Kundservicemedarbetare till Sveriges mest hållbara elbolag - GodEl!

GodEl, Sveriges mest hållbara elbolag, söker dig som vill vara med på en spännande tillväxtresa mot en bättre morgondag! Hit välkomnas du i rollen som kundservicemedarbetare tillsammans med ett dedikerat team som alla strävar efter att skapa en WOW-upplevelse för kunderna via både telefon och mejl. Det här ett vikariat till och med augusti 2024, med möjlighet till förlängning på deltid eller heltid. Det här jobbet passar dig som vill ha ett roligt heltidsjobb t.o.m. augusti men som planerar att studera efter sommaren och kan tänka sig att jobba extra under sina studier GodEl är inte ett helt vanligt elbolag utan ägs av den svenska stiftelsen GoodCause som startar företag där vinsten går till välgörande organisationer. Hittills har de genererat över 62,1 miljoner kronor till Läkare utan gränser, Barncancerfonden, Naturskyddsföreningen med flera. All el som de säljer är märkt med Bra Miljöval Vid sidan av detta investerar vi i klimatet. Bland annat genom att binda 110 procent av utsläppen av växthusgaser som genereras i vår värdekedja Om rollen: Som kundservicemedarbetare skapar du WOW-upplevelser för våra kunder genom telefon och mejl. Du hanterar kundserviceärenden med utgångspunkt i att skapa en effektiv kundhantering med riktigt hög kundnöjdhet. Det är naturligt för dig att bidra till teamkänslan i gruppen genom att vara dig själv och vilja utvecklas tillsammans med dina kollegor. Du tycker om att utvecklas i de vardagliga arbetsuppgifterna (The devil is in the details) men är också nyfiken på att utforska kunskap inom nya områden. Primära arbetsuppgifter: - Svara på inkommande kundsamtal och mejl gällande faktureringsproblem, produktproblem, avtalstecknande, rådgivning, servicefrågor och allmänna kundfrågor. - Upprätthålla en hög professionell standard med kunderna och arbeta för att ge en positiv upplevelse till alla som kontaktar GodEl - Effektivt logga kundinformation i kundhanteringssystemet under och efter varje samtal/ärende. - Hålla dig uppdaterad om produktkunskap, omvärldsfrågor, prisutveckling och bli informerad om eventuella ändringar i GodEls policy. - Påverka GodEls bottenplatta genom att lösa problem och vända frustrerade kunder till återkommande och lojala kunder. - Samarbeta med dina kollegor för att skapa en bra arbetsplats och utveckla vår produkt. Kompetenskrav: - Mycket god svenska och engelska i tal och skrift - Avslutad gymnasieutbildning - 1-3 års tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice - Vana av att arbeta i kundsystem - Officepaketet Meriterande erfarenheter: - Försäljning (starkt meriterande) - Elmarknaden - Administration - Andra språkkunskaper (extra meriterande om du behärskar Arabiska) Färdigheter och personliga egenskaper: - Trivs i telefon med både glada, ledsna och arga kunder. - Kommunikativ - Noggrann - Förmåga att göra flera saker samtidigt (exempelvis informera/prata med kunden samtidigt som du loggar vad ni kommit överens om) - Fungerar bra under stress och förstår att kundservicearbetet i vissa perioder (särskilt kring tex fakturering eller marknadshändelser) kan vara extra intensivt. - Driven och vill utvecklas. - Lägger stor vikt vid att bygga kundrelationer. - Tar ägandeskap för dina uppgifter och sin utveckling. Frågar om hjälp vid behov. - Trivs i team och att samarbetena med kollegor och vill bidra till en tillåtande, omtänksam, nyfiken och handlingskraftig kultur på arbetsplatsen. - Tar självständigt ansvar över ditt eget arbete. Genom att joina The Good Force… - Blir du en del av Sveriges mest snabbväxande elbolag som skänker hela vinsten till världsförbättring. - Får du hänga i The Good Force House, bekvämt beläget i centrala Sundbyberg. - Kommer du att få ta del utav roliga teamsaktiviteter och AWs. - Får du tillhöra ett fantastiskt och familjärt team. - Tar du hand om Sveriges nöjdaste el-kunder (enligt SIFO). - Följer du med på en spännande resa när de vänder upp och ner på elmarknaden. Praktisk information Start: Omgående (Det här ett vikariat till och med augusti 2024, med möjlighet till förlängning på deltid eller heltid.) Omfattning: Heltid. Arbetstider: 8-17 mån-tors 8-16 fredag Plats: Sundbyberg. I den här rekryteringsprocessen samarbetar GodEl med rekryteringsföretaget The Wofi. Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare Linda, [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

7 februari 2024
Sista ansökan:
26 juli 2024
Kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Åseda!

Vi söker dig som vill arbeta med oss på Svea, en härlig arbetsplats med mycket energi. Allt genomsyras av en ”vi-känsla”, där vi alla jobbar tillsammans för att skapa den bästa kundupplevelsen. I rollen möts du av nya frågor och utmaningar varje dag vilket gör att du hela tiden utvecklas. Om du är en serviceinriktad person som vill att din arbetsdag ska innehålla rådgivning, ett högt tempo och mycket dynamik så är detta en perfekt arbetsplats för dig! Om rollen I rollen som Kundtjänstmedarbetare blir du del av ett härligt team på 30 kollegor som dagligen besvarar ett stort antal telefonsamtal från Sveas kunder, gäldenärer och myndigheter. Du kommer att ha telefonen som ditt främsta arbetsverktyg och hantera många inkommande samtal av olika karaktär varje dag. Du kommer bland annat att besvara frågor kring inkasso-, faktura- och parkeringsärenden. Här kommer du arbeta i en händelserik miljö tillsammans med kollegor som har nära till skratt, stöttar och uppmuntrar varandra. Tjänstens omfattning är heltid, kontorstid och på vardagar. Svea sitter i ljusa och moderna lokaler belägna mitt i Åseda nära kommunikation med bussar samt gym som du hinner att besöka på lunchen, eller före/efter jobbet. Restauranger och affär finns i närområdet. Tjänsten avser en tillsvidareanställning på 100 % heltid. Vem är du? Vi söker dig som brinner för att arbeta med kunden i fokus och som har ett genuint intresse för service. Det är viktigt att du snabbt förstår kunden och att du har starka kommunikativa egenskaper i både tal och skrift på svenska och engelska, ytterligare språk är meriterande. Utöver detta ser vi gärna att du: - Motiveras av att fatta egna beslut, är noggrann och gillar att arbeta i ett högt tempo - Har ett stort engagemang, är öppen för förändringar och bidrar med en positiv attityd - Har ett eget driv - Du har god datorvana och känner att du kan lära dig nya system relativt snabbt - Du är en person som vill lära dig allt om finansiella lösningar - Du är prestigelös och kavlar upp armarna när och där det behövs - Arbetar aktivt med att utveckla dina kompetenser och dela kunskap med kollegor - Tar ägarskap och har lätt för att samarbeta med andra Du tycker om att arbeta i ett högt tempo med många kontakter, då du dagligen kommer att besvara och hantera ett stort antal telefonsamtal. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst eller kundservice, men även annan arbetslivserfarenhet och rätt inställning är en bra förutsättning för att ta dig an denna roll. Om oss Svea arbetar ständigt med att vara konkurrenskraftiga och innovativa på finansmarknaden och vår personal uppmuntras att vara nytänkande och att dela med sig av sina tankar och idéer för att bli den perfekta arbetsgivaren samt den givna samarbetspartnern vid finansiella lösningar. Därför behöver vi dig. Tillsammans hjälper vi till att uppfylla våra kunders behov, som förändras hela tiden. Ansökan Vi har tyvärr inte möjlighet att ta emot ansökningar via mail. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att maila rekryterare Fredrika Engelin på [email protected].

7 februari 2024
Sista ansökan:
26 juli 2024
Kundservicemedarbetare till Eurotransport i Kungsängen

Med kunden i fokus har Eurotransport sedan starten 1999, erbjudit fordonstransporter med hög service, flexibilitet och framför allt korrekta leveranstider. Idag jobbar ca 150 personer hos oss, varav 20 personer i administrativa roller. Vårt kundtjänstteam är en del av dessa och de består idag av ett härligt och glatt gäng på fem personer, som underlättar våra kunders vardag med sitt glada humör och fantastiska känsla för service. Nu söker vi nästa servicestjärna till vårt team. Om du är redo att ta på dig en spännande roll där varje dag är unik och där du kan göra skillnad, så är det här jobbet för dig! Som kundtjänstmedarbetare kommer du bland annat att: - Besvara inkommande telefonsamtal och e-post för att ge våra kunder den bästa servicen. - Effektivt hantera bokningar via vår användarvänliga portal. - Ansvara för nyckelhantering och bistå kunder med att erhålla nycklar. - Underhålla nära kontakt med åkare och andra avdelningar för en smidig samordning. Rollen är stationerad i våra fina lokaler i Kungsängen och du rapporterar vill vår kundtjänstchef. För att matcha rollen tror vi att du har gymnasiekompetens inom t.ex. ekonomi eller administration och du har tidigare erfarenhet från en administrativ och serviceinriktad roll. Du behärskar svenska samt engelska i tal och skrift, är en van dator- och systemanvändare samt innehar B-körkort. Vår prioritet är att hitta en person vars personlighet både matchar och kompletterar oss. Vi sätter stort värde på ordning och struktur i vår arbetsmiljö och för att passa denna roll har du ett strukturerat arbetssätt och en god förmåga att lösa problem. Vi uppskattar medarbetare som sprider positivitet och glädje samtidigt som de har en stark känsla för service. Egenskaper som hjälpsamhet, flexibilitet och god ordningsförmåga är också av stor betydelse för oss. Känner du igen dig i beskrivningen ovan så är vi säkra på att du kommer att trivas i vårt trevliga team. Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Du blir rekryterad och anställd direkt av Eurotransport. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Malin Dunder 076777 67 62 och Susanna Haglund 076 221 67 07. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar till tjänsten tas endast emot via annonsen. Välkommen med din ansökan!

7 februari 2024
Sista ansökan:
19 juli 2024
Kundtjänstmedarbetare sökes till Telia

Vi på Sprio söker dig som vill växa inom kundservice. Här kommer du arbeta med att ta inkommande samtal från kunder som har frågor om bland annat appar, smartphones, fiber och mobilabonnemang. Vi värdesätter dina förmågor att identifiera kundens unika behov och erbjuda skräddarsydda lösningar. Genom att använda dina kommunikationsfärdigheter och produktkunskaper kommer du att kunna erbjuda merförsäljning och göra varje kundupplevelse exceptionell. Vi söker dig som: - Brinner för högklassig service - Är engagerad och tycker om att jobba mot högt uppsatta mål - Flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska - Vill jobba med merförsäljning - Har en fullständig gymnasieexamen Vi erbjuder: - En spännande tjänst med garanterade utvecklingsmöjligheter - En ung och modern arbetsmiljö med bland annat eget gym - En fullt betald utbildning i början av din anställning - Lön och förmåner enligt kollektivavtal samt en bonusmodell utan tak - Generösa säljtävlingar Om företaget: - Heltidstjänst på 80-100% - Måndag - Fredag 08:00 - 19:00 - Lördagar 09:00 -18:00 - Jobba efter ett schema - Fina och fräscha lokaler gångavstånd från Solna station Låter detta som en tjänst för dig? Tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag!

5 februari 2024
Sista ansökan:
24 juli 2024
Flera kundtjänstmedarbetare sökes till Telia

Vi på Sprio söker dig som vill växa inom kundservice. Här kommer du arbeta med att ta inkommande samtal från kunder som har frågor om bland annat appar, smartphones, fiber och mobilabonnemang. Vi värdesätter dina förmågor att identifiera kundens unika behov och erbjuda skräddarsydda lösningar. Genom att använda dina kommunikationsfärdigheter och produktkunskaper kommer du att kunna erbjuda merförsäljning och göra varje kundupplevelse exceptionell. Vi söker dig som: - Brinner för högklassig service - Är engagerad och tycker om att jobba mot högt uppsatta mål - Flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska - Vill jobba med merförsäljning Vi erbjuder: - En spännande tjänst med garanterade utvecklingsmöjligheter - En ung och modern arbetsmiljö - En fullt betald utbildning i början av din anställning - Lön och förmåner enligt kollektivavtal samt en bonusmodell utan tak - Generösa säljtävlingar Om företaget: - Heltidstjänst på 80-100% - Måndag - Fredag 08:00 - 19:00 - Lördagar 09:00 -18:00 - Jobba efter ett schema - Fina och fräscha lokaler på Backaplan Låter detta som en tjänst för dig? Tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag!

5 februari 2024
Sista ansökan:
24 juli 2024
Customer Service Support

Vi söker dig som vill ge bästa möjliga service till våra kunder! Drivs du av att hitta lösningar och vill ge kunden det där lilla extra? Då är detta rollen för dig! Vad blir din roll? Du blir en del av vårt Customer Service-team på 16 personer där din huvuduppgift kommer vara att ta emot frågor via samtal och e-post, både från företagskunder och privatpersoner. Genom att ge varje kund den bästa möjliga servicen blir du en viktig länk mellan kunden och företaget! Det är därför viktigt att du behandlar varje ärende noggrant och med hög kvalitet, gärna med glimten i ögat. Vem är du? Vi tror att du är en person som trivs med att hjälpa andra och har god förmåga att ta ansvar! Du tar till dig information snabbt, förstår värdet av bra kundservice och drivs av att hitta lösningar på problem. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta konsulterande och har ett öga för detaljer. Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundsupport och/eller av att arbeta med telefon och mail som verktyg. Flytande svenska och norska i tal och skift samt goda kunskaper i engelska är ett krav. Du är van vid att arbeta med dator och har goda kunskaper i Office-paketet. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. Vi erbjuder Creditsafe är mycket mer än bara en vanlig arbetsplats. Vi erbjuder bland annat träning på arbetstid, ett nyrenoverat kontor, kickoffer och roliga personalfester. Som anställd hos Creditsafe blir du en del av ett framgångsrikt företag där våra passionerade medarbetare är den största framgångsfaktorn! Vi erbjuder dig en stimulerande, öppen och flexibel arbetsplats med kontor i centrala Göteborg. Övrig information - Tillsvidareanställning som föregås av sex månaders provanställning - Arbetet är på heltid - Arbetstid 8-17 - Möjlighet till hemarbete - Fast månadslön - Tillträde enligt överenskommelse Eftersom intervjuer sker löpande hoppas vi att du skickar in din ansökan så snart som möjligt!

5 februari 2024
Sista ansökan:
24 juli 2024
Kundtjänst & Säljare

Vill du bli en del av vårt säljteam? Vi söker nu engagerade och målmedvetna talanger som är redo att ta sin karriär till nya höjder inom försäljning! Bli en del av vårt dynamiska och ambitiösa team där du får möjlighet att utvecklas och göra skillnad. Vi söker dig som är utåtriktad, målmedveten och har stora ambitioner att utvecklas i din karriär. Din passion för kundservice, din förmåga att lösa problem snabbt och effektivt samt din vana att prata i telefon kommer att vara nyckeln till din framgång i rollen som säljare på Work Performance. Tidigare erfarenhet inom en säljroll är meriterande men inget krav. Vi är stolta över att erbjuda helhetslösningar inom ROT- och RUT-branschen över hela Stockholm och Göteborg, och vi letar efter personer med följande egenskaper: - Driven och resultatinriktad - Sprudlande positiv energi och en "ingenting är omöjligt"-attityd - Flexibel och lösningsorienterad På Work Performance får du chansen att bli en del av ett ungt och engagerat säljteam med en fantastisk gemenskap där vi hjälps åt för att nå våra mål och driva varandra framåt. För rätt person finns det enorma möjligheter att utvecklas och klättra inom företaget. Vi värdesätter dina mål, drömmar och visioner och erbjuder en generös grundlön tillsammans med en provision som bygger på en väl uttänkt modell för att ge dig alla möjligheter att lyckas och tjäna en bra lön. Vår marknadsavdelning levererar varma kunder till säljarna varje månad, vilket gör rollen som säljare mycket givande att arbeta med. Krav: - Behärskar svenska och engelska i tal och skrift Jobbtyp: Heltid Lön: 20 000,00kr - 70 000,00kr per månad Arbetstider: - Dag - Kväll - Skiftarbete - Flexibla timmar Är du vår nästa stjärnsäljare? Skicka in din ansökan!

5 februari 2024
Sista ansökan:
24 juli 2024
Hyresgästföreningen söker servicehandläggare - extrapersonal

Hyresgästföreningens nationella medlemscenter ligger i Örebro. Vi är den första ingången vid kontakt med Hyresgästföreningen, och vi administrerar medlemskapet för Hyresgästföreningens över en halv miljon medlemmar. Nu förstärker vi enheten med extrapersonal inför sommaren.  Vi söker dig som är student, eller har en annan huvudsaklig sysselsättning, som vill arbeta heltid hos oss i sommar. Vi ser även gärna att du kan arbeta extra vid behov innan och efter sommarmånaderna. Våra arbetstider är måndag – torsdag 8.15-16.45, samt fredag 7.45-16.15. Uppdraget Hyresgästföreningens medlemscenter tar hand om allt som har med medlemskapet att göra; • Medlemsregistreringar • Betalärenden • Synpunktshantering • Adressändringar • Uppsägningar • Förmånsfrågor Vår huvudsakliga arbetsuppgift är att ha telefonkontakt med medlemmar i dessa frågor, men vi har även kontakt med våra medlemmar via mejl. Kontakterna sker på såväl svenska som engelska. Vi har fastställda mål, rutiner och mallar att följa. Din bakgrund  Kvalifikationer: • Du har god förmåga att kommunicera muntligt och skriftligt både på svenska och engelska. • Du är en van datoranvändare och har kunskaper i Officepaketet. • Du har tidigare erfarenhet av service eller telefoni. Meriterande • Du har tidigare erfarenhet av administration. • Du har tidigare erfarenhet av försäljning. • Du har erfarenhet från föreningsarbete.  Dina egenskaper Arbetet kräver att du är serviceinriktad, har en god människokännedom och är skicklig att kommunicera. Du är flexibel och kan arbeta självständigt men gillar att samarbeta. Hos våra medarbetare värdesätter vi en demokratisk värdegrund. Att arbeta hos oss Mångfald och en humanistisk grundsyn är viktiga värden i vår organisation och en självklarhet för oss alla som arbetar här. Hos oss möts du av engagerade och trevliga kollegor och kommer till en arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter och bra anställningsvillkor. Vi har tex kollektivavtal och friskvårdsbidrag. Hos oss är varje medarbetare viktig för hyresgästerna varje dag. Vid några tillfällen per år skapar vi extra energi och engagemang genom att arbeta tillsammans med samma fokusfråga oavsett vilken roll vi har till vardags. Då pratar vi med hyresgästerna om exempelvis tryggheten i kvarteret. På vår webbplats kan du läsa mer. Rekrytering kommer att ske löpande under våren. Välkommen med din ansökan redan idag, då rekryteringen kan komma att avslutas tidigare. Vi använder oss utav arbetsprover i rekryteringsprocessen. Har du frågor är du varmt välkommen att ringa gruppchef Andrea Smedberg, telefon 010-45 911 33. Våra fackliga representanter är Josefin Moback för SACO, telefon 010-45 911 43, och Björn Johansson för Handels, telefon 010-45 926 24. Hyresgästföreningen är en modern och stark folkrörelse med över en halv miljon medlemmar, 9 000 förtroendevalda och 850 anställda över hela Sverige. Vi driver bostadsfrågor i både stort och smått - allt från omfattande lagförändringar till den lilla lekplatsen på gården som behöver rustas upp. Vi arbetar för ett samhälle där alla ska ha rätt att bo, råd att bo och ha inflytande över sitt boende.  På det sättet deltar vi i samhällsutvecklingen, driver på och tar ansvar för den. Hos oss får du möjlighet att vara med och påverka!

5 februari 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Karriärstart inom kundservice efter studenten?

Tar du studenten i sommar och är sugen på att kickstarta din yrkesresa inom kundservice? På Xzakt letar vi efter engagerade och drivna individer som precis har tagit studenten och är redo att inleda sin karriär inom kundtjänst. Hos oss får du inte bara ett jobb, utan en unik möjlighet att växa och utvecklas i en stöttande miljö. Vi samarbetar med några av Sveriges mest framstående varumärken inom områden som e-handel, resebranschen, telekom med mera. Som kundservicehandläggare innebär ditt arbete att ta emot inkommande samtal, chatta och hantera mejl för att assistera kunder i diverse ärenden. Du har ansvaret för att ta kontroll över våra kunders ärenden och lösa dem på bästa möjliga sätt, allt med fokus på effektivitet, service och kvalitet. Vi strävar efter att våra kunder alltid ska uppleva ett trevligt, professionellt bemötande samt snabb service. Varför Xzakt? - Stödjande miljö: Hos oss blir du en del av en teamkultur där vi stöttar varandra. Vi värdesätter gemenskap och strävar efter att skapa en positiv arbetsplats. - 🚀 Utveckling: Vi erbjuder utbildning och utveckling för att hjälpa dig växa i din roll och klättra på karriärstegen. - Bonusmodell utöver ordinarie lön, som är kopplad till din insats och dina resultat. - 🌿 Friskvårdsbidrag 1500kr. - 🤝 En trygg anställning med kollektivavtal tillsammans med fackföreningen UNIONEN och Almega. - 🎉 Ett brett kollegialt nätverk i ett större företag som ändå har kvar en hög familjär känsla där vi tar oss tid att också ha roligt tillsammans genom vår trivselkommité med till exempel padel-kvällar, årlig jul och vårfest, after works med mer. - Bonussystem för att rekrytera nya medarbetare. De medarbetare som hjälper till med tips som leder till anställning kan tjäna upp till 3000 kr extra på lönen. Vi letar efter dig som: - Har en genuin passion för service och att hjälpa andra. - Tar studenten och är redo för ditt första professionella steg. - Visar ett långsiktigt engagemang och en vilja att ständigt utvecklas. Kvalifikationer: - Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad). - Uppskattar kundkontakt och får energi av att kommunicera med människor. - Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. - Besitter god datorvana. - Rent brottsregister. Meriterande: - Erfarenhet av serviceyrken, försäljning och kundkontakt. - Har tidigare arbetat mot tydliga uppsatta mål. - Är problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad. Timlön under 24 år: 120,25 kr/h + OB-tillägg enligt kollektivavtal. Vi slopar traditionella CVn för att ge dig en rättvis chans att låta din personlighet och ditt potential lysa! Genom att använda oss av urvalsfrågor vill vi lyfta fram dina unika färdigheter, driv och vilja att växa. Vi bryr oss mindre om formella dokument och mer om dig. Vi ser fram emot att välkomna dig till Xzakt och vara en del av din framgångsresa. Ansök redan idag för att bli en del av Xzakt-teamet i sommar!

5 februari 2024
Sista ansökan:
24 juli 2024
Kundtjänstmedarbetare för en av världens största streaminstjänster!

Vi söker nu nya drivna kundtjänstmedarbetare för ett globalt varumärke . Om du är en fena på kundbemötande och älskar att ge god service och bidra till en god arbetsmiljö, då är detta ett jobb för dig! OM TJÄNSTEN SOM KUNDTJÄNSTMEDARBETARE Ditt arbete består av att ge kunderna bästa tänkbara support och service via telefon, mail och sociala medier. Du kommer aktivt lyssna in vad kunden behöver hjälp med, felsöka åt kundens vägnar och lösa kundens problem efter bästa förmåga. Du ska trivas med att jobba självständigt och ta egna initiativ. För att klara rollen behöver du ha goda kunskaper i engelska i både tal och skrift, eftersom en stor del av den interna kommunikationen är på engelska. VI SÖKER DIG SOM har en mycket god social och verbal förmåga, uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är proaktiv till naturen, brinner för service och är lyhörd för kundens behov. har därför en positiv attityd, lätt att lära dig nya saker, är lösningsorienterad och har inga problem för att anpassa dig till nya situationer. Du bör kunna hålla många bollar i luften då det är stor variation på vad våra kunder behöver hjälp med. Kvalifikationer: - God datorvana samt goda kunskaper i MS Office. - Goda språkkunskaper i svenska, muntliga såväl som skriftliga - Goda språkkunskaper i engelska, muntliga såväl som skriftliga Meriterande: - Tekniska färdigheter/intresse - Erfarenhet av serviceyrken - Och självklart ett intresse för film och serier du kan briljera i VAD VI KAN ERBJUDA DIG? En grupp fantastiska kollegor En bekväm arbetsmiljö och stöd från hela arbetskollektivet Betald utbildning Möjlighet till bonus 🏻 Kollektivavtal är för oss en självklarhet, du ska känna dig trygg i din anställning(läs mer här (https://www.unionen.se/kollektivavtal/almega-tjansteforetagen-callcontactcenter-och-marknadsundersokningsforetag)). START: 2024-03-18 PLACERINGSORT: Hemifrån från din folkbokförda adress i Sverige (Uppdraget har kontor i Stockholm, Solna) ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, tidsbegränsad anställning på 6 månader med slutdatum den 1/9. ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna: Måndag-Söndag 08:00-24:00. LÖN: Enligt kollektivavtal med Unionen med möjlighet till bonus. SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-03-11 Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, vars kontaktuppgifter du finner längst ned i annonsen. Vi ser fram emot din ansökan! 😍 We are proudly one team, one company. We are committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws. Swedish

2 februari 2024
Sista ansökan:
21 juli 2024