Teamledare

Sök bland 71 lediga jobb som Teamledare och börja ditt nya yrkesliv idag!

Nu söker vi skiftledare inom Industri
Pokayoke AB
Försäljnings- och marknadschefer

Tillsammans med vår kund söker vi nu dig som har ett genuint intresse och engagemang för att arbeta inom industri och produktion som skiftledare! Om tjänsten Just nu letar vi efter en engagerad Skiftledare till vår skäravdelning och efterbearbetning med skiftgång. Som Skiftledare blir du en viktig del av vårt team med cirka 25 personer i gruppen. Du har en roll i att leda och utveckla produktionen genom ditt strukturerade arbetssätt. Ditt mål är att öka processtabiliteten för att uppnå en hög kvalité i produktion. Du kommer ha ansvaret för både personal- och processledning i ditt skiftlag. Din förmåga att följa upp och agera på avvikelser spelar en central roll i att nå våra uppsatta mål kring kvalitet, effektivitet och leveranssäkerhet. Du ska även arbeta operativt. Vad vi söker Personal- och verksamhetsledning samt relevant utbildning eller liknande. Din förståelse för gruppdynamik och förmågan att skapa engagemang och delaktighet inom och utanför teamet är avgörande. Du är öppen, strukturerad, lyhörd och arbetar metodiskt med hög arbetsmoral. Du är en positiv kraft som trivs med utmanande arbetsuppgifter och kan navigera i en hektisk arbetsmiljö. Krav för tjänsten: • Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. • Truckkort • Traverskort • B-körkort • Meriterande om du har erfarenhet inom industri och ledarskap Ansökan tas endast emot via vår hemsida och tillsättning sker löpande. Om Pokayoke Pokayoke är ett kompetensbolag inom logistik med bemanning som kärnverksamhet. Vi består av logistikspecialister och med vår långa erfarenhet i branschen finns det inte en logistikutmaning vi inte stått inför. Detta är en kunskap vi nu vill dela med oss av.

23 april 2025
Sista ansökan:
22 maj 2025
Vi söker en Teamleader till kund i Varberg
Nr.1 Personalpartner AB
Försäljnings- och marknadschefer

Arbetsuppgifter Är du en naturlig ledare med förmågan att samordna och inspirera andra? Då kan du vara den vi söker! Du kommer tillsammans med produktionsledaren samordna produktions- och bemanningsplaneringen för tilldelat arbetsområde, säkerställa att kvalitets och arbetsmiljöarbete bedrivs enligt fastställda rutiner och bidra till att budget och kvalitetsmål uppnås. Det operativa arbetet sker i samarbete tillsammans med de övriga cheferna, teamledarna samt i relation med kollegorna på företag. I arbetet ingår även att ansvara för de dagliga leveranserna, genomföra arbetsplatsmöten, samverka för upplärning av nyanställda samt aktivt bidra till utvecklings-och förändringsarbete. Du kommer vara en del av den dagliga produktionen och arbetet är förlagt måndag-fredag med varierande arbetstider där både dagtid och skiftarbete kan förekomma. Bakgrund och personliga egenskaper Vi ser att du som söker har tidigare erfarenhet av arbetsledning och har en förmåga att leda och coacha på ett stimulerande sätt. Vidare har du erfarenhet av tidigare arbete i olika datasystem samt goda kunskaper i Officepaketet. Arbetet kräver att du kan flytande svenska och engelska i tal och skrift. Som person har du en hög ansvarskänsla och vill utföra dina arbetsuppgifter med största engagemang. Du är kommunikativ, social, ser laget framför jaget och har en god samarbetsförmåga. Att arbeta under högt tempo och stressiga situationer är något du trivs med och där du har en förmåga att arbeta uthålligt och systematiskt. Om oss FIRST Personalpartner är ett auktoriserat bemanningsföretag inriktat mot industrin. Vi har personal för inhyrning och rekrytering. Vi arbetar lokalt och strävar alltid efter att anställa personal med efterfrågad kompetens så nära kundföretaget som möjligt. Tjänsten är en hyrrekrytering, vilket innebär möjlighet till anställning hos kundföretaget efter inhyrningsperioden. Ansökningarna behandlas löpande varvid tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Lön regleras i enlighet med bemanningsavtalet. Vi ser fram emot din ansökan redan idag!

23 april 2025
Sista ansökan:
11 maj 2025
Vi söker en Teamleader till kund i Varberg
Nr.1 Personalpartner AB
Försäljnings- och marknadschefer

Arbetsuppgifter Är du en naturlig ledare med förmågan att samordna och inspirera andra? Då kan du vara den vi söker! Du kommer tillsammans med produktionsledaren samordna produktions- och bemanningsplaneringen för tilldelat arbetsområde, säkerställa att kvalitets och arbetsmiljöarbete bedrivs enligt fastställda rutiner och bidra till att budget och kvalitetsmål uppnås. Det operativa arbetet sker i samarbete tillsammans med de övriga cheferna, teamledarna samt i relation med kollegorna på företag. I arbetet ingår även att ansvara för de dagliga leveranserna, genomföra arbetsplatsmöten, samverka för upplärning av nyanställda samt aktivt bidra till utvecklings-och förändringsarbete. Du kommer vara en del av den dagliga produktionen och arbetet är förlagt måndag-fredag med varierande arbetstider där både dagtid och skiftarbete kan förekomma. Bakgrund och personliga egenskaper Vi ser att du som söker har tidigare erfarenhet av arbetsledning och har en förmåga att leda och coacha på ett stimulerande sätt. Vidare har du erfarenhet av tidigare arbete i olika datasystem samt goda kunskaper i Officepaketet. Arbetet kräver att du kan flytande svenska och engelska i tal och skrift. Som person har du en hög ansvarskänsla och vill utföra dina arbetsuppgifter med största engagemang. Du är kommunikativ, social, ser laget framför jaget och har en god samarbetsförmåga. Att arbeta under högt tempo och stressiga situationer är något du trivs med och där du har en förmåga att arbeta uthålligt och systematiskt. Om oss FIRST Personalpartner är ett auktoriserat bemanningsföretag inriktat mot industrin. Vi har personal för inhyrning och rekrytering. Vi arbetar lokalt och strävar alltid efter att anställa personal med efterfrågad kompetens så nära kundföretaget som möjligt. Tjänsten är en hyrrekrytering, vilket innebär möjlighet till anställning hos kundföretaget efter inhyrningsperioden. Ansökningarna behandlas löpande varvid tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Lön regleras i enlighet med bemanningsavtalet. Vi ser fram emot din ansökan redan idag!

23 april 2025
Sista ansökan:
11 maj 2025
Säljare med ambitioner!
Sector Alarm AB
Försäljnings- och marknadschefer

Vill du ta nästa steg i karriären – men vet att du först behöver bygga grunden ordentligt? Då har vi rollen för dig. Vi söker dig som har ambitionen att växa, trivs med att jobba med människor och vill utvecklas som ledare – men som också förstår att det börjar med att bli riktigt bra på försäljning. Hos oss kliver du in i rollen som säljare med potential att på sikt ta en ledande roll som Team- manager. Det här är alltså ingen genväg – men en tydlig väg framåt. Du får alla verktyg du behöver för att lyckas: utbildning, stöttning och möjlighet att växa i takt med att du visar vad du går för. Så här funkar det: Du börjar som säljare i vårt team, där du får lära dig grunderna i försäljning – från kundmöten till resultatfokus och teamwork. Du jobbar med uppsökande försäljning och bygger självförtroende, erfarenhet och förståelse för hur försäljning fungerar på riktigt. När du har visat att du har viljan, drivet och förmågan, finns möjligheten att kliva in i en ledarroll – där du är med och rekryterar, coachar och utvecklar andra säljare som en del av ett eget team. Du har även chanson att söka in till vår exklusiva utbildning som förbereder dig för att ta större ansvar i framtiden -Future Sales Manager Program, Vi tror att du: Jobbar eller har jobbat med försäljning och vill växa Har höga ambitioner och gillar att ta ansvar Är bra på att få med dig andra och bygga god stämning Pratar flytande Svenska och är prickfri i belastningsregistret Vi erbjuder dig: En tydlig utvecklingsväg – från säljare till ledare Förmånlig lön Hög arbetsglädje, stark kultur och ett team som lyfter varandra Möjlighet att på sikt få ansvar för ett eget säljkontor Vi håller intervjuer löpande – så vänta inte.

23 april 2025
Sista ansökan:
7 maj 2025
Drift- och serviceansvarig till Vitis Städ & Service i Kinna
Human & Executive Sweden AB
Försäljnings- och marknadschefer

Välkommen till Vitis Städ & Service – ett flexibelt och nytänkande företag som präglas av stort kundfokus och arbetsglädje! Totalt är vi 30 medarbetare som bland annat städar små som stora kontor, byggarbetsplatser och hemma hos privatpersoner. Dessutom erbjuder vi tjänster runtomkring kundernas fastighet såsom fasadtvätt, takvård, traditionellt trädgårdsarbete och mycket mer. Vi fixar också sådant som får kontoret att funka lite bättre, exempelvis som att leverera frukt eller egenkomponerade tesorter till våra kunder. Alltid med ett leende och precis så som kunden vill ha det. För att läsa mer om oss, besök www.vitisstad.se Vill du vara del av ett engagerat team där du får arbeta med affärsutveckling, daglig kundkontakt och att entusiasmera personalstyrkan? Arbetsuppgifter och mål Som Drift- och serviceansvarig hos Vitis Städ & Service kommer du att agera som ansiktet utåt för bolaget via kontinuerlig kundkontakt, sköta personalrelaterade frågor samt arbeta med att vidareutveckla organisationens interna processer. I det dagliga arbetet driver och utvecklar du befintliga kundrelationer via personliga besök och telefonkontakt, allt för att skapa högsta kundnöjdhet. Du arbetar också med att engagera och entusiasmera personalstyrkan via morgonmöten och besöker dem ute på fältet hos kund samt via personliga samtal såsom lön- och medarbetarsamtal med mera. En viktig del i arbetet blir även att fungera som företagsrepresentant vid kontakt med myndigheter, fackliga organisationer och vid ekonomiska frågor. Samtidigt ansvarar du för att utveckla nuvarande processer och skapar nya vid behov, som till exempel planering av löpande aktiviteter genom året, inlägg på sociala medier, semesterplanering och så vidare. I det dagliga arbetet jobbar du tätt tillsammans med Arbetsledare och Driftschef. Initialt är du placerad på kontoret i Kinna samt att det i tjänsten ingår dagliga resor till kundföretag med ett område på cirka 7 mils radie från kontoret. Din Profil Vi söker dig som har erfarenhet av strategiskt och operativt arbete kring kundkontakter, personalfrågor samt processhantering. Du är van vid att agera ansiktet utåt för ett företag och har stor förståelse för vad som krävs i att bibehålla goda kundrelationer. Du är affärsdriven och förstår hur personal, struktur och bra kundkontakt bidrar till verksamhetens resultat. Vidare har du en god förståelse för hur olika myndigheter och fackföreningar arbetar, där du samverkar och är tillmötesgående för att finna konsensus i olika personalrelaterade frågor. Som person är du prestigelös och drivs av att skapa ordning och reda. Du strukturerar, för en god dialog samt återkommer i olika ärenden, till såväl kunder som intern personal. Du anser dig vara en positiv person som tycker om att ge det lilla extra, du är professionell och förstår vad det innebär att representera ett företag. Du trivs med ”frihet under ansvar” där du är förtroendeingivande och självständig i ditt arbete. Självklart bidrar du till den goda stämningen som finns på bolaget och fortsätter att skapa en fin arbetsmiljö via öppen kommunikation, ge-och-ta-anda samt via aktiv närvaro. Så, vill du vara med och fortsätta att vidareutveckla ett innovativt företag som har en stabil kundbas och som nu är redo att ta nästa steg för att nå nya nivåer? Varmt välkommen med din ansökan, senast tisdagen den 13 maj 2025. Kontakt I den här rekryteringen samarbetar Vitis Städ & Service med Human & Executive. För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att maila till [email protected] Intervjuer kommer att göras löpande och tjänsten kan komma att tillsätts innan sista ansökan.

23 april 2025
Sista ansökan:
13 maj 2025
Team Manager Östersund
Responda Group AB
Försäljnings- och marknadschefer

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera, brinner för helpdesk och servicedesk och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Som Team Manager är du är en god förebild som leder utifrån våra värderingar och riktlinjer. Vi söker dig som vill utvecklas och tycker det känns spännande att ta ett större ansvar och få möjlighet att vara med och utveckla ditt team Responda Group. Är du en driven och resultatfokuserad ledare som starkt värnar om att dina medarbetare ska trivas och må bra på jobbet kan den här rollen vara ditt nästa steg inom Responda Group! Team Manager Östersund I det dagliga arbetet finns du tillgänglig för medarbetarna inom ditt team (help-servicedesk) där du informerar, tar beslut, coachar, utbildar och rekryterar. Du har fullt personalansvar och arbetsmiljöansvar för ditt team och genomför mål-, prestations-, resultat- och lönedialoger. Du rapporterar till Delivery Manager och ingår i dennes ledningsgrupp där du är en aktiv och drivande deltagare för att uppnå satta KPI:er. Tjänstens huvuduppgifter Personalansvar med huvudsaklig roll att löpande leda och stötta agenterna i sitt team med fokus på coaching och tillgängligt ledarskap på produktionsgolvet. Team Manager genomför slutintervju och avtalsskrivningar med kandidater tillhanda via HR Vid nyrekrytering leda upplärning av agent genom medlyssning/side by side och feedback. Aktivt själv bidra till linans BM och KPI:er genom att medverka och producera ärenden såsom ta samtal, mail, administration vid behov.  Sträva efter att uppnå kvalitativa och kvantitativa mål som är satta för Ditt team och, om sådana mål saknas, själv sätta upp mål i samråd med Delivery Manager. Aktivt identifiera leads och merförsäljningsmöjligheter genom nära kundkontakt. Ansvarar för teamets NMI eller eNPS samt säkerställa att kunduppdragsgivarna är nöjda. Aktivt bidra till förbättring baserat på NMI och kundresultat. Ansvarar för att ta feedbacks som kommer från kund med medarbetaren. Löpande kvalitetssäkra produktionen och säkerställa utvecklingen hos agenterna t. ex. genom medlyssning av samtal enligt gällande rutiner. Aktivt säkerställa att teamet har den kompetens som krävs och vidareutbilda sitt team. Vem är du? Som person är du trygg i dig själv och har förmågan att utmana dig när det behövs. Du är genuint intresserad av att coacha, utbilda, motivera och stötta dina medarbetare och kan anpassa din kommunikation och ditt arbetssätt efter olika individer. Du har förmågan och drivkraften att uppnå höga resultat på individ- och teamnivå. Du kan på ett affärsmässigt sätt ta ansvar och du ser förbättringsmöjligheter. Du är övertygad om att goda resultat och hög kundnöjdhet uppnås genom att medarbetarna trivs och tycker det är roligt på jobbet. Som person är du självständig, handlingskraftig och initiativtagande. Din erfarenhet God erfarenhet och kunskap av help och servicedeskfunktioner. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av ledarskap. Datakunskaper (MS-Office) och vana att arbeta inom olika system. Vårt erbjudande Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillämpad provanställning. Du blir en viktig del i vår resa och framtida tillväxt. Du kommer arbeta med kompetenta och drivna kollegor med hög energinivå i ett dynamiskt bolag. Kontinuerlig fortbildning och karriärutvecklingsmöjligheter som en del i Responda Groups fortsatta expansion. Vill du veta mer? Kontakta Delivery Manager Mikael Hjortling Bodne [email protected] Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

22 april 2025
Sista ansökan:
24 september 2025
Team Manager Linköping
Responda Group AB
Försäljnings- och marknadschefer

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera, brinner för kundservice med mer försäljning och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss får du möjlighet att bygga upp och utveckla ett helt nytt team och bli en del av en framåtsträvande organisation. Du kommer att leda ett engagerat och glädjefyllt team som brinner för kundservice och merförsäljning i världsklass. Vi erbjuder en coachande ledarroll med stora möjligheter att påverka. Responda Group befinner sig på en spännande tillväxtresa och söker nu en engagerad och coachande Team Manager till vårt nyöppnade kontor i Linköping. Vi är en etablerad aktör inom kundkommunikation och servicehantering, med 650 medarbetare fördelade på 8 kontor i Sverige och ett i Norge Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag. Team Manager Linköping Som Team Manager ansvarar du för ett team på cirka 15 agenter som arbetar med kundservice och merförsäljning. Din huvudsakliga uppgift är att coacha och utveckla teamet för att nå uppsatta mål och KPI:er. Du tillhör produktionsledningen och samarbetar med flera duktiga Team Managers. Dessutom finns olika stödfunktioner som du alltid kan vända dig till för hjälp och stöd. I rollen ingår att lyssna, återkoppla och följa upp dina medarbetares prestationer och beteenden. Du lyfter fram och firar framgångar! Du rapporterar till Delivery Manager och ingår i dennes ledningsgrupp som en aktiv och drivande deltagare. Arbetstiderna är varierande och du utgår från vårt fina kontor i Ebbepark. Anställningen inleds med en introduktion.  Dina arbetsuppgifter Som Team Manager är du en inspirerande ledare som skapar delaktighet och engagemang i teamet. Du är tillgänglig för medarbetarna, informerar, styr och coachar. Du har fullt personal- och arbetsmiljöansvar för ditt team och genomför mål-, prestations-, resultat- och lönedialoger. Du rapporterar till Delivery Manager och ingår i dennes ledningsgrupp där du är en aktiv och drivande deltagare för att uppnå satta KPI:er. Tjänstens huvuduppgifter Personalansvar med huvudsaklig roll att löpande leda och stötta agenterna i sitt team med fokus på coaching och närvarande ledarskap på produktionsgolvet. Team Manager genomför slutintervju och avtalsskrivningar med kandidater tillhanda via HR. Ansvara för nyrekrytering och leda upplärning av agent genom medlyssning/side by side och feedback. Aktivt själv bidra till linans ekonomiska resultat och KPI:er genom att medverka och producera ärenden såsom ta samtal, mail, administration vid behov. Sträva efter att uppnå kvalitativa och kvantitativa mål som är satta för Ditt team och, om sådana mål saknas, själv sätta upp mål i samråd med Delivery Manager. Aktivt identifiera leads och merförsäljningsmöjligheter genom nära kundkontakt. Ansvarar för teamets NMI eller eNPS samt säkerställa att kunduppdragsgivarnas nöjdhet. Aktivt bidra till förbättring baserat på NMI och kundresultat. Ansvarar för att ta feedback som kommer från kund med medarbetaren. Löpande kvalitetssäkra produktionen och säkerställa utvecklingen hos agenterna t. ex. genom medlyssning av samtal enligt gällande rutiner. Aktivt säkerställa att teamet har den kompetens som krävs och vidareutbilda sitt team. För att lyckas i rollen: Erfarenhet och kunskap inom help- och servicedeskfunktioner. God datorvana. Datakunskaper (MS-Office) och vana att arbeta inom olika system. Starka kommunikativa färdigheter i både svenska och engelska, i tal och skrift. Vi söker dig som är en pedagogisk och coachande ledare. Du arbetar strukturerat och har kontroll över både egna projekt och teamets utveckling. Du är en drivande "doer" som ser till att saker blir gjorda. Dessutom tycker du att service och ledarskap är både roligt och utvecklande! Vårt erbjudande Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillämpad provanställning. Du blir en viktig del av vår tillväxtresa och får arbeta med kompetenta och drivna kollegor i ett fartfyllt bolag. Vi erbjuder kontinuerlig fortbildning och karriärutvecklingsmöjligheter som en del av Responda Groups fortsatta expansion. Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum: 2025-04-21. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

22 april 2025
Sista ansökan:
9 oktober 2025
Paroc söker Teamledare till underhållsavdelningen!
NearYou Sverige AB
Försäljnings- och marknadschefer

Om företaget Paroc, en del av Owens Corning Owens Corning är en ledande leverantör av byggprodukter för bostäder och kommersiella fastigheter som har åtagit sig att bygga en hållbar framtid genom materialinnovation. Våra produkter tillhandahåller hållbara och energieffektiva lösningar och utnyttjar våra marknadsledande befattningar för att hjälpa våra kunder att vinna och växa. Vi är global omfattning, mänsklig skala med mer än 25 000 anställda i 31 länder som är dedikerade till att generera värde för våra kunder och aktieägare och att göra skillnad i de samhällen där vi arbetar och lever. Owens Corning grundades 1938 och är baserat i Toledo, Ohio, USA, 2024 Försäljning av $11.0 miljard. För mer information, besök www.owenscorning.com Tjänstebeskrivning Vill du vara en del av ett innovativt företag som ständigt ligger i framkant och just nu genomför flera spännande projekt? Har du erfarenhet av en ledande roll inom industribranschen? Om du dessutom har ett tekniskt intresse, så kan vi ha jobbet för dig! Som teamledare för underhåll har du en bred roll, både administrativt och operativt, som bjuder på variationsrika dagar. Gruppen på denna underhållsavdelning består av ca 13 personer med kompetens inom bland annat teknik, mekanik och smörj, där du som teamledare är personalansvarig. Utöver att kontinuerligt utföra uppföljningar med varje person genom avstämningar och medarbetarsamtal, lönesamtal och semesterplanering, innebär det också att du har ett arbetsmiljöansvar samt ser till att varje person har uppdaterade och giltiga behörigheter inom diverse områden. Som teamledare är du också ansiktet utåt och spindeln i nätet för underhåll internt. Vid dagliga möten med gruppen på underhåll följer ni bl.a. upp olika nyckeltal och går igenom status i produktionen. Du fördelar också ut underhållsjobben/arbetsorderna på olika resurser inom gruppen och går igenom olika säkerhetsaspekter att ta hänsyn till vid varje arbetsmoment. Då tillgängliga resurser kan variera av olika anledningar är kontakt och samarbete med teamledare inom el- och andra underhållsavdelningar samt externa entreprenörer en viktig del i ditt arbete, för att ni gemensamt ska kunna prioritera rätt utifrån verksamhetens bästa. Utöver ovanstående arbetsuppgifter kommer du även att vara en del i nya och spännande projekt i fabriken samt vara en viktig del i att ständigt utveckla verksamheten vidare. Kvalifikationer Vi söker framför allt dig som tidigare arbetat i en ledande roll med personalansvar inom någon typ av industriell tillverkning. Kanske har du en bakgrund som teamledare eller skiftledare inom produktion? Vi ser också att du har en förståelse för underhållsarbeten, dess processer och vikten av dem samt har ett tekniskt intresse. Har du erfarenhet av underhållsarbeten eller mekaniska arbetsuppgifter är det meriterande men inget krav. Vidare tror vi också att du har god erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och gillar kombinationen av att arbeta båda operativt och administrativt. För att trivas i rollen tror vi att du är en strukturerad person som tycker om att styra ditt eget arbete samt arbeta med stor frihet under ansvar. Att se olika förbättringsområden och nyfiket utmana dig själv, dina kollegor och medarbetare är något som driver dig. Du har god kommunikativ förmåga och förstår vikten av det samt trivs med att samarbeta med andra, laget är ofta starkare än jaget! Vi tror också att du är ödmjuk inför olika utmaningar samt är lyhörd gentemot kollegor och medarbetare, att ha en god kontakt och förståelse för varandra är en grundsten i ditt ledarskap. Låter det intressant? Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget NearYou. Har du frågor, så tveka inte att ringa rekryteringskonsult Louise Sköld tel 072 – 402 46 60. Din ansökan skickar du in via NearYous hemsida, www.nearyou.se snarast. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag. Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Vi tar ej emot CV via e-post. Välkommen med din ansökan! Om NearYou NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi. Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se

22 april 2025
Sista ansökan:
11 maj 2025
Team med PEGA-kompetens
Rasulson Consulting AB
Försäljnings- och marknadschefer

Uppdrag: Erfaret PEGA-team till ett längre uppdrag inom digital utveckling Vi söker ett högkvalificerat konsultteam med djupgående PEGA-kompetens på senior och ledande nivå för ett långsiktigt uppdrag inom digitala lösningar och e-tjänsteutveckling. Uppdraget omfattar arbete i ett agilt teammiljö där ni tillsammans bidrar till att vidareutveckla, förvalta och optimera avancerade PEGA-baserade systemlösningar i en samhällskritisk verksamhet. Om uppdraget I rollen som PEGA-utvecklare och arkitekt kommer du att vara en central del av ett dedikerat team som arbetar med såväl nyutveckling som förvaltning. Teamet ansvarar för hela livscykeln – från behovsanalys till design, utveckling, test och uppföljning. Det ställs höga krav på både teknisk kompetens och samarbetsförmåga, och du förväntas kunna arbeta tvärfunktionellt där behov finns. Arbetsformen är hybrid med placering i Stockholm, där upp till 49 % distansarbete över ett år kan tillämpas efter överenskommelse. Avtalsperiod: Start: 5 maj 2025 Längd: 12 månader, med möjlighet till förlängning i ytterligare 6 månader Roller och kravprofil 🔹 Business Architect (nivå 4) Du har en strategisk förmåga att analysera affärsbehov och omsätta dem i hållbara PEGA-lösningar. Krav: Certifierad Pega Business Architect (PCBA) med uppdaterad badge – Pega Infinity 24 Certifierad Professional Scrum Master TOGAF 9-certifiering Minst 10 års erfarenhet från PEGA-projekt Arbetslivserfarenhet av Pega CRM och arbete inom offentlig sektor Minst 4 månaders erfarenhet av Constellation 🔹 Senior System Architect (nivå 4) Som SSA kombinerar du teknisk skicklighet med systemöverblick. Du är van att ta ansvar för tekniska beslut och implementationer i PEGA-miljöer. Krav: Certifierad Pega Senior System Architect (PCSSA) version 8.7 eller senare Minst 3 års erfarenhet av utveckling inom systemdesign, konfiguration, test och implementation Deltagit i minst två Pega-projekt i liknande roll Minst 2 års erfarenhet av Pega Customer Service Praktisk erfarenhet av DX API, App Studio, Constellation (minst 4 månader) Grundläggande kunskaper i Pega Deployment Manager och Diagnostics Cloud Dokumenterad erfarenhet från arbete inom offentlig sektor Badge: Pega Infinity 24 (uppdaterad) 🔹 Lead System Architect (nivå 5) I rollen som LSA är du teknisk ledare med ansvar för arkitektur, lösningsdesign och kvalitet i leveranserna. Krav: Certifierad Pega Lead System Architect (PCLSA) version 8.7 eller senare Minst 10 års erfarenhet av att bygga och implementera modell- och processdrivna affärslösningar Minst 5 års erfarenhet av hela mjukvarulivscykeln – från analys till support Minst 5 års erfarenhet av Pega Customer Service Dokumenterad erfarenhet av DX API, App Studio och Constellation Praktisk kunskap om Pega Deployment Manager och Diagnostics Cloud Erfarenhet från arbete inom myndighetsmiljö Badge: Pega Infinity 24 (uppdaterad) Kommunikationskrav Business Architect och Senior System Architect: Konsulterna ska kunna kommunicera obehindrat på svenska eller engelska, både muntligt och skriftligt. All dokumentation sker som standard på svenska. Lead System Architect: För denna roll krävs full språklig förmåga på svenska i både tal och skrift. Övrig information Konsultprofilen ska innehålla beskrivning av relevanta erfarenheter kopplade till varje enskilt krav. Referenser ska anges med kundnamn, uppdragets omfattning samt tidsperiod. CV ska vara på svenska. Om Rasulson Consulting Rasulson Consulting är ett specialiserat bemannings- och rekryteringsföretag inom IT-sektorn. Vi samarbetar med ledande tech-bolag och innovativa startupföretag för att erbjuda spännande karriärmöjligheter för dig med intresse för digital utveckling. Genom vår djupa tekniska förståelse och vårt starka nätverk kan vi snabbt matcha rätt kompetenser med rätt uppdrag. Hos oss får du personlig vägledning, regelbunden återkoppling och möjligheten att ta nästa steg i din IT-karriär.

18 april 2025
Sista ansökan:
1 maj 2025
Teamledare inom e-handel bli vår högra hand i ett växande familjeföretag!
3eCommerce AB
Försäljnings- och marknadschefer

3eCommerce AB är ett familjeägt e-handelsbolag som drivs av Anna & Joakim. Vi grundade företaget 2020 och har sedan dess vuxit stadigt. Idag driver vi flera framgångsrika webbutiker inom olika nischer och har tre dedikerade medarbetare med oss på resan. Nu söker vi dig som vill bli vår Teamledare – vår högra hand, vår spindel i nätet och en viktig del av vår fortsatta tillväxt. Hos oss blir du inte bara en anställd – du blir en del av vår lilla men kraftfulla familj. Som Teamledare hos oss kommer du att ha en central roll i det dagliga arbetet. Du kommer att: Leda och coacha våra medarbetare – på distans Hålla veckomöten på engelska via Teams Fungera som en tydlig och trygg länk mellan ledning och team Lösa problem, ta egna initiativ och fatta beslut när det behövs Säkerställa att arbetet håller hög kvalitet och att deadlines följs Bidra till struktur, ordning och utveckling i hela verksamheten Vi söker dig som är: Självständig, driven och initiativtagande Strukturerad och kvalitetsmedveten Kommunikativ, både muntligt och skriftligt Teknisk lagd med en god förståelse för digitala verktyg Prestigelös och van vid att kavla upp ärmarna Intresserad av att arbeta nära ett entreprenörspar i ett mindre företag Du förstår vikten av ansvar och flexibilitet i en liten organisation, och du tycker om att vara den som får saker att hända. Extra plus om du har erfarenhet av: Shopify Marknadsföring Företagsutveckling Grafisk design Vad vi erbjuder: En nyckelroll i ett stabilt och växande e-handelsföretag Ett familjärt och prestigelöst klimat där du gör verklig skillnad Kontor mitt i city, i hjärtat av Norrköping Frihet under ansvar – vi litar på dig Möjlighet att växa tillsammans med oss Vi ser gärna att du kan börja omgående. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

17 april 2025
Sista ansökan:
22 augusti 2025