Som receptionist på Member 24 arbetar du tillsammans med ditt team mot att uppnå försäljningsmål, säkerställa hög servicenivå för våra medlemmar samt se till att gymmets dagliga drift fungerar. Dina arbetsuppgifter kommer vara bland annat: Receptionsarbete, försäljning av medlemskap, ärendehantering, kundservice samt att hålla ordning & reda på gymmet. Vi söker dig som är flexibel, driven, gillar att arbeta med försäljning samt kan arbeta mycket strukturerat mot tydliga mål och förväntningar. Du bör ha god datakunskap då detta är ett viktigt arbetsverktyg i din roll. Det finns riktlinjer för verksamheten som kommer att underlätta för dig i din roll. Det är viktigt för oss att du tycker om att ha mycket ansvar, trivs att arbeta självständigt samt gillar att ha många bollar i luften samtidigt. Omfattning: Tjänsten är på 50 % i Söderhamn,möjlighet finns att arbeta även i Gävle vid intresse.Tillträde omgående.Sista ansökningsdag 10/2-2025, intervjuer sker löpande. Kvalifikationer I rollen som receptionist behöver du vara: Intresserad av och gilla att arbeta med försäljning. (Tidigare erfarenhet av arbeten inom försäljning är ett stort plus.) Redo att ”kavla upp ärmarna” när det behövs. Engagerad och driven som person med mycket energi. Målinriktad med hög känsla för service. Ordningsam, strukturerad och noggrann. För att lyckas i rollen ska du ha: Som minst gymnasial utbildning med godkända betyg. Vi föredrar minst 1 års erfarenhet av liknande arbeten t ex inom detaljhandel eller från gymbranschen. Goda kunskaper i att hantera Officepaketet. Erfarenhet från arbete mot budget och uppsatta mål är ett plus. Goda kunskaper i både svenska och engelska, tal och skrift. Om oss: Member 24 startades i Västerås 2010 och vi finns idag på ett flertal orter i Mälardalen, Stockholm, Örebrosamt i Gävle/Sandviken och Falun. Vårt mål är att ge våra medlemmar den mest inspirerande och bästa gymupplevelsen till ett riktigt bra pris. De flesta av våra gym är öppna dygnet runt och vi erbjuder utrustning från världsledande leverantörer såsom Technogym och Eleiko. På utvalda gym finns häftiga studios för gruppträning, där vi kör både egna koncept och program från samarbetspartners t ex Les Mills. https://member24.se/ Sök jobbet direkt via: https://jobs.member24.se/
Lockas du av att arbeta i ett högt tempo där ingen dag är den andra lik? Är du dessutom tillgänglig omgående och drivs av att ha en roll med breda kontaktytor? Då ska du ta chansen och söka tjänsten som kundservicemedarbetare hos DHL Freight. Här får du möjligheten att utvecklas i en dynamisk miljö tillsammans med härliga kollegor. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med 10/3 2025 och som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos DHL Freight. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget eller anställning. Om företaget DHL är marknadsledande inom logistikbranschen och är ”logistikbolaget för hela världen”. DHL erbjuder expertis inom internationell express-, flyg- och sjöfrakt, väg- och tågtransport, kontraktslogistik samt internationella brevtjänster. Med ett globalt nätverk som består av mer än 220 länder och territorier och med 520 000 medarbetare över hela världen erbjuds kunder högsta kvalitet kombinerat med god lokal kännedom.DHL i Sverige har ca 4000 medarbetare och 65 kontor, terminaler och stationer runt om i Sverige. DHL Freights kundservice i Växjö ansvarar för all kundservice gällande inrikestransporter. Totalt är de ca 140 medarbetare och avdelningen Frontline består av 90 medarbetare som värdesätter god gemenskap. Företaget strävar efter att ha roligt tillsammans, nå målen, få kunderna att växa och fira framgångar. Arbetsuppgifter I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för att ta emot, hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt. Ärendena avser frågor både före, under och efter transporten från kunder belägna i hela Sverige. Du har kontakt med både företagskunder och privatpersoner där det viktiga blir att hitta rätt lösning och ge en god service. Vidare har du ett nära samarbete med övriga funktioner inom kundservice samt DHL Freight. Detta för att stärka banden och samarbetet inom DHL Freight i syfte för att arbeta med ständiga förbättringar.I rollen erbjuds du initialt en introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Här får du möjligheten att utvecklas tillsammans med din avdelning och hela kundservice. DHL Freight har delat in kundens frågor i olika kunskapsområden, vilket innebär att du börjar med att lära dig ett kunskapsområde för att sedan bygga vidare med fler. Tillsammans med kollegorna hjälps ni åt och stöttar varandra. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning eller likvärdig God dator- och systemvana Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Erfarenhet inom kundservice är meriterande Vi söker dig som har en god kommunikationsförmåga och trivs bäst när du får samarbeta med andra. Då tillgänglighet och kundbemötande är viktigt för att kunna leverera positiv kundupplevelse, ser vi att du motiveras av att leverera en god service och är inlyssnande. Då arbetet kräver hög struktur och ordning är du även noggrann som person, van att arbeta i data- och systemmiljö och har förmågan att prioritera i ditt arbete och vara lösningsfokuserad. Det är också av vikt att du kan hantera ett varierat arbetstempo och är flexibel då arbetsbelastningen kan variera. Övrig information Start: 10/3 2025Plats: VäxjöLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Lockas du av att arbeta i ett högt tempo där ingen dag är den andra lik? Är du tillgänglig efter årsskiftet och drivs av att ha en roll med breda kontaktytor? Då ska du ta chansen och söka tjänsten som kundservicemedarbetare hos DHL Freight. Här får du möjligheten att utvecklas i en dynamisk miljö tillsammans med härliga kollegor. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med 10/2 2025 och som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos DHL Freight. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget eller anställning. Om företaget DHL är marknadsledande inom logistikbranschen och är ”logistikbolaget för hela världen”. DHL erbjuder expertis inom internationell express-, flyg- och sjöfrakt, väg- och tågtransport, kontraktslogistik samt internationella brevtjänster. Med ett globalt nätverk som består av mer än 220 länder och territorier och med 520 000 medarbetare över hela världen erbjuds kunder högsta kvalitet kombinerat med god lokal kännedom.DHL i Sverige har ca 4000 medarbetare och 65 kontor, terminaler och stationer runt om i Sverige. DHL Freights kundservice i Växjö ansvarar för all kundservice gällande inrikestransporter. Totalt är de ca 140 medarbetare och avdelningen Frontline består av 90 medarbetare som värdesätter god gemenskap. Företaget strävar efter att ha roligt tillsammans, nå målen, få kunderna att växa och fira framgångar. Arbetsuppgifter I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för att ta emot, hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt. Ärendena avser frågor både före, under och efter transporten från kunder belägna i hela Sverige. Du har kontakt med både företagskunder och privatpersoner där det viktiga blir att hitta rätt lösning och ge en god service. Vidare har du ett nära samarbete med övriga funktioner inom kundservice samt DHL Freight. Detta för att stärka banden och samarbetet inom DHL Freight i syfte för att arbeta med ständiga förbättringar.I rollen erbjuds du initialt en introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Här får du möjligheten att utvecklas tillsammans med din avdelning och hela kundservice. DHL Freight har delat in kundens frågor i olika kunskapsområden, vilket innebär att du börjar med att lära dig ett kunskapsområde för att sedan bygga vidare med fler. Tillsammans med kollegorna hjälps ni åt och stöttar varandra. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning eller likvärdig God dator- och systemvana Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Erfarenhet inom kundservice är meriterande Vi söker dig som har en god kommunikationsförmåga och trivs bäst när du får samarbeta med andra. Då tillgänglighet och kundbemötande är viktigt för att kunna leverera positiv kundupplevelse, ser vi att du motiveras av att leverera en god service och är inlyssnande. Då arbetet kräver hög struktur och ordning är du även noggrann som person, van att arbeta i data- och systemmiljö och har förmågan att prioritera i ditt arbete och vara lösningsfokuserad. Det är också av vikt att du kan hantera ett varierat arbetstempo och är flexibel då arbetsbelastningen kan variera. Övrig information Start: 10/2 2025Plats: VäxjöLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Vår kund i centrala Stockholm söker nu efter dig som är intresserad av att hoppa på ett spännande uppdrag inom kundservice. Vi söker efter dig som trivs att arbeta med människor och som brinner för att ta kundupplevelsen till nästa nivå. Detta är ett konsultuppdrag med start omgående, där du blir anställd via The Place. I denna roll kommer bland annat att ha följande arbetsuppgifter: Besvara frågor och lösa problem via telefon, mail, chatt och sociala medier Registrera nya kunder Ta emot beställningar, order, bokningar och reklamationer Administration och fakturahantering Vem vi tror att du är: För att trivas och lyckas i rollen som kundservicemedarbetare spelar dina personliga egenskaper en stor roll. Det är viktigt att du har en god samarbetsförmåga, är duktig på att kommunicera och är lyhörd inför kundernas behov. Du motiveras av att ge god service och får en liten extra kick när du känner att du hjälpt någon annan och löst deras eventuella problem. Din bakgrund kan exempelvis vara: Tidigare arbetslivserfarenhet av kundtjänst via telefon, mail, chatt och sociala medier Tidigare erfarenhet av service och kundbemötande exempelvis i butik eller restaurang Goda data- och systemkunskaper, Officepaketet mm. Goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift Goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift God teknisk förståelse är ofta meriterande Låter detta som ett spännande uppdrag? Skicka in din ansökan redan idag, då urval sker löpande och att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. The Place – Where happy work happens Låter detta intressant? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Vi söker nu efter dig som sätter kunden i fokus och som kan prata och skriva norska! Om rollen I rollen som innesälj/kundtjänstmedarbetare hos vår kund kommer du att vara deras förste kontakt ut mot kund och samarbetspartners. Det är därför viktigt för oss att du är en person som värnar om varumärket, alltid sätter kunden i fokus och vill hitta en lösning för att få en nöjd kund. Denna roll är central i bolaget och du har en varierande roll där ingen dag är den andra lik. Du kommer bygga långsiktiga relationer genom att ha många kontaktytor, med bland annat säljare, återförsäljare, kunder och kollegor. Arbetsuppgifter i huvudsak; Orderhantering (telefon/mail) Säljsupport (Stöd för fältsäljare via telefon/mail) Aktivt ringa till kunder vid bl.a. kampanjer Produktadministration (prislistor/produktinformation) Hjälpa kunder med allmänna frågor kring produkter och tjänster Ta emot och hantera serviceärenden Vem är du? För denna roll är det viktigt att du gillar utmaningar och att lösa problem, har en förmåga att ta egna beslut samt ser hög servicegrad som en självklarhet. Du behöver vara en driven person, ha ettstrukturerat arbetssätt samt att Du trivs med att arbeta självständigt och under eget ansvar. Du drivs av att arbeta med människor och att hjälpa till med det som behövs. Du talar och förstår det norska språket.Du har tidigare erfarenhet av att arbeta i en liknande roll, exempelvis som innesäljare, inom kundtjänst och/eller administrativt kombinerat med service. Att du har vana av att haarbetat i affärssystem såsomMS Dynamics AX/SAP eller liknande. Du har en vana att arbeta med Office-paketet, främst Outlook ochExcel, samt CRM-system. Du kan formulera dig på svenska i både tal och skrift. Det är såklart viktigt att du passar in i teamet så vi sätter stort värde i dina personliga egenskaper. Ansökan Din placering kommer att vara på vår kunds kontori Bredden, Upplands-Väsby. I rollen som innesälj/kundtjänstmedarbetare rapporterar du till teamleader och marknadschef. Dina arbetstider är 0730-1630 med möjlighet till viss flex. Vi ser att du är på plats snarast möjligt. Låterdet spännande att få vara med och bygga vidare på en avdelning, och i ettföretag som strävar framåt.Känner duatt rollbeskrivningen ovan känns som att den är skriven för dig? Tveka då inte att skicka in din ansökan nedaneller maila Mona Wågberg för att få svar på eventuella frågor [email protected]. Ansökningar via email hanteras ej. Ansökningar och intervjuer hanteras löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum som är 2025-02-21 Varmt välkommen med din ansökan här nedan!
Är du redo för nästa steg inom kundservice? Vi söker nu engagerade medarbetare för ett spännande uppdrag hos vår kund i Linköping med start inom kort. Om du trivs med att skapa positiva kundupplevelser och vill utvecklas i en roll där din insats gör skillnad, kan detta vara rätt möjlighet för dig! Om uppdraget I denna roll kommer du att hantera kundfrågor, hitta lösningar och säkerställa att varje kund får bästa möjliga service via telefon och mejl. Vi söker dig som är kommunikativ, serviceinriktad och som har ett öga för detaljer.Vi berättar mer vid nästa steg i rekryteringsprocessen. Vi söker dig som: • Behärskar svenska och engelska i tal och skrift. • Har en fullständig gymnasieutbildning. • Har erfarenhet av eller ett stort intresse för kundservice. Kunskaper i andra nordiska språk är ett plus! Vad vi erbjuder dig: • En gedigen introduktion och utbildning via Workz Academy, där du blir certifierad inom kundservice. • Kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en operativ chef som stöttar dig i din roll. • En trygg och utvecklande arbetsmiljö med möjlighet att växa både personligt och professionellt. Så här går processen till: Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi tester direkt efter att du har skickat in din ansökan. Testet skickas till din mejl och behöver slutföras för att du ska bli aktuell för rollen. Testet består av två delar och är grunden i processen och för profilen, vi struntar i vad du gjort tidigare vi mäter din potential för rollen inom kundservice! Testet tar max 12 minuter att genomföra. Är du intresserad av att bli en del av vårt team och ta del av denna spännande möjlighet i Linköping? Skicka in din ansökan redan idag! Om du har några frågor, tveka inte att kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig!
Nu har du chansen att söka tjänsten som kundservicemedarbetare till SEB Kort! Brinner du för service och trivs med att arbeta i en fartfylld miljö? Älskar du att uppnå resultat och drivs av att lösa problem? Kul! Då kan det vara dig som vi söker till SEBs huvudkontor i Arenastaden, Solna. OM SEB Since our start 160 years ago, SEB has been guided by a strong belief that entrepreneurial thinkers combined with innovative companies are needed to create a better world. We are here to enable them to achieve their ambitions and succeed in both good and difficult times. We are the business engine of the bank, providing the financial expertise our organizational and private customers rely on. We do so with focus on our customers' needs, commitment to quality and trust, and an entrepreneurial mindset to continually improve our services. Read more: https://sebgroup.com/ OM TJÄNSTEN SEB Kort är verksamma i alla nordiska länder och arbetar med varumärken som SEB, Eurocard och Strawberry samt flera co-brand partners. Deras kortkunder finns inom både privat- och företagssegmenten. Genom kanaler som telefon, mail och Facebook hanterar de över en miljon kundinteraktioner årligen. SEB Korts främsta mål är att leverera service i världsklass vid varje kundmöte. Som kundtjänstmedarbetare blir du en del av ett engagerat team som hanterar SEB Korts produkter och tjänster. Dina huvudsakliga uppgifter kommer vara kundsupport via mail och telefon, där du besvarar frågor om exempelvis fakturor, transaktioner, reklamationer, krediter och räntor, samt guidar kunder i SEB digitala kanaler för att alltid leverera bästa service. VEM ÄR DU? För att lyckas i rollen krävs starkt servicefokus och driv att nå resultat. Du är engagerad i att ge service på hög nivå och bemöter kunder professionellt. Vi söker en lagspelare som trivs med samarbete och tar ansvar för både det dagliga arbetet och din egen utveckling. Du behöver vara bekväm med att kommunicera på både svenska och engelska, i tal och skrift. Det är även viktigt att du har intresse för det digitala och tekniska, då arbetet innebär att hantera flera IT-system och guida kunder genom appar och hemsidor. Kunskaper i ytterligare nordiska språk är meriterande men inget krav. Vidare ser vi gärna att du har: En gymnasial utbildning Några års arbetslivserfarenhet Erfarenhet av kundservice eller annan service/säljroll PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare: SEB KortStart: 19/32025 Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Stjärntorget 4, Solna Arbetstider: Kontorstider Kontakt: [email protected] VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice och erbjuder inte bara omfattande utbildning utan också löpande träning inom kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter avslutad utbildning blir du dessutom certifierad inom kundservice. Utöver detta får du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en dedikerad operativ chef som stöttar dig i din utveckling och alltid finns tillgänglig för att hjälpa dig som konsult. Vi är stolta över att erbjuda våra konsulter en trygg arbetsmiljö och möjligheter att växa, både personligt och professionellt! ANSÖKANVi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din e-post direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat i rekryteringsprocessen.
Precisely is a SaaS company operating in the legal technology space, offering a simple solution to a complex issue – contracts. By creating a single solution for all contract-related matters, we strive towards a future with less administration and more time for business. Our Customer Success team plays a pivotal role in ensuring our users maximize the value of our platform. From seamless onboarding to fostering long-term partnerships, we’re dedicated to helping our customers achieve success. To continue strengthening our small but impactful team, we’re looking for a new Customer Success Manager to help deliver exceptional value to our customers.We’re looking for a Customer Success Manager to join our team—someone passionate about collaborating with customers, guiding them strategically toward their goals, and fostering strong, meaningful partnerships. Important Application Deadline: 2025-02-28 Interview Start: We will have ongoing interviews. Salary Range:This role offers a salary range of 38.000 - 42.000 SEK Assessment: After you apply, you will receive a link to complete an assessment test with Lemonaid. Check out our career page for more on our hiring process and FAQs. What we are looking for in our next Customer Success ManagerFirst and foremost, we are looking for someone who truly enjoys being the go-to person for customers. You’ll be joining a small team, which means big autonomy and plenty of opportunities to shape how we do Customer Success. You’ll have direct impact on customer retention and revenue growth as well as the freedom to drive creative initiatives that help improve our customers’ experiences. What you will do Meet with customers regularly—both new and existing—to align on goals, identify opportunities for upselling, and prevent churn. Onboard new customers from start to finish, setting up best practices and sharing technical know-how for maximum platform adoption. Provide frontline support when necessary, jumping on chats and calls to resolve pressing issues or assist with product-related questions. Collaborate with Sales on deals that need the extra voice of a Customer Success Manager to highlight product value and seal the deal. Work closely with Product to share feedback and user insights that can help shape our roadmap and product improvements. Organize internal meetings to align on customer health, weekly goals, and strategic initiatives within the CS team (including churn savings and upsell opportunities). What we’d like you to have Experience in a customer-focused or customer success role. Fluency in English (additional languages like Swedish, French, German, Spanish, or Finnish are a bonus!). Strong relationship-building skills—whether it’s supporting a customer in crisis or planning a strategic initiative for a key account. Curiosity & Learnability: We’re a dynamic scale-up, so being open to learning new tools, processes, and best practices is essential. Organizational & Planning chops to manage multiple customer timelines, escalations, and internal syncs without dropping the ball. Nice-to-have (but not required) Legal understanding, especially within contract management workflows. Past ownership of a customer segment, product implementation, or relevant project that showcases your initiative. B2B SaaS exposure - especially if you have prior experience in legal tech or contract management. What we offer Full-time role based in Gothenburg (preferred). We offer a remote friendly culture, so you can combine working from home with working from our Gothenburg office. 30 days vacation to rest and recharge. A small, close-knit team environment where your voice matters, and new ideas are encouraged. The chance to grow into more strategic or technical responsibilities—like system ownership, specialized onboarding, or CS operations. The satisfaction of making a real difference in how customers interact with and benefit from our product. We put people first at Precisely Here, you’ll have an opportunity to be yourself in an inclusive and open-minded environment where people genuinely care about each other. You’ll receive a high amount of autonomy, opportunities to develop, and every chance to leave your mark. We embody our values in everything we do: Strive for Development: We love curiosity, personal growth, and continuous learning. Strength in Diversity: We welcome people from all backgrounds and value everyone’s unique perspective. Trust in Data: We take a long-term view and let evidence guide our decisions. Be Curious: We constantly challenge the status quo and aren’t afraid to step out of our comfort zone. Allow for Creativity: We believe creativity fuels progress and innovation. How We Hire We care about crafting an inclusive and fair hiring process with minimal bias. We’re a bit nerdy about it, actually. We want you to feel at ease every step of the way, so we outline our process on our careers page for complete transparency. Precisely is an equal opportunity employer. All employment decisions are made without regard to race, colour, national origin, ancestry, sex, gender, gender identity or expression, sexual orientation, age, genetic information, religion, disability, medical condition, pregnancy, marital or family status, or any other characteristic protected by law. Precisely also provides workplace accommodations for qualified individuals with disabilities.
NordicInfu Care söker efter en engagerad kundservicemedarbetare för sommaren 2025! Vi letar efter dig som talar både finska och svenska. I rollen som teknisk supportmedarbetare kommer du att arbeta på deras huvudkontor i Alvik, Bromma. Detta är ett konsultuppdrag, där du blir anställd via The Place. NordicInfu Care är ett nordiskt företag som tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster. Deras målsättning är att höja livskvaliteten för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativ behandling i hemmet. Här blir du en del av ett företag som brinner för vad de gör. Om rollen som teknisk supportmedarbetareDin primära arbetsuppgift som teknisk supportmedarbetare är att supportera användare, vårdpersonal och samarbetspartner på den finska och svenska marknaden. Du kommer även att stötta säljteamet med tekniska supportfrågor och ansvara för att ta hand om inkommande reklamationer. Du kommer jobba med support av avancerad utrustning och i många olika system, och därför är det mycket viktigt att du har goda tekniska kunskaper och lätt för att sätta dig in i nya system. Dina arbetsuppgifter• Supportera användare och samarbetspartners gällande den medicintekniska utrustningen• Ansvara för reklamationsflödet• Orderhantering kan förekomma TeametHär välkomnas du in i ett härligt och professionellt team som värderar teamwork och bra sammanhållning. Ditt team består av ca. 20 kollegor. Dina kvalifikationer• Flytande i finska, både tal och skrift• Flytande i svenska, både tal och skrift• Goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift• Mycket god systemvana Meriterande:• Erfarenhet av att jobba i kundtjänst• Tidigare arbetat inom vården eller medtech-branschen Vem vi tror att du ärFör att trivas och göra succé i rollen som teknisk supportmedarbetare tror vi att du är en strukturerad och noggrann person. Du är professionell och driven i ditt arbete, och ser alltid till att göra det lilla extra för att prestera så bra som möjligt! Dina inkommande supportärenden kommer vara väldigt varierande, och det krävs därför att du är en lyhörd och lösningsorienterad person som strävar efter att ge professionell support i alla lägen. Vidare tror vi att du är en pedagogisk och kommunikativ person som är duktig på att läsa av andra människor och situationer, samt trivs i samarbete med kollegor och samarbetspartners. Uppdragets omfattning• Tjänsten är på heltid under sommaren 2025 (juni, juli och augusti) och dina arbetstider kommer att variera men är mellan kl. 7-22, mån-fre.• Du kommer utgå från kontoret i Alvik (Bromma), med chans till hybrid i samråd med företaget.• Detta är ett konsultuppdrag, där du blir anställd via The Place. Låter denna spännande tjänst som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om NordicInfu CareNordicInfu Caregrundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. Under årens lopp har NordicInfu Care byggt upp en omfattande kompetens och marknadsnärvaro inom områdena diabetes, kardiologi och pulmonologi, neurologi och immunologi. Inom alla dessa områden tillhandahåller NordicInfu Care läkemedel och/eller medicinteknisk utrustning och har utvecklat ett strukturerat stöd för patienter och vårdpersonal. Visionen är att bidra till ett ökat oberoende och förbättrad livskvalitet för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativa lösningar inom medicinteknik och läkemedel, samt att stödja sjukvården och de patienter som vårdas i hemmiljö. The Place – Sveriges enda Worklife PartnerLåter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
NordicInfu Care söker efter en engagerad kundservicemedarbetare för sommaren 2025! Vi letar efter dig som talar både norska och svenska. I rollen som teknisk supportmedarbetare kommer du att arbeta på deras huvudkontor i Alvik, Bromma. Detta är ett konsultuppdrag, där du blir anställd via The Place. NordicInfu Care är ett nordiskt företag som tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster. Deras målsättning är att höja livskvaliteten för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativ behandling i hemmet. Här blir du en del av ett företag som brinner för vad de gör. Om rollen som teknisk supportmedarbetareDin primära arbetsuppgift som teknisk supportmedarbetare är att supportera användare, vårdpersonal och samarbetspartner på den norska och svenska marknaden. Du kommer även att stötta säljteamet med tekniska supportfrågor och ansvara för att ta hand om inkommande reklamationer. Du kommer jobba med support av avancerad utrustning och i många olika system, och därför är det mycket viktigt att du har goda tekniska kunskaper och lätt för att sätta dig in i nya system. Dina arbetsuppgifter• Supportera användare och samarbetspartners gällande den medicintekniska utrustningen• Ansvara för reklamationsflödet• Orderhantering kan förekomma TeametHär välkomnas du in i ett härligt och professionellt team som värderar teamwork och bra sammanhållning. Ditt team består av ca. 20 kollegor. Dina kvalifikationer• Flytande i norska, både tal och skrift• Flytande i svenska, både tal och skrift• Goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift• Mycket god systemvana Meriterande:• Erfarenhet av att jobba i kundtjänst• Tidigare arbetat inom vården eller medtech-branschen Vem vi tror att du ärFör att trivas och göra succé i rollen som teknisk supportmedarbetare tror vi att du är en strukturerad och noggrann person. Du är professionell och driven i ditt arbete, och ser alltid till att göra det lilla extra för att prestera så bra som möjligt! Dina inkommande supportärenden kommer vara väldigt varierande, och det krävs därför att du är en lyhörd och lösningsorienterad person som strävar efter att ge professionell support i alla lägen. Vidare tror vi att du är en pedagogisk och kommunikativ person som är duktig på att läsa av andra människor och situationer, samt trivs i samarbete med kollegor och samarbetspartners. Uppdragets omfattning• Tjänsten är på heltid under sommaren 2025 (juni, juli och augusti) och dina arbetstider kommer att variera men är mellan kl. 7-22, mån-fre.• Du kommer utgå från kontoret i Alvik (Bromma), med chans till hybrid i samråd med företaget.• Detta är ett konsultuppdrag, där du blir anställd via The Place. Låter denna spännande tjänst som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. OmNordicInfu CareNordicInfu Care grundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. Under årens lopp har NordicInfu Care byggt upp en omfattande kompetens och marknadsnärvaro inom områdena diabetes, kardiologi och pulmonologi, neurologi och immunologi. Inom alla dessa områden tillhandahåller NordicInfu Care läkemedel och/eller medicinteknisk utrustning och har utvecklat ett strukturerat stöd för patienter och vårdpersonal. Visionen är att bidra till ett ökat oberoende och förbättrad livskvalitet för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativa lösningar inom medicinteknik och läkemedel, samt att stödja sjukvården och de patienter som vårdas i hemmiljö. The Place – Sveriges enda Worklife PartnerLåter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Välj ett jobb för att visa detaljer