Vill du vara den som gör skillnad på SGS Analytics? Som kundsupportkoordinator blir du central i att knyta samman våra kunder med vår verksamhet. Om du är en flexibel problemlösare med ett brinnande intresse för kundservice, ser vi fram emot att höra från dig! Om SGS Analytics SGS Analytics Sweden AB är en del av SGS Group, en global ledare inom laboratorietjänster för medicinska, miljö- och livsmedelsanalyser. Med en stark närvaro i Sverige, inklusive huvudkontor i Linköping och kontor i flera större städer, erbjuder vi högkvalitativa analyser och insikter med fokus på kvalitet och hållbarhet. Vi erbjuderVi erbjuder dig en spännande möjlighet att utvecklas med oss på SGS Analytics, affärsområde Industries & Environmental (I&E). Du får en omfattande utbildning via Workz, kombinerat med en strukturerad onboarding och intern utbildning hos SGS Analytics. Det ger dig en stark grund för att lyckas i rollen. Du blir en del av ett positivt och stöttande team där vi tillsammans strävar efter framgång. För rätt person finns det goda chanser till förlängning och utveckling inom företaget. Vi är måna om att skapa en arbetsmiljö där du kan växa och trivas långsiktigt. Om rollen Som kundsupportkoordinator kommer du att vara en central länk mellan kund, marknad och produktion, med ansvar för att guida och hantera kundens resa från beställning till faktura. Du ser till att kundens processer uppfyller våra kvalitetskrav och bygger starka kundrelationer genom smidig kommunikation och effektiv ärendehantering. Du stödjer kunder via våra etablerade kommunikationskanaler och fungerar som en viktig kontakt mellan produktion, försäljning och kund. I denna roll kommer du att: Förbereda och anpassa kundens processer för att säkerställa kvalitet Stötta kunder med användarsupport inom alla våra kundsegment Hantera betalningsuppföljning och lösa eventuella avvikelser Ansvara för att välkomna besökare och bemanna receptionen under öppettider Arbeta i ett engagerat team i Sverige, Danmark och Norge. Vi söker dig: Vi söker dig som trivs med att hjälpa andra och har lätt för att kommunicera både med kunder och internt. Du är positiv och flexibel, anpassar dig snabbt till förändringar och hanterar deras konsekvenser effektivt. Du uttrycker dig klart och korrekt i både tal och skrift och följer rutiner för dokumentation. Du arbetar självständigt, är strukturerad och kan hantera stress samtidigt som du prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt. Vi ser också att du har: En fullständig gymnasial utbildning, gärna med naturvetenskaplig inriktning. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Kunskaper i Microsoft Office. Det är meriterande om du har erfarenhet av ärendehanteringssystem, en högskoleutbildning inom kemi och miljö, eller erfarenhet från liknande roller eller branscher. Erfarenhet av analytiskt arbete eller laborativt arbete är också en fördel. Vidare är det meriterande om du har arbetat inom service, försäljning eller kundkontakt. Vi ser fram emot att se hur du kan stärka vårt team! Praktisk information Uppdragsgivare: SGS Analytics Start: Omgående Placering: Linköping Omfattning: Tidsbegränsad anställning på heltid, med goda chanser till förlängning. Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected] Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din e-post direkt efter ansökan och behöver slutföras för att bli en aktuell kandidat
Bonnier News verksamhet står aldrig still. Det händer alltid mycket hos oss och vi växer snabbt. Nu utökar vi vår organisation med fler kundservicemedarbetare till vårt kontor i Örebro. Har du tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning och söker ett omväxlande arbete i en positiv och utvecklande miljö ska du definitivt läsa vidare. Som Nordens största medieföretag hjälper Bonnier News medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till kundserviceansvarig i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans. Om oss Våra kunder prenumererar på någon av Bonnier News titlar som t.ex. Expressen, Dagens Nyheter, Nerikes Allehanda och Dagens Industri. I din roll som kundservicemedarbetare supporterar du frågor kring betalningar, prenumerationer, reklamationer mm. Du besvarar kundens frågor och funderingar samt erbjuder merförsäljning, i syfte att hitta bästa möjliga lösning för kunden. Hos oss erbjuds du en utmanande och omväxlande vardag, där du, tillsammans med ditt team, bidrar till en servicenivå som överträffar kundens förväntan. Allt detta sker från en rolig arbetsplats där tävlingar, olika aktiviteter och en härlig gemenskap ingår. Vår värdegrund – Engagemang, Integritet, Transparens och Affärsmässighet genomsyrar hela Bonnier News verksamhet. Med Mediesveriges starkaste varumärken i ryggen finns många möjliga karriärvägar inom koncernen. Vi har ett generöst friskvårdsbidrag och är självklart anslutna till kollektivavtal. Om rollen I rollen är det av största vikt att du bemöter kunden med en förstklassig service vid dels kundkontakten, men även vid det efterföljande administrativa arbetet. Dator kommer att vara ditt främsta arbetsverktyg då du huvudsakligen tar emot dina kunder via telefon och hanterar prenumerationerna i olika system. Vi strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten. Vi vill ge en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för både kund och företag. Vem är du? På Bonnier News värderar vi personliga egenskaper högt. Vi tror att du som söker är en riktig “doer” som drivs både av att få saker att hända men också av att skapa resultat med hög kvalitet. Vidare är du lösningsorienterad och har en god förmåga att självständigt strukturera ditt arbete. Du trivs i en utvecklande miljö där det händer mycket. Teamarbete är något som du värdesätter och vi ser att du vill bidra med energi till din grupp. Du är även en god relationsskapare vilket du har nytta av i dina kundkontakter men även internt, då vi ofta samarbetar mellan varumärken och avdelningar. Kvalifikationer: - avslutad gymnasial utbildning - erfarenhet från kundservice och/eller försäljning. - god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska - god IT-kunskap och systemvana. - det är meriterande om du har arbetat med telefon som främsta arbetsredskap inom kundtjänst eller liknande yrke. Övrig information Du rapporterar direkt till din teamchef. Vi sitter i fina lokaler på Klostergatan 23 i Örebro. Tjänsten är på heltid. Fast månadslön utgår. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Med anledning av GDPR har vi inte möjlighet att ta emot ansökningar via email. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Som Nordens största medieföretag, med verksamhet i 13 länder, hjälper vi medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till techutvecklaren i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans. Med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Locals många titlar har vi även ett stort lokalt engagemang över hela landet - från Sydsvenskan i Skåne till Östersunds-Posten i Jämtland. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat. Vi har också en betydande logistik och distributionsverksamhet som vi samlar inom ramen för Bonway. Under 2024 kommer vi att nå närmare en tredjedel av alla hushåll i Sverige. Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre – som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen. Vi strävar efter att hitta talangfulla medarbetare som vidgar våra perspektiv och hjälper oss att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Vi hoppas att även du vill bidra till detta!
Bli en del av Cylindas kundserviceteam – där service och problemlösning står i fokus! Vill du arbeta i en roll där du får vara ansiktet utåt för ett av Sveriges mest välkända vitvarumärken? Cylinda har en stark position på marknaden och är kända för sin kvalitet och pålitlighet. Nu söker vi en engagerad kundservicemedarbetare till vårt team i Kista! Här får du arbeta i en lösningsorienterad miljö där du varje dag gör skillnad för våra kunder. Om du gillar att ta initiativ, trivs i ett högt tempo och brinner för att ge förstklassig service – då kan detta vara rollen för dig! Varför Cylinda? Ett välkänt varumärke – Jobba för en etablerad aktör på marknaden med en stark kundbas. En inkluderande och positiv arbetsmiljö – Vi värdesätter samarbete, engagemang och utveckling. Möjlighet att växa – Hos oss får du stöd för att utvecklas inom kundservice och teknik. Om rollen I denna roll blir du en viktig del av vårt kundserviceteam och ser till att våra kunder får snabb och professionell hjälp, både före och efter deras köp. Du kommer att ge support via telefon för att säkerställa en smidig och effektiv kundupplevelse. Du kommer bland annat att: Hantera felanmälningar och vid behov boka in servicetekniker Besvara frågor om leveranser, fakturor och reservdelar Guida kunder till den bästa lösningen för deras behov Du arbetar nära både tekniker, säljare och ledning i våra nya lokaler i Kista, vilket ger dig bästa möjliga förutsättningar att ge förstklassig service. Vem är du? Vi söker dig som är social, lyhörd och har en positiv inställning. Du gillar att lösa problem och hittar gärna den bästa vägen framåt för kunden. För att trivas i rollen tror vi att du: Har god system- och datorvana Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska Har en gymnasial utbildning eller motsvarande Erfarenhet av SAP och/eller Zendesk är meriterande, men inget krav. Vi erbjuder Trygghet & utveckling – Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och löpande coachning. Gedigen utbildning – Både via Workz Academy som sker löpande under 6 månader samt stöttning av kollegor och ledare på plats, som ger dig rätt verktyg för att lyckas. En arbetsplats att trivas på – Stöttande chefer, härliga kollegor och en positiv arbetskultur. Praktisk informationPlats: Stockholm, KistaStart:OmgåendeOmfattning: Visstidsanställning 6 månader (med chans till förlängning)Arbetstider: Måndag - fredag 07:20-16:00Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpasKontakt: Vid frågor, mejla oss på [email protected]ökan Vi värdesätter vad du kan och din vilja att utvecklas, snarare än att bara titta på CV:n. Första steget i vår rekryteringsprocess är därför ett test som skickas till din e-post direkt efter ansökan. För att gå vidare behöver du slutföra testet, det tar max 15 minuter att genomföra. Låter det som något för dig? Ansök redan idag och bli en del av Cylinda-teamet!
SNABBFAKTA Omfattning:Heltid (38,5 arbetstimmar per vecka)Arbetstider:Kontorstider Ort:Kungsholmen, StockholmStartdatum:OmgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning, tidsbestämt uppdrag på 10 månader. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Swatch Group är en internationell koncern som är verksam inom design, tillverkning och försäljning av färdiga klockor, smycken, komponenter och tidtagning. Företaget levererar nästan alla komponenter som krävs av sina 18 klockmärken. I Norden är de återförsäljare av följande märken: Omega, Rado, Longines, Tissot, Certina, Swatch och FlikFlak.Totalt i Norden är de runt 120 anställda, varav de i Sverige är ett härligt gäng på cirka 50 personer.DIN ROLLI din roll som Sales Administratorkommer du att vara ansiktet och rösten utåt för företaget.Du kommer tillsammans med en ytterligare kollega arbeta med kundservice till Swatch Groups kunder (butiker) per mail och telefon i frågor gällande orderhantering, tillgång, leverans samt kollektioner för de olika märkena. Allt för att ge bästa möjliga service och support till kunderna.Exempel på arbetsuppgifter: Orderhantering Kundkontakt via mejl och telefon Supportera kollegor i det nordiska teametvid behov VEM ÄR DU? För att trivas i den här rollen ser vi att du är genuint intresserad av att ge riktigt bra kundupplevelser.Har du dessutom klockintresse kommer du verkligen att trivas! I rollen får du kontinuerligt lära dig om nya produkter för att förstå kundernas behov. Som person är du noggrann, serviceminded och snabblärd. Du som söker uppfyller nedan krav: Har erfarenhet avSAP Har arbetslivserfarenhet av att ha kundkontakt Talar och skriver obehindrat påsvenska och engelska Det är meriterande om du som söker: Talar ytterligare ettnordiskt språk utöver svenska Har stort intresse för klockor eller har erfarenhet från branschen Har kunskap av Salesforce VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Vill du vara en del av förändringen mot en mer hållbar värld? HIRED hjälper just nu ett innovativt företag att hitta en finsktalande kundtjänstmedarbetare till deras huvudkontor i Solna! Det här är en direktrekrytering vilket innebär att du blir anställd av kundföretaget. Om rollenI den här rollen får du möjlighet att göra skillnad genom att stödja övergången till eldrivna fordon. Du kommer att vara en central del av företagets supportorganisation och spela en nyckelroll i att hjälpa kunder och partners att använda deras hållbara laddlösningar. Du blir en del av ett ungt och dynamiskt team som samarbetar nära för att lyckas. Teamet består av 12 engagerade kollegor på huvudkontoret i Solna, och du kommer även att ha kontakt med kollegor i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. Dina arbetsuppgifter Hantera inkommande ärenden från kunder, partners och installatörer via telefon, mejl och ärendehanteringssystemet Zendesk. Hjälpa installatörer med tekniska frågor och felsökning av laddboxar. Bidra till att förbättra supportprocesser och hjälpdokumentation. Erbjuda högklassig service och hjälpa till med utbildning av nya installatörer. Vi söker dig som: Har dokumenterad erfarenhet inom kundservice, gärna med inslag av teknisk support. Är tekniskt intresserad och har vilja att lära dig företagets produkter. Har goda kunskaper i finska,svenska och engelska, både i tal och skrift. Är strukturerad, serviceinriktad och har en positiv attityd i din kommunikation. Är proaktiv och bidrar till förbättringar av arbetssätt och hjälp-instruktioner. Kvalifikationer Något års erfarenhet av kundtjänst, gärna tekniskt inriktad. Erfarenhet av att arbeta med ärendehanteringssystem som Zendesk är ett plus. Vad vi erbjuder Möjlighet att bli en del av ett växande företag med fokus på hållbarhet och innovation. Kompetenta och engagerade kollegor som delar din passion för att göra världen bättre. Chansen att lära dig mer om nya produkter och teknologier inom elbilsladdning. Vill du vara med och göra skillnad? Skicka in din ansökan redan idag! Vi hanterar ansökningarna löpande.
PS Partner söker en person till rollen som Teknisk kundtjänstmedarbetare och servicekoordinatortill Boon Edam i Solna. Detta är inledningsvis ett konsultuppdrag i 12 månader med chans till förlängning. Med start snarast enligt överenskommelse. Boon Edam är branschledande när det gäller att leverera högkvalitativa karuselldörrar, högsäkerhetsdörrar och speedgates till kunder över hela världen. Vi är ett tredje generationens holländskt företag som är stolta över vår expertis och vårt engagemang i denna specialiserade marknad. Med oss är du i trygga händer – från vårt inledande samtal om din entrévision, vidare genom beslutsprocessen och hela vägen fram till eftermarknad och service. I rollen ingår: • Koordinera personal för felanmälningar, garantiärende och service. • Uppföljning av servicearbete efter genomförd rapport av tekniker. • Säkerställa att reservdelar finns tillgängligt vid felanmälningar, garantiärende och service. • Ta emot och skapa order i affärssystem. • Fakturering Vi tror att du har: • Stark problemlösningsförmåga. • Ett par års erfarenhet från kundservicearbete • Mycket god systemvana samt erfarenhet att hantera flera system samtidigt • Förmåga att kommunicera med kunder för att säkerställa deras tillfredsställelse. Som person är du kundorienterad med en proaktiv inställning, som gillar att samarbeta med olika avdelningar för att lösa problem Du kommer att jobba på ett modernt kontor beläget i Solna med goda förbindelser till kollektivtrafiken och för dig som tar bilen finns det goda parkeringsmöjligheter. Företaget verkar internationellt och använder engelska som koncernspråk. Vem är du?Vi ser att du har en eftergymnasial utbildning och har erfarenhet av en liknande koordinerande administrativ roll. Du är har en god kommunikativ förmåga och uppskattar samarbete i arbetet. Som person är du noggrann, strukturerad och fokuserad med ett stort engagemang för ditt arbete. Du har en god IT-vana och god erfarenhet av MS Office. Meriterande om du jobbat i systemet SAP. Vidare ser vi att du gillar att jobba i högt tempo och klarar av att hantera flera uppgifter samtidigt. Då företaget jobbar internationellt ser vi att du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i både tal samt skrift. Det är meriterande att tidigare ha arbetat med tekniska frågor samt att ha ett tekniskt intresse.Föräldravikariat 12 månader med möjlighet till förlängning. AnsökanVi arbetar med ett kontinuerligt urval så skicka in din ansökan så snart som möjligt. För frågor kontakta Sandra Syrén Erikssonpå [email protected]
Om rollen Som Customer Care Agent är du en nyckelspelare i kundresan och ser till att varje kund får den bästa möjliga upplevelsen. Du kommer att: Kommunicera med kunder via telefon, mejl, chatt och sociala medier Hjälpa kunder med frågor om produkter, tjänster och support Koordinera assistans vid vägservice och bogsering Hantera och följa upp kundförfrågningar för att säkerställa hög servicekvalitet Identifiera förbättringsområden och bidra till utveckling av processer Är du den vi söker? Vi tror att du har: Ett genuint intresse för kundservice och en vilja att skapa positiva kundupplevelser Tidigare erfarenhet av kundtjänst, service eller CRM-system Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift En positiv inställning, hög arbetsmoral och en förmåga att arbeta i team Möjlighet att arbeta kvällar, helger och helgdagar Plats: Göteborg (på plats) Uppdragsperiod: 3 mars 2025 – 29 juni 2025 Sista ansökningsdag: 3 februari 2025 Varför ska du söka?Hos oss får du möjligheten att arbeta i en snabbföränderlig, global miljö där innovation, kundupplevelse och kvalitet står i fokus. Här får du chansen att lära, växa och utvecklas – kanske till din nästa karriärmöjlighet inom företaget! Ansök redan idag och ta nästa steg i din karriär! Vänligen skicka in dina ansökningshandlingar på engelska! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Medarbetare Kundtjänst (Order desk) – E-handel till Wennerström Ljuskontroll AB (WLK), Stockholm Arbetsbeskrivning: Som en del av WLK:s Orderdesk kommer du att ha varierande arbetsuppgifter. Du kommer i huvudsak att ansvara för en utvald kundgrupp tillsammans med en utesäljare. Arbetet innebär att ta emot beställningar från våra kunder, såsom armaturtillverkare, elgrossister och elinstallatörer. Frågorna kommer främst att gälla tillgänglighet, leveranstider och priser, vilket kräver god produktkännedom. Majoriteten av kundkontakten sker via telefon och e-post. En viktig del av rollen är att vägleda kunderna mot vår e-handel och aktivt uppmuntra dem att lägga sina beställningar via e-handeln. Vi ser gärna att du hjälper till att vidareutveckla och förbättra vår e-handelsplattform. Vi arbetar i affärssystemet Pyramid, där alla uppgifter hanteras, såsom registrering av kunder och produkter samt all information om tillgänglighet, priser och datablad via e-handeln wlk.eu, som bygger på Pyramids E-line-modul. När du har blivit varm i kläderna i rollen på Orderdesk kommer du även att få stötta Teknisk support som en del i din roll. Dina personliga egenskaper: Nyfiken och självgående Serviceinriktad och hjälpsam Försäljningsdriven och gillar att hantera orderprocesser Teknikintresserad Positiv, öppen och duktig på att hantera människor Strukturerad och konstruktiv för att effektivisera arbetssätt Intresserad av att utveckla och driva digitala lösningar för att optimera användningen av vår webbshop www.wlk.eu Förståelse för WLK:s affärsmodell Förmåga att balansera kundens behov med att minimera WLK:s kostnader för att skapa win-win-situationer Krav för tjänsten: Flytande svenska i tal och skrift Engelska i tal och skrift Meriterande: Finska i tal och skrift Datorvana, effektiv och snabb Meriterande: Erfarenhet av affärssystemet Pyramid Erfarenhet av MS Office 365 (Excel, PowerPoint, Word, Outlook) Grundläggande kunskap i ellära (exempelvis Ohms lag) Meriterande: Erfarenhet av elinstallation Meriterande: Körkort Boende i Stockholm, gärna nära vårt kontor i Hammarby Sjöstad Utvecklingsmöjligheter: Vår målsättning är att skapa möjligheter för dig att utvecklas inom WLK över tid. För rätt person finns goda möjligheter att anta nya roller och växa inom bolaget. Vi erbjuder 6 månaders provanställning med fast lön, friskvård och pensionsförmåner vid godkänd provanställning. I urvalsprocessen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Om du är den vi söker, erbjuder vi en spännande framtid inom WLK. Ansökan: I denna rekrytering samarbetar vi med Rubino Rekrytering. Om du vill veta mer om tjänsten, kontakta Harry Rubino på 0733-763930. Sök gärna direkt då vi behandlar ansökningar löpande och avser att tillsätta tjänsten omgående. Välkommen med din ansökan! Wennerström Ljuskontroll AB – WLK grundades redan 1972 som ett handelsbolag under namnet Wennerström& Co. Man fick då agenturen för Tridonic GmbH som är en av Europas största komponenttillverkare inombelysningsindustrin. Över 50 år senare, är vi ett ledande teknikförsäljningsbolag inom belysningsindustrin somär specialiserat på belysningskomponenter och systemlösningar för styrning och övervakning. WLK har idag 18medarbetare och företaget tillhör sedan juli 2017 Indutrade AB, en internationell industrikoncern med inriktningpå industriell teknikförsäljning. WLK ingår i affärsområdet ’Industrial Components’ men fungerar som ettsjälvständigt bolag med decentraliserat ledarskap. Vårt huvudkontor och showroom finns i Stockholm medregionala kontor i Strängnäs samt försäljningskontor i Norge, Danmark, Finland och Estland.Servicelagret i Rosersberg betjänar snabbt våra kunder i Sverige, Finland, Estland, Lettland, Litauen, NorgeDanmark och i Island. WLKs vision är att skapa trygga, hållbara och effektiva lösningar för den professionellabelysningsindustrin, genom att leverera högkvalitativa komponenter och styrsystem till våra kunder. Läs mer på www.wlk.eu
Danske Bank sätter kunden i fokus. Genom en stabil och värdebaserad verksamhet skapar vi förutsättningar för utmärkta kundvillkor. Just nu söker vi individer som vill vara en del av vårt team och hjälpa oss att betjäna våra privatkunder! OM DANSKE BANK: Danske Bank är en nordisk bank med starka lokala rötter och globala förgreningar. Med över 145 års erfarenhet har vi assisterat människor och företag i Norden att förverkliga sina drömmar och ambitioner. Danske Bank har över 19 000 anställda i 16 länder runt om i världen och betjänar våra 3,4 miljoner privata kunder, företagskunder och institutionella kunder. Utöver banktjänster erbjuder vi även livförsäkringar, pensionstjänster, hypotekslån, förmögenhetsförvaltning, fastighets- och leasingtjänster. OM TJÄNSTEN: I vår kundservice på Danske Bank spelar du en central roll i att hjälpa kunder med en rad olika frågor. Dina uppgifter inkluderar att informera om bankens produkter och tjänster samt att utbilda kunderna så att de själva kan lösa enklare ärenden på vår hemsida eller i bankappen. Vår ambition är att lösa kundens ärende vid första kontakt. Din huvudsakliga kommunikationskanal kommer vara telefon, och i viss utsträckning även mejl och chatt. Du kommer också aktivt att genomföra behovsanalyser där du anpassar bankens tjänster och produkter efter varje kunds specifika behov. Utöver dina arbetsuppgifter så erbjuds du även en certifiering inom informationsgivning av värdepapper. I kundserviceavdelningen är kundnöjdhet och tillgänglighet våra främsta prioriteringar, och vi lägger stor vikt vid att säkerställa att varje kund får rätt hjälp, i rätt tid och via rätt kanal. VEM ÄR DU? Vi söker dig som förenar kunskap och engagemang på ett enastående sätt. Du är en naturlig lagspelare, en som inte bara delar med sig av sin kunskap utan också aktivt deltar i meningsfulla diskussioner och dialoger. Du är en initiativtagare, alltid redo att bidra med nya och innovativa idéer som berikar vårt arbete. För dig är utveckling en självklarhet. Du efterfrågar stöd och strävar ständigt efter att växa och förbättras. Din förmåga att inkludera och skapa en stark teamkänsla är en kärnkomponent i ditt arbetssätt. Dina egna mål är tydligt definierade och drivkraften bakom din arbetsinsats. Du är en aktiv lyssnare och öppen för andra perspektiv, alltid med ett öga för helheten och en förståelse för hur ditt arbete gynnar både banken och teamet. Ditt perspektiv är utåtriktat, du ställer frågor och efterfrågar feedback, och du omfamnar öppenhet och transparens. VI SÖKER DIG SOM: - Har en fullständig gymnasieutbildning - Behärskar svenska och engelska i tal och skrift - Har goda dator- och systemkunskaper Vi ser gärna att du har kunskap om eller ett intresse för ekonomi, gärna inom värdepapper, samt generell arbetslivserfarenhet. Det är meriterande om du har en akademisk utbildning inom detta område, men det är inget krav. PRAKTISK INFORMATION: Start: 1/3Placering: LinköpingAnställningsform: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningArbetstider: Måndag till fredag mellan 07:45 – 18:00Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpasKontakt:[email protected] VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice och erbjuder inte bara omfattande utbildning utan också löpande träning inom kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter avslutad utbildning blir du dessutom certifierad inom kundservice. Utöver detta får du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en dedikerad operativ chef som stöttar dig i din utveckling och alltid finns tillgänglig för att hjälpa dig som konsult. Vi är stolta över att erbjuda våra konsulter en trygg arbetsmiljö och möjligheter att växa, både personligt och professionellt! ANSÖKAN Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din e-post direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat i rekryteringsprocessen.
Är du vår nya kundservicekollega? Vi söker engagerade medarbetare till ett spännande kunduppdrag! Trivs du med att ge förstklassig service och vill arbeta i en dynamisk och professionell miljö? Då kan detta vara rollen för dig! Din roll hos oss Som kundservicemedarbetare blir du en del av ett team som brinner för att skapa en positiv kundupplevelse från början till slut. Du hanterar kundärenden inom produkter, kampanjer, order, leverans och betalning – allt för att ge kunderna bästa möjliga support. Arbetet sker via telefon, chatt och mejl, och vi erbjuder roller med varierande omfattning, vilket ger dig en möjlighet att bygga en långsiktig relation med oss. Vem söker vi? Vi tror att du har ett genuint intresse för service och trivs med att arbeta i ett team som präglas av engagemang och samarbete. Du är lösningsorienterad, noggrann och van vid att arbeta med kvalitet i fokus. Kvalifikationer: Flytande i franska, svenska och engelska – både i tal och skrift Erfarenhet av att arbeta i flera system samtidigt Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande Vad vi erbjuder Hos oss blir du en del av en arbetsplats med en öppen och professionell kultur, där våra värderingar – samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling – genomsyrar allt vi gör. Vi satsar på våra medarbetare och erbjuder möjligheter att växa inom företaget. Utveckling & Trivsel Sonatakademin – företagsgemensamma utbildningar Pulsmätningar för att säkerställa välmående & engagemang Frukost en gång i månaden & årliga sommar- och julfester Hälsa & Förmåner Friskvårdsbidrag & rabatterad massage Tillgång till gym på kontoret Gemensamma träningsaktiviteter Om Sonat Sonat är ett ledande företag inom supply chain management, med expertis inom både konsulting och outsourcing. Vi fungerar som våra kunders interna avdelning inom bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering och materialanskaffning – och vi tar ett helhetsansvar, från strategi till drift. Vill du bli en del av vårt team? Skicka in din ansökan idag! Anställningsform Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning (heltid/deltid). Start Enligt överenskommelse men som senast 1 april. Urval sker löpande och introduktion startar så snart som möjligt. Placering Fabriksgatan 24, Örebro Arbetstider Kundservice bemannas vardagar 08-20. Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare André Rönnberg på [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer