Teknisk support Östersund
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som teknisk kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad service och teknisk färdighet där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice och teknik samt drivs av att utvecklas inom det Vill äga ärenden och på ett smidigt sätt lösa komplexa problem Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sina tekniska färdigheter till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse - vi är flexibla med startdatum. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vår verksamhet är igång dygnet runt - vilket ger goda möjligheter till flexibla arbetstider som fungerar för dig och verksamheten. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

23 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Kundservicemedarbetare i Östersund
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice, försäljning eller teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Bedriva merförsäljning på några av våra avdelningar Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice, försäljning eller teknik och drivs av att utvecklas inom det Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder vardagar, kvällar och helger utefter din tillgänglighet! Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

23 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Hos oss får du variation, trygghet och kundkontakt - varje dag
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och varierande arbetsuppgifter där blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Utvecklas i flera olika områden och uppgifter, i en dynamisk arbetsmiljö Arbeta med administrativa uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för service och att testa nya områden och drivs av att utvecklas Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är proaktiv och initiativtagande i ditt arbetsutförande och bidrar till teamets utveckling Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vår verksamhet är igång vardagar, kvällar och helger vilket ger goda möjligheter till flexibla arbetstider som fungerar för dig och verksamheten. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

23 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Kundservice för dig som gillar att ge råd, skapa trygghet och hitta rätt!
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett intresse för kläder, administration och service blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer!  Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och en framgångsrik service. Du kommer ta emot beställningssamtal, mail och chatt där du hjälper kunder genom engagerad och meningsfull service där du genom ditt intresse för kläder skapar väl anpassade lösningar för kundens behov.   Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang. Arbeta administrativt med varierande uppgifter som mail, chatt och ärendehantering. Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer. Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare.  Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag. Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap!   Vi söker dig som Har ett intresse för service och drivs av att utvecklas inom det. Är intresserad av kläder och har ett öga för mode! Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är proaktiv och initiativtagande i ditt arbetsutförande och bidrar till teamets utveckling. Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas!   Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift. Goda kunskaper i engelska. Har datorvana. Godkänd gymnasieutbildning.   Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder måndag-fredag 07.00-21.00 och lördagar 09.00-15.00. Majoriteten av arbetpassen kommer vara under vardagar, men vi ser gärna att du är flexibel och kan jobba helger.   Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Customer Services Representative på deltid till HoistSpar
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Är du en engagerad och flexibel person och vill jobba deltid med kunder i fokus? Har du samtidigt erfarenhet av att jobba med kundsupport sedan tidigare och är van att arbeta i en föränderlig miljö? HoistSpar söker nu energisk Customer Services Representative på deltid till deras Team i Stockholm med start omgående!  Du kommer att utgå från deras huvudkontor i centrala Stockholm och vara en del av ett härligt team. Här arbetar du i ett öppet klimat med högt i tak och nära till beslut. HoistSpar har ett stort hjärta för kunden, delar gärna med sig av sina kunskaper och ”krokar arm” för att göra sina kunder ännu nöjdare! Hoist Finance grundades år 1994 och har sedan starten åtnjutit en stark och lönsam tillväxt under flera års tid, och finns idag i elva europeiska länder. HoistSpars verksamhet administreras genom Hoist Finance AB och erbjuder sparkonton till företag och privatpersoner där merpart idag består av privatpersoner.  Dina arbetsuppgifter Återkommande kontroller på HoistSpars Anti-Money Laundering avdelning  Sköta administrativa uppgifter kopplat till samtalen Samarbeta med andra funktioner internt Du kommer bland annat ansvara över manuella kontoavslut och utbetalningar Stötta upp och hantera kundärenden via telefon, mail och tills viss del via brev I rollen som Customer Services Representative kommer du arbeta i en kombinerad roll. Till största del kommer du arbeta med återkommande kontroller och uppstöttning på AML. Du kommer ha direktkontakt med HoistSpar svenska kunder och med HoistSpars utländska kunder, där all kontakt sker på engelska via en tredjepartsleverantör. I rollen kommer du även till viss del arbeta tillsammans med teamet på kundservice och hjälpa HoistSpars kunder via telefon, mejl och brev.   Din profil Meriterande om du nyligen börjat studera ekonomi eller data- och systemvetenskap samt ser detta som en bra tjänst för att få in en fot i branschen  Är serviceminded, positiv och noggrann Du är intresserad av data och system Trivs att arbeta i ett föränderligt bolag under stark tillväxt Är prestigelös och tycker om att jobba i team likväl som individuellt Du gillar att ha många bollar i luften och kan lätt prioritera  Du har erfarenhet av kundservice  Flytande i tal och skrift på svenska och engelska  Tjänsten avser en deltidsanställning och du blir anställd hos Hoist Finance. Vi ser gärna att du har pågående studier i minst ett år framåt.  Vi intervjuar löpande så inkom gärna med din ansökan redan idag!

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Customer Success and Support Agent till Kwick Expense
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Kwick Expense är ett innovativt scale-up bolag i stark tillväxtfas. Vi söker nu dig som vill växa i en bred och dynamisk roll inom Customer Succes & Support Agent – där ansvar och personlig utveckling står i centrum.  På uppdrag av Kwick Expense söker vi nu en Customer Success and Support Agent. Du kommer att arbeta med en av Nordens mest lovande fintech-tjänster inom digital kvittohantering. Hos Kwick Expense blir du en viktig del av ett litet, dedikerat team i en organisation med högt i tak och korta beslutsvägar. Om tjänstenI rollen som Customer Success and Support Agent blir du ansiktet utåt mot Kwick Expense kunder, från onboarding till dagligt stöd och vidareutveckling. Du kommer att ha en bred och varierad roll där du ansvarar för att ta över kundrelationen från start, guida dem genom uppstart och löpande säkerställa att de får ut det mesta av Kwick Expense tjänst. Rollen är tekniskt orienterad och innebär även att felsöka vid problem, ibland i samarbete med deras techteam eller externa partners. Du kommer att arbeta i Intercom och deras egen plattform, där du kommunicerar med användare och förbättrar kundupplevelsen. Hos Kwick Expense får du en unik möjlighet att växa med bolaget. Utöver supportansvar kommer du även att:  Skapa och uppdatera utbildningsmaterial, hjälpartiklar och interna dokument  Vara med och testa nya funktioner i appen, samt vidarebefordra feedback från kunder till utvecklingsteamet Ansvara för viss administration, såsom faktureringsunderlag till ekonomi  Hålla utbildningar i tjänsten för kund  Bidra till deras produktutveckling genom insikter från kunder  Din profil  Vi söker dig som har ett naturligt driv, är lösningsorienterad och gillar teknik. Du har en god förståelse för system och har erfarenhet av att arbeta med människor i någon form av koordinerande eller kundnära roll. Du behöver inte vara tekniker, men du är inte rädd för att dyka ner i detaljer eller felsöka i system. Du har: Någon form av yrkeserfarenhet där du haft dialog med andra, internt eller externt Arbetat i olika system eller haft ett tekniskt stödjande uppdrag En god struktur och förmåga att organisera ditt eget arbete Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Meriterande med erfarenhet från Saas, tech eller komplex kundsupport  Förståelse för ekonomiska processer Vi tror att du är nyfiken och gillar att förstå varför saker fungerar som de gör. Du är inte rädd för att säga "jag förstår inte" och vågar fråga tills du har hela bilden. Om Kwick Expense Kwick Expense förenklar vardagen för företag genom digital kvittohantering i realtid. De samarbetar nära med Nordea och deras tjänst används av allt från enmansbolag till stora koncerner. Bolaget har vuxit från startup till scale-up på kort tid. Hos Kwick Expense får du en chans att påverka, utvecklas och bygga något på riktigt. Vi letar särskilt efter dig som vill vara med på en längre resa och forma framtiden tillsammans med dom.  Du anställd direkt hos Kwick Expense. Vi intervjuar löpande – skicka in din ansökan redan idag! Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll.

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Kundtjänstmedarbetare - Gävle
Nya Energihem Norden AB
Kundtjänstpersonal

KUNDTJÄNSTMEDARBETARE MED SÄLJ- OCH ADMINFOKUS Plats: Gävle Omfattning: Heltid Lön: Fast lön + bonus Anställning: Tillsvidare (6 mån provanställning) Är du en strukturerad person med ett hjärta för service och ett öga för försäljning? Vill du vara med och göra verklig skillnad – för både kunder, klimatet och vår tillväxtresa? Då kan det här vara din nästa roll! OM ROLLEN Som kundtjänstmedarbetare hos Nya Energihem är du en nyckelperson i kundupplevelsen. Du är både den trygga rösten som möter inkommande samtal – och den som proaktivt ringer ut för att boka in uppföljningar, kontroller och säljmöjligheter. Du har också ett visst administrativt ansvar kopplat till orderflöde och kunddialoger. Det här är en kombinerad roll för dig som trivs med varierande arbetsuppgifter, gillar tempo och ser varje samtal som en chans att göra skillnad. DINA HUVUDUPPGIFTER Ta emot inkommande samtal och ge professionell rådgivning och service Ring ut till kunder för att följa upp, boka möten eller erbjuda tilläggstjänster Vara länken mellan sälj, montage och kund – en trygg punkt i kundresan Hantera viss administration kring ordrar, dokument och kundinformation Bidra till att höja kundnöjdheten och stärka vårt varumärke VI SÖKER DIG SOM: Har erfarenhet av kundtjänst, administration eller försäljning Är en god kommunikatör som trivs med att prata i telefon Har en naturlig servicekänsla och gillar att ge det lilla extra Har grundläggande datavana och gillar struktur och ordning Är en lagspelare som också kan ta ansvar självständigt Erfarenhet från energibranschen, fastighetsbranschen eller liknande är meriterande – men inte ett krav. VI ERBJUDER: Trygg anställning med goda utvecklingsmöjligheter En varierad roll i ett bolag med stark framtidstro Möjlighet att växa inom både service och försäljning Ett energifyllt team och ett familjärt klimat Tydliga mål – och verktygen för att nå dem Vill du vara med och hjälpa människor att spara energi, pengar och klimatpåverkan? Då är du varmt välkommen till Nya Energihem! Ansök idag – vi håller intervjuer löpande.

23 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Finsktalande kundtjänstmedarbetare på 50% till kund i Eskilstuna!
Arena Personal Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Nu söker vi sig som kan finska och är en riktig fena på kundservice! Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig. En riktig nyckelroll där du får göra skillnad! Om tjänsten Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta: Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier Hantera klagomål och reklamationer Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer Lösa kundproblem snabbt och effektivt Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter. Detta är två tjänster där ena innefattar en tjänst på 50% Vem är du? Vi tror att du först och främst är kan hantera det finska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo. Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande. Behärskar finska språket Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Dansktalande kundtjänstmedarbetare på 50% till kund i Eskilstuna sökes!
Arena Personal Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Nu söker vi sig som kan danska och är en riktig fena på kundservice!  Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig.  En riktig nyckelroll där du får göra skillnad!  Om tjänsten Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta: Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier Hantera klagomål och reklamationer Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer Lösa kundproblem snabbt och effektivt Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter.  Denna tjänst kommer omfatta ett arbete på 50%.  Vem är du?  Vi tror att du först och främst är kan hantera det danska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo.  Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande.  Vi ser gärna att du har: Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande.  Behärskar danska språket i såväl tal som skrift Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Kundsupport-medarbetare till bolag i finansbranschen!
Delta Consulting AB
Kundtjänstpersonal

Är du en serviceinriktad person som brinner för att skapa goda kundupplevelser? Vi söker nu efter en Kundsupport-medarbetare till en av våra dynamiska och prestigelösa kunder inom finansbranschen!   Var? Stockholm När? Start så snart som möjligt Anställningsform? Rekrytering till vår kund Om tjänsten Som medarbetare på Kundsupport blir du företagets ansikte utåt! Du ansvarar för att ta emot och hantera inkommande frågor från kunder och andra externa parter – alltid med fokus på att leverera en positiv och professionell upplevelse. Rollen kombinerar kundservice med administrativa uppgifter och kräver att du är både lösningsorienterad och noggrann. Du blir en del av ett mindre, sammansvetsat team där samarbete är lika viktigt som självständigt ansvar. Tillsammans arbetar ni mot gemensamma mål, samtidigt som du har tydliga individuella mål och ansvarsområden.  Arbetsuppgifter: Hantera inkommande samtal och mejl Depå- och avtalshantering Ge support kring företagets tjänster och produkter Svara på frågor om depåer, rapporter och emissioner Stöd i administration och kontorsuppgifter Tjänsten är en heltidsroll (100%) med kontorstider 8-17 och du utgår från deras kontor i Stockholm city.  Vem är du? Ett genuint intresse för service är det som kommer gör att du lyckas i denna roll! Utöver det söker vi en person som är snabblärd, frågvis, strukturerad och flexibel. Du tar ett tydligt ägarskap för ditt arbete och driver dina uppgifter framåt med engagemang och ansvarskänsla. Samtidigt är du en lagspelare som bidrar till en positiv teamkänsla – du är lyhörd, prestigelös och lätt att samarbeta med.  Dina personliga egenskaper kommer att väga tyngst i denna roll, men för att vara aktuell behöver du även uppfylla följande:  Har minst en gymnasieexamen, gärna inom ekonomi eller liknande Har minst 1-2 års erfarenhet av arbeta med kundkontakt, gärna från kundsupport, butik, reception etc.  Är flytande i både svenska och engelska, tal och skrift Låter detta intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan! Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på Delta Consulting, [email protected]. Ser fram emot att höra från dig, varmt välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser. Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim. Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025