Vi söker dig som är duktig på att kommunicera, brinner för kundservice med mer försäljning och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss får du möjlighet att bygga upp och utveckla ett helt nytt team och bli en del av en framåtsträvande organisation. Du kommer att leda ett engagerat och glädjefyllt team som brinner för kundservice och merförsäljning i världsklass. Vi erbjuder en coachande ledarroll med stora möjligheter att påverka. Responda Group befinner sig på en spännande tillväxtresa och söker nu en engagerad och coachande Team Manager till vårt nyöppnade kontor i Linköping. Vi är en etablerad aktör inom kundkommunikation och servicehantering, med 650 medarbetare fördelade på 8 kontor i Sverige och ett i Norge Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag. Team Manager Linköping Som Team Manager ansvarar du för ett team på cirka 15 agenter som arbetar med kundservice och merförsäljning. Din huvudsakliga uppgift är att coacha och utveckla teamet för att nå uppsatta mål och KPI:er. Du tillhör produktionsledningen och samarbetar med flera duktiga Team Managers. Dessutom finns olika stödfunktioner som du alltid kan vända dig till för hjälp och stöd. I rollen ingår att lyssna, återkoppla och följa upp dina medarbetares prestationer och beteenden. Du lyfter fram och firar framgångar! Du rapporterar till Delivery Manager och ingår i dennes ledningsgrupp som en aktiv och drivande deltagare. Arbetstiderna är varierande och du utgår från vårt fina kontor i Ebbepark. Anställningen inleds med en introduktion. Dina arbetsuppgifter Som Team Manager är du en inspirerande ledare som skapar delaktighet och engagemang i teamet. Du är tillgänglig för medarbetarna, informerar, styr och coachar. Du har fullt personal- och arbetsmiljöansvar för ditt team och genomför mål-, prestations-, resultat- och lönedialoger. Du rapporterar till Delivery Manager och ingår i dennes ledningsgrupp där du är en aktiv och drivande deltagare för att uppnå satta KPI:er. Tjänstens huvuduppgifter Personalansvar med huvudsaklig roll att löpande leda och stötta agenterna i sitt team med fokus på coaching och närvarande ledarskap på produktionsgolvet. Team Manager genomför slutintervju och avtalsskrivningar med kandidater tillhanda via HR. Ansvara för nyrekrytering och leda upplärning av agent genom medlyssning/side by side och feedback. Aktivt själv bidra till linans ekonomiska resultat och KPI:er genom att medverka och producera ärenden såsom ta samtal, mail, administration vid behov. Sträva efter att uppnå kvalitativa och kvantitativa mål som är satta för Ditt team och, om sådana mål saknas, själv sätta upp mål i samråd med Delivery Manager. Aktivt identifiera leads och merförsäljningsmöjligheter genom nära kundkontakt. Ansvarar för teamets NMI eller eNPS samt säkerställa att kunduppdragsgivarnas nöjdhet. Aktivt bidra till förbättring baserat på NMI och kundresultat. Ansvarar för att ta feedback som kommer från kund med medarbetaren. Löpande kvalitetssäkra produktionen och säkerställa utvecklingen hos agenterna t. ex. genom medlyssning av samtal enligt gällande rutiner. Aktivt säkerställa att teamet har den kompetens som krävs och vidareutbilda sitt team. För att lyckas i rollen: Erfarenhet och kunskap inom help- och servicedeskfunktioner. God datorvana. Datakunskaper (MS-Office) och vana att arbeta inom olika system. Starka kommunikativa färdigheter i både svenska och engelska, i tal och skrift. Vi söker dig som är en pedagogisk och coachande ledare. Du arbetar strukturerat och har kontroll över både egna projekt och teamets utveckling. Du är en drivande "doer" som ser till att saker blir gjorda. Dessutom tycker du att service och ledarskap är både roligt och utvecklande! Vårt erbjudande Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillämpad provanställning. Du blir en viktig del av vår tillväxtresa och får arbeta med kompetenta och drivna kollegor i ett fartfyllt bolag. Vi erbjuder kontinuerlig fortbildning och karriärutvecklingsmöjligheter som en del av Responda Groups fortsatta expansion. Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum: 2025-04-21. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
Teamledare inom Telemarketing – Led och inspirera vårt framgångsrika säljteam! Är du en driven ledare med passion för försäljning? Vill du ta ansvar för ett motiverat team och skapa framgångsrika resultat? Då är det dig vi söker! Som Teamledare inom Telemarketing hos oss får du en nyckelroll där du kombinerar eget försäljningsarbete med att coacha och utveckla ditt team. Du planerar och strukturerar den dagliga verksamheten och ser till att teamet når och överträffar sina mål. Vi erbjuder en dynamisk och snabbföränderlig miljö där du får stora möjligheter att påverka och växa, både som ledare och individ. VEM ÄR DU? Du har en stark vinnarmentalitet och trivs i en ledarroll. Du är en inspirerande och närvarande ledare som coachar ditt team till framgång. Du har erfarenhet av försäljning och gärna inom telemarketing. Du har en naturlig förmåga att bygga relationer och skapa engagemang. Du ser lösningar där andra ser hinder och drivs av att nå resultat. VAD ERBJUDER VI? Lön enligt överenskommelse + prestationsbaserade incitament. Stora utvecklingsmöjligheter – både i rollen och inom företaget. En nyckelroll i ett växande företag där du kan påverka och göra skillnad. En inspirerande arbetsmiljö med drivna kollegor och en stark teamkänsla. Verktyg och stöd för att lyckas i din roll som ledare. OM IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett expansivt bolag inom försäljning med verksamhet inom mötesbokning samt fältförsäljning. Med ca 70 anställda på olika orter i Sverige representerar vi några av marknadens starkaste varumärken. Vår framåtlutande kultur präglas av högt tempo, stora möjligheter och en stark gemenskap. Ansök snabbt och enkelt - Utan CV eller personligt brev! På Impressive Relations letar vi efter rätt person – inte det perfekta CV:t. Det viktigaste för oss är din vilja, inställning och ditt engagemang. Så även om du inte uppfyller alla kriterier, tveka inte att söka! För att göra rekryteringen så rättvis och träffsäker som möjligt har vi skippat CV och personligt brev. Istället använder vi oss av urvalsfrågor som hjälper oss att förstå vem du är och vad du kan bidra med. Vi tror att detta ger dig en bättre möjlighet att visa din potential och samtidigt skapar en mer objektiv och schyst process. Låter det som en spännande utmaning? Vänta inte – ansök redan idag, då vi gör urval löpande! Kontaktperson: Felicia Rullander 076 425 35 70 [email protected]
Vi söker dig som är duktig på att kommunicera, brinner för helpdesk och servicedesk och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Som Team Manager är du är en god förebild som leder utifrån våra värderingar och riktlinjer. Vi söker dig som vill utvecklas och tycker det känns spännande att ta ett större ansvar och få möjlighet att vara med och utveckla ditt team Responda Group. Är du en driven och resultatfokuserad ledare som starkt värnar om att dina medarbetare ska trivas och må bra på jobbet kan den här rollen vara ditt nästa steg inom Responda Group! Team Manager Östersund I det dagliga arbetet finns du tillgänglig för medarbetarna inom ditt team (help-servicedesk) där du informerar, tar beslut, coachar, utbildar och rekryterar. Du har fullt personalansvar och arbetsmiljöansvar för ditt team och genomför mål-, prestations-, resultat- och lönedialoger. Du rapporterar till Delivery Manager och ingår i dennes ledningsgrupp där du är en aktiv och drivande deltagare för att uppnå satta KPI:er. Tjänstens huvuduppgifter Personalansvar med huvudsaklig roll att löpande leda och stötta agenterna i sitt team med fokus på coaching och tillgängligt ledarskap på produktionsgolvet. Team Manager genomför slutintervju och avtalsskrivningar med kandidater tillhanda via HR Vid nyrekrytering leda upplärning av agent genom medlyssning/side by side och feedback. Aktivt själv bidra till linans BM och KPI:er genom att medverka och producera ärenden såsom ta samtal, mail, administration vid behov. Sträva efter att uppnå kvalitativa och kvantitativa mål som är satta för Ditt team och, om sådana mål saknas, själv sätta upp mål i samråd med Delivery Manager. Aktivt identifiera leads och merförsäljningsmöjligheter genom nära kundkontakt. Ansvarar för teamets NMI eller eNPS samt säkerställa att kunduppdragsgivarna är nöjda. Aktivt bidra till förbättring baserat på NMI och kundresultat. Ansvarar för att ta feedbacks som kommer från kund med medarbetaren. Löpande kvalitetssäkra produktionen och säkerställa utvecklingen hos agenterna t. ex. genom medlyssning av samtal enligt gällande rutiner. Aktivt säkerställa att teamet har den kompetens som krävs och vidareutbilda sitt team. Vem är du? Som person är du trygg i dig själv och har förmågan att utmana dig när det behövs. Du är genuint intresserad av att coacha, utbilda, motivera och stötta dina medarbetare och kan anpassa din kommunikation och ditt arbetssätt efter olika individer. Du har förmågan och drivkraften att uppnå höga resultat på individ- och teamnivå. Du kan på ett affärsmässigt sätt ta ansvar och du ser förbättringsmöjligheter. Du är övertygad om att goda resultat och hög kundnöjdhet uppnås genom att medarbetarna trivs och tycker det är roligt på jobbet. Som person är du självständig, handlingskraftig och initiativtagande. Din erfarenhet God erfarenhet och kunskap av help och servicedeskfunktioner. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av ledarskap. Datakunskaper (MS-Office) och vana att arbeta inom olika system. Vårt erbjudande Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillämpad provanställning. Du blir en viktig del i vår resa och framtida tillväxt. Du kommer arbeta med kompetenta och drivna kollegor med hög energinivå i ett dynamiskt bolag. Kontinuerlig fortbildning och karriärutvecklingsmöjligheter som en del i Responda Groups fortsatta expansion. Vill du veta mer? Kontakta Delivery Manager Mikael Hjortling Bodne [email protected] Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
Vi söker dig som är duktig på att kommunicera, brinner för kundservice med mer försäljning och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss får du möjlighet att bygga upp och utveckla ett helt nytt team och bli en del av en framåtsträvande organisation. Du kommer att leda ett engagerat och glädjefyllt team som brinner för kundservice och merförsäljning i världsklass. Vi erbjuder en coachande ledarroll med stora möjligheter att påverka. Responda Group befinner sig på en spännande tillväxtresa och söker nu en engagerad och coachande Team Manager till vårt nyöppnade kontor i Linköping. Vi är en etablerad aktör inom kundkommunikation och servicehantering, med 650 medarbetare fördelade på 8 kontor i Sverige och ett i Norge Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag. Team Manager Linköping Som Team Manager ansvarar du för ett team på cirka 15 agenter som arbetar med kundservice och merförsäljning. Din huvudsakliga uppgift är att coacha och utveckla teamet för att nå uppsatta mål och KPI:er. Du tillhör produktionsledningen och samarbetar med flera duktiga Team Managers. Dessutom finns olika stödfunktioner som du alltid kan vända dig till för hjälp och stöd. I rollen ingår att lyssna, återkoppla och följa upp dina medarbetares prestationer och beteenden. Du lyfter fram och firar framgångar! Du rapporterar till Delivery Manager och ingår i dennes ledningsgrupp som en aktiv och drivande deltagare. Arbetstiderna är varierande och du utgår från vårt fina kontor i Ebbepark. Anställningen inleds med en introduktion. Dina arbetsuppgifter Som Team Manager är du en inspirerande ledare som skapar delaktighet och engagemang i teamet. Du är tillgänglig för medarbetarna, informerar, styr och coachar. Du har fullt personal- och arbetsmiljöansvar för ditt team och genomför mål-, prestations-, resultat- och lönedialoger. Du rapporterar till Delivery Manager och ingår i dennes ledningsgrupp där du är en aktiv och drivande deltagare för att uppnå satta KPI:er. Tjänstens huvuduppgifter Personalansvar med huvudsaklig roll att löpande leda och stötta agenterna i sitt team med fokus på coaching och närvarande ledarskap på produktionsgolvet. Team Manager genomför slutintervju och avtalsskrivningar med kandidater tillhanda via HR. Ansvara för nyrekrytering och leda upplärning av agent genom medlyssning/side by side och feedback. Aktivt själv bidra till linans ekonomiska resultat och KPI:er genom att medverka och producera ärenden såsom ta samtal, mail, administration vid behov. Sträva efter att uppnå kvalitativa och kvantitativa mål som är satta för Ditt team och, om sådana mål saknas, själv sätta upp mål i samråd med Delivery Manager. Aktivt identifiera leads och merförsäljningsmöjligheter genom nära kundkontakt. Ansvarar för teamets NMI eller eNPS samt säkerställa att kunduppdragsgivarnas nöjdhet. Aktivt bidra till förbättring baserat på NMI och kundresultat. Ansvarar för att ta feedback som kommer från kund med medarbetaren. Löpande kvalitetssäkra produktionen och säkerställa utvecklingen hos agenterna t. ex. genom medlyssning av samtal enligt gällande rutiner. Aktivt säkerställa att teamet har den kompetens som krävs och vidareutbilda sitt team. För att lyckas i rollen: Erfarenhet och kunskap inom help- och servicedeskfunktioner. God datorvana. Datakunskaper (MS-Office) och vana att arbeta inom olika system. Starka kommunikativa färdigheter i både svenska och engelska, i tal och skrift. Vi söker dig som är en pedagogisk och coachande ledare. Du arbetar strukturerat och har kontroll över både egna projekt och teamets utveckling. Du är en drivande "doer" som ser till att saker blir gjorda. Dessutom tycker du att service och ledarskap är både roligt och utvecklande! Vårt erbjudande Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillämpad provanställning. Du blir en viktig del av vår tillväxtresa och får arbeta med kompetenta och drivna kollegor i ett fartfyllt bolag. Vi erbjuder kontinuerlig fortbildning och karriärutvecklingsmöjligheter som en del av Responda Groups fortsatta expansion. Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum: 2025-04-21. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
3eCommerce AB är ett familjeägt e-handelsbolag som drivs av Anna & Joakim. Vi grundade företaget 2020 och har sedan dess vuxit stadigt. Idag driver vi flera framgångsrika webbutiker inom olika nischer och har tre dedikerade medarbetare med oss på resan. Nu söker vi dig som vill bli vår Teamledare – vår högra hand, vår spindel i nätet och en viktig del av vår fortsatta tillväxt. Hos oss blir du inte bara en anställd – du blir en del av vår lilla men kraftfulla familj. Som Teamledare hos oss kommer du att ha en central roll i det dagliga arbetet. Du kommer att: Leda och coacha våra medarbetare – på distans Hålla veckomöten på engelska via Teams Fungera som en tydlig och trygg länk mellan ledning och team Lösa problem, ta egna initiativ och fatta beslut när det behövs Säkerställa att arbetet håller hög kvalitet och att deadlines följs Bidra till struktur, ordning och utveckling i hela verksamheten Vi söker dig som är: Självständig, driven och initiativtagande Strukturerad och kvalitetsmedveten Kommunikativ, både muntligt och skriftligt Teknisk lagd med en god förståelse för digitala verktyg Prestigelös och van vid att kavla upp ärmarna Intresserad av att arbeta nära ett entreprenörspar i ett mindre företag Du förstår vikten av ansvar och flexibilitet i en liten organisation, och du tycker om att vara den som får saker att hända. Extra plus om du har erfarenhet av: Shopify Marknadsföring Företagsutveckling Grafisk design Vad vi erbjuder: En nyckelroll i ett stabilt och växande e-handelsföretag Ett familjärt och prestigelöst klimat där du gör verklig skillnad Kontor mitt i city, i hjärtat av Norrköping Frihet under ansvar – vi litar på dig Möjlighet att växa tillsammans med oss Vi ser gärna att du kan börja omgående. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Vi söker dig som är duktig på att kommunicera, brinner för kundservice med mer försäljning och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss får du möjlighet att bygga upp och utveckla ett helt nytt team och bli en del av en framåtsträvande organisation. Du kommer att leda ett engagerat och glädjefyllt team som brinner för kundservice och merförsäljning i världsklass. Vi erbjuder en coachande ledarroll med stora möjligheter att påverka. Responda Group befinner sig på en spännande tillväxtresa och söker nu en engagerad och coachande Team Manager till vårt nyöppnade kontor i Linköping. Vi är en etablerad aktör inom kundkommunikation och servicehantering, med 650 medarbetare fördelade på 8 kontor i Sverige och ett i Norge Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag. Team Manager Linköping Som Team Manager ansvarar du för ett team på cirka 15 agenter som arbetar med kundservice och merförsäljning. Din huvudsakliga uppgift är att coacha och utveckla teamet för att nå uppsatta mål och KPI:er. Du tillhör produktionsledningen och samarbetar med flera duktiga Team Managers. Dessutom finns olika stödfunktioner som du alltid kan vända dig till för hjälp och stöd. I rollen ingår att lyssna, återkoppla och följa upp dina medarbetares prestationer och beteenden. Du lyfter fram och firar framgångar! Du rapporterar till Delivery Manager och ingår i dennes ledningsgrupp som en aktiv och drivande deltagare. Arbetstiderna är varierande och du utgår från vårt fina kontor i Ebbepark. Anställningen inleds med en introduktion. Dina arbetsuppgifter Som Team Manager är du en inspirerande ledare som skapar delaktighet och engagemang i teamet. Du är tillgänglig för medarbetarna, informerar, styr och coachar. Du har fullt personal- och arbetsmiljöansvar för ditt team och genomför mål-, prestations-, resultat- och lönedialoger. Du rapporterar till Delivery Manager och ingår i dennes ledningsgrupp där du är en aktiv och drivande deltagare för att uppnå satta KPI:er. Tjänstens huvuduppgifter Personalansvar med huvudsaklig roll att löpande leda och stötta agenterna i sitt team med fokus på coaching och närvarande ledarskap på produktionsgolvet. Team Manager genomför slutintervju och avtalsskrivningar med kandidater tillhanda via HR. Ansvara för nyrekrytering och leda upplärning av agent genom medlyssning/side by side och feedback. Aktivt själv bidra till linans ekonomiska resultat och KPI:er genom att medverka och producera ärenden såsom ta samtal, mail, administration vid behov. Sträva efter att uppnå kvalitativa och kvantitativa mål som är satta för Ditt team och, om sådana mål saknas, själv sätta upp mål i samråd med Delivery Manager. Aktivt identifiera leads och merförsäljningsmöjligheter genom nära kundkontakt. Ansvarar för teamets NMI eller eNPS samt säkerställa att kunduppdragsgivarnas nöjdhet. Aktivt bidra till förbättring baserat på NMI och kundresultat. Ansvarar för att ta feedback som kommer från kund med medarbetaren. Löpande kvalitetssäkra produktionen och säkerställa utvecklingen hos agenterna t. ex. genom medlyssning av samtal enligt gällande rutiner. Aktivt säkerställa att teamet har den kompetens som krävs och vidareutbilda sitt team. För att lyckas i rollen: Erfarenhet och kunskap inom help- och servicedeskfunktioner. God datorvana. Datakunskaper (MS-Office) och vana att arbeta inom olika system. Starka kommunikativa färdigheter i både svenska och engelska, i tal och skrift. Vi söker dig som är en pedagogisk och coachande ledare. Du arbetar strukturerat och har kontroll över både egna projekt och teamets utveckling. Du är en drivande "doer" som ser till att saker blir gjorda. Dessutom tycker du att service och ledarskap är både roligt och utvecklande! Vårt erbjudande Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillämpad provanställning. Du blir en viktig del av vår tillväxtresa och får arbeta med kompetenta och drivna kollegor i ett fartfyllt bolag. Vi erbjuder kontinuerlig fortbildning och karriärutvecklingsmöjligheter som en del av Responda Groups fortsatta expansion. Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum: 2025-04-21. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
Vi söker en driven, motiverad och framförallt en inspirerande ledare till Home Call! Vill du vara med och leda ett framgångsrikt team? Home Call är ett växande säljbolag som jobbar med några av Sveriges största varumärken. I denna roll kommer du att vara en del av företagets ledning och arbeta nära två teamledare med kompletterande fokusområden. Tillsammans skapar vi framgång genom starkt ett samarbete, högt i tak och en kultur där medarbetare trivs och utvecklas. Om rollen Vi söker just nu en produktionschef till två av våra projekt, Telenor samt vårt egna elbolag Svensk Kraft. Som produktionschef hos Home Call får du en central roll i att driva och utveckla teamet. Ditt huvudfokus blir att säkerställa att säljteamet når sina mål genom coachning, uppföljning och kvalitetssäkring. Du kommer också att vara en viktig del av att utveckla vår positiva säljkultur och bidra till att skapa en trivsam och resultatinriktad arbetsmiljö. Arbetsuppgifter Ledarskap: Ansvara för att teamet uppnår sina försäljningsmål varje månad och fördela säljmål till varje säljare. Daglig uppföljning: Följa upp säljares prestation dagligen och rapportera veckovisa samt månatliga resultat. Coaching och feedback: Genomföra individuella utvecklingssamtal en gång per månad samt coacha via livemedlyssning och analys av samtal. Kvalitetssäkring: Säkerställa att säljarna följer företagets riktlinjer och håller en hög standard i sina samtal. Morgonutbildningar: Leda dagliga uppstartsmöten med fokus på motivation och försäljningsteknik. Kulturellt ansvar: Stärka teamkänslan och skapa en positiv arbetsmiljö som främjar engagemang och prestation. Vi söker dig som: Har gedigen erfarenhet av telefonförsäljning Är van att arbeta med dailersystem och bearbeta både nya och befintliga kunder. Har en stark förmåga att bygga och leda effektiva team. Är strukturerad och resultatdriven med en förmåga att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Har ett stort intresse för att coacha och utveckla medarbetare till att nå sin fulla potential. Har erfarenhet av personalansvar Vad vi erbjuder: En nyckelroll på ett framgångsrikt och väletablerat företag inom telemarketing. En arbetsplats med stark gemenskap och högt engagemang. Möjligheter att utvecklas både professionellt och personligt. Fräscha lokaler mitt på Drottninggatan Vill du vara med och skapa framgång för Home Call? Ansök idag och ta nästa steg i din karriär!
Vi söker dig som är duktig på att kommunicera, brinner för kundservice med mer försäljning och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss får du möjlighet att bygga upp och utveckla ett helt nytt team och bli en del av en framåtsträvande organisation. Du kommer att leda ett engagerat och glädjefyllt team som brinner för kundservice och merförsäljning i världsklass. Vi erbjuder en coachande ledarroll med stora möjligheter att påverka. Responda Group befinner sig på en spännande tillväxtresa och söker nu en engagerad och coachande Team Manager till vårt nyöppnade kontor i Linköping. Vi är en etablerad aktör inom kundkommunikation och servicehantering, med 650 medarbetare fördelade på 8 kontor i Sverige och ett i Norge Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag. Team Manager Linköping Som Team Manager ansvarar du för ett team på cirka 15 agenter som arbetar med kundservice och merförsäljning. Din huvudsakliga uppgift är att coacha och utveckla teamet för att nå uppsatta mål och KPI:er. Du tillhör produktionsledningen och samarbetar med flera duktiga Team Managers. Dessutom finns olika stödfunktioner som du alltid kan vända dig till för hjälp och stöd. I rollen ingår att lyssna, återkoppla och följa upp dina medarbetares prestationer och beteenden. Du lyfter fram och firar framgångar! Du rapporterar till Delivery Manager och ingår i dennes ledningsgrupp som en aktiv och drivande deltagare. Arbetstiderna är varierande och du utgår från vårt fina kontor i Ebbepark. Anställningen inleds med en introduktion. Dina arbetsuppgifter Som Team Manager är du en inspirerande ledare som skapar delaktighet och engagemang i teamet. Du är tillgänglig för medarbetarna, informerar, styr och coachar. Du har fullt personal- och arbetsmiljöansvar för ditt team och genomför mål-, prestations-, resultat- och lönedialoger. Du rapporterar till Delivery Manager och ingår i dennes ledningsgrupp där du är en aktiv och drivande deltagare för att uppnå satta KPI:er. Tjänstens huvuduppgifter Personalansvar med huvudsaklig roll att löpande leda och stötta agenterna i sitt team med fokus på coaching och närvarande ledarskap på produktionsgolvet. Team Manager genomför slutintervju och avtalsskrivningar med kandidater tillhanda via HR. Ansvara för nyrekrytering och leda upplärning av agent genom medlyssning/side by side och feedback. Aktivt själv bidra till linans ekonomiska resultat och KPI:er genom att medverka och producera ärenden såsom ta samtal, mail, administration vid behov. Sträva efter att uppnå kvalitativa och kvantitativa mål som är satta för Ditt team och, om sådana mål saknas, själv sätta upp mål i samråd med Delivery Manager. Aktivt identifiera leads och merförsäljningsmöjligheter genom nära kundkontakt. Ansvarar för teamets NMI eller eNPS samt säkerställa att kunduppdragsgivarnas nöjdhet. Aktivt bidra till förbättring baserat på NMI och kundresultat. Ansvarar för att ta feedback som kommer från kund med medarbetaren. Löpande kvalitetssäkra produktionen och säkerställa utvecklingen hos agenterna t. ex. genom medlyssning av samtal enligt gällande rutiner. Aktivt säkerställa att teamet har den kompetens som krävs och vidareutbilda sitt team. För att lyckas i rollen: Erfarenhet och kunskap inom help- och servicedeskfunktioner. God datorvana. Datakunskaper (MS-Office) och vana att arbeta inom olika system. Starka kommunikativa färdigheter i både svenska och engelska, i tal och skrift. Vi söker dig som är en pedagogisk och coachande ledare. Du arbetar strukturerat och har kontroll över både egna projekt och teamets utveckling. Du är en drivande "doer" som ser till att saker blir gjorda. Dessutom tycker du att service och ledarskap är både roligt och utvecklande! Vårt erbjudande Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillämpad provanställning. Du blir en viktig del av vår tillväxtresa och får arbeta med kompetenta och drivna kollegor i ett fartfyllt bolag. Vi erbjuder kontinuerlig fortbildning och karriärutvecklingsmöjligheter som en del av Responda Groups fortsatta expansion. Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum: 2025-04-21. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
Vi söker dig som är duktig på att kommunicera, brinner för helpdesk och servicedesk och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Som Team Manager är du är en god förebild som leder utifrån våra värderingar och riktlinjer. Vi söker dig som vill utvecklas och tycker det känns spännande att ta ett större ansvar och få möjlighet att vara med och utveckla ditt team Responda Group. Är du en driven och resultatfokuserad ledare som starkt värnar om att dina medarbetare ska trivas och må bra på jobbet kan den här rollen vara ditt nästa steg inom Responda Group! Team Manager Östersund I det dagliga arbetet finns du tillgänglig för medarbetarna inom ditt team (help-servicedesk) där du informerar, tar beslut, coachar, utbildar och rekryterar. Du har fullt personalansvar och arbetsmiljöansvar för ditt team och genomför mål-, prestations-, resultat- och lönedialoger. Du rapporterar till Delivery Manager och ingår i dennes ledningsgrupp där du är en aktiv och drivande deltagare för att uppnå satta KPI:er. Tjänstens huvuduppgifter Personalansvar med huvudsaklig roll att löpande leda och stötta agenterna i sitt team med fokus på coaching och tillgängligt ledarskap på produktionsgolvet. Team Manager genomför slutintervju och avtalsskrivningar med kandidater tillhanda via HR Vid nyrekrytering leda upplärning av agent genom medlyssning/side by side och feedback. Aktivt själv bidra till linans BM och KPI:er genom att medverka och producera ärenden såsom ta samtal, mail, administration vid behov. Sträva efter att uppnå kvalitativa och kvantitativa mål som är satta för Ditt team och, om sådana mål saknas, själv sätta upp mål i samråd med Delivery Manager. Aktivt identifiera leads och merförsäljningsmöjligheter genom nära kundkontakt. Ansvarar för teamets NMI eller eNPS samt säkerställa att kunduppdragsgivarna är nöjda. Aktivt bidra till förbättring baserat på NMI och kundresultat. Ansvarar för att ta feedbacks som kommer från kund med medarbetaren. Löpande kvalitetssäkra produktionen och säkerställa utvecklingen hos agenterna t. ex. genom medlyssning av samtal enligt gällande rutiner. Aktivt säkerställa att teamet har den kompetens som krävs och vidareutbilda sitt team. Vem är du? Som person är du trygg i dig själv och har förmågan att utmana dig när det behövs. Du är genuint intresserad av att coacha, utbilda, motivera och stötta dina medarbetare och kan anpassa din kommunikation och ditt arbetssätt efter olika individer. Du har förmågan och drivkraften att uppnå höga resultat på individ- och teamnivå. Du kan på ett affärsmässigt sätt ta ansvar och du ser förbättringsmöjligheter. Du är övertygad om att goda resultat och hög kundnöjdhet uppnås genom att medarbetarna trivs och tycker det är roligt på jobbet. Som person är du självständig, handlingskraftig och initiativtagande. Din erfarenhet God erfarenhet och kunskap av help och servicedeskfunktioner. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av ledarskap. Datakunskaper (MS-Office) och vana att arbeta inom olika system. Vårt erbjudande Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillämpad provanställning. Du blir en viktig del i vår resa och framtida tillväxt. Du kommer arbeta med kompetenta och drivna kollegor med hög energinivå i ett dynamiskt bolag. Kontinuerlig fortbildning och karriärutvecklingsmöjligheter som en del i Responda Groups fortsatta expansion. Vill du veta mer? Kontakta Delivery Manager Mikael Hjortling Bodne [email protected] Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
The opportunity At HVDC R&D Control and Protection System Solutions, part of the Technology & Solutions Development (Business R&D) organization, we specialize in Real-Time Hardware-In-Loop innovation and development. Our cutting-edge solutions are the foundation for commercial HVDC projects, enhancing Hitachi Energy’s HVDC Control and Protection System offerings. HVDC technology has been a market leader for 60 years, enabling renewable energy integration and supporting the transition to a sustainable future. Learn more about our world-leading technology at Hitachi Energy HVDC. Come and join us as an R&D Team Manager in our global and dynamic team of 50+ colleagues, based in Sweden and India. This position will be based in Ludvika, Sweden and, you shall have the opportunity to be a servant-leader to a team of about 15 talented colleagues. How you will make an impact Lead an R&D team, managing planning, execution activities, and resources Ensure the quality, cost, and timeliness of deliverables, and stakeholder satisfaction Foster cross-functional and cross-technology collaboration (e.g., product management, portfolio management) Promote sustainable competence and talent development Create an inspiring team vision aligned with the organization’s strategy, encouraging innovation and operational excellence Uphold Hitachi Energy’s core values of safety and integrity, taking responsibility for your actions and caring for colleagues and the business Your Background Master’s degree with a strong technical background in power systems or software development, preferably in HVDC, FACTS, etc Passion for people and technology, with strong collaboration and decision-making skills, and the drive to succeed in a dynamic environment Prior experience in R&D and people management is preferred Proficiency in English is required, as you will be part of a global company What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us Are you ready for an exciting new challenge? Does the above description sound like you? Welcome to apply for this position! Recruiting Manager, Aditya Deb, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives – Sveriges Ingenjörer: Mikael Hjort, +46 107-38 29 86; Unionen: Fredrik Holmgren, +46 107-38 21 85; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43. All other questions can be directed to Talent Acquisition Partner Ingrid Schjelderup, [email protected].
Välj ett jobb för att visa detaljer