ansvara för matkvaliteten till gästerna och leder medarbetarna till att utvecklas och nå uppsatta mål tillsammans. Som person är du resultatinriktad, strategisk och tar ett självständigt ansvar för dina arbetsuppgifter, såväl i framgång som i motgång. Du tar ansvar för det gemensamma resultatet och gör det som behöver göras för att köket, verksamheten och medarbetarna ska uppnå sina mål, både under lugna tillfällen och när vår lokal är fylld av 600 sittande gäster. Du har en mycket god samarbetsförmåga och du agerar lyhört och uppmärksamt på andra människor. Tjänsten passar dig som har ett stort intresse för mat och kök men även för ledarskapsfrågor och drivs av att skapa resultat och ta ansvar över köket. Arbetsuppgifter: Som kökschef på O’Learys får du chansen att vara med och driva restaurangens utveckling, nå resultat och bygga en hållbar verksamhet. Som kökschef ansvarar du för förberedelser av maträtter i enlighet med O’Learys recept för att ge gästerna en utmärkt service och kvalitet. Du planerar och leder arbetet i köket och disken samt ansvarar för rekrytering, schemaläggning, budgetering och utbildning av kökspersonal. Du ansvarar också för beställning och säkerställande av varor till kök samt underhåll av ytor och utrustning. Ditt ansvar som kökschef är även att skapa ett starkt team och atmosfär i köket genom gott ledarskap och personalutveckling. Tillsammans med ditt team utvecklar ni köksverksamheten och med stort engagemang levererar ni en fantastisk och glädjefylld upplevelse för både medarbetare och gäster. Som kökschef samarbetar du med platschef, restaurangchef, skiftledare och barchef och tillsammans ser ni till att verksamheten sköts och drivs framåt. Vad vi erbjuder dig: En häftig miljö där mat, sport och aktiviteter skapar en härlig atmosfär och där den familjära stämningen ska genomsyra hela personalen från baren till servisen till köket. Vår á la carte meny förnyas löpande vilket skapar en varierande miljö i köket. Då O'Learys Linköping tillhör en större koncern och ägs av moderbolaget JJL Group så finns goda chanser till vidareutveckling inom företaget och inom koncernen O'Learys Trademark. Välkommen med din ansökan! START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: 100%, lön enligt överenskommelse ARBETSTIDER: Varierande arbetstider enligt överenskommelse PLATS: Linköping Om O'Learys O'Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Som anställd på O’Learys är du en del av en gemenskap och ett team. Tillsammans stärker och utvecklar vi O’Learys för att ge våra gäster bästa möjliga upplevelse. Din personlighet, din erfarenhet och ditt engagemang är de största tillgångarna för O’Learys som varumärke. Därför söker vi dig som har passion för mat, dryck, sport och människor.

14 februari 2024
Sista ansökan:
2 augusti 2024