Material- och Produktionsplanerare till kund i Järfälla
AxÖ Consulting AB
Civilingenjörsyrken inom logistik och produktionsplanering

AxÖ Consulting är ett konsult- och rekryteringsföretag med kontor i Karlskoga, Örebro, Jönköping, Luleå, Umeå, Örnsköldsvik, Skellefteå och Malmö. Vi erbjuder tjänster inom rekrytering, bemanning, strategisk kompetensförsörjning och mycket mer. Att få ett flöde att fungera är mer än att bara trycka på start. Det kräver överblick, struktur – och inte minst en känsla för detaljer. I den här rollen som material- och produktionsplanerare får du en nyckelroll i att se till att allt från komponenter till färdiga produkter rör sig som de ska genom hela kedjan. Från inköp till färdig leverans. Uppdraget är ett konsultuppdrag via AxÖ Consulting och sträcker sig över 17 månader – perfekt för dig som trivs i ett uppdrag där du får ta ansvar, både i planeringen och i den fysiska hanteringen av material. Det här kommer du att göra Din vardag kretsar kring att hålla koll, ligga steget före och se till att flödet fungerar – både på kort och lång sikt. Du planerar och startar produktionsorder, frisläpper inköpsrekvisitioner och säkerställer att rätt material finns på plats när det behövs. Det handlar också om att hantera inlägg i förråd, spårbarhet, transporter, returer och inventeringar. Det är en praktisk och hands-on roll där du inte bara jobbar i affärssystemet – utan också är en viktig del i det fysiska flödet. Samtidigt finns ett ständigt fokus på förbättring: du bidrar till att utveckla och effektivisera arbetssätt, både inom teamet och i det större logistiska flödet. Här uppskattas personer som ser vad som kan bli bättre – och som vågar ta tag i det. Låter det som något för dig? Välkommen med din ansökan! Vem är du? Vi tror att du har erfarenhet av material- eller produktionsplanering, gärna också operativt inköp. Du är van att arbeta i affärssystem – IFS är ett plus – och har ett strukturerat arbetssätt där du gärna tar egna initiativ. Du gillar att se helheten, men glömmer inte detaljerna. Framför allt är du en person som gillar att få saker att hända. Du trivs i samarbetet med andra, men är också självgående och trygg i att ta ansvar för din del i flödet. Har du dessutom ett öga för förbättringar och tycker det är kul att utveckla arbetssätt – då kommer du att trivas extra bra här. Om konsultuppdraget Som konsult är du anställd av AxÖ Consulting men arbetar på uppdrag ute hos våra kunder. Vi har lång erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen, vi vet därför hur viktigt det är att ge dig rätt grund att stå på för att vi tillsammans ska kunna bedriva en professionell konsultverksamhet. Hos oss får du chansen att utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du stärker ditt CV på några av regionens, och till och med Sveriges, mest ansedda och attraktiva bolag. Att arbeta som konsult via AxÖ Consulting är tryggt, roligt och utvecklande. För att du ska trivas erbjuder vi dig kollektivavtalade anställningsvillkor och vi arrangerar regelbundet sociala aktiviteter så att vi kan lära känna varandra lite bättre. Information och ansökan Detta är en annons för konsultuppdrag via AxÖ Consulting. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt. För frågor om uppdraget, vänligen kontakta konsultansvarig: - Christian Martinsson: [email protected]   Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där vår kund har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Välkommen med din ansökan!   AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post. Varmt välkommen med din ansökan.

18 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Projektassistent
Adecco Sweden AB
Civilingenjörsyrken inom logistik och produktionsplanering

Om tjänsten Vill du arbeta med exportkontroll och andra administrativa uppgifter inom Supply Chain Management? Då kan det här vara rätt möjlighet för dig! Vår kund i Västerås fokuserar just nu på att registrera produktdata i SAP – ett avgörande steg för att möjliggöra framtida export av utrustning. I rollen som projektassistent kommer du att bidra till detta arbete genom att stötta exportkontrollprocessen samt arbeta nära Supply Chain-funktionen. En viktig del av tjänsten innebär att följa upp leveranser från leverantörer, där du har regelbundna möten för att säkerställa att tidsramar hålls. Vid behov eskalerar du eventuella avvikelser till SCM-chefen. Då varje leverantör har sina egna förutsättningar, är det viktigt att du har förmåga att identifiera förbättringsmöjligheter och anpassa arbetssätt därefter. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Adecco men arbetar ute hos vår kund. Vi söker dig som är tillgänglig för omgående start, och uppdraget löper initialt under ett år Om dig Vi söker dig som har god IT-vana och har förståelse för att använda Excel som ett arbetsverktyg. Du är nyfiken, initiativrik och trivs med att samla in information och föreslå lösningar i samarbete med både leverantörer och interna kollegor. Du har ett serviceinriktat arbetssätt, är social och drivs av att skapa struktur och förbättra processer. Viktigt för tjänsten är: • Du är en van användare av Word, Excel, PowerPoint och SharePoint. • Du behärskar svenska och engelska flytande, både i tal och skrift. • Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med system, dokumentation och administrativa uppgifter. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Vendela Lagerlöf via [email protected]

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Materialplanerare till Globalt Bolag i Vara!
Friday Väst AB
Civilingenjörsyrken inom logistik och produktionsplanering

Är du en kommunikativ och analytisk person som vill bidra med klimatsmarta och strategiska beslut inom material och transport? Då kan rollen som Materialplanerare till vår kund vara något för dig! OM TJÄNSTEN: Som Materialplanerare till vår kund i Vara ges du möjlighet att arbeta med nästa generations teknologi i en internationell miljö tillsammans med engagerade kollegor som värdesätter samarbete och mångfald. I rollen som Materialplanerare ges du möjlighet att med ditt proaktiva arbetssätt planera och ansvara för upphandling av material i din kundportfölj. Vidare kommer du också att få övervaka materialbrister, skicka leveransplaner och säkerställa ledtider. Som Materialplanerare kommer du ha breda kontaktytor och arbeta för att ständigt förbättra och utveckla dina leverantörer och processer. Exempel på arbetsuppgifter: Analysera behov och säkerställa att allt är korrekt utifrån ledtider och leveransplan. Analysera och agera på materialbrist. Genomföra och delta vid leverantörsbesök. Skapa instruktioner, säkerställa masterdata och boka transporter. In - och utfasning av artiklar och leverantörer. VI SÖKER DIG SOM: Har en avklarad kandidatexamen inom logistik eller produktionsplanering. Har arbetslivserfarenhet inom material - och/eller produktionsplanering. Talar och skriver flytande på svenska och engelska, då båda språken kommuniceras såväl internt som externt i det dagliga arbetet. Det inte nödvändigt, men meriterande om du har: Erfarenhet av MRP system. Erfarenhet av transportplanering. Erfarenhet av att arbeta enligt LEAN-principer. För att trivas i rollen tror vi att du som söker är en kommunikativ person med starka social förmågor då du i rollen kommer ha stora kontaktytor såväl inom företaget som med externa aktörer. Vidare tror vi också att du är analytisk och strategisk med ett proaktivt arbetssätt. Då vår kund tror på att utvecklas tillsammans ser vi att du är en positiv lagspelare som vill bidra till god teamkänsla. OM ANSTÄLLNINGEN: Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att vara anställd av Friday och arbeta som konsult ute hos vår kund. ÖVRIG INFO: Omfattning: Heltid Start: Augusti. Placering: Vara. Lön: Marknadsmässig. Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail. OM FRIDAY: På Friday brinner vi för att ge dig som Tech-talang en riktigt bra start på karriären. Genom att lyssna på vad just du vill och drivs av, matchar vi dig med företag och möjligheter som får dig att se fram emot att gå till jobbet. Vi värderar ambition och potential högt och arbetar aktivt för en fördomsfri rekrytering, där alla ges samma chans att lyckas. Vi finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro. Varje år genomför vi över 5 000 karriärmöten och matchar kandidater med allt från globala företag till innovativa startups.

13 juni 2025
Sista ansökan:
4 augusti 2025
Materialplanerare till Alstom i Helsingborg
Academic Work Sweden AB
Civilingenjörsyrken inom logistik och produktionsplanering

Vill du ansvara för materialplanering och optimera materialflöden? Ta chansen att utvecklas inom inköp och logistik i en spännande roll! OM TJÄNSTEN Som Materialplanerare kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa effektiva materialflöden och leveranser. Du kommer att arbeta i ett team där förbättringsarbete och kompetensutveckling värdesätts högt. Du kommer samarbeta nära Supply Chain, Depåledning och Produktion - speciellt i samband med leveranserna av X61 Pågatågen. Du erbjuds ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Ansvara för behovsplanering, inköp och hantering av reparerbart material till verkstadsunderhåll och fordonsleveranser. * Optimera materialflöden och interna/externa processer i samarbete med andra funktioner. * Skapa och expediera inköpsordrar i SAP; säkerställa leveranser i tid. * Övervaka leverantörernas prestationer gentemot Quality, Cost, Delivery,(QCD) och identifiera potentiella leveransproblem. * Driva processförbättringar. * Delta aktivt i lösning av materialbrister och genomföra förbättringsåtgärder. * Arbeta med kontinuerlig förbättring och kompetensutveckling. * Uppdatera leverantörsdata i SAP VI SÖKER DIG SOM - Har utbildning/erfarenhet inom inköp/logistik - Har kunskaper om lagar och regelverk kring inköp - Kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska, i tal och skrift - IT-vana samt kunskap i Officepaketet, främst Excel & Word - Har erfarenhet av att arbeta i ERP-system Det är meriterande om du har - Erfarenhet av att arbeta med SAP För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Målmedveten - Ordningsam - Ansvarstagande Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

9 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Åmål: Produktionsplanerare
Jobbakuten Väst AB
Civilingenjörsyrken inom logistik och produktionsplanering

Är du en strukturerad och kommunikativ person med erfarenhet av produktionsplanering och ett gott öga för detaljer? Vill du arbeta i en innovativ organisation där du kan göra skillnad? Då är du den vi söker! Om tjänsten Som produktionsplanerare ansvarar du för att skapa effektiva kapacitets-, order- och leveransplaner. Du arbetar med prognoshantering, distributionsplanering samt lageranalys och inkurans/kassation. I rollen ingår även att delta vid inventeringar i fabriken och att driva olika projekt för att förbättra våra processer. En viktig del av arbetet är att förmedla budskap och information tydligt i organisationen, så att alla är på samma sida.Vi använder ERP-systemet Monitor för att stötta våra processer, och du kommer att ha en central roll i att utveckla och optimera användningen av detta system. Din profil Högskoleutbildning inom inköp, logistik eller motsvarande. Erfarenhet av produktionsplanering, gärna inom tillverkande industri. God kunskap i engelska, både i tal och skrift. Stark datorvana, inklusive erfarenhet av ERP-system, gärna Monitor. Förmåga att förmedla budskap tydligt och effektivt i organisationen. Personliga egenskaper Utmärkt kommunikativ förmåga och prestigelös. Ansvarsfull, noggrann och strukturerad. En lagspelare med hög serviceförmåga. Självständig med initiativförmåga. Flexibel och förmåga att hantera flera projekt samtidigt. Problemlösare med affärsmässighet och social kompetens. Vad vi erbjuder Heltidsanställning. En innovativ arbetsplats med engagerade kollegor. Möjlighet att utveckla och förbättra vårt ERP-system Monitor. En arbetsmiljö där dina idéer och initiativ värdesätts.

9 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Material Planner to HVDC
Hitachi Energy Sweden AB
Civilingenjörsyrken inom logistik och produktionsplanering

The opportunity HVDC is a product group in Hitachi Energy, which develops, manufactures, and sells DC transmission systems on a global market. HVDC technology is used to transmit electricity over long distances and for power transmission via submarine cables, as well as to connect power systems. HVDC is now looking for a Material Planner to join the team in Ludvika. The work you will be doing in this role will contribute to the backbone of our groundbreaking energy solutions as well as our purpose to advance a sustainable energy future for all. As a Material Planner at Hitachi Energy, you will not just be dealing with material planning, production orders and processes – you will also be orchestrating a seamless flow of resources that fuels our HVDC production. You will be taking on an active role in our production as the interface between production, planning, supply chain, suppliers, and other stakeholders. Therefore, it is important that you enjoy working in a high paced environment, can deal with many tasks in parallel, and is not afraid to take quick action when the situation requires it. How you’ll make an impact Organize and execute day to day operational activities, data management, and reporting. Oversee material planning activities for the production, ensuring efficient allocation and utilization of resources. Your Background Fluency in Swedish and good command of English is required. Understanding of and/or interest in production processes. Good leadership, collaboration, and communication skills. If you have previous experience from a leading role, it can be meritorious. Good ability to handle stress, prioritizing and reacting quickly in high pressure situations. Experience working with material and/or production planning is advantageous. Experience working in SAP and/or a similar ERP system is advantageous. What we offer Collective agreement  Flexible working time  Health care and wellness allowance  Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally  Mentor to support you throughout onboard phase  Various trainings and education supporting employee development​  Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden  Supplementary compensation for parental leave  Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks  More about us Applications will be reviewed on an ongoing basis. Don’t delay apply today. Recruiting Manager: Alexander Borg, [email protected] representatives – Sveriges Ingenjörer: Mikael Hjort, +46 107-38 29 86; Unionen: Fredrik Holmgren, +46 107-38 21 85; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43. Any other questions can be directed to Talent Partner Tobias Nilsson, [email protected]

5 juni 2025
Sista ansökan:
30 november 2025
Materialplanerare/ inköpare
Railforce Sweden AB
Civilingenjörsyrken inom logistik och produktionsplanering

Materialplanerare – Helsingborg Plats: Helsingborg Omfattning: Heltid, tillsvidare med provanställning Start: Enligt överenskommelse Är du vår nästa Materialplanerare i Helsingborg? Har du erfarenhet eller intresse för materialplanering, lagerstyrning och inköp inom en teknisk produktionsmiljö? Vill du bli en nyckelperson i en leveranskritisk kedja med stort ansvar och många kontaktytor? Då kan det här vara din nästa karriärmöjlighet! Om tjänsten Vi söker nu en Materialplanerare till ett långsiktigt uppdrag i Helsingborg hos en av Europas största tillverkare av tåg och signalsystem. Du blir anställd av Railforce och arbetar som konsult på plats i Helsingborg. Du blir en central del i Supply Chain-teamet och samarbetar nära depåledning, produktion och inköp för att säkerställa att rätt material finns på rätt plats i rätt tid. Rollen kombinerar operativt ansvar med förbättringsarbete och ger dig stora möjligheter att påverka och bidra till effektivare processer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Behovsplanering och hantering av reparerbart material Inköp och uppföljning av material till verkstadsunderhåll och leveransprojekt Orderhantering och leveransbevakning i SAP Optimering av materialflöden och inköpsprocesser Utvärdering av leverantörers prestationer (Quality, Cost, Delivery) Proaktiv hantering av materialbrister och avvikelser Uppdatering av leverantörsdata och stöd vid avtalsförhandlingar Medverkan i förbättringsarbete inom Supply Chain Din profil Vi söker dig som är strukturerad, lösningsorienterad och har god kommunikativ förmåga. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och gillar att ta ägandeskap i hela materialflödet. Kvalifikationer: Erfarenhet eller utbildning inom logistik, inköp eller supply chain God förståelse för inköpsprocesser och gällande regelverk IT-vana och goda kunskaper i Officepaketet (särskilt Excel) Tidigare erfarenhet av arbete i ERP-system, gärna SAP Flytande svenska och engelska i tal och skrift Vi erbjuder dig: En spännande roll i ett internationellt teknikorienterat företag Tillsvidareanställning hos Railforce, med inledande provanställning Trygg anställning enligt kollektivavtal Friskvårdsbidrag och företagshälsovård Möjlighet till utveckling inom inköp, logistik och järnvägssektorn Ansökan Urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta oliver via mail: [email protected] Välkommen med din ansökan!

4 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Administrative Material Planner to global company in Ludvika
A Hub AB
Civilingenjörsyrken inom logistik och produktionsplanering

With the purpose to advancing a sustainable energy future for all our client bring power to homes, schools, hospitals, and factories. Now they are looking for you, who wants to join their team and collaborate with exceptional individuals and make a real impact on our communities and society. Our client Our client, who is a global and world leading actor within their domain, strongly believe in the long-term sustainability of HVDC (High Voltage Direct Current) technology. This technology facilitates energy transfer with direct current at high voltages, making it suitable for transmitting energy over long distances and connecting electricity networks with minimal losses. In addition to energy transfer, HVDC technology addresses electricity quality issues and contributes to the stabilization of connected power grids. For offshore wind power or long-distance underwater transmissions, direct current is the most realistic energy transmission alternative. Join us in driving efficient administrative processes and engaging internal customers to meet current needs effectively. As as an Administrator in Material Planner, you'll play a significant role in ensuring smooth operations in various administrative areas. About the Role As an Administrative Material Planner, you will oversee material administration. While support will be provided, your role will involve creating purchase orders and managing associated tasks. You will work in the SAP S/4HANA business system. You will work in the Control & Protection department, where advanced control and protection systems for energy distribution and power transmission are developed and implemented. We're looking for individuals who are detail-oriented, adept at networking, and skilled in listening and understanding signals. If you're ready to make a meaningful contribution to there team and grow in a dynamic environment, apply now! Requirements for the job Administrative work experience, preferably as a materials planner in the industrial sector System experience in SAP, preferably in SAP S/4HANA Fluent in English, both written and spoken. Additional languages, such as Swedish, are advantageous It is considered an advantage if you also have an educational background in materials planning, logistics or similar. Other information Location: Ludvika  Availability: Start date 15 August Employment type: You will work as a consultant for 12 months before you have the opportunity to transition to employment with our client A-hub is an equal opportunity employer and is committed to creating a diverse working environment. All qualified candidates will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation, gender identity, national origin, age or disability. By submitting your application for this job, you are consenting to A-hub using your personal information in accordance with our GDPR compliance policy.

3 juni 2025
Sista ansökan:
20 november 2025
Material Coordinator
Hitachi Energy Sweden AB
Civilingenjörsyrken inom logistik och produktionsplanering

The Opportunity HVDC in Ludvika, Sweden is looking for a Material Coordinator to join the team. HVDC is a product group in Hitachi Energy, which develops, manufactures, and sells DC transmission systems on a global market. HVDC technology is used to transmit electricity over long distances and for power transmission via submarine cables, as well as to connect power systems. At Hitachi Energy, you will have the opportunity to work for a leading technology company that is committed to sustainability and environmental responsibility. We are looking for 1 Material Coordinator to join our team! It is a wide position where you will handle, prioritize, and plan materials, and you will get great opportunities for learning and development. Our team culture is flexible, transparent, and cooperative. How you’ll make an impact Supporting projects and the service department regarding material related questions. Maintenance and handling of material in our ERP system (SAP4Hana/Reiwa). Create and keeping track of orders. Updating delivery times and stock levels. Prioritization of material distribution. Create packing-lists. Preparing material to be shipped to site. Handling of pre-purchases requisitions. Your background Minimum 2 years work experience in similar areas (e.g administration or planning). Good skills in any enterprise recourse planning tool is a merit. (Especially SAP4Hana.) Fluency in Swedish and English both written and spoken. As a person you have good social skills, you are independent, responsible and comfortable with taking own initiative, follow up the ongoing process and ask the right questions to the right person. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More benefits could be connected to this specific role More about us Are you ready for an exciting new challenge? Does the above description sound like you? Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply today! Recruiting Manager Daniel Moren, [email protected], will be happy to answer your questions regarding this position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Mikael Hjort, +46 107-38 29 86; Unionen: Fredrik Holmgren, +46 107-38 21 85; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43. All other questions should be directed to Talent Partner Eva Schölin, [email protected]

20 maj 2025
Sista ansökan:
15 november 2025
Senior produktionsplanerare till Saab Surveillance
Nexer Tech Talent AB
Civilingenjörsyrken inom logistik och produktionsplanering

Är du en erfaren produktionsplanerare som vill arbeta med avancerad teknik i en innovativ miljö? I samarbete med Saab söker vi nu en senior produktionsplanerare som vill vara med och säkerställa en effektiv produktion av komplexa system och produkter inom försvarsindustrin. Att jobba som Produktionsplanerare hos Saab Som produktionsplanerare hos Saab kommer du att analysera produktionsflöden, utvärdera material- och resursbehov samt säkerställa att produktionen följer uppsatta tidsramar och kvalitetsstandarder. Du ansvarar för produktionen från det att behovet uppstår till dess att produkterna är färdigmonterade och redo för leverans. Utöver detta får du en nyckelroll i att driva verksamhetsutvecklingsprojekt och samarbeta med olika avdelningar för att identifiera förbättringsområden och implementera effektiva processer och strategier. Du kommer att tillhöra produktionsteamet på Saab, som består av cirka 25 personer. Teamet arbetar både i projektform och med kontinuerlig produktionsplanering. Här värdesätts noggrannhet, samarbetsförmåga och en lösningsorienterad inställning. Tjänsten är placerad i Järfälla. Att vara konsult hos Nexer Tech Talent Som senior konsult hos Nexer Tech Talent blir du en del av ett nätverk inom tech. Du kommer att vara anställd av Nexer Tech Talent och arbeta som konsult hos Saab i Järfälla med start så snart som möjligt, med möjligthet till anställning hos Saab på sikt. Vi kommer stötta och utmana dig genom hela uppdraget. Vi erbjuder också möjligheter att delta i nätverksträffar, inspirerande föreläsningar och sociala aktiviteter som stärker din roll i vårt konsultteam. Som konsult hos oss finns också möjlighet att bidra som mentor, där du kan dela med dig av din kunskap och erfarenhet till mer juniora kollegor. Vi söker dig som har: En relevant akademisk examen. Minst 3 års erfarenhet från en liknande roll inom produktion, logistik eller produktionsplanering. Ett brinnande intresse för att utveckla och leverera innovativa lösningar. Är en skicklig problemlösare och van att arbeta i komplexa projekt. Är självgående, kommunikativ och trygg i att samarbeta med olika intressenter. Meriterande:  Erfarenhet av att arbeta med Excel. Kunskaper i VBA, SQL och IFS är meriterande. Denna befattning kräver att du genomgår och blir godkänd, vid var tids gällande, bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där vår kund har krav på säkerhetsklassplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Ansökan Låter detta som en spännande möjlighet? Vi rekryterar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor, kontakta Tech Recruiter Lema Naderi på [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig! Om Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent är en del av Nexer Group – ett techbolag med djupa rötter i svenskt entreprenörskap och innovation. Med över 2 500 medarbetare i 16 länder och mer än 35 års erfarenhet hjälper vi våra kunder att ligga steget före strategiskt, teknologiskt och kommunikativt.

16 maj 2025
Sista ansökan:
2 november 2025