Kundtjänstmedarbetare inom Resebranchen
Etraveli Group AB
Kundtjänstpersonal

Etraveli Group är det globalt ledande tech-företag för onlineförsäljning av flygresor. Vi är här för att lösa komplexitet genom att koppla samman miljontals flyg och resenärer över hela världen, från sökning och val till resa och vidare. Vi äger online-resebyråer som Mytrip, GoToGate och Flight Network och tillhandahåller flyg för Booking.com. Etraveli Group har även etablerat partnerskap med företag som Skyscanner, Google Flights, TUI, med flera. Av våra 3000 anställda arbetar cirka 40 personer i kundtjänsten på vårt kontor i Uppsala. Vi är ett ungt och dynamiskt team som ofta anordnar gemensamma aktiviteter och afterworks. Vårt kontor ligger i centrala Uppsala, i moderna och ljusa lokaler. När vädret tillåter har vi även möjlighet att njuta av vår fantastiska takterrass. Du behöver ingen tidigare erfarenhet för att börja hos oss, då vi erbjuder en betald utbildning på åtta veckor, samt flera andra attraktiva förmåner. Om tjänsten I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med flera bokningssystem och hantera tekniskt komplexa ärenden. Du kommer att stödja våra kunder främst via telefon med alla aspekter av deras flygbokningar, såsom avbokningar, ombokningar, bagagefrågor och namnändringar. Ditt dagliga arbete kommer att fokusera på problemlösning och omfattande navigering i våra olika system. Din roll är viktig i företaget då du är länken ut till våra kunder och kan påverka hur våra kunder uppfattar vårt varumärke. Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara: Ta emot och hantera inkommande samtal Säkerställa och leverera hög kvalitet på kundservice, det vill säga hantera kundförfrågningar och klagomål på ett professionellt sätt Hantera ärenden som rör t.ex. - inställda flyg, ombokningar och bagageändringar Navigera i ett stort antal bokningssystem Rapportera tekniska problem, kundklagomål och andra problem Arbetet är förlagt på kontorstimmar, mellan 8-17 på vardagar. Du arbetar inga helger eller röda dagar. Under dina första åtta veckor följer du en utbildningsplan och har en handledare som hjälper dig att komma in i jobbet på bästa sätt. Det är viktigt att du har möjlighet att närvara på plats under hela utbildningen. Om dig I denna roll är en positiv attityd och en stark vilja att lära dig det allra viktigaste. Vi söker dig som är trygg i dig själv och som trivs i en dynamisk miljö där det ständigt händer saker. Tidigare erfarenhet av kundservice, särskilt över telefon, är meriterande, och du bör ha en genuin passion för att leverera utmärkt service. Du motiveras av att arbeta målinriktat och tycker om att din prestation mäts dagligen. Det finns möjlighet att få både månatliga och kvartalsvisa bonusar, baserade på kvalitet och effektivitet. Vi tror att du: Har intresse för och förmåga att snabbt lära dig nya system – du trivs med att använda datorn som arbetsverktyg. Drivs av att uppnå och överträffa uppsatta mål. Är flexibel och har en stark känsla för service. Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Det är även en fördel om du har: Erfarenhet av kundservice eller kundtjänst, gärna via telefon. En relevant resesäljarutbildning eller motsvarande erfarenheter. Kunskaper i bokningssystem som Sabre och/eller Amadeus. Kunskaper i finska, danska eller norska. Förmåner Att jobba hos oss innebär både skratt och kollegor som tar sitt jobb på största allvar. Vi är helt enkelt ett stort team, på ett stort företag med ambitionen att bli störst på den globala arenan! Förutom att du kommer jobba med ett fantastiskt gäng får du flera bra förmåner som anställd hos oss. Högt friskvårdsbidrag Frukostbuffé varje morgon Chans till bonus varje månad och kvartal. Bra försäkringar och pension, där du får personlig rådgivning. Hybridmodell med möjlighet att arbeta hemifrån 2 dagar i veckan. Stort och fint kontor mitt i centrala Uppsala. Du promenerar till centralstationen på 5 minuter. Startdatum: 8e september At Etraveli Group we value diversity; we pride ourselves on being a company represented by people of all different backgrounds. During hiring, we are committed to ensure equality and promote diversity in the workplace at every selection stage. As such, we provide the same opportunities for all candidates regardless of race, religion or belief, gender, nationality, ethnicity, sexual orientation, age, marital status, disability, or any other characteristic protected under any anti-discrimination law or regulation.

11 juni 2025
Sista ansökan:
5 juli 2025
Customer Success
Realbridge AB
Kundtjänstpersonal

Trött på jobbannonser som låter som en beställningslista? Vi med. Därför vill vi prata med dig istället. Du som gillar människor lika mycket som system. Du som gillar att ta tag i saker. Som inte bara svarar på frågor, utan också hittar behoven bakom dem. Du som vet att kundservice inte handlar om att släcka bränder – utan om att tända gnistor. Hos oss på Realbridge får du vara med där det händer. Vi är ett techbolag i tillväxt, och vi bygger relationer lika mycket som vi bygger funktioner. Du blir den som hjälper våra kunder att lyckas. På riktigt. Vad du faktiskt gör här – på en vanlig dag: Hoppar in i ett kort digitalt möte med en kund som vill förstå hur allt hänger ihop Ser något i CRM:et som luktar möjlig affär – och följer upp direkt Tar emot ett samtal som börjar med ett problem och slutar med ett leende Samarbetar med säljteamet för att fila på onboardingresan Skickar ett förslag till marknadsteamet om en guide som borde finnas Dokumenterar smart, inte slentrianmässigt, för att nästa kontakt blir ännu bättre Vem vi tror att du är: Du har gjort det här förut. Jobbat med kundservice, gärna med lite sälj i mixen. Du är en lyssnare som vet när det är dags att prata. Du är lösningsorienterad men också nyfiken – och motiveras av att skapa värde, både för kunden och affären. Och framför allt – du trivs i ett sammanhang där du får bidra, tänka nytt och påverka hur vi växer tillsammans. Låter det som något för dig? Skicka några rader om dig själv, eller ditt CV, till [email protected] Vi intervjuar löpande – och vi hoppas att du hör av dig snart. Vi avböjer kontakt från rekryteringsföretag och annan företagskontakt.

11 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Customer Services Representative på deltid till HoistSpar
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Är du en engagerad och flexibel person och vill jobba deltid med kunder i fokus? Har du samtidigt erfarenhet av att jobba med kundsupport sedan tidigare och är van att arbeta i en föränderlig miljö? HoistSpar söker nu energisk Customer Services Representative på deltid till deras Team i Stockholm med start omgående!  Du kommer att utgå från deras huvudkontor i centrala Stockholm och vara en del av ett härligt team. Här arbetar du i ett öppet klimat med högt i tak och nära till beslut. HoistSpar har ett stort hjärta för kunden, delar gärna med sig av sina kunskaper och ”krokar arm” för att göra sina kunder ännu nöjdare! Hoist Finance grundades år 1994 och har sedan starten åtnjutit en stark och lönsam tillväxt under flera års tid, och finns idag i elva europeiska länder. HoistSpars verksamhet administreras genom Hoist Finance AB och erbjuder sparkonton till företag och privatpersoner där merpart idag består av privatpersoner.  Dina arbetsuppgifter Återkommande kontroller på HoistSpars Anti-Money Laundering avdelning  Sköta administrativa uppgifter kopplat till samtalen Samarbeta med andra funktioner internt Du kommer bland annat ansvara över manuella kontoavslut och utbetalningar Stötta upp och hantera kundärenden via telefon, mail och tills viss del via brev I rollen som Customer Services Representative kommer du arbeta i en kombinerad roll. Till största del kommer du arbeta med återkommande kontroller och uppstöttning på AML. Du kommer ha direktkontakt med HoistSpar svenska kunder och med HoistSpars utländska kunder, där all kontakt sker på engelska via en tredjepartsleverantör. I rollen kommer du även till viss del arbeta tillsammans med teamet på kundservice och hjälpa HoistSpars kunder via telefon, mejl och brev.   Din profil Meriterande om du nyligen börjat studera ekonomi eller data- och systemvetenskap samt ser detta som en bra tjänst för att få in en fot i branschen  Är serviceminded, positiv och noggrann Du är intresserad av data och system Trivs att arbeta i ett föränderligt bolag under stark tillväxt Är prestigelös och tycker om att jobba i team likväl som individuellt Du gillar att ha många bollar i luften och kan lätt prioritera  Du har erfarenhet av kundservice  Flytande i tal och skrift på svenska och engelska  Tjänsten avser en deltidsanställning och du blir anställd hos Hoist Finance. Vi ser gärna att du har pågående studier i minst ett år framåt.  Vi intervjuar löpande så inkom gärna med din ansökan redan idag!

11 juni 2025
Sista ansökan:
28 november 2025
Kundansvarig
Fresh Home AB
Kundtjänstpersonal

Fresh Home AB söker en administrativ medarbetare till vårt kontor i Stockholm! Vi söker en noggrann, punktlig och ansvarsfull person som trivs med att arbeta i team. I rollen kommer du att ansvara för: Kundkontakt gällande offertförfrågningar, klagomål, skador och ändringar Planering och genomförande av kundmöten Framtagning av offerter Arbete i systemen TimeWave och Fortnox Schemaläggning av personal Introduktion av nyanställda hos kunder Genomförande av städutbildningar Vi söker dig som: Behärskar svenska och engelska på en kommunikativ nivå (både i tal och skrift) Har B-körkort Är självgående, strukturerad och serviceinriktad Trivs i en dynamisk arbetsmiljö Är du den vi söker? Skicka din ansökan till [email protected] vi ser fram emot att höra från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Kundeservice – vi søger dansktalende medarbejder
Widi Sport AB
Kundtjänstpersonal

Widi Sport søger dansktalende medarbejder til vores satsning i Danmark – placering i Virserum Widi Sport vokser og søger nu dig, der taler flydende dansk og gerne vil med på vores spændende rejse ind i Danmark! Vi er en svensk B2B-virksomhed med lager og kontor i Virserum i Småland, og fra juni 2025 starter vi salget på det danske marked. Om stillingen En af dine opgaver bliver at håndtere kundeservice og ordreindgang for vores danske kunder, som primært er skoler, kommuner og andre offentlige institutioner. Da volumen i begyndelsen ikke forventes at være så stor, er vi fleksible med, hvordan stillingen udformes. Afhængigt af din baggrund og dine interesser kan rollen kombineres med for eksempel salg, indkøb, økonomi eller lagerarbejde. Du vil få en vigtig rolle i vores arbejde med at opbygge forretningen i Danmark, så vi leder efter en person, der er engageret, uhøjtidelig og nysgerrig. Hvem er du? • Du taler flydende dansk • Du er struktureret og trives med at yde god service • Du er åben for at arbejde bredt i en mindre virksomhed • Du bor i Virserum eller omegn – eller er interesseret i at flytte hertil, måske fra Danmark Erfaring med lignende opgaver er en fordel, men ikke afgørende – vi lægger stor vægt på din personlighed og vilje til at bidrage. Om os Widi Sport har siden starten i 2002 haft en stille og stabil vækst. I dag er vi 12 ansatte og omsætter for cirka 50 MSEK. Vores sortiment består af over 2400 sportsartikler, som vi selv lagerfører i Virserum, og derudover tilbyder vi yderligere produkter via dropshipping. Vores målgruppe er primært idrætslærere i Sverige, Norge og Danmark, og vores vision er at være idrætslærerens mest ønskede samarbejdspartner. Læs gerne mere på www.widisport.com At leve i Virserum Virserum ligger smukt i det småländske indland – omgivet af skove, søer og naturoplevelser året rundt. Her er gode muligheder for et aktivt friluftsliv med skibakke, cykelruter, vandrestier, fiskevande og et rigt foreningsliv. Trods sin lille størrelse er Virserum også et sted med en stærk kulturel identitet – her finder du blandt andet kunsthal, lokalhistorisk museum, arrangementer, musik og lokale initiativer, der bidrager til et levende lokalsamfund. Du får kort vej til arbejde, lave boligomkostninger og mere tid til livet uden for arbejdet – uanset om du tiltrækkes af natur, kultur eller fællesskab. Læs mere om stedet på www.virserum.se Øvrigt • Stillingen er på fuld tid • Fastansættelse eller prøvetid efter aftale • Løn efter aftale – afhængig af kompetencer og arbejdsindhold • Tiltrædelse efter aftale – gerne hurtigst muligt • Sidste ansøgningsfrist: 3. august 2025 – men vi ansætter løbende Er du den, vi søger – eller blot nysgerrig efter at høre mere? Send din ansøgning og CV pr. e-mail til [email protected]. Ring til David Axelsson på +46 (0)495-30552 ved spørgsmål. På grund af ferieperioder kan det i visse uger være svært at få fat i os telefonisk – send da gerne en mail, så vender vi tilbage så hurtigt som muligt.

11 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Kundeservice - vi søker norsktalende medarbeider
Widi Sport AB
Kundtjänstpersonal

Widi Sport søker norsktalende medarbeider til vår satsing i Norge – arbeidssted i Virserum Widi Sport vokser og søker nå deg som snakker flytende norsk og vil være med på vår spennende reise inn i det norske markedet! Vi er et svensk B2B-selskap med lager og kontor i Virserum, Småland, og fra juni 2025 starter vi salget mot det norske markedet. Om stillingen En av dine oppgaver blir å håndtere kundeservice og ordrebehandling for våre norske kunder, som primært er skoler, kommuner og andre offentlige virksomheter. Ettersom volumet i starten ikke forventes å være så stort, er vi fleksible med hvordan stillingen utformes. Avhengig av din bakgrunn og dine interesser kan rollen kombineres med for eksempel salg, innkjøp, økonomi eller lagerarbeid. Du vil være en viktig person i vårt arbeid med å bygge opp virksomheten i Norge, så vi ser etter noen som er engasjert, uformell og nysgjerrig. Hvem er du? • Du snakker flytende norsk • Du er strukturert og liker å yte god service • Du er åpen for å jobbe bredt i en liten bedrift • Du bor i Virserum og omegn – eller er interessert i å flytte hit, kanskje fra Norge Erfaring fra lignende arbeidsoppgaver er en fordel, men ikke avgjørende – vi legger stor vekt på din personlighet og vilje til å bidra. Om oss Widi Sport har siden starten i 2002 vokst sakte men stabilt. I dag er vi 12 ansatte og omsetter for cirka 50 millioner svenske kroner. Vårt sortiment består av over 2400 idrettsartikler som vi har på eget lager i Virserum, i tillegg til varer vi tilbyr via dropshipping. Vår målgruppe er hovedsakelig idrettslærere i Sverige, Norge og Danmark, og vår visjon er å være idrettslærerens mest ønskede samarbeidspartner. Les gjerne mer på www.widisport.com Å leve i Virserum Virserum ligger vakkert til i Smålands innland – omgitt av skog, innsjøer og naturopplevelser året rundt. Her finnes gode muligheter for et aktivt friluftsliv med slalåmbakke, sykkelløyper, turstier, fiskevann og et rikt foreningsliv. Til tross for at stedet er lite, har Virserum en sterk kulturell identitet – med kunsthall, bygdemuseum, arrangementer, musikk og lokale initiativ som bidrar til et levende lokalsamfunn. Du får kort vei til jobben, lave boutgifter og mer tid til livet utenfor arbeidet – enten du trekkes mot natur, kultur eller fellesskap. Les mer om stedet på www.virserum.se Annet • Stillingen er på heltid • Fast ansettelse eller prøvetid etter avtale • Lønn etter avtale, avhengig av kompetanse og arbeidsinnhold • Oppstart etter avtale – gjerne så snart som mulig • Siste søknadsfrist: 3. august 2025, men utvelgelse og ansettelse kan skje fortløpende Er du den vi ser etter – eller nysgjerrig på å vite mer? Send inn din CV og søknad via e-post til [email protected]. Ring David Axelsson på +46 (0)495-30552 ved spørsmål. På grunn av ferieavvikling kan det i enkelte uker være vanskelig å nå oss på telefon – send i så fall en e-post, så svarer vi så snart vi kan.

11 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Customer Onboarding Specialist
Hirely AB
Kundtjänstpersonal

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du vara med och forma framtidens digitala säkerhetslösning för kritisk kommunikation? Vi söker en Customer Onboarding Specialist till Cosafe!  Vill du arbeta i en teknisk och kundnära roll där du får hjälpa organisationer att skapa en tryggare arbetsmiljö? Har du erfarenhet av kundsupport, onboarding eller Customer Success och trivs i en roll där du får kombinera teknik och kommunikation? Då kan detta vara en möjlighet för dig 🚀 Om Cosafe Vi på Cosafe är ett svenskt SaaS-bolag inom säkerhet som hjälper företag, myndigheter, kommuner och skolor att larma, hantera och förebygga kritiska händelser. Vår plattform används i Europa och Latinamerika, och i Sverige är vi redan etablerade hos mer än 50 % av landets kommuner, där vi säkrar skolor med över 1 miljon elever. Våra kunder inkluderar också flera hundra större företag, vilket gör att vi växer så det knakar! 🚀 Vårt huvudkontor ligger på Gärdet i Stockholm, där vi erbjuder en inspirerande arbetsmiljö med ett högt engagemang och stark laganda. Om rollen: Som Customer Onboarding Specialist blir du en central del av vårt Customer Success-team och får ansvaret för att introducera och vägleda våra kunder i användningen av Cosafe. Ditt största fokus kommer vara att leverera bästa möjliga upplevelse till Cosafes kunder. Du kommer att vara en drivande kraft i den fortsatta expansionen på den svenska och europeiska marknaden som kommer att leda till stora karriärs- och utvecklingsmöjligheter. Dina ansvarsområden 💼 Onboarding och utbildning – Genomföra introduktioner och utbildningar, både digitalt och på plats Kundsupport – Hantera frågor och lösa problem via telefon, mejl och videosamtal Rådgivning – Hjälpa kunder att anpassa och optimera sin användning av Cosafe utifrån deras behov Processutveckling – Bidra till att förbättra våra rutiner och arbetssätt för att skapa en ännu bättre kundupplevelse Det här är en roll där du får kombinera tekniskt intresse med kundfokus och service. Du kommer att ha en viktig roll i att skapa långsiktiga kundrelationer och säkerställa att våra användare får maximalt värde av vår plattform.   Vem söker vi? ⭐️ Vi letar efter en serviceinriktad och pedagogisk person som med stort engagemang och tydlighet kan guida våra kunder och skapa bästa möjliga upplevelse. Du är lyhörd, lösningsorienterad och har en stark tro på din egen förmåga. Hos oss får du möjligheten att arbeta med en innovativ tjänst som gör verklig samhällsnytta – och samtidigt vara en nyckelspelare i vår fortsatta tillväxt. Vi ser gärna att du har ✅ Erfarenhet av kundsupport och kundonboarding, gärna inom SaaS eller tech En pedagogisk och lösningsorienterad inställning, med förmåga att guida och utbilda kunder God teknisk förståelse och systemvana – du trivs i en digital miljö och har lätt för att lära dig nya system Förmåga att skapa förtroende och bygga starka kundrelationer Flytande svenska och engelska i både tal och skrift Meriterande om du har erfarenhet av säkerhet, riskhantering eller krishantering, men det är inget krav. Vi erbjuder 🏢 En dynamisk arbetsmiljö där du får vara en del av ett snabbt växande techbolag 📈 Möjlighet att påverka och utveckla våra kundprocesser 💰 Marknadsmässig lön och förmåner, inklusive fullt friskvårdsbidrag 💻 Moderna arbetsverktyg som MacBook och iPhone 🤝 En företagskultur där vi firar framgångar, stöttar varandra och har högt i tak 🚀 Stora möjligheter att utvecklas och växa med bolaget Redo att göra skillnad? Ansök redan idag! Vi välkomnar och granskar ansökningar löpande. Tjänsten kan tillsättas när som helst! #CustomerSuccess #CustomerSupport #OnboardingSpecialist #TechSupport #SaaS #DigitalSäkerhet #Kundsupport #Kundonboarding

10 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare - Solna - Heltid
Simplex Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

Just nu söker vi våra nästa stjärnor till jobb inom kundservice till vår kund i Solna i Stockholm. Här får du möjligheten att arbeta på en trevlig arbetsplats och bygga erfarenhet i ett väldigt härligt och ambitiöst gäng. Låter det spännande? Ditt uppdrag som konsult hos oss kommer att utföras hos vår kund där du bland annat kommer att ge professionell service och support, ta emot inkommande samtal och mail och arbeta med problemlösning. Du har en hel del kontakt med kunderna och samordnar allt som rör verksamheten I jobbet ingår till exempel att: Svara i telefon Hjälpa kunder och kollegor med problemlösning Göra felsökningar Svara på mail och chatt Ta emot bokningar Ge service i världsklass Är du den vi söker? För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du uppskattar variation och har lätt för att möta nya människor och situationer. Vi tror att du som uppskattar känslan av att ge riktigt god service kommer att trivas väldigt bra i den här rollen, och vi tar för givet att du alltid är mån om att göra ett bra jobb. Vi välkomnar framför allt dig med goda kunskaper inom service och kundsupport att söka tjänsten. Om du har erfarenhet av liknande arbete, behärskar svenska och engelska muntligt och skriftligt så ser vi det som meriterande. Plats: Solna, Norra Stockholm. Arbetstider: 8-17 Start: Omgående Varmt välkommen med din ansökan! Vi håller löpande intervjuer och rollen tillsätts så fort vi hittar rätt kandidat. Om oss: Simplex Bemanning grundades år 2014 och är verksam i branscher som lager, transport och service. Vi är ett ständigt utvecklande lag som strävar efter att ta nästa steg. Med ett stort fokus på att utbilda framtidens anställda jobbar vi väldigt mycket med ungdomar. Dessa får lära sig att ta del av det ansvar som tillkommer när du jobbar hos Simplex. Unga människor med drivkraften att lära sig saker och anta nya utmaningar ger oss ett försprång gentemot andra inom vår bransch. Vi vet att nyfikenhet och motivation är nycklarna för att utföra varje projekt med kvalitet. Vår personal ser varje dag som ett nytt tillfälle att samla på sig nya erfarenheter samtidigt som de applicerar sin breda kunskap för att utföra sina uppgifter på bästa sätt.

10 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare - Kista - Heltid
Simplex Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

Just nu söker vi våra nästa stjärnor till jobb inom kundservice till vår kund i Kista i Stockholm. Här får du möjligheten att arbeta på en trevlig arbetsplats och bygga erfarenhet i ett väldigt härligt och ambitiöst gäng. Låter det spännande? Ditt uppdrag som konsult hos oss kommer att utföras hos vår kund där du bland annat kommer att ge professionell service och support, ta emot inkommande samtal och mail och arbeta med problemlösning. Du har en hel del kontakt med kunderna och samordnar allt som rör verksamheten I jobbet ingår till exempel att: Svara i telefon Hjälpa kunder och kollegor med problemlösning Göra felsökningar Svara på mail och chatt Ta emot bokningar Ge service i världsklass Är du den vi söker? För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du uppskattar variation och har lätt för att möta nya människor och situationer. Vi tror att du som uppskattar känslan av att ge riktigt god service kommer att trivas väldigt bra i den här rollen, och vi tar för givet att du alltid är mån om att göra ett bra jobb. Vi välkomnar framför allt dig med goda kunskaper inom service och kundsupport att söka tjänsten. Om du har erfarenhet av liknande arbete, behärskar svenska och engelska muntligt och skriftligt så ser vi det som meriterande. Plats: Kista, Norra Stockholm. Arbetstider: 8-17 Start: Omgående Varmt välkommen med din ansökan! Vi håller löpande intervjuer och rollen tillsätts så fort vi hittar rätt kandidat. Om oss: Simplex Bemanning grundades år 2014 och är verksam i branscher som lager, transport och service. Vi är ett ständigt utvecklande lag som strävar efter att ta nästa steg. Med ett stort fokus på att utbilda framtidens anställda jobbar vi väldigt mycket med ungdomar. Dessa får lära sig att ta del av det ansvar som tillkommer när du jobbar hos Simplex. Unga människor med drivkraften att lära sig saker och anta nya utmaningar ger oss ett försprång gentemot andra inom vår bransch. Vi vet att nyfikenhet och motivation är nycklarna för att utföra varje projekt med kvalitet. Vår personal ser varje dag som ett nytt tillfälle att samla på sig nya erfarenheter samtidigt som de applicerar sin breda kunskap för att utföra sina uppgifter på bästa sätt.

10 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare - Sickla
Simplex Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

Är du serviceinriktad och tycker om att hjälpa kunder? Vi söker en engagerad Kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Sickla på heltid! Om tjänsten Som kundtjänstmedarbetare kommer du att vara vårt ansikte utåt och hjälpa kunder och chaufförer med deras frågor och ärenden via telefon, e-post och chatt. Din roll innebär att ge ett professionellt och vänligt bemötande samt hitta lösningar på kundens problem för att säkerställa hög kundnöjdhet. Arbetsuppgifter: Besvara kundfrågor och ge support via telefon, e-post och chatt Hjälpa kunder med produkt- och tjänsteinformation Hantera reklamationer och följa upp kundärenden Samarbeta med andra avdelningar för att lösa kundfrågor Kvalifikationer: Erfarenhet av kundservice eller liknande roll är meriterande God kommunikationsförmåga på svenska och engelska Serviceinriktad och lösningsorienterad God datorvana Personliga egenskaper: Positiv och professionell attityd Flexibel och ansvarstagande Bra på att hantera stress och högt tempo Plats: Sickla, Stockholm Omfattning: Heltid Arbetstider: Måndag till Fredag, kontorstider Start: Omgående Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö och möjligheter att utvecklas inom företaget. Om du brinner för kundservice och vill vara en del av ett härligt team i Sickla, skicka in din ansökan idag!

10 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025