Lagerplanerare

Sök bland 21 lediga jobb som Lagerplanerare och börja ditt nya yrkesliv idag!

Supply Planner till internationellt läkemedelsföretag!
Academic Work Sweden AB
Lager- och terminalpersonal

Är du redo för din nästa utmaning inom supply chain? Vi söker dig som vill utvecklas på en arbetsplats som kan rädda liv. Ansök redan idag - vi applicerar löpande urval. OM TJÄNSTEN Företaget är med och gör skillnad i samhället genom att förbättra livet för människor med sällsynta och svåra sjukdomar. Du kommer att ingå i ett kompetent team som är en del av Tech Ops Supply chain avdelningen. I den här rollen kommer du ansvara för E2E (end-to end) försörjning av färdiga varor, läkemedelsprodukter och läkemedelssubstanser. Du är den huvudsakliga kontaktpunkten för kommunikation och aktiviter relaterade till försörjningsplanering och ansvarar för att utveckla och förbättra försörjningskedjeprocesser. I rollen kommer du bland annat att ansvara för att göra en övergripande E2E-försörjningsplan som säkerställer att marknadsefterfrågan kan mötas på kort och lång sikt, inklusive både kommersiell och klinisk efterfrågan. Du ansvarar för att utveckla, utvärdera och upprätthålla E2E lagerstrategier för att säkerställa tillgång samt ansvara för lager och volymbudget. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Utföra årlig planering och säkerhetslagerbedömningar. Säkerställa korrekta antaganden och godkänna planer. * Definiera lagermål och övervaka lagerutveckling mot budget och forecasts samt utveckla åtgärdsplaner vid behov. * Delta i månatlig S&OP-process för tilldelade produktfamiljer. * Rapportera försörjningskedjans kostnader och transaktioner korrekt och i tid. VI SÖKER DIG SOM - Har en kandidatexamen inom supply chain - Goda kunskaper i svenska och engelska För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Hjälpsam - Målmedveten Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

30 juni 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Supply Chain Planner till Växsjö.
Sway Sourcing Sweden AB
Lager- och terminalpersonal

Om uppdraget Nu söker vi en driven och analytisk Supply Chain/Production Planner för ett spännande uppdrag hos en välrenommerad kund inom tillverkningsindustrin! I denna roll får du ta ett helhetsgrepp om materialflödet – från leverantör till produktion – och aktivt bidra till förbättringsarbete och optimering av logistikprocesser. Du blir en nyckelspelare i att säkerställa materialtillgänglighet, samtidigt som du håller koll på lagernivåer och kapitalbindning. Uppdraget kräver självständighet, initiativkraft och ett stort mått av samarbetsförmåga. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Daglig bevakning och problemlösning inom ditt artikelområde Lagerstyrning och parametersättning Leverantörsutveckling och uppföljning Löpande förbättringar av logistikprocesser Balansering av belastning och förbättringsarbete under lågintensiva perioder Vem är du? Du är strukturerad, kommunikativ och har förmågan att se både detaljer och helhet. Du gillar att skapa relationer och arbetar proaktivt för att utveckla både processer och dig själv. Vi söker även dig som har: Eftergymnasial utbildning Erfarenhet av logistik eller inköp är meriterande Flytande svenska och engelska i tal & skrift God datorvana – gärna med kunskaper i SAP eller liknande MPS-system LEAN-kunskaper är ett stort plus! Praktisk information: Plats: Braås/Växsjö Start: 11 augusti 2025 Slut: 30 september 2026 Distansarbete: Ej möjligt Sista ansökningsdag: 4 juli 2025 Är du redo att ta nästa steg i din karriär inom logistikplanering? Ansök redan idag och bli en del av ett företag som satsar på förbättringar och framtidens processer! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

27 juni 2025
Sista ansökan:
14 december 2025
Inventory Planner- Global Planning and Inventory Management
Incluso AB
Lager- och terminalpersonal

We are now looking for an Inventory Planner- Global Planning and Inventory Management for a global company in Huskvarna, Jönköping. Start is ASAP, 1 year's contract to begin with, possibility of extension after that. Assignment Description: The consultant to support in Global Planning and Inventory Management. Assignment include Order mgmt Globally, Customer Service, Handling Logistics and Transport mgmt and planning, International experience is. Working in different IT systems including using ERP and Excel. Tasks: Order handling export declarations know how export rules to different markets international relations MS Word package and good using of numbers Professional and customer focused Have a good feeling of sense of urgency Working with factories and know and understand logistics flows Like to work and build your team. Freight management and calculation of containers and trucks Invoicing Claims and credit notes Required skills: To be successful you need: To be IT mature Experience within Logistics. Knowledge within Transport planning, to handle returns and claims of different kinds. Have good Financial understanding and be generally good with numbers. Speak English fluently, Swedish is meritorious. Preferred: Bachelor degree within Logistics and Production or other equivalent experience. This is a full-time consultant position through Incluso in Huskvarna, Jönköping. Start is ASAP, 1 year's contract to begin with, possibility of extension after that. Please submit your CV as soon as possible since we will review the applications on an on-going basis. For more information about this role, please contact Kanika Singhal, recruiter at Incluso.

27 juni 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Warehouse keeper/Lagerplanerare
Framtiden i Sverige AB
Lager- och terminalpersonal

Om rollen: Som Warehouse Keeper ansvarar du för att säkerställa korrekta lagersaldon, leda inventeringsarbete och stödja produktionen med tillgång till rätt material i rätt tid. Rollen kräver noggrannhet, systemvana och förståelse för materialflöden i en industriell miljö med krav på kvalitet och spårbarhet. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Kontrollera, uppdatera och följa upp lagersaldo i affärs-/lagersystem. Utföra cykelinventeringar samt leda och delta i hel-/delsinventeringar. Arbeta systematiskt för att förebygga och rätta avvikelser i lagersaldot. Hantera material in/ut ur produktion enligt fastlagda rutiner. Säkerställa att artiklar är korrekt märkta och lagrade enligt FIFO eller annan princip. Registrera mottag, inleverans och utleverans med hög noggrannhet. Samarbeta tätt med planering, inköp, beredning, kvalitetsavdelning samt lager och produktionspersonal. Bidra till förbättringar inom lagerstruktur, flöde, processer och rutiner. Du som söker: För att passa i denna rollen ser vi att du har erfarenhet av lagerarbete i industriell tillverkning. Vana vid inventering och lageruppföljning i affärssystem (t.ex. Monitor, Pyramid, SAP). God systemförståelse och kunskap om artikelstruktur och materialhantering. Förståelse för spårbarhet, batchhantering och kvalitetskrav. God svenska i tal och skrift, grundläggande engelska. Personliga egenskaper: Noggrann, strukturerad och självgående. Ansvarstagande med känsla för ordning och reda. Kommunikativ och samarbetsinriktad. Modig och drivande. Lösningsorienterad och van att ta egna initiativ. Om vår samarbetskund I Ludvika finns en ledande aktör inom energiteknik som fokuserar på att utveckla och producera avancerade lösningar för högspänd likström (HVDC) och kraftkvalitet. Företaget är känt för sin innovativa teknik och sitt engagemang för en hållbar energiframtid. Med över 3,500 anställda i Ludvika och en stark global närvaro, erbjuder de spännande karriärmöjligheter och en dynamisk arbetsmiljö. Deras produkter spelar en avgörande roll i att möjliggöra storskalig överföring av elektricitet och förbättra stabiliteten i elnät världen över Om Framtiden Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget. Villkor Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid (8-17) Ort: Ludvika Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt team!

26 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Material Planner
Incluso AB
Lager- och terminalpersonal

Vi söker en Materialplanerare för ett företag i Vara. Start är i augusti, 12 månaders tidsbegränsat kontrakt till att börja med.  Ansvarsområden Genomföra materialhemtagning baserat på förslag från MRP-system samt bevakar kritiska lagernivåer genom bristlistor. Arbetsuppgifter Analysera systemmedelanden (behov) och säkerställa allt är korrekt utifrån ledtider för att kunna skapa leveransplan. Skicka leveransplaner till leverantörer. Analyserar och agerar på materialbrister genom att generera bristlistor samt efter kommunikation med exempelvis inventerare eller truckförare. Rapporterar läget kring material vid avdelningens morgonmöte. Deltar i utvecklingsprojekt som anskaffningsresurs. Genomför leverantörsbesök. Deltar vid leverantörsbesök tillsammans med andra funktioner. Deltar vid krismöten kopplade till de egna leverantörerna. Agerar back-up vid kollegors ledighet eller sjukfrånvaro. Skapar förpackningsinstruktioner för relevanta leverantörer Säkerställer korrekt masterdata i system kopplade till One Information Chain. Deltar vid avdelningsmöten. In och utfasning av artiklar/leverantörer Bokar expresstransporter Vara behjälplig vid utredning av problem med matchning av fakturor. Denna roll kräver flytande kunskaper i både svenska och engelska. Detta är ett konsultuppdrag på 100% via Incluso i Vara. Start är i augusti, 12 månaders tidsbegränsat uppdrag till att börja med. Vänligen sök med CV och motivering via länken nedan. Vi presenterar kandidater löpande. Ansvarig rekryterare på Incluso är Emma Hörnsten

26 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Global Supply Planner till kund i Jönköping!
Sway Sourcing Sweden AB
Lager- och terminalpersonal

Uppdraget Vår kund söker nu en engagerad och erfaren Supply Planner till sitt globala planerings- och logistikteam. Här får du möjligheten att arbeta i ett internationellt sammanhang med fokus på planering, kundservice och logistikflöden i världsklass. Som konsult kommer du spela en nyckelroll i orderhantering, export, transportplanering och fakturering där du dagligen samarbetar med fabriker och globala kunder. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Orderhantering & exportdeklarationer Kundkontakt & service i internationella affärer Transport- och logistikplanering Container- & lastbilskalkylering Fakturering, reklamationer och kreditnotor Samarbete med fabriker och förståelse för logistiska flöden Proaktivt arbete med teamutveckling Kravprofil – vad vi söker hos dig Erfarenhet av logistik och transportplanering Van att arbeta i ERP-system och med Excel Flytande engelska i tal och skrift Förmåga att arbeta strukturerat, noggrant och effektivt God ekonomisk förståelse och sifferkänsla Professionell och serviceinriktad attityd Meriterande Kandidatexamen inom logistik, produktion eller motsvarande erfarenhet Erfarenhet från internationella marknader och exportregler Praktisk information: Plats: Huskvarna, Sverige Start: 1 juli 2025 Slut: 30 juni 2026 Omfattning: 50% Distansarbete: Nej Sista ansökningsdag: 30 juni 2025 Vi arbetar med löpande urval och intervjuer, så skicka in din ansökan redan idag! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

25 juni 2025
Sista ansökan:
12 december 2025
Bygg din karriär som samordnare hos Sonepar!
Professionals Nord Luleå AB
Lager- och terminalpersonal

Är du en strukturerad, initiativrik och lösningsorienterad person som trivs i en praktisk roll med stort ansvar? Vill du vara en nyckelspelare i ett av Sveriges största industriprojekt? Här är tjänsten för dig som trivs när det händer saker – där du får kombinera hands-on-arbete med administrativ struktur. Sök nu och bli en del av något stort!   Information om tjänsten Professionals Nord söker för Sonepars räkning samordnare. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Sonepar under 1 år och 8 månader, med möjlighet till förlängning. Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt av Sonepar, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.   Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Sonepars önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected].   Du erbjuds Stort eget ansvar och möjlighet att påverka arbetssätt och struktur En del av ett framtidsprojekt inom tung industri. Alla möjligheter att växa – både i ansvar och kompetens.   Arbetsuppgifter Du kommer utgå från Sonepars etablering i Boden där arbetet grundar sig i lagerhantering. Du jobbar nära ett dedikerat team bestående av projektledare, teknisk handledare och andra samordnare. Som samordnare kommer du att ha en viktig funktion i att hantera det dagliga flödet av material i projektet. Här kombineras fysiskt arbete med administrativa arbetsuppgifter – allt i en miljö där struktur och ansvar står i fokus.   Exempel på arbetsuppgifter: Inventera, kontrollera och kvalitetsgranska inkommande och utgående material. Märka upp, dokumentera och följa upp leveranser. Planera och koordinera logistikflöden. Köra ut material med hjälp av hjullastare (utbildning erbjuds vid behov). Delta i uppbyggnad och optimering av arbetsrutiner och struktur på plats.   Vi söker dig som Har ett intresse för praktiskt lagerarbete och ett naturligt sinne för struktur och effektivitet. Innehar B-körkort. Tidigare erfarenhet från logistik, lager eller liknande miljö är meriterande.  Truckkort och hjullastarkort är meriterande. Det är dina personliga egenskaper som verkligen kommer göra skillnad i den här rollen – därför värderar vi dem högt i den här rekryteringen.  Du är: Strukturerad – du trivs med att hålla ordning när mycket material ska hanteras samtidigt. Ansvarstagande – du vågar ta egna initiativ och se till att arbetet rullar. Kommunikativ – du har lätt för att samarbeta och skapa ett effektivt arbetsflöde med andra. START: september OMFATTNING: Heltid STAD: Boden URVAL: Sker löpande KONTAKT: Lisa Bäckström ([email protected]) Sök tjänsten genom att klicka på ”sök jobbet” nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected]. #Sonepar #samordnare #lager

24 juni 2025
Sista ansökan:
5 augusti 2025
Driftkoordinator Kväll & Helg | Morgongåva, Uppsala
Apotea AB
Lager- och terminalpersonal

Om rollen Som Driftkoordinator hos oss blir du navet i vårt logistikmaskineri. Du kommer att ha överblick över våra produktionsflöden och säkerställa att varje order går som den ska genom våra system och automationslösningar. Det är en fartfylld och lösningsorienterad roll där kommer spendera mestadels av din tid nära produktionen på golvet och du jobbar nära våra team i Morgongåva och andra delar av Apotea, som Rx, kundservice och teknikteamet. I tjänsten har du inte något personalansvar men du leder däremot chefer. Ditt fokus ligger på att planera produktionen, fördela resurser, identifiera och lösa problem – och se till att vi håller våra deadlines. Du är också med och driver förbättringar för att göra våra flöden ännu smartare och effektivare. Plats: Morgongåva, inget hybridarbete erbjuds Anställningsform: Tillsvidareanställning på heltid, med 6 månaders provanställning Arbetstider: 2 helger i månaden och då jobbar man 06:30-18:30. Övrig tid jobbar man 13:00-01:00 och torsdagar jobbar man 14:00-21:00 Rapporterar till: Logistikchef Start: Så snart som möjligt enligt överenskommelse Dina arbetsuppgifter Produktionsplanering och resursfördelning för att maximera flödet Monitorera våra system (Lima, Wamas, Lighthouse m.fl.) och agera snabbt vid avvikelser Vara operativt stöd vid Rx-orderhantering och säkerställa leverans till kund Lösa produktionsutmaningar i både mjukvara och hårdvara, i nära samarbete med IT och serviceteam Leda och stötta personalen mot våra produktionsmål – vi vinner som ett lag! Följa upp och säkerställa att förbättringsprojekt håller hela vägen i mål Fungera som backup i olika ledningsfunktioner vid behov Ge konstruktiv feedback till utvecklingsteam och rapportera avvikelser Vi tror att du har: God systemvana, gärna från Lima, Wamas, Autostore eller liknande Bra koll på logistiska flöden – från plocklista till spedition Stark social förmåga – du trivs med att både ge och ta emot feedback Och vi hoppas att du är: Lyhörd, prestigelös och flexibel En naturlig ledare som gillar att lära ut och motivera andra Självgående, analytisk och lösningsorienterad Stresstålig och trivs i ett högt tempo där dagarna sällan är den andra lik Vad Apotea erbjuder dig På Apotea erbjuder vi en innovativ och digital arbetsmiljö där du får möjlighet att arbeta med de senaste teknologierna. Vi erbjuder goda möjligheter till karriärutveckling och en rad förmåner, såsom friskvårdsbidrag och personalrabatter. Vårt starka engagemang för hållbarhet innebär att du som anställd hos oss är en del av ett företag som aktivt arbetar för att minska sin miljöpåverkan och främja socialt ansvar. Hållbarhetsarbetet bedrivs genom hela organisationen och fokuserar på tre övergripande områden: miljömässiga och sociala aspekter på arbetsplatsen och i vår värdekedja. Vi strävar efter en jämlik och inkluderande värld där alla ges samma möjligheter och bidrar till lösningar som gynnar både människor och miljön. Därför samarbetar vi med organisationer som fokuserar på människors välmående, hälsa och miljöskydd. Om Apotea Apotea.se är Sveriges största nätapotek. Vi har det största sortimentet, över 34 000 receptfria varor och över 20 000 receptbelagda läkemedel för människor och djur, och är Sveriges mest hållbara e-handel enligt Sustainable Brand Index 2021. Med snabba leveranser och rådgivning underlättar vi vardagen för våra kunder. Apotea omsatte under 2023 ca 6 miljarder kronor och har cirka 1000 anställda. Vi finns i Stockholm, på Lidingö och i Morgongåva. För mer information, se apotea.se. Apotea är en inkluderande arbetsgivare som värdesätter mångfald. Vi välkomnar alla sökande och strävar efter att skapa en arbetsmiljö där människor oavsett bakgrund, kön, ålder, religion eller funktionsvariation kan trivas och utvecklas. Följ oss på sociala medier för att hålla dig uppdaterad kring allt som händer på Apotea LinkedIn Instagram Vi hoppas du vill bli en del av oss Skicka in din ansökan redan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas omgående. Tillträde enligt överenskommelse. Välkommen till Apotea – där innovation möter omtanke och varje dag är en möjlighet att göra skillnad!

27 maj 2025
Sista ansökan:
13 november 2025
Supply & Demand Planning Consultant till global kund i Jönköping!
Sway Sourcing Sweden AB
Lager- och terminalpersonal

Vi söker nu en Supply & Demand Planning Consultant till vår kund inom byggbranschen. Ett spännande uppdrag där du spelar en nyckelroll i att optimera lagerbalans, säkerställa goda leveransflöden och bidra till en effektiv försörjningskedja. Uppdraget pågår mellan maj och november 2025, med omedelbar start. Ditt uppdrag:Du kommer att arbeta i gränslandet mellan produktion, lager och försäljning. Ditt ansvar är att skapa och underhålla effektiva planeringsflöden för att säkerställa hög leveranssäkerhet och optimal lagerhållning. Arbetsuppgifer: Hantera och förbättra leveransplaner till fabriker Ge prognoser och nettobehov till produktion Säkra flexibilitet och kapacitet med tillverkare Sätta lagerstrategier och följa upp faktiska nivåer Leda månatliga efterfrågeprocesser Samverka med sälj och ekonomi för realistiska prognoser Säkerställa lagerbalans i distributionsnätverket Hantera överlager, restnoteringar och utfasningar Följa upp leveranser, reklamationer och returflöden Rapportera nyckeltal och delta i planeringsmöten Driva S&OP-processer med interna och externa parter. Kvalifikationer: Du har gedigen erfarenhet av supply chain och lagerplanering Du har en hög analytisk förmåga och goda kunskaper i statistik Du är van att arbeta både självständigt och i team Du bsitter en god kommunikationsförmåga, både i tal och skrift Är lösningsorienterad och har en kundfokuserad inställning Du har ett strukturerat arbetssätt och sinne för detaljer Flytande språkkunskaper i svenska och engelska. Praktisk information: Uppdragsperiod: 26 maj 2025- 12 nov 2025 Omfattning: Heltid, 100% Ort: Jönköping Sista ansökninsdag: 26 maj, men vi arbetar med löpande urval och intervjuer. Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025
Supply & Demand Planning Consultant till global kund i Jönköping!
Sway Sourcing Sweden AB
Lager- och terminalpersonal

Vi söker nu en Supply & Demand Planning Consultant till vår kund inom byggbranschen. Ett spännande uppdrag där du spelar en nyckelroll i att optimera lagerbalans, säkerställa goda leveransflöden och bidra till en effektiv försörjningskedja. Uppdraget pågår mellan maj och november 2025, med omedelbar start. Ditt uppdrag:Du kommer att arbeta i gränslandet mellan produktion, lager och försäljning. Ditt ansvar är att skapa och underhålla effektiva planeringsflöden för att säkerställa hög leveranssäkerhet och optimal lagerhållning. Arbetsuppgifer: Hantera och förbättra leveransplaner till fabriker Ge prognoser och nettobehov till produktion Säkra flexibilitet och kapacitet med tillverkare Sätta lagerstrategier och följa upp faktiska nivåer Leda månatliga efterfrågeprocesser Samverka med sälj och ekonomi för realistiska prognoser Säkerställa lagerbalans i distributionsnätverket Hantera överlager, restnoteringar och utfasningar Följa upp leveranser, reklamationer och returflöden Rapportera nyckeltal och delta i planeringsmöten Driva S&OP-processer med interna och externa parter. Kvalifikationer: Du har gedigen erfarenhet av supply chain och lagerplanering Du har en hög analytisk förmåga och goda kunskaper i statistik Du är van att arbeta både självständigt och i team Du bsitter en god kommunikationsförmåga, både i tal och skrift Är lösningsorienterad och har en kundfokuserad inställning Du har ett strukturerat arbetssätt och sinne för detaljer Flytande språkkunskaper i svenska och engelska. Praktisk information: Uppdragsperiod: 26 maj 2025- 12 nov 2025 Omfattning: Heltid, 100% Ort: Jönköping Sista ansökninsdag: 26 maj, men vi arbetar med löpande urval och intervjuer. Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

19 maj 2025
Sista ansökan:
5 november 2025