Kundtjänstmedarbetare
Sök bland 1077 lediga jobb som Kundtjänstmedarbetare och börja ditt nya yrkesliv idag!
Vill du arbeta med kundservice i en spännande och utvecklande miljö? Vi söker nu en engagerad och serviceinriktad person till ett konsultuppdrag hos ett internationellt företag i Umeå. Här får du arbeta i en bred roll inom kundservice i ett team med stark sammanhållning, hög kompetens och mycket arbetsglädje. Du blir samtidigt en viktig del av vår lokala konsultverksamhet – där vi värdesätter trygghet, delaktighet och din personliga utveckling. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag med start enligt överenskommelse. Du blir anställd av oss och arbetar ute hos vår kund, ett välkänt och marknadsledande företag med lång erfarenhet inom sin bransch. Uppdraget är långsiktigt, minst 1 år och på heltid och där möjligheter till förlängning och även direktanställning hos kunden kan bli aktuell om allt går bra. Tjänsten är placerad i Umeå och på heltid, mån – fre. I rollen som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta med att ta emot och hantera kundbeställningar, reklamationer och leveransfrågor via telefon, e-post och digitala kanaler. Du har daglig kontakt med både privat- och företagskunder, och blir en central del av ett erfaret kundserviceteam. I rollen ingår bland annat att registrera kundorder och följa upp leveranser, hantera reklamationer och olika typer av kundärenden. Du kommunicerar med kunder via telefon, e-post samt olika webbtjänster och utför även administrativa uppgifter kopplade till kundens affärs- och kundsystem. Om dig Vi söker dig som är lösningsorienterad, självgående och har en genuin vilja att hjälpa kunder. Du är van att ta eget ansvar för dina arbetsuppgifter och blir gärna ett föredöme i detta. Du har lätt för att samarbeta och trivs med att motivera och peppa dina kollegor för att uppnå gemensamma mål som team. Vidare har du god förmåga att arbeta strukturerat, även när tempot är högt och är inte rädd för nya arbetssätt. Vi ser gärna att du har erfarenhet av kundservice, support eller administration och att du har en god kommunikativ förmåga, både muntligt och skriftligt. Du behöver ha mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, samt god datorvana och erfarenhet av att arbeta i affärs- eller kundsystem. Vi ser med stor fördel om Du har arbetat med e-handel eller i digitala kundkanaler, har kunskaper i SAP eller liknande affärssystem, samt kännedom om relevanta konsumentregler och avtal Om oss När du blir en del av OnePartnerGroup blir du också en del av ett starkt, lokalt förankrat konsult- och rekryteringsföretag med hjärtat i Umeå. Vi lägger stor vikt vid att se varje individ – hos oss är du inte bara en konsult, utan en värdefull kollega. Vi tror på ett nära och engagerat ledarskap, tydlig kommunikation och att skapa rätt förutsättningar för att du ska trivas, utvecklas och känna dig trygg i din roll. Som konsult hos OnePartnerGroup får du både den personliga närvaron från ett lokalt team och styrkan i ett rikstäckande nätverk. Låter det intressant? Då vill vi få in din ansökan med cv och personligt brev där du beskriver varför just du är rätt för denna tjänst. Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Björn Edberg på [email protected]. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Din upplevelse är betydelsefull för oss och vi hoppas att du har möjlighet att svara. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR. VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN! Tveka inte att söka – vi arbetar med löpande urval och tillsätter så snart vi hittar rätt person.Varmt välkommen till oss!
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice, försäljning eller teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Bedriva merförsäljning på några av våra avdelningar Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice, försäljning eller teknik och drivs av att utvecklas inom det Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder vardagar, kvällar och helger utefter din tillgänglighet! Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och varierande arbetsuppgifter där blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Utvecklas i flera olika områden och uppgifter, i en dynamisk arbetsmiljö Arbeta med administrativa uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för service och att testa nya områden och drivs av att utvecklas Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är proaktiv och initiativtagande i ditt arbetsutförande och bidrar till teamets utveckling Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vår verksamhet är igång vardagar, kvällar och helger vilket ger goda möjligheter till flexibla arbetstider som fungerar för dig och verksamheten. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett intresse för kläder, administration och service blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och en framgångsrik service. Du kommer ta emot beställningssamtal, mail och chatt där du hjälper kunder genom engagerad och meningsfull service där du genom ditt intresse för kläder skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang. Arbeta administrativt med varierande uppgifter som mail, chatt och ärendehantering. Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer. Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare. Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag. Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för service och drivs av att utvecklas inom det. Är intresserad av kläder och har ett öga för mode! Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är proaktiv och initiativtagande i ditt arbetsutförande och bidrar till teamets utveckling. Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift. Goda kunskaper i engelska. Har datorvana. Godkänd gymnasieutbildning. Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder måndag-fredag 07.00-21.00 och lördagar 09.00-15.00. Majoriteten av arbetpassen kommer vara under vardagar, men vi ser gärna att du är flexibel och kan jobba helger. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Vi söker nu en ny stjärna inom kundservice till en av våra uppskattade kunder i Sundbyberg. Här välkomnas du till en varm och härlig arbetsplats med högt i tak och en bra team-känsla. Andra fördelar är 37,5 timmars arbetsvecka, fri parkering, tillgång till gym i lokalen samt aktivitetsrum med exempelvis pingisbord. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader med tänkt start i slutet av augusti/ i början av september 2025. Du kommer att arbeta som konsult via oss på The Place och vara placerad på vår kunds kontor i Rissne, Sundbyberg. Arbetstider, kontorstider, mån-fre. Om rollen Rollen som kundservicemedarbetare innebär ett ansvar för hanteringen av frågor från företagets kunder och återförsäljare. Du kommer att hantera ärenden via telefon, mejl och i deras ärendehanteringssystem. De vanligaste frågorna som brukar inkomma är frågor kring fakturor, avtal och betalningar. Här kommer du tillhöra ett härligt team på ca 10 personer där ni tillsammans säkerställer en hög servicenivå och du kommer även att samarbeta med närliggande avdelningar för att leverera service i toppklass! Erfarenhet För att trivas och lyckas i rollen tror vi att du tidigare har arbetat med kundservice och att du haft telefonen som ditt främsta verktyg. Du trivs med att arbeta i system, är noggrann och kan ta dig an arbetsuppgifter på ett självständigt sätt. Du är också resultatinriktad med en ambition att alltid leverera god kvalitet och service. Du är medveten om vikten av struktur och har ett öga för detaljer. För att passa in i teamet är det också viktigt att du är en person som är positiv, omtänksam, ödmjuk och har lätt för att samarbeta med andra. Följande bakgrund ser vi som lämplig: • Ett par års erfarenhet inom kundservice • Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift • Gymnasieexamen med ekonomisk inriktning eller likvärdigt är meriterande • Det är meriterande om du har erfarenhet av finans, försäkring eller liknade Om tjänsten Start: Slutet av augusti, början av september. Placering: Rissne, Sundbyberg. Omfattning:Heltid, mån-fre, kontorstider med möjlighet till flex och att arbeta hemifrån ett par dagar i veckan efter onboarding. Anställning:Konsultuppdrag på 6 månader. Låter det här som något som passar dig och kan du börja nytt jobb i höst? Urval och intervjuer sker löpande under sommaren. The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
About the Role As a Customer Service Coordinator, you will join a global, dynamic and diverse team that is dedicated to supporting and advocating for our customers and teams by providing exceptional service, ensuring smooth order processing, and collaborating across departments to deliver a seamless customer experience. If you are a detail-oriented and proactive professional who enjoys interacting with customers and driving change in a fast-paced environment, this is a great opportunity for you! Please note: Our core working hours are 9am-6 pm from Monday to Friday. We have flexibility working hours to collaborate better and globally. This is an on-site role at our office in Stockholm city to fulfill the tasks in the best set-up, with flexibility to work remotely one day when needed. In this role, you will: Customer Experience: Proactively deliver and ensure best in class experience for all stakeholders (customers, recommenders, partners, members of the sales, logistics, finance and other teams) in all interactions (phone, email, chat, face to face). Stakeholder Coordination: Communicate with stakeholders through the full order cycle, from creating quotes, receiving the sales orders, creating software accounts and licenses. Organize delivery and collection of devices and communicate with couriers for a successful arrival at customer's preferred location. Trial Bank Coordination: Oversee trial orders, schedule trials with our customers and follow-up after trials. Collaborate with our global logistics team on trial device management. Financial Coordination: Handle invoicing, credit limit coordination, returns, refunds, and credit notes, collaborating with the finance team. What We're Looking For: We are looking for someone that has: Excellent communication and organizational skills to professionally engage with customers and manage multiple tasks. At least 1 year of experience in a customer-facing roles. Order management experience is a plus. A proactive, problem-solving mindset and the ability to adapt to changing priorities in a dynamic environment, nurture relationships and drive change. Foundational understanding of financial concepts (e.g., credit, debit, purchase orders) Familiarity with CRM and ERP systems (Salesforce, Visma, or Dynamics experience is a plus). Proficiency in Microsoft Office (Excel, Word, Outlook). Professional fluency in verbal and written English.
About Us: Swedish Nutra is a Malmö-based family company and a leading provider of premium liquid vitamins and nutritional supplements. We are a growing company with distribution all over the world. We offer a warm and pleasant work environment and care that each individual thrives. Swedish Nutra offers an enterprising environment with good opportunities to develop and grow in the work role. Position Overview: As part of our exciting expansion, we’re on the lookout for a energetic and organized colleague to join our team. In this role, you will be the a contact for our customers, helping them with inquiries, resolving issues, and promoting our range of products. A large part of this role is Sales. You will actively drive sales and upsales i your day to day business. You will play a critical role in enhancing customer satisfaction and driving sales! Key Responsibilities: Deliver outstanding customer service that delights our clients. Efficiently handle customer inquiries and resolve any complaints. Process orders and manage customer accounts. Maintain a deep understanding of our product line to effectively assist customers. Drive inhouse sales Requirements: Communication and interpersonal skills. Ability to build and maintain positive customer relationships. Basic knowledge within logistics (aka you don´t have to be an expert) Problem-solving skills and attention to detail. Strong work ethic and the ability to work independently. Fluent in English How to Apply: Please send your resume and a cover letter highlighting your relevant experience to: [email protected]
Vill du arbeta i en samhällsviktig verksamhet där du får kombinera service, struktur och förbättringsarbete? Vi söker nu dig som är självgående, lösningsorienterad och har ett öga för struktur till ett uppdrag inom kundtjänst och verksamhetsstöd hos en statlig myndighet med fokus på logistik. Du kommer att arbeta som konsult, vilket innebär att du är anställd av oss på Manpower men arbetar på plats hos myndigheten i Stockholm. Om rollen: Du kommer att spela en central roll i kundtjänsten och vara ett viktigt stöd för både interna användare och specialister. Uppdraget passar dig som är självgående, lösningsorienterad och har ett öga för struktur och förbättringar. Som administratör kommer du att arbeta med ärendehantering, intern kommunikation och utveckling av stödmaterial. Du kommer även att bidra till förbättringar av system och processer inom kundtjänst. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: * bevaka och hantera inkommande e-post i flera funktionsbrevlådor * registrera och fördela ärenden till rätt funktion eller specialist * säkerställa att ärenden uppdateras och följs upp inom rimlig tid. Vid behov ta initiativ till dialog med ansvariga funktionsroller/specialister för att säkerställa en effektiv handläggning. * utveckla och uppdatera hjälptexter, instruktioner och FAQ * identifiera förbättringsbehov i ärendehanteringssystemet och föreslå lösningar * planera och genomföra interna utbildningar samt Öppet hus-aktiviteter riktade till interna intressenter. Detta inkluderar planering, information samt insamling av återkoppling i syfte att öka förståelsen för kundtjänstens verksamhet och ärendehanteringssystemet. Omfattning: Omfattning: Heltid, 40 timmar/vecka Startdatum: Tidigast 15 augusti 2025 Uppdragets längd: 12 månader med möjlighet till förlängning Placeringsort: Stockholm, resor kan förekomma Distansarbete: Möjlighet till distansarbete 2 dagar/vecka (i snitt per månad) Kravprofil: * gymnasium eller likvärdig utbildning * goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt * minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete * kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som i skrift * mycket goda kunskaper i ärendehanteringssystem som Zendesk, ServiceNow eller likvärdigt Vi ser också att du har förmåga att arbeta strukturerat, självständigt och med hög servicekänsla. Du har en god kommunikativ förmåga och vana att skapa dokumentation och utbildningsmaterial. För att vara aktuell för tjänsten så behövs även: * Två referensuppdrag som visar: * Minst 3 månaders uppdragstid * Liknande arbetsuppgifter inom administration och kundkontakt * Minst ett uppdrag inom offentlig sektor Intresserad? Skicka in ditt CV. Ditt CV behöver tydligt visa vart du har jobbat samt vilka system du arbetat i. Specificera vilka uppdrag som den efterfrågade erfarenheten har uppnåtts, inklusive tidsperioden i formatet ÅÅ-MM och om det rörde sig om en heltid- eller deltidsanställning. Sök tjänsten idag! Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Alexandra Eriksson via e-post: [email protected]. Urval sker löpande. Vi ser fram emot att höra från dig! Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Som konsult hos oss får du en personlig konsultchef som finns där för dig och tillsammans arbetar ni för att du ska utvecklas i din yrkesroll. Erbjudande Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över ett flertal interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.
Kundservicemedarbetare – Start i augusti! Är du en social och serviceinriktad person som brinner för att hjälpa andra? Vi söker just nu en kundservicemedarbetare till vår kund i Hallstahammar! Om rollenSom kundservicemedarbetare blir du en del av ett engagerat team där du dagligen får hjälpa kunder och säkerställa att de får bästa möjliga service. Du kommer att besvara frågor via telefon, mail och chatt samt guida kunder till rätt lösningar med ett leende på läpparna. Rollen innebär en stor variation och passar dig som trivs med kundkontakt och problemlösning. Vi erbjuder: Arbete i fina och moderna lokaler En social och trivsam arbetsmiljö Stora möjligheter att bli överrekryterad av kund En roll där du får utveckla din serviceförmåga och kundkontakt Vi söker dig som: Är social, positiv och älskar att ta hand om människor Har tidigare erfarenhet av kundservice eller liknande roll (meriterande men ej ett krav) Är flytande i svenska och har goda kunskaper i engelska Är lösningsorienterad och trivs i en dynamisk miljö Ansökan Tjänsten ska tillsättas omgående, så vänta inte med din ansökan! Skicka in ditt CV och ett kort personligt brev där du berättar varför just du passar för rollen. Tjänsten är ett konsultuppdrag med start i augusti. Arbetstiden är heltid, måndag till fredag 08:00–17:00. För rätt person finns goda möjligheter till anställning hos kundföretaget efter avslutat uppdrag. Vi ser fram emot att höra från dig! Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: [email protected] Att vara konsult hos Hero – mer än bara ett uppdrag Hos Hero är du aldrig "bara en konsult". Du är en viktig del av vårt team – någon vi litar på, satsar på och bygger långsiktiga relationer med. Vi tror på nära dialog, schyssta villkor och utveckling som känns på riktigt. När du arbetar med oss får du trygghet, frihet och tillgång till några av de mest spännande uppdragen i Stockholmsområdet. Men lika viktigt: du får en partner som ser dig, följer upp, firar framgångar och står bakom dig hela vägen. Vi lägger stor vikt vid att matcha rätt person till rätt uppdrag – inte bara utifrån kompetens, utan också värderingar, drivkrafter och personlighet. För när det klickar, då händer det magiska. Välkommen till Hero!
Kundservicemedarbetare – Start i augusti! Är du en social och serviceinriktad person som brinner för att hjälpa andra? Vi söker just nu en kundservicemedarbetare till vår kund på Östermalm, Stockholm! Om rollenSom kundservicemedarbetare blir du en del av ett engagerat team där du dagligen får hjälpa kunder och säkerställa att de får bästa möjliga service. Du kommer att besvara frågor via telefon, mail och chatt samt guida kunder till rätt lösningar med ett leende på läpparna. Rollen innebär en stor variation och passar dig som trivs med kundkontakt och problemlösning. Vi erbjuder: Arbete i fina och moderna lokaler på Östermalm En social och trivsam arbetsmiljö Stora möjligheter att bli överrekryterad av kund En roll där du får utveckla din serviceförmåga och kundkontakt Vi söker dig som: Är social, positiv och älskar att ta hand om människor Har tidigare erfarenhet av kundservice eller liknande roll (meriterande men ej ett krav) Är flytande i svenska och har goda kunskaper i engelska Är lösningsorienterad och trivs i en dynamisk miljö Ansökan Tjänsten ska tillsättas omgående, så vänta inte med din ansökan! Skicka in ditt CV och ett kort personligt brev där du berättar varför just du passar för rollen. Vi ser fram emot att höra från dig! Om anställningenTjänsten är ett konsultuppdrag med start i augusti. Arbetstiden är heltid, måndag till fredag 08:00–17:00. För rätt person finns goda möjligheter till anställning hos kundföretaget efter avslutat uppdrag. AnsökanTjänsten ska tillsättas omgående, så vänta inte med din ansökan! Skicka in ditt CV och ett kort personligt brev där du berättar varför just du passar för rollen. Vi ser fram emot att höra från dig! Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: [email protected] Att vara konsult hos Hero – mer än bara ett uppdrag Hos Hero är du aldrig "bara en konsult". Du är en viktig del av vårt team – någon vi litar på, satsar på och bygger långsiktiga relationer med. Vi tror på nära dialog, schyssta villkor och utveckling som känns på riktigt. När du arbetar med oss får du trygghet, frihet och tillgång till några av de mest spännande uppdragen i Stockholmsområdet. Men lika viktigt: du får en partner som ser dig, följer upp, firar framgångar och står bakom dig hela vägen. Vi lägger stor vikt vid att matcha rätt person till rätt uppdrag – inte bara utifrån kompetens, utan också värderingar, drivkrafter och personlighet. För när det klickar, då händer det magiska. Välkommen till Hero!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 1077 jobb