Customer Support Representative

About us Soundtrack Your Brand is a B2B scale-up company providing music streaming services for businesses. We serve small customers like the café around the corner, and much bigger brands like McDonald's, Toni & Guy and TAG Heuer. On the inside, we're a bunch of talented, motivated and humble designers, engineers and music experts. We believe in product-led growth (https://openviewpartners.com/product-led-growth/), where the product is the primary driver of customer acquisition, conversion and expansion. The role We're looking for a Customer Support Representative to join the Customer Support team at Soundtrack. As part of our team, you'll be our customers' trusty sidekick helping out with everything from getting started with our service to troubleshooting technical issues, handling payments, music questions, and more. We're a tight-knit team that works cross-functionally, has a lot of fun, and supports each other daily. We want you to feel excited about growing with us, so we're offering a role that encourages your eagerness to learn and develop your skills. Responsibilities - Giving first-class service and support to our customers over email and chat - Troubleshooting, problem-solving, and educating our customers from all over the world - Updating support articles, tutorials, and other material that we use to support our customers daily - Being the voice of the customer internally to ensure that the feedback we collect gets through to the impacted teams - Collaborate with colleagues from other teams to ensure that we provide our customers with an excellent experience About you Are you a passionate, customer-focused superstar? Do you love making people's day and solving their problems? Well then, you might be just the right fit for our team! You know the value of structure and thrive in a fast-paced environment where you can put your organizational skills to the test. And, you're not afraid to be a true team player, because you know that together we can accomplish anything. Fluency in English is a must, but we're also looking for a person who's really good at expressing themselves in written communication and genuinely cares about making sure our customers get the help they need. Employee benefits - You have the freedom to decide where you work the best with our Work From Anywhere program - Flexible working hours - Laptop and mobile phone of your choice with included cellular subscription. - Generous pension plan - Yearly budget for health, wellness, and personal development - Opportunity to affect how we are working and day-to-day routines - Regular social activities such as team events, meet-ups, after works and off-sites - Daily breakfast served at the office If you have any questions about the position or need to reach out, get in touch with Sabina Täck at [email protected].

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
SEB Kort söker kundservicemedarbetare - Vill du arbeta med norska kunder?

Brinner du för att nå resultat, är duktig på att hantera press och samtidigt värderar stabilitet? Då kanske du är vår nästa servicestjärna eftersom vi nu letar efter fler härliga kollegor till kundserviceteamet på SEB Kort! Här jobbar medarbetare som brinner för att ge service i världsklass och som älskar att hjälpa SEB:s kunder runt om Skandinavien! Du välkomnas till SEB:s huvudkontor i Arenastaden Solna, där du möts av känd konst hängandes längst väggarna och en alldeles egen barista som står redo med morgonkaffet! OM SEB Since our start 160 years ago, SEB has been guided by a strong belief that entrepreneurial thinkers combined with innovative companies are needed to create a better world. We are here to enable them to achieve their ambitions and succeed in both good and difficult times. We are the business engine of the bank, providing the financial expertise our organizational and private customers rely on. We do so with focus on our customers' needs, commitment to quality and trust, and an entrepreneurial mindset to continually improve our services. Read more: https://sebgroup.com/ OM TJÄNSTEN SEB Kort finns representerade i alla nordiska länder. De arbetar med en mängd olika varumärken såsom deras egna; SEB, Eurocard och Diners club samt en mängd olika co-brand partners. Deras kortkunder finns i båda segmenten privat och företag. Via SEBs olika kanaler; telefon, mail, och Facebook, har de över en miljon kundinteraktioner varje år. I vart och ett av dessa kundmöten är det möjligt att göra skillnad. Av den anledningen är SEBs allra viktigaste mål att leverera service i världsklass. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du bli en del av ett fantastiskt team som hanterar SEB Korts produkter och tjänster. Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer vara kundsupport via mail och telefon som främst inkommer från vårt grannland Norge. Mer specifikt kommer du hjälpa kunderna med frågor som rör bland annat fakturor, transaktioner, reklamationer, krediter, räntor samt guida dem i SEBs olika digitala kanaler med målet att alltid ge bästa tänkbara service till kunden. VEM ÄR DU? För att lyckas i den här rollen krävs ett stort serviceengagemang med en drivkraft av att nå mål och resultat. Du brinner för att ge service på en hög nivå och har ett professionellt bemötande gentemot kund. Vi ser även att du tycker om att samarbeta med andra eftersom arbetet innebär mycket personlig kontakt med såväl kunder som kollegor. SEB arbetar med en stor bredd av produkter inom en föränderlig bransch och vi ser därför gärna att du trivs med att ständigt lära dig nya saker och att driva din egen kompetensutveckling. Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer vara kundsupport via mail och telefon som främst inkommer från vårt grannland Norge. Mer specifikt kommer du hjälpa kunderna med frågor som rör bland annat fakturor, transaktioner, reklamationer, krediter, räntor samt guida dem i SEBs olika digitala kanaler med målet att alltid ge bästa tänkbara service till kunden. Vidare ser vi gärna att du har: - En gymnasial utbildning - Några års arbetslivserfarenhet - Erfarenhet av kundservice eller annan service/säljroll - Talar och skriva obehindrat på svenska och engelska. - Har erfarenhet att jobba mot norska kunder och/eller är öppen för att jobba mot den norska marknaden PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: Workz Uppdragsgivare: SEB Kort Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Stjärntorget 4, Solna Arbetstider: Kontorstider VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sida fullt ut i din utveckling. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad operativ chef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz! ANSÖKAN Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mejl direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Dansktalande Techsupport till Nordic Infucare

Om bolaget För vår kund NordicInfu Cares räkning ska vi nu tillsätta en teknisk supportmedarbetare. Nordic Infucare grundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. NordicInfu Care AB är ett stort växande bolag som finns i hela Norden och omsätter över 1 miljard SEK. Bolaget har idag 120 anställda i de nordiska länderna. NordicInfu Care tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster som underlättar behandling med läkemedel i hemmiljö på den nordiska marknaden. De arbetar inom fyra områden, Diabetes, Parkinson, Immunologi och PAH. Läs gärna mer på hemsidan http://www.infucare.se/. Om tjänsten Den tekniska supporten behöver nu utöka sin personalstyrka ytterligare och du kommer att tillhöra avdelningen Customer Experience. I rollen som dansktalande supportmedarbetare kommer du att supportera patienter och samarbetspartners som använder Nordicinfu Cares medicintekniska hjälpmedel inom diabetes. Du kommer även att ansvara för reklamationer och vara behjälplig i tekniska supportfrågor samt att arbeta proaktivt med användarna. Tjänsten inkluderar breda kontaktytor både internt och externt gällande bolagets produkter samt att svara på eventuella frågor. Ärenden tar du emot både genom telefon, mejl och webformulär. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av: Supportera användare och samarbetspartners gällande medicinskteknisk utrustning via mejl och telefon. Orderhantering. Ansvara för hela reklamationsflödet. Möjligheter Detta är en möjlighet för dig som trivs i en föränderlig miljö där du kan vara med och påverka. Vill du vara med och göra skillnad genom att hjälpa andra människor och vill utvecklas och utmanas tillsammans med trevliga kollegor är detta en chans du inte får missa! Om dig Vi ser att du tidigare arbetat i någon typ av servicefunktion och har telefonvana/datorvana. Du har ett tekniskt intresse och en god förmåga att guida dina kunder på ett pedagogiskt sätt. Du kommer att ha daglig kontakt med användare så din känsla för att göra det lilla extra är mycket viktig. Du är kommunikativ och mån om ett gott samarbete. Vidare tror vi att du är lösningsorienterad och ser positivt på de utmaningar du stöter på. Du talar och skriver obehindrat på danska då du kommer att arbeta mot danska kunder. Kvalifikationer För att trivas i rollen har du goda datakunskaper, det är en fördel om du har arbetet i Google Suite, Salesforce och Navision. Det är även viktigt att du är prestigelös, driven, lösningsorienterad och bidrar med din kompetens/erfarenhet och positiva energi till övriga i teamet. Erfarenhet från en servicefunktion med telefonen som sitt främsta arbetsverktyg. Har god systemvana. Flytande danska, samt svenska och engelska i tal samt skrift. Vi ser det som mycket meriterande om du tidigare har erfarenhet i från Medtech branschen eller erfarenhet ifrån vården. Det är starkt meriterande om du har kunskap om typ 1 diabetes och om du talar flera nordiska språk. Tillträde, omfattning och anställning Uppdraget är på heltid med arbetstider måndag till fredag 08-17. Kontoret ligger i mycket ljusa och fräscha lokaler centralt i Alvik. Detta är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader där du är anställd av Hero med chans till övertag. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt men tar hänsyn till eventuell uppsägningstid. Hur söker du? Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Cecilia Enfors på [email protected]. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! We are heart working” Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

13 mars 2024
Sista ansökan:
17 augusti 2024
Norsktalende personer til SEB Kort!

Brenner du for å oppnå resultater, er flink til å håndtere press og samtidig verdsetter stabilitet? Da kan du være vår neste servicestjerne, da vi nå søker etter flere fantastiske kollegaer til kundeserviceteamet på SEB Kort! Her jobber ansatte som brenner for å levere førsteklasses service og elsker å hjelpe SEBs kunder rundt om i Skandinavia! Du vil bli ønsket velkommen til SEBs hovedkontor i Arenastaden, Solna, hvor du blir møtt av kjent kunst på veggene og din egen barista som står klar med morgenkaffen! OM SEB Siden vår oppstart for 160 år siden har SEB blitt ledet av en sterk tro på at entreprenørielle tenkere kombinert med innovative selskaper er nødvendig for å skape en bedre verden. Vi er her for å hjelpe dem med å oppnå sine ambisjoner og lykkes både i gode og vanskelige tider. Vi er bankens drivkraft, og gir den økonomiske ekspertisen våre organisasjons- og privatkunder stoler på. Vi gjør dette med fokus på kundenes behov, forpliktelse til kvalitet og tillit, og en entreprenøriell tankegang for å kontinuerlig forbedre våre tjenester. Les mer: https://sebgroup.com/ OM STILLINGEN SEB Kort er til stede i alle de nordiske landene. De jobber med en rekke ulike merker, inkludert deres egne - SEB, Eurocard og Diners Club - samt ulike samarbeidspartnere. Kortkundene deres er både privatpersoner og bedrifter. Gjennom SEBs ulike kanaler - telefon, e-post og Facebook - har de over en million kundekontakter hvert år. I hvert eneste av disse kundemøtene er det muligheter for å gjøre en forskjell. Av den grunn er SEBs aller viktigste mål å levere førsteklasses service. I rollen som kundeservicemedarbeider blir du en del av et fantastisk team som håndterer SEB Korts produkter og tjenester. Ditt hovedansvarsområde vil være kundestøtte via e-post og telefon, primært fra vårt naboland Norge. Mer spesifikt vil du hjelpe kundene med spørsmål om blant annet fakturering, transaksjoner, reklamasjoner, kreditter, renter og veilede dem i SEBs ulike digitale kanaler, med mål om å alltid gi best mulig service til kunden. HVEM ER DU? For å lykkes i denne rollen kreves det stor serviceengasjement og en drivkraft for å nå mål og resultater. Du brenner for å gi service på høyeste nivå og har en profesjonell tilnærming til kundene. Vi ser også etter at du liker å samarbeide med andre, da arbeidet innebærer mye personlig kontakt med både kunder og kolleger. SEB arbeider med et bredt spekter av produkter i en stadig skiftende bransje, og vi setter derfor pris på at du trives med å stadig lære nye ting og drive din egen kompetanseutvikling. Du vil tilhøre et stort kundeserviceteam som håndterer norske kunder. Vi ser gjerne at du har: - Videregående skoleutdanning - Noen års arbeidserfaring - Erfaring innen kundeservice eller annen service-/salgsrolle - Flytende muntlig og skriftlig kompetanse i norsk og engelsk, og forståelse for svensk PRAKTISK INFORMASJON Arbeidsgiver: Workz Oppdragsgiver: SEB Kort Stillingsomfang: Heltid, fast ansettelse med prøvetid Lønn: Individuell lønnsfastsettelse, tariffavtale gjelder Arbeidssted: Stjärntorget 4, Solna Arbeidstider: Kontortid VI TILBYR DEG Workz er spesialister på kundeservice. Hos Workz gir vi deg grundig opplæring og trening innen service og kundehåndtering. Når du er ferdig, blir du en sertifisert kundeservicemedarbeider. Hvordan du utvikler karrieren din hos oss, avhenger kun av dine egne ambisjoner. Vi støtter deg fullt ut og er med deg på din vei til utvikling. Vårt tilbud til deg som ansatt hos Workz inkluderer tariffavtalevilkår og en dedikert konsulentleder som gir opplæring og alltid er tilgjengelig for å hjelpe deg. Velkommen til Workz! SØKNAD Vi gjennomfører tester som første trinn i rekrutteringsprosessen. Testen sendes til din e-post umiddelbart etter at du har søkt, og den må fullføres for å bli en aktuell kandidat. Ta gjerne en titt på filmen om vår rekrutteringsprosess. Kontakt: Hvis du har spørsmål, kan du kontakte vårt rekrutteringsteam på [email protected]

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Dansktalande kundservicemedarbetare

Vi på Resurs vill hjälpa våra kunder att få balans i sin ekonomi och i vardagen - vi vill vara banken som vet hur det känns. Vi har flera miljoner privat- och företagskunder i fyra nordiska länder och över fyrtio års erfarenhet i branschen. Just nu storsatsar vi på att installera Nordens första helt molnbaserade bank, för att bli både snabbare och smidigare i våra funktioner för både kunder och partners 🚀 I new year, a new me......eller kanske bara en ny utmaning? Vi på Resurs tror kanske inte så mycket på nyårslöften, men vi tro på att ett nytt jobb kan göra stor skillnad för känslan i vardagen 😊 Vi söker nu dansktalande medarbetare som vill börja det nya året i vårt grymma kundserviceteam! Hos oss får du möjlighet att utvecklas både som person och yrkesmässigt; vi erbjuder flera olika roller på olika nivåer inom ett och samma bolag - så oavsett vad du brinner mest för kan du hitta ditt framtida drömjobb hos oss! Vi söker personal till vår telefonbaserade kundsupport där vi hjälper både svenska, danska, norska och finska kunder med allt ifrån försäljning av betalkort och försäkringar, fakturafrågor, avbetalningsplaner, krediter och returer. Ditt uppdrag är att få kunden att känna sig trygg och hörd, oavsett ärende. Vi söker dig som är: - noggrann - ansvarstagande - lättlärd - nyfiken - bekväm att prata och skriva på danska - bekväm med att prata och skriva på engelska För att trivas hos oss behöver du vara kommunikativ, ha ett starkt inre driv och tycka om när tempot är högt! Du har mycket god datorvana och alltid är öppen för ny teknik och kontinuerlig utveckling av arbetsuppgifterna. Vi arbetar ständigt för att möta och överträffa våra kunders förväntningar, och därför är det viktigt att du triggas av tät uppföljning av dina egna mål - bl.a. när det gäller försäljning - och att du hela tiden vill utvecklas för att bli ännu bättre! Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet från serviceyrket och är van att arbeta med mycket kundkontakt, gärna från ett callcenter. Formellt ställer vi krav på avslutad gymnasieutbildning. Bra att veta Tjänsterna är på heltid tillsvidare, med 6 månaders provanställning. Arbetstiderna varierar mellan 07:15-20:15 på vardagar och mellan 08:00-18:00 på helger. Vårt huvudkontor ligger i Helsingborg (Väla 2) med kollektivtrafik som stannar precis utanför. Vi har även ett kontor i centrala Malmö. Vi erbjuder en modern arbetsplats i fräscha lokaler, ett flertal personalförmåner som massage, friskvårdsbidrag, subventionerad lunch och olika personalrabatter. För oss är det en självklarhet med kollektivavtal och därmed trygga anställningsvillkor för alla som jobbar här! Läs gärna mer om oss på Banken som vet hur det känns - Resurs (resursbank.se) (https://www.resursbank.se/). Ansökningsprocessen Du söker genom att bifoga CV och personligt brev. Rekrytering sker löpande och anställning enligt överenskommelse. Viktigt att känna till På slutkandidater genomför vi en utförlig bakgrundskontroll via ett externt bolag. Har du frågar kring tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected] Vi ser fram emot din ansökan! LI-LN1

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Kundservice

Hej och varmt välkommen till vår karriärsida! Verbal är ett personligt och växande bolag vars vision är att vara den goda mobiloperatören. Vi är en mindre, fristående operatör i Telenors nät som funnits sedan 2007 och vuxit vår kundbas kraftigt senaste åren. Vi erbjuder marknadens bästa service till oslagbara priser samtidigt som vi tar ansvar för människa och natur. Tillsammans med våra kunder formar vi framtidens mobiloperatör som inte bara är prisvärd, trygg och enkel, utan också inspirerande och hållbar. Nu letar vi efter en Kundservicemedarbetare som vill hänga med på vår fortsatta tillväxtresa! Om rollen Som Kundservicemedarbetare kommer du ge både privat- och företagskunder bästa möjliga rådgivning och support via telefon, chatt och mail. Kundnöjdhet står alltid i fokus hos oss och i rollen kommer du jobba självständigt men samtidigt vara en del av ett tight team där vi ständigt jobbar för att förbättra vårt arbetssätt. I och med att vi är i en tillväxtfas kommer nya tankar och idéer kring hur vi kan förbättras alltid att uppmuntras. Du kommer ha stora möjligheter att påverka både ditt och teamets arbete framöver. Vi söker dig som är... Serviceinriktad - Du är lösningsorienterad och brinner för att leverera service i världsklass! Kommunikativ - Förutom att du är duktig på att kommunicera med dina kollegor är du även vass i skriftlig kommunikation. Orädd - Du vågar ta egna initiativ, testa dig fram och våga misslyckas på vägen, oroa dig inte vi kommer att hjälpa dig upp igen! Flexibel - Du kan hantera många bollar i luften och trivs i en arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik. Du är ansvarsfull för det egna arbetet likväl för att hjälpa kollegor i deras arbete. Empatisk - Har du lätt för att sätta dig in i olika personers situationer och känslor, så kommer du förmodligen passa som handen i handsken! Motiveras - Av att arbeta mot högt satta mål. Utåtriktad - Är positiv, glad, social och gillar att prata med olika typer av människor Har du tidigare erfarenhet av Telekom-branschen och ett intresse av produkterna anser vi det vara en stor fördel. Kvalifikationer som kommer hjälpa dig att lyckas i denna roll - Ett års erfarenhet av kundservice roll - Erfarenhet från försäljning i någon form - Skriver och talar flytande på svenska - Datorvana Vårt erbjudande - Fast lön samt möjlighet till provision - Friskvårdsbidrag - Hybridarbete - Vi är ett certifierat Great Place To Work - Onboarding och utbildning för att du ska få de bästa förutsättningarna att lyckas Vi på Verbal är stolta över att kunna erbjuda en kultur som präglas av samarbete och gemenskap där vi värdesätter våra anställdas personliga utveckling. Vårt mål är att du ska lyckas i din roll och nå dina långsiktiga mål tillsammans med oss. På resan dit ska vi såklart också ha roligt tillsammans! Låter Verbal som en arbetsplats för dig? I så fall är du varmt välkommen med din ansökan!

13 mars 2024
Sista ansökan:
28 augusti 2024
CDON söker Quality & Communications manager

Om uppdragsgivaren Vi söker nu dig som vill bli en del av CDON Group, ett svenskt börsnoterat bolag med lång historia och lång erfarenhet av e-handelsmarknaden. Bolagets uppdrag är att frigöra kraften i marknadsplatsen för att ge den bästa shoppingupplevelsen i Norden. CDON är dedikerade till att erbjuda fantastiska shoppingupplevelser online och är på jakt efter en Customer Service Quality & Communications som vill följa med på denna resa för de två nordiska marknadsplatserna: CDON och Fyndiq. Om rollen Vår ideala kandidat har en stark passion för kundnöjdhet samt en djup förståelse och intresse för kundservice och att göra affärer. Du kommer att vara specialisten och den man vänder sig till i alla frågor som rör vårt kvalitetsarbete inom kundservice, inklusive kundnöjdhet och analys av problem och bakomliggande orsaker. Det är viktigt att du har en passion för kundservice i världsklass. Du kommer att vara direkt involverad i den dagliga verksamheten inom Customer Experience/Service där du bland annat gör prognoser och deltar i projekt för att säkerställa att vi ger våra kunder en fantastisk upplevelse. Du kommer att vara en del av en mindre och snabbrörlig Brand & Customer Experience-avdelning, vilket kräver att du är självständig och har förmågan att prioritera och hantera en varierande arbetsbelastning. Med det snabbt föränderliga landskapet för e-handel kommer din förmåga att förutse marknadsförändringar och anpassa strategier därefter att vara ovärderlig för vår fortsatta framgång! Övergripande ansvarsområden - Utveckla, implementera och genomföra ett systematiskt arbetssätt för kundservicestatistik och analysprocesser - Utveckla, implementera och genomföra kundservicekommunikation såsom winback-automatiseringar och annan kundnöjdhetskommunikation - Bidra till att skapa och implementera vår kundservicestrategi, inklusive projektledning av initiativ och kontinuerligt föreslå förbättringar och förändringar som kommer att öka kundnöjdheten - Identifiera behov och förändringar i våra kundserviceprocesser och kvalitetsarbete, övervaka implementering av förändringar och stödja i utförandet - Identifiera behov för vår kundservicekanalstrategi, implementera och driva processer (t.ex. sociala medier, betygssajter etc.) - Bidra till att driva nödvändiga förändringar inom företaget för att förbättra vår kundupplevelse - Koordinera och leda projekt - 2:a linjens kundsupport vid behov Kvalifikationer och önskad bakgrund - Minst 3-5 års erfarenhet inom relevanta områden som kvalitet, analys och projektledning - Erfarenhet av kundservicerelaterade system (kontaktsystem, reclaimsystem, etc) - God förmåga att kommunicera muntligt och skriftligt på svenska och engelska - Erfarenhet av projektledning, med förmåga att hantera flera projekt samtidigt och hålla deadlines - Är en lagspelare och tycker om att samarbeta då våra projekt ofta involverar flera intressenter - Bekväm med att växla mellan planering och detaljfokuserat utförande och validering i en snabbrörlig miljö - Älskar struktur, prioritering och att förbättra processer för att maximera effektiviteten - Känner sig bekväm med att fatta datadrivna beslut Vad som erbjuds - En möjlighet att vara en del av en unik tillväxtresa som aktivt bidrar till framgången för de ledande e-handelsmarknadsplatserna i Norden. - En samarbetsinriktad och dynamisk arbetsmiljö med passionerade kollegor som tror på CDON Groups uppdrag - Konkurrenskraftigt kompensationspaket, inklusive förmåner som pension och försäkring genom Max Matthiessen och MyBenefit-portalen. - Karriärmöjligheter inom ett företag i snabb utveckling. Ansökningsprocess Bifoga ditt CV och ett kort personligt brev som beskriver ditt intresse och lämplighet för jobbet. Vi kommer att genomföra intervjuer med kandidater löpande. För att säkerställa en professionell och opartisk bedömning kommer vi att be kandidaterna att utföra en kombination av logiska resonemang och personlighetstester som en del av processen. Kundservice kundtjänst customer sucess care

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Jobba med Telias kundtjänst - inget CV krävs

Söker du jobb som kundtjänstmedarbetare och är en person som motiveras av möjligheten att komma framåt i din yrkeskarriär? Lockas du av tanken på att kunna utvecklas långsiktigt på en arbetsplats? Då kan Telia i Göteborg som just nu söker flera kundtjänstmedarbetare vara din nästa arbetsgivare. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan till oss på Sprio! Om jobbet som kundtjänstmedarbetare - Administrera och hantera enklare supportärenden genom att ta emot inkommande samtal och mail från kunder - Hantera frågor om fakturor och betalningar - Arbeta med en enklare typ av merförsäljning genom att identifiera behov hos kunden, på så vis har du även möjlighet till provision/bonus Din profil Vi söker dig som har ett stort driv och engagemang. Vi ser gärna att du är tävlingsinriktad och tycker om att jobba mot målsättningar. Det är även positivt om du har ett intresse för försäljning, även om denna tjänst endast innefattar en enklare typ av sälj via inkommande samtal. Vi erbjuder dig - En fullt betald utbildning samt stora interna utvecklingsmöjligheter - Lön enligt kollektivavtal med möjlighet till bonus - En härlig gemenskap i fräscha lokaler - Friskvårdsbidrag, tjänstepension och andra förmåner enligt kollektivavtal Arbetstider Tjänsten har en omfattning på 80-100 % vilket kommer fördelas över kundtjänstens arbetstider som är följande: - Måndag - Fredag 08-19 - Lördagar 09-18 Du erbjuds en provanställning som efter 6 månader övergår till en tillsvidareanställning. Vår förhoppning är givetvis att du ser långsiktigt på denna tjänst, här får du alla förutsättningar att utvecklas i rollen och bli en stjärna inom service!

12 mars 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024
Flera kundtjänstmedarbetare sökes till Telia

Vi på Sprio söker dig som vill växa inom kundservice. Här kommer du arbeta med att ta inkommande samtal från kunder som har frågor om bland annat appar, smartphones, fiber och mobilabonnemang. Vi värdesätter dina förmågor att identifiera kundens unika behov och erbjuda skräddarsydda lösningar. Genom att använda dina kommunikationsfärdigheter och produktkunskaper kommer du att kunna erbjuda merförsäljning och göra varje kundupplevelse exceptionell. Vi söker dig som: - Brinner för högklassig service - Är engagerad och tycker om att jobba mot högt uppsatta mål - Flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska - Vill jobba med merförsäljning Vi erbjuder: - En spännande tjänst med garanterade utvecklingsmöjligheter - En ung och modern arbetsmiljö - En fullt betald utbildning i början av din anställning - Lön och förmåner enligt kollektivavtal samt en bonusmodell utan tak - Generösa säljtävlingar Om företaget: - Heltidstjänst på 80-100% - Måndag - Fredag 08:00 - 19:00 - Lördagar 09:00 -18:00 - Jobba efter ett schema - Fina och fräscha lokaler på Backaplan Låter detta som en tjänst för dig? Tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag!

12 mars 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024
Säljkoordinator till FireSeal

Om bolaget Företaget grundades för drygt 40 år sedan för att utföra ett uppdrag från den svenska staten - att brandtäta de svenska kärnkraftverken. (Att brandtäta innebär att man säkrar att bränder inte skall kunna sprida sig mellan olika förutbestämda zoner i ett objekt). Med avstamp i denna pionjärinsats har FireSeal under åren utvecklat en framgångsrik verksamhet inom två sektorer: marin- och offshoresektorn i Asien och USA, samt byggsektorn i främst Sverige och Norge, där FireSeal är marknadsledande inom mjuka brandtätningslösningar. FireSeal ingår i Bergman & Beving, en av norra Europas ledande nischleverantörer av hållbara och värdeskapande produkter och tjänster till industri- och byggsektorerna. Bergman & Beving äger bolag med ambitionen att ta en marknadsledande position inom utvalda nischer på sina huvudmarknader. Läs gärna mer på hemsidan www.fireseal.se Om tjänsten Vi söker en strukturerad, social och kommunikativ person som kan tänka sig att komma in i den spännande branschen för brandskydd. I rollen kommer du att bli en viktig del i bolagets säljorganisation. Detta är en möjlighet att få arbeta på ett företag som är i en spännande expansiv fas. I rollen kommer du att supportera säljorganisationen samt återförsäljare och arbeta på ett företag med tydlig teamkänsla. Det finns goda möjligheter till att växa med bolaget och utvecklas vidare i din karriär. Arbetsuppgifter I rollen som Säljsupport ansvarar du över många av de dagliga processerna och fungerar som spindeln i nätet på bolaget. Det är viktigt att du är strukturerad och att du har god personkännedom eftersom mycket av arbetet handlar om att kommunicera. Arbetsuppgifterna är väldigt varierande, Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta: Orderläggning: Ta emot orders på telefon och mejl från kunder och återförsäljare. Lägga order för både den landbaserade och marina sidan av verksamheten. Säljsupport: Stötta säljarna med information om lagerstatus och leveranstider. Skicka offerter och andra arbetsuppgifter som en del i Säljteamet. Leveranskedja: Följa leveransflöden och administrera internationella frakter. Om dig För att passa i rollen tror vi att du är en lagspelare som är noggrann i ditt arbetssätt. Vidare är du organiserad och har en positiv attityd och ett tydligt driv. Du har en förmåga att hantera många uppgifter samtidigt, är målfokuserad och arbetar resultatorienterat. Du är kommunikativ och har en god förståelse för kunder samt deras behov. Har du även en naturlig serviceförmåga i ditt sätt att kommunicera med kunder är detta tjänsten för dig. Kvalifikationer - Avslutad gymnasial utbildning. - Erfarenhet från serviceorienterade arbete. - System van och goda kunskaper i Office-paketet. - Flytande svenska och engelska i tal samt skrift. Vi ser det som meriterande om du tidigare har tidigare arbetslivserfarenhet från administrativa eller orderläggande roller och har erfarenhet från att arbeta i affärssystem. Har du tidigare arbetat inom branscher såsom logistik, transport, bygg eller konstruktion är det mycket meriterande för tjänsten. Tillträde, omfattning och anställning Bolaget sitter i fina lokaler i norra Kista. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag, 08:00-17:00. Detta är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader där du är anställd av Hero med god möjlighet till överrekrytering. Vi har goda anställningsvillkor och förmåner, det erbjuds parkeringsmöjligheter och även gym i anslutning till kontoret. Hur söker du? Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Cecilia Enfors Ravelli på [email protected]. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! We are heart working” Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

12 mars 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024