Finsktalande Customer Advisor till Personal Loans på Deltid hos Nordax!

Om rollen Personal Loans, en viktig del av Customer Operations på Nordax, arbetar dedikerat för att förbättra kundernas privatekonomi och skapa positiva upplevelser. Det finska teamet på Personal Loans är nära sammanlänkat och strävar gemensamma mål, både som team och individuellt. Vi söker nu Customer Advisors för olika områden inom Personal Loans. Som Customer Advisor kommer du alltid att arbeta med telefonen som ditt främsta arbetsverktyg, hantera både inkommande och utgående samtal med Nordax befintliga och potentiella kunder. Du kommer att stödja kunder med en mängd olika ärenden, inklusive fakturainformation, låneansökningar, tilläggslån, försäkringshantering och mer. Även om en del administrativa uppgifter och chattkontakt förekommer, är rollen huvudsakligen telefonbaserad. Därför söker vi dig som trivs med att kommunicera med kunder och som ser varje samtal som en möjlighet att hjälpa till! Introduktion När du påbörjar denna tjänst genomgår du en intensivutbildning på 3-4 veckor på heltid på kontoret. Det är viktigt att delta i utbildningen så mycket som möjligt för att du ska kunna få de bästa förutsättningarna och en effektiv inlärning. Om dig För att passa in i rollen ser vi att du är kommunikativ och kundfokuserad, flexibel och anpassningsbar samt resultat-och lösningsorienterad. Utöver dina personliga egenskaper söker vi dig som: - Kan arbeta deltid under minst 1-2 år och har en annan huvudsaklig sysselsättning. - Behärskar finska och svenska i både i tal och skrift. - Har erfarenhet av service, gärna från roller inom butik, restaurang, resebranschen, telefon eller försäljning. - Har ett genuint intresse för att hjälpa kunder och uppnå försäljningsmål. Välkommen med din ansökan! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta [email protected]

14 mars 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Finsktalande Customer Advisors till Deposit & Personal Loans hos Nordax!

Just nu hjälper vi Nordax Bank att hitta Finsktalande Customer Advisors till teamen Deposit och Personal Loans Finland. Personal Loans Finland Vi letar efter Customer Advisors för olika delar av Personal Loans. Som Customer Advisor kommer du att arbeta aktivt med telefonen för att hantera både in- och utgående samtal med Nordax befintliga och potentiella kunder. Din roll innebär att assistera kunder med olika ärenden såsom fakturafrågor, ansökningar om lån, tilläggslån, kontrollera ansökningsstatus, hantera försäkringsfrågor i dialog med kund, samt granska och behandla inkomna dokument och mycket mer. Utöver detta förekommer visst administrativt arbete och chattkontakt. Däremot är rollen främst telefonbaserad och därav söker vi dig som trivs med att prata med kunder och som ser varje samtal som en möjlighet att hjälpa! Deposit På Deposit är du en del av ett erfaret team som fokuserar på att hantera sparprodukter för den finska, norska och svenska marknaden. Rollen innebär att guida kunder genom hela sparresan, från administration till kundtjänst, vilket inkluderar hantering av sparkontoansökningar, hantering av fullmakter, byte av utbetalningskonton samt avslut av sparkonton. Du förväntas även bidra med egna idéer och driva förbättringar. Huvudsakligen innebär rollen att hantera kundkontakt via chatt, e-post och telefon angående sparkonton och att stödja kollegor vid behov. Du kan också förvänta dig att delta i projekt och bidra med förslag för effektiviseringar. Om dig För att passa in i någon utav dessa roller ser vi att du är kommunikativ och kundfokuserad, flexibel samt resultat- och lösningsorienterad. Utöver dina personliga egenskaper söker vi dig som: - Talar och skriver obehindrat på svenska och finska. För Deposit-teamet krävs även engelska. - Har arbetat serviceinriktat i tidigare roller, gärna över telefon och på den finska marknaden. - Har god dator- och systemvana eller har arbetat administrativt i en tidigare roll. - Har ett intresse att hjälpa kunder i en serviceorienterad roll inkluderad försäljningsmål. Vi ser det som mycket positivt om du har ett starkt intresse för finans- och bankbranschen. Det är även meriterande om du har tidigare erfarenhet inom bank/finans. Välkommen med din ansökan! Denna rekrytering kommer att hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected]

14 mars 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Customer Service Team Lead

Din roll Vi söker en Customer Service Teamlead för vår kunds räkning. I rollen kommer du ansvara för att leda teamet inom kundservice. Du coachar och säkerställer att ditt team håller högkvalitet service till kunderna. Du arbetar dessutom operativt med kundtjänst. Uppdraget är ett konsultuppdrag på 6 månader med mycket goda chanser till förlängning. Du rapporterar till Kundservicechefen och de har sitt kontor beläget i Stockholm. Huvudsakliga arbetsuppgifter - Leda teamet mot uppsatta mål - Stödja teamet vid kundärenden - Samarbeta med andra avdelningar för att effektivisera processerna - Genomföra kvalitetskontroller för att säkerställa en hög servicekvalitet - Arbeta operativt med kundtjänst Din profil Vi söker dig som har flera års erfarenhet inom kundservice och meriterande ifall du haft en ledande roll. Du behärskar svenska och engelska vad gäller tal och skrift. Vi ser även att du har god telefon- och datorvana då det är redskap du använder i ditt dagliga arbete. Som person ser vi att du är stresstålig och gillar problemlösning. Du är lösningsorienterad och har en god kommunikationsförmåga. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar kunden med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46704629320. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

14 mars 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Säljande kundservicemedarbetare

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group (https://respondagroup.se/) och läs mer om oss. Vad erbjuder vi? Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och fartfyllt team som brinner för kundservice. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. Som Säljande Kundservicemedarbetare kommer du att vara en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass, samtidigt som du erbjuds: - Ett stimulerande arbete i ett öppet kontorslandskap där trivsel och gemenskap står i centrum - Utbildningar och möjligheter till personlig samt professionell utveckling. - En engagerad och erfaren Team Manager - Roliga aktiviteter så som tävlingar, fika, after works med mer Om tjänsten I rollen som kundservicemedarbetare utgår du från vårt fina kontor på Frösön. Du kommer tillhöra ett fartfyllt team som leds av en engagerad och erfaren ledare. Tjänsten inleds med en introduktion där du får en genomgång av kunden och våra interna system för att sedan självständigt arbeta med inkommande samtal. Arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:00-18:00. Startdatum för tjänsten är 22 eller 29 april. Dina arbetsuppgifter: Du arbetar med inkommande samtal och besvarar frågor från privatpersoner rörande elavtal, fakturafrågor med mer. Du kommer arbeta mot uppsatta mål och följas upp av din ledare löpande för att du på bästa sätt ska utvecklas i tjänsten. På de inkommande samtalen du har så förväntas du arbeta med försäljning och genomföra god kundservice. Din profil För att trivas och lyckas i rollen som Säljande Kundservicemedarbetare ser vi att du: - Har ett stort intresse för kundservice - Har en stark samarbetsförmåga och trivs med att arbeta tillsammans med andra för att uppnå gemensamma samt individuella mål. - Är punktlig och ansvarstagande med förmågan att organisera och prioritera ditt arbete effektivt. - Innehar en noggrannhet i ditt arbetsutförande med ett öga för kvalitet. - Har erfarenhet av kundservice eller försäljning - Är flytande i svenska i både tal och skrift och har goda kunskaper i engelska Anställningsform och kontakt Startdatum för tjänsterna är i april och du kommer inleda din anställning med en behovsanställning som senare kan övergå i en långsiktig anställningsform hos oss. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

14 mars 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Kundservicemedarbetare till Arlanda express!

Vill du följa med på Arlanda express transformationsresa med målet att vara det mest innovativa företaget inom resebranschen med kunden i centrum? Utöver att Arlanda express erbjuder en snabb, säker och miljövänlig resa mellan Stockholm Central och Arlanda Flygplats är de även Sveriges punktligaste järnvägsföretag! De är mångfaldigt prisbelönta för sin service, höga kundnöjdhet, mångfald och design. De strävar alltid efter att både kunder och kollegor ska starta och sluta sin dag på topp! Letar du efter ett innovativt och hållbart företag att utvecklas inom? Då kan detta vara tjänsten för dig! OM FÖRETAGET Arlanda express ägs och drivs av A-Train AB. När banan stod klar hösten 1999 överlämnades anläggningen till staten. I gengäld leasar nu A-Train AB tillbaka Arlandabanan med en exklusiv koncession, dvs. rätten att köra tågtrafiken fram till år 2050, och verksamheten drivs helt och hållet på marknadsmässig grund. OM TJÄNSTEN Nu söker Workz en Customer Service Specialist till Arlanda express. Idag består kundserviceteamet av tre härliga medarbetare, som tillsammans jobbar tätt och ansvarar gemensamt för att leverera en kundservice i världsklass! Arbetsuppgifterna är varierande och består bland annat av kundsupport, reklamationsärenden, receptionsarbete samt hantering av telefonväxeln. Du agerar spindeln i nätet och kommer tillsammans med ditt team att fördela och prioritera det dagliga arbetet. Supporten sker främst via telefon, mejl och sociala medier. Du kommer även vara behjälplig med att ta emot besökare, göra beställningar, hantera bunt-/ och gruppbiljetter samt posthantering. Arlanda Express har sitt kontor i inbjudande lokaler, mitt i centrala Stockholm. VEM ÄR DU? För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du har en stor passion för att hjälpa och vägleda kunder. Du är en glädjespridare med en positiv inställning som besitter en god kommunikativ förmåga. Du har en fallenhet för att lösa problem och ha många bollar i luften, där du bibehåller fokus. Då rollen innebär mycket samarbete är du en lagspelare som ser värdet i att samarbeta. Vidare besitter du en personlig integritet där ärlighet, uppriktighet och pålitlighet kommer naturligt för dig. VI SÖKER DIG SOM - Har en fullständig gymnasieutbildning - Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska - Har en god datorvana; systemkänsla och är en van användare av Office-paketet - Har erfarenhet av att arbeta med service i tjänsteföretag PRAKTISK INFORMATION Start: Omgående Omfattning: Heltid, 12-månaders vikariat med chans till förlängning. Lön: Enligt överenskommelse och kollektivavtal Placering: Stockholm Arbetstider: Måndag - fredag 08:00 - 17:00 VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad operativ chef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz! ANSÖKAN Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]

14 mars 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Monitoring officer till SEB kort!

Vi är en stor organisation med många områden där medarbetare kan driva eller stödja vår kärnverksamhet. Om du är drivs av ett ständigt lärande, trivs med att samarbeta och strävar efter att göra en positiv inverkan i samhället, då kan du hitta möjligheter till en lång och stimulerande karriär hos oss. Är du redo att bli en del av SEB och bidra till vår gemensamma framgång? Om rollen Är du analytisk, brinner för service och gillar att den ena dagen inte är den andra lik? Då har du hittat rätt! I rollen ingår det att noggrant övervaka och analysera transaktioner och beteendemönster för att identifiera och förebygga bedrägerier samt kortmissbruk. Det innebär även att vara beredd att hantera inkommande spärrsamtal utanför ordinarie arbetstid. Vidare ingår det att utföra övervakning och analys i system för att upptäcka avvikande mönster i kunders korttransaktioner och vid behov vidta åtgärder direkt eller eskalera ärenden till andra avdelningar för ytterligare hantering. Teamet du kommer jobba i består idag av ca 20 personer, vi arbetar med ett rullande schema och arbetsuppgifterna varierar från pass till pass. Vi är på plats dygnet runt för att hjälpa och kontakta våra nordiska kunder som misstänks ha blivit utsatta för bedrägerier. Vi söker därför dig som vill ha ett fartfyllt och varierat jobb och gärna kan jobba både dagtid, helger och kvällar. Jobbet kräver att du har möjlighet och trivs i att jobba både dag, kväll och helg (nattpass kan förekomma). Vem är du Vi söker dig som är nyfiken, analytisk och har en flexibel inställning. Vi tror att du naturligt har både en förmåga för djupgående analys och för att tillhandahålla en utmärkt service. Som en skicklig lagspelare trivs du i en miljö där kundbemötande är i fokus. Dessutom ser du förändringar som spännande möjligheter och är entusiastisk över att vara en del av SEB:s pågående digitala omställning. Vi ser gärna att du: - Har en eftergymnasial utbildning/akademisk examen och/eller relevant arbetslivserfarenhet - Har en bakgrund inom betalning och -kreditkort och/eller har arbetat preventivt med bedrägerier tidigare. - Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska (meriterande om du har kunskaper i övriga nordiska språk) Praktisk information: Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, med inledande provanställning Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Stjärntorget 4, Solna 169 79 Arbetstider: Varierande arbetstider Tack för att du överväger att bli en del av SEB kort. Om du vill lära dig mer om oss på Workz och hur vi skapar meningsfulla arbetsmöjligheter, besök vår webbplats här. För frågor om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected].

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Customer Support Representative

About us Soundtrack Your Brand is a B2B scale-up company providing music streaming services for businesses. We serve small customers like the café around the corner, and much bigger brands like McDonald's, Toni & Guy and TAG Heuer. On the inside, we're a bunch of talented, motivated and humble designers, engineers and music experts. We believe in product-led growth (https://openviewpartners.com/product-led-growth/), where the product is the primary driver of customer acquisition, conversion and expansion. The role We're looking for a Customer Support Representative to join the Customer Support team at Soundtrack. As part of our team, you'll be our customers' trusty sidekick helping out with everything from getting started with our service to troubleshooting technical issues, handling payments, music questions, and more. We're a tight-knit team that works cross-functionally, has a lot of fun, and supports each other daily. We want you to feel excited about growing with us, so we're offering a role that encourages your eagerness to learn and develop your skills. Responsibilities - Giving first-class service and support to our customers over email and chat - Troubleshooting, problem-solving, and educating our customers from all over the world - Updating support articles, tutorials, and other material that we use to support our customers daily - Being the voice of the customer internally to ensure that the feedback we collect gets through to the impacted teams - Collaborate with colleagues from other teams to ensure that we provide our customers with an excellent experience About you Are you a passionate, customer-focused superstar? Do you love making people's day and solving their problems? Well then, you might be just the right fit for our team! You know the value of structure and thrive in a fast-paced environment where you can put your organizational skills to the test. And, you're not afraid to be a true team player, because you know that together we can accomplish anything. Fluency in English is a must, but we're also looking for a person who's really good at expressing themselves in written communication and genuinely cares about making sure our customers get the help they need. Employee benefits - You have the freedom to decide where you work the best with our Work From Anywhere program - Flexible working hours - Laptop and mobile phone of your choice with included cellular subscription. - Generous pension plan - Yearly budget for health, wellness, and personal development - Opportunity to affect how we are working and day-to-day routines - Regular social activities such as team events, meet-ups, after works and off-sites - Daily breakfast served at the office If you have any questions about the position or need to reach out, get in touch with Sabina Täck at [email protected].

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
SEB Kort söker kundservicemedarbetare - Vill du arbeta med norska kunder?

Brinner du för att nå resultat, är duktig på att hantera press och samtidigt värderar stabilitet? Då kanske du är vår nästa servicestjärna eftersom vi nu letar efter fler härliga kollegor till kundserviceteamet på SEB Kort! Här jobbar medarbetare som brinner för att ge service i världsklass och som älskar att hjälpa SEB:s kunder runt om Skandinavien! Du välkomnas till SEB:s huvudkontor i Arenastaden Solna, där du möts av känd konst hängandes längst väggarna och en alldeles egen barista som står redo med morgonkaffet! OM SEB Since our start 160 years ago, SEB has been guided by a strong belief that entrepreneurial thinkers combined with innovative companies are needed to create a better world. We are here to enable them to achieve their ambitions and succeed in both good and difficult times. We are the business engine of the bank, providing the financial expertise our organizational and private customers rely on. We do so with focus on our customers' needs, commitment to quality and trust, and an entrepreneurial mindset to continually improve our services. Read more: https://sebgroup.com/ OM TJÄNSTEN SEB Kort finns representerade i alla nordiska länder. De arbetar med en mängd olika varumärken såsom deras egna; SEB, Eurocard och Diners club samt en mängd olika co-brand partners. Deras kortkunder finns i båda segmenten privat och företag. Via SEBs olika kanaler; telefon, mail, och Facebook, har de över en miljon kundinteraktioner varje år. I vart och ett av dessa kundmöten är det möjligt att göra skillnad. Av den anledningen är SEBs allra viktigaste mål att leverera service i världsklass. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du bli en del av ett fantastiskt team som hanterar SEB Korts produkter och tjänster. Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer vara kundsupport via mail och telefon som främst inkommer från vårt grannland Norge. Mer specifikt kommer du hjälpa kunderna med frågor som rör bland annat fakturor, transaktioner, reklamationer, krediter, räntor samt guida dem i SEBs olika digitala kanaler med målet att alltid ge bästa tänkbara service till kunden. VEM ÄR DU? För att lyckas i den här rollen krävs ett stort serviceengagemang med en drivkraft av att nå mål och resultat. Du brinner för att ge service på en hög nivå och har ett professionellt bemötande gentemot kund. Vi ser även att du tycker om att samarbeta med andra eftersom arbetet innebär mycket personlig kontakt med såväl kunder som kollegor. SEB arbetar med en stor bredd av produkter inom en föränderlig bransch och vi ser därför gärna att du trivs med att ständigt lära dig nya saker och att driva din egen kompetensutveckling. Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer vara kundsupport via mail och telefon som främst inkommer från vårt grannland Norge. Mer specifikt kommer du hjälpa kunderna med frågor som rör bland annat fakturor, transaktioner, reklamationer, krediter, räntor samt guida dem i SEBs olika digitala kanaler med målet att alltid ge bästa tänkbara service till kunden. Vidare ser vi gärna att du har: - En gymnasial utbildning - Några års arbetslivserfarenhet - Erfarenhet av kundservice eller annan service/säljroll - Talar och skriva obehindrat på svenska och engelska. - Har erfarenhet att jobba mot norska kunder och/eller är öppen för att jobba mot den norska marknaden PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: Workz Uppdragsgivare: SEB Kort Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Stjärntorget 4, Solna Arbetstider: Kontorstider VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sida fullt ut i din utveckling. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad operativ chef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz! ANSÖKAN Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mejl direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Dansktalande Techsupport till Nordic Infucare

Om bolaget För vår kund NordicInfu Cares räkning ska vi nu tillsätta en teknisk supportmedarbetare. Nordic Infucare grundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. NordicInfu Care AB är ett stort växande bolag som finns i hela Norden och omsätter över 1 miljard SEK. Bolaget har idag 120 anställda i de nordiska länderna. NordicInfu Care tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster som underlättar behandling med läkemedel i hemmiljö på den nordiska marknaden. De arbetar inom fyra områden, Diabetes, Parkinson, Immunologi och PAH. Läs gärna mer på hemsidan http://www.infucare.se/. Om tjänsten Den tekniska supporten behöver nu utöka sin personalstyrka ytterligare och du kommer att tillhöra avdelningen Customer Experience. I rollen som dansktalande supportmedarbetare kommer du att supportera patienter och samarbetspartners som använder Nordicinfu Cares medicintekniska hjälpmedel inom diabetes. Du kommer även att ansvara för reklamationer och vara behjälplig i tekniska supportfrågor samt att arbeta proaktivt med användarna. Tjänsten inkluderar breda kontaktytor både internt och externt gällande bolagets produkter samt att svara på eventuella frågor. Ärenden tar du emot både genom telefon, mejl och webformulär. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av: Supportera användare och samarbetspartners gällande medicinskteknisk utrustning via mejl och telefon. Orderhantering. Ansvara för hela reklamationsflödet. Möjligheter Detta är en möjlighet för dig som trivs i en föränderlig miljö där du kan vara med och påverka. Vill du vara med och göra skillnad genom att hjälpa andra människor och vill utvecklas och utmanas tillsammans med trevliga kollegor är detta en chans du inte får missa! Om dig Vi ser att du tidigare arbetat i någon typ av servicefunktion och har telefonvana/datorvana. Du har ett tekniskt intresse och en god förmåga att guida dina kunder på ett pedagogiskt sätt. Du kommer att ha daglig kontakt med användare så din känsla för att göra det lilla extra är mycket viktig. Du är kommunikativ och mån om ett gott samarbete. Vidare tror vi att du är lösningsorienterad och ser positivt på de utmaningar du stöter på. Du talar och skriver obehindrat på danska då du kommer att arbeta mot danska kunder. Kvalifikationer För att trivas i rollen har du goda datakunskaper, det är en fördel om du har arbetet i Google Suite, Salesforce och Navision. Det är även viktigt att du är prestigelös, driven, lösningsorienterad och bidrar med din kompetens/erfarenhet och positiva energi till övriga i teamet. Erfarenhet från en servicefunktion med telefonen som sitt främsta arbetsverktyg. Har god systemvana. Flytande danska, samt svenska och engelska i tal samt skrift. Vi ser det som mycket meriterande om du tidigare har erfarenhet i från Medtech branschen eller erfarenhet ifrån vården. Det är starkt meriterande om du har kunskap om typ 1 diabetes och om du talar flera nordiska språk. Tillträde, omfattning och anställning Uppdraget är på heltid med arbetstider måndag till fredag 08-17. Kontoret ligger i mycket ljusa och fräscha lokaler centralt i Alvik. Detta är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader där du är anställd av Hero med chans till övertag. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt men tar hänsyn till eventuell uppsägningstid. Hur söker du? Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Cecilia Enfors på [email protected]. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! We are heart working” Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

13 mars 2024
Sista ansökan:
17 augusti 2024
Norsktalende personer til SEB Kort!

Brenner du for å oppnå resultater, er flink til å håndtere press og samtidig verdsetter stabilitet? Da kan du være vår neste servicestjerne, da vi nå søker etter flere fantastiske kollegaer til kundeserviceteamet på SEB Kort! Her jobber ansatte som brenner for å levere førsteklasses service og elsker å hjelpe SEBs kunder rundt om i Skandinavia! Du vil bli ønsket velkommen til SEBs hovedkontor i Arenastaden, Solna, hvor du blir møtt av kjent kunst på veggene og din egen barista som står klar med morgenkaffen! OM SEB Siden vår oppstart for 160 år siden har SEB blitt ledet av en sterk tro på at entreprenørielle tenkere kombinert med innovative selskaper er nødvendig for å skape en bedre verden. Vi er her for å hjelpe dem med å oppnå sine ambisjoner og lykkes både i gode og vanskelige tider. Vi er bankens drivkraft, og gir den økonomiske ekspertisen våre organisasjons- og privatkunder stoler på. Vi gjør dette med fokus på kundenes behov, forpliktelse til kvalitet og tillit, og en entreprenøriell tankegang for å kontinuerlig forbedre våre tjenester. Les mer: https://sebgroup.com/ OM STILLINGEN SEB Kort er til stede i alle de nordiske landene. De jobber med en rekke ulike merker, inkludert deres egne - SEB, Eurocard og Diners Club - samt ulike samarbeidspartnere. Kortkundene deres er både privatpersoner og bedrifter. Gjennom SEBs ulike kanaler - telefon, e-post og Facebook - har de over en million kundekontakter hvert år. I hvert eneste av disse kundemøtene er det muligheter for å gjøre en forskjell. Av den grunn er SEBs aller viktigste mål å levere førsteklasses service. I rollen som kundeservicemedarbeider blir du en del av et fantastisk team som håndterer SEB Korts produkter og tjenester. Ditt hovedansvarsområde vil være kundestøtte via e-post og telefon, primært fra vårt naboland Norge. Mer spesifikt vil du hjelpe kundene med spørsmål om blant annet fakturering, transaksjoner, reklamasjoner, kreditter, renter og veilede dem i SEBs ulike digitale kanaler, med mål om å alltid gi best mulig service til kunden. HVEM ER DU? For å lykkes i denne rollen kreves det stor serviceengasjement og en drivkraft for å nå mål og resultater. Du brenner for å gi service på høyeste nivå og har en profesjonell tilnærming til kundene. Vi ser også etter at du liker å samarbeide med andre, da arbeidet innebærer mye personlig kontakt med både kunder og kolleger. SEB arbeider med et bredt spekter av produkter i en stadig skiftende bransje, og vi setter derfor pris på at du trives med å stadig lære nye ting og drive din egen kompetanseutvikling. Du vil tilhøre et stort kundeserviceteam som håndterer norske kunder. Vi ser gjerne at du har: - Videregående skoleutdanning - Noen års arbeidserfaring - Erfaring innen kundeservice eller annen service-/salgsrolle - Flytende muntlig og skriftlig kompetanse i norsk og engelsk, og forståelse for svensk PRAKTISK INFORMASJON Arbeidsgiver: Workz Oppdragsgiver: SEB Kort Stillingsomfang: Heltid, fast ansettelse med prøvetid Lønn: Individuell lønnsfastsettelse, tariffavtale gjelder Arbeidssted: Stjärntorget 4, Solna Arbeidstider: Kontortid VI TILBYR DEG Workz er spesialister på kundeservice. Hos Workz gir vi deg grundig opplæring og trening innen service og kundehåndtering. Når du er ferdig, blir du en sertifisert kundeservicemedarbeider. Hvordan du utvikler karrieren din hos oss, avhenger kun av dine egne ambisjoner. Vi støtter deg fullt ut og er med deg på din vei til utvikling. Vårt tilbud til deg som ansatt hos Workz inkluderer tariffavtalevilkår og en dedikert konsulentleder som gir opplæring og alltid er tilgjengelig for å hjelpe deg. Velkommen til Workz! SØKNAD Vi gjennomfører tester som første trinn i rekrutteringsprosessen. Testen sendes til din e-post umiddelbart etter at du har søkt, og den må fullføres for å bli en aktuell kandidat. Ta gjerne en titt på filmen om vår rekrutteringsprosess. Kontakt: Hvis du har spørsmål, kan du kontakte vårt rekrutteringsteam på [email protected]

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024