Framgångsrika MyMoney söker medarbetare till Kund och partnerssupport

MyMoney är ett dynamiskt Fintechbolag med huvudkontor i Malmö. De står i framkanten av finansiell innovation med deras egenutvecklade tekniska plattform. Genom att skapa en nära koppling mellan detaljhandlare, konsumenter och utvalda bankpartners formar de ett blomstrande finansiellt ekosystem. Hos MyMoney strävar de efter att skapa värde för alla parter, där handlare accelererar sin försäljning, konsumenter får enkel och fördelaktig finansiering, och deras bankpartners knyts till en ström av låneansökningar för betydelsefulla investeringar. Tjänsten: Kund och partnersupport Vi söker en passionerad kundsupportmedarbetare som blir spindeln i nätet på vårt kontor i Malmö. I denna roll kommer du vara navet för kommunikation mellan konsumenter, bankpartners och samarbetspartners. Ditt Ansvarsområde: - Hantering av låneansökningar - Besvarande av fakturafrågor - Kreditbedömning - Säkerställa att våra kunder och samarbetspartners får den assistans de behöver för att framgångsrikt genomföra sina affärer och köp. Din Profil: Vi söker dig som brinner för service och älskar att möta nya utmaningar. Din ambition och starka egen drivkraft är det som driver dig framåt. Har du tidigare erfarenhet från kundtjänst/service eller liknande? Då är det dig vi letar efter! Du är redo att bli en värdefull del av MyMoneys team med en rad spännande utvecklingsmöjligheter. Vi Erbjuder: - Fast lön - En fot in i ett snabbt växande bolag inom finansbranschen - Regelbunden coaching och utveckling - Ljusa och moderna lokaler mitt i centrala Malmö - Aktiviteter och en bra sammanhållning Skicka in din ansökan till oss redan idag! Vi hanterar alla ansökningar löpande. Låter det spännande och du vill veta mer? Tveka inte på att höra av dig till oss.

5 mars 2024
Sista ansökan:
2 augusti 2024
Kundtjänst & Produktadministratör

Om Företaget Möbelmästarna är en kedja med inriktning på möbler för hemmiljö. Kedjan har funnits i över 30 år och har idag 24 st självstående möbelbutiker utspritt i hela Sverige. Vår vision är att vara det vi heter, Mästare på möbler. Vi erbjuder sedan slutet av 2019 våra kunder att köpa möbler även online. Vår ambition är att så mycket av de affärer som görs digitalt, ska tilldelas och hanteras av våra fysiska butiker. Vår styrka är att nå ut med marknadsföring i hela Sverige, då vi tillsammans får fördelar och mycket större räckvidd. Vårt största mål under 2024 är att växa med kedjan och nå ut ännu bredare till alla Sveriges hem. Huvudkontor ligger i Malmbäck. Om Tjänsten Som produktadministratör hos Möbelmästarna blir du ansvarig för registrering och underhåll av hela kedjans sortiment. Din huvudsakliga uppgift blir att lägga upp produkter och uppdatera dem med relevant och korrekt information, samt se till att de alltid har rätt pris. Du kommer spendera stor del av tiden i Microsoft Excel och därför är det av stor vikt att du är snabb, effektiv och lättorienterad. Du blir navet mellan våra leverantörer och vårt affärssystem som finns ute i samtliga av våra butiker. Tjänsten innefattar även kundtjänst och orderhantering. Det innebär att du svarar på ärenden från våra butiker och hjälper kunder som handlar via e-handeln. Utöver det kommer du att hantera order, returer och reklamationer. Meriterande är om du tidigare har erfarenhet av arbete i affärssystem. Inom Möbelmästarna är det viktigt med kommunikation med såväl våra medlemsbutiker, som internt på huvudkontoret. Tjänsten är lagd vid vårt huvudkontor i Malmbäck. Vi lägger stor vikt vid hög datorvana, personlig tillämplighet och att du har en förståelse för service och hur arbetet i butiksledet fungerar. Möbelmästarna är inne i en utvecklingsfas, vilket ger dig möjlighet att växa med tjänsten. Vem söker vi? Vi tror att du är en person som är flexibel, framåtlutad och driven samt duktig på att hitta lösningar och gillar utmaningar. Du är strukturerad och noggrann i ditt arbete. Vi är en sammansvetsad organisation som arbetar nära butikerna och våra kunder. Det är viktigt att stötta upp där det behövs och kunden är alltid i fokus. Du är duktig på att kommunicera och dialogen är viktig med våra butiker, likväl som med våra kunder och leverantörer. Våra krav: · Hög datorvana/datorkunskap · Hög kompetens inom MS Office Excel, formler och filbearbetning · Strukturerad och noggrann · Kommunikativ i tal och skrift på svenska Meriterande: · Erfarenhet av tidigare arbete i affärssystem · Kunskap inom programmering/databas · Tidigare arbete inom service, i butik eller genom kundtjänst Vi erbjuder Möbelmästarna erbjuder en resa där du har möjlighet att påverka vår och din egen framtid genom att ta kedjan till nästa nivå.

4 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Finsktalande Techsupport på deltid till Nordic Infucare!

Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du finskktalande, pedagogisk & serviceinriktad och på jakt efter ett varierande och givande deltidsarbete inom teknisk support? Vill du vara en del av ett företag som ständigt strävar efter att göra vardagen enklare för människor som lider av kroniska sjukdomar? Då ska du söka tjänsten som Tech Support Agent hos Nordic Infucare! I rollen som Tech Support Agent hos Nordic Infucare kommer du möta flertalet användarunika ärenden och du kommer vara experten på Nordic Infucares produkter. Du blir användarens första support när de har frågor kring deras tekniska utrustning och telefon, mail och digitala webbformulär kommer vara dina främsta arbetsredskap. Under perioder med mindre aktivitet får du använda din lösningsorienterade sida för att utvärdera, optimera och kontinuerligt förbättra processer för att skapa ett effektivare arbetssätt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara: - Hantera användarspecifika ärenden över telefon, mail och webbformulär. - Vara Nordic Infucares spjutspets när det kommer till teknisk support. - Ansvara för hela reklamationsflödet. - Ständigt se över och optimera/effektivisera arbetsprocesser. I rollen kommer du hantera supportärenden via telefon och mail vilket ställer höga krav på att du har en god kommunikationsförmåga i både tal och skrift på svenska, finska & engelska. Personprofil Tjänsten passar dig som studerar på exempelvis högskola eller har ett annat deltidsjobb i dagsläget. Du har stor ansvarskänsla och trivs med att arbeta på ett strukturerat och självständigt sätt. Du kommer arbeta med varierande arbetsuppgifter och ibland flera åtaganden samtidigt men alltid med en hög kvalitetsnivå. Det är av stor vikt att du som ansöker tycker om att arbeta i team då du och dina kollegor hjälps åt för att lösa dagens uppgifter. Vi söker dig som är inkännande, servicemedveten och kommunikativ med både kollegor och användare. Du är lösningsorienterad och kan prioritera när akuta situationer uppstår samtidigt som du är noggrann och uppskattar vikten av detaljer. För att lyckas i rollen som Tech Support Agent krävs att du har en god teknisk förståelse, besitter goda kunskaper inom Office-paketet samt är nyfiken på att lära dig allt om Nordic Infucares produkter. Du måste även tala flytande svenska, finska och engelska. Krav: Talar & skriver flytande finska. Kan arbeta minst 8h/vecka. Kan arbeta heltid under semesterperioden. Övrigt Start: Omgående. Omfattning: Deltid ca 8h/vecka, sedan heltid under semesterperioden. Arbetstid: Enligt överenskommelse måndag till söndag, mellan 7-22, majoriteten av arbetspassen är mellan 8-17 vardagar. Hemarbete möjligt enligt överenskommelse. Plats: Stockholm, Alvik. Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med möjlighet till vidare anställning direkt hos Nordic Infucare. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta Oscar Backman på [email protected] Företagspresentation Nordic Infucare är en ledande leverantör av behandling av patienter som lider av kroniska sjukdomar i hemmiljö och bedriver verksamhet i hela Norden. De levererar innovativ medicinteknisk utrustning som tillhandahåller de mest avancerade behandlingsmetoderna, i syfte att förbättra patienternas livskvalitet. De väljer produkter och skapar lösningar som är anpassade till patienternas behov och de nordiska marknadsnormerna. Om PerformIQ PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se

4 mars 2024
Sista ansökan:
29 april 2024
Dansktalande Techsupport på deltid till Nordic Infucare!

Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du dansktalande, pedagogisk & serviceinriktad och på jakt efter ett varierande och givande deltidsarbete inom teknisk support? Vill du vara en del av ett företag som ständigt strävar efter att göra vardagen enklare för människor som lider av kroniska sjukdomar? Då ska du söka tjänsten som Tech Support Agent hos Nordic Infucare! I rollen som Tech Support Agent hos Nordic Infucare kommer du möta flertalet användarunika ärenden och du kommer vara experten på Nordic Infucares produkter. Du blir användarens första support när de har frågor kring deras tekniska utrustning och telefon, mail och digitala webbformulär kommer vara dina främsta arbetsredskap. Under perioder med mindre aktivitet får du använda din lösningsorienterade sida för att utvärdera, optimera och kontinuerligt förbättra processer för att skapa ett effektivare arbetssätt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara: - Hantera användarspecifika ärenden över telefon, mail och webbformulär. - Vara Nordic Infucares spjutspets när det kommer till teknisk support. - Ansvara för hela reklamationsflödet. - Ständigt se över och optimera/effektivisera arbetsprocesser. I rollen kommer du hantera supportärenden via telefon och mail vilket ställer höga krav på att du har en god kommunikationsförmåga i både tal och skrift på svenska, danska & engelska. Personprofil Tjänsten passar dig som studerar på exempelvis högskola eller har ett annat deltidsjobb i dagsläget. Du har stor ansvarskänsla och trivs med att arbeta på ett strukturerat och självständigt sätt. Du kommer arbeta med varierande arbetsuppgifter och ibland flera åtaganden samtidigt men alltid med en hög kvalitetsnivå. Det är av stor vikt att du som ansöker tycker om att arbeta i team då du och dina kollegor hjälps åt för att lösa dagens uppgifter. Vi söker dig som är inkännande, servicemedveten och kommunikativ med både kollegor och användare. Du är lösningsorienterad och kan prioritera när akuta situationer uppstår samtidigt som du är noggrann och uppskattar vikten av detaljer. För att lyckas i rollen som Tech Support Agent krävs att du har en god teknisk förståelse, besitter goda kunskaper inom Office-paketet samt är nyfiken på att lära dig allt om Nordic Infucares produkter. Du måste även tala flytande svenska, danska och engelska. Krav: Talar & skriver flytande danska. Kan arbeta minst 8h/vecka. Kan arbeta heltid under semesterperioden. Övrigt Start: Omgående. Omfattning: Deltid ca 8h/vecka, sedan heltid under semesterperioden. Arbetstid: Enligt överenskommelse måndag till söndag, mellan 7-22, majoriteten av arbetspassen är mellan 8-17 vardagar. Hemarbete möjligt enligt överenskommelse. Plats: Stockholm, Alvik. Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med möjlighet till vidare anställning direkt hos Nordic Infucare. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta Oscar Backman på [email protected] Företagspresentation Nordic Infucare är en ledande leverantör av behandling av patienter som lider av kroniska sjukdomar i hemmiljö och bedriver verksamhet i hela Norden. De levererar innovativ medicinteknisk utrustning som tillhandahåller de mest avancerade behandlingsmetoderna, i syfte att förbättra patienternas livskvalitet. De väljer produkter och skapar lösningar som är anpassade till patienternas behov och de nordiska marknadsnormerna. Om PerformIQ PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se

4 mars 2024
Sista ansökan:
29 april 2024
Kundtjänst

Arbetsbeskrivning Nu söker vi talanger som vill jobba som kundservicemedarbetare under sommaren, med stort fokus på kundnöjdhet och problemlösning. Vi söker dig som älskar service och som får energi av att göra skillnad för kunder via telefon.    Uppdrag: start maj, 4 månader. Chans till övertag finns på flertal uppdrag. Omfattning: 40h/veckan. Arbetstider kan variera från 7-16/8-17. Även kvällar och helger kan förekomma på vissa uppdrag. Plats: Stockholm Arbetsgivare: Randstad AB   Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.   För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Urval sker löpande så skicka in din ansökan idag!   Ansvarsområden I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du hantera många olika kundärenden. Det är av stor vikt du trivs med ett social arbete då du kommer behöva hålla samma energi och kvalitet i dina samtal och ärenden genom hela dagen. Dina huvuduppgifter, men inte de enda, kommer vara:   Har kontakt med kunder primärt via telefon men även via mejl och chatt Hanterar frågor som kan röra allt från fakturor och avgifter, medlemskap, ordrar Hanterar diverse administrativa uppgifter och handlägga supportärenden ·Delaktig i att förbättra och utveckla arbetssättet på kundstöd Kvalifikationer Vi tror att du har arbetslivserfarenhet från en liknande roll inom kundservice där ditt arbete har inneburit ett högt affärsmässigt tänk. Alt har du erfarenhet från något annat serviceyrke som café, restaurang, butik eller liknande.   Krav: Du är social och har en god kommunikativ förmåga Du trivs med att jobba med telefon som verktyg Lösningsorienterad och vill lära dig mer dör att kunna effektivisera ditt och dina kollegors arbete Du uttrycker dig väl på svenska i såväl tal som skrift Meriterande: Du har vana vid att jobba i olika system och växelsystem Du har vana att jobba med fakturor och transaktioner sedan tidigare Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

4 mars 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Part-time Finnish speaking Customer Support to GANT

ABOUT THE COMPANY GANT is the future of American Sportswear and has been a pioneer of preppy style since 1949. Founded by the Gantmacher family in the college town of New Haven, Connecticut, GANT revolutionized the way the world dresses by creating American Sportswear icons. Today we continue to challenge convention and make clothes for the courageous, the curious and the creative - a community of people who believe you should never stop learning. GANT enjoys a global presence in over 70 markets, with 600 stores, 4,000 selected retailers and with a team of 1500 employees globally. We strive to become employer of choice within premium lifestyle and are always looking for new passionate people to join their team. ABOUT THE ROLE As a Customer Service Agent for the Nordic market you will support customers mainly over phone and email. You will help GANTS customers before, during and after a purchase, Monday-Friday. You will be the first personal contact point to the brand. This is a temporary position with start in middle of May for a minimum of a 5 month period. Prior to the shifts, you will receive a 2 weeks onboarding, which will take place during the usual office hours Monday-Friday 9-17. RESPONSIBILITIES - Support customers with queries in relation to orders, products, stores or loyalty program, to name a few, within the tonality guidelines, which is done primarily via Service Cloud. - Report any issues to the E-Commerce teams and the Customer Service Manager - Handover cases and issues handled to the inhouse team WHO ARE YOU? To be successful in this role we believe that you speak Finnish and English fluently and preferable one other language such as Swedish. It is an advantage if you have previous experience in customer service or working in digital platforms. But most importantly we believe that you are: A solution-oriented fast learner who can handle digital platforms Service minded and friendly Communicative and not afraid to ask for help Does this sound like something for you? We look forward to your application. OTHER INFORMATION: Start: Middle of May Location: Stockholm, Hybrid solution Employment form: This is a temporary consultancy position where you will be hired as a consultant through A-hub.

4 mars 2024
Sista ansökan:
21 augusti 2024
Kundsupport till Autolease!

Om du är serviceinriktad och söker en arbetsplats där teamet präglas av en varm kultur och underbara kollegor, då kan detta vara rätt för dig. Autolease letar nu efter en ny kollega till sitt supportteam, som kommer att vara till hjälp för kunder som har frågor kring sin leasing. I denna roll finns det gott om möjligheter till utveckling under ledarskap som präglas av vägledning och öppenhet. OM TJÄNSTEN OCH FÖRETAGET Autolease, en stolt medlem av DNB Finans, ett av Nordens främsta finansbolag, utgör ett av dess fyra framstående affärsområden. Genom att fokusera på hållbara och gröna leasingalternativ har Autolease etablerat sig som en ledande aktör inom billeasing i Skandinavien. De strävar nu efter att stärka sitt kundsupportteam med sin nästa stjärna som är redo för sitt nästa långsiktiga karriärsteg. Avdelningen består av två team: det första hanterar löpande kundsupport för dem som redan har leasat sin bil och har frågor. Medan det andra teamet, Leasing Advisor, tar hand om rådgivning och frågor relaterade till leasing innan bilen har levererats. Din närmaste chef kommer att vara Maria, en tillgänglig och engagerad chef, där hennes fokus ligger på att alla i teamet ska må bra. För henne är det viktigt att du både utvecklas och har roligt på jobbet! I rollen kommer du att gå som konsult via A-hub och arbeta på uppdrag hos Autolease. Kontoret ligger centralt på Regeringsgatan i Stockholm. I teamet arbetar de mycket på plats men möjlighet för hybridarbete förekommer. ARBETSUPPGIFTER - Hantering av frågor och support gällande billeasing genom telefon, mail och chatt - Administrativa uppgifter - Ge förstklassig service till Autolease kunder MERITERANDE - Det är meriterande om du har erfarenhet från branschen VI SÖKER DIG SOM - Har minst ett års arbetslivserfarenhet av kundsupport - Är flytande i svenska och engelska både i tal och skrift - Har erfarenhet av att kommunicera med kunder, både i tal och skrift SOM PERSON ÄR DU För att lyckas i den här rollen ser vi att du är en kommunikativ person som är inkännande, både när det gäller kunder och i teamet. Det är viktigt att vara serviceinriktad för att ge den bästa möjliga upplevelsen till deras kunder. Du ska vara ansvarstagande och våga ta initiativ. Framförallt ska du vara en team player som tycker om att arbeta i grupp och förstår vikten av ett gott samarbete. ÖVRIG INFORMATION Start: Så fort som möjligt. Arbetstider: Ordinarie kontorstider. Plats: Central i Stockholm. Anställningsform: Heltid Den här rekryteringsprocessen hanteras av A-hub och Autolease önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till A-hub. Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Observera att vi lägger stor vikt på din motivering och ditt intresse för tjänsten.

4 mars 2024
Sista ansökan:
21 augusti 2024
Sommarjobb hos Einar Mattsson!

Nu söker vi en Medarbetare till Einar Mattssons Servicecenter! Vill du vara en del av ett familjeföretag som äger, förvaltar, utvecklar och bygger bostäder i Stockholm? Just nu söker vi en Medarbetare till vår kund Einar Mattsson under perioden maj - augusti. I rollen som Medarbetare till Servicecenter kommer du ingå i ett team som värderar god service, optimism och teamwork! Huvudsakliga arbetsuppgifter - Ansvara för att besvara inkommande samtal och mail - Hantera inkommande felanmälningar över telefon - Stötta upp med administration till andra avdelningar Omfattning: Deltid under upplärningsfasen under ca 4 veckor fram till midsommar 2024 - därefter heltid (100%) under sommarperioden Placering: Södermalm, Stockholm Start: Maj 2024 till mitten/slutet på augusti beroende på tillgänglighet Arbetstider: Under tiden du jobbar heltid är arbetstiderna 40 h/vecka schemalagt på vardagar mellan 06:45-17:00 (8h/dag). Under deltidsperioden är arbetstiderna mer flexibla och du bestämmer vilka dagar du jobbar i dialog med närmsta chef. Tjänsten är ett konsultuppdrag där du kommer att vara anställd via oss på Clevry men uthyrd till vår kund Einar Mattsson. Din profil Vi söker dig som idag studerar en högskoleutbildning. Du får gärna ha 1-3 år kvar av din utbildning då behovet eventuellt kan återkomma under framtida semesterperioder hos Einar Mattsson. Vi ser gärna att du studerar inom fastighet alternativt har ett stort intresse för fastighetsbranschen. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom servicebranschen och förstår vad riktigt god service är. I denna roll tillkommer mycket ansvar vilket innebär att du behöver vara noggrann i ditt sätt att arbeta på men även att du tycker om när det är många bollar i luften. Utöver detta önskar vi att du är en lagspelare som stöttar dina kollegor i deras arbete samt att du har en positiv inställning till ditt arbete och de människor som du möter under din arbetsdag! Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Einar Mattsson med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Anna på: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

4 mars 2024
Sista ansökan:
21 augusti 2024
Utåtriktad servicepersonal sökes på heltid i centrala Stockholm!

Är du en orädd, hjälpsam och pålitlig person? Har du tidigare erfarenhet av servicearbete och vill ge varje individ det bästa möjliga bemötandet, även på engelska? Då kan tjänsten som servicevärd passa just dig! Under våren och sommaren kommer Arlanda express tillfälligt få en annan ingång till sin plattform från Stockholms Central. För att hjälpa deras kunder att hitta rätt söker vi servicevärdar som arbetar i anslutning till Arlanda express plattformar samt utplacerad servicedisk. Din huvudsakliga arbetsuppgift innebär att säkerställa att resenärer hittar rätt, känner sig välkomna, svara på deras frågor och får service i världsklass. Du kommer att få hjälpa till vid trafikstörningar och andra händelser i trafiken som påverkar Arlanda express kunder. Uppdraget löper under april till augusti och inleds med en betald introduktionsutbildning. Arbetstiderna är förlagda till både dagtid, kväll och helg. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer vara anställd hos oss på StudentConsulting och jobba ute hos Arlanda Express. Din profil För att trivas och lyckas i denna roll ser vi att du är en utpräglad servicemänniska som älskar att ha kundkontakt. Du behöver även ha mycket goda kunskaper i engelska och svenska och vara bekväm att ta kontakt och skapa dialoger med resenärer på båda språken. Det är meriterande med tidigare erfarenhet från sälj- eller serviceyrken samt ytterligare språkkunskaper. Som person bör du vara ansvarsfull, pålitlig och punktlig. Då du är resenärernas första intryck av Arlanda express är det viktigt att du är utåtriktad och har ett gott tålamod och humör. Vi ser även att du har ett anmärkningsfritt belastningsregister. Låter detta som en tjänst för dig? Tveka inte på att söka! Vi arbetar löpande med urval och intervjuer. Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

2 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Utåtriktade studenter sökes som servicevärd i centrala Stockholm!

Är du en orädd, hjälpsam och pålitlig person? Har du tidigare erfarenhet av servicearbete och vill ge varje individ det bästa och trevligaste bemötandet, även på engelska? Då kan tjänsten som servicevärd passa just dig! Under våren och sommaren kommer Arlanda express få en annan ingång till sin plattform från Stockholms Central. För att hjälpa deras kunder att hitta rätt söker vi servicevärdar som arbetar i anslutning till Arlanda express plattformar samt utplacerade servicedisk. Den huvudsakliga arbetsuppgiften är att säkerställa att resenärer hittar rätt, känner sig välkomna, svara på deras frågor och får service i världsklass. Du kommer att få hjälpa till vid trafikstörningar och andra händelser i trafiken som påverkar Arlanda express kunder. Uppdraget löper under april till augusti och inleds med en betald introduktionsutbildning. Arbetstiderna är förlagda till både dagtid, kväll och helg. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer vara anställd hos oss på StudentConsulting och jobba ute hos Arlanda Express. Din profil Då du är resenärernas första intryck av Arlanda express är det viktigt att du är utåtriktad och har ett gott tålamod och humör. För att trivas och lyckas i denna roll är en utpräglad servicemänniska som älskar att ha kundkontakt samt uppfyller följande krav: •Vara ansvarsfull, pålitlig och punktlig. •Goda kunskaper i engelska och svenska •Övriga språkkunskaper är meriterande •Tidigare erfarenhet från sälj- eller serviceyrken är meriterande. •Ha anmärkningsfritt belastningsregister •Kunna intyga studier eller annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% Låter detta som en tjänst för dig? Tveka inte på att söka! Vi arbetar löpande med urval och intervjuer. Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

2 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024