Service- och supporthandläggare till kund i söderort

Service- och supporthandläggare till kund i söderort Är du en person som trivs i sociala miljöer och brinner för att leverera förstklassig service? Vår kund är ett innovativt IT-företag i Söderort med huvudfokus på cirkulära och hållbara erbjudanden samt ett stort ansvarstagande för att agera som en positiv kraft i samhället. Vi söker nu en engagerad handläggare för att stärka upp dess service- och supportteam. Vad innebär rollen? I denna roll kommer du att hantera och svara på inkommande ärendeförfrågningar innefattande allt ifrån avtalshantering till att lämna prisförslag på en hårdvarureparation. Du håller löpande dialog med kunder och interna intressenter samt tillhandahåller du system- och hårdvarusupport. Förfrågningarna kommer in via telefon, mejl och chatt. Du kommer ingå i ett sammansvetsat och välkomnande team med flerårig kompetens och erfarenhet. Således finns goda möjligheter till upplärning. Vem är du? Du har erfarenhet av arbete på servicedesk eller liknande kundtjänstroller Du är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift Du har god datorvana och förmåga att självständigt hitta åt information och söka dig fram till vissa svar Förmåga och vana av att arbeta i flera system simultant medan du kommunicerar tydligt med kund Du är en noggrann person med ett strukturerat arbetssätt. Din nyfikenhet och frågvisa natur hjälper dig att bygga upp din kompetens och bli självgående. Teamet arbetar under mottot "frihet under ansvar", och du är därför en ansvarstagande person som ser till att slutföra dina uppgifter på ett tillfredsställande sätt. Vi lägger stort fokus på dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess. Du erbjuds: En arbetsplats som ombesörjs av välkomnande och kompetenta kollegor Goda möjligheter till både affärsmässig och personlig utveckling Att bli en del av en organisation som har stort fokus på hållbarhet och cirkulära erbjudanden En trygg anställning där du självklart omfattas av kollektivavtal Möjlighet att arbeta hemifrån någon dag i veckan när du är självgående Tjänsten kan komma tillsättas innan slutdatum passerat, ansök så snart som möjligt. Om Jobwise Vi tror på att bra ledare attraherar och bibehåller bra personal. Med den filosofin ska vi skapa det bästa bemanningsföretaget i världen Som anställd på Jobwise så får du inte bara en attraktiv anställning där du omfattas av kollektivavtal och schyssta villkor. Du blir även en del av ett företag som anstränger sig för sina anställda. Vi kommer att vara ditt personliga bollplank och kommer finnas där för dig när du behöver det.

26 april 2024
Sista ansökan:
14 maj 2024
Fransktalande kundvärd på deltid!

Om tjänsten Trivs du i rollen att ge god service, vara lösningsorienterad och träffa nya människor? Vår kund inom transportbranschen söker efter en kundvärd på deltid med utgångspunkt på Landvetter Flygplats. Är du ute efter ett servicejobb på deltid i en mångkulturell miljö och brinner för att alltid ge den bästa servicen? Då är detta tjänsten för dig! Arbetstiderna kommer vara belagda måndag och torsdag mellan klockan 20.00 - 00.00, ej röda dagar. Dina arbetsuppgifter - Du kommer ta emot och guida passagerare från flygplatsen till bokat fordon. - Bidra med ett gott bemötande och det lilla extra i servicen. Din profil - Du har tidigare erfarenhet inom serviceyrket. - Du är serviceminded, orädd och trivs i rollen att ständigt möta nya människor. - Du talar svenska och engelska obehindrat, samt förstår och kan göra dig förstådd på franska . - Du har en annan huvudsaklig sysselsättning, exempelvis studier. Om företaget Vård kund är Västsveriges största taxibolag, med drygt 300 taxifordon och cirka 700 taxiförare. De kör dygnet runt, 365 dagar om året, och utför cirka 3 000 resor varje dygn.

26 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Kundvärd på deltid!

Om tjänsten Trivs du i rollen att ge god service, vara lösningsorienterad och träffa nya människor? Vår kund inom transportbranschen söker efter en kundvärd på deltid med utgångspunkt på Landvetter Flygplats. Är du ute efter ett servicejobb på deltid i en mångkulturell miljö och brinner för att alltid ge den bästa servicen? Då är detta tjänsten för dig! Arbetstiderna kommer vara belagda måndag och torsdag mellan klockan 20.00 - 00.00, ej röda dagar. Dina arbetsuppgifter - Du kommer ta emot och guida passagerare från flygplatsen till bokat fordon. - Bidra med ett gott bemötande och det lilla extra i servicen. Din profil - Du har tidigare erfarenhet inom serviceyrket. - Du är serviceminded, orädd och trivs i rollen att ständigt möta nya människor. - Du talar svenska och engelska obehindrat, samt förstår och kan göra dig förstådd på franska. - Du har en annan huvudsaklig sysselsättning, exempelvis studier. Om företaget Vård kund är Västsveriges största taxibolag, med drygt 300 taxifordon och cirka 700 taxiförare. De kör dygnet runt, 365 dagar om året, och utför cirka 3 000 resor varje dygn.

26 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Elgiganten söker kundtjänstmedarbetare!

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Allt du behöver är rätt inställning - vi kommer att lära dig allt annat du behöver veta.   I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer du exklusivt hantera våra norsktalande kunder, främst genom inkommande samtal. I takt med att du utvecklas kommer du också hantera frågor via e-post och chatt. Elgigantens kunder är mestadels nyfikna på leveransfrågor, produktinformation och fakturafrågor. Vi söker inte efter erfarenhet, utan vi anser att med rätt inställning och motivation kan man komma långt! Vi kommer lära dig allt annat du behöver kunna för att lyckas i rollen. Vi vill se dig lyckas i denna roll och inom Concentrix + Webhelp och för det behöver du ha godkända betyg i Svenska A/1 och Engelska A/5 och ha fyllt 18 år. Resterande kommer vi att lära dig och vi tror stenhårt på att en god inställning samt viljan att lära sig är den främsta predikatorn för framgång!   Vi kan med stolthet säga att hos oss har du förmånen att ta del av: 💵 En bonusmodell baserad på din prestation 💳 Ett årligt friskvårdsbidrag om 3500:- 🎓 En chans att utveckla din karriär med hjälp av vårt interna karriärutvecklingsprogram "Get Ready!" 💬 Möjligheten att skaffa erfarenhet och färdigheter inom norsk kundservice ⚽ Teamaktiviteter såsom frågesporter, pubkvällar osv. för att göra arbetet roligare 🚎En snygg kontorsmiljö med bra kommunikationsförbindelser 🤝 Kollektivavtal med Unionen Så här fungerar vi: Concentrix + Webhelp är ett företag inom outsourcingbranschen, vilket innebär att vi erbjuder våra tjänster till andra företag för att hjälpa dem hantera kundservice, ekonomi och andra affärsprocesser. Som vår kollega kommer du att vara anställd av Concentrix + Webhelp men arbeta på Elgigantens kundtjänst. Kan du redan föreställa dig själv i rollen? Det kan vi definitivt! Nu återstår bara några steg innan du påbörjar det faktiska jobbet. Först kommer en av våra rekryterare att kontakta dig för att diskutera några av de viktigaste punkterna för att se till att vi är överens gällande förutsättningarna för anställning. Om du går vidare efter en första telefonintervju träffas vi på en digital eller kontorbaseradintervju (du bestämmer!) där du får veta allt du kan tänkas behöva veta gällande ditt framtida jobb. Efter det påföljer referensinhämtning och kort därefter kommer du att erhålla besked om huruvida du blir vår nästa game-changer! Vi ser fram emot att ta emot din ansökan! 🤠 START: 2024-05-13 PLACERINGSORT: Göteborg, Kontoret ligger på Johan Willins gata 8 ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, 6 månaders provanställning ARBETSTIDER: Varierande under vardagar mellan kl. 08.00-22.00 SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-05-06 (Vi tillämpar löpande rekrytering och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum) We are proudly one team, one company. We are committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws. #swedish

26 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Kundservicemedarbetare inom fordonsbranschen sökes!

Upptäck en givande sommar fylld med möjligheter till lärande och personlig tillväxt! Vår externa supportavdelning letar efter energiska och nyfikna individer för en roll där du får chansen att vara med och göra skillnad för våra kunder. Är du ny inom branschen och vill ta dina första steg mot en spännande karriär? Då är detta din möjlighet att utforska och utvecklas tillsammans med ett stöttande och inspirerande team. OM FÖRETAGET: Med fokus på innovation och service är detta företag en ledande aktör inom bilindustrin. Tillsammans med sina partners i Sverige erbjuder de högkvalitativa fordon och en utmärkt serviceupplevelse. Med ett starkt engagemang för förbättring och kvalitet är detta en idealisk arbetsplats för dem som delar deras passion för bilar och kundservice. Besök deras hemsida för mer information. Vi berättar mer om företaget vid ansökan. OM TJÄNSTEN: Tjänsten omfattar att tillsammans med de andra personerna i kundserviceteamet hjälpa kunder via telefon, mejl, sociala medier och chatt. Du kommer att hantera olika frågor om deras produkter och tjänster och även se till att kunden får hjälp via återförsäljarna. Teamet arbetar tätt tillsammans och därför är det viktigt att du är en lagspelare som drivs av att i en stimulerande arbetsmiljö nå goda resultat. VI SÖKER DIGVi letar efter dig som brinner för att lära sig och utvecklas. Du är nyfiken på att utforska nya möjligheter och har en inre drivkraft som motiverar dig att göra ditt bästa. Vidare är du inte bara ansvarsfull utan också en person som trivs i kundmötet och är skicklig på att skapa positiva och meningsfulla kundinteraktioner. Vi ser även att du: Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Har en god dator- och systemvana PRAKTISK INFORMATION: Tillträde: Enligt överenskommelse Uppdragsgivare: Mer information vid intervju Omfattning: Sommarvikariat, heltid Lön: Enligt kollektivavtal Plats: Södertälje, Hovsjö Arbetstider: Kontorstider

26 april 2024
Sista ansökan:
13 oktober 2024
Aftersales Coordinator - Legend Division

Are you ready to be part of something extraordinary? We are on a trajectory of continuous growth, and we are currently in search of a Coordinator with a technical background to join our aftersales team, known as the Legend Division (because this is where we take care of our legendary creations!). Position Overview In this role, you will engage in daily collaboration with our global network of dealers, as well as our in-house workshop located in Ängelholm. Your responsibilities will encompass a diverse range of exciting tasks, placing you at the forefront of ensuring maximum customer satisfaction when challenges arise. Our primary aim is to proactively maintain a highly service-oriented approach, recognizing that we represent the department most closely aligned with our market, post-product delivery. Duties & Responsibilities Your primary responsibilities will include: - Coordinating the procurement and delivery of spare parts to our dealers - Provide technical support to dealer workshops and Koenigsegg Service Workshop - Organizing travel logistics for our technicians, primarily managed through our proprietary errand management system, KATS. - Generating and managing orders within our Business System, Monitor. - Compiling and maintaining data within our Service Site, where vehicle registrations and activity tracking are recorded. - Overseeing assignments to our dealers regarding warranty claims and repair work, ensuring optimal cost efficiency and customer satisfaction. As part of our continually evolving organization, you will have the opportunity to play an influential role in its development. You should be comfortable with change and thrive in a fast-paced entrepreneurial environment. We are in search of an individual who possesses a profound passion for service and technology, someone who is well-organized, dedicated, and exhibits a high degree of proactivity in delivering optimal results efficiently and cost-effectively. Technical acumen and prior experience within the automotive industry, auto repair facilities, or a similar technical field are prerequisites. Additionally, experience with administrative duties and planning is highly valued. Flexibility, strong interpersonal skills, and a solution-focused mindset are crucial attributes, as new responsibilities may emerge rapidly, necessitating effective prioritization. While competence and experience are essential, we are committed to providing continuous training for our personnel, especially with regard to our various vehicle models. The role will entail regular interactions with our dealers and occasional communications with customers to apprise them of our efforts in resolving their issues. Availability - Immediately / According to agreement - Full time, on-site - Normal working hours 40 h/week, overtime may occur. Koenigsegg is most known for building some of the fastest cars in the world; with almost all of our megacar technologies that are patented and made in-house by our almost 500 world-class technicians, engineers, sourcing experts, production craftsmen, and communicators. What we’ve created is a unique proving ground of engineering creativity that makes use of our breakthrough megacar development and legacy to push the boundaries of sustainable mobility technology. So, what’s next? We are on a universe-denting mission to develop the next generation of breakthrough tech and products. We are looking for outstanding, impactful, and authentic individuals to grow with us. Our ambitions are inspiring but will push the limits of what is possible – requiring one to work efficiently amid our cross-functional teams to execute at high-quality levels. The goal is clear: innovate and transform.

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Elgiganten söker kundtjänstmedarbetare!

Allt du behöver är rätt inställning - vi kommer att lära dig allt annat du behöver veta. I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer du exklusivt hantera våra norsktalande kunder, främst genom inkommande samtal. I takt med att du utvecklas kommer du också hantera frågor via e-post och chatt. Elgigantens kunder är mestadels nyfikna på leveransfrågor, produktinformation och fakturafrågor. Vi söker inte efter erfarenhet, utan vi anser att med rätt inställning och motivation kan man komma långt! Vi kommer lära dig allt annat du behöver kunna för att lyckas i rollen. Vi vill se dig lyckas i denna roll och inom Concentrix + Webhelp och för det behöver du ha godkända betyg i Svenska A/1 och Engelska A/5 och ha fyllt 18 år. Resterande kommer vi att lära dig och vi tror stenhårt på att en god inställning samt viljan att lära sig är den främsta predikatorn för framgång! Vi kan med stolthet säga att hos oss har du förmånen att ta del av: En bonusmodell baserad på din prestation Ett årligt friskvårdsbidrag om 3500:- En chans att utveckla din karriär med hjälp av vårt interna karriärutvecklingsprogram "Get Ready!"Möjligheten att skaffa erfarenhet och färdigheter inom norsk kundservice Teamaktiviteter såsom frågesporter, pubkvällar osv. för att göra arbetet roligareEn snygg kontorsmiljö med bra kommunikationsförbindelser Kollektivavtal med Unionen Så här fungerar vi: Concentrix + Webhelpär ett företag inom outsourcingbranschen, vilket innebär att vi erbjuder våra tjänster till andra företag för att hjälpa dem hantera kundservice, ekonomi och andra affärsprocesser. Som vår kollega kommer du att vara anställd av Concentrix + Webhelpmen arbeta på Elgigantens kundtjänst. Kan du redan föreställa dig själv i rollen? Det kan vi definitivt! Nu återstår bara några steg innan du påbörjar det faktiska jobbet. Först kommer en av våra rekryterare att kontakta dig för att diskutera några av de viktigaste punkterna för att se till att vi är överens gällande förutsättningarna för anställning. Om du går vidare efter en första telefonintervju träffas vi på en digital eller kontorbaseradintervju (du bestämmer!)där du får veta allt du kan tänkas behöva veta gällande ditt framtida jobb. Efter det påföljer referensinhämtning och kort därefter kommer du att erhålla besked om huruvida du blir vår nästa game-changer! Vi ser fram emot att ta emot din ansökan! START: 2024-05-13 PLACERINGSORT: Göteborg, Kontoret ligger på Johan Willins gata 8 ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, 6 månaders provanställning ARBETSTIDER: Varierande under vardagar mellan kl. 08.00-22.00 SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-05-06 (Vi tillämpar löpande rekrytering och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum) We are proudly one team, one company. We are committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws. #swedish

26 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Kundtjänstmedarbetare med fokus på merförsäljning

Vill du jobba kundtjänst med fokus på merförsäljning? Om Tjänsten Kraftsam söker för kunds räkning en kundservicemedarbetare på heltid som kan ansvara för vår kundservice. Dina Arbetsuppgifter Som kundservicemedarbetare kommer du att ingå i kundservice-teamet som tar hand om dom svenska kunderna. Teamet består av cirka 30 personer med olika bakgrunder, åldrar och personligheter. Det som de dock har gemensamt är deras passion för att hjälpa kunder och att skapa kundrelationer. I korthet så kommer du arbeta med att ge service och vara ansiktet utåt till våra kunder. I dina arbetsuppgifter ingår: Hantera förfrågningar via telefon och aktivt jobba med merförsäljning Besvara kunders frågor kring faktura samt sköta ärenden kring gods sök, spårning av varor, ordermottagning etc Administrativa arbetsuppgifter kring dessa frågor Detta är en utmärkt möjlighet för dig som uppskattar att arbeta med service, kundbemötande och administration och som vill komma in på ett företag där du kan växa och klättra. Din Profil Talar flytande svenska och kan uttrycka dig mycket väl i skrift. Därtill är det av vikt att du har arbetslivserfarenhet från något serviceyrke och därmed vet vad god service innebär. Det är meriterande om du har arbetat med telefonen som främsta arbetsredskap och har telefon vana från kundtjänst eller reception. Som person är du positiv, engagerad samt har känsla för service. Då det kan komma att vara stressigt vid tidpunkter ser vi gärna att du hanterar stress på ett bra sätt samt att du uppskattar att arbeta i ett högt tempo. Du är även en social och kommunicerande person som får kunderna att känna trygghet och tillit. Anställningsform Tillsvidareanställning Typ Heltid, bekväma arbetstider må-fre Vi går igenom ansökningar löpande så vi ser gärna att Ni skickar in Er ansökan omgående. Du söker med CV och ett kort personligt brev om varför du passar för tjänsten. Lycka till!

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Leveranskoordinator

Göteborg titta hit! Vi söker just nu nästa stjärna till vårt Customer Success-gäng. Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt Göteborgskontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen. Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet. Liten som stor – vi värdesätter alla!Vi söker en passionerad och engagerad person till vår Customer Success-avdelning, som vill vara en del av vårt dynamiska team!Är du strukturerad, utåtriktad och vill lära dig mer om telefonväxlar? Cloudgruppen expanderar kraftigt, och nu söker vi en leveranskoordinator som vill utvecklas tillsammans med oss.Som leveranskoordinator kommer du att ha en viktig roll i att hjälpa våra kunder att uppnå sin fulla potential och maximera deras värde med våra produkter och tjänster. Du kommer att vara en nyckelspelare i driftsättningarna utav kundernas nya växellösningar, från beställning till driftsättning.Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: Kontakta kunderna för kunddatainsamling Bygga upp kundens växellösning enligt deras behov och önskemål Stötta kund fram till, och viss tid efter, driftsättning Vi tror att det mesta går att lära sig det mesta så länge man är nyfiken och har den rätta viljan. Stor vikt kommer därför att läggas på personlig lämplighet, engagemang, driv och attityd. Som person gillar du att arbeta i ett högt tempo och att lösa problem. Du brinner för att ge service av högsta grad och att leverera kvalitet i allt du gör. Du arbetar systematiskt, kommunicerar tydligt samt trivs med att jobba i ett team. Du har lätt för att se lösningar, tar ansvar för ditt arbete och utför det på ett noggrant sätt.Vi söker någon som har: Stark kommunikationsförmåga både skriftligt och muntligt Erfarenhet av att arbeta med kunder och att erbjuda enastående service Förmåga att arbeta självständigt och i teammiljöer En passion för att lämna kunden med wow-känsla efter varje interaktion En positiv och lösningsorienterad inställning Viktigast är att du är engagerad, ansvarsfull och gillar att lära dig nya saker Du är strukturerad och noggrann, men också kreativ – du följer gärna rutiner, men tänker ut nya lösningar när det krävs. Vi erbjuder en fast månadslön och förmåner, samt en spännande arbetsmiljö med möjlighet till personlig och professionell utveckling. Om du trivs med att arbeta i en snabbt föränderlig miljö där ingen dag är den andra lik, då kan detta vara rätt roll för dig! Krav: Du har god kommunikationsförmåga både muntligt och skriftligt på svenska och engelska Du är en driven och målinriktad person som trivs med att jobba i en snabb rörlig miljö Vi erbjuder: Fast månadslön och förmåner Mycket rolig och fin arbetsmiljö Goda möjligheter till utveckling inom företaget Grundlig utbildning och stöd för att lyckas i rollen Heltid Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan. Vi ser fram emot att höra från just dig!

26 april 2024
Sista ansökan:
13 oktober 2024
Customer Success Manager

Göteborg titta hit! Vi söker just nu nästa stjärna till vårt Customer Success-gäng. Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt Göteborgskontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen. Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet. Liten som stor – vi värdesätter alla!Vi söker en passionerad och engagerad person till vår Customer Success-avdelning, som vill vara en del av vårt dynamiska team!Som Customer Success-representant kommer du att ha en viktig roll i att hjälpa våra kunder att uppnå sin fulla potential och maximera deras värde med våra produkter och tjänster. Du kommer att vara en nyckelspelare i att bygga starka relationer med våra kunder och att ge dem en enastående kundupplevelse. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: Hantering av kundförfrågningar via telefon, e-post och chatt Leverera enastående kundservice och support Samarbeta med andra teammedlemmar för att hantera kundernas utmaningar och säkerställa snabba och effektiva lösningar Vi tror att det mesta går att lära sig det mesta så länge man är nyfiken och har den rätta viljan. Stor vikt kommer därför att läggas på personlig lämplighet, engagemang, driv och attityd. Som person gillar du att arbeta i ett högt tempo och att lösa problem. Du brinner för att ge service av högsta grad och att leverera kvalitet i allt du gör. Du arbetar systematiskt, kommunicerar tydligt samt trivs med att jobba i ett team. Du har lätt för att se lösningar, tar ansvar för ditt arbete och utför det på ett noggrant sätt.Vi söker någon som har: Stark kommunikationsförmåga både skriftligt och muntligt Erfarenhet av att arbeta med kunder och att erbjuda enastående service Förmåga att arbeta självständigt och i teammiljöer Du vågar ta initiativ och är hungrig efter att hela tiden överträffa dig själv och förväntningar du har på dig En passion för att lämna kunden med wow-känsla efter varje interaktion En positiv och lösningsorienterad inställning Viktigast är att du är engagerad, ansvarsfull och gillar att lära dig nya saker Du är strukturerad och noggrann, men också kreativ – du följer gärna rutiner, men tänker ut nya lösningar när det krävs.Vi erbjuder en fast månadslön och förmåner, samt en spännande arbetsmiljö med möjlighet till personlig och professionell utveckling. Om du trivs med att arbeta i en snabbt föränderlig miljö där ingen dag är den andra lik, då kan detta vara rätt roll för dig! Krav: Du har god kommunikationsförmåga både muntligt och skriftligt på svenska och engelska Du är en driven och målinriktad person som trivs med att jobba i en snabb rörlig miljö Vi erbjuder: Fast månadslön och förmåner Mycket rolig och fin arbetsmiljö Goda möjligheter till utveckling inom företaget Grundlig utbildning och stöd för att lyckas i rollen Heltid Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan. Vi ser fram emot att höra från just dig!

26 april 2024
Sista ansökan:
13 oktober 2024