Säljledare på konserter och festivaler, Örebro
Killnoise Event AB
Företagssäljare

KILLNOISE är ett svenskt företag som tillverkar funktionella och stilrena öronproppar. Vi jobbar på festivaler, konserter och events. Kolla in oss på www.killnoise.com eller www.facebook.com/killnoise Du har god hand med människor, är engagerad och sprider positiv energi för att alltid få ditt säljteam att trivas och må bra. Du är en naturlig ledare, med stor handlingskraft och organisationsförmåga. Du är ansvarsfull och står på egna ben, samt bemästrar väl att ha många bollar i luften. Som Säljledare jobbar du med försäljning på stora konserter i Örebro-området med omnejd. Din främsta arbetsuppgift är att engagera, driva och coacha ditt säljteam för att de ska prestera på max på eventet. Du förbereder säljmaterial, hanterar påfyllning av varor och kassor, samt avslutar och gör iordning efter eventet. På sommaren finns möjlighet att jobba på festivaler och på andra orter i Sverige och Danmark. Du trivs i event-sammanhang och ser stort värde att tidigt få stort ansvar över personal och försäljning. Kassavana, ledaransvar och/eller erfarenheter inom sälj, sport och lagarbete är meriterande, men inget krav. Din attityd och personlighet är allra viktigast! Jobbet utförs främst under kvällstid och helger, och du har möjlighet att själv välja hur mycket och när du vill jobba. Perfekt för dig som exempelvis studerar på universitet, eller som har ett annat halvtids-jobb.

29 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Säljledare på konserter och festivaler, Halmstad
Killnoise Event AB
Företagssäljare

KILLNOISE är ett svenskt företag som tillverkar funktionella och stilrena öronproppar. Vi jobbar på festivaler, konserter och events. Kolla in oss på www.killnoise.com eller www.facebook.com/killnoise Du har god hand med människor, är engagerad och sprider positiv energi för att alltid få ditt säljteam att trivas och må bra. Du är en naturlig ledare, med stor handlingskraft och organisationsförmåga. Du är ansvarsfull och står på egna ben, samt bemästrar väl att ha många bollar i luften. Som Säljledare jobbar du med försäljning på stora konserter i Halmstad-området med omnejd. Din främsta arbetsuppgift är att engagera, driva och coacha ditt säljteam för att de ska prestera på max på eventet. Du förbereder säljmaterial, hanterar påfyllning av varor och kassor, samt avslutar och gör iordning efter eventet. På sommaren finns möjlighet att jobba på festivaler och på andra orter i Sverige och Danmark. Du trivs i event-sammanhang och ser stort värde att tidigt få stort ansvar över personal och försäljning. Kassavana, ledaransvar och/eller erfarenheter inom sälj, sport och lagarbete är meriterande, men inget krav. Din attityd och personlighet är allra viktigast! Jobbet utförs främst under kvällstid och helger, och du har möjlighet att själv välja hur mycket och när du vill jobba. Perfekt för dig som exempelvis studerar på universitet, eller som har ett annat halvtids-jobb.

29 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Säljledare på konserter och festivaler, Skellefteå
Killnoise Event AB
Företagssäljare

KILLNOISE är ett svenskt företag som tillverkar funktionella och stilrena öronproppar. Vi jobbar på festivaler, konserter och events. Kolla in oss på www.killnoise.com eller www.facebook.com/killnoise Du har god hand med människor, är engagerad och sprider positiv energi för att alltid få ditt säljteam att trivas och må bra. Du är en naturlig ledare, med stor handlingskraft och organisationsförmåga. Du är ansvarsfull och står på egna ben, samt bemästrar väl att ha många bollar i luften. Som Säljledare jobbar du med försäljning på stora konserter i Skellefteåområdet med omnejd. Din främsta arbetsuppgift är att engagera, driva och coacha ditt säljteam för att de ska prestera på max på eventet. Du förbereder säljmaterial, hanterar påfyllning av varor och kassor, samt avslutar och gör iordning efter eventet. På sommaren finns möjlighet att jobba på festivaler och på andra orter i Sverige och Danmark. Du trivs i event-sammanhang och ser stort värde att tidigt få stort ansvar över personal och försäljning. Kassavana, ledaransvar och/eller erfarenheter inom sälj, sport och lagarbete är meriterande, men inget krav. Din attityd och personlighet är allra viktigast! Jobbet utförs främst under kvällstid och helger, och du har möjlighet att själv välja hur mycket och när du vill jobba. Perfekt för dig som exempelvis studerar på universitet, eller som har ett annat halvtids-jobb.

29 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Application Sales Manager Tetra Pak Processing Solutions & Equipment
AB Tetra Pak
Företagssäljare

At Tetra Pak we commit to making food safe and available, everywhere; and we protect what's good – protecting food, protecting people, and protecting the planet. By doing so we touch millions of people's lives every day. And we need people like you to make it happen. We empower you to reach your potential with opportunities to make an impact to be proud of – for food, people and the planet. Job Summary Are you seeking an exciting role where you can be part of the food industry transformation, drive innovative manufacturing and technology solutions for leading food and beverage producers, combine your passion for food and beverage processing with your commercial acumen to grow our business? Tetra Pak Processing Solutions and Equipment business specializes in providing integrated industrial processing solutions to the industry. Liquid Food Solutions (LFS) is a part of this business responsible for development and manufacturing of solutions, equipment’s for the processing of liquid foods within four categories; Dairy, Beverage, Plant Based, Prepared Food. We are now looking for an Application Sales Manager who will be responsible for driving internal and external sales of production solutions for Prepared Food products* with specific focus on customers in Europe but also includes a share of supporting markets and customers globally. You will report to the Commercial Manager Prepared Food. *Desserts, Liquid nutritional’s, Spreads, Fruit preparations, Dressings, Condiments, Tomato preparations, Ready meals, Soups and Sauces. The position is permanent and preferably based in Sweden, Spain or Italy, You will travel up to 30% of your time. What you will do You will support and drive our business by combining a good understanding of food manufacturing, especially pasteurization/aseptic and general processing of formulated viscous products, with a good commercial acumen and strong communication and leadership skills. Main responsibilities: Take ownership for the assigned market, and for achieving the business targets on sales and profitability. Actively review and follow up the opportunity pipeline and identifying new businesses closely together with Market Operations. Support global sales of our production solutions & services to existing and new customers, in close cooperation with the local market organizations. Create competitive production solutions with related value proposition based on our understanding of the customer and their expectations together with the markets. Quote selected processing units included in production solution. Plan and execute competence development in dialogue with the markets with respect to Tetra Pak portfolio. We believe you have Technical background with a B.Sc. or M.Sc. degree in Food Technology / Food Engineering / Chemical Engineering / Mechanical Engineering / Automation / other engineering. A strong understanding of food processing, technology and products. Probably at least 5-10 years of working experience within the liquid food industry. Strong business acumen combined with a good understanding of automation and process engineering. Fluent in English, both verbally and in writing, other European languages are considered a plus. You are a person that gets energized by making things happen. You have excellent communications skills and building relationships is something that comes naturally to you. You are driven by customer-centricity and your strength is having a strong business acumen. You dare to challenge to find new innovative efficient solutions enabling a stronger value proposition. If you believe you tick the boxes, even if not all, we would love to receive your application! We Offer You A variety of exciting challenges with ample opportunities for development and training in a truly global landscape A culture that pioneers a spirit of innovation where our industry experts drive visible results An equal opportunity employment experience that values diversity and inclusion Market competitive compensation and benefits with flexible working arrangements Apply Now If you are inspired to be part of our promise to protect what’s good; for food, people, and the planet, apply through our careers page at https://jobs.tetrapak.com/. To find out more about how it is to work at Tetra Pak in Lund, take a look at following website https://publications.inpublix.com/we-are-tetra-pak/ This job posting expires on 2025.07.09. To know more about the position contact Magnus Ohlson at +46 46 36 3460 and Ariel Cohn at +34680503547 Questions about your application contact Martin Fosser at +46 46 36 4674 For trade union information contact Unionen/Lisbeth Larsson at +46 46 36 2320 or Sveriges Ingenjörer/Lars Haraldsson at +46 46 36 2533 Diversity, equity, and inclusion is an everyday part of how we work. We give people a place to belong and support to thrive, an environment where everyone can be comfortable being themselves and has equal opportunities to grow and succeed. We embrace difference, celebrate people for who they are, and for the diversity they bring that helps us better understand and connect with our customers and communities worldwide.

25 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Vi söker en Säljchef i Umeå!

Svenska Trygghetslösningars idé är enkel: Vi erbjuder våra kunder säkerhet och valfrihet. Det innebär full säkerhet till en lägre månadskostnad, med möjlighet för kunderna att skräddarsy sina egna säkerhetslösningar. Vi söker dig som har vässat dina försäljningskunskaper och är redo att lära upp andra till att bli våra nya stjärnsäljare. Söker du en ny utmaning och vill arbeta på en dynamisk arbetsplats med drivna kollegor? Då har du hittat rätt! Vi söker dig som har: Tidigare arbetslivserfarenhet från fältförsäljning till privatpersoner och känner att det är dags för nästa steg i karriären. Dokumenterade resultat från tidigare fältförsäljning. B-körkort. Dokumenterad erfarenhet av ledarskap, men viktigast är förstås att du besitter rätt ledaregenskaper. En drivkraft att anta utmaningar och trivs med att arbeta i högt tempo. Som Säljchef kommer du att coacha, stötta och följa upp teamets fältsäljare. Din uppgift blir att se till att både teamet och individerna utvecklas och presterar på toppnivå. I tjänsten ingår även planering, rapportering och budgetansvar. Detta är en operativ tjänst där du förväntas vara med och sälja samt föregå med gott exempel. Du har förmågan att inspirera dina medarbetare och coacha dem till utveckling och förbättring. Vi erbjuder dig en arbetsplats med fokus på kvalitet, tillväxt, kreativitet och motivation. Hos oss får du möjligheten att ingå i en företagskultur präglad av stark entreprenörsanda, dynamisk atmosfär och utvecklingsmöjligheter. Genom ett kreativt förhållningssätt till ledarskap kan du föra verksamheten till nästa nivå. Det vi erbjuder är: Tjänstebil. Ett omväxlande och roligt arbete. Fast lön + hög provision utan tak. Möjlighet till utveckling inom ett spännande företag. Vara en del av en bransch under ständig utveckling. Urval sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Skicka in din ansökan direkt på vår webbplats (klicka på "Ansök här"). Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor om jobbet eller arbetsplatsen. Mejla oss på [email protected] och märk den "Säljchef Umeå". Vi ser fram emot din ansökan!

19 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Vill du vara med och driva en av Sveriges största Frukt & Gröntavdelningar?
Grafiska Vägen Livs AB
Företagssäljare

Vill du vara med och driva en av Sveriges största Frukt & Gröntavdelningar? Om rollen; Som Säljledare hos oss arbetar du främst operativt i butik för att dagligen säkerställa en säljfärdig butik, genom god planering, varuplock och effektivitet. Du arbetar i tätt samarbete med försäljningschefen och blir därmed en nyckelspelare för att avdelningen ska fungera optimalt. Du är personen som skall vara lagkaptenen för plocklaget och sätta upp tydliga mål och förväntningar på det dagliga arbetet.   Dina huvudsakliga arbetsuppgifter; Att operativt delta i vårt dagliga arbete ute i butik med varuplock, leveransmottagning, frontning och kundservice. Du styr och leder arbetet framåt, bidrar med framförhållning och säkerställer att rätt person är på rätt plats.  Agerar bollplank och är en god förebild till andra medarbetare. Du följer upp arbetet på individnivå t.ex. ser till att rutiner efterföljs samt att medarbetarna är informerade och uppdaterade om vad som behöver göras. Du bidrar själv med din kunskap där du stöttar, visar och lär ut till andra medarbetare. Genom ett lärande förhållningssätt säkerställer du kompetens hos medarbetare och uppmärksammar utvecklingsbehov.  Vi söker dig som; Tycker om att arbeta i team samt uppskattar en arbetsmiljö som är fartfylld. Du jobbar för att ge förstklassig service till våra kunder och ditt arbetssätt genomsyras av hög kvalitet. Jobbar du i en matvarubutik idag som du känner att du vuxit ur och vill ta nya steg i din karriär samt skaffa dig nya utmaningar är detta ett perfekt tillfälle för dig. Är bra på att ta eget ansvar, brinner för service och är stresstålig. Vi ser det som en självklarhet att du har flexibel inställning och är engagerad. I denna roll har du många kontaktytor och därför behöver du vara kommunikativ som person. Vi erbjuder; Ett spännande arbete i en händelserik och stimulerande miljö i en av Sveriges största frukt & gröntavdelningar. Hos oss har du möjlighet till att utveckla ditt ledarskap samtidigt som du bidrar till butikens framgång. Våra mål och visioner är tydliga och vi på Maxi ICA Stormarknad Göteborg sätter stor stolthet i det vi gör, nämligen att bidra till att människor ska få en enklare vardag. Vi ser gärna att du i framtiden vill fortsätta utvecklas hos oss i linje med vår värdegrund: GLÄDJE.   Villkor; Tillsvidaretjänst, vi tillämpar provanställning i 6 månader. Arbetstid: ca 38h/veckan. Butiken är öppen mellan 06.00-23.00 och schemaläggningen rullar på 4-veckorsschema, med jobb varannan helg. Öppning, stängning och arbete varannan helg ingår. För oss är det viktigt att du kan ta dig till butiken, vara ombytt och instämplad 05.00 vid öppning. Lön: Fast timlön enligt kollektivavtal, ansvarstillägg tillkommer för tjänsten.   Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.   Välkommen med din ansökan Maxi ICA Stormarknad består av två företag i nära samarbete. Maxi Livs som säljer dagligvaror och Maxi Special som säljer non-food och säsongsvaror. Vi agerar mot våra kunder som om vi är ett företag. Vi är också väldigt stolta över att ha flera bolag på plats i butiken. Apoteket Hjärtat, Sushi och Min Doktor Kliniken. Den 10 november 1994 slog vi upp portarna och är idag en av Sveriges tio största dagligvarubutiker. Vi är ett familjeföretag och finns till för att inspirera och göra kundernas vardag både enklare och bättre. Hos oss hittar kunderna cirka 40 000 artiklar under ett och samma tak. Med en ny entré, parkeringsyta och onlinehandel (sedan 2019) står vi redo med vår fantastiska personalstyrka att bemöta och välkomna våra två miljoner besökare per år. Vision Vi förenklar vardagen. Affärsidé Maxi ICA Stormarknad Göteborg ska vara en av Europas bästa och mest rationella stormarknader, med fokus på kundvård, ordning & reda, medarbetare, sortiment och lönsamhet. Vi ska alltid uppträda på ett sätt som gör att kunden känner att vi är glada att man valt just oss. Hos oss ska man kunna hitta ”allt under ett tak” och få mer för pengarna. Målgrupp Maxis största målgrupp är barnfamiljen men vi är även närbutik för många äldre och 1-personshushåll i området, vilket är unikt för en stormarknad. Värdegrund Vi står för GLÄDJE i allt vi gör, arbetsglädje, mat – och serviceglädje.

19 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Product Sales Representative - Saab Barracuda
SAAB AB
Företagssäljare

Want to influence the bigger picture? At Saab, you can realise amazing innovations that keep people and societies safe. Together, we can truly make an impact - and your part matters. Your role In this role you will be responsible for marketing and sales of the Saab Barracuda portfolio towards both national and/or international customers. You will play an important role supporting the business unit's growth and support changing the mindset of many Armed Forces regarding the use of camouflage and deception. Tasks will include, but are not limited to: * Identifying business opportunities with both new and existing customers. * Arrange and conduct meetings with potential customers. * Develop and build long-term business relationships. * Understand customer requirements and build presentations that addresses business needs. * Knowledgeable of the sales process and ability to negotiate and close business deals. * Participate in exhibitions and customer events. * Actively contribute to continuous business improvement and give your input to strategic directions. The job requires a fair amount of travel, mainly outside Sweden. These travels can both be related to specific customer interactions as well as general marketing events such as exhibitions and tradeshows. Your profile As a candidate you should have an outgoing personality with good communication skills, tenacity and high drive. You are committed to delivering high quality and meeting deadlines in a fast moving international environment where decisions are followed by prompt action. You love business and to build long-term business relationships. You are a performance driven person that is motivated by exceeding customer expectations and with an exceptional drive to achieve sales targets. You are ambitious, curious, energetic and continuously seek to contribute with new ideas and improvements in your day-to-day work. You are comfortable working under your own initiative as well as part of a business team. We believe that an open environment, where everyone's opinions and ideas are welcome, is a prerequisite for our future development. It is important to us that you have an accepting attitude towards people regardless of whom you meet. Respect and dignity should be keywords to you at all times. Required skills * Degree in marketing, engineering or economics, or equivalent relevant work experience. * Excellent communication skills in English and Swedish - verbal and written. * Team player, always looking for the best solutions for your customers, you have an open mind and a strong work ethic. Cooperating and sharing information in a team is your natural preference for high performance. * Service-minded, flexible and able to work under pressure within tight deadlines and able to maintain a high quality. Desired skills * Experience from working with marketing and sales or procurement. This position requires that you pass a security vetting based on the current regulations around/of security protection. For positions requiring security clearance additional obligations on citizenship may apply. What you will be part of Behind our innovations stand the people who make them possible. Brave pioneers and curious minds. Everyday heroes and inventive troubleshooters. Those who share deep knowledge and those who explore sky-high. And everyone in between. ​ Joining us means making an impact together, contributing in our own unique ways. From crafting complex code and building impressive defence and security solutions to simply sharing a coffee with a colleague, every action counts. We encourage you to take on challenges, to create smart inventions and grow in our friendly and tech-savvy workspace. We have a solid mission to keep people and society safe. Saab is a leading defence and security company with an enduring mission, to help nations keep their people and society safe. Empowered by its 25,500 talented people, Saab constantly pushes the boundaries of technology to create a safer and more sustainable world. Saab designs, manufactures and maintains advanced systems in aeronautics, weapons, command and control, sensors and underwater systems. Saab is headquartered in Sweden. It has major operations all over the world and is part of the domestic defence capability of several nations. Read more about us here Observe that you can send us your application in either Swedish or English. Considering the upcoming holiday season, you can expect feedback on your application after the summer. If you find the position interesting, you are warmly encouraged to submit your application today!

19 juni 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Säljledare på konserter och festivaler, Skellefteå
Killnoise Event AB
Företagssäljare

KILLNOISE är ett svenskt företag som tillverkar funktionella och stilrena öronproppar. Vi jobbar på festivaler, konserter och events. Kolla in oss på www.killnoise.com eller www.facebook.com/killnoise Du har god hand med människor, är engagerad och sprider positiv energi för att alltid få ditt säljteam att trivas och må bra. Du är en naturlig ledare, med stor handlingskraft och organisationsförmåga. Du är ansvarsfull och står på egna ben, samt bemästrar väl att ha många bollar i luften. Som Säljledare jobbar du med försäljning på stora konserter i Skellefteåområdet med omnejd. Din främsta arbetsuppgift är att engagera, driva och coacha ditt säljteam för att de ska prestera på max på eventet. Du förbereder säljmaterial, hanterar påfyllning av varor och kassor, samt avslutar och gör iordning efter eventet. På sommaren finns möjlighet att jobba på festivaler och på andra orter i Sverige och Danmark. Du trivs i event-sammanhang och ser stort värde att tidigt få stort ansvar över personal och försäljning. Kassavana, ledaransvar och/eller erfarenheter inom sälj, sport och lagarbete är meriterande, men inget krav. Din attityd och personlighet är allra viktigast! Jobbet utförs främst under kvällstid och helger, och du har möjlighet att själv välja hur mycket och när du vill jobba. Perfekt för dig som exempelvis studerar på universitet, eller som har ett annat halvtids-jobb.

19 juni 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Säljchef till Catch Me Job
Catch Me AB
Företagssäljare

Placeringsort: Stockholm/hybrid | Omfattning: Deltid/Heltid| Start: Enligt överenskommelse Om Catch Me Job Catch Me Job är en digital tjänst som främjar sysselsättning bland arbetssökande med särskilt fokus på personer som står långt från arbetsmarknaden. Genom anonymiserad matchning och en effektiv plattform skapar vi rättvisa rekryteringsprocesser och tillgängliggör kompetens som riskerar att förbises. Sedan lanseringen under Q3 2024 har vi bidragit till att över 1 500 personer har kommit i sysselsättning. Vi är ett värderingsdrivet bolag med en tydlig samhällsambition: - Att bidra till en mer inkluderande, jämställd och cirkulär arbetsmarknad där kompetens väger tyngre än bakgrund. Om rollen Som säljchef hos Catch Me Job har du det övergripande ansvaret för vår försäljningsstrategi och att bygga och utveckla relationer med privata uppdragsgivare. Du arbetar nära ledningsgruppen och har en nyckelroll i bolagets tillväxt och affärsutveckling. Ditt ansvar innefattar: Utveckla och implementera försäljningsstrategier med fokus på den privata sektorn och samhällsviktiga branscher. Identifiera och driva affärsmöjligheter samt proaktivt utforska nya affärsspår. Arbeta med omvärldsbevakning, behovsanalys och trender kopplade till arbetsmarknaden och kompetensförsörjning. Etablera och förvalta kundrelationer på lednings- och beslutsfattarnivå. Säkerställa måluppfyllelse och arbeta datadrivet med uppföljning, analys och förbättring. Tjänsten innefattar resor inom Sverige i samband med kundmöten, samarbeten och branschrelaterade aktiviteter. Bygga upp, coacha och leda ett säljteam i takt med bolagets expansion. Kvalifikationer Vi söker dig som har: Minst fem års dokumenterad erfarenhet av försäljningsledning, gärna inom HR-tech och/eller rekrytering och bemanning inom den privata sektorn. Stark strategisk och analytisk förmåga i kombination med operativ drivkraft. Mycket god kommunikativ och relationsskapande förmåga. Erfarenhet av att arbeta med CRM-system och digitala försäljningsverktyg. Akademisk utbildning inom relevant område (meriterande men ej ett krav). Personliga egenskaper Vi värdesätter särskilt att du: Har ett genuint samhällsengagemang i kombination med affärsmässig skärpa. Är trygg i din ledarroll med ett coachande och inkluderande förhållningssätt. Har förmåga att analysera, strukturera och prioritera i en föränderlig och tillväxtorienterad miljö. Arbetar proaktivt, lösningsorienterat och långsiktigt med starkt eget driv. Vårt erbjudande En ledande roll i ett tillväxtbolag med en stark värdegrund och tydlig samhällsnytta. Möjlighet att påverka både affären och utvecklingen av en mer rättvis arbetsmarknad. Tillgång till ett brett nätverk av erfarna investerare och rådgivare. En dynamisk och entreprenöriell arbetsmiljö med frihet under ansvar. Placering i Stockholm med möjlighet till hybridarbete. Ansökan Skicka din ansökan (CV) till [email protected]. Urval sker löpande. Vi ser fram emot att höra från dig. Catch Me Job – där kompetens väger tyngst.

19 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Säljchef till Catch Me Job
Catch Me AB
Företagssäljare

Placeringsort: Stockholm/hybrid | Omfattning: Deltid/Heltid| Start: Enligt överenskommelse Om Catch Me Job Catch Me Job är en digital tjänst som främjar sysselsättning bland arbetssökande med särskilt fokus på personer som står långt från arbetsmarknaden. Genom anonymiserad matchning och en effektiv plattform skapar vi rättvisa rekryteringsprocesser och tillgängliggör kompetens som riskerar att förbises. Sedan lanseringen under Q3 2024 har vi bidragit till att över 1 500 personer har kommit i sysselsättning. Vi är ett värderingsdrivet bolag med en tydlig samhällsambition: - Att bidra till en mer inkluderande, jämställd och cirkulär arbetsmarknad där kompetens väger tyngre än bakgrund. Om rollen Som säljchef hos Catch Me Job har du det övergripande ansvaret för vår försäljningsstrategi och att bygga och utveckla relationer med privata uppdragsgivare. Du arbetar nära ledningsgruppen och har en nyckelroll i bolagets tillväxt och affärsutveckling. Ditt ansvar innefattar: Utveckla och implementera försäljningsstrategier med fokus på den privata sektorn och samhällsviktiga branscher. Identifiera och driva affärsmöjligheter samt proaktivt utforska nya affärsspår. Arbeta med omvärldsbevakning, behovsanalys och trender kopplade till arbetsmarknaden och kompetensförsörjning. Etablera och förvalta kundrelationer på lednings- och beslutsfattarnivå. Säkerställa måluppfyllelse och arbeta datadrivet med uppföljning, analys och förbättring. Tjänsten innefattar resor inom Sverige i samband med kundmöten, samarbeten och branschrelaterade aktiviteter. Bygga upp, coacha och leda ett säljteam i takt med bolagets expansion. Kvalifikationer Vi söker dig som har: Minst fem års dokumenterad erfarenhet av försäljningsledning, gärna inom HR-tech och/eller rekrytering och bemanning inom den privata sektorn. Stark strategisk och analytisk förmåga i kombination med operativ drivkraft. Mycket god kommunikativ och relationsskapande förmåga. Erfarenhet av att arbeta med CRM-system och digitala försäljningsverktyg. Akademisk utbildning inom relevant område (meriterande men ej ett krav). Personliga egenskaper Vi värdesätter särskilt att du: Har ett genuint samhällsengagemang i kombination med affärsmässig skärpa. Är trygg i din ledarroll med ett coachande och inkluderande förhållningssätt. Har förmåga att analysera, strukturera och prioritera i en föränderlig och tillväxtorienterad miljö. Arbetar proaktivt, lösningsorienterat och långsiktigt med starkt eget driv. Vårt erbjudande En ledande roll i ett tillväxtbolag med en stark värdegrund och tydlig samhällsnytta. Möjlighet att påverka både affären och utvecklingen av en mer rättvis arbetsmarknad. Tillgång till ett brett nätverk av erfarna investerare och rådgivare. En dynamisk och entreprenöriell arbetsmiljö med frihet under ansvar. Placering i Stockholm med möjlighet till hybridarbete. Ansökan Skicka din ansökan (CV) till [email protected]. Urval sker löpande. Vi ser fram emot att höra från dig. Catch Me Job – där kompetens väger tyngst.

19 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025