Marknadskoordinator

Arbetsbeskrivning Nu rekryterar vi till Botek och INUstyr en driven och tekniskt intresserad Marknadskoordinator. Tjänsten är nyinrättad och du fördelar din tid på respektive bolag. Du välkomnas till välrenommerade bolag med snabba beslutsvägar och väl fungerande team med en stark framåtanda och stabil grund. Tjänsten är med placering på respektive bolag med huvudkontor i Borås samt Ulricehamn. Du rapporterar till respektive VD. INUstyr marknadsför och erbjuder helhetslösningar och tjänster inom fastighetsautomation. Vi arbetar med inomhusklimat på ett energi- och miljöeffektivt sätt. När vi jobbar med klimatsystem i fastighetsbranschen är driftsekonomi och hållbarhet alltid i fokus. Botek utvecklar, tillverkar och säljer fordonsmonterade vågar med system för RFID-baserad tömningsregistrering och tillhörande programvaror för att planera, utföra och rapportera insamlingstjänster inom avfallsindustrin. De båda bolagen ingår gemensamt i Beijer Tech AB koncernen. Tjänsten är på heltid och tänkt tillträde är i augusti 2024. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdag: 2024-05-07, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. För information: Rekryteringen sker i samband med Randstad. För mer information om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anne Hansson på telefon 072 988 9405 eller via e-post: [email protected] Ansvarsområden Tjänsten är nyinrättad, du kommer därför att ha stor möjlighet att själv påverka utformningen. Din anställning kommer att vara på 50% hos Botek och på 50% hos INUstyr, varannan vecka på respektive bolag. I rollen kommer du bland annat att ansvara för: sociala Medier hemsida nyhetsbrev textproduktion annonsering grafiskt arbete i Photoshop, InDesign och Illustrator gällande redigering av bilder och material, såsom sälj- och anbudsmaterial analys av trafik och data Kvalifikationer Vi söker dig som: har relevant eftergymnasial utbildning har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter har stort tekniskt intresse och erfarenhet av B2B känner dig trygg i din kunskap har mycket god svenska och engelska inneha kompetens inom skrivande och formulering av text, samt förmåga att förstå tekniska formuleringar Företagen präglas av öppenhet och av att alla hjälps åt. Det är därför viktigt att du som person är: positiv och full med idéer trygg och stabil driven prestigelös ödmjuk självgående Om företaget Botek Systems AB Botek Systems AB utvecklar, tillverkar och säljer fordonsmonterade avfallsvågar och system för automatisk tömningsregistrering med tillhörande programvaror anpassade för den växande renhållningsbranschen. Bolaget har sitt huvudkontor i Ulricehamn, är idag ca 50 anställda och omsätter ca 130 miljoner. INU är marknadsledande inom fastighetsautomation och energitjänster, styr- och regler samt övervakning av stora fastighetsbestånd och kommersiella fastigheter. Vi har alla kompetenser internt och utför allt från projektering, konstruktion/programmering till installation och eftermarknad. Huvudkontoret ligger i Borås och regionkontor finns på ytterligare 6 platser i Sverige, ca 100 anställda och omsätter ca 250 miljoner.

4 april 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
Content och Social Media Specialist till Qvesarum!

I rollen som Content och Social Media Specialist blir du en viktig spelare i marknads- och e-handels teamet på Qvesarum. Du blir också extra viktig i bolagets fortsatta expansion. Dina ansvarsområden är att producera content både i bild och rörligt i sociala medier. Du kommer också skriva nyhetsbrev samt se till så att Qvesarums webbplats är uppdaterad och underhålls. Tidigare erfarenheterFör att lyckas i rollen ser vi gärna att du har jobbat några år i ett liknande uppdrag. Vi ser gärna att du har med dig praktisk erfarenhet och gedigen kompetens, gärna från e-handel med fokus på digital marknadsföring och i synnerhet inom content-skapande och sociala medier.Som person är du kreativ med en känsla och ett intresse för kreativt skapande. Du har ett eget driv och ser möjligheter i att bedriva fortsatt utveckling av marknadsföring och content, både i sociala medier och på Qvesarums webbplats. För att passa i rollen är det viktigt med ett genuint intresse för bild och estetik och att du har ett intresse för Qvesarums produkter. Vi ser gärna att du har god erfarenhet av att producera foto, film och reels. Du har lätt för att se vad som passar i vilka kanaler på sociala medier och att olika content har olika syften. Det är viktigt att du är kunnig i Adobe, InDesign, Photoshop och andra relevanta verktyg för skapande av content. Erfarenhet av mindre bolag där du haft ett helhetsansvar är meriterande. ArbetsuppgifterDagliga arbetsuppgifter kan innefatta följande: Planera och samordna content-produktion utifrån en noga framtagen kampanj/content-plan. Att skapa innehåll från idé, till utförande och uppföljning. Ansvar för att skapa säljande content till webb/e-handel, sociala medier och kampanjer, både i bild och textVårda och utveckla Qvesarums arbete med UGCArbeta engagerat med att stärka Qvesarum som varumärke i Qvesarums CommunitySkapa kreativt innehåll i framkant som bygger varumärke och som driver försäljningBidra med att utveckla den digitala kundupplevelsen och kvalitetssäkra texter och bilderHålla dig uppdaterad inom relevanta trenderPlacering: Qvesarum har sitt kontor nordöst om Lund - i Slogstorp. Vi räknar med att du är på plats större delen av tiden. Det är ett krav att du har körkort då arbetsplatsen inte går att ta sig till kollektivt. Start:Vi hade gärna sett att man kan börja i maj/juni! Uppdraget: Det här är ett konsultuppdrag via oss på Gigstep där du blir anställd av oss på Gigstep de första sex månaderna. Ambitionen är sedan att du ska gå över och bli direkt anställd av Qvesarum.

3 april 2024
Sista ansökan:
20 september 2024
Growth Marketing Manager at Greenely

Greenely is the energy consumer platform committed to transforming how families manage their electricity needs. We aspire to minimize energy bills to zero—not just by optimizing home energy usage but by empowering households to generate virtual power. Our mission extends beyond savings; we aim to make every home a pivotal player in Europe's energy transition. We are now looking for an exceptionally driven and skilled growth marketing manager who can own and lead Greenely’s growth objectives to accelerate Greenely’s continued journey. What you’ll be doing : Find new ways to drive and scale customer acquisitions through detailed data analysis and strategic development, optimizing the acquisition funnel from awareness to action. Work with customer retention and anti-churn initiatives fueled by data. Lead A/B testing efforts, establish KPIs, and deliver reports that are comprehensible and actionable. Champion the experimentation process to discover effective new avenues to attract high-value customers. Collaborate with paid-social and paid-search firms to refine and implement strategies, creating a feedback loop for continuous improvement. Identify key growth opportunities and potential performance blockers, maintaining an up-to-date understanding of the dynamics of performance marketing. Work with cross-functional teams on website optimization, including launching new webpages and executing conversion rate optimization (CRO) experiments. Continually optimize against KPIs such as ROAS, ROI, CAC, managing growth experiments from inception to execution, and leveraging marketing automation tools to scale growth tactics. About You: You have a passion for creating efficient processes, spreadsheets, and templates, with exceptional organizational skills to manage multiple growth initiatives smoothly. An analytical mindset that thrives on data, able to leverage tools like Amplitude, Mixpanel, Tableau, Google Ads Manager, and Google Analytics 4 to be able to take informed decisions and drive growth. Excellent communication skills, detail-oriented, and a deep thinker about aspects such as oxford commas, ensuring clear and effective collaboration across teams. Experience in conversion and optimization, preferably within a fast-paced startup environment, guiding the growth strategy across paid-search and paid-social channels to deliver impactful results. Proven ability in performance marketing, including launching and managing paid social campaigns for B2C and B2B audiences, influencing ad creative, and optimizing landing pages to achieve the lowest cost per signup and purchase. A knack for merging a growth hacking mindset with analytical prowess, and if you can create assets in Canva, that's a significant plus. What you'll need to succeed : At least 5 years of relevant experience in growth marketing or a similar role, with a proven track record of driving key performance indicators. Experience in fast-paced environments, particularly in tech startups, with a fluency in the B2C business model and AARRR metrics. Hands-on experience with PPC, SEO, content marketing, email marketing, and launching new growth experiments. Strong communication and management skills for coordinating with outsourced talent and agencies. Familiarity with marketing automation platforms like Zapier, CRM tools (e.g., Intercom, HubSpot CRM), and tag management tools (e.g., Google Tag Manager). What we can offer you : Flexibility: Enjoy the flexibility of working remotely two days a week while collaborating in our vibrant Stockholm office for the rest, conveniently located in the heart of Stockholm at Vasagatan 40. Growth: Elevate your career with opportunities for skill development, challenging projects, and advancement within our forward-thinking organization. Influence and Impact: Your voice matters. Shape the future of energy by contributing your ideas, expertise, and playing a key role in decision-making. Innovative Environment: Thrive in an ever-changing industry, working on cutting-edge projects and staying ahead of the curve in a dynamic and pioneering work atmosphere. Join Greenely's dedicated team, where your efforts will have a direct impact on advancing Europe's energy transition. We're not just optimizing; we're revolutionizing the way energy is consumed, making sustainability accessible to all. About Greenely Greenely is on a mission to create the best customer experience for the modern energy consumer through technology. As a digital energy provider, we help people reduce their electricity costs by optimizing their home and car's electricity usage with our smart app. Supported by Nordic venture capital companies, we aim to enable households worldwide to connect, control, and optimize their energy usage. We believe that the best electricity is the one that is never used - a win-win for both wallets and the environment! WE ARE bold and push the limit. WE BELIEVE THAT fast is better than slow. WE think like owners. WE lead with knowledge. If you have questions or concerns, please contact [email protected]. We do not accept applications via email as we protect your privacy. Please note that we have carefully selected recruitment agencies for this opening and kindly request that other agencies refrain from contacting us regarding this position. Thank you for your understanding.

3 april 2024
Sista ansökan:
20 september 2024
Säljare E-Handel, Social Commerce

About Us We are Orange Sky AB, a Stockholm-based e-commerce company founded in 2012. The company currently consists of 2 growing brands - Sudio and Gaston Luga - and has a track record for fast scaling of new brands internationally. Today the group of brands has 30 co-workers in Stockholm Sweden (headquarters) and more than 20 co-workers in Zhongshan, China. Gaston Luga is a Swedish lifestyle fashion brand with a unique line of elegant but functional backpacks and accessories designed to be ideal companions when discovering the world. Sudio is a Swedish earphones brand selling in 40+ markets and is also one of Northern Europe's fastest-growing companies within our industry. We strive to disrupt the backpack and earphones industries, aiming to be among the top 5 brands within 3 years. It is a bold objective, but together we will do it! Driven by ambitious and motivated founders and co-workers, the company culture is creative and collaborative where new ideas and initiatives are encouraged. As a growing international company, we are always open to new young professionals joining our Orange Sky family. You might be one of them; after all, you are reading this, right? Your Role Gaston Luga is now looking for a new team member for our E-commerce Marketing team to focus on growing the sales of the Swedish market. This is a full-time position located at our headquarters office in central Stockholm. A perfect position for you to start your career! Your role will primarily be centered around online marketing and developing brand awareness for Gaston Luga in the Swedish market. You will be required to take the initiative to develop an online strategy for brand recognition in the assigned market via various online channels with an emphasis on social media. You will be tasked with creating and maintaining relationships with key influencers including but not limited to; bloggers, social media influencers, press contacts, and management agencies. This job offers you both freedom and responsibility, with the compensation structure of a base salary plus commissions based on sales and results. Hence you will be able to come up with your own strategies for gaining market exposure. You will be able to share best practices with your colleagues, but will also be responsible for your own actions. You will learn about the latest strategies for online marketing and develop your skills with internal CRM systems and Google Analytics. Requirements & Preferred Skills Fluency (written and spoken) in English and Swedish is a must. Experience with IT, data analysis, marketing, or sales is a plus. You are tech-savvy. You are sales-driven and enjoy working towards set targets and KPI's. Interest in marketing and social networking platforms (Instagram, Facebook, Youtube, Twitter). A positive attitude and willingness to exercise initiative. Must be able to work well individually and in a team. Application Please send your application in English to [email protected] Applications will be assessed continually.

21 mars 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Marketing and Events Coordinator

️ What We Do Swiftly becoming Sweden’s industry leader in battery storage and quickly expanding in selected European markets, our journey is defined by combining pioneering technology with flexible energy assets. As both Battery Energy Storage System (BESS) developers and technology providers, we leverage our core to optimize the electricity system of today through services such as frequency regulation, local congestion management and peak shaving - while also developing the system of tomorrow by enabling planability for both energy producers and consumers. The Team We're committed to shaping tomorrow's energy system with flexible power at its core. Our ambitious team shares a common goal, working together to create a sustainable future. We are now looking for a passionate and skilled marketing and events coordinator based in Stockholm to fulfill that goal with us. ‍💻 About the Role As the Marketing and Events Coordinator you'll be working in close collaboration with the marketing team to achieve the team's goals of increasing our brand awareness and thought leadership by positioning Flower at the center of innovative and solution-oriented discussions, both in Sweden and our selected European markets. Event Planning and Coordination - Assist in planning and coordinating company events, including workshops, seminars, and conferences. - Manage event logistics, such as venue booking, vendor coordination, and onsite support. - Coordinate event promotion and ensure a seamless attendee experience. Marketing support - Assist in the development and execution of marketing campaigns across various channels, including digital and traditional media. - Create visually appealing marketing materials, including presentations, flyers, and graphics. - Support social media management efforts, including content creation and scheduling. - Contribute to internal and external communication efforts, including drafting newsletters, press releases, and website content. - Ensure brand consistency across all marketing materials and communications. - Provide general administrative support to the marketing team, including maintaining databases, managing calendars, and organizing files. Who You Are We expect you to have strong drive and desire to collaborate and contribute to both the team's goals as well as the overarching company mission; to enable the energy system of tomorrow. Being a creative and detail-oriented individual with a passion for marketing, events, and design the ideal candidate will thrive in having the opportunity to shape the perception of Flower as we enter new European markets. Requirements - Bachelor's degree in Marketing, Communications, or related field. - Strong organizational skills with the ability to manage multiple projects simultaneously. - Proficiency in graphic design software such as Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator, InDesign). - Excellent written and verbal communication skills. - Ability to work independently and collaboratively in a fast-paced environment. - Previous experience in event planning or marketing coordination is a plus. Location We value office collaboration but support remote work. Our office is at Söder Mälarstrand 21, minutes away from Gamla Stan subway station in Stockholm. Apply To apply, please submit your resume and a cover letter highlighting your relevant experience and why you feel you would be a great addition to our team. In the recruitment process you will meet with the Talent Acquisition Specialist, Marketing Director, and CEO. Our corporate language is English, as we have over 20 nationalities in the office, so we want you to submit your CV in English. We look forward to hearing from you! ---- Are you curious about our other job opportunities at Flower? We have additional roles listed on our careers page. Follow the link and check out all our available positions. https://flower.teamtailor.com/jobs

21 mars 2024
Sista ansökan:
7 september 2024
Partnerships Coordinator

MM Sports är ett av Nordens största bolag inom kosttillskott, träningskläder och tillbehör. Med ett komplett produktsortiment vill vi erbjuda marknadens mest kvalitativa och genomtänkta produkter för att ta träningen till nästa nivå. Vi älskar träning och vi vill göra våra kunder starkare - vill du hänga med? Vad innebär tjänsten? Brinner du för att skapa starka relationer, genomföra samarbeten, är resultatdriven och vill jobba i ett snabbväxande bolag? Vi söker nästa kollega som vill gå med i vårt team som Partnerships Coordinator! Som Partnerships Coordinator kommer du att spela en avgörande roll i att utveckla och vårda våra strategiska partnerskap. Du kommer vara en nyckelspelare i att bygga vår varumärkeskännedom starkare utanför Sverige genom att driva och koordinera vårt PT-program och samarbeten med fokus på långsiktig strategi såväl som operativt utförande. Du rapporterar till Marknadschef. Exempel på arbetsuppgifter - Hitta och etablera kontakt med profiler och samarbetspartners i enlighet varumärkesstrategi - Underhålla relationer med befintliga profiler och samarbetspartners - Identifiera och utvärdera nya partnerskapsmöjligheter i linje med mål - Samarbeta med teamet för att genomföra partnerskapsinitiativ - Undersöker marknadstrender och aktiviteter för att utveckla partnerskapsstrategier - Utveckla innovativa sätt att öka samarbetens värde och effekt - Hantera partnerskapsavtal, kontrakt och kommunikation - Operativt delaktig i företagets sociala medier Vem är du? - Passion för att bygga relationer och driva resultat - Utmärkt kommunikations- och förhandlingsförmåga - Stark projektledningsförmåga - Djup förståelse för hur man bygger ett starkt varumärke kombinerat med tillväxtmål - Förmåga att trivas i en fartfylld samarbetsmiljö - Noggrann, effektiv och strukturerad - Drivs av att ständigt hitta förbättringspotentialer Kvalifikationer - Kandidatexamen i företagsekonomi, marknadsföring, kommunikation eller relaterat område (eller motsvarande erfarenhet) - Minst 2 års erfarenhet av liknande roll - Behärskar engelska flytande i tal och skrift Meriterande - Erfarenhet av Google Analytics - Erfarenhet av projektledning - Erfarenhet av Influencer Marketing - Dokumenterat framgångsrika resultat - Svensktalande - Finsktalande Startdatum: Enligt överenskommelse Omfattning: 100% Anställningsform: Tillsvidareanställning med tillämpning av 6 mån provanställning Placering: MM Sports HQ, Landvetter Urval sker löpande. Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida. Vid frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta vår marknadschef Emma Carlson, [email protected]

19 mars 2024
Sista ansökan:
5 september 2024
Associate Creator Success Specialist

About Wehype At Wehype, our mission is to empower creators and games to collaborate seamlessly and grow together. We achieve this by providing a platform that connects creators and games from all over the world through a rich product experience that supports various activations, including paid sponsorships, creator codes, and giveaways. About the role: We're looking for a Associate Creator Success Specialist who thrives in a multicultural, high-energy environment and is passionate about video games and influencer marketing. You will be working closely with our commercial team and will have Sam Martindale as your manager. We're looking for candidates who are well-organized, detail-oriented, clear communicators and quick learners. Join our team and help shape the future of gaming influencer marketing! What you will do - Work closely with a Campaign Lead to deliver Influencer Marketing Campaigns - Source Creators for upcoming campaigns - Help Creators succeed in their campaigns - Establish and maintain creator communication and planning - Plan and validate content for the campaigns. - Negotiate rates and commissions with creators. - Use our technology to effectively manage the campaigns - including overseeing invitation and onboarding of influencers, handling logistics, and monitoring sponsored content. Who you are - You are a lifelong gamer and feel at home on Twitch and YouTube - You are a savvy communicator - Are very proficient in English - both verbally and written - You are a doer - Experience in digital marketing, advertising, and/or social media - You have outstanding project management skills and nerves of steel, with a problem-solving mindset Perks & benefits - Learn as part of a collaborative team and develop your career in a fast-growing company. - Premium work gear to get the job done - Breakfast every day at the Office - Gaming stations at work - Wellness grant to cover your gym/yoga/massage costs

18 mars 2024
Sista ansökan:
4 september 2024
Projektledare inom marknadsföring

Är du en ambitiös och erfaren digital ninja med högskoleutbildning och passion för marknadsföring? Vår kund söker nu en Projektledare med erfarenhet inom marknadsföring som vill ta nästa steg i karriären. Om Dig: Vi söker dig som är driven, framåt och älskar utmaningar! Du är orädd, modig och ser möjligheter i allt du tar dig an. Din entusiasm kombinerat med en stark arbetsvilja och resultatorientering gör dig till den perfekta kandidaten för vår kunds roll som Projektledare. Dina Kvalifikationer: - Högskoleutbildad och digital ninja. - Erfarenhet av att arbeta med Wordpress, Meta och LinkedIn-annonsering med bevisade goda resultat. - Färdigheter i Photoshop och skapande av rörligt innehåll för Meta och LinkedIn. - Kunskap om UTM-tagging, Google Analytics samt avancerade e-mailmarknadsföringsverktyg som Apsis eller Mailchimp. Din Erfarenhet: Vi ser att du kommer med erfarenhet från digital kommunikation och är van att arbeta hands on med projekten. Ditt Uppdrag: Som vår projektledare kommer du inte bara att driva vår digitala närvaro, utan även projektleda våra event och mässor. Vi letar efter någon som inte bara vill sitta bakom en skärm, utan även trivs med att vara på plats och leda projekt till framgång. Vi Erbjuder: - En dynamisk arbetsmiljö där din passion och drivkraft kommer att uppskattas. - Möjlighet att göra karriär och ta nästa steg som affärchef. - Utmanande och varierande arbetsuppgifter inom digital marknadsföring och eventhantering. Ansökan: Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och har den passion och erfarenhet vi söker, skicka din ansökan och CV till oss. Vi ser fram emot att välkomna en modig och ambitiös digital marknadsförare till vårt team! Detta är en direktrekrytering till vår kund som är inom event branschen. Start omgående: Med placering i göteborg

18 mars 2024
Sista ansökan:
4 september 2024
Social Media Coordinator

Vi på Nordic Nest Group vill skapa världens bästa kundupplevelse och driva världens lönsammaste retailer tillsammans med världens mest motiverade team! Visst låter det fantastiskt roligt? Nu finns möjligheten att vara med på vår framgångssaga! Vi söker en driven och engagerad person som vill vara med och utveckla våra sociala medier för Nordic Nest Group (Nordic Nest, Svenssons, Kitchentime och Lampgallerian) i rollen som Social Media Coordinator. Under det senaste åren har Nordic Nest Group haft stor framgång i våra sociala medier och vi är övertygade om att vår tillväxt kommer fortsätta i dessa kanaler och söker därför dig som vill vara med på resan och göra detta möjligt. Om rollen; Som Social Media Coordinator kommer du ingå i vårt SoMe-team tillsammans med kreativa och resultatdrivna kollegor. I din roll kommer du få assistera med publicering, community building, affiliate och framtagandet av innehåll för våra sociala medier samt vår betalda annonsering. Det är därför en fördel om du har kunskap inom bild- och videoredigering. Huvudsakliga ansvarsområden: - Samla in, tagga och distribuera UGC (användargenererat innehåll). - Ta fram innehåll och annonser till Sociala Medier. - Schemalägga och publicera innehåll till våra kanaler. - Vara delaktig i uppbyggandet av vår sociala community. - Tillsammans med teamet driva och optimera effektiv affiliatemarknadsföring - Planera och optimera vår betalda marknadsföring tillsammans med teamet. - Vara behjälplig med övriga uppgifter på avdelningen, t ex vid fotograferingar. Du ingår i vårt team Engagement & Concept, och rapporterar till Head of SoMe & Affiliate Om dig; För att lyckas i rollen är du en noggrann, strukturerad och självgående person som har ett bra öga för färg och form. Du har ett kreativt sinne och är alltid nyfiken samt har ett intresse för design och heminredning. Du har god förmåga att hantera administrativa arbetsuppgifter och att arbeta utifrån tydliga briefar. Vi ser också att du är nyfiken och har ett intresse för e-handel, försäljning och hänger med i det sociala medielandskapet. Du tycker om att ha många bollar i luften kan arbeta flexibelt i en organisation i ständig rörelse. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser att du har en stark kommunikationsförmåga och en stor passion för att nätverka och bygga relationer. Du uttrycker dig utmärkt i skrift, samt har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska då kommunikation kommer att ske på båda språken. Har du en utbildning eller erfarenhet inom grafisk design eller bildhantering är det meriterande, dock ej ett krav. Vi ser det som en självklarhet att du har en förmåga att alltid sätta kunden i fokus och alltid sträva efter bästa möjliga upplevelsen för våra kunder. Välkommen hem! Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start snarast enligt överenskommelse. Placering är på vårt kontor i Kalmar. Är detta rätt tjänst för dig? Skicka in din ansökan till oss! Vi tror att talang och personliga egenskaper säger mer om din framtida prestation än vad din dokumenterade erfarenhet gör, därför använder vi personlighetstester i ett tidigt skede i rekryteringsprocessen. Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med din ansökan! För frågor kring tjänsten välkomnas dessa via mail till Sofia Flobrant, Head of SoMe & Affiliate, på [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!

11 mars 2024
Sista ansökan:
28 augusti 2024
Marketing Coordinator (Internship)

Description Agile Gothenburg is looking for a marketing coordinator to assist in a new project that aims at providing education and advisory in investing, trading, and wealth management. Responsibilities Develop and maintain a WordPress website Create and share valuable social media content Plan and develop promotional material for different events Develop and implement marketing campaigns and keep track of their performance Expand the social media platform by incorporating additional channels Monitor the marketing budget Requirements Rocking (or about to rock) a degree in marketing or similar Experience in WordPress Experience in social media and video-sharing platforms Experience in web analytics and ads Experience in using AI (without making things robotic!) Experience in working in a virtual workplace Communicative, progressive, social, and outgoing Available for business trips/retreats in pairs or a group Keywords Google Workspace, Microsoft 365, WordPress, Google Analytics and Ads, Google Search Console, Bing Webmaster Tools, LinkedIn, Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, X (Twitter), Threads, Canva, Filmora, Photoshop Elements, Premiere Elements, ChatGPT, DALL·E Seen as merit Experience in investing, trading, money management, and stores of value. Location Sweden, preferably Gothenburg. Form of employment Internship Scope of work Part-time (20 h/w) Duration 6 months with a possibility of extension. Application Please send your application by email to [email protected] including “Marketing Coordinator” in the subject line. We’re looking forward to hearing from you!

26 februari 2024
Sista ansökan:
23 augusti 2024