Tjänsten som Gruppchef Som Gruppchef är du i hjärtat av verksamheten, där du leder och fördelar det dagliga arbetet för ditt team om cirka 30 personer. Du är en närvarande ledare som arbetar sida vid sida med ditt team för att säkerställa att vi håller våra deadlines och når våra mål. Du utvecklar och coachar cirka sex teamledare som alla strävar efter att vi tillsammans ska uppnå våra gemensamma mål. Med din operativa insats bidrar du aktivt med förslag på förbättringar av arbetssätt och processer. Du rapporterar direkt till driftchefen och samarbetar nära med dina Gruppchefs kollegor och Logistikchefen. Rollen är heltid med tillsvidareanställning, inledd med 6 månaders provanställning. Arbetstiden är dagtid med start redan från 06:45 vissa dagar. Vad söker vi hos dig? Som ledare hos oss är du en förebild som lever som du lär. Du trivs med att vara operativ och är inte rädd för att ta i där det behövs. Du har förmågan att leda både personal och processer framåt i en dynamisk och föränderlig produktionsmiljö. Vår verksamhet är omfattande och komplex, och du och ditt team ser förändring som en naturlig del av arbetet. För att lyckas i rollen tror vi att du har du : Erfarenhet från snabbrörlig produktionsmiljö med stora logistiska flöden. Erfarenhet av lager- eller logistikarbete. Minst tre års ledarerfarenhet med personalansvar. God simultankapacitet och förmåga att se helheten. Vad Apotea erbjuder dig På Apotea erbjuder vi en innovativ och digital arbetsmiljö där du får möjlighet att arbeta med de senaste teknologierna. Vi erbjuder goda möjligheter till karriärsutveckling och en rad förmåner, såsom friskvårdsbidrag och personalrabatter. Vårt starka engagemang för hållbarhet innebär att du som anställd hos oss är en del av ett företag som aktivt arbetar för att minska sin miljöpåverkan och främja socialt ansvar. Hållbarhetsarbetet bedrivs genom hela organisationen och fokuserar på tre övergripande områden: miljömässiga och sociala aspekter på arbetsplatsen och i vår värdekedja. Vi strävar efter en jämlik och inkluderande värld där alla ges samma möjligheter och bidrar till lösningar som gynnar både människor och miljön. Därför samarbetar vi med organisationer som fokuserar på människors välmående, hälsa och miljöskydd. Om Apotea Apotea.se är Sveriges största nätapotek. Vi har det största sortimentet, över 31 000 receptfria varor och nästan 18 000 receptbelagda läkemedel för människor och djur, och är Sveriges mest hållbara e-handel enligt Sustainable Brand Index 2021. Med snabba leveranser och rådgivning underlättar vi vardagen för våra kunder. Apotea omsatte under 2023 5,5 miljarder kronor och har cirka 1000 anställda. Vi finns i Stockholm, på Lidingö och i Morgongåva. För mer information, se apotea.se. Apotea är en inkluderande arbetsgivare som värdesätter mångfald. Vi välkomnar alla sökande och strävar efter att skapa en arbetsmiljö där människor oavsett bakgrund, kön, ålder, religion eller funktionsvariation kan trivas och utvecklas. Följ oss på sociala medier för att hålla dig uppdaterad kring allt som händer på Apotea LinkedIn Instagram Vi hoppas du vill bli en del av oss Skicka in din ansökan redan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas omgående. Tillträde enligt överenskommelse. Välkommen till Apotea – där innovation möter omtanke och varje dag är en möjlighet att göra skillnad!
Är du en erfaren ledare som trivs i en operativ och snabbrörlig miljö? Nu söker vi rätt person att axla rollen som chef för inleverans hos vår kund inom lager och logistik. Om tjänsten Ansvarsområdena för rollen kan huvudsakligen delas enligt följande: Operativt ledarskap och teamutveckling Coacha och utveckla teamledare och gruppchefer i ledarskap, kommunikation och prioritering. Bygga ett lag med tydligt ansvarstagande, struktur och en kultur av ständiga förbättringar. Introducera nya medarbetare och säkerställa rätt arbetssätt från start. Vara ett närvarande och lösningsorienterat stöd för gruppcheferna i deras dagliga operativa beslut. Daglig drift i inleverans Leda, delta och vara fysiskt närvarande i det dagliga arbetet med att ta emot, lossa och kontrollera inkommande gods. Fördela arbetsuppgifter i realtid till medarbetarna direkt på golvet. Säkerställa att varor scannas in och placeras korrekt i lagret inom uppsatt tidsram. Arbeta aktivt för att undvika flaskhalsar genom nära samarbete med plock- och utleveransteam. Problemlösning i realtid Hantera avvikelser som skadat gods, saknade kollin, felmärkning och systemproblem. Ta beslut direkt i flödet för att hålla uppe tempo och kvalitet. Truck, säkerhet och systemhantering Köra truck och hantera inleveranser i vårt WMS. Säkerställa tydlighet vid portar, lossning och placering. Arbeta nära IT/systemfunktioner vid behov. Systematiskt säkerhetsarbete Administrativa och systemnära arbetsuppgifter Arbeta i och ha god förståelse för ERP- och WMS-system (t.ex. SAP, Astro WMS eller motsvarande). Följa upp nyckeltal kopplade till inleverans, t.ex. ledtid från ankomst till lagerläggning. Delta i bemanningsplanering och schemaläggning i samverkan med kompetens och drift. Identifiera avvikelser och arbeta strukturerat med förbättringsförslag (gärna i samarbete med kvalitets- eller processfunktioner). Om dig Du har dokumenterad erfarenhet av ledande roller inom lager/logistik, gärna specifikt inleverans. Du har vana att leda andra ledare – t.ex. gruppchefer – och är trygg i att sätta struktur och riktning. Du trivs i operativa miljöer där du är nära verksamheten och snabbt kan fatta beslut. Du är en tydlig men prestigelös ledare som bygger tillit genom närvaro. Erfarenhet av att införa struktur i snabbrörliga miljöer ses som starkt meriterande. Du kommunicerar obehindrat på svenska och gärna engelska Övrigt Uppdraget startar i augusti. På grund av arbetsplatsens placering behöver du egen bil för att ta dig till arbetet. Arbetstiderna är förlagda mellan 07:00-16:00, men vi ser gärna att du kan vara flexibel vid behov. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär. Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vilka är Brizo? Brizo är en 3PL för e-handel som möjliggör snabba och hållbara leveranser. Om tjänsten Vi letar nu efter en driftansvarig lagerchef till vårt lager i Morgongåva. Som driftansvarig lagerchef ansvarar du för att leda och utveckla arbetet på lagret. I tjänsten ingår arbetsmiljöansvar och ansvar över att upprätta och underhålla rutiner samt personalansvar. Vi tror att du är en kommunikativ och stark ledare. Du är duktig på att skapa ordning och reda och tydliga instruktioner för de som jobbar på vårt lager. Som person är du positiv, strukturerad och prestigelös. Du trivs i ett bolag i snabb tillväxt där mycket händer på samma gång. Ta chansen att bli en av de första medarbetarna och delta i denna tillväxtresa. Du kommer in i ett tidigt skede och får du en väsentlig roll som kommer att påverka hela företagets framtid och du får vara med och skapa den arbetsmiljö du vill ha. Din bakgrund och profil För att lyckas i arbetet som driftansvarig lagerchef har du erfarenhet av arbete som chef samt vana att hantera personalfrågor. Du är en operativ, driftnära ledare med tidigare erfarenhet av logistik och lager. Meriterande om du tidigare arbetat inom 3PL och e-handel. Ansvarstagande, lösningsorienterad och orädd. Du behärskar svenska och engelska, både skriftligt och i tal. Du har tidigare arbetslivserfarenhet inom lager, logistik och e-handel. Du har god dator- och systemvana. Har truckkort. Som driftansvarig lagerchef rapporter du direkt till företagets COO. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, ansök därför gärna så snart som möjligt.
Vilka är Brizo? Brizo är en 3PL för e-handel som möjliggör snabba och hållbara leveranser. Om tjänsten Vi letar nu efter en driftansvarig lagerchef till vårt lager i Morgongåva. Som driftansvarig lagerchef ansvarar du för att leda och utveckla arbetet på lagret. I tjänsten ingår arbetsmiljöansvar och ansvar över att upprätta och underhålla rutiner samt personalansvar. Vi tror att du är en kommunikativ och stark ledare. Du är duktig på att skapa ordning och reda och tydliga instruktioner för de som jobbar på vårt lager. Som person är du positiv, strukturerad och prestigelös. Du trivs i ett bolag i snabb tillväxt där mycket händer på samma gång. Ta chansen att bli en av de första medarbetarna och delta i denna tillväxtresa. Du kommer in i ett tidigt skede och får du en väsentlig roll som kommer att påverka hela företagets framtid och du får vara med och skapa den arbetsmiljö du vill ha. Din bakgrund och profil För att lyckas i arbetet som driftansvarig lagerchef har du erfarenhet av arbete som chef samt vana att hantera personalfrågor. Du är en operativ, driftnära ledare med tidigare erfarenhet av logistik och lager. Meriterande om du tidigare arbetat inom 3PL och e-handel. Ansvarstagande, lösningsorienterad och orädd. Du behärskar svenska och engelska, både skriftligt och i tal. Du har tidigare arbetslivserfarenhet inom lager, logistik och e-handel. Du har god dator- och systemvana. Har tryckkort. Som driftansvarig lagerchef rapporter du direkt till företagets COO. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, ansök därför gärna så snart som möjligt.
Gummigrossen i Örnsköldsvik AB är, sedan 2019, ett dotterbolag till Nordic Tyre Group. Vi erbjuder produkter B2B, från budget till premium, för personbilar, lastbilar, entreprenad- och jordbruksmaskiner. På Gummigrossen arbetar 58 personer och vi har lager i Strängnäs och Göteborg samt kontor i Örnsköldsvik och Göteborg. Läs mer om företaget på gummigrossen.se. Vi söker lagerchef Vi färdigställer just nu vårt nya lager på 32 000 kvm i Strängnäs, med inflyttning den 1 januari 2026. Vi söker dig som är en skicklig ledare, har gedigen erfarenhet av lagerverksamhet och vill vara med från start och utveckla ett helt nytt modernt lager! Din roll Som lagerchef är din viktigaste uppgift att säkra effektiva in- och utleverenser av däck och tillbehör på lagret i Strängnäs. Din roll är att leda och stödja teamet i det dagliga arbetet för att säkra effektivitet i orderhantering, inventering och montering. En viktig del av rollen är att bygga en stark och positiv teamanda som främjar kommunikation och samarbete. Arbetet är säsongsbetonat och består av två högsäsonger per år. Det innebär att schemaläggning för skiftarbete och hantering av tillfällig personal ingår som en del i rollen. Du rapporterar till Chef för Lager och Logistik. Tjänstens huvudsakliga arbetsuppgifter: Personalplanering, rekrytering och schemaläggning Budgetuppföljning och andra administrativa arbetsuppgifter Arbetsmiljö- och säkerhetsarbete Se till att rutiner och processer följs Följa upp KPI:er Coacha och leda personal Som lagerchef i Strängnäs är du en nyckelperson i vår organisation. Lagret är företagets flaggskepp i Sverige och vi söker dig som är en trygg ledare och god förebild! Koncernspråk är engelska. Din profil För att lyckas i rollen måste du ha mycket god kunskap om hur ett lager fungerar. Du bör vara strukturerad, ha en problemlösande inställning och vara duktig på att fatta beslut. Det är viktigt att du är stresstålig, och kan prioritera och kommunicera även om det i perioder är högt tryck på lagret. Som lagerchef är du, tillsammans med två skiftledare, ansvarig för cirka 25 anställda. Det kräver att du är en lyhörd och trygg ledare, som tycker det är roligt att coacha och utveckla dina medarbetare. Vi prioriterar arbetsmiljö och säkerhet i arbetet, och du är en viktig kulturbärare i detta arbete. Krav Minst 4 års erfarenhet av lagerverksamhet i en ledande position Erfarenhet av teamkoordinering och arbetsflödesplanering inom lager Kunskap om arbetsmiljö- och säkerhetsföreskrifter inom lagerverksamhet Goda kunskaper i MS Office-paketet (Excel, Word, Outlook etc.) Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Meriterande Ledarskapsutbildning Produktkännedom Vi arbetar för att främja en jämn könsfördelning i organisationen och ser gärna kvinnliga sökanden till denna tjänst. Vi erbjuder Vi erbjuder ett omväxlande arbete med stort ansvar och goda möjligheter att påverka, eftersom vi tror det skapar engagerade och stolta medarbetare. Vi är ett affärsorienterat företag med höga tillväxtmål där du är en viktig del i vår framgång! Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse, men gärna i november. Rekryteringsprocessen Ansökan sker via länk. Då urval och intervjuer sker löpande ber vi dig skicka in ansökan snarast. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt. Personlighetstester, arbetsprover och referenstagning kan ingå som steg i rekryteringsprocessen. Välkommen med din ansökan! Frågor besvaras av Susanne Wollard, Chef för Lager och Logistik, [email protected] Mer information om koncernen Nordic Tyre Group är den största däckgrossisten i Norden och Baltikum. Vi finns på sex marknader; Norge, Sverige, Finland, Estland, Lettland och Litauen. I koncernen arbetar ca 500 personer och vi har en omsättning på ca 4,3 Mdkr. Vi utnyttjar teknikens kraft för att koppla samman ledande återförsäljare och deras kunder med världens bästa däck. Vårt framgångskoncept bygger på god lagerhållning, snabba leveranser och innovativa affärssystem.
Vill du vara med och skapa ordning, tydlighet och laganda i en lagerverksamhet som står inför en viktig utvecklingsresa? Vi söker nu en lagerchef som kan arbeta både operativt och strategiskt för kunds räkning i Göteborg. Vi söker en nyckelperson med driv, struktur och förmågan att få med sig människor i förändring. Om rollen Som lagerchef kommer du in i ett läge där mycket fungerar men där det finns potential att förbättra, förtydliga och utveckla arbetssätt, samarbeten och kultur. Du får ansvar för den dagliga lagerverksamheten, samtidigt som du spelar en central roll i att driva förbättringsinitiativ inom processer, struktur och ledarskap. Det här är en roll för dig som trivs med att kombinera operativ närvaro med ett strategiskt tänk. Du behöver ha förmåga att leda förändring, ta beslut och vara ett tydligt stöd för dina medarbetare. Ansvarsområden: Leda och utveckla den dagliga driften på lagret Bygga en stark teamkänsla och etablera tydliga rutiner och ansvarsfördelning Identifiera och driva förbättringsprojekt inom logistik, process och system Ansvara för arbetsmiljö, bemanning och effektiv resursplanering Vara en brygga till andra delar av organisationen och bidra till ett bättre flöde över avdelningsgränser Vi söker dig som: Har flera års erfarenhet av att leda lager- eller logistikverksamhet, gärna i mindre eller medelstora bolag Är en trygg, kommunikativ och handlingskraftig ledare som får med dig andra Har ett naturligt driv för struktur, förbättringar och tydliga processer Trivs med att arbeta nära verksamheten och vara operativ när det behövs Är van att arbeta med systemstöd och har god förståelse för logistikflöden Vi erbjuder: En viktig roll i ett företag med pågående utvecklingsprojekt inom logistik och struktur Möjlighet att göra verklig skillnad i vardagen genom tydligt ledarskap och förbättringsarbete En platt och pragmatisk organisation där du får stort ansvar och mandat En arbetsplats där du kan sätta din prägel på hur arbetet ska fungera, både idag och framåt Ansökan Låter detta som rätt utmaning för dig? Ansök redan idag, urval kommer att ske löpande. Har du frågor om rollen är du varmt välkommen att kontakta Felicia Pettersson på [email protected].
Till vår kund i Malmö som driver en varuintensiv lagerverksamhet söker vi nu en Interim Operativ chef. Uppdraget är med omgående start och varar i 6 månader. Bolaget är i en förändringsresa och vi söker därför dig som är en trygg ledare som är van vid att arbeta verksamhetsnära och säkerställa att den dagliga driften fungerar. Du jobbar i nära samarbeta med Site Manager och Team Manager på siten, stöttar arbetsledare och är delaktig i att hantera personalärenden.
Tjänsten som Gruppchef Som Gruppchef är du i hjärtat av verksamheten, där du leder och fördelar det dagliga arbetet för ditt team om cirka 30 personer. Du är en närvarande ledare som arbetar sida vid sida med ditt team för att säkerställa att vi håller våra deadlines och når våra mål. Du utvecklar och coachar cirka sex teamledare som alla strävar efter att vi tillsammans ska uppnå våra gemensamma mål. Med din operativa insats bidrar du aktivt med förslag på förbättringar av arbetssätt och processer. Du rapporterar direkt till driftchefen och samarbetar nära med dina Gruppchefs kollegor och Logistikchefen. Rollen är heltid med tillsvidareanställning, inledd med 6 månaders provanställning. Arbetstiden är dagtid med start redan från 06:45 vissa dagar. Vad söker vi hos dig? Som ledare hos oss är du en förebild som lever som du lär. Du trivs med att vara operativ och är inte rädd för att ta i där det behövs. Du har förmågan att leda både personal och processer framåt i en dynamisk och föränderlig produktionsmiljö. Vår verksamhet är omfattande och komplex, och du och ditt team ser förändring som en naturlig del av arbetet. För att lyckas i rollen tror vi att du har du : Erfarenhet från snabbrörlig produktionsmiljö med stora logistiska flöden. Erfarenhet av lager- eller logistikarbete. Minst tre års ledarerfarenhet med personalansvar. God simultankapacitet och förmåga att se helheten. Vad Apotea erbjuder dig På Apotea erbjuder vi en innovativ och digital arbetsmiljö där du får möjlighet att arbeta med de senaste teknologierna. Vi erbjuder goda möjligheter till karriärsutveckling och en rad förmåner, såsom friskvårdsbidrag och personalrabatter. Vårt starka engagemang för hållbarhet innebär att du som anställd hos oss är en del av ett företag som aktivt arbetar för att minska sin miljöpåverkan och främja socialt ansvar. Hållbarhetsarbetet bedrivs genom hela organisationen och fokuserar på tre övergripande områden: miljömässiga och sociala aspekter på arbetsplatsen och i vår värdekedja. Vi strävar efter en jämlik och inkluderande värld där alla ges samma möjligheter och bidrar till lösningar som gynnar både människor och miljön. Därför samarbetar vi med organisationer som fokuserar på människors välmående, hälsa och miljöskydd. Om Apotea Apotea.se är Sveriges största nätapotek. Vi har det största sortimentet, över 31 000 receptfria varor och nästan 18 000 receptbelagda läkemedel för människor och djur, och är Sveriges mest hållbara e-handel enligt Sustainable Brand Index 2021. Med snabba leveranser och rådgivning underlättar vi vardagen för våra kunder. Apotea omsatte under 2023 5,5 miljarder kronor och har cirka 1000 anställda. Vi finns i Stockholm, på Lidingö och i Morgongåva. För mer information, se apotea.se. Apotea är en inkluderande arbetsgivare som värdesätter mångfald. Vi välkomnar alla sökande och strävar efter att skapa en arbetsmiljö där människor oavsett bakgrund, kön, ålder, religion eller funktionsvariation kan trivas och utvecklas. Följ oss på sociala medier för att hålla dig uppdaterad kring allt som händer på Apotea LinkedIn Instagram Vi hoppas du vill bli en del av oss Skicka in din ansökan redan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas omgående. Tillträde enligt överenskommelse. Välkommen till Apotea – där innovation möter omtanke och varje dag är en möjlighet att göra skillnad!
Om B3 Personal AB Företaget grundades 2014. Företagets värdering är att alltid utveckla branschen i nya områden och göra saker bättre samt leverera en prestation som överstiger kundens förväntningar. Glöd, glädje och generositet är de värdeord som genomsyrar och inspirerar våra dagliga handlingar, kommunikation och beslut för att uppnå en bättre prestation.Vi är är auktoriserade i bransch- och arbetsgivarorganisationen Kompetensföretagen – en kvalitetsstämpel för dig och för oss. Om tjänsten Operativ lagerchef till ledande logistikaktör – vikariat i norra StockholmStart: Tidig höst 2025 Omfattning: Heltid, vikariat 1år Plats: Norra StockholmB3 Personal AB söker nu en engagerad och närvarande lagerchef till ett vikariat hos en av våra kunder – en väletablerad aktör inom 3PL med stark tillväxt och fokus på kundanpassade logistiklösningar. Tjänsten är placerad i norra Stockholm och innebär ett helhetsansvar för den dagliga driften av ett större lager med cirka 7 medarbetare, inklusive tre arbetsledare.Om rollenDu kommer att ha en nyckelroll i att säkerställa en effektiv och kvalitativ lagerverksamhet. Rollen är operativ med hög närvaro i driften och innebär ansvar för planering, bemanning, arbetsmiljö och kontinuerlig utveckling av processer. Du ingår i den lokala ledningsgruppen och arbetar nära både interna funktioner och kundtjänst.Exempel på arbetsuppgifter: - Leda och coacha personal i det dagliga arbetet - Hålla dagliga driftmöten och säkerställa bemanning utifrån prognoser - Ansvara för personalfrågor såsom samtal, löner, rehab och fackliga kontakter - Arbeta med ständiga förbättringar inom logistik och lagerprocesser - Följa upp produktivitet och arbeta mot kostnadseffektivitet - Driva arbetsmiljö- och fastighetsfrågor - Vara en aktiv del i ledningsgruppen Vem söker vi?Vi söker dig som är en trygg, synlig och lösningsorienterad ledare med erfarenhet av att driva lagerverksamhet i en snabbrörlig miljö. Du har god förståelse för logistikflöden och trivs i en roll där du får kombinera operativt arbete med strategiskt ansvar.Vi ser gärna att du har: - Flerårig erfarenhet som chef inom lager/logistik - Vana att leda personal - Erfarenhet av snabbrörliga logistikflöden och kundanpassade lösningar - God förståelse för arbetsrätt, kollektivavtal och arbetsmiljöarbete - Goda kunskaper i lagersystem och MS Office - Flytande svenska och engelska i tal och skrift - B-körkort - Meriterande: Erfarenhet från 3PL, Ongoing WMS och N-shift Om B3 Personal ABB3 Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag. Vi arbetar nära våra kunder och kandidater för att skapa långsiktiga och hållbara samarbeten. Läs mer om oss på www.b3p.se.
Join Airmee – We Are Looking for a Site Manager to our Terminal in Farsta! Do you thrive in a dynamic and fast-growing organization? Do you have the ability to combine analytical thinking with operational execution? We are now looking for a driven Site Manager to lead and optimize our terminal in Farsta, Stockholm. If you’re ready to take your career to the next level and contribute to creating the best delivery experience in the world – this is the role for you! About Airmee Airmee is a tech driven last mile company that serves e-commerce companies in Sweden and Denmark, with the market’s highest delivery quality and customer satisfaction. We work to create the best delivery experience by optimizing logistics to be as efficient and environmentally friendly as possible . Our technical platform drives our logistics operations to ensure that thousands of consumers receive their deliveries on time every day. At Airmee, you’ll have the opportunity to work in a rapidly growing company where innovation and sustainability are in focus. We offer a challenging and developmental role with significant responsibility and a unique opportunity to shape the future of logistics . Together, we strive to create the best and most sustainable delivery option in the Nordics. About the role As the Site Manager, you will have the overall responsibility for the operations at your designated site. By diving deep into data, identifying challenges, and implementing solutions, you will drive cost efficiency and operational excellence—from tech innovations to process optimizations. You will lead a high-performing Terminal team of 5 to 10 employees, depending on volume . You’ll be responsible for fostering effective collaboration, maintaining a positive and inclusive work environment, and ensuring that the team works toward shared goals aligned with Airmee’s values and operational standards. Your responsibilities: Monitor and act on KPIs and metrics daily to ensure operational excellence at your site. Lead and optimize team performance at your terminal. Develop and implement SOPs to standardize best practices and drive continuous improvements. Lead projects, including process design and workflow improvements. Identify and resolve bottlenecks, while ensuring long-term capacity planning. Collaborate closely with staffing agencies, ensuring their performance and compliance align with expectations. Create a safe and positive working environment for employees and subcontractors. Ensure full compliance with work environment regulations, collective agreements, and actively participate in union negotiations. Who are we looking for? We are looking for someone who enjoys working both strategically and hands-on, with the ability to engage and lead others toward ambitious goals. You are data-driven and solution-oriented, always seeking new ways to improve processes and increase efficiency. Highly independent and proactive, you take initiative to drive projects forward. With strong communication skills in both Swedish and English, you can navigate diverse environments effectively. Requirements: University degree in economics, management, or a related field, or equivalent work experience. Experience with collective agreements and union negotiations is a plus. Fluency in Swedish and English. Advanced Excel skills Are You Ready to Take the Next Step in Your Career? Submit your application today!
Välj ett jobb för att visa detaljer