Vill du vara en del av förändringen mot en mer hållbar värld? HIRED hjälper just nu ett innovativt företag att hitta en kundtjänstmedarbetare till deras huvudkontor i Solna! Det här är en direktrekrytering vilket innebär att du blir anställd av kundföretaget. Om rollenI den här rollen får du möjlighet att göra skillnad genom att stödja övergången till eldrivna fordon. Du kommer att vara en central del av företagets supportorganisation och spela en nyckelroll i att hjälpa kunder och partners att använda deras hållbara laddlösningar. Du blir en del av ett ungt och dynamiskt team som samarbetar nära för att lyckas. Teamet består av 12 engagerade kollegor på huvudkontoret i Solna, och du kommer även att ha kontakt med kollegor i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. Dina arbetsuppgifter Hantera inkommande ärenden från kunder, partners och installatörer via telefon, mejl och ärendehanteringssystemet Zendesk. Hjälpa installatörer med tekniska frågor och felsökning av laddboxar. Bidra till att förbättra supportprocesser och hjälpdokumentation. Erbjuda högklassig service och hjälpa till med utbildning av nya installatörer. Vi söker dig som: Har dokumenterad erfarenhet inom kundservice, gärna med inslag av teknisk support. Är tekniskt intresserad och har vilja att lära dig företagets produkter. Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Är strukturerad, serviceinriktad och har en positiv attityd i din kommunikation. Är proaktiv och bidrar till förbättringar av arbetssätt och hjälp-instruktioner. Kvalifikationer Något års erfarenhet av kundtjänst, gärna tekniskt inriktad. Erfarenhet av att arbeta med ärendehanteringssystem som Zendesk är ett plus. Vad vi erbjuder Möjlighet att bli en del av ett växande företag med fokus på hållbarhet och innovation. Kompetenta och engagerade kollegor som delar din passion för att göra världen bättre. Chansen att lära dig mer om nya produkter och teknologier inom elbilsladdning. Vill du vara med och göra skillnad? Skicka in din ansökan redan idag! Vi hanterar ansökningarna löpande.
Är du administrativt stark och trivs i en roll med stort kundfokus? Vill du bli en del av en global ledare inom hygienbranschen och bidra till ett effektivt arbetssätt och nöjda kunder? Essity söker nu dig som vill utvecklas tillsammans med ett av deras kundsupportteam. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som initialt varar fram till 2025-08-31. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Essity. Om företaget Essity är ett ledande globalt hygien- och hälsobolag och hem för varumärken som Libero, TENA, Libresse, Tork, Sorbact och JOBST. Företaget utvecklar, tillverkar och säljer ett brett sortiment av produkter inom personlig hygien, professionell hygien och medicinsk vård. Produkterna riktar sig både till konsumenter och företag och inkluderar bland annat mjukpapper, blöjor, bindor, inkontinensprodukter, vårdförnödenheter och olika typer av hygienlösningar för offentliga miljöer. Essitys försäljning sker i cirka 150 länder och de har omkring 46 000 medarbetare världen över. Tjänsten är placerad på Essitys kontor i centrala Mölndal. Arbetsuppgifter I rollen som Customer Service Representative på Essitys kontor i Mölndal blir du en del i ett kompetent och engagerat team om tio medarbetare. Ditt huvudsakliga ansvarsområde innefattar hantering av stora grossistbeställningar för kunder inom Professional Hygiene, där du blir den första kontaktpunkten och ger support kring orderstatus, produkter och andra förfrågningar. Du arbetar aktivt med att förstå kundernas behov, bygga förtroendefulla relationer och säkerställa en service av högsta kvalitet för både interna och externa kunder. Genom att samarbeta med nätverket av kundservicespecialister hittar du lösningar som möter kundernas behov på bästa sätt. Utöver detta ansvarar du också för att hantera specialbeställningar, såsom tryckta servetter och Tork Vision Cleaning (TVC). Du blir en del av vårt Regional Front Office-team och rapporterar till Regional Customer Service Manager. Rollen är placerad på kontoret i Mölndal och innebär hantering och optimering av kundserviceprocesser. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Har relevant utbildning och erfarenhet inom kundservice eller liknande arbetsområden Har goda kunskaper i Microsoft Office-verktyg Behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift Erfarenhet av SAP/S4 Hana är meriterande För att lyckas i rollen är det viktigt att du är självdriven, kommunikativ och har en positiv inställning. Du arbetar strukturerat och metodiskt samt har förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. Du trivs i en snabb arbetsmiljö där du proaktivt hittar lösningar för att säkerställa effektivitet och kvalitet i ditt arbete. Övrig information Start: OmgåendePlats: MölndalLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Tycker du att det är viktigt att ge service i toppklass? Vi söker dig som är serviceinriktad, drivs av att arbeta mot uppsatta mål och vill hjälpa företagskunder att hitta de bästa lösningarna för dem. Här erbjuds du intern utbildning, utvecklingsmöjligheter, härlig stämning med dina lika ambitiösa kollegor, men framför allt, arbeta med relationsbyggande och problemlösning med kunden i fokus! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter Som företagssupport ansvarar du för den första kontakten med Telias företagskunder. Du tar emot inkommande samtal och hanterar ärenden som berör teknisk support. Frågorna är varierande och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder. Merförsäljning är en stor del av rollen, där du arbetar för att säkerställa att kunderna har rätt tjänster för sina behov genom en aktiv försäljning. Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas i rollen. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden byggs din kunskap på med fler kompetenser. Du tillhör en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och säkerställa nöjda kunder. I dina arbetsuppgifter ingår: • Besvara inkommande samtal och mejl från företagskunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Stort fokus på merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet inom kundservice och/eller teknisk support är meriterande • Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska Som företagssupport är det viktigt att du är serviceinriktad och drivs av att hjälpa kunderna att hitta de bästa lösningarna. Du har förmågan att sätta kunden i fokus samt är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Vidare är du en lagspelare som har en god förmåga att samarbeta internt med ditt team och med andra avdelningar inom Telia. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter. Övrig information Start: MarsPlats: SundsvallLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-28.
Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service ivärldsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudandeHos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställdafriskvårdsbidrag. Hos oss gör duskillnad på riktigtför både privatpersoner och företagskunder i och med vår fokus på en kundupplevelse i världsklass! Om tjänstenDu kommer erbjudas en behovsanställning på ett av våra kontor i Sverige.I teamet ingår det 9 andra kollegor som leds av en Team Manager. Din anställning startar med en introduktion där du får den utbildningen som krävs för att förstå dina kommande arbetsuppgifter samt kundernas olika rutiner- och riktlinjer. Arbetstiderna är förlagda 07:00-20:00 måndag-fredag samt 09:00-18:00 på lördagar. Startdatum för tjänsten är enligt överenskommelse. Dina arbetsuppgifterDina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att ge god kundservice både på danska och svenska språket via telefon, mail och chatt. Kunderna är inriktade inom olika områden såsom teknik, webshoppar, livsstil med mera. Med hög kvalitét hanterar du kundfrågor och guidar de rätt för att lösa olika frågeställningar. Tillsammans med ditt team utgör ni kundservicen för olika kunder och produkter som ingår i ert uppdrag. Du kommer att arbeta i flera olika system och hantera stundvis ett högt inflöde av kundfrågor främst via telefon. I rollen så kommer du bli resultatuppföljd av din Team Manager för att utvecklas i din roll samt följa olika KPI’er. Din profilSom person gillar du att hjälpa människor att komma fram i deras frågeställningar och lösa olika problem. Du hjälper gärna dina kollegor vid behov och har en positiv inställning. Vidare vill du lära dig mer om kundservice och utvecklas inom området. För att ge högsta möjliga service så har du lätt för att hantera olika uppgifter samtidigt samt är inlyssnande inför kundens behov. Krav för tjänsten är: Har en gymnasial utbildning Talar och skriver danska då språket används dagligen i ditt arbete Talar och skriver svenska då språket används dagligen i ditt arbete Kan jobba varierande arbetstider, både dagtid, kvällar och helger Har goda kunskaper inom IT eftersom du kommer arbeta i flera olika system samtidigt Anställningsform och kontaktVälkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda GroupResponda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice!Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
Open Infra är Sveriges tredje största fibernätsägare och har verksamhet i Tyskland, USA och Storbritannien. De bygger, äger och förvaltar fiberinfrastruktur och är en viktig aktör i den digitala omställningen. Hos Open Infra får du arbeta i en entreprenöriell organisation med snabba beslutsvägar och stora utvecklingsmöjligheter. Som kundtjänstmedarbetare representerar du företaget utåt och du har en nyckelroll i att leverera förstklassig service till deras kunder. I denna roll kommer du bland annat att ansvara för följande arbetsuppgifter: Besvara och lösa kundärenden via telefon oche-post. Hantera frågor relaterade till fakturor, tjänster och tekniska problem. Säkerställa att kunderna får snabb, korrekt och tydlig information. Dokumentera och följande upp kundärenden. Utveckla och förbättra kundtjänstens processer och rutiner. Kvalifikationer I rollen ser vi gärna att du har följande: Mycket goda kunskaper i tyska samt svenska och/eller engelska, både i tal och skrift. En god kommunikationsförmåga och en serviceinriktad inställning. En bra förmåga att arbeta strukturerat och kunna hantera flera ärenden samtidigt. Meriterande: Tidigare erfarenhet av arbete inom kundtjänst, service eller sälj. Erfarenhet av arbete inom telekom eller fiberbranschen. Erfarenhet av att arbeta i en internationell miljö. Grundläggande IT-kunskaper och vana vid ärendehanteringssystem. Vem är du? Vi söker dig som brinner för att ge utmärkt service och som alltid sätter kunden i fokus. Du är dessutom en lagspelare som är flexibel och bidrar med positiv energi i teamet. Samtidigt är du uthållig och har en bra förmåga att hantera komplexa kundärenden med ett professionellt bemötande. Vi ser även gärna att du är nyfiken och intresserad av telekom/fiberbranschen. Mer om anställningen Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Omfattning: Tillsvidareanställning Arbetstider: Mån – Fre 08:00–17:00 Plats: Arbetet sker på huvudkontoret i Solna, Frösundavik. Lön: Fast lön + bonus + provision Låter det som du? Vi ser fram emot att ta emot din ansökan! Urvalet hanteras löpande, och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. The Place – Sveriges enda Worklife Partner För dig som söker nytt jobb är The Place din trygga punkt. I just denna rekrytering sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen, från intervju till anställningserbjudande. Sedan blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med en stor mängd intressanta och spännande företag – och det innebär ju många karriärmöjligheter för dig!
Vill du vara länken mellan människor och lösningar? I denna roll är du navet som driver framgångsrika samarbeten och nöjda kunder i en innovativ och digital miljö. Med en engagerande mix av kundkontakt, problemlösning och relationsbyggande söker vi dig som är redo att ta klivet in i framtiden – och forma den! Din roll som Kundsupport I denna tjänst ansvarar du för att guida användare genom vår plattform och säkerställa att deras behov möts av rätt erbjudanden. Du skapar värde genom att omvandla kundernas önskemål till konkreta lösningar samtidigt som du underhåller starka relationer med våra partners. Från det första samtalet till den avslutande bokningen är du med och bygger upplevelser som inspirerar och engagerar. Daglig kontakt med kunder och partners via telefon och e-post. Säkerställande av att alla bokningar sker smidigt och effektivt. Stöttning och utbildning av partners i användningen av våra digitala verktyg. Uppföljning och administration för att garantera hög servicekvalitet. Vi söker dig som: Vi tror att du är en problemlösare ut i fingerspetsarna som trivs med att ha många bollar i luften. Du är social, självgående och har en naturlig fallenhet för att skapa förtroende i varje möte. Har erfarenhet av kundservice, försäljning eller service. Är bekväm med telefonen som arbetsredskap, både utgående och inkommande samtal. Är flexibel och trivs i en dynamisk arbetsmiljö på ett litet bolag. Har ett öga för detaljer och en stark administrativ förmåga. Hos oss är ingen dag den andra lik. Du får möjlighet att utvecklas, både professionellt och personligt, i ett företag som sätter hållbarhet och innovation i fokus. Som Kundsupport är du en del av ett litet men snabbväxande team där dina idéer värderas och där du verkligen gör skillnad för våra kunder och partners. Ansök nu och bli en del av en resa som inte bara förändrar kundupplevelser – utan också branschen! START: OmgåendePLATS: Centrala GöteborgOMFATTNING: HeltidLÖN: Fast lönKONTAKT: Talent Manager Mattias Marberg, [email protected](för frågor om tjänsten, ej ansökningar)SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Välkommen till Recycla – en startup med hjärtat i hållbarhet och blicken mot framtiden! Vi är inte bara vilken tjänst som helst – vi är Sveriges enda digitala jämförelsetjänst för återvinning. Vi är experterna som hjälper företag, föreningar och privatpersoner med återvinningsbehov att hitta rätt återvinningsföretag, eller som vi kallar dem, våra partners. Nu söker vi en Success Agent – en person som älskar att skapa kontakt, lösa problem och bygga relationer. Är det du? Din roll som Success Agent Är du redo att bli en del av en digital revolution? I den här rollen är du inte bara en röst i luren – du är navet som driver förändring i en bransch som vi helt och hållet har lyft in i framtiden. Med vår banbrytande plattform har vi moderniserat avfallshantering från grunden och gjort det både enklare, grönare och mer effektivt. När en användare skickar in en förfrågan via vår plattform är du den som följer upp genom säkerställer att kunden får tillräckligt med erbjudanden, svarar på frågor och slutligen hjälper kunden att slutföra sin bokning. När allt är klart skickar du bokningen till våra partners. Kort och gott, du förvandlar kundens behov av hyra av container eller hämtning av byggsäckar till en affär för våra partners som står redo att hantera uppdraget. Vår tjänst består av två affärsmodeller, “Uppdragsförmedling” och “Affärsförmedling”. Du kommer att få bekanta dig med båda men med tiden bli proffs på Affärsförmedling, där vi hjälper våra partners att boka in container och byggsäckar. Lite som hotels.com fast för skräpiga problem. Det värde vi ger våra partners är kvalité, noggrannhet och lösningsfokus. Rollen passar dig som älskar att snacka i telefon! Men det slutar inte där. Du hanterar relationer med våra partners genom regelbunden kontakt, utbildningar och uppföljningar. Du ansvarar för att deras arbete flyter på, att rätt prislistor används och att allt fungerar smidigt i vårt system. Ibland är det utmanande, ibland är det rutinuppgifter, men alltid givande. Att vara Success Agent hos oss är att vara en del av ett lag som brinner för miljö, service och entreprenörskap. Hos oss är det aldrig "business as usual" – vi bygger framtiden för en bransch som tidigare stått still. Vad vi söker hos dig.. Social kameleont: Du känner dig hemma både i samtal med en användare som bokar en container och en partner som diskuterar prisstrategier. Lösningsorienterad: När problem dyker upp, ser du dem som möjligheter att sopa rent. Självständig: I en snabb startup-miljö vågar du ta initiativ och driva framåt. Flexibel och stresstålig: Du navigerar smidigt mellan olika arbetsuppgifter, från telefonsamtal till administration och problemlösning. Telefonsnackare, du trivs med att större delen av dagen består av telefonsamtal och ser fram emot nästa samtal, oavsett om det är ingående eller utgående. Du har med dig.. Något års erfarenhet av kundtjänst eller försäljning Eftergymnasial utbildning Intresse för digitala lösningar Körkort Varför Recycla? Hos oss får du inte bara ett jobb – du får en plattform för att göra skillnad. Vi är ett litet men snabbt växande team där varje idé, varje insats och varje framgång delas och firas. Är du redo att skrota gamla rutiner och hoppa ombord på en resa som gör skillnad för både kunder och planeten? Då ser vi fram emot att träffa dig! START: OmgåendePLATS:Södra Vägen 24, GöteborgOMFATTNING: HeltidLÖN: Fast lönKONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Cambio är en av Nordens ledande leverantörer inom e-hälsa med ett heltäckande erbjudande inom hälso- och sjukvård. Vi erbjuder innovativa digitala lösningarna som skapar värde för vårdgivaren och en bättre och säkrare upplevelse för patienten. Vi är en viktig pusselbit i svensk sjukvård och är stolta över det. Idag är vi runt 1200 anställda i flera länder. Vi skapar framtidens hälso- och sjukvårdslösningar idag, och vi vill bli fler! Din roll och teamet Är du passionerad för mjukvara, vård och tycker om att hjälpa andra? Gå med i vårt team som Associate Support Specialist, där du kommer att göra en verklig skillnad för våra kunder genom att säkerställa att deras system fungerar smidigt och effektivt. Vad du kommer att göra Hantera inkommande supportförfrågningar via telefon, e-post och ITSM-verktyg Ge praktisk support för e-hälsotillämpningar och säkerställa en sömlös driftupplevelse för användarna Förstå och känna empati för användarnas situationer, säkerställa att de känner sig hörda och stöttade Eventhantering och konfiguration av mjukvara På Cambio uppmuntrar vi egna initiativ som bidrar till utveckling av företaget och oss själva. För oss är det viktigt att du får möjligheten till att växa, både personligt och karriärmässigt. Vår kultur beskrivs genom tre ord ’’Trust’’, ’’Care’’ och ’’Together’’ som karaktäriserar allt vi gör på Cambio. Om Dig Detta är en fantastisk möjlighet för juniora kandidater som vill starta sin karriär inom mjukvarusupport. Om du är entusiastisk, anpassningsbar, flytande i svenska och redo att växa. Krav Flytande svenska, både i tal och skrift, är ett måste, samt goda kunskaper i engelska. En vänlig, kundfokuserad person som verkligen tycker om att hjälpa andra och få dem att känna sig värdefulla. Någon som är ivrig att lära sig nya verktyg, applikationer och tekniker för att ständigt förbättra supporttjänsterna. Ett intresse för mjukvara och en vilja att utveckla din tekniska kunskap. Starka multitasking-färdigheter och förmågan att hålla sig lugn under press i en dynamisk miljö. Ett ansvarsfullt och teamorienterat tänkesätt, redo att samarbeta och uppnå gemensamma mål. Erfarenhet från kundsupport Placeringsort: Linköping och Stockholm För oss på Cambio är det viktigt med ett hållbart arbetsliv och därför tillämpar vi en hybrid arbetsmodell. Tillsammans med ditt team kommer ni överens om vilka dagar ni ska samlas på kontoret. Övriga dagar kan du arbeta hemifrån om du vill, men du är självklart alltid välkommen till kontoret också. Omfattning: Heltid Anställningsform: Tillsvidareanställning, 6 månaders provanställning Urval sker löpande så varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Vi uppmuntrartill och välkomnar alla ansökningar, men har tyvärr bara möjlighet att gå vidare med kandidater som befinner sig i Sverige och har rätt att arbeta här. Vi kommer att be om underlag under rekryteringsprocessen gång. På slutkandidaten kommer en bakgrundskontroll att genomföras. Vi ser fram emot din ansökan! Läs mer om osshär! Passar inte just den här tjänsten dig? Läs mer om våra andra tjänster på karriärsidan här!
Northmill Bank är ett svenskt fintech-bolag som är dedikerad till att revolutionera sättet vi hanterar och skyddar vår ekonomi. Vi skapar en annorlunda bankupplevelse, digital yet personal. Northmill Bank grundades år 2006 och har vuxit till över 108 anställda i 4 länder, 2 500 handlare och 600 000 användare. Vi använder den senaste tekniken för att utveckla säkra, smarta och användarvänliga produkter för våra kunder. Det är våra privat- och företagskunder som är anledningen till varför vi gör det vi gör. Vi är ett 100% molnbaserat produktföretag där teknologi är drivkraften för att skapa smartare bankprodukter. Ta chansen att vara en del av oss och vår resa! Om rollen Som Customer Success Specialist blir du en betydelsefull tillgång i Northmills omfattande satsning på företagssegmentet. B2B utgör ett betydande tillväxtområde för Northmill, vilket ger dig en unik möjlighet att utveckla din karriär och påverka vår verksamhet. Vi söker en serviceinriktad och kundfokuserad Customer Success Specialist för att bli en del av Northmill B2B Banking och Payment-team. I rollen spelar du en avgörande roll i att säkerställa kundernas nöjdhet genom att ge stöd under hela deras resa. Det ställer krav på en hög servicenivå samt att du ständigt hittar sätt att utveckla relationen med våra kunder. Du fungerar som bryggan mellan teknik, affär och kund. Du ser kort och gott till att Northmills kunder får ut maximalt värde av våra tjänster. Säkerställa kundnöjdhet och att Northmills företagskunder får ut maximalt värde av våra tjänster Onboarding och teknisk support Merförsäljning Hantera uppsägningar av avtal. Din bakgrund Erfarenhet från kundservice och/ eller försäljning Hög social och kommunikativ kompetens Organiserad och strukturerade Vi erbjuder Fantastiskt kontor på bästa läge i Stockholm Ett självständigt arbete med möjlighet att påverka Stora utvecklingsmöjligheter Aktiviteter, tävlingar och events Event Livförsäkring Frukost och frukt på kontoret varje dag Stöd för sportaktiviteter (friskvårdsbidrag eller medlemskap hos Sats) Fun Facts Ta ett gympass två minuter bort eller en joggingrunda i stan Event - härliga “Northchill” afterworks under året Årliga hälsoaktiviteter såsom arrangerade SATS klasser, innebandy och olika löparlopp Frukost och frukt varje dag och helig fika på fredagar Regelbundna AW:s på fredagar och firade framgångar på kontoret Stockholms snyggaste kontor 2020 med härliga ytor och vyer Ansök idag och bli en del av Northmill!
Hitta din platsdär teknologi möter mänsklighet.Levla upp kundupplevelsen med Visma Amili. Som Customer Support Agent är du hjärtat i vår service, där varje kundkontakt är en chans att glänsa. Ditt uppdrag? Att övergå från vanlig support till extraordinär service. Varje interaktion räknas. Ditt uppdrag på Amili: Du kommer att vara experten som hjälper till och besvarar frågeställningar kring fakturor, betalningar och inkassoärenden. När du avslutar en konversationhar du inte bara hjälpt en människa till tryggare ekonomi, utan även sett till att företag och organisationer får betalt för den service de erbjuder. Win win! Hos dig värdesätter vi: En vilja att lära och en allt-är-möjligt-attityd. Erfarenhet inom serviceorienterade roller, gärna inom kundservice, samt god teknisk förståelse tror vi är viktiga grundpelare. Starka kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt är verktyg du behöver för att kunna hjälpa kunderna på bästa sätt. Varför välja Amili? På Amili väntar ett jobb medsamhörighet till kompetenta kollegor och engagerade ledare som verkligen bryr sig. Från fina förmåner (till exempel flextid)till hisnande utsikt i våra fräscha lokaler i Oceanhamnen i Helsingborg, har vi skapat en arbetsplats med värme och omtanke.Amili är dessutom en del av techkoncernen Visma. Tillsammans är vi 15.000 kollegor världen över som stärker lönsamheten och förbättrar arbetslivet för miljontals människor.Välkommen till en plats där du kan växa, påverka och verkligen trivas. För en inblick i vår vardag, följ oss på instagram: @amilisweden. Lite praktiskt och bra att veta: För att kunna ge bästa möjliga service till kunder på telefon, chat och mail behöver du förstå kravhanteringsprocessen samt de riktlinjer, lagar och regler som gäller. Du behöver såklart inte ha koll på allt det här innan, du kommer få en gedigen och ganska så intensiv onboarding. Där efter kommer du att arbeta under varierande pass mellan 07:00-19:00 på helgfria vardagar tillsammans med 40 andra kollegor på kundserviceavdelningen. Tillsammans med dem och de andra avdelningarna på Amili optimerar du inte bara kundupplevelsen utan hela flödet; från utgående faktura till inkommande betalning. En snabbcheck för att se om vi är en match: Du är intresserad av en heltidstjänst i Helsingborg under 12 månader (visstidsanställning), med chans till tillsvidareanställning. (Första 6 månaderna är på plats för bra onboarding, därefter kan hybridarbete erbjudas.) Du har en gymnasieutbildning (minst)och behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Andra språk är meriterande. (Viktigt att vi och kunderna förstår varandra.) Du har jobbat med service, gärna kundtjänst. (Vi satsar på service i världsklass, och övning ger färdighet.) Du har ordnad ekonomi utan anmärkningar. (Vi arbetar med inkasso, så en kreditkontroll utan anmärkningar krävs.) Blev det JA på allt? Fantastiskt!Varmt välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 16:e februari 2025. Vi genomför intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att presentera dig. Varmt välkommen att joina dessa och alla andragoa kollegor här hos oss på Amili!
Välj ett jobb för att visa detaljer