Upzone head office söker en bokningsassistent

Är du serviceinriktad, lösningsorienterat och duktig på sälj? Då är det kanske dig vi söker! Just nu söker vi en ny bokningsassistent till vårt huvudkontor i Borås. Rollen som bokningsassistent innebär att det är din uppgift att ge våra besökare den bästa tänkbara servicen vid bokning och frågor om våra äventyr. Vi söker därför dig som gillar att ge service av högsta klass, prata med exalterade och nervösa människor över både telefon och mejl och som är organiserad och självgående i sitt arbete. Uppgifterna är varierande beroende på vart i säsongen vi befinner oss men huvudsakligen består arbetsuppgifterna av att ta emot bokningar både via mejl och telefon för koncernens alla parker, planera och boka in företagsevent samt lättare schemaläggning och administrativa uppgifter i övrigt. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat med sälj - och bokningar. Tjänsten kräver goda kunskaper i både svenska och engelska. Meriterande kunskaper - Jobbat i reception/ konferens bokningar - Administration - Ekonomi När: omgående - september Arbetstid: Vardagar och helger Omfattning: Timanställning vid behov Utbildning: Sker löpande under arbetstid Sista anmälningsdag: Rekrytering sker löpande

25 mars 2024
Sista ansökan:
11 september 2024
SEB Kort söker kundservicemedarbetare - Vill du arbeta med norska kunder?

Brinner du för att nå resultat, är duktig på att hantera press och samtidigt värderar stabilitet? Då kanske du är vår nästa servicestjärna eftersom vi nu letar efter fler härliga kollegor till kundserviceteamet på SEB Kort! Här jobbar medarbetare som brinner för att ge service i världsklass och som älskar att hjälpa SEB:s kunder runt om Skandinavien! Du välkomnas till SEB:s huvudkontor i Arenastaden Solna, där du möts av känd konst hängandes längst väggarna och en alldeles egen barista som står redo med morgonkaffet! OM SEB Since our start 160 years ago, SEB has been guided by a strong belief that entrepreneurial thinkers combined with innovative companies are needed to create a better world. We are here to enable them to achieve their ambitions and succeed in both good and difficult times. We are the business engine of the bank, providing the financial expertise our organizational and private customers rely on. We do so with focus on our customers' needs, commitment to quality and trust, and an entrepreneurial mindset to continually improve our services. Read more: https://sebgroup.com/ OM TJÄNSTEN SEB Kort finns representerade i alla nordiska länder. De arbetar med en mängd olika varumärken såsom deras egna; SEB, Eurocard och Diners club samt en mängd olika co-brand partners. Deras kortkunder finns i båda segmenten privat och företag. Via SEBs olika kanaler; telefon, mail, och Facebook, har de över en miljon kundinteraktioner varje år. I vart och ett av dessa kundmöten är det möjligt att göra skillnad. Av den anledningen är SEBs allra viktigaste mål att leverera service i världsklass. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du bli en del av ett fantastiskt team som hanterar SEB Korts produkter och tjänster. Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer vara kundsupport via mail och telefon som främst inkommer från vårt grannland Norge. Mer specifikt kommer du hjälpa kunderna med frågor som rör bland annat fakturor, transaktioner, reklamationer, krediter, räntor samt guida dem i SEBs olika digitala kanaler med målet att alltid ge bästa tänkbara service till kunden. VEM ÄR DU? För att lyckas i den här rollen krävs ett stort serviceengagemang med en drivkraft av att nå mål och resultat. Du brinner för att ge service på en hög nivå och har ett professionellt bemötande gentemot kund. Vi ser även att du tycker om att samarbeta med andra eftersom arbetet innebär mycket personlig kontakt med såväl kunder som kollegor. SEB arbetar med en stor bredd av produkter inom en föränderlig bransch och vi ser därför gärna att du trivs med att ständigt lära dig nya saker och att driva din egen kompetensutveckling. Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer vara kundsupport via mail och telefon som främst inkommer från vårt grannland Norge. Mer specifikt kommer du hjälpa kunderna med frågor som rör bland annat fakturor, transaktioner, reklamationer, krediter, räntor samt guida dem i SEBs olika digitala kanaler med målet att alltid ge bästa tänkbara service till kunden. Vidare ser vi gärna att du har: - En gymnasial utbildning - Några års arbetslivserfarenhet - Erfarenhet av kundservice eller annan service/säljroll - Talar och skriva obehindrat på svenska och engelska. - Har erfarenhet att jobba mot norska kunder och/eller är öppen för att jobba mot den norska marknaden PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: Workz Uppdragsgivare: SEB Kort Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Stjärntorget 4, Solna Arbetstider: Kontorstider VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sida fullt ut i din utveckling. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad operativ chef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz! ANSÖKAN Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mejl direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]

25 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Vi söker sommarpersonal till vår kundtjänstavdelning i Grebbestad!

Är du en social person med god känsla för service? Just nu söker vi sommarjobbare till vårt kundtjänst i Grebbestad som vill vara med och ge våra kunder en oslagbar serviceupplevelse. Ta chansen och bli en del av vårt härliga gäng! Vi är ett värderingsstyrt bolag som jobbar med ”ownership”, ”communication”, ”teamwork” och ”winners” för att främja en kultur som kort och gott innebär ”We make things happen”! Vi värderar våra medarbetare högt och tror på att varje person bidrar med något viktigt. Vid en intervju berättar vi gärna mer om vårt arbete för att bli en ännu bättre arbetsgivare. Om rollen Här arbetar ett härligt kundtjänstteam som tillsammans vill ge våra kunder oslagbar service och vi har grymt kul tillsammans medan vi gör det! Ditt huvudansvar i rollen är att serva våra kunder samt agera rådgivare under själva köpet på de plattformar där vi möter våra kunder; via mejl, telefon, chatt samt sociala medier. Vem är du? Vi tror att du trivs som allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot uppsatta mål. Det är viktigt att du har en god kommunikativ förmåga och en hög servicegrad. Då ingen dag är den andra lik behöver du vara lösningsorienterad och göra det lilla extra för att överträffa våra kunders förväntningar. Då det stundtals är högt tempo är det viktigt att du kan arbeta effektivt med bibehållen kvalitét. Du behöver även ha förmågan att agera säljande gentemot kunderna och se hur du kan möta deras behov för att ta shoppingupplevelsen till nya höjder. För att lyckas i rollen krävs att du är flytande i svenska samt behärskar engelska. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Har du arbetat i en liknande roll är det självklart en merit men inget krav.  Som person är du en engagerad glädjespridare med hög arbetsmoral. Ett gott bemötande är en självklarhet för dig och vi ser gärna att du har ett intresse för sport och fritidsprodukter. Vårt erbjudande Sommarvikariatet är en deltidstjänst på 75-80% måndag till fredag. Tillträde sker vid överenskommelse i början på sommaren 2024. Tjänsten är belägen på vårt kontor i Grebbestad. Vi kan komma att utföra kreditupplysning såväl som utdrag ur belastningsregistret på den sökande. Ansök gärna så snart som möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Varmt välkommen med din ansökan! Vi har tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring och undanbeder oss därför all hjälp med rekrytering och annonsering. Vilka är vi? Swedemount Sportswear & Fashion AB startade år 1991 och har idag 18 butiker under namnet Sportshopen samt en butik under namnet Bazar. I Sörred utanför Göteborg har vi vårt 20 000 kvm automatiserade lager och kontor. Vi finns belägna runt om i Sverige, från norr till söder med en växande E-handel som även sträcker sig mot den europeiska marknaden. Sportshopen tillhör idag en av de större enskilda aktörerna i Sverige av försäljning inom sport och fritid. Vårt sortiment består i huvudsak av kläder och skor från ledande märkesleverantörer, men vi utvecklar och tillverkar även våra egna varumärken – kläder som ska kunna användas vid aktiviteter i hårt klimat, året runt. Vi är över 350 härliga och engagerade medarbetare runt om i Sverige som arbetar för att hela tiden inspirera och hjälpa människor till ett aktivt liv! Vi vill genom kompetent personal, välsorterade butiker och bra priser visa att sport och friluftsliv kan vara något för alla. Vi värdesätter teamwork och drivs av passionen att alltid vara bättre än vad vi var igår. Läs gärna mer om oss på http://www.sportshopen.com.

25 mars 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Kundservice

Hej och varmt välkommen till vår karriärsida! Verbal är ett personligt och växande bolag vars vision är att vara den goda mobiloperatören. Vi är en mindre, fristående operatör i Telenors nät som funnits sedan 2007 och vuxit vår kundbas kraftigt senaste åren. Vi erbjuder marknadens bästa service till oslagbara priser samtidigt som vi tar ansvar för människa och natur. Tillsammans med våra kunder formar vi framtidens mobiloperatör som inte bara är prisvärd, trygg och enkel, utan också inspirerande och hållbar. Nu letar vi efter en Kundservicemedarbetare som vill hänga med på vår fortsatta tillväxtresa! Om rollen Som Kundservicemedarbetare kommer du ge både privat- och företagskunder bästa möjliga rådgivning och support via telefon, chatt och mail. Kundnöjdhet står alltid i fokus hos oss och i rollen kommer du jobba självständigt men samtidigt vara en del av ett tight team där vi ständigt jobbar för att förbättra vårt arbetssätt. I och med att vi är i en tillväxtfas kommer nya tankar och idéer kring hur vi kan förbättras alltid att uppmuntras. Du kommer ha stora möjligheter att påverka både ditt och teamets arbete framöver. Vi söker dig som är... Serviceinriktad - Du är lösningsorienterad och brinner för att leverera service i världsklass! Kommunikativ - Förutom att du är duktig på att kommunicera med dina kollegor är du även vass i skriftlig kommunikation. Orädd - Du vågar ta egna initiativ, testa dig fram och våga misslyckas på vägen, oroa dig inte vi kommer att hjälpa dig upp igen! Flexibel - Du kan hantera många bollar i luften och trivs i en arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik. Du är ansvarsfull för det egna arbetet likväl för att hjälpa kollegor i deras arbete. Empatisk - Har du lätt för att sätta dig in i olika personers situationer och känslor, så kommer du förmodligen passa som handen i handsken! Motiveras - Av att arbeta mot högt satta mål. Utåtriktad - Är positiv, glad, social och gillar att prata med olika typer av människor Har du tidigare erfarenhet av Telekom-branschen och ett intresse av produkterna anser vi det vara en stor fördel. Kvalifikationer som kommer hjälpa dig att lyckas i denna roll - Ett års erfarenhet av kundservice roll - Erfarenhet från försäljning i någon form - Skriver och talar flytande på svenska - Datorvana Vårt erbjudande - Fast lön samt möjlighet till provision - Friskvårdsbidrag - Hybridarbete - Vi är ett certifierat Great Place To Work - Onboarding och utbildning för att du ska få de bästa förutsättningarna att lyckas Vi på Verbal är stolta över att kunna erbjuda en kultur som präglas av samarbete och gemenskap där vi värdesätter våra anställdas personliga utveckling. Vårt mål är att du ska lyckas i din roll och nå dina långsiktiga mål tillsammans med oss. På resan dit ska vi såklart också ha roligt tillsammans! Låter Verbal som en arbetsplats för dig? I så fall är du varmt välkommen med din ansökan!

25 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Kundservice och merförsäljning inom Telekombranschen

Vill du tillhöra ett starkt team och leverera kundservice i världsklass? Nu söker vi fler hungriga stjärnor som vill starta en betydelsefull resa med oss på Xzakt i samarbete med ett av landets mest ledande telekomföretag! 🚀 Det innebär att du arbetar med att ta emot inkommande samtal för att hjälpa våra privatkunder över telefonen. Du ansvarar för att ta ägandeskap för våra kunders ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt, samtidigt som du är effektiv och levererar service i toppklass. 🌈 Våra kunder ska alltid få ett trevligt, proffsigt bemötande och snabb service. Utöver service kommer du också att arbeta med merförsäljning. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang för att tillsammans med ditt team nå resultat av världsklass! Du kan se fram emot: Motiverande tävlingar och provision utöver ordinarie lön, baserat på din insats. Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter. En stark gemenskap. Friskvårdsbidrag och gemensamma aktiviteter som julbord, företagsfester och mer. Bonussystem för att rekrytera nya talanger. För att kunna arbeta inom denna roll behöver du: Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad). Uppskatta kundkontakt och få energi av att prata med människor. ️ Tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. God datorvana. Rent brottsregister. Timlön under 24 år: 120,25 kr/h. Timlön över 24 år: 138,05 kr/h. Anställningsstart: 8 april Arbetstider: Varierande, förlagda mån-fre kl. 8.30-18.15 Anställningsgrad: 80%. Visstidsanställning med chans till förlängning. Vi ger dig möjligheten att välja hur du vill presentera dig genom att använda urvalsfrågor istället för traditionellt CV. Du har valet att låta din personlighet och potential lysa utan att behöva förlita dig på formella dokument. Hos oss är CV valfritt och vi strävar efter en inkluderande rekryteringsprocess där alla har chansen att visa upp sitt bästa jag genom våra urvalsfrågor. Vill du vara med oss på den här resan? SÖK IDAG! Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot ett personligt möte! 🌟

24 mars 2024
Sista ansökan:
10 september 2024
Kundservicemedarbetare sökes till Båstadgruppen

Är det du som är vårt nya tillskott hos Båstadgruppen? En kundserviceroll som innefattar mycket administration. Där varje ärende och kund hanteras omsorgsfullt och noggrant med en service av högsta kvalité. OM FÖRETAGET Båstadgruppen har försäljningskontor i Ängelholm, Göteborg och en mindre del i Stockholm. Företaget specialiserar sig på försäljning av skyddsskor, arbetskläder, lätta städprodukter och butiksartiklar. De har även förvärvat företag som fokuserar på grövre varselkläder och hjälmar, särskilt inom byggbranschen med NIPS-systemet. Denna innovativa hjälm är utrustad med chip-teknologi som möjliggör snabb informationsdelning mellan användare. Båstadgruppen erbjuder även avancerade hörselskydd som är både bekväma och synkroniserade med mobila enheter, och inkluderar exklusiva funktioner. De har ett brett sortiment som även inkluderar högpresterande skyddshandskar och stiliga, funktionella vinterjackor. Båstadgruppen har expanderat genom förvärv och driver nu flera framgångsrika varumärken inom branschen. De har också investerat i ett högteknologiskt lager och är fokuserade på datadriven logistik, vilket gör dem till en pålitlig partner för företag inom koncernen. Ägarna är börsnoterade och ser potentialen att bli ett toppmodernt lager för koncernens bolag. OM ROLLEN I rollen kommer du att tillhöra Båstadgruppens kundserviceavdelning. Syftet med kundservicen på företaget är att hjälpa kunder att välja rätt produkt för sitt behov, att hitta svar och lösningar på olika sorters utmaningar som kan uppstå, samt att stödja kunderna i att själva hitta svar på många frågor via hemsidan. Kundkontakten kommer varieras mellan telefon, mail och chatt, med tillhörande administration kring ärendena. Stort fokus kommer att ligga på order- och ärendehantering. VI SÖKER DIG SOM Vi ser vår nya medarbetare som en kommunikativ person där service med en positiv och tydlig ton är en självklarhet i alla kundmöten. Ett strukturerat och noggrant arbetssätt är att föredra, så du med lätthet kan hantera administrationen som är en stor del av vardagen. Vidare är du nyfiken och har lätt för att lära. Då teamkänslan på arbetsplatsen är en självklarhet, bör du trivas i en hjälpsam stämning där lagandan genomsyrar rummet. KVALIFIKATIONER - Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift - Har en god datorvana - Har en administrativ förmåga - Erfarenhet av administrativt arbete/service är meriterande - Tredje språk är meriterande, främst finska eller danska PRAKTISK INFORMATION Start: Omgående  Omfattning: Heltid, föräldravikariat t.o.m 2025-05-31 Lön: Enligt kollektivavtal Placering: Ängelholm Arbetstider: Kontorstider, vardagar Ansökan: Första steget i processen efter ansökan är att genomföra vårt test. Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart rätt person är funnen. VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss. KONTAKT  Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected], observera att vi inte tar emot ansökningar per epost.

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Kundservicehandläggare till Riverty!

Vill du jobba hos oss i sommar? Vi söker Kundservicehandläggare till Riverty! Brinner du för kundservice och söker ett arbete där du har daglig kontakt med kunder i kombination med administrativt arbete i ett högt tempo? Då kan detta vara rollen för dig i sommar. Om tjänsten Vi söker nu flera handläggare som vill jobba hos oss i sommar på vår kundserviceavdelning med placering i Varberg. Om du känner att detta låter lockande och du har vad som efterfrågas – tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Hjälpa våra kunder med fakturafrågor via telefon, mejl och chat Utföra tillhörande administrativa arbetsuppgifter löpande under dagen Du ansvarar för att ge god service och ett bra bemötande till varje kund Vem söker vi? Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och gör allt för att ge våra kunder den bästa servicen Du är mån om dina kollegor och sätter laget före jaget Du har en positiv inställning, öppen för förändringar och tycker om att ta initiativ Som person är du lyhörd, energisk, ödmjuk, flexibel, självständig och förstår vikten av att ge professionell service Du har mycket goda kunskaper i såväl det svenska som engelska språket, som också är vårt koncernspråk Meriterande om du tidigare arbetat inom serviceverksamhet, via telefon och mejl Är du student och 18 år fyllda men utan erfarenhet av tidigare arbete? Hör av dig ändå om du anser att du har de kvaliteter vi söker ovan. Vilka är vi? Riverty är ett internationellt och växande företag med ett långsiktigt ägarskap. Huvudkontoret är placerat i Varberg med ca 225 medarbetare, var av ca 30 medarbetare arbetar på kundservice. Vår värdegrund består av tre ankare; ”We live our product”, ”We make each other successful” och ”We are here to win”. Dessa jobbar vi aktivt med och de finns även med oss i vårt dagliga arbete. Övrig information Tjänsterna är semestervikariat över sommaren på heltid med placering på kontoret i Varberg. Tillträde 1 juni 2024 eller enligt överenskommelse tom 23 augusti 2024. Arbetet är förlagt måndag-fredag mellan kl. 08:00 – 17:00. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in - vänta därför inte med att söka jobbet. Varmt välkommen med din ansökan!

22 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Support & E-com Coordinator

Inspo Vi älskar kvalité. Vi älskar design. Och vi älskar hur våra skor åldras med tiden. Kavat grundades 1945 av Ragnar Karlsson och våra ledord är ”Walk Carefully On Mother Nature”. Vi lånar jorden från våra barn och vi tror att dagens hållbara mode handlar om kläder och skor som förblir relevant och som kan bäras år efter år. Skor som är värda att vårda och att vara stolt över. Hur känner du? Vi på Kavat är ett glatt gäng som gillar varandras sällskap. Oavsett om det handlar om våra afterworks, konferenser, fotbollskvällar eller bara småsnacket i korridoren har vi alltid nära till skratt. På rasterna samlas vi i vår mysiga lounge och dricker gott kaffe från vår fina espressomaskin, och det händer ofta att chefen köper nybakade kanelbullar! Vi är ett sammansvetsat gäng som är stolta över att jobba med kvalitetsprodukter i världsklass. Nu är vi i början på en otroligt spännande resa och söker nu en driven Support & E-com Coordinator. Om rollen I rollen som Support & E-com Coordinator arbetar du tvärfunktionellt. Ena delen består av att hjälpa våra härliga kunder via e-mail, chatt och sociala medier. Du kommer att ha det övergripande ansvaret för att driva och utveckla Kavats kundsupport och slå våra kunders förväntningar genom att leverera service i världsklass. Du kommer även driva vår retur- och reklamationshantering. Den andra delen består av att koordinera våra e-handelsflöden. Du har en drivkraft i att lära dig om analys av kundbeteende och försäljningsuppföljning som kan bidra till ökad försäljning. En roll som handlar om service i världsklass och en ypperlig möjlighet att lära dig mer om E-commerce! I rollen ingår bland annat - att svara på frågor från våra härliga kunder i olika kanaler så som Zendesk, Instagram, Facebook, mail etc. - ett helhetsansvar för omdömen, kommentarer och kundrecensioner online (Google, Facebook mm). - hantering av returer samt driva Kavats reklamationshantering tillsammans med vår produktutveckling. - utveckling av kundhanteringssystemet och uppföljning av kundtjänstrelaterade nyckeltal. - administrera och uppdatera ”FAQ” och andra kundtjänstrelaterade funktioner. - rensa och underhålla affärssystemet med hänseende till orderstock, kundinformation mm. - vara delaktig i planeringen av säljkampanjer såväl online som i butik. - delta i löpande analysarbete med syfte att maximera försäljning på kort och lång sikt. - arbeta med övriga återkommande uppgifter (berikning, kategorisering, kvalitetskontroll på hemsidan, uppsättning av rabattkoder mm). Vem är du? Du är en lagspelare med god samarbetsförmåga och trivs i en roll med många kontaktaktytor. Du har en gymnasial utbildning och ett driv i att utvecklas i nya system. Du har kunskap inom Officepaketet och har du erfarenhet av Klarna, Visma, Magento och Google Analytics blir vi otroligt glada. Svenska och engelska, i både tal och skrift, är ingen match för dig och självklart har du B-körkort. Du älskar mötet med människor och ser problemlösning som en rolig utmaning. Du har en förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och trivs med att arbeta i högt tempo. Du har en positiv inställning och ett intresse i att lära dig om onlinehandel, e-handelsutveckling och dataanalys. Du har lätt för att ställa om när det inte blir som planerat och trivs med att jobba i ett familjeföretag där fokus ligger på kärleken till det man gör. Bli en del av Kavat-familjen! Som du säkert förstår är vi ett företag som siktar högt och ser mångfald och olikheter som en självklar tillgång. Vi vet också att fantastiska kandidater ibland struntar i att ansöka om de inte lever upp till alla våra önskemål och kvalifikationer - och så vill vi såklart inte ha det! Så även om du bara kan vissa delar, men inte alla, ser vi gärna att du skickar in en ansökan ändå. Vi vill tillsätta tjänsten omgående så tveka inte att ansöka redan idag om du vill vara med på vår roliga resa! Omfattning Heltid Tillträde Omgående

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Sommarjobb - kundservicemedarbetare till Cylinda!

Vill du bli en del av en arbetsplats där vi värdesätter olikheter och lägger ett stort fokus på utveckling? Inom Cylinda arbetar ett gäng individer med olika styrkor och kvaliteter. Vi drivs av mottot att det är tillsammans vi blir bättre på det vi gör. Håller du med oss? Välkommen in med din ansökan redan idag! OM FÖRETAGET Cylinda är ett ledande företag inom försäljning och service av vitvaror. Företaget erbjuder både privat- och företagskunder vitvaror till kök och tvättstugor. Deras kundservice sitter idag i öppna lokaler i Rotebro, Sollentuna. På plats i lokalerna finns support, tekniker, säljare och ledning vilket är fördelaktigt för samtliga avdelningar, då kompetensen alltid finns nära till hands. Lokalen ligger nästintill Rotebro pendelstation och det finns därför goda kommunikationsmöjligheter. Anställda har även tillgång till gratis parkering och laddstolpar för el-bilar. OM TJÄNSTEN Cylinda har ett kundserviceteam som hanterar inkommande ärenden ifrån både privat- och företagskunder. Kundservicen hanterar mestadels felanmälningsärenden, och vid behov kopplas servicetekniker in. Kunderna som kontaktar kundservice består mestadels av privatpersoner men också personer på bygg- och fastighetsbolag. Rollen som kundserviceagent är viktig eftersom Cylindas kund- och serviceavdelning finns där för kunderna om de behöver support eller vill boka service. Målet är att kunderna ska kunna känna sig trygga - både före och efter sitt köp. I denna roll kommer du att agera support huvudsakligen via telefon och e-post vid inkommande ärenden från kunder. Det kan exempelvis röra sig om registrering av serviceärenden, hantera reservdelsbeställningar eller besvara frågeställningar om leveranser och fakturor. VEM ÄR DU? Som person är du social och har en positiv inställning. Du är lyhörd för kunden eller kollegans eventuella behov, och arbetar för att hitta bästa möjliga lösningen. Du motiveras av att arbeta i grupp och arbetar engagerat mot de gemensamma målen. Du arbetar strukturerat och ser till att varje uppgift slutförs korrekt. Du har intresse, förmåga och vilja att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera effektiva lösningar. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. VI SÖKER DIG SOM - Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska - Har en god system- och datorvana PRAKTISK INFORMATION Uppdragsgivare: Cylinda Start: Enligt överenskommelse Placering: Stockholm, Rotebro (vid pendelstationen) Omfattning: Heltid, sommarjobb Arbetstider: Måndag - fredag 07.20-16.00 Lön:  Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected] VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss. ANSÖKAN Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Norsktalende personer til SEB Kort!

Brenner du for å oppnå resultater, er flink til å håndtere press og samtidig verdsetter stabilitet? Da kan du være vår neste servicestjerne, da vi nå søker etter flere fantastiske kollegaer til kundeserviceteamet på SEB Kort! Her jobber ansatte som brenner for å levere førsteklasses service og elsker å hjelpe SEBs kunder rundt om i Skandinavia! Du vil bli ønsket velkommen til SEBs hovedkontor i Arenastaden, Solna, hvor du blir møtt av kjent kunst på veggene og din egen barista som står klar med morgenkaffen! OM SEB Siden vår oppstart for 160 år siden har SEB blitt ledet av en sterk tro på at entreprenørielle tenkere kombinert med innovative selskaper er nødvendig for å skape en bedre verden. Vi er her for å hjelpe dem med å oppnå sine ambisjoner og lykkes både i gode og vanskelige tider. Vi er bankens drivkraft, og gir den økonomiske ekspertisen våre organisasjons- og privatkunder stoler på. Vi gjør dette med fokus på kundenes behov, forpliktelse til kvalitet og tillit, og en entreprenøriell tankegang for å kontinuerlig forbedre våre tjenester. Les mer: https://sebgroup.com/ OM STILLINGEN SEB Kort er til stede i alle de nordiske landene. De jobber med en rekke ulike merker, inkludert deres egne - SEB, Eurocard og Diners Club - samt ulike samarbeidspartnere. Kortkundene deres er både privatpersoner og bedrifter. Gjennom SEBs ulike kanaler - telefon, e-post og Facebook - har de over en million kundekontakter hvert år. I hvert eneste av disse kundemøtene er det muligheter for å gjøre en forskjell. Av den grunn er SEBs aller viktigste mål å levere førsteklasses service. I rollen som kundeservicemedarbeider blir du en del av et fantastisk team som håndterer SEB Korts produkter og tjenester. Ditt hovedansvarsområde vil være kundestøtte via e-post og telefon, primært fra vårt naboland Norge. Mer spesifikt vil du hjelpe kundene med spørsmål om blant annet fakturering, transaksjoner, reklamasjoner, kreditter, renter og veilede dem i SEBs ulike digitale kanaler, med mål om å alltid gi best mulig service til kunden. HVEM ER DU? For å lykkes i denne rollen kreves det stor serviceengasjement og en drivkraft for å nå mål og resultater. Du brenner for å gi service på høyeste nivå og har en profesjonell tilnærming til kundene. Vi ser også etter at du liker å samarbeide med andre, da arbeidet innebærer mye personlig kontakt med både kunder og kolleger. SEB arbeider med et bredt spekter av produkter i en stadig skiftende bransje, og vi setter derfor pris på at du trives med å stadig lære nye ting og drive din egen kompetanseutvikling. Du vil tilhøre et stort kundeserviceteam som håndterer norske kunder. Vi ser gjerne at du har: - Videregående skoleutdanning - Noen års arbeidserfaring - Erfaring innen kundeservice eller annen service-/salgsrolle - Flytende muntlig og skriftlig kompetanse i norsk og engelsk, og forståelse for svensk PRAKTISK INFORMASJON Arbeidsgiver: Workz Oppdragsgiver: SEB Kort Stillingsomfang: Heltid, fast ansettelse med prøvetid Lønn: Individuell lønnsfastsettelse, tariffavtale gjelder Arbeidssted: Stjärntorget 4, Solna Arbeidstider: Kontortid VI TILBYR DEG Workz er spesialister på kundeservice. Hos Workz gir vi deg grundig opplæring og trening innen service og kundehåndtering. Når du er ferdig, blir du en sertifisert kundeservicemedarbeider. Hvordan du utvikler karrieren din hos oss, avhenger kun av dine egne ambisjoner. Vi støtter deg fullt ut og er med deg på din vei til utvikling. Vårt tilbud til deg som ansatt hos Workz inkluderer tariffavtalevilkår og en dedikert konsulentleder som gir opplæring og alltid er tilgjengelig for å hjelpe deg. Velkommen til Workz! SØKNAD Vi gjennomfører tester som første trinn i rekrutteringsprosessen. Testen sendes til din e-post umiddelbart etter at du har søkt, og den må fullføres for å bli en aktuell kandidat. Ta gjerne en titt på filmen om vår rekrutteringsprosess. Kontakt: Hvis du har spørsmål, kan du kontakte vårt rekrutteringsteam på [email protected]

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024