Avoin hakemus suomenkielisiin työpaikkoihin Tukholmassa
MultiMind Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

MultiMind Bemanning on Tukholmassa sijaitseva rekrytointi- ja työnvälitysyritys, joka etsii jatkuvasti suomenkielistä työvoimaa erilaisiin tehtäviin pääasiassa Tukholman alueelle. Tarjoamme valikoiman työpaikkoja eri aloilta, joissa suomen kielen osaamisesta on etua, kuten rooleissa asiakaspalvelussa, hallinnollisissa tehtävissä, myynnissä ja markkinoinnissa, viestinnässä, henkilöstöhallinnossa käännöstyössä, tietotekniikassa ja toimitusketjuissa. Meillä on myös suomenkielinen rekrytoija, joka auttaa sinua mielellään löytämään sopivan työn Tukholmasta. Meillä on tarjolla niin kokoaikaisia kuin osa-aikaisia työpaikkoja. Vaikka muutto Tukholmaan ei ole suunnitelmissa, voimme tarjota mahdollisuuksia työskennellä Ruotsin työmarkkinoilla, sillä autamme myös asiakkaitamme täyttämään rooleja, jotka sijaitsevat Suomessa tai joita voit tehdä etänä. Vaikka et löytänyt sivuiltamme juuri sinulle sopivaa työpaikkaa, niin älä epäröi lähettää meille avointa hakemusta. Jätä siis hakemuksesi ja ota yhteyttä meihin, niin voimme auttaa sinua löytämään juuri sinulle sopivan työpaikan Tukholmasta. Lähetä CV:si englanniksi!

30 april 2025
Sista ansökan:
28 juli 2025
Norsktalande Marketplace Success Agent till Qasa
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Är du redo för en unik möjlighet att vara med och lansera något nytt? Qasa expanderar till Norge och söker nu en Marketplace Success Agent som vill ta en betydande roll i etableringen av deras norska support – med placering på Qasas kontor i Stockholm. Qasa är en innovativ plattform som förnyar bostadsmarknaden genom att skapa en smidig och trygg upplevelse för både hyresvärdar och hyresgäster. Hos Qasa är varje medarbetare en viktig del av resan, och dom erbjuder en stimulerande och utvecklande miljö där teamen tillsammans bygger framtiden. Vill du vara med och bygga upp deras norska verksamhet och ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag! Om rollen: Som första medarbetare i det norska teamet blir du nyckelpersonen som hjälper dom att bygga upp rutiner och processer för Qasas norska verksamhet inför lansering. Därefter arbetar du i en bred roll som supportmedarbetare. Du kommer att: Sätta upp strukturer och anpassa texter samt artiklar från den svenska plattformen till den norska marknaden. Bygga upp den norska avdelningen Säkerställa att alla delar av deras support är redo för Norge. Ge support till användare via telefon, mejl och chatt. Arbeta med en bred variation av frågor, från annonsrelaterade problem till frågor om betalningar, fakturering och inkasso. Bistå användare med frågor kopplade till hyreslagen och andra regler – en spännande chans att lära sig nya områden. Ha en central roll i användarresan som kan sträcka sig över flera år Vi söker dig som:  Är flytande i tal och skrift på svenska samt jobbat på norska sedan tidigare och/eller är flytande även i norska  Är bekväm med att hantera kundsupport via flera kanaler (telefon, mejl och chatt) Har ett intresse för lagar och regler, och är nyfiken på att sätta dig in i hyreslagen och relaterade frågor.  Är självgående och trivs med att skapa struktur i nya sammanhang. Har en förmåga att tänka både strategiskt och kundorienterat, med fokus på att leverera en förstklassig användarupplevelse Varför detta är en unik möjlighet: Du får chansen att vara en del av en lansering från början och påverka hur Qasas norska verksamhet utvecklas. För rätt person finns stora möjligheter att växa med rollen och ta på sig större ansvar.  Detta är en direktanställd till Qasa och du kommer utgå från deras huvudkontor på Folkungagatan i Stockholm.

30 april 2025
Sista ansökan:
17 oktober 2025
Teknisk supportmedarbetare till Verifone
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Brinner du för kundsupport och vill arbeta med tekniska frågor? I över 30 år har Verifone haft en ledande position inom betalningsindustrin. Verifone är ett av de starkaste varumärkena och en av de största leverantörerna av betalningslösningar världen över. Nu söker vi dig som vill vara med på resan!  Som teknisk supportmedarbetare blir du en del av Verifones tekniska supportteam och hjälper deras kunder och partners med tekniska problem kopplade till deras befintliga betalterminaler samt installation av nya terminaler. Goda kunskaper om olika nätverk, såsom mobilnät, Wi-Fi, Bluetooth och LAN, kommer att vara till stor hjälp för dessa uppgifter. Du kommer också att hantera ändringsförfrågningar för terminaldata och utföra programvaruuppdateringar. Dessutom kan kunder ställa frågor om avräkningar och transaktioner. Dina arbetsuppgifter innefattar att besvara telefonsamtal och e-post samt logga alla ärenden i deras ärendesystem (JIRA). Din profil  Det här jobbet passar dig som gillar problemlösning, god kundservice och att prata med kunder. Du kommer att få utbildning i Verifones system och produkter för att vara redo för tjänsten, men ett tekniskt intresse är en fördel. Om du är tekniskt kunnig och har ett intresse för att lära dig om de senaste teknologierna, datorer och program är detta jobbet för dig. Betalningsindustrin utvecklas ständigt, och du kommer ofta att lära dig nya saker eftersom Verifone kontinuerligt introducerar nya terminalmodeller och betalningstyper på marknaden. God användare av IT-system och förmåga att snabbt sätta dig in i olika system Du har en god kommunikationsförmåga och ett starkt driv att ge bästa möjliga kundservice  Meriterande med erfarenhet från teknisk support och/eller branscher med höga kundvolymer och transaktioner  Är lugn, ansvarstagande, flexibel och självständig  Besitter grundläggande erfarenhet från Office-paketet Innehar slutbetyg från gymnasiet Är flytande i tal och skrift på både svenska och engelska Verifones löfte Verifone erbjuder en tjänst i ett spännande internationellt företag inom en mycket dynamisk bransch med högt tempo. Dom är ett team av goda kollegor som respekterar varandra. Det råder en informell ton där både professionalism, kollegialt stöd och trivsel värdesätts högt. På Verifone strävar dom efter att erbjuda lika möjligheter för alla, oavsett vem du är eller vilken bakgrund du har. Tjänsten är beräknad att starta omgående och dina arbetstider kommer att variera mellan 08.00-22.00, måndag-söndag. Kontoret är beläget i Hammarby-Sjöstad.  Välkommen med din ansökan. Intervjuer sker löpande!

30 april 2025
Sista ansökan:
17 oktober 2025
Kundservicemedarbetare till Toyota Financial Services

Vill du bli en del av ett härligt team och leverera förstklassig service? Har du erfarenhet av kundservice och söker nya utmaningar? Då kan det vara dig vi letar efter! Toyota Financial Services söker nu en kundservicemedarbetare till sitt team i Sundbyberg/Rissne. Om Toyota Financial Services Toyota Financial Services Sweden är en del av Toyota Motor Corporation och erbjuder smarta och hållbara finansiella tjänster. Företaget finns idag på över 35 marknader världen över och strävar efter att förenkla och förbättra vardagen för både Toyota-kunder och återförsäljare. Den här rollen är placerad på Toyotas moderna och nyrenoverade kontor i Sundbyberg/Rissne. Om tjänsten Som kundservicemedarbetare hos Toyota Financial Services blir du en viktig del av teamet. Du kommer att: Besvara inkommande samtal, e-post och chattärenden. Hjälpa både kunder och återförsäljare med finansieringsfrågor, leasing och låneavtal. Samarbeta med kollegor och andra avdelningar för att säkerställa en hög servicenivå. Du blir en del av ett team på 10 personer där ni tillsammans skapar en smidig och positiv kundupplevelse. Anställningsform: 6 månaders konsultuppdrag via The Wofi, med möjlighet till anställning hos Toyota Financial Services. För att vara aktuell för tjänsten bör du ha en långsiktig inställning. Vi söker dig som: Har erfarenhet av kundservice och är van vid att arbeta med telefon som arbetsverktyg. Trivs i en dynamisk miljö och kan hantera flera ärenden samtidigt. Har erfarenhet av att arbeta i affärssystem. Är serviceinriktad, kommunikativ och noggrann. Kan arbeta både självständigt och i team. Meriterande: Erfarenhet från bank- eller finansbranschen. Kunskap inom CRM-system och databaser. Praktisk information Start: Omgående Arbetstider: Heltid, måndag–fredag kl. 08:30–17:00 (37,5 h/vecka) Placering: Sundbyberg/Rissne Att jobba som konsult hos The Wofi Som konsult hos The Wofi får du: Trygga anställningsvillkor med kollektivavtalsenliga förmåner (semester, pension, sjuklön m.m.). En personlig mentor som stöttar dig genom hela uppdraget. Möjlighet att utvecklas och ta nästa steg i din karriär. Ansökan I denna rekrytering samarbetar Toyota Financial Services med The Wofi. Vid frågor, kontakta Emil på [email protected]. Urval sker löpande – ansök redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig!

30 april 2025
Sista ansökan:
3 oktober 2025
Customer Services Representative på deltid till HoistSpar
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Är du en engagerad och flexibel person och vill jobba deltid med kunder i fokus? Har du samtidigt erfarenhet av att jobba med kundsupport sedan tidigare och är van att arbeta i en föränderlig miljö? HoistSpar söker nu energisk Customer Services Representative på deltid till deras Team i Stockholm med start omgående!  Du kommer att utgå från deras huvudkontor i centrala Stockholm och vara en del av ett härligt team. Här arbetar du i ett öppet klimat med högt i tak och nära till beslut. HoistSpar har ett stort hjärta för kunden, delar gärna med sig av sina kunskaper och ”krokar arm” för att göra sina kunder ännu nöjdare! Hoist Finance grundades år 1994 och har sedan starten åtnjutit en stark och lönsam tillväxt under flera års tid, och finns idag i elva europeiska länder. HoistSpars verksamhet administreras genom Hoist Finance AB och erbjuder sparkonton till företag och privatpersoner där merpart idag består av privatpersoner.  Dina arbetsuppgifter Återkommande kontroller på HoistSpars Anti-Money Laundering avdelning  Sköta administrativa uppgifter kopplat till samtalen Samarbeta med andra funktioner internt Du kommer bland annat ansvara över manuella kontoavslut och utbetalningar Stötta upp och hantera kundärenden via telefon, mail och tills viss del via brev I rollen som Customer Services Representative kommer du arbeta i en kombinerad roll. Till största del kommer du arbeta med återkommande kontroller och uppstöttning på AML. Du kommer ha direktkontakt med HoistSpar svenska kunder och med HoistSpars utländska kunder, där all kontakt sker på engelska via en tredjepartsleverantör. I rollen kommer du även till viss del arbeta tillsammans med teamet på kundservice och hjälpa HoistSpars kunder via telefon, mejl och brev.   Din profil Meriterande om du nyligen börjat studera ekonomi eller data- och systemvetenskap samt ser detta som en bra tjänst för att få in en fot i branschen  Är serviceminded, positiv och noggrann Du är intresserad av data och system Trivs att arbeta i ett föränderligt bolag under stark tillväxt Är prestigelös och tycker om att jobba i team likväl som individuellt Du gillar att ha många bollar i luften och kan lätt prioritera  Du har erfarenhet av kundservice  Flytande i tal och skrift på svenska och engelska  Tjänsten avser en deltidsanställning och du blir anställd hos Hoist Finance. Vi ser gärna att du har pågående studier i minst ett år framåt.  Vi intervjuar löpande så inkom gärna med din ansökan redan idag!

29 april 2025
Sista ansökan:
16 oktober 2025
Kundservice med försäljning!
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera, älskar försäljning och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vad erbjuder vi? Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och fartfyllt team som brinner för kundservice. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. Som Säljande Kundservicemedarbetare kommer du att vara en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass, samtidigt som du erbjuds: Ett stimulerande arbete i ett öppet kontorslandskap där trivsel och gemenskap står i centrum Utbildningar och möjligheter till personlig samt professionell utveckling. En engagerad och erfaren Team Manager Om tjänsten I rollen som kundservicemedarbetare utgår du från vårt fina kontor i Linköping. Du kommer tillhöra ett fartfyllt team som leds av en engagerad och erfaren ledare. Tjänsten inleds med en introduktion där du får en genomgång av kunden och våra interna system för att sedan självständigt arbeta med inkommande samtal. Arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:00-17:00. Startdatum för tjänsterna är i Maj. Dina arbetsuppgifter: Du arbetar med inkommande samtal och besvarar frågor från privatpersoner rörande elavtal, fakturafrågor med mer. Du kommer arbeta mot uppsatta mål och följas upp av din ledare löpande för att du på bästa sätt ska utvecklas i tjänsten. På de inkommande samtalen du har så förväntas du arbeta med försäljning och genomföra god kundservice. Din profilFör att trivas och lyckas i rollen som Säljande Kundservicemedarbetare ser vi att du: Har ett stort intresse för kundservice Har en stark samarbetsförmåga och trivs med att arbeta tillsammans med andra för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och ansvarstagande med förmågan att organisera och prioritera ditt arbete effektivt. Innehar en noggrannhet i ditt arbetsutförande med ett öga för kvalitet. Har erfarenhet av kundservice och försäljning Är flytande i svenska i både tal och skrift och har goda kunskaper i engelska Anställningsform och kontakt Startdatum för tjänsterna är Maj och du kommer inleda din anställning med en behovsanställning som senare kan övergå i en långsiktig anställningsform hos oss. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

29 april 2025
Sista ansökan:
16 oktober 2025
Säljande kundservicemedarbetare till Allente
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du arbeta i ett sammansvetsat team och trivs med att hjälpa andra människor? Är du en person som motiveras av att arbeta mot uppsatta mål? Concentrix söker nu säljande kundtjänstmedarbetare till deras team i Kalmar! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Concentrix. Om företaget Concentrix erbjuder sina kunder lösningar inom outsourcad kundservice såsom teknisk support, kundtjänst och mycket mer. De strävar efter att förbättra livet för människor och företag genom att skapa riktigt bra kundupplevelser tack vare sina engagerade medarbetare. De söker nu fler personer till sitt team med kundtjänstmedarbetare som arbetar med ett välkänt varumärke där du kan bli en ambassadör för deras produkter. Arbetsuppgifter I rollen som säljande kundtjänstmedarbetare tar du emot inkommande samtal från privatkunder som vill avsluta sin tjänst. Din uppgift är att ta reda på varför de vill lämna och se om det finns ett bättre alternativ som passar deras behov. Ibland handlar det om pris, ibland om funktioner. Ibland om något helt annat. Din uppgift är att lyssna, förstå och föreslå en lösning som känns rätt för kunden. I rollen mäts du på mål och gör du ett bra jobb syns det direkt på din lön då du, utöver din grundlön, får en provision baserat på dina resultat. Du behöver inte kunna allt från början utan du erbjuds en gedigen introduktion löpande stöd av närmsta chef. Till det blir du också en del av ett sammansvetsat team som stöttar varandra och delar med sig av sina tips. För dig som vill vidare längre fram finns möjlighet att ta en ledande roll då 8 av 10 ledare blir befordrade internt. Arbetstiderna är måndag till fredag kl. 09.00-18.00. Ta emot inkommande samtal från privatkunder som vill avsluta sin tjänst Ta reda på varför de vill avsluta tjänsten och se om det finns ett bättre alternativ som passar kundens behov Lyssna, förstå och föreslå en lösning som känns rätt för kunden Arbetar mot mål som är grunden för din provision Gedigen introduktion med ett nära ledarskap och stöttande kollegor Arbetstider måndag till fredag kl. 09.00-18.00 Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet från serviceorienterade yrken Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift Det är meriterande med förståelse för norska För att trivas i rollen är du serviceinriktad och tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. Du är självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det med hög kvalité. Då rollen uteslutande innebär extern kontakt är du social och har god kommunikativ förmåga. För att lyckas i rollen är du målinriktad och motiveras av att prestera högt. Övrig information Start: 12 maj Plats: Kalmar  Lön: Grundlön och provision  Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

29 april 2025
Sista ansökan:
16 oktober 2025
Kundservicemedarbetare till Allente
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du arbeta i ett sammansvetsat team och trivs med att hjälpa andra människor? Lockas du dessutom av att utvecklas inom kundtjänst? Concentrix söker nu kundtjänstmedarbetare till deras team i Kalmar! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Concentrix. Om företaget Concentrix erbjuder sina kunder lösningar inom outsourcad kundservice såsom teknisk support, kundtjänst och mycket mer. De strävar efter att förbättra livet för människor och företag genom att skapa riktigt bra kundupplevelser tack vare sina engagerade medarbetare. De söker nu fler personer till sitt team med kundtjänstmedarbetare som arbetar med ett välkänt varumärke där du kan bli en ambassadör för deras produkter. Arbetsuppgifter I rollen som kundtjänstmedarbetare tar du emot inkommande samtal från privatkunder som har frågor kring fakturor, teknisk support och beställningar av abonnemang. Frågorna kan också handla om bredband, TV och streamingtjänster. Din uppgift är att lyssna, förstå och föreslå en lösning som känns rätt för kunden. Du behöver inte kunna allt från början utan du erbjuds en gedigen introduktion löpande stöd av närmsta chef. Till det blir du också en del av ett sammansvetsat team som stöttar varandra och delar med sig av sina tips. För dig som vill vidare längre fram finns möjlighet att ta en ledande roll då 8 av 10 ledare blir befordrade internt. Kundserviceavdelningen har öppet måndag till fredag kl. 09.00-18.00 samt lördag och söndag kl. 08.00-19.00 där du arbetar varierade arbetstider utifrån dessa ramar. Ta emot inkommande samtal från privatkunder och vara behjälplig i frågor om fakturor, teknisk support och beställningar av abonnemang, men även frågor kring bredband, TV och streamingtjänster Lyssna, förstå och föreslå en lösning som känns rätt för kunden Gedigen introduktion med ett nära ledarskap och stöttande kollegor Arbetstider utifrån ramarna måndag till fredag kl. 09.00-18.00 samt lördag och söndag kl. 08.00-19.00 Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet från serviceorienterade yrken Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift För att trivas i rollen är du serviceinriktad och tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. Du är självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det med hög kvalité. Då rollen innebär uteslutande både intern och extern kontakt är du social och har god kommunikativ förmåga. Övrig information Start: 26 maj  Plats: Kalmar  Lön: Grundlön och provision  Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

29 april 2025
Sista ansökan:
16 oktober 2025
Vil du arbejde hjemmefra med kundeservice på dansk og svensk?
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Är du en kommunikativ stjärna som älskar att hjälpa andra? Vill du jobba i ett engagerat team med stor möjlighet att utvecklas? Då är det dig vi söker! Hos oss får du arbeta i en spännande och växande organisation med fokus på kundupplevelser i världsklass – och du gör verklig skillnad för både privatpersoner och företag.   Om tjänsten Som kundservicemedarbetare kommer du hantera inkommande samtal, mail och chatt på danska och svenska. Du möter kunder inom områden som teknik, e-handel och livsstil, och hjälper kunder med frågor och lösningar med hög kvalitet och ett professionellt bemötande. Du arbetar tillsammans med ett team på 9 kollegor och en Team Manager som stöttar dig i din utveckling.   Du kommer att: Arbeta med administrativa uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta i olika system och effektivt växla mellan ärenden Arbeta resultatinriktat med uppföljning av KPI:er tillsammans med din Team Manager   Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega Arbeta från ditt eget hem! Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget Friskvårdsbidrag Vid behov arbeta från ett modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Gillar att hjälpa människor och har en positiv attityd Är stresstålig, lösningsorienterad och har god simultanförmåga Vill lära dig mer om kundservice och utvecklas i rollen Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas!   Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Flytande i danska i både tal och skrift Har god datorvana Godkänd gymnasieutbildning   Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder behovsanställning på remote med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: 08:00-20:00 måndag-fredag samt lördagar 09:00-18:00.   Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig!   Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

29 april 2025
Sista ansökan:
10 oktober 2025
Customer Service Support
Creditsafe i Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Creditsafe söker en Customer Service Support till vårt skandinaviska Customer Service-team. Kom och jobba på ett av världens ledande kreditupplysningsföretag! Vad blir din roll? Du blir en del av vårt Customer Service-team på 16 personer där din huvuduppgift kommer vara att ta emot och besvara frågor via samtal och e-post. Genom att ge varje kund den bästa möjliga servicen blir du en viktig länk mellan kunden och företaget! Det är därför viktigt att du behandlar varje ärende noggrant och med hög kvalitet, gärna med glimten i ögat. Vem är du? Vi tror att du är en person som trivs med att hjälpa andra och har god förmåga att ta ansvar! Du tar till dig information snabbt, förstår värdet av bra kundservice och drivs av att hitta lösningar på problem. Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundsupport och/eller av att arbeta med telefon och mail som verktyg. Flytande svenska i tal och skift samt mycket goda kunskaper i engelska är ett krav. Du är van vid att arbeta med dator och har grundläggande kunskaper i Office-paketet.  Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. Kort om oss och vad vi erbjuder dig: Creditsafe är ett kreditupplysningsföretag som ger dig en tydlig bild över det ekonomiska läget och vilken risk ditt företag ställs inför. Vi samlar information från en mängd officiella källor, däribland skandinaviska myndigheter. Under dessa oroliga tider vi lever i just nu så är våra tjänster av stor vikt för företag, kommuner och andra organisationer. Creditsafe är så mycket mer än bara en vanlig arbetsplats. Vi skulle kunna skryta om träning på arbetstid, kortare arbetsdagar under sommaren, fina kontorslokaler i Gårda, episka kickoffer och roliga personalaktiviteter… Men det vi är allra mest stolta över hos oss på Creditsafe är vår personal! Engagerade medarbetare som gör att ingen dag blir den andra lik. Vi är otroligt stolta över energin och gemenskapen som finns bland våra kollegor - det är något att skryta om! Pssst...! Lär känna oss lite bättre! Gå in och följ oss på Instagram @creditsafers eller Creditsafe i Sverige på Facebook! Övrig information Tillsvidareanställning som föregås av sex månaders provanställning Arbetet är på heltid Arbetstid 8-17 Möjlighet till hemarbete Fast månadslön Tillträde enligt överenskommelse Låter detta som rollen för dig? Eftersom intervjuer sker löpande hoppas vi att du  skickar in din ansökan så snart som möjligt - vänta inte!  Vi ser fram emot att höra från dig!

28 april 2025
Sista ansökan:
15 oktober 2025