Dansktalande Kundtjänstmedarbetare till NordicInfu Care (Sommar 2025)
The Place AB
Kundtjänstpersonal

NordicInfu Care söker efter en engagerad kundservicemedarbetare för sommaren 2025! Vi letar efter dig som talar både danska och svenska. I rollen som teknisk supportmedarbetare kommer du att arbeta på deras huvudkontor i Alvik, Bromma. Detta är ett konsultuppdrag, där du blir anställd via The Place. NordicInfu Care är ett nordiskt företag som tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster. Deras målsättning är att höja livskvaliteten för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativ behandling i hemmet. Här blir du en del av ett företag som brinner för vad de gör. Om rollen som teknisk supportmedarbetare Din primära arbetsuppgift som teknisk supportmedarbetare är att supportera användare, vårdpersonal och samarbetspartner på den danska och svenska marknaden. Du kommer även att stötta säljteamet med tekniska supportfrågor och ansvara för att ta hand om inkommande reklamationer. Du kommer jobba med support av avancerad utrustning och i många olika system, och därför är det mycket viktigt att du har goda tekniska kunskaper och lätt för att sätta dig in i nya system. Dina arbetsuppgifter • Supportera användare och samarbetspartners gällande den medicintekniska utrustningen • Ansvara för reklamationsflödet • Orderhantering kan förekomma Teamet Här välkomnas du in i ett härligt och professionellt team som värderar teamwork och bra sammanhållning. Ditt team består av ca. 20 kollegor. Dina kvalifikationer • Flytande i danska, både tal och skrift • Flytande i svenska, både tal och skrift • Goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift • Mycket god systemvana Meriterande: • Erfarenhet av att jobba i kundtjänst • Tidigare arbetat inom vården eller medtech-branschen Vem vi tror att du är För att trivas och göra succé i rollen som teknisk supportmedarbetare tror vi att du är en strukturerad och noggrann person. Du är professionell och driven i ditt arbete, och ser alltid till att göra det lilla extra för att prestera så bra som möjligt! Dina inkommande supportärenden kommer vara väldigt varierande, och det krävs därför att du är en lyhörd och lösningsorienterad person som strävar efter att ge professionell support i alla lägen. Vidare tror vi att du är en pedagogisk och kommunikativ person som är duktig på att läsa av andra människor och situationer, samt trivs i samarbete med kollegor och samarbetspartners. Uppdragets omfattning • Tjänsten är på heltid under sommaren 2025 (juni, juli och augusti) och dina arbetstider kommer att variera men är mellan kl. 7-22, mån-fre. • Du kommer utgå från kontoret i Alvik (Bromma), med chans till hybrid i samråd med företaget. • Detta är ett konsultuppdrag, där du blir anställd via The Place. Låter denna spännande tjänst som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om NordicInfu Care NordicInfu Care grundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. Under årens lopp har NordicInfu Care byggt upp en omfattande kompetens och marknadsnärvaro inom områdena diabetes, kardiologi och pulmonologi, neurologi och immunologi. Inom alla dessa områden tillhandahåller NordicInfu Care läkemedel och/eller medicinteknisk utrustning och har utvecklat ett strukturerat stöd för patienter och vårdpersonal. Visionen är att bidra till ett ökat oberoende och förbättrad livskvalitet för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativa lösningar inom medicinteknik och läkemedel, samt att stödja sjukvården och de patienter som vårdas i hemmiljö. The Place – Sveriges enda Worklife Partner Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Sales Administrator till Swatch Group
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

SNABBFAKTA Omfattning:Heltid (38,5 arbetstimmar per vecka)Arbetstider:Kontorstider Ort:Kungsholmen, StockholmStartdatum:OmgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning, tidsbestämt uppdrag på 10 månader. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Swatch Group är en internationell koncern som är verksam inom design, tillverkning och försäljning av färdiga klockor, smycken, komponenter och tidtagning. Företaget levererar nästan alla komponenter som krävs av sina 18 klockmärken. I Norden är de återförsäljare av följande märken: Omega, Rado, Longines, Tissot, Certina, Swatch och FlikFlak.Totalt i Norden är de runt 120 anställda, varav de i Sverige är ett härligt gäng på cirka 50 personer.DIN ROLLI din roll som Sales Administratorkommer du att vara ansiktet och rösten utåt för företaget.Du kommer tillsammans med en ytterligare kollega arbeta med kundservice till Swatch Groups kunder (butiker) per mail och telefon i frågor gällande orderhantering, tillgång, leverans samt kollektioner för de olika märkena. Allt för att ge bästa möjliga service och support till kunderna.Exempel på arbetsuppgifter: Orderhantering Kundkontakt via mejl och telefon Supportera kollegor i det nordiska teametvid behov VEM ÄR DU? För att trivas i den här rollen ser vi att du är genuint intresserad av att ge riktigt bra kundupplevelser.Har du dessutom klockintresse kommer du verkligen att trivas! I rollen får du kontinuerligt lära dig om nya produkter för att förstå kundernas behov. Som person är du noggrann, serviceminded och snabblärd. Du som söker uppfyller nedan krav: Har erfarenhet avSAP Har arbetslivserfarenhet av att ha kundkontakt Talar och skriver obehindrat påsvenska och engelska Det är meriterande om du som söker: Talar ytterligare ettnordiskt språk utöver svenska Har stort intresse för klockor eller har erfarenhet från branschen Har kunskap av Salesforce VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

27 januari 2025
Sista ansökan:
5 juli 2025
Norsktalande - Innesälj/kundtjänstmedarbetare
Arlanda Invest Consulting AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker nu efter dig som sätter kunden i fokus och som kan prata och skriva norska! Om rollen I rollen som innesälj/kundtjänstmedarbetare hos vår kund kommer du att vara deras förste kontakt ut mot kund och samarbetspartners. Det är därför viktigt för oss att du är en person som värnar om varumärket, alltid sätter kunden i fokus och vill hitta en lösning för att få en nöjd kund. Denna roll är central i bolaget och du har en varierande roll där ingen dag är den andra lik. Du kommer bygga långsiktiga relationer genom att ha många kontaktytor, med bland annat säljare, återförsäljare, kunder och kollegor. Arbetsuppgifter i huvudsak; Orderhantering (telefon/mail) Säljsupport (Stöd för fältsäljare via telefon/mail) Aktivt ringa till kunder vid bl.a. kampanjer Produktadministration (prislistor/produktinformation) Hjälpa kunder med allmänna frågor kring produkter och tjänster Ta emot och hantera serviceärenden Vem är du? För denna roll är det viktigt att du gillar utmaningar och att lösa problem, har en förmåga att ta egna beslut samt ser hög servicegrad som en självklarhet. Du behöver vara en driven person, ha ettstrukturerat arbetssätt samt att Du trivs med att arbeta självständigt och under eget ansvar. Du drivs av att arbeta med människor och att hjälpa till med det som behövs. Du talar och förstår det norska språket.Du har tidigare erfarenhet av att arbeta i en liknande roll, exempelvis som innesäljare, inom kundtjänst och/eller administrativt kombinerat med service. Att du har vana av att haarbetat i affärssystem såsomMS Dynamics AX/SAP eller liknande. Du har en vana att arbeta med Office-paketet, främst Outlook ochExcel, samt CRM-system. Du kan formulera dig på svenska i både tal och skrift. Det är såklart viktigt att du passar in i teamet så vi sätter stort värde i dina personliga egenskaper. Ansökan Din placering kommer att vara på vår kunds kontori Bredden, Upplands-Väsby. I rollen som innesälj/kundtjänstmedarbetare rapporterar du till teamleader och marknadschef. Dina arbetstider är 0730-1630 med möjlighet till viss flex. Vi ser att du är på plats snarast möjligt. Låterdet spännande att få vara med och bygga vidare på en avdelning, och i ettföretag som strävar framåt.Känner duatt rollbeskrivningen ovan känns som att den är skriven för dig? Tveka då inte att skicka in din ansökan nedaneller maila Mona Wågberg för att få svar på eventuella frågor [email protected]. Ansökningar via email hanteras ej. Ansökningar och intervjuer hanteras löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum som är 2025-02-21 Varmt välkommen med din ansökan här nedan!

24 januari 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Dansktalande - Innesälj/kundtjänstmedarbetare
Arlanda Invest Consulting AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker nu efter dig som sätter kunden i fokus och som kan prata danska! Om rollen I rollen som innesälj/kundtjänstmedarbetare hos vår kund kommer du att vara deras förste kontakt ut mot kund och samarbetspartners. Det är därför viktigt för oss att du är en person som värnar om varumärket, alltid sätter kunden i fokus och vill hitta en lösning för att få en nöjd kund. Denna roll är central i bolaget och du har en varierande roll där ingen dag är den andra lik. Du kommer bygga långsiktiga relationer genom att ha många kontaktytor, med bland annat säljare, återförsäljare, kunder och kollegor. Arbetsuppgifter i huvudsak; Orderhantering (telefon/mail) Säljsupport (Stöd för fältsäljare via telefon/mail) Aktivt ringa till kunder vid bl.a. kampanjer Produktadministration (prislistor/produktinformation) Hjälpa kunder med allmänna frågor kring produkter och tjänster Ta emot och hantera serviceärenden Vem är du? För denna roll är det viktigt att du gillar utmaningar och att lösa problem, har en förmåga att ta egna beslut samt ser hög servicegrad som en självklarhet. Du behöver vara en driven person, ha ettstrukturerat arbetssätt samt att Du trivs med att arbeta självständigt och under eget ansvar. Du drivs av att arbeta med människor och att hjälpa till med det som behövs. Du talar och förstår det danska språket.Du har tidigare erfarenhet av att arbeta i en liknande roll, exempelvis som innesäljare, inom kundtjänst och/eller administrativt kombinerat med service. Att du har vana av att haarbetat i affärssystem såsomMS Dynamics AX/SAP eller liknande. Du har en vana att arbeta med Office-paketet, främst Outlook ochExcel, samt CRM-system. Du kan formulera dig på svenska i både tal och skrift. Det är såklart viktigt att du passar in i teamet så vi sätter stort värde i dina personliga egenskaper. Ansökan Din placering kommer att vara på vår kunds kontori Bredden, Upplands-Väsby. I rollen som innesälj/kundtjänstmedarbetare rapporterar du till teamleader och marknadschef. Dina arbetstider är 0730-1630 med möjlighet till viss flex. Vi ser att du är på plats snarast möjligt. Låterdet spännande att få vara med och bygga vidare på en avdelning, och i ettföretag som strävar framåt.Känner duatt rollbeskrivningen ovan känns som att den är skriven för dig? Tveka då inte att skicka in din ansökan nedaneller maila Mona Wågberg för att få svar på eventuella frågor [email protected]. Ansökningar via email hanteras ej. Ansökningar och intervjuer hanteras löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum som är 2025-02-21 Varmt välkommen med din ansökan här nedan!

24 januari 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Kundservicemedarbetare till Verifone
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Nu söker vi kundservicemedarbetare till Verifone.I mer än 30 år har Verifone varit en framstående aktör inom betalningsindustrin. Med ett starktvarumärkena och som en av världens största leverantörer av betalningslösningar, letar vi nu efter dig som vill bli en del av derasframgångsresa! I rollen som kundservicemedarbetarefår du möjligheten att ha direktkontakt med kunder både före och efter försäljning, samtidigt som du stödjer säljteamet genom att bygga och upprätthålla starka kundrelationer som kan påverka både service- och produktintäkter. Du kommer att samarbeta med olika avdelningar samt arbeta nära kunder och distributörer för att samla in information om utrustningsfel och rapportera dessa till ledningen. Arbetet spänner över både pre- och post-försäljning, vilket ger dig en varierad och dynamisk vardag. Din profil Erfarenhet från kundservice, meriterande med företagssupport Meriterande med erfarenhet av att hantera frågor kring debet, kredit, fakturor eller andra finansrelaterade konton är en fördel Du har en god kommunikationsförmåga och ett starkt driv att ge bästa möjliga kundservice Är lugn, ansvarstagande, flexibel och teamplayer Innehar slutbetyg från gymnasiet Är flytande i tal och skrift på både svenska och engelska Verifones löfteVerifoneerbjuder en tjänst i ett spännande internationellt företag inom en mycket dynamisk bransch med högt tempo. Domär ett team av goda kollegor som respekterar varandra. Det råder en informell ton där både professionalism, kollegialt stöd och trivsel värdesätts högt. På Verifone strävar dom efter att erbjuda lika möjligheter för alla, oavsett vem du är eller vilken bakgrund du har. Tydliga möjligheter att utvecklas Att vara en del av deras familjära team Ett kontor som är så ljust och fräscht, beläget i Hammarby sjöstad Förmåner så som kollektivavtal, friskvårdbidrag och lunchkort Tjänsten är beräknad att starta omgåendeoch dina arbetstider kommer att vara måndag-fredag 8-17. Kontoret är beläget i Hammarby-Sjöstad. Välkommen med din ansökan. Intervjuer sker löpande!

24 januari 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Teknisk supportmedarbetare till Verifone
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Brinner duför kundsupport och vill arbeta med tekniska frågor?I över 30 år har Verifone haft en ledande position inom betalningsindustrin. Verifone är ett av de starkaste varumärkena och en av de största leverantörerna av betalningslösningar världen över. Nu söker vi dig som vill vara med på resan! Som teknisk supportmedarbetare blir du en del av Verifonestekniska supportteam och hjälper deraskunder och partners med tekniska problem kopplade till deras befintliga betalterminaler samt installation av nya terminaler. Goda kunskaper om olika nätverk, såsom mobilnät, Wi-Fi, Bluetooth och LAN, kommer att vara till stor hjälp för dessa uppgifter. Du kommer också att hantera ändringsförfrågningar för terminaldata och utföra programvaruuppdateringar. Dessutom kan kunder ställa frågor om avräkningar och transaktioner.Dina arbetsuppgifter innefattar att besvara telefonsamtal och e-post samt logga alla ärenden i derasärendesystem (JIRA). Din profilDet här jobbet passar dig som gillar problemlösning, god kundservice och att prata med kunder. Du kommer att få utbildning i Verifonessystem och produkter för att vara redo för tjänsten, men ett tekniskt intresse är en fördel. Om du är tekniskt kunnig och har ett intresse för att lära dig om de senaste teknologierna, datorer och program är detta jobbet för dig. Betalningsindustrin utvecklas ständigt, och du kommer ofta att lära dig nya saker eftersom Verifonekontinuerligt introducerar nya terminalmodeller och betalningstyper på marknaden. God användare av IT-system och förmåga att snabbt sätta dig in i olika system Du har en god kommunikationsförmåga och ett starkt driv att ge bästa möjliga kundservice Meriterande med erfarenhet från teknisk support och/eller branscher medhöga kundvolymer och transaktioner Är lugn, ansvarstagande, flexibel och självständig Besitter grundläggande erfarenhet från Office-paketet Innehar slutbetyg från gymnasiet Är flytande i tal och skrift på både svenska och engelska Verifones löfteVerifoneerbjuder en tjänst i ett spännande internationellt företag inom en mycket dynamisk bransch med högt tempo. Domär ett team av goda kollegor som respekterar varandra. Det råder en informell ton där både professionalism, kollegialt stöd och trivsel värdesätts högt. På Verifone strävar dom efter att erbjuda lika möjligheter för alla, oavsett vem du är eller vilken bakgrund du har. Tjänsten är beräknad att starta omgåendeoch dina arbetstider kommer att varieramellan 08.00-22.00, måndag-söndag. Kontoret är beläget i Hammarby-Sjöstad. Välkommen med din ansökan. Intervjuer sker löpande!

24 januari 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
OCL-medarbetare på 50%
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Är du studerande och letar efter ett utvecklande deltidsjobb? Trivs du med service och att ha många bollar i luften? Vi söker nu en OCL-medarbetare på deltid till Schenker i Borlänge! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på deltid, 50%. Uppdraget är med start i maj och sträcker sig augusti ut.Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Schenker. Under sommaren kommer det finnas möjlighet att arbeta heltid. Om företaget DB Schenker i Sverige, som ingår i en global koncern, arbetar med att leverera logistiktjänster världen över. De erbjuder allt från landtransporter, internationella sjö- och flygfrakter och konsulttjänster till att leverera lager- och logistiklösningar. Efter nästan 100 års verksamhet är de marknadsledande på den svenska marknaden. Som medarbetare blir du en del av ett globalt logistiknätverk med över 72 000 kollegor över hela världen, varav ca 4 000 på ett 50-tal orter i Sverige. För DB Schenker är medarbetaren den viktigaste framgångsfaktorn. De erbjuder personlig och yrkesmässig utveckling i ett multinationellt företag och arbetar aktivt med hälsa och gemenskap för en lustfylld arbetsmiljö. DB Schenker andas familjär stämning och de tror att det är den enskilda individens glädje och engagemang som gör skillnad! Arbetsuppgifter I rollen tillhör du avdelningen OCL som framför allt arbetar med sökningar, utredningar och ansvarsförfrågningar för saknat gods och sändningar inom regionen Dalarna. Utöver att besvara ärenden och frågor från kunder ansvarar du tillsammans med ditt team för kundentrén och postutlämningen på terminalen. Avdelningen fungerar som en länk mellan Schenkers kundservice, chaufförer och terminalpersonal för att kunna ge korrekta och snabba svar till kund. Din arbetsdag kan vara varierande, där du kan få hoppa in och stötta medarbetare utöver OCL-avdelningen. • Behandling av gods- och paketsändningar • Ärendehanteering och utredning • Bokningar via telefon, EDI och mail • Arbete med aviseringar till våra kunder • Ansvar för kundentré och postutlämning på terminalen Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Pågående studier / annan huvudsaklig sysselsättning • God datavana • Goda kunskaper i svenska såväl engelska, både i tal och skrift • Erfarenhet från servicebranschen är meriterande För att trivas i rollen har du vilja, intresse och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar i ett tempoväxlande arbete. Du är målinriktad med kunden i centrum och tar gärna egna initiativ samt har intresse av att lösa problem. Vidare har du en fallenhet för att samarbeta med andra människor och du är tillmötesgående som person. Vi ser gärna att du är flexibel och gillar att ha många bollar i luften. Övrig information Start: MajPlats: BorlängeLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

24 januari 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare till NordicInfu Care (Sommar 2025)
The Place AB
Kundtjänstpersonal

NordicInfu Care söker efter en engagerad kundservicemedarbetare för sommaren 2025! I rollen som teknisk supportmedarbetare kommer du att arbeta på deras huvudkontor i Alvik, Bromma. Detta är ett konsultuppdrag, där du blir anställd via The Place. NordicInfu Care är ett nordiskt företag som tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster. Deras målsättning är att höja livskvaliteten för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativ behandling i hemmet. Här blir du en del av ett företag som brinner för vad de gör. Om rollen som teknisk supportmedarbetareDin primära arbetsuppgift som teknisk supportmedarbetare är att supportera användare, vårdpersonal och samarbetspartner på den svenska marknaden. Du kommer även att stötta säljteamet med tekniska supportfrågor och ansvara för att ta hand om inkommande reklamationer. Du kommer jobba med support av avancerad utrustning och i många olika system, och därför är det mycket viktigt att du har goda tekniska kunskaper och lätt för att sätta dig in i nya system. Dina arbetsuppgifter• Supportera användare och samarbetspartners gällande den medicintekniska utrustningen• Ansvara för reklamationsflödet• Orderhantering kan förekomma TeametHär välkomnas du in i ett härligt och professionellt team som värderar teamwork och bra sammanhållning. Ditt team består av ca. 20 kollegor. Dina kvalifikationer• Flytande i svenska, både tal och skrift• Goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift• Mycket god systemvana Meriterande:• Erfarenhet av att jobba i kundtjänst• Tidigare arbetat inom vården eller medtech-branschen Vem vi tror att du ärFör att trivas och göra succé i rollen som teknisk supportmedarbetare tror vi att du är en strukturerad och noggrann person. Du är professionell och driven i ditt arbete, och ser alltid till att göra det lilla extra för att prestera så bra som möjligt! Dina inkommande supportärenden kommer vara väldigt varierande, och det krävs därför att du är en lyhörd och lösningsorienterad person som strävar efter att ge professionell support i alla lägen. Vidare tror vi att du är en pedagogisk och kommunikativ person som är duktig på att läsa av andra människor och situationer, samt trivs i samarbete med kollegor och samarbetspartners. Uppdragets omfattning• Tjänsten är på heltid under sommaren 2025 (juni, juli och augusti) och dina arbetstider kommer att variera men är mellan kl. 7-22, mån-fre.• Du kommer utgå från kontoret i Alvik (Bromma), med chans till hybrid i samråd med företaget.• Detta är ett konsultuppdrag, där du blir anställd via The Place. Låter denna spännande tjänst som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om NordicInfu CareNordicInfu Care grundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. Under årens lopp har NordicInfu Care byggt upp en omfattande kompetens och marknadsnärvaro inom områdena diabetes, kardiologi och pulmonologi, neurologi och immunologi. Inom alla dessa områden tillhandahåller NordicInfu Care läkemedel och/eller medicinteknisk utrustning och har utvecklat ett strukturerat stöd för patienter och vårdpersonal. Visionen är att bidra till ett ökat oberoende och förbättrad livskvalitet för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativa lösningar inom medicinteknik och läkemedel, samt att stödja sjukvården och de patienter som vårdas i hemmiljö. The Place – Sveriges enda Worklife PartnerLåter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Erfaren serviceproffs? Var med och utveckla Footway+!
Workz Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Vill du vara en del av Footways spännande resa inom e-handel och kundservice? Vi söker en kundservicemedarbetare som vill leverera service i världsklass och samtidigt förbättra och driva förändringar i våra processer. Om Footway:Footway är en dynamisk aktör inom e-handel som utmanar det traditionella med en datadriven och automatiserad plattform, Footway+. De använder AI för att kontinuerligt förbättra kundupplevelsen och strävar efter att leverera enkelhet och innovation i varje steg. Footway värdesätter ödmjukhet, främjar självstyrande team och brinner för enastående kundupplevelser. Om rollen:Som kundservicemedarbetare kommer du att spela en nyckelroll i att utveckla och förbättra våra kundserviceprocesser. Du kommer att arbeta med att: Utveckla, arbeta och implementera nya processer för att förbättra kundservicen och effektivisera arbetsflöden. Välkomna och integrera nya B2B-kunder och säkerställa en smidig övergång samt bygga långsiktiga relationer. Bidra med din erfarenhet från operativt arbete, såsom teamledarskap, lageransvar eller logistik, för att optimera våra tjänster och processer. Förbättra användningen av AI och automatisering för att göra arbetet smidigare och effektivare. Samarbeta med team och partners för att utveckla och förbättra våra tjänster, och ge feedback baserat på vad kunderna säger. Följa upp på kundärenden för att se till att alla frågor är lösta och att våra riktlinjer följs. Vara flexibel och beredd att arbeta operativt i supporten vid behov och volymer. Vi söker någon som inte är rädd för att ta i och stödja teamet med operativa uppgifter när det behövs. Vi söker dig som:Du har ett stort kundhjärta och drivs av att skapa enastående kundupplevelser. Du älskar att möta nya människor och är serviceinriktad i varje interaktion. Med ett inkluderande tankesätt trivs du med att samarbeta i grupp och är samtidigt en orädd problemlösare som hittar kreativa lösningar. Du är trygg i att fatta beslut och kan anpassa dig snabbt till förändringar. Har en fullständig gymnasieexamen eller motsvarande Är flytande i svenska och engelska, meriterande med ett tredje språk Erfarenhet av att jobba med operativt och/eller med automatisering är meriterande, likaså att ha erfarenhet av Shopify eller liknanade e-handelsplattformar Praktisk information:Uppdragsgivare: FootwayStart: Enligt överenskommelsePlacering: Stockholm, Kista (Victoria Tower)Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningArbetstider: Måndag - fredag 08.00-17.00Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtaltillämpasKontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected] Vi erbjuder dig:Workz är specialister på kundservice och erbjuder inte bara omfattande utbildning utan också löpande träning inom kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter avslutad utbildning blir du dessutom certifierad inom kundservice. Utöver detta får du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en dedikerad operativ chef som stöttar dig i din utveckling och alltid finns tillgänglig för att hjälpa dig som konsult. Vi är stolta över att erbjuda våra konsulter en trygg arbetsmiljö och möjligheter att växa, både personligt och professionellt! Ansökan:Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Kundsupport med fordonsinriktning
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som är en god kommunikatör och som alltid levererar bra service. Gå in på H1: En del av Responda Group och läs mer om oss. Vad vi erbjuder Hos oss blir du en del av ett team som brinner för god kundservice. Vi erbjuder ett serviceinriktat jobb på en arbetsplats i stark tillväxt. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärstege. Vi värdesätter en arbetsmiljö och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande och organisatoriskt utvecklande. Om tjänsten Arbetstid 06:00 till 23:00 Arbetsplats: Östersund Utbildning i 2 veckor Dina arbetsuppgifter Besvara kundförfrågningar via telefon, chatt och e-post. I detta uppdrag kommer dessa frågor handla specifikt om fordon samt verkstäder runt om i Sverige.Du kommer att ha en dedikerad teamledare på plats som coachar sina medarbetare i vardagen tillsammans med en Senior Agent. Krav för tjänsten: Gymnasieutbildning Flytande svenska, både tal och skrift Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift Har en god datorvana Din profil: Lösningsorienterad Flexibel och anpassningsbar Serviceminded Förmåga att arbeta självständigt och ta ansvar i hektiska arbetssituationer Förmåga att arbeta tillsammans med andra Anställningsvillkor Behovsanställning med möjlighet till tillsvidareanställning. Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt, vi går igenom ansökningarna löpande. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025