Norsktalande kundservicemedarbetare - Varierande omfattning under sommaren

Vi söker just nu medarbetare som vill jobba med oss under sommarperioden, med chans att bygga en långsiktig relation med oss. Vi söker dig som vill ingå ett engagerat team och leverera service i världsklass! Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via telefon, chatt och mejl. Kvalifikationer - Talar och skriver flytande på norska, svenska och engelska - Erfarenhet av system som används inom eHandel, orderadministration och kundservice - Erfarenhet av kundservice Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare. Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, tillgång till gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest. Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B. Anställningsform Allmän visstidsanställning (tidsbegränsad med varierande omfattning eller efter behov) under perioden juni till augusti. Start Enligt överenskommelse men som senast 20 maj. Urval sker löpande och introduktion startar så snart som möjligt. Placering Fabriksgatan 24, Örebro Arbetstider Kundservice bemannas vardagar (08-22) samt söndagar 18-22. Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvariga rekryterare Micaela Bergne på [email protected] eller André Rönnberg på [email protected]

28 februari 2024
Sista ansökan:
16 augusti 2024
Kundservicemedarbetare - Varierande omfattning under sommaren

Vi söker just nu medarbetare som vill jobba med oss under sommarperioden, med chans att bygga en långsiktig relation med oss. Vi söker dig som vill ingå ett engagerat team och leverera service i världsklass! Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via telefon, chatt och mejl. Kvalifikationer - Talar och skriver flytande på svenska och engelska - Erfarenhet av system som används inom eHandel, orderadministration och kundservice - Erfarenhet av kundservice Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare. Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, tillgång till gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest. Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B. Anställningsform Allmän visstidsanställning (tidsbegränsad med varierande omfattning eller efter behov) under perioden juni till augusti. Start Enligt överenskommelse men som senast 20 maj. Urval sker löpande och introduktion startar så snart som möjligt. Placering Fabriksgatan 24, Örebro Arbetstider Kundservice bemannas vardagar (08-22) samt söndagar 18-22. Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvariga rekryterare Micaela Bergne på [email protected] eller André Rönnberg på [email protected]

28 februari 2024
Sista ansökan:
16 augusti 2024
Kundtjänstmedarbetare till Bonnier!

Har du funderat på ett jobb inom kundtjänst? Just nu söker Bonnier härliga medarbetare för start den 22/4 till vårt kontor på Frösön! Denna roll kommer att ge dig en betald utbildning, en karriär på ett internationellt företag samt möjligheten att påverka din egen lön genom provision. Kommunikation, en god inställning och excellent kundservice är nyckeln till framgång i denna roll! Du kommer att, som en del av vårt kundsupport, svara på inkommande kundsamtal från Bonniers kunder. Du kommer mestadels att hjälpa till med att lösa fakturafrågor, prenumerationsfrågor och allmän kundservice samt bedriva merförsäljning av tjänster till befintliga kunder. Såhär fungerar Webhelp + Concentrix Webhelp + Concentrix är ett outsourcingföretag, vilket innebär att vi erbjuder våra tjänster till andra företag för att hjälpa dem hantera kundservice, ekonomi och andra affärsprocesser. Som vår kollega kommer du att vara anställd av Webhelp + Concentrix men supportera kunderna till Bonnier. Detta erbjuder vi dig: 🏻‍♂️ Ett årligt friskvårdsbidrag om 3500:- ️ En möjlighet att arbeta heltid eller den anställningsgrad som passar dig 🏻 Kollektivavtal med Unionen 🏻‍💻 En chans att utveckla din karriär med hjälp av vårt interna karriärprogram ‍♀️ Teambyggande aktiviteter En attraktiv provisionsmodell för merförsäljning utan tak Vi kommer att lära dig allt du behöver veta för att lyckas i denna tjänst, vi är övertygade om att en god inställning och attityd är de viktigaste egenskaperna. Men, för att briljera i denna roll behöver du ha godkända betyg i svenska A eller 1 och Engelska A eller 5 samt gå igenom en bakgrundskontroll. Kan du redan se dig själv i rollen? Det kan definitivt vi! Men innan dess finns det några steg att slutföra i vår rekryteringsprocess. Först och främst måste du genomföra ett test som testar din passform för rollen, dina språkkunskaper. Om vi matchar, kommer våra rekryterare att ringa dig för att prata om de viktigaste sakerna innan de schemalägger en intervju. Efteråt kommer vi att be om en referenskontroll och din bakgrundskontroll. Förhoppningsvis går det smidigt som smör och vi kommer att kunna komma med ett jobberbjudande snart. Vi ser fram emot din ansökan! 🤩 START: 2024-04-22 PLACERINGSORT: Fritzhemsgatan 1a, Frösön ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid tillsvidareanställning (eller anställningsgrad utifrån dina önskemål, enligt överenskommelse) med 6 månaders provanställning ARBETSTIDER: Varierande under vardagar, 08:00-18:00 We are proudly one team, one company. We are committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws. swedish

27 februari 2024
Sista ansökan:
15 augusti 2024
Kundservicemedarbetare till EnterCard's Kundtjänst

Nu finns en öppning att börja arbeta på EnterCard! Vi söker en ekonomi- och serviceintresserade medarbetare till deras kundtjänst. Här välkomnas du till en stimulerande arbetsplats mitt i centrala Stockholm där du får arbeta i ett team av engagerade kollegor på en kundservice med totalt 30 handläggare. Det här är en spännande möjlighet för dig som brinner för att hjälpa människor och kommunicera med kunder samt vill kombinera detta med att utvecklas inom ekonomi och finansieringslösningar. EnterCard ägs av Swedbank och Barclays Bank och tillhör således en av de största bankkoncernerna i Skandinavien. Vid start kommer du få en gedigen utbildning på två veckor och introduceras till dina arbetsuppgifter på bästa sätt. Det här är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader med ambition och stora chanser till att du därefter blir överrekryterad till EnterCard! Du bör alltså se detta som någonting långsiktigt för att vara kvalificerad för tjänsten. Arbetsuppgifter i rollen: - Besvara inkommande samtal från både privat- och bankkunder via telefon - Svara på frågor gällande kredit- och bankärenden - Vägleda kunderna och informera om EnterCard’s produkter Profil som vi söker: - Avslutad gymnasieutbildning - Intresse för ekonomi och en vilja att arbeta på bank - Erfarenhet av service och att hjälpa kunder - Erfarenhet av kundservice via telefon är starkt meriterande - Du sprider positiv energi och trivs med att arbeta i ett team - Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal & skrift, övriga språkkunskaper är ett plus Vi söker framförallt dig med rätt personlighet och inställning. Du brinner för service och har ett generellt intresse för ekonomi samt ser denna tjänst som en möjlighet att utvecklas. Som person är du pålitlig, ödmjuk och driven. Du måste vara ostraffad och fri från betalningsanmärkningar. Vi kommer att genomföra en bakgrundskontroll på slutkandidaten för tjänsten. Arbetstider: Vardagar mellan 8.25 & 18.10. (38,5 timmar/ arbetsvecka) Omfattning: Heltid Tillträde: Omgående Om EnterCard EnterCard är ett av Skandinaviens ledande kreditmarknadsbolag. Vi erbjuder flexibla konsumentkrediter genom företagets egna varumärke re:member och tillsammans med våra partners. Vårt mål är att göra våra kunders vardag enklare genom att erbjuda dem smarta och flexibla finansieringslösningar. Vi finns representerade i Norge, Sverige och Danmark och har 450 engagerade medarbetare som betjänar företagets 1,7 miljoner kunder. Vår kultur Vi tror på samarbeten och styrkan i mångfald. Bland våra medarbetare finns 40 olika nationaliteter som bidrar med ny kunskap och kulturella erfarenheter. Vår kultur präglas starkt av våra kärnvärden passionate, innovative och genuine vilket genomsyrar allt vi gör, hur vi arbetar och bemöter kunder. Vi tror att mångfald, analytiska och engagerade medarbetare driver lönsamhet och bidrar till att företaget växer. Läs mer på https://www.entercard.se/ Att jobba som konsult på The Wofi Som konsult hos oss får du en anställning med avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro, övertidsarbete etc. Du tilldelas också en ansvarig mentor på The Wofi som är tillgänglig under hela avtalsperioden för att säkerställa att du trivs på arbetet samt agera bollplank och rådgivare vid behov. Frågor gällande tjänsten är varmt välkomna till ansvarig rekryterare Linda Gullbrandsson på [email protected] Urval i rekryteringsprocessen sker löpande. Välkommen med ansökan! Sökord: kundtjänst, kundservice, customer service, kundtjänstmedarbetare, kundsupport, bank.

27 februari 2024
Sista ansökan:
15 augusti 2024
Kundservicemedarbetare

Jobbeskrivning Advisera växer och likaså Advisera Support - teamet. Vi är glada över denna expansion och möjligheten att välkomna ytterligare kollegor till oss! Är du serviceinriktad, intresserad av kundrelationer och har ett öga för IT och teknik? Då kanske du är vår nästa kundservicemedarbetare! Om Advisera: Advisera grundades 2016 och har sedan dess vuxit till cirka 30 medarbetare med kontor i Malmö, Göteborg och Stockholm. Vår målsättning och vision är att etablera oss som en ledande företagspartner inom IT- & Säkerhet, Telefoni & Växel, Företagsförsäkringar och Finansiella Produkter. Advisera har tillstånd från Finansinspektionen. Genom Adviserametoden har vi skapat en unik företagskultur. Denna metod, kombinerad med vårt entreprenöriella driv, formar tydliga strategier och mål för fortsatt expansion. Adviserametoden främjar en kreativ och stimulerande arbetsmiljö, och vi söker ständigt efter drivna och kompetenta medarbetare. I din roll som Kundservicemedarbetare: Som kundservicemedarbetare blir din uppgift att assistera våra kunder med deras tekniska utmaningar. Du kommer att ge support för IT och telefoni & växellösningar, samt samarbeta nära våra rådgivare, kunder och leverantörer. Du kommer också att hantera ärenden via telefon, chatt och e-post, med målet att alltid ge bästa möjliga service till våra kunder. Du blir en del av ett team om åtta dedikerade medarbetare med placering på huvudkontoret i Malmö. Kollegan Emma beskriver hur det är att arbeta i Advisera Service - teamet: Här är alla måna om varandra och verkligen bryr sig, vi stöttar och pushar varandra i det dagliga arbetet. Men framförallt så har vi roligt!” Arbetsuppgifter - Löpande kontakt med kunder, leverantörer och Adviseras Rådgivare - Löpande support av telefoni- & växellösningar - Orderregistrering och avstämning i CRM-system Vi ser gärna att du har: - Ett intresse för Teknik och IT - Avslutad gymnasial utbildning - Tidigare erfarenhet av serviceyrke och bemötande av kunder. - God data och systemvana - Du utrycker dig väl i tal och skrift - Är lösningsorienterat och pedagogisk samtidigt som du trivs med att arbeta i ett högt tempo. Meriterande: - Dokumenterad erfarenhet av Telefoni- och IT-relaterade tjänster. - Erfarenhet av att bygga och leverera abonnemang och växellösningar till kund. Varför Advisera: - Fantastisk arbetsmiljö och gemenskap med kollegor. - En kultur där individens utveckling värderas högt, med ständig coaching och utbildning. - Gemensamma frukostar, after works, teamaktiviteter och årliga konferenser. - Möjlighet att utvecklas i ett snabbt växande och expanderande bolag. På Advisera värderar vi personlighet och inställning högst. Vi tror att med rätt intresse, driv och engagemang har man potential att växa in i rollen. Tveka inte att söka, även om du inte uppfyller alla kriterium. Vi rekryterar löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor, vänligen kontakta [email protected]. Välkommen med din ansökan!

27 februari 2024
Sista ansökan:
15 augusti 2024
Customer Support till Muntra

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid Arbetstider: Måndag till torsdag kl.07.45-17.00 och fredagar kl.07.45-15.30 Ort: Stockholm, Slussen Startdatum: Omgående Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning (direktrekrytering där du blir anställd direkt av vår kund). DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vår kund Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring. Räkna med att ha kul och lära dig nya saker varje dag! Frukost erbjuds på kontoret dagligen samt torsdags-AW. Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler och e-recept. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter. Läs mer om Muntra här (https://www.about.muntra.se/career). DIN ROLL Som Customer Support arbetar du för att ge Muntras kunder, dvs klinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. Du kommer att ingå i Sucess customer teamet som består av 7 personer där ni skapar det bästa stödet till Muntras kunder. VEM ÄR DU? Vi ser att du har jobbat något år i en serviceroll från tillexempel dagligvaruhandel eller kundtjänst/support efter gymnasiet. Du vill ta nästa steg och utvecklas vidare i en ny bransch där du också kommer ha en betydelsefull roll. Du har personliga egenskaper som serviceminded och kommunikativ. Du har ett driv och ser dig själv långsiktigt utvecklas och växa med bolaget. Vi ser att du är en lagspelare likaväl som du kan arbeta självgående. För att trivas i rollen ser vi att du tilltalas av att arbeta i en mindre familjär och entreprenöriell miljö med högt i tak. Du som söker måste uppfylla nedan krav: - Tidigare arbetslivserfarenhet från en serviceroll från tillexempel dagligvaruhandel eller kundtjänst/support. - Du behärskar svenska och engelska, obehindrat i tal och skrift. Meriterande om du kan behärska danska eller norska i tal och skrift. - God datorvana. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av en supportroll inom call center eller teknisk support. Vidare är det mycket meriterande om du har kunskap och intresse för IT då Muntras produkt kan upplevas komplex. Du kommer att få en onboarding och utbildas i Muntras produkt. ÖVRIG INFORMATION - Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. - Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. - Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

27 februari 2024
Sista ansökan:
15 augusti 2024
Kundservicemedarbetare till EnterCard's Kundtjänst

Nu finns en öppning att börja arbeta på EnterCard! Vi söker en ekonomi- och serviceintresserade medarbetare till deras kundtjänst. Här välkomnas du till en stimulerande arbetsplats mitt i centrala Stockholm där du får arbeta i ett team av engagerade kollegor på en kundservice med totalt 30 handläggare. Det här är en spännande möjlighet för dig som brinner för att hjälpa människor och kommunicera med kunder samt vill kombinera detta med att utvecklas inom ekonomi och finansieringslösningar. EnterCard ägs av Swedbank och Barclays Bank och tillhör således en av de största bankkoncernerna i Skandinavien. Vid start kommer du få en gedigen utbildning på två veckor och introduceras till dina arbetsuppgifter på bästa sätt. Det här är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader med ambition och stora chanser till att du därefter blir överrekryterad till EnterCard! Du bör alltså se detta som någonting långsiktigt för att vara kvalificerad för tjänsten. Arbetsuppgifter i rollen: - Besvara inkommande samtal från både privat- och bankkunder via telefon - Svara på frågor gällande kredit- och bankärenden - Vägleda kunderna och informera om EnterCard’s produkter Profil som vi söker: - Avslutad gymnasieutbildning - Intresse för ekonomi och en vilja att arbeta på bank - Erfarenhet av service och att hjälpa kunder - Erfarenhet av kundservice via telefon är starkt meriterande - Du sprider positiv energi och trivs med att arbeta i ett team - Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal & skrift, övriga språkkunskaper är ett plus Vi söker framförallt dig med rätt personlighet och inställning. Du brinner för service och har ett generellt intresse för ekonomi samt ser denna tjänst som en möjlighet att utvecklas. Som person är du pålitlig, ödmjuk och driven. Du måste vara ostraffad och fri från betalningsanmärkningar. Vi kommer att genomföra en bakgrundskontroll på slutkandidaten för tjänsten. Arbetstider: Vardagar mellan 8.25 & 18.10. (38,5 timmar/ arbetsvecka) Omfattning: Heltid Tillträde: Omgående Om EnterCard EnterCard är ett av Skandinaviens ledande kreditmarknadsbolag. Vi erbjuder flexibla konsumentkrediter genom företagets egna varumärke re:member och tillsammans med våra partners. Vårt mål är att göra våra kunders vardag enklare genom att erbjuda dem smarta och flexibla finansieringslösningar. Vi finns representerade i Norge, Sverige och Danmark och har 450 engagerade medarbetare som betjänar företagets 1,7 miljoner kunder. Vår kultur Vi tror på samarbeten och styrkan i mångfald. Bland våra medarbetare finns 40 olika nationaliteter som bidrar med ny kunskap och kulturella erfarenheter. Vår kultur präglas starkt av våra kärnvärden passionate, innovative och genuine vilket genomsyrar allt vi gör, hur vi arbetar och bemöter kunder. Vi tror att mångfald, analytiska och engagerade medarbetare driver lönsamhet och bidrar till att företaget växer. Läs mer på https://www.entercard.se/ Att jobba som konsult på The Wofi Som konsult hos oss får du en anställning med avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro, övertidsarbete etc. Du tilldelas också en ansvarig mentor på The Wofi som är tillgänglig under hela avtalsperioden för att säkerställa att du trivs på arbetet samt agera bollplank och rådgivare vid behov. Frågor gällande tjänsten är varmt välkomna till ansvarig rekryterare Linda Gullbrandsson på [email protected] Urval i rekryteringsprocessen sker löpande. Välkommen med ansökan! Sökord: kundtjänst, kundservice, customer service, kundtjänstmedarbetare, kundsupport, bank.

26 februari 2024
Sista ansökan:
14 augusti 2024
Multilingual Service Desk Analyst to CGI Philippines

Are you ready to embark on an exciting journey and take your career to new heights? If so, we have an exciting opportunity waiting for you in the heart of Manila. Now you have the chance to become a part of our client CGI´s success story—where your ideas and actions make a difference. This is a recruitment for a full-time permanent position, starting as soon as possible. Don´t hesitate, apply today! Main location (Onsite): Philippines, Metropolitan Manila, Taguig Employment Type: Full Time Position Description: Multilingual Service Desk Analyst • Norwegian • Estonian Want to expand your experience in one of the world´s largest IT and business consulting services firms? What you can expect from CGI: While technology is at the heart of our client´s digital transformation, we understand that people are at the heart of business success. When you join CGI, you become a trusted advisor, collaborating with colleagues and clients to bring forward actionable insights that deliver meaningful and sustainable outcomes. We call our employees "members" because they are CGI shareholders and owners, and, as owners, we enjoy working and growing together to build a company we are proud of. This has been our Dream since 1976, and it has brought us to where we are today—one of the world´s largest independent providers of IT and business consulting services. At CGI, we recognize the richness that diversity brings. We strive to create a work culture where everyone belongs, and we collaborate with clients in building more inclusive communities. As an equal opportunity employer, we empower all our members to succeed and grow. If you require an accommodation at any point during the recruitment process, please let us know. We will be happy to assist. About the role: As a Multilingual Service Desk Analyst, your primary role involves resolving customer issues with a strong focus on exceptional customer service, problem-solving, technical reasoning, and independent judgment to ensure customer satisfaction. You will handle user inquiries and requests through telephone, email, and case tracking systems with professionalism, speed, and precision. Collaboration with local management, colleagues, and clients of all levels is crucial to ensure prompt resolution of customer requests. • Resolve issues utilizing excellent customer service skills, problem solving skills, technical thinking/reasoning skills, and a high level of individual judgment to ensure outcomes of customer satisfaction. • Receive and respond to user inquiries and requests via telephone, email, case tracking system professionally and with speed, accuracy and proficiency. • To work in partnership with local management, colleagues and clients at all levels to ensure requests are resolved to the satisfaction of the customer. • Develop a comprehensive understanding and mastery of all tools. • Remain updated on products, policy, procedure and other important operational issues. • Maintain quality standards in accordance with agreed metrics. • Ensure that all quality deficiencies are corrected in a timely manner for activities in your function. • To submit necessary service delivery reports. • Ensure feedback is given to staff manager if process improvement measures can be implemented. • Other ad hoc assignments Required qualifications to be successful in this role: • Proficient in written and verbal communication in the English language and at least one of the below mentioned languages. • Keen attention to detail. • Proficient computer and technical skills. • Solid analytical and problem-solving skills. • Good process mapping ability. • Used to working in high pace environments. • Proactive, service minded and able to multi-task. • Good communication skills • Background in IT or Finance or HR is a plus. Language skills: • English • Norwegian  • Estonian Sounds interesting? Looking forward to your application! We process applications continuously, and the position may be filled before the final application deadline.

26 februari 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Receptionist extra/vid behov i Gävle

Som extraanställd receptionist på Member 24 arbetar du tillsammans med ditt team mot att uppnå försäljningsmål, säkerställa hög servicenivå för våra medlemmar samt se till att gymmets dagliga drift fungerar. Receptionsarbete, försäljning av medlemskap, ärendehantering, kundservice samt att hålla ordning & reda på gymmet blir några av dina arbetsuppgifter. Du bör ha god datakunskap då detta är ett viktigt arbetsverktyg i din roll. Du bör vara målfokuserad och gilla försäljning samt kunna arbeta strukturerat mot tydliga mål och budget. Det finns riktlinjer för verksamheten som kommer att underlätta för dig i din roll. Omfattning: Tjänsten är vid behov/extra tex vid sjukdomar, när fast personal söker ledighet eller extra personal vid event. Kvalifikationer I rollen som extraanställd receptionist behöver du vara: - Ha ett brinnande intresseatt arbeta med försäljning. (Tidigare erfarenhet av arbeten inom försäljning är ett stort plus.) - Redo att ”kavla upp ärmarna” när det behövs. - Van att arbeta med "många bollar i luften" samtidigt. - Engagerad och driven som person med mycket energi. - Målinriktad med hög känsla för service. - Ordningsam, strukturerad och noggrann. För att lyckas i rollen ska du ha: - Som minst gymnasial utbildning med godkända betyg. - Vi föredrar minst 1 års erfarenhet av liknande arbeten t ex inom detaljhandel eller från gymbranschen. - Goda kunskaper i att hantera Officepaketet. - Erfarenhet från arbete mot budget och uppsatta mål är ett plus. - Goda kunskaper i både svenska och engelska, tal och skrift. Om oss: Member 24 startades 2010 i Västerås och finns idag förutom i Västerås även i Eskilstuna, Stockholm, Gävle, Falun, Söderhamn och Sandviken. Vårt mål är att ge våra medlemmar den mest inspirerande och bästa gymupplevelsen till ett riktigt bra pris. Alla våra gym är öppna dygnet runt och vi erbjuder utrustning av högsta kvalitet, bland annat från Technogym och Eleiko. Vi hoppas att våra häftiga gym i skön retrostil skall inspirera till träning! Vi gillar ”back to basics” och vi älskar retro! Hos oss finns allt för gymälskaren, både maskiner och mängder av fria vikter och redskap. Vi har stora ytor för funktionell träning, lyftarpodier samt riggar. På vissa gym kör vi gruppträning, såväl egna koncept som träningsprogram från vår samarbetspartner Les Mills. Vi erbjuder även häftiga träningsrum såsom FIGHT SHACK™ för boxning och BEATS Circuit Zone för cirkelträning med pulsband. Utbudet varierar beroende på lokalernas yta och utformning. https://member24.se/ Sök jobbet direkt via: https://jobs.member24.se/

22 februari 2024
Sista ansökan:
10 augusti 2024
Customer Success Manager

Göteborg titta hit! Vi söker just nu nästa stjärna till vårt Customer Success-gäng. Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt Göteborgskontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen. Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet. Liten som stor - vi värdesätter alla! Vi söker en passionerad och engagerad person till vår Customer Success-avdelning, som vill vara en del av vårt dynamiska team! Som Customer Success-representant kommer du att ha en viktig roll i att hjälpa våra kunder att uppnå sin fulla potential och maximera deras värde med våra produkter och tjänster. Du kommer att vara en nyckelspelare i att bygga starka relationer med våra kunder och att ge dem en enastående kundupplevelse. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: - Hantering av kundförfrågningar via telefon, e-post och chatt - Leverera enastående kundservice och support - Samarbeta med andra teammedlemmar för att hantera kundernas utmaningar och säkerställa snabba och effektiva lösningar Vi tror att det mesta går att lära sig det mesta så länge man är nyfiken och har den rätta viljan. Stor vikt kommer därför att läggas på personlig lämplighet, engagemang, driv och attityd. Som person gillar du att arbeta i ett högt tempo och att lösa problem. Du brinner för att ge service av högsta grad och att leverera kvalitet i allt du gör. Du arbetar systematiskt, kommunicerar tydligt samt trivs med att jobba i ett team. Du har lätt för att se lösningar, tar ansvar för ditt arbete och utför det på ett noggrant sätt. Vi söker någon som har: - Stark kommunikationsförmåga både skriftligt och muntligt - Erfarenhet av att arbeta med kunder och att erbjuda enastående service - Förmåga att arbeta självständigt och i teammiljöer - En passion för att lämna kunden med wow-känsla efter varje interaktion - En positiv och lösningsorienterad inställning - Viktigast är att du är engagerad, ansvarsfull och gillar att lära dig nya saker - Du är strukturerad och noggrann, men också kreativ - du följer gärna rutiner, men tänker ut nya lösningar när det krävs. Vi erbjuder en fast månadslön och förmåner, samt en spännande arbetsmiljö med möjlighet till personlig och professionell utveckling. Om du trivs med att arbeta i en snabbt föränderlig miljö där ingen dag är den andra lik, då kan detta vara rätt roll för dig! Krav: - Du har god kommunikationsförmåga både muntligt och skriftligt på svenska och engelska - Du är en driven och målinriktad person som trivs med att jobba i en snabb rörlig miljö Vi erbjuder: - Fast månadslön och förmåner - Mycket rolig och fin arbetsmiljö - Goda möjligheter till utveckling inom företaget - Grundlig utbildning och stöd för att lyckas i rollen - Heltid Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan. Vi ser fram emot att höra från just dig!

22 februari 2024
Sista ansökan:
3 augusti 2024