Ekonom till globalt tillverkande bolag i Finspång
Poolia Sverige AB
Redovisningsekonomer

Vill du arbeta nära verksamheten i en dynamisk, teknikorienterad miljö? Har du en analytisk ådra och erfarenhet av att arbeta brett inom ekonomi – från budget och prognos till förbättringsarbete och digitalisering? Då kan du vara den ekonom vi söker till ett ledande tillverkande företag i Finspång. Om tjänsten Som ekonom kommer du att spela en central roll i företagets ekonomifunktion och vara med och utveckla både processer och verktyg. Du arbetar nära verksamheten och har en viktig uppgift i att stötta ledning och avdelningar med ekonomisk analys och uppföljning. Du blir anställd av Poolia med önskad start på uppdrag 1/8-2025 och det sträcker sig till slutet av december 2026 med möjlighet till förlängning. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Dina arbetsuppgifter kommer att omfattas av; -Budget- och prognosarbete -Månadsbokslut och analys -Ansvar för KPI:er, målsättning och löpande uppföljning av prognoser och utfall -Driva förbättringsprojekt och bidra till digitalisering av ekonomifunktionens arbetssätt -Aktivt utveckla och effektivisera ekonomiprocesser tillsammans med övriga kollegor Vem är du? Vi söker dig som är analytisk, strukturerad och har en god affärsförståelse. Du trivs i en föränderlig miljö där du får kombinera din tekniska och ekonomiska kompetens för att driva utveckling. Vi ser gärna att du har: -Civilekonomexamen, civilingenjör med kommersiell inriktning eller motsvarande kompetens -Minst 5 års relevant erfarenhet inom ekonomi, gärna från tillverkande industri -Goda kunskaper i SAP och Excel – du är trygg i att arbeta med data och analysverktyg -Mycket god förmåga att uttrycka dig på både svenska och engelska -Ett strukturerat arbetssätt, kombinerat med stark egen drivkraft och god samarbetsförmåga Om verksamheten Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

16 juni 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Redovisningsekonom | Jefferson Wells | Karlstad
Experis AB
Redovisningsekonomer

Är du en erfaren redovisningsekonom som trivs med att arbeta operativt och självständigt? Vi på Jefferson Wells söker nu en redovisningsekonom till ett spännande konsultuppdrag hos vår kund i Karlstad. Vill du utvecklas i din roll som redovisningsekonom tillsammans med oss på Jefferson Wells? Välkommen med din ansökan redan idag! Ort: Karlstad Start: Omgående Uppdragslängd: Konsultuppdrag under 6 månader, med möjlighet till förlängning Om jobbet som redovisningsekonom: Som redovisningsekonom hos Jefferson Wells, på uppdrag hos vår kund i Karlstad, kommer du att arbeta operativt med löpande redovisning och ekonomiadministration. Du förväntas ta eget ansvar och bidra med din erfarenhet i det dagliga arbetet. För rollen ser vi dig som är självgående, lösningsorienterad och har en god förmåga att prioritera och strukturera ditt arbete. Vanligt förekommande arbetsuppgifter: * · Löpande bokföring och avstämningar. * · Månads- och årsbokslut. * · Moms- och skattedeklarationer. * · Hantering av leverantörs- och kundreskontra. * · Rapportering och analysarbete. * · Samarbete med revisorer och andra externa parter. * · Förbättringsarbete inom ekonomiprocesser. Den vi söker: Vi söker dig som har flerårig erfarenhet som redovisningsekonom och som trivs i en operativ roll där du får ta ansvar och driva arbetet framåt. Du är en doer som får saker gjorda, är prestigelös och har lätt för att samarbeta. Du har en god analytisk förmåga och är trygg i att arbeta självständigt. Vi ser gärna att du har: * · Flerårig erfarenhet av arbete som redovisningsekonom. * · Goda kunskaper i bokföring, bokslut och momsredovisning. * · Erfarenhet av att arbeta självständigt i hela redovisningsprocessen. * · God systemvana och erfarenhet av ekonomisystem. * · Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. * · Relevant eftergymnasial utbildning inom ekonomi. Om Jefferson Wells: Jefferson Wells är ett konsult- och rekryteringsbolag specialiserat kompetensförsörjning av chefer och specialister. Jefferson Wells unika expertis och branscherfarenhet gör att vi kan få verksamheter att växa och erbjuda en långsiktig karriärutveckling för våra kandidater. Jefferson Wells finns på ett 50-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över och är en del av ManpowerGroup. Med vårt omfattande nätverk kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb. Hur du ansöker: För att söka tjänsten klickar du på "Ansök nu" och skapar ett konto hos oss. Notera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Vi arbetar med löpande urval och ser fram emot din ansökan snarast.

16 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Redovisningsekonomer till välrenommerat internationellt bolag
Adecco Sweden AB
Redovisningsekonomer

Är du en ambitiös och analytisk redovisningsekonom som vill utvecklas i en dynamisk och internationell miljö? Nu söker vi redovisningsekonomer till vår kund med placeringsort i Malmö. Om tjänsten Som redovisningsekonom hos vår kund kommer du att vara en del av en global organisation där du får arbeta med redovisningsfrågor och bidra till att skapa långsiktigt värde för deras kunder. Du kommer att arbeta nära våra erfarna konsulter och experter, och ha möjlighet att växa både professionellt och personligt. Du kommer att ha en nyckelroll i att säkerställa korrekt redovisning och rapportering samt driva utveckling av effektiva ekonomiprocesser. Vår kund erbjuder en inspirerande arbetsmiljö där du får utmaningar och möjligheten att arbeta med några av de främsta företagen i Sverige och globalt. I din roll som redovisningsekonom kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: • Löpande bokföring och avstämningar • Hantering av kund- och leverantörsreskontra • Moms- och skatteredovisning • Månads- och årsbokslut enligt K3, IFRS och andra regelverk • Likviditetsprognoser och betalningar • Rapportering och analys av finansiella nyckeltal • Medverkan i budget- och prognosarbete • Kontakt med revisorer, myndigheter och kunder Tjänsten som redovisningsekonom är en tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse. Arbetet sker med utgångspunkt på vår kunds kontor i Malmö med möjlighet till hybridarbete enligt överenskommelse med kund. Om dig Vi söker dig som har en ekonomiexamen med inriktning på redovisning samt minst två års erfarenhet av redovisningsarbete. Du har goda kunskaper i K3 och IFRS samt en analytisk förmåga och ett affärsorienterat mindset. Som person är du strukturerad, engagerad och har en stark vilja att utvecklas. Du trivs i en snabbrörlig och utmanande miljö där du får arbeta både självständigt och i team. Kundföretaget värdesätter innovation, samarbete och en stark drivkraft att leverera hög kvalitet till sina kunder. Viktigt för tjänsten är: • Ekonomiexamen med inriktning på redovisning • Minst två års erfarenhet av redovisning-och bokslutsarbete • Erfarenhet av K3 • Erfarenhet av IFRS och regelverk • Erfarenhet av SAP (meriterande) • Analytisk, noggrann och resultatorienterad • Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen? Kontakta ansvarig rekryterare: Maja Svensson via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]. Ansökan sker via vår hemsida. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post enligt GDPR. Välkommen med din ansökan!

16 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Redovisningsekonomer till välrenommerat internationellt bolag
Adecco Sweden AB
Redovisningsekonomer

Är du en ambitiös och analytisk redovisningsekonom som vill utvecklas i en dynamisk och internationell miljö? Nu söker vi redovisningsekonomer till vår kund med placeringsort i Stockholm. Om tjänsten Som redovisningsekonom hos vår kund kommer du att vara en del av en global organisation där du får arbeta med redovisningsfrågor och bidra till att skapa långsiktigt värde för deras kunder. Du kommer att arbeta nära våra erfarna konsulter och experter, och ha möjlighet att växa både professionellt och personligt. Du kommer att ha en nyckelroll i att säkerställa korrekt redovisning och rapportering samt driva utveckling av effektiva ekonomiprocesser. Vår kund erbjuder en inspirerande arbetsmiljö där du får utmaningar och möjligheten att arbeta med några av de främsta företagen i Sverige och globalt. I din roll som redovisningsekonom kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: • Löpande bokföring och avstämningar • Hantering av kund- och leverantörsreskontra • Moms- och skatteredovisning • Månads- och årsbokslut enligt K3, IFRS och andra regelverk • Likviditetsprognoser och betalningar • Rapportering och analys av finansiella nyckeltal • Medverkan i budget- och prognosarbete • Kontakt med revisorer, myndigheter och kunder Tjänsten som redovisningsekonom är en tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse. Arbetet sker med utgångspunkt på vår kunds kontor i Stockholm med möjlighet till hybridarbete enligt överenskommelse med kund. Om dig Vi söker dig som har en ekonomiexamen med inriktning på redovisning samt minst tre års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete. Du har goda kunskaper i K3 och IFRS samt en analytisk förmåga och ett affärsorienterat mindset. Som person är du strukturerad, engagerad och har en stark vilja att utvecklas. Du trivs i en snabbrörlig och utmanande miljö där du får arbeta både självständigt och i team. Kundföretaget värdesätter innovation, samarbete och en stark drivkraft att leverera hög kvalitet till sina kunder. Viktigt för tjänsten är: • Ekonomiexamen med inriktning på redovisning • Minst tre års erfarenhet av redovisning-och bokslutsarbete • Erfarenhet av K3 • Erfarenhet av IFRS och regelverk • Erfarenhet av SAP (meriterande) • Analytisk, noggrann och resultatorienterad • Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen? Kontakta ansvarig rekryterare: Maja Svensson via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]. Ansökan sker via vår hemsida. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post enligt GDPR. Välkommen med din ansökan!

16 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Group Financial Controller till börsnoterat bolag!
Delta Consulting AB
Redovisningsekonomer

Till börsnoterat bolag i förändringsfas söker vi nu en trygg och självgående Redovisningsekonom/ Financial Controller som vill utvecklas i rollen som Group Financial Controller.  Var? Söder om Stockholm När? Juli/Augusti 2025 Anställningsform? Hyrrekrytering via Delta Consulting alternativt konsultuppdrag Om vår kund Bolaget består idag av ett holdingbolag samt några operativa dotterbolag med verksamhet i norden. Rollen innebär ett helhetsansvar för redovisning och konsolidering – med tyngdpunkt på redovisning, men med viktiga inslag av koncernrapportering och börsrelaterade processer. Du rapporterar till CFO och har en central roll i ett bolag som står inför nästa tillväxtfas. Exempel på ansvarsområden: Bokslut och konsolidering på månads-, kvartals- och årsbasis Intern och extern rapportering, inklusive till börsen och revisorer Ansvar för årsredovisningar, deklarationer och legala rapporter Delta i förbättringsarbete av processer och rutiner Systemadministration i Aaro Vi söker dig som: Har 5 - 8 års erfarenhet av redovisning, gärna i koncernmiljö Är trygg i bokslutsarbete och har förståelse för IFRS och börsrapportering Har god systemvana Arbetar självständigt, strukturerat och lösningsorienterat Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång.  Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Klara Hägg på [email protected] eller 072-221 94 19. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.

16 juni 2025
Sista ansökan:
3 december 2025
Redovisningsekonom
Aida EK AB
Redovisningsekonomer

Om Aida EK AB Aida EK AB är ett väletablerat konsultföretag specialiserat inom redovisning, skatt och finansiell rådgivning. Med kontor i Kista och över ett decennium i branschen bistår vi såväl nystartade entreprenörer som växande bolag och koncerner med affärskritiska ekonomitjänster. Vi erbjuder ett brett tjänsteutbud som innefattar allt från löpande redovisning, skattedeklarationer och årsbokslut till rådgivning kring bolagsstruktur, tillväxt och efterlevnad. Hos oss kombineras teknisk expertis med affärsmässighet, och vårt arbete bygger på förtroende, noggrannhet och långsiktiga kundrelationer. I takt med fortsatt tillväxt söker vi nu en kvalificerad redovisningsekonom som vill bli en central del i vårt team. Rollen Som redovisningsekonom på Aida EK AB arbetar du i en affärsnära och varierad roll med ansvar för både intern ekonomi och redovisning för våra kunder. Du hanterar hela redovisningsprocessen – från löpande bokföring till bokslut och årsredovisning – och fungerar som ekonomiskt stöd till både ledning och externa klienter. Rollen är bred och kräver både analytisk höjd och operativ skärpa. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Kista och omfattar heltid. Ansvarsområden Löpande redovisning, avstämningar och periodiseringar Moms- och arbetsgivardeklarationer Månads- och årsbokslut enligt K2/K3 Upprättande av årsredovisningar och inkomstdeklarationer Hantering av redovisning för flera externa bolag Stöd i ekonomiska analyser och rådgivning Kontakt med revisorer, myndigheter och övriga externa parter Bidra till utveckling av interna rutiner och kvalitetssäkring Kvalifikationer Eftergymnasial utbildning inom redovisning eller ekonomi Minst 3–5 års erfarenhet i en liknande roll Dokumenterad vana att självständigt upprätta bokslut och årsredovisningar Goda kunskaper i skatte- och redovisningsregler, inklusive moms och arbetsgivaravgifter Erfarenhet av att hantera redovisning för flera bolag parallellt Vana vid redovisningssystem såsom Fortnox, Visma eller motsvarande Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift God affärsförståelse och förmåga att arbeta med kunder i olika branscher Meriterande Erfarenhet från redovisningsbyrå eller konsultverksamhet Kunskap inom enklare koncernredovisning Förmåga att identifiera och kommunicera affärsmöjligheter Vana att arbeta i strukturerade kvalitetsstyrda processer Personliga egenskaper Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och lösningsorienterad. Du har integritet, tar ansvar och drivs av att leverera hög kvalitet i varje uppgift. Du trivs med att arbeta självständigt men också i samverkan med andra – och du är van att vara ett förtroendeingivande ansikte utåt i kundrelationer. Vi erbjuder En kvalificerad roll i ett växande konsultföretag med starka kundrelationer En professionell arbetsmiljö präglad av kvalitet, förtroende och engagemang Möjlighet att påverka och ta stort ansvar i redovisningsarbetets alla delar Ett sammanhållet team där varje medarbetare spelar en nyckelroll Kontinuerlig kompetensutveckling och insyn i flera branscher Konkurrenskraftig lön Placering på vårt kontor i Kista, med moderna arbetsytor och goda kommunikationer Vi arbetar med löpande urval – vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Redovisningsekonom

Vi söker en Redovisningsekonom med erfarenhet av Business Central Är du en noggrann och självgående redovisningsekonom som har arbetat med Business Central? Har du god erfarenhet av löpande bokföring och redovisningsarbete? Då kan du vara den vi söker! Om tjänsten Vi söker nu en redovisningsekonom som vill bli en del av ett härligt team. Du kommer att arbeta med både löpande bokföring och mer kvalificerade redovisningsuppgifter. Tjänsten innebär ett nära samarbete med ekonomiavdelningen och kräver god vana vid att arbeta strukturerat och självständigt. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att omfatta: Löpande bokföring och avstämningar Kund- och leverantörsreskontra Moms- och skattedeklarationer Periodiseringar och månadsbokslut Delaktighet i årsredovisning Rapportering och analys Effektiv användning av affärssystemet Business Central Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av arbete som redovisningsekonom Har god kunskap och praktisk erfarenhet av Business Central Har relevant ekonomisk utbildning Är strukturerad, noggrann och har ett lösningsorienterat arbetssätt Talar och skriver obehindrat på svenska Vi erbjuder: En dynamisk och trivsam arbetsmiljö med möjlighet att växa och utvecklas i din roll. Du blir en viktig del av ett kompetent och engagerat team där vi stöttar varandra och har kul på jobbet.

16 juni 2025
Sista ansökan:
3 december 2025
Redovisningsekonom sökes
Kontorsbemanning Sverige AB
Redovisningsekonomer

Till ett spännande bolag söker vi nu en redovisningsekonom för ett konsultuppdrag på minst 6 månader med goda möjligheter till senare anställning hos kund. Det aktuella företaget är ett stort internationellt utvecklingsbolag, verksamma främst inom automotive industrin.  Vi söker dig med bred erfarenhet inom löpande redovisning och du har även erfarenhet av att vara delaktig i bokslutsarbete och viss ekonomisk rapportering. Du som söker har relevant eftergymnasial utbildning inom ekonomi och erfarenhet av att arbeta med liknande arbetsuppgifter gärna från ett medelstort bolag. Arbetsuppgifter: * Arbeta med löpande redovisning, in och utbetalningar, avstämningar mm. * Tillsammans med ekonomichef arbeta med månads-, kvartals- och årsbokslut * Utveckla, implementera och underhålla olika processer och rutiner * Ta fram ekonomiskt underlag för rapportering * Tillsammans med övriga i teamet säkerställa att deadlines hålls  Det är meriterande om du har god systemvana, gärna från ett stort affärssytem som tex: SAP och du har även goda kunskaper i excel. Engelska är koncernspråk och du känner dig trygg i engelska i både tal och skrift Som person skall du vara professionell, strukturerad, noggrann och tycka om att vara en del av ett team. Vi arbetar med löpande urval så skicka din ansökan snarast.

16 juni 2025
Sista ansökan:
29 juni 2025
Senior Manager, General Ledger Accounting
Spotify AB
Redovisningsekonomer

We are seeking an experienced Senior Manager to lead our global General Ledger team within the Record to Report (RTR) organization. You will be responsible for directing a team of managers, senior associates, and off-shore resources, ensuring the integrity of our financial reporting, and driving process scalability. This role requires a strategic leader adept at managing teams and improving accounting functions in a complex, global environment. Key Responsibilities: Lead, mentor, and develop the RTR team, setting clear goals and managing performance to foster a culture of excellence and growth. Direct the monthly and quarterly financial close process, ensuring timely and accurate reporting in accordance with IFRS, and providing final oversight on complex reconciliations and analyses. Specific process areas include Leasing, Payroll, Accruals/Prepaids, Cash, and Investments among others. Champion the continuous improvement and scalability of accounting processes by developing best practices, enforcing policies, and leading key system enhancements. Serve as the primary liaison for audits and collaborate with senior leadership across Finance, Engineering, Legal, Tax, and other departments to drive strategic initiatives. Oversee special projects, ad hoc analyses, and present critical financial findings to executive leadership. Qualifications: Bachelor's degree in Accounting or Finance; CPA highly preferred. 10+ years of progressive accounting experience with at least 5 years managing teams, including other managers. Expert knowledge of IFRS and proven success in leading process improvement initiatives. Strong leadership and communication skills with the ability to influence senior stakeholders.

16 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Ekonom
Riksbyggen ekonomisk förening
Redovisningsekonomer

Välkommen in till en ny framtid på Riksbyggen! Riksbyggen är ett kooperativt företag som innebär att vi är medlemsägda och att vi arbetar efter våra fyra kärnvärden: Nytänkande, Trygghet, Samverkan och Långsiktighet. Vi utvecklar hållbara boendemiljöer och är samtidigt en av Sveriges största fastighetsförvaltare med både bostadsrättsföreningar, företag och offentliga fastighetsägare som kunder. Oavsett dina intressen eller mål, är du alltid välkommen hos oss. Som ekonom inom Riksbyggen kommer du att arbeta i en rådgivande roll med många kundkontakter. Du kommer arbeta i nära samarbete med våra tekniska förvaltare och övriga leveransenheter för att ni tillsammans skall kunna leverera långsiktigt bra förvaltningstjänster som skapar mervärde åt våra kunder.  Hos oss gör du skillnad Du kommer att vara ekonom för ett antal av våra kunder som framför allt består av bostadsrättsföreningar men även kommersiella fastighetsägare och kommuner. Du kommer att ha mycket kontakt med bland annat bostadsrättsföreningars ordförande och styrelser. För våra kunder kommer du ansvara för den löpande bokföringen, upprättande av budget och bokslut, ekonomisk uppföljning av verksamheten, låneupphandling, finansiell planering samt att presentera budget och prognos för styrelserna. I arbetet ingår även att fånga upp nya behov och därifrån utveckla det långsiktiga samarbetet med kunden. Du kommer vidare att vara kontaktperson gentemot styrelser, bostadsrättsmedlemmar, leverantörer, myndigheter med flera gällande ekonomiska frågeställningar.  Du bidrar med din kompetens och ditt engagemang Du har ekonomisk utbildning från universitet/högskola eller motsvarande. Vi ser att du har arbetat med olika delar inom ekonomi och har flera års erfarenhet från bokslutsarbete/redovisning. Vi söker dig som är intresserad av kundkontakter och har förmåga att se och möta kunders behov samt agera professionellt. Du har en förmåga att skapa en öppen och förtroendefull dialog samt ett gott samarbete internt som externt. Vidare är det viktigt att du kan lyfta blicken och arbeta fram långsiktigt hållbara strategier för kundens ekonomiska förvaltning. Du behöver vara strukturerad och självgående. Tjänsten är en tillsvidaretjänst och kräver B-körkort. I rollen ingår en del möten på kvällstid. Placeringsort för tjänsten är någon av orterna Motala, Linköping, Nyköping, Norrköping eller Västervik men arbete kan förekomma inom hela marknadsområdet. Vi kan erbjuda dig ett omväxlande arbete med många kontakter, ett gott arbetsklimat och goda möjligheter till utveckling.  Riksbyggen strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Riksbyggen tillämpar provanställning. Låter detta spännande? Skicka då gärna din ansökan till oss via www.riksbyggen.se under Jobba hos oss/Lediga jobb. Urvalsprocessen sker löpande så sök redan idag. Tjänsten kan komma tillsättas innan senaste ansökningsdatum som är 2025-06-29. Kontakt Om du har frågor, kontakta leveranschef Daniel Klasson, 013-24 93 29 [email protected]  Övrigt Som anställd på Riksbyggen förväntas du också vara ledamot i någon/några bostadsrättsföreningar, i de fall du har ledamotsuppdrag så utgår ett ansvarsarvode. Klicka HÄR om du är nyfiken på Riksbyggen. Till rekryteringskonsulter, annonssäljare etc. Vi har redan beslutat vilka vi samarbetar med vid rekryteringar samt var vi vill synas. Vi undanber oss därför kontakt från försäljare i dessa frågor.

16 juni 2025
Sista ansökan:
29 juni 2025