Kundtjänstmedarbetare till ledande fintech-bolag
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Vill du kickstarta din karriär inom kundservice på ett av Sveriges mest välkända fintech-bolag? Vi söker nu dig som vill arbeta i en dynamisk miljö där innovation och kundfokus står i centrum. Om tjänstenI rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att: Ge professionell service och support till kunder via telefon, e-post och chatt Hantera varierande ärenden, från fakturafrågor till teknisk support Arbeta i ett team där samarbete och kunskapsdelning är en självklarhet Du kommer att få en gedigen introduktion och utbildning för att vara väl förberedd i din roll. Vi söker dig som: Är kommunikativ och har en positiv inställning Har en genuin vilja att hjälpa andra och lösa problem Behärskar svenska och engelska i tal och skrift Har fullständig gymnasieexamen Kan arbeta heltid tillsvidare och är flexibel med arbetstider Vi erbjuder Lön och förmåner enligt kollektivavtal Fräscha och moderna kontorslokaler med tillgång till gym, restaurang och café Möjlighet att växa både personligt och professionellt inom företaget En arbetsplats med högt i tak och en inkluderande kultur Observera: På grund av sekretess kan vi inte avslöja företagsnamnet i denna annons. Mer information kommer att ges under den första telefonavstämningen.  Ansök idag och ta första steget mot en spännande karriär inom fintech!

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Kundservicemedarbetare till Concentrix
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du jobba med kundservice och trivs med att hjälpa andra människor? Lockas du dessutom av att utvecklas inom ett område där du gör verklig skillnad varje dag? Concentrix i Kalmar söker dig som gillar service, vill lära dig nytt och göra skillnad i varje samtal. Om tjänsten Det här är en direktrekrytering, vilket betyder att du blir anställd direkt av Concentrix, men rekryteringsprocessen hanteras av Bravura. Om företaget Concentrix är ett globalt företag som hjälper välkända varumärken att skapa fantastiska kundupplevelser. De jobbar med allt från kundtjänst till teknisk support – och har ett stort fokus på att bygga starka team med engagerade medarbetare. Nu söker de fler personer till sitt team i Kalmar, där du får representera ett välkänt varumärke och hjälpa kunder i vardagen. Arbetsuppgifter - vad du kommer att göra Som kundtjänstmedarbetare är du den första kontakten för privatpersoner som hör av sig med frågor om exempelvis fakturor, abonnemang, bredband, TV och streamingtjänster. Din uppgift är att lyssna, förstå och hitta rätt lösning för varje kund. Du får en ordentlig introduktion och kommer snabbt in i jobbet med stöd från både teamet och din närmaste chef. På den här arbetsplatsen hjälps man åt, delar med sig av tips – och har kul på jobbet! Vill du ta mer ansvar i framtiden? Det finns goda möjligheter att växa.  Många av Concentrix ledare har själva börjat sin resa i kundtjänsten – 8 av 10 har klivit vidare internt. Exempel på arbetsuppgifter: Svara på inkommande samtal från kunder Hjälpa till med frågor om fakturor, teknisk support, abonnemang och tjänster Föreslå lösningar som passar kundens behov Du kommer att jobba enligt ett rullande schema: vardagar kl. 08.00–19.00, helger kl. 10.00–19.00. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Vi tror att du har med dig  Erfarenhet från serviceorienterade yrken Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift För att trivas i rollen är du serviceinriktad och tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. Du är självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det med hög kvalité. Då rollen innebär uteslutande både intern och extern kontakt är du social och har god kommunikativ förmåga. Som person är du... Serviceinriktad – du gillar att hjälpa andra Självständig – du tar ansvar för ditt arbete och håller en hög kvalitet Kommunikativ – du har lätt att prata med människor och förklara saker på ett enkelt sätt Övrig information Start: 16 juni   Plats: Kalmar  Lön: Grundlön och provision  Så här går det till Som en del av rekryteringsprocessen görs bakgrundskontroller. Vi arbetar kompetensbaserat för att säkerställa en rättvis och fördomsfri process. Vi tillämpar löpande urval, så vänta inte för länge med din ansökan! Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support: [email protected] 010-171 47 10 (ange vilken tjänst det gäller) Välkommen med din ansökan! #Nextgen

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Säljande kundservicemedarbetare till Allente
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du arbeta i ett sammansvetsat team och trivs med att hjälpa andra människor? Är du en person som motiveras av att arbeta mot uppsatta mål? Concentrix söker nu säljande kundtjänstmedarbetare till deras team i Kalmar! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Concentrix. Om företaget Concentrix erbjuder sina kunder lösningar inom outsourcad kundservice såsom teknisk support, kundtjänst och mycket mer. De strävar efter att förbättra livet för människor och företag genom att skapa riktigt bra kundupplevelser tack vare sina engagerade medarbetare. De söker nu fler personer till sitt team med kundtjänstmedarbetare som arbetar med ett välkänt varumärke där du kan bli en ambassadör för deras produkter. Arbetsuppgifter I rollen som säljande kundtjänstmedarbetare tar du emot inkommande samtal från privatkunder som vill avsluta sin tjänst. Din uppgift är att ta reda på varför de vill lämna och se om det finns ett bättre alternativ som passar deras behov. Ibland handlar det om pris, ibland om funktioner. Ibland om något helt annat. Din uppgift är att lyssna, förstå och föreslå en lösning som känns rätt för kunden. I rollen mäts du på mål och gör du ett bra jobb syns det direkt på din lön då du, utöver din grundlön, får en provision baserat på dina resultat. Du behöver inte kunna allt från början utan du erbjuds en gedigen introduktion löpande stöd av närmsta chef. Till det blir du också en del av ett sammansvetsat team som stöttar varandra och delar med sig av sina tips. För dig som vill vidare längre fram finns möjlighet att ta en ledande roll då 8 av 10 ledare blir befordrade internt. Arbetstiderna är måndag till fredag kl. 09.00-18.00. Ta emot inkommande samtal från privatkunder som vill avsluta sin tjänst Ta reda på varför de vill avsluta tjänsten och se om det finns ett bättre alternativ som passar kundens behov Lyssna, förstå och föreslå en lösning som känns rätt för kunden Arbetar mot mål som är grunden för din provision Gedigen introduktion med ett nära ledarskap och stöttande kollegor Arbetstider måndag till fredag kl. 09.00-18.00 Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet från serviceorienterade yrken Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift Det är meriterande med förståelse för norska För att trivas i rollen är du serviceinriktad och tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. Du är självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det med hög kvalité. Då rollen uteslutande innebär extern kontakt är du social och har god kommunikativ förmåga. För att lyckas i rollen är du målinriktad och motiveras av att prestera högt. Övrig information Start: 23 juni Plats: Kalmar  Lön: Grundlön och provision  Som en del av rekryteringsprocessen kommer bakgrundskontroller att göras.  Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Kundservicemedarbetare i Linköping
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice, försäljning eller teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Bedriva merförsäljning på några av våra avdelningar Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Nyöppnat, modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice, försäljning eller teknik och drivs av att utvecklas inom det Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder vardagar, kvällar och helger utefter din tillgänglighet! Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

26 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Kundservicemedarbetare till energibolag
Eeze Consulting AB
Kundtjänstpersonal

Om rollen Vi söker en engagerad och serviceinriktad Kundservicemedarbetare till ett energibolag i Lund. I denna roll kommer du att vara företagets ansikte utåt och hjälpa kunder via telefon, e-post och chatt. Du hanterar också lättare administrativa uppgifter, som att registrera listor och följa upp ärenden. Du förväntas ge högklassig service, hålla dig uppdaterad om bolagets produkter och tjänster samt ha en god förmåga att samarbeta och anpassa dig till förändringar. Vem vi söker Vi letar efter dig som: Är trevlig, ansvarstagande och lösningsorienterad. Har erfarenhet av kundservice eller annat kundbemötande. Är stresstålig och flexibel. Är serviceinriktad och har god samarbetsförmåga. Har lätt för att använda olika system och är duktig på att uttrycka dig i skrift. Språk: Svenska Meriterande: Erfarenhet från energibranschen eller teknisk support. Förmåga att hantera komplexa kundsamtal, exempelvis ekonomisk oro. Plats: Lund, Sverige Arbetstid: Heltid (40 h/v) Start: 1 mars 2025 Slut: 1 september 2025 (Möjlighet till förlängning: 6 månader) eventuellt erbjudande att övergå till tillsvidare

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Vil du arbejde hjemmefra med kundeservice på dansk og svensk?
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Är du en kommunikativ stjärna som älskar att hjälpa andra? Vill du jobba i ett engagerat team med stor möjlighet att utvecklas? Då är det dig vi söker! Hos oss får du arbeta i en spännande och växande organisation med fokus på kundupplevelser i världsklass – och du gör verklig skillnad för både privatpersoner och företag.   Om tjänsten Som kundservicemedarbetare kommer du hantera inkommande samtal, mail och chatt på danska och svenska. Du möter kunder inom områden som teknik, e-handel och livsstil, och hjälper kunder med frågor och lösningar med hög kvalitet och ett professionellt bemötande. Du arbetar tillsammans med ett team på 9 kollegor och en Team Manager som stöttar dig i din utveckling.   Du kommer att: Arbeta med administrativa uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta i olika system och effektivt växla mellan ärenden Arbeta resultatinriktat med uppföljning av KPI:er tillsammans med din Team Manager   Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega Arbeta från ditt eget hem! Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget Friskvårdsbidrag Vid behov arbeta från ett modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Gillar att hjälpa människor och har en positiv attityd Är stresstålig, lösningsorienterad och har god simultanförmåga Vill lära dig mer om kundservice och utvecklas i rollen Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas!   Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Flytande i danska i både tal och skrift Har god datorvana Godkänd gymnasieutbildning   Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder behovsanställning på remote med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: 08:00-20:00 måndag-fredag samt lördagar 09:00-18:00.   Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig!   Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Vill du arbeta hemifrån med kundservice på finska?
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice, försäljning eller teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal men även på mail, chatt i vissa avdelningar. Du kommer att hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Bedriva merförsäljning på några av våra avdelningar Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Arbeta från ditt eget hem! Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag. Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice, försäljning eller teknik och drivs av att utvecklas inom det Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Flytande i finska i både tal och skrift Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: 27 Maj eller enligt överenskommelse.  Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder vardagar, kvällar och helger utefter din tillgänglighet! Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Dansktalande kundtjänstmedarbetare på 50% till kund i Eskilstuna sökes!
Arena Personal Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Nu söker vi sig som kan danska och är en riktig fena på kundservice!  Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig.  En riktig nyckelroll där du får göra skillnad!  Om tjänsten Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta: Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier Hantera klagomål och reklamationer Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer Lösa kundproblem snabbt och effektivt Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter.  Denna tjänst kommer omfatta ett arbete på 50%.  Vem är du?  Vi tror att du först och främst är kan hantera det danska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo.  Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande.  Vi ser gärna att du har: Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande.  Behärskar danska språket i såväl tal som skrift Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!

26 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Jobba hemifrån med kundservice – finsktalande sökes!
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och försäljning blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang. Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering. Bedriva merförsäljning i kundsamtal. Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer. Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare. Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Arbeta från ditt eget hem! Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag. Möjlighet att arbeta från vårt moderna kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice och försäljning och drivs av att utvecklas inom det. Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift. Flytande i finska i både tal och skrift. Har datorvana. Godkänd gymnasieutbildning. Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: 08.00-17.00 vardagar och helger. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Kundservicemedarbetare till Bikelease
The Place AB
Kundtjänstpersonal

Vill du bli en del av Sveriges snabbast växande leverantör av förmånscyklar? Bikelease söker nu en ny stjärna till sitt kundserviceteam i Stockholm. Om du brinner för kundservice, är administrativt flyhänt och har ett intresse för cyklar och hållbarhet så kan detta vara din drömposition! Om rollen Vi söker just nu efter en ny fantastisk medarbetare till Bikelease kundserviceteam. I rollen som kundservicemedarbetare hos Bikelease kommer du tillsammans med dina kollegor jobba för att ta deras service till nästa nivå. I rollen kommer du ha stort eget ansvar men samtidigt samarbeta tätt med andra kollegor. Du kommer att jobba i en varierad roll med kundservice och orderhantering. Du kommer även att jobba administrativt med supportärenden gällande förmånsfrågor, returer och reklamationer. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Besvara kundförfrågningar via mejl och telefon Hantera förmånsfrågor samt frågor kring leveranser, fakturor och produktinformation Ge expertrådgivning om cyklar och tillbehör utifrån kunskapsnivå Registrera och behandla ordar Samarbeta med andra avdelningar att förbättra kundupplevelsen Dina kvalifikationer För att passa och lyckas i rollen ser vi gärna att du: Har tidigare erfarenhet av servicerelaterat arbete Har mycket goda systemkunskaper Är duktig på att kommunicera, både på svenska och engelska Om du också har tidigare erfarenhet av kundservice över telefon är det mycket meriterade Det är även ett stort plus om du har intresse av cyklar och hållbarhet. Vem vi tror att du är För denna roll är det inte bara dina tidigare erfarenheter som räknas, dina personliga egenskaper är lika viktiga! För att trivas i rollen som kundservicemedarbetare tror vi att är en driven och positiv person som inte är rädd för att ta egna initiativ. Du vågar ta för dig och är flexibel för att ta emot andra arbetsuppgifter. Du är också en lagspelare och trivs i en miljö där alla arbetar tillsammans för att uppnå gemensamma mål. Vidare är du kommunikativ och van vid många kontaktytor där du alltid strävar efter att leverera service på hög nivå. Och som du kanske redan förstått så tror vi att du kommer tycka att det är extra kul om du själv har intresse för cyklar och hållbarhet. Om tjänsten Du blir anställd hos Bikelease med sex månaders provanställning. Start: Så snart som möjligt. Arbetstider: Heltid (40 tim/v) med arbetstider 8.00-17.00. Placering: Du kommer att arbeta på deras kontor i Sickla och Södermalm, med möjlighet att arbeta hemifrån en dag i veckan. Urvalsprocessen och intervjuer kommer att genomföras löpande, så vänta inte med att skicka in ansökan! Om Bikelease Bikelease är en väletablerad leverantör av förmånscykel. Under år 2024 levererar Bikelease tusentals cyklar till nöjda medarbetare. Bikelease är administrativ partner med de främsta cykelföretagen i Sverige. Detta gör att Bikelease kan erbjuda Skandinaviens största utbud av cykel och alltid kan leverera 1000-tals cyklar - monterade & körklara direkt från eget lager. På Bikelease får du möjligheten att vara en del av en miljövänlig och innovativ organisation. Här finns mycket goda utvecklingsmöjligheter inom företaget och du som anställd får ta del av attraktiva förmåner och rabatter på våra cykeltjänster. Välkommen att läsa mer om oss på bikelease.se (https://bikelease.se/). Bikelease ingår i koncernen Wesports Group, en dynamisk och snabbväxande nordisk koncern specialiserad inom sport, träning och fritid. Med över 40 starka specialistvarumärken i portföljen – inom segment som cykel, fitness, skidåkning, hockey, innebandy och outdoor – är Wesports en ledande aktör på marknaden. Koncernen har cirka 400 engagerade medarbetare och en omsättning på ca 2,8 miljarder kronor. The Place är Sveriges enda Worklife Partner För dig som söker nytt jobb är The Place din trygga punkt. I just denna rekrytering sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen, från intervju till anställningserbjudande. Sedan blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med en stor mängd intressanta och spännande företag – och det innebär ju många karriärmöjligheter för dig! The Place är en rekryterings- och kompetenspartner som funnits över 30 år. Vi tar avstånd från den traditionella bemanningsbranschen där kortsiktiga lösningar och människor reducerade till siffror blivit norm. I oss får du en Worklife Partner, vare sig du är kandidat, medarbetare eller kund.

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025