Extrajobb marknadsassistent

Vi på Future People söker dig som är student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning och somvill jobba ungefär en dag i veckan hos vår kund i centrala Stockholm. Vår kund är verksam inom affärsmodellering och verksamhetstransformation. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vi söker dig som: Har ett genuint intresse för bild, form, sociala medier och att underhålla hemsidor. Vi tror att du är student inom marknadsområdet och vill skaffa dig ovärderlig erfarenhet i en bred marknadsroll. Vår kund arbetar inom en komplex affär och hjälper verksamheter att få god kvalitet i sin tekniska anläggningsinformation. Det är därför bra om du själv har ett tekniskt intresse, du kommer självklart att få en introduktion och gedigen genomgång av kundens verksamhet. Du kommer att komma in i en bred roll där du är behjälplig med att hantera social medier uppdatera hemsidan och grafisk formgivning både i print och i digitala kanaler. Det kommer finnas goda möjlighet att arbeta mer under lov och vi ser att du har minst ett år kvar av dina studier. För rätt person så kommer det finnas möjlighet till anställning hos företaget efter studiernas slut. Krav för tjänsten: Erfarenhet av att underhålla hemsidor Van att arbeta med bildredigering Van att arbeta med social medier, framförallt Linkedin Mycket goda kunskaper i Wordpress Som person är du: Lättlärd, gillar att lösa dina uppgifter självständigt och vill utvecklas i din roll. Du trivs med att vara en del i ett mindre team och att hjälpa till där det behövs. Du har ett sinne för detaljer, förtroendeingivande och tydlig i din kommunikation. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Start: Omgående. Sista ansökningsdagen: 2024-04-30 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR.Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!

23 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Videoanalys

Chalmers Tekniska Högskola behöver under en tid framöver extra stöttning vid analysering/annotering av filmmaterial! Ansökan redan idag, vi arbetar med löpande urval! OM TJÄNSTEN Vi söker dig som kan arbeta ca 15 timmar per vecka och vill arbeta extra med att analysera filmmaterial från Chalmers krocktester som de har i samarbete med sina två största kunder inom bilindustrin. Arbetet handlar om att på ett noggrant sätt uppmärksamma detaljer och lägga markeringar i filmerna som sedan skickas vidare för djupare analyser. Du kommer helt enkelt göra ett viktigt förarbete. Ordinarie arbetstid är dagtid, måndag till fredag mellan KL 8-17 men du är välkommen att förlägga passen när du vill under denna tid om det passar bättre utefter din situation. Vi ser att du behöver vara på plats på Lindholmen då programmen du jobbar i finns där. VI SÖKER DIG SOM - Är studerande på eftergymnasial nivå - gärna en teknisk inriktning - Kan arbeta ca 15 timmar per vecka - Har goda tekniska kunskaper och kan orientera dig i system - Har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska då arbetet kräver det För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Snabblärd - Kvalitetsmedveten Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

22 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
INTRESSEANMÄLAN - Marknadsföring & kommunikation

Är du på jakt efter en ny tjänst eller ett nytt uppdrag inom marknadsföring eller kommunikation i Skåne? Vi söker ständigt nya talanger som vill se sig om efter nya utmaningar i arbetslivet. Är du intresserad av att arbeta hos oss som uthyrd konsult inom marknadsföring eller kommunikation får du gärna bifoga ditt CV och personliga brev här. Konsultuppdragen varierar och styrs av våra kunders behov. Våra kunder finns i hela Skåne och du får gärna specificera i din ansökan vilket geografiskt område du är intresserad av att arbeta i. Vanligt förekommande tjänster: - Marknadskoordiantor - Marknadsassistent - Kommunikatör Notera att detta inte är en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag. Vi kommer att kontakta dig när vi har ett aktuellt uppdrag som matchar din profil. Välkommen med din ansökan! Om verksamheten Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet digitala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension. Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid.

22 april 2024
Sista ansökan:
24 juni 2024
Social Media / Marketing Assistant

Do you want to help develop the world's best form of exercise and sport? We are now looking for you to take on the role of Social Media / Marketing Assistant for Klättercentret Skåne, working on site between our facilities in Malmö and Helsingborg. Klättercentret is Sweden's leading player in climbing with ten facilities throughout the country including Malmö, Helsingborg, Göteborg, Västerås, Uppsala and Stockholm. In total, we have over 500,000 visits to our facilities annually and we welcome more climbers all the time. As the Social Media/Marketing Assistant you will: Balance two areas of responsibility: growing our social media reach; and supporting key marketing programs. In the Social Media aspect of the role, you'll be responsible for creating content in line with our key marketing strategies across social media platforms, with the goal of expanding customer engagement, building brand awareness, and supporting company objectives. In the Marketing Assistant aspect of the role, you'll collaborate with the Marketing Manager and other team members to provide support for a wide range of B2B marketing initiatives. Ideal candidates are familiar with the climbing industry and have a passion for engaging with our customer base. To fit this role we expect that you will: Create and curate engaging content for social media channels, including Instagram, Facebook, Google, Tik Tok. Monitor and respond to customer inquiries, comments, and messages across social media platforms. Stay up-to-date with industry trends and best practices and incorporate them into our social media strategy. Adhere to a consistent brand voice and maintain company brand standards in all product support materials and communications. Build a working knowledge of products and company through close collaboration with the Marketing team. Be available and be able to give feedback in a competent and urgent way to the customer and thereby create a feeling for the customer that Klättercentret is efficient and service-minded. Assist with creation, production and proofing of sales support documents and related website content. Expected competencies required for this role: An entrepreneurial approach and creative drive. Strong administration and organisational skills. Experience in creating content for, and managing digital communication channels including websites, Facebook, Instagram, Google, Tik Tok A high level of accuracy and attention to detail. Experience using Lightroom, Photoshop, Canva, Premiere, Cap Cut or similar. Adaptability and flexibility in a fast paced environment. Ability to collaborate and communicate within a diverse team. Being part of our team means: You will have skilled and competent colleagues in a company that is growing and developing. You get to work with an important and exciting product in the form of climbing. You get the opportunity to develop in a new and growing industry. You get the opportunity to be involved in making other people healthy and happy. The position is 50%, weekend and evening work occurs. Travel between Malmö and Helsingborg is required. We receive applications on an ongoing basis and intend to fill the position on 31/5 or as soon as possible.

19 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Extrajobb marknadsassistent

Vi på Future People söker dig som är student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning och somvill jobba ungefär en dag i veckan hos vår kund i centrala Stockholm. Vår kund är verksam inom affärsmodellering och verksamhetstransformation. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vi söker dig som: Har ett genuint intresse för bild, form, sociala medier och att underhålla hemsidor. Vi tror att du är student inom marknadsområdet och vill skaffa dig ovärderlig erfarenhet i en bred marknadsroll. Vår kund arbetar inom en komplex affär och hjälper verksamheter att få god kvalitet i sin tekniska anläggningsinformation. Det är därför bra om du själv har ett tekniskt intresse, du kommer självklart att få en introduktion och gedigen genomgång av kundens verksamhet. Du kommer att komma in i en bred roll där du är behjälplig med att hantera social medier uppdatera hemsidan och grafisk formgivning både i print och i digitala kanaler. Det kommer finnas goda möjlighet att arbeta mer under lov och vi ser att du har minst ett år kvar av dina studier. För rätt person så kommer det finnas möjlighet till anställning hos företaget efter studiernas slut. Krav för tjänsten: Erfarenhet av att underhålla hemsidor Van att arbeta med bildredigering Van att arbeta med social medier, framförallt Linkedin Mycket goda kunskaper i Wordpress Som person är du: Lättlärd, gillar att lösa dina uppgifter självständigt och vill utvecklas i din roll. Du trivs med att vara en del i ett mindre team och att hjälpa till där det behövs. Du har ett sinne för detaljer, förtroendeingivande och tydlig i din kommunikation. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Start: Omgående. Sista ansökningsdagen: 2024-04-30 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR.Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!

18 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Digital marknadsförare till Ecogain

Tycker du att det är roligt att arbeta brettmedkommunikationsfrågor och digitala kanaler, samt har ett intresse för miljö och hållbar framtid?Då ska du verkligen söka den här tjänsten - så skapar vi en hållbar framtid tillsammans! Vilka är vi? Ecogain – Europas ledande kunskapsföretag inom biodiversitet och hållbar omställning Med fokus på biologisk mångfald och omställning till förnybar energi är Ecogain ett av Europas snabbast växande konsultföretag. Vi hjälper företag till hållbara affärsmodeller med ökad affärsnytta och stärkt varumärke som följd. Ecogains styrka är att vi behärskar kundens hela värdekedja – från strategiskt arbete på koncernledningsnivå, till projektutveckling och direkta åtgärder på land och i vattenmiljöer. Nu söker vi en person som kan ge framdrift iEcogains marknadsföring, så att vi kan växa och skapa ännu mer naturnytta och affärsvärde för våra kunder! Om tjänsten Som Digital Marknadsförare på Ecogain kommer du ha en viktig tnär det kommer till olika initiativ inom marknadsföring och kommunikation.Du jobbar nära marknads- och kommunikationschefen ochnära ett gäng engagerade och drivnakollegor inom olika expertområden. För att trivas i rollen behöver du ha ett intresse för miljö- och samhällsfrågor. Du kan sätta dig in i komplexa ämnen och är en skicklig skribent för olika kanaler. Du är strukturerad som person och kommer att projektleda och ansvara för events, seminarier och andra marknadsaktiviteter. Din självständiga förmåga är hög, likaså din lyhördhet. Genom omvärldsbevakning och ett öra in mot den egna organisationen fångar du upp frågor som är relevanta för marknadsarbetet. Centralt för rollen blir att ha ansvar för våra sociala medier, skriva målgruppsanpassade texter, hantera olika typer av kampanjer, samt närvara på olika event, som exempelvis nätverksträffar och frukostseminarier. I arbetsuppgifterna ingår att: Skriva och publicera engagerande nyheter och pressmeddelanden, samt ta fram bilder och enklare filmer för webb, nyhetsbrev och sociala medier Samarbeta med kommunikationschef, säljchef och affärsområdeschefer för att nå ut med vårt erbjudande och driva försäljning Skapa och genomföra marknadsföringskampanjer över olika digitala kanaler, såsom sociala medier ochsökmotorer Analysera prestanda och effektivitet av digitala marknadsföringsinsatser och dra slutsatser för att optimera framtida strategier För att lyckas bra hos tror vi att du har: Minst 3 års erfarenhet av digital marknadsföring Relevant akademisk utbildning inom kommunikation eller journalistik, alternativt motsvarande kunskaper förvärvat på annat sätt Bred, gedigen och relevant erfarenhet av operativt marknads- och kommunikationsarbete Hög digital mognad och erfarenhet av att arbeta i olika digitala system, så som Wordpress, Microsoft 365, Ungapped, Canva, m.m Du har fallenhet för att bygga bra relationer, samarbete, skapa förankring Som person är du strukturerad med stor ansvarskänsla och förmåga att ta självständiga initiativ Framför allt tror vi att du tillsammans med oss är intresserad av att driva den gröna omställningen av samhället. Du lockas av att arbeta på ett företag i snabb utveckling där du har stora möjligheter att påverka din egen arbetssituation. Det är meriterande, men inget krav, om du har: Erfarenhet av konsultbranschen Arbetat med sökoptimering Kunskaper om miljö och biologisk mångfald Erfarenhet av projektledning och att leda workshops Erfarenhet av påverkansarbete och opinionsbildning Arbetat med CRM och marknadsuppföljning Placeringsort är på vårt fina kontor i centralaStockholm. Det finns goda möjligheter att arbeta flexibelt. Så här söker du tjänsten Tveka inte med att ansöka då vikan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Om du har frågor är du välkommen att kontakta vår HR-Partner,Veronica Khabarova, på [email protected]. Processen Vi gör urval löpande. Under processens gång kommer du få göra ett personlighets- och logiktest, träffa vårHR-partner,kommunikationschef och få göra ett skrivtest. Kontakt från rekryteringsföretag, CV- och annonssäljare undanbedes</

18 april 2024
Sista ansökan:
5 oktober 2024
Content Managers till globalt bolag inom modeindustrin!

Här välkomnas du till ett familjärt och energifyllt team som arbetar med marknadsföring och content via mail, nyhetsbrev och digitala kampanjer som riktar sig mot kunder i hela världen. Ta chansen och sök redan idag, då start är i maj! OM TJÄNSTEN Som Content Manager kommer du att ansvara för nyhetsbrev, kampanjer och mail på några av företagets online-marknader runtom i världen. Du kommer att hantera en del redigering, men framförallt är detta en administrativ roll. Din främsta uppgift är att se till att rätt innehåll visas vid rätt tidpunkt, på rätt plattformar. Produktionen sker i Adobe-miljö i AEM och AC. Du kommer till exempel att: - Bygga olika digitala kampanjer, nyhetsbrev och mail i verktyg för detta, där du spelar en avgörande roll för publiceringen av innehållet. - Dagligen kommunicera med underleverantörer och produktionsledare. - Ansvara för start - och slutdatum för olika kampanjer. - Hantera administration kring kampanjrelaterade frågor. VI SÖKER DIG SOM - Har en relevant eftergymnasial utbildning, exempelvis inom marknadsföring/media eller kommunikation samt viss erfarenhet av Content-verktyg. - Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt och skriftligt. - Trivs med administrativa uppgifter och har ett öga för detaljer. - Har grundläggande kunskaper i Adobe. Det är meriterande om du har goda kunskaper i Adobe-programmen, gärna AEM och/eller AC. Som person är du en flexibel lagspelare med god prioriteringsförmåga. Du trivs med att arbeta i en utmanande och föränderlig miljö och är en god kommunikatör. Vidare ser vi att du bidrar med positiv energi och gillar att arbeta detaljorienterat samt har en förmåga att lära dig snabbt och ta dig an nya system. Övrigt * Start: Mitten av maj. Du behöver vara tillgänglig och intresserad av att jobba stora delar av sommaren. * Omfattning: Heltid. Kontrakt skriv 6 månader inledningsvis, med möjlighet till förlängning. * Placering: Kontoret i centrala Stockholm. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas.

17 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Spontanansökan: Marknadsassistent

Elify Energy Group med dess 13 elhandelsbolag växer så att det knakar och vi utökar nu koncernen till den norska och finska marknaden! Vilket betyder att vi nu behöver medarbetare som trivs med högt tempo och vill vara med på företagens fortsatta resa. _____________________________________________________________________________________ Hur ser en dag ut som marknadsassistent? Att arbeta som marknadsassistent innebär varierade arbetsuppgifter, med många bollar i luften. Nedan följer några exempel på förekommande arbetsuppgifter: - Driva olika projekt. - Delta i mässor. Kan förekomma 2 dagar i veckan, kan även utökas. - Efterarbete efter mässor. T. ex. skicka ut massutskick till potentiella kunder/partners. - Delta i nätverksträffar. I framtiden kan det vara aktuellt att vi håller i egna nätverksträffar. - Skapa företagsmaterial. T. ex. roll ups och broschyrer. - Automatisera excel-filer för affiliate's. - Ändring av hemsidor - Skapa landningssidor för våra kampanjer, till publister. - Uppdatera prislistor till jämförelsesidor. T. ex Elskling och Compricer. - Möten T. ex via telefon, på plats och på andra orter. Tjänsten passar dig som vågar att ta plats och känner dig bekväm i att kommunicera med personer från olika branscher. _____________________________________________________________________________________ Vad söker vi hos dig... Det viktigaste för oss är att du som söker förstår innebörden i vad rollen kräver. Vi söker en person som är självständig och kan arbeta varierade arbetstider. Du behöver vara beredd på att rollen inte alltid är från 07:30-16:30, utan att mässor och möten kan äga rum på tidiga morgnar, sena kvällar och helger. I rollen så innebär det även att man är på resande fot emellanåt och att man kan behöva sova över på hotell i andra städer. I rollen så är det krav på att ha B-körkort. Du är en initiativtagande person som vågar att tänka utanför boxen och komma med nya ideér. I rollen som marknadsassistent så kan det dyka upp svårare system, vi söker därav en person som har ett bra tålamod, även ett öga för system. _____________________________________________________________________________________ Hur ser schemat ut? Vi utgår från arbetstiderna 07:30 till 16:30, däremot finns det möjlighet till flex om arbetsuppgifterna kräver det. Det kan tillexempel vara möten som är inbokade på kvällar eller mässor som varar längre än utsatt tid. _____________________________________________________________________________________ Bra att veta: Under vår rekryteringsprocess så gör vi en bakgrundskontroll på de kandidater som går vidare _____________________________________________________________________________________ Om tjänsten: Arbetstider: Vardagar, 07:30-16:30. Helger och oregelbundna arbetstider förekommer! Anställningsvillkor: 6 månaders provanställning, som går per automatik över till en tillsvidaretjänst. Lön: Fast månadslön _____________________________________________________________________________________ Ansök redan idag! Du ansöker genom att klicka på knappen "ansök" och slussas då vidare till vår karriärssida.

17 april 2024
Sista ansökan:
1 augusti 2024
Marknadsassistent/Kommunikatör

Älskar du skidåkning och vill vara med och skapa minnesvärda vinterupplevelser för andra? Vill du dessutom jobba i en oslagbar fjällmiljö som inte bara innebär Sälens bästa skidåkning utan även unika erfarenheter och en massa nya kompisar? Då har vi ett jobb för dig! Vi behöver en till medarbetare till vår marknadsavdelning. Vi söker en driven, kreativ, glad och utåtriktad person med placering i Stöten. En marknadsassistent/kommunikatör som ska avlasta marknadsavdelningen med alltifrån att skriva fyndiga nyhetsbrev, filma kortfilmer till att skriva rappa inlägg i Stötens sociala kanaler. Vem är du? Vi söker dig som på det stora hela gillar en aktiv livsstil, friluftsliv och tycker att det är roligt med ett brett spektra av varierade arbetsuppgifter. Du är helt enkelt inte rädd att rycka in där det behövs! Du kommer att arbeta med planering, koordinering och produktion av marknadsföringsrelaterat material, både digitalt och i print. Du tycker att media och kommunikation är roligt och du är riktigt vass på att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska. Du har utbildning och/eller erfarenhet från arbete inom kommunikation såsom sociala medier, digital media, marknadsföring etc. Adobeprogrammen och Officepaketet hanterar du bekymmersfritt, och du är gärna flink på Episerver. Bland dina intressen finns foto- och filmproduktion för digitala kanaler. Och sist men inte minst – att hålla uppsatta deadlines är lite av en hederssak för dig! Tjänsten kommer därför att i huvudsak att omfatta följande: Kommunicerar obehindrat både muntligt och skriftligt i svenska. Insatt i digitala kommunikationskanaler. Fotografera och filma för våra sociala medier. Underhålla vår webbplats, www.stoten.se. Produktion och utskick av nyhetsbrev i Apsis. Skriva lockande och välformulerade texter och artiklar för vår webb och våra nyhetsbrev Grafisk produktion. Jobbet är ett vikariat med möjlighet till tillsvidareanställning. Meriterande är erfarenhet från branschen och att du delar vår passion och glädje med att jobba med människor och utveckla Sälens bästa skidåkning till att bli ännu bättre. Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan snarast möjligt. Frågor om jobbet? Ring marknadschef Magnus Dovallius på 0280-75 005 eller skicka ett mail till [email protected]. Jobbstart: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdatum: 31 maj

17 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Marknadskoordinator

Viskan Spa är ett snabbt växande bolag med många spännande utmaningar. Vi designar, konstruerar och tillverkar spabad för privat bruk som vi säljer via återförsäljare och distributörer i Sverige och Europa. Viskan Spa startade hösten 2010 och är nu näst största tillverkare av spabad i Europa. Våra bad säljs i premium-segmentet och vi har som målsättning att dubbla vår produktion av spabad inom 4 år samt att stärka vår position på marknaden som det självklara valet av spabad. Är du vår nya marknadskoordinator Som marknadskoordinator hos oss kommer du styra och utveckla hur Viskan Spas varumärke och produktsortiment kommuniceras på marknaden, med syfte att stödja uppsatta affärsmål. Du ansvarar för att planera, driva, koordinera och följa upp marknadsföringsaktiviteter i kanaler relevanta för definierad målgrupp. Du kommer arbeta aktivt med att stärka vårt återförsäljarnäts lokala marknadsföring samt delta i andra interna och externa marknads- och kommunikationsfrågor. Upprätta och integrera marknadsföringsstrategi, marknadsföringsbudget och schemaläggning av kommunikation. Grafisk produktion av annonser, trycksaker, banners, exponerings- och profilmaterial mm enligt visuell identitet. Skapa och uppdatera innehåll för egna digitala kanaler så som hemsida och sociala medier Marknadsföra kampanjer och nyheter i relevanta kanaler. Skapa och skicka informativa e-postutskick till Viskan Spas återförsäljarnät. Följa upp och mäta resultat av kampanjer (Google Analytics m.fl. verktyg). Paketera företagets tekniska dokumentation enligt övergripande visuell identitet. Kontakter med tryckerier, fotografer och externa byråkonsulter. Planera och i viss mån delta på mässor och event. Din profil Vi söker dig som har en grundläggande förståelse för marknadsföring och med utpräglad känsla för text och visuell kommunikation. Du har kunskaper inom relevanta programvaror, främst Adobe CC samt väl insatt inom sociala medier. Du håller dig uppdaterad med strategier och metoder för att utveckla och optimera digital synlighet. Viskan Spa erbjuder dig en varierande tjänst med mycket frihet och mycket ansvar. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, sista ansökningsdatum är den 30/4 2024. Skicka in din ansökan idag då urval och intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag.

16 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024