Kundservice sommarjobb

Älskar du service? Är du en nyfiken person som gillar att jobba tillsammans med andra? Då kan det vara dig vi söker! Vi rekryterar löpande nya kollegor till vårt härliga gäng på kundservice. Via den här annonsen har du möjlighet att visa ditt intresse för att i första hand jobba med kundservice hos oss under sommaren 2024, med chans till förlängning, men vi söker även dig som kan börja lite tidigare i år. Vad kommer du att göra? Utan våra kunder, inget Svenska Spel! Därför är det förstås superviktigt att relationen och kommunikationen med våra kunder är på topp. Som Kundkommunikatör är du med och levererar service i världsklass till våra kunder och partners genom bland annat telefon, chatt, mail och sociala medier. Det kan handla om allt från att hjälpa kunder att förstå hur man spelar på någon av våra produkter, hur man skapar ett spelkonto eller hur man tar en spelpaus och uttag av vinst, till att hjälpa våra partners med terminal- och lotthantering och felsökning av fysisk utrustning. Ibland dyker det såklart upp lite extra kluriga ärenden och då är det vanligt att vi är flera kollegor som hjälps åt att lösa det. Det kan också hända att det uppstår driftproblem och då gäller det att snabbt ta till sig information om vad som hänt så att vi kan möta och informera kunderna när de hör av sig. Nu är du förstås lite extra nyfiken på hur det är att jobba hos oss! Som tur är kan du läsa ett flertal intervjuer med Svenska Spelare här (https://om.svenskaspel.se/om-oss/mot-svenska-spelare/). Är du den som kommer att göra det? För att du ska trivas och klara av rollen är du en person som älskar att ge service och du delar gärna med dig av spännande idéer på hur vi löpande kan bli ännu bättre på att möta våra kunder. Du är en person som gillar att skapa och bygga relationer och trivs bäst med att jobba tillsammans med andra. Du har minst ett års erfarenhet av arbete inom kundservice eller kundmöten och minst en gymnasial utbildning. Mycket av vårt arbete sker såklart med hjälp av datorn och därför är det viktigt att du har god datorvana, du ska även ha goda kunskaper i svenska och engelska, båda i tal och skrift samt erfarenhet av sociala medier. Vi är Svenska Spel Vi är modiga, nyfikna och vi strävar efter enkelhet i allt vi gör. Vi vill att spel ska vara till glädje för alla - för våra medarbetare, kunder och gäster, för idrotten och för samhället i stort. Vi sponsrar idrottsrörelsen på alla nivåer, förebygger spelproblem och låter vinsten gå tillbaka till samhället. Ansökan och kontaktuppgifter Tänk på att du måste söka via den här annonsen - vi hanterar inte ansökningar och dokument via mail, självklart svarar vi gärna på frågor och kontaktuppgifter hittar du längre ner. När du har skickat in din ansökan kommer du att få ett mail med en instruktion från vår leverantör Alva Labs som innehåller ett personlighetstest. Notera att vi inte kan hantera din ansökan innan du har gjort testet. Har du frågor om rollen kan du ta kontakt med någon av de rekryterande cheferna Therese Liljebäck [email protected] eller Fredrik Eriksson [email protected]. Har du frågor om rekryteringsprocessen kan du ta kontakt med Team TA på [email protected]

28 februari 2024
Sista ansökan:
16 augusti 2024
Customer Support Intern

Precisely is a SaaS startup operating in the legal technology space, offering a simple solution to a complex issue - contracts. By creating a single solution for all contract-related matters, we strive towards a future with less administration and more time for business. 🌟 Our Customer Success team, consisting of our Customer Success Lead, and Senior CSM, are responsible for delivering exceptional service to our users. We aim to ensure that our clients have a seamless experience, providing support that is as reliable and effective as our solutions. We are looking for a Customer Support Intern to join our team. In this role, you will gain firsthand experience and insight into all facets of customer support, from initial contact to resolution, and everything that falls in between. ️ Important ❗️ ️ Application deadline: March 15th You may receive an email to do a test with Alva Labs once you apply. Interviews will start in March. What we are looking for in our next Customer Support intern: First and foremost, we are looking for someone who wants to learn 🧠 We are a curious, creative, and inclusive group of people that want to share our knowledge while reaching inspiring goals. This is an opportunity to join us in a stage where you will get hands-on experience in a broad role with lots of room to have impact. What you will do Handle customer inquiries through various channels: chat, email, and social media. Investigate and resolve issues, providing timely and accurate feedback. Monitor customer satisfaction and contribute to our continuous improvement efforts. Work closely with other departments to enhance product knowledge and efficiently address customer needs. Maintain and update our knowledge base and internal resources. Gain deep knowledge of the platform and help setting up customer workflows. What we'd like you to have - Exceptional communication skills in English, with an eye for detail and a knack for clear, empathetic customer interactions. - A proactive approach to problem-solving, with a willingness to research and delve deep for solutions. - Creativity in thinking of ways to improve customer experience and satisfaction. Experience welcome, but not necessary: - CRM software (e.g., Zendesk, Salesforce) - Social media platforms - Previous customer service or support role - Past internship - Interest in technology and SaaS product What we offer - This is an unpaid internship - Mentoring/support - Remote First: work from home and/or from our office in Gothenburg - The application process is CV-less, but worry not, we explain what this means and why we do it when you apply! - 3-6 months internship At Precisely we put our people first. Here, you will have an opportunity to be yourself in an inclusive and open-minded environment where people truly care about each other. You will receive a high amount of autonomy, opportunities to develop, and every chance to make a difference. We live our values everyday, and working at Precisely means having an opportunity to join our Curiosity Lunches, Diversity Breakfasts, Development Days, and lots more. ️ Our office is wheelchair accessible. Our Values Strive for Development We strive for personal development and growth. 🏽 Strength in Diversity We work with a diverse and inclusive group of extraordinary people we care about and respect. Trust in Data We’re long-term and end-users focused thinkers committed to the truth. Be Curious We make an impact with curiosity and courage. ‍🎨 Allow for Creativity We are humbly creative. How we Hire We care about creating an inclusive and fair hiring process with minimal biases. This is actually something we're kind of nerdy about and we want you to be completely comfortable in every step of the process. That's why we have outlined our inclusive hiring process for everyone to read at our career page (https://careers.precisely.se/pages/recruitment-our-next-marketing-intern). Precisely is an equal opportunity employer. All employment decisions are made without regard to race, colour, national origin, ancestry, sex, gender, gender identity or expression, sexual orientation, age, genetic information, religion, disability, medical condition, pregnancy, marital status, family status or any other characteristic protected by law. Precisely also makes workplace accommodations for qualified individuals with disabilities.

28 februari 2024
Sista ansökan:
16 augusti 2024
Customer Success Manager

Join Net Insight, a global leader in open media transport solutions, serving leading media companies for 25 years. We enable seamless and uninterrupted mission-critical media networks in over 70 countries, ensuring the best experience for viewers during major live events in sports, news, and entertainment Dive into the heart of customer experience with Net Insight! As our Customer Success Manager, you're not just a liaison; you're a catalyst for customer success and satisfaction. ABOUT THE POSITION Our Customer Success Managers serve as crucial liaisons between our customers and Net Insight. They frequently take on the responsibility of being the sole point of contact for all operational concerns, guiding the entire process from start to completion. The Customer Success Manager plays a pivotal role in ensuring seamless deployment and maximizing the value derived from our products. Key responsibilities - Guide and Grow: Lead a smooth onboarding experience and be the trusted advisor for all phases of the customer lifecycle. - Empower and Educate: Deliver targeted training and support, enabling customers to fully leverage our technology in their unique settings. - Monitor and Motivate: Keep a keen eye on performance metrics to ensure continuous engagement and alignment with customer goals. QUALIFICATIONS & SKILLS We're seeking a dynamic individual who flourishes in fast-paced environments and infuses every interaction with positive energy. This role calls for an exceptional communicator capable of simplifying complex technical concepts into clear, actionable insights. The ideal candidate possesses a strong technical foundation coupled with a fervent passion for propelling customer success within the technology sector. If you're driven by innovation and thrive on making complex technology accessible and engaging, you might just be the perfect fit for our team. To find this role a good match, we believe you come with: - Bachelor's degree in a technical discipline. - Experience in nurturing customer relationships and delivering technical solutions - Knowledge in networking, Linux, cloud tech, and security, with an appetite for learning and innovation. - Fluent English communication skills, both verbal and written. It’s nice if you have - Knowledge of the Nimbra portfolio, Waterfall/Agile methodologies, and Grafana - Background in a dynamic industry with continuous upgrades - Technical expertise in solution architecture, technical management, development, or systems integration. At Net Insight, we prioritize passion and a thirst for learning over checkboxes. If you're eager to contribute and join our journey, regardless of your background, we encourage you to apply and share how you can help shape the future of Net Insight. WELCOME TO APPLY Be part of our dynamic team at Net Insight's Stockholm headquarters, enjoying a full-time, permanent role with the flexibility of remote and office work. Apply now and help us shape the future of media transport. For more information about the position, please contact Hiring Manager Kalle Eneroth at [email protected].  ABOUT NET INSIGHT Net Insight (Nasdaq: NETI B) provides the highest performing, most open video transport and media cloud technology for content providers as the industry standard for flexibility and service across live contribution, distribution and remote production media workflows. Net Insight is revolutionizing video transport and media cloud technology. Trusted by the world’s leading broadcasters, our Emmy® Award-winning Nimbra technology guarantees flawless media delivery across all platforms. With hundreds of partnerships in over 70 countries, we offer unparalleled flexibility and service, supporting all major industry standards and protocols. Join us in driving the next wave of media transport innovation. For more information, please visit www.netinsight.net Twitter: @NetInsight, twitter.com/NetInsight LinkedIn: @Net Insight, www.linkedin.com/company/net-i... (http://www.linkedin.com/company/net-insight/)

28 februari 2024
Sista ansökan:
16 augusti 2024
Finsktalande kundservicemedarbetare - Varierande omfattning under sommaren

Vi söker just nu medarbetare som vill jobba med oss under sommarperioden, med chans att bygga en långsiktig relation med oss. Vi söker dig som vill ingå ett engagerat team och leverera service i världsklass! Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via telefon, chatt och mejl. Kvalifikationer - Talar och skriver flytande på finska, svenska och engelska - Erfarenhet av system som används inom eHandel, orderadministration och kundservice - Erfarenhet av kundservice Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare. Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, tillgång till gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest. Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B. Anställningsform Allmän visstidsanställning (tidsbegränsad med varierande omfattning eller efter behov) under perioden juni till augusti. Start Enligt överenskommelse men som senast 20 maj. Urval sker löpande och introduktion startar så snart som möjligt. Placering Fabriksgatan 24, Örebro Arbetstider Kundservice bemannas vardagar (08-22) samt söndagar 18-22. Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvariga rekryterare Micaela Bergne på [email protected] eller André Rönnberg på [email protected]

28 februari 2024
Sista ansökan:
16 augusti 2024
Norsktalande kundservicemedarbetare - Varierande omfattning under sommaren

Vi söker just nu medarbetare som vill jobba med oss under sommarperioden, med chans att bygga en långsiktig relation med oss. Vi söker dig som vill ingå ett engagerat team och leverera service i världsklass! Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via telefon, chatt och mejl. Kvalifikationer - Talar och skriver flytande på norska, svenska och engelska - Erfarenhet av system som används inom eHandel, orderadministration och kundservice - Erfarenhet av kundservice Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare. Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, tillgång till gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest. Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B. Anställningsform Allmän visstidsanställning (tidsbegränsad med varierande omfattning eller efter behov) under perioden juni till augusti. Start Enligt överenskommelse men som senast 20 maj. Urval sker löpande och introduktion startar så snart som möjligt. Placering Fabriksgatan 24, Örebro Arbetstider Kundservice bemannas vardagar (08-22) samt söndagar 18-22. Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvariga rekryterare Micaela Bergne på [email protected] eller André Rönnberg på [email protected]

28 februari 2024
Sista ansökan:
16 augusti 2024
Kundservicemedarbetare - Varierande omfattning under sommaren

Vi söker just nu medarbetare som vill jobba med oss under sommarperioden, med chans att bygga en långsiktig relation med oss. Vi söker dig som vill ingå ett engagerat team och leverera service i världsklass! Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via telefon, chatt och mejl. Kvalifikationer - Talar och skriver flytande på svenska och engelska - Erfarenhet av system som används inom eHandel, orderadministration och kundservice - Erfarenhet av kundservice Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare. Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, tillgång till gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest. Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B. Anställningsform Allmän visstidsanställning (tidsbegränsad med varierande omfattning eller efter behov) under perioden juni till augusti. Start Enligt överenskommelse men som senast 20 maj. Urval sker löpande och introduktion startar så snart som möjligt. Placering Fabriksgatan 24, Örebro Arbetstider Kundservice bemannas vardagar (08-22) samt söndagar 18-22. Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvariga rekryterare Micaela Bergne på [email protected] eller André Rönnberg på [email protected]

28 februari 2024
Sista ansökan:
16 augusti 2024
Kundtjänstmedarbetare till Bonnier!

Har du funderat på ett jobb inom kundtjänst? Just nu söker Bonnier härliga medarbetare för start den 22/4 till vårt kontor på Frösön! Denna roll kommer att ge dig en betald utbildning, en karriär på ett internationellt företag samt möjligheten att påverka din egen lön genom provision. Kommunikation, en god inställning och excellent kundservice är nyckeln till framgång i denna roll! Du kommer att, som en del av vårt kundsupport, svara på inkommande kundsamtal från Bonniers kunder. Du kommer mestadels att hjälpa till med att lösa fakturafrågor, prenumerationsfrågor och allmän kundservice samt bedriva merförsäljning av tjänster till befintliga kunder. Såhär fungerar Webhelp + Concentrix Webhelp + Concentrix är ett outsourcingföretag, vilket innebär att vi erbjuder våra tjänster till andra företag för att hjälpa dem hantera kundservice, ekonomi och andra affärsprocesser. Som vår kollega kommer du att vara anställd av Webhelp + Concentrix men supportera kunderna till Bonnier. Detta erbjuder vi dig: 🏻‍♂️ Ett årligt friskvårdsbidrag om 3500:- ️ En möjlighet att arbeta heltid eller den anställningsgrad som passar dig 🏻 Kollektivavtal med Unionen 🏻‍💻 En chans att utveckla din karriär med hjälp av vårt interna karriärprogram ‍♀️ Teambyggande aktiviteter En attraktiv provisionsmodell för merförsäljning utan tak Vi kommer att lära dig allt du behöver veta för att lyckas i denna tjänst, vi är övertygade om att en god inställning och attityd är de viktigaste egenskaperna. Men, för att briljera i denna roll behöver du ha godkända betyg i svenska A eller 1 och Engelska A eller 5 samt gå igenom en bakgrundskontroll. Kan du redan se dig själv i rollen? Det kan definitivt vi! Men innan dess finns det några steg att slutföra i vår rekryteringsprocess. Först och främst måste du genomföra ett test som testar din passform för rollen, dina språkkunskaper. Om vi matchar, kommer våra rekryterare att ringa dig för att prata om de viktigaste sakerna innan de schemalägger en intervju. Efteråt kommer vi att be om en referenskontroll och din bakgrundskontroll. Förhoppningsvis går det smidigt som smör och vi kommer att kunna komma med ett jobberbjudande snart. Vi ser fram emot din ansökan! 🤩 START: 2024-04-22 PLACERINGSORT: Fritzhemsgatan 1a, Frösön ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid tillsvidareanställning (eller anställningsgrad utifrån dina önskemål, enligt överenskommelse) med 6 månaders provanställning ARBETSTIDER: Varierande under vardagar, 08:00-18:00 We are proudly one team, one company. We are committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws. swedish

27 februari 2024
Sista ansökan:
15 augusti 2024
Kundservicemedarbetare till EnterCard's Kundtjänst

Nu finns en öppning att börja arbeta på EnterCard! Vi söker en ekonomi- och serviceintresserade medarbetare till deras kundtjänst. Här välkomnas du till en stimulerande arbetsplats mitt i centrala Stockholm där du får arbeta i ett team av engagerade kollegor på en kundservice med totalt 30 handläggare. Det här är en spännande möjlighet för dig som brinner för att hjälpa människor och kommunicera med kunder samt vill kombinera detta med att utvecklas inom ekonomi och finansieringslösningar. EnterCard ägs av Swedbank och Barclays Bank och tillhör således en av de största bankkoncernerna i Skandinavien. Vid start kommer du få en gedigen utbildning på två veckor och introduceras till dina arbetsuppgifter på bästa sätt. Det här är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader med ambition och stora chanser till att du därefter blir överrekryterad till EnterCard! Du bör alltså se detta som någonting långsiktigt för att vara kvalificerad för tjänsten. Arbetsuppgifter i rollen: - Besvara inkommande samtal från både privat- och bankkunder via telefon - Svara på frågor gällande kredit- och bankärenden - Vägleda kunderna och informera om EnterCard’s produkter Profil som vi söker: - Avslutad gymnasieutbildning - Intresse för ekonomi och en vilja att arbeta på bank - Erfarenhet av service och att hjälpa kunder - Erfarenhet av kundservice via telefon är starkt meriterande - Du sprider positiv energi och trivs med att arbeta i ett team - Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal & skrift, övriga språkkunskaper är ett plus Vi söker framförallt dig med rätt personlighet och inställning. Du brinner för service och har ett generellt intresse för ekonomi samt ser denna tjänst som en möjlighet att utvecklas. Som person är du pålitlig, ödmjuk och driven. Du måste vara ostraffad och fri från betalningsanmärkningar. Vi kommer att genomföra en bakgrundskontroll på slutkandidaten för tjänsten. Arbetstider: Vardagar mellan 8.25 & 18.10. (38,5 timmar/ arbetsvecka) Omfattning: Heltid Tillträde: Omgående Om EnterCard EnterCard är ett av Skandinaviens ledande kreditmarknadsbolag. Vi erbjuder flexibla konsumentkrediter genom företagets egna varumärke re:member och tillsammans med våra partners. Vårt mål är att göra våra kunders vardag enklare genom att erbjuda dem smarta och flexibla finansieringslösningar. Vi finns representerade i Norge, Sverige och Danmark och har 450 engagerade medarbetare som betjänar företagets 1,7 miljoner kunder. Vår kultur Vi tror på samarbeten och styrkan i mångfald. Bland våra medarbetare finns 40 olika nationaliteter som bidrar med ny kunskap och kulturella erfarenheter. Vår kultur präglas starkt av våra kärnvärden passionate, innovative och genuine vilket genomsyrar allt vi gör, hur vi arbetar och bemöter kunder. Vi tror att mångfald, analytiska och engagerade medarbetare driver lönsamhet och bidrar till att företaget växer. Läs mer på https://www.entercard.se/ Att jobba som konsult på The Wofi Som konsult hos oss får du en anställning med avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro, övertidsarbete etc. Du tilldelas också en ansvarig mentor på The Wofi som är tillgänglig under hela avtalsperioden för att säkerställa att du trivs på arbetet samt agera bollplank och rådgivare vid behov. Frågor gällande tjänsten är varmt välkomna till ansvarig rekryterare Linda Gullbrandsson på [email protected] Urval i rekryteringsprocessen sker löpande. Välkommen med ansökan! Sökord: kundtjänst, kundservice, customer service, kundtjänstmedarbetare, kundsupport, bank.

27 februari 2024
Sista ansökan:
15 augusti 2024
Kundservicemedarbetare

Jobbeskrivning Advisera växer och likaså Advisera Support - teamet. Vi är glada över denna expansion och möjligheten att välkomna ytterligare kollegor till oss! Är du serviceinriktad, intresserad av kundrelationer och har ett öga för IT och teknik? Då kanske du är vår nästa kundservicemedarbetare! Om Advisera: Advisera grundades 2016 och har sedan dess vuxit till cirka 30 medarbetare med kontor i Malmö, Göteborg och Stockholm. Vår målsättning och vision är att etablera oss som en ledande företagspartner inom IT- & Säkerhet, Telefoni & Växel, Företagsförsäkringar och Finansiella Produkter. Advisera har tillstånd från Finansinspektionen. Genom Adviserametoden har vi skapat en unik företagskultur. Denna metod, kombinerad med vårt entreprenöriella driv, formar tydliga strategier och mål för fortsatt expansion. Adviserametoden främjar en kreativ och stimulerande arbetsmiljö, och vi söker ständigt efter drivna och kompetenta medarbetare. I din roll som Kundservicemedarbetare: Som kundservicemedarbetare blir din uppgift att assistera våra kunder med deras tekniska utmaningar. Du kommer att ge support för IT och telefoni & växellösningar, samt samarbeta nära våra rådgivare, kunder och leverantörer. Du kommer också att hantera ärenden via telefon, chatt och e-post, med målet att alltid ge bästa möjliga service till våra kunder. Du blir en del av ett team om åtta dedikerade medarbetare med placering på huvudkontoret i Malmö. Kollegan Emma beskriver hur det är att arbeta i Advisera Service - teamet: Här är alla måna om varandra och verkligen bryr sig, vi stöttar och pushar varandra i det dagliga arbetet. Men framförallt så har vi roligt!” Arbetsuppgifter - Löpande kontakt med kunder, leverantörer och Adviseras Rådgivare - Löpande support av telefoni- & växellösningar - Orderregistrering och avstämning i CRM-system Vi ser gärna att du har: - Ett intresse för Teknik och IT - Avslutad gymnasial utbildning - Tidigare erfarenhet av serviceyrke och bemötande av kunder. - God data och systemvana - Du utrycker dig väl i tal och skrift - Är lösningsorienterat och pedagogisk samtidigt som du trivs med att arbeta i ett högt tempo. Meriterande: - Dokumenterad erfarenhet av Telefoni- och IT-relaterade tjänster. - Erfarenhet av att bygga och leverera abonnemang och växellösningar till kund. Varför Advisera: - Fantastisk arbetsmiljö och gemenskap med kollegor. - En kultur där individens utveckling värderas högt, med ständig coaching och utbildning. - Gemensamma frukostar, after works, teamaktiviteter och årliga konferenser. - Möjlighet att utvecklas i ett snabbt växande och expanderande bolag. På Advisera värderar vi personlighet och inställning högst. Vi tror att med rätt intresse, driv och engagemang har man potential att växa in i rollen. Tveka inte att söka, även om du inte uppfyller alla kriterium. Vi rekryterar löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor, vänligen kontakta [email protected]. Välkommen med din ansökan!

27 februari 2024
Sista ansökan:
15 augusti 2024
Customer Support till Muntra

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid Arbetstider: Måndag till torsdag kl.07.45-17.00 och fredagar kl.07.45-15.30 Ort: Stockholm, Slussen Startdatum: Omgående Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning (direktrekrytering där du blir anställd direkt av vår kund). DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vår kund Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring. Räkna med att ha kul och lära dig nya saker varje dag! Frukost erbjuds på kontoret dagligen samt torsdags-AW. Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler och e-recept. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter. Läs mer om Muntra här (https://www.about.muntra.se/career). DIN ROLL Som Customer Support arbetar du för att ge Muntras kunder, dvs klinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. Du kommer att ingå i Sucess customer teamet som består av 7 personer där ni skapar det bästa stödet till Muntras kunder. VEM ÄR DU? Vi ser att du har jobbat något år i en serviceroll från tillexempel dagligvaruhandel eller kundtjänst/support efter gymnasiet. Du vill ta nästa steg och utvecklas vidare i en ny bransch där du också kommer ha en betydelsefull roll. Du har personliga egenskaper som serviceminded och kommunikativ. Du har ett driv och ser dig själv långsiktigt utvecklas och växa med bolaget. Vi ser att du är en lagspelare likaväl som du kan arbeta självgående. För att trivas i rollen ser vi att du tilltalas av att arbeta i en mindre familjär och entreprenöriell miljö med högt i tak. Du som söker måste uppfylla nedan krav: - Tidigare arbetslivserfarenhet från en serviceroll från tillexempel dagligvaruhandel eller kundtjänst/support. - Du behärskar svenska och engelska, obehindrat i tal och skrift. Meriterande om du kan behärska danska eller norska i tal och skrift. - God datorvana. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av en supportroll inom call center eller teknisk support. Vidare är det mycket meriterande om du har kunskap och intresse för IT då Muntras produkt kan upplevas komplex. Du kommer att få en onboarding och utbildas i Muntras produkt. ÖVRIG INFORMATION - Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. - Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. - Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

27 februari 2024
Sista ansökan:
15 augusti 2024