Jobba Med Försäkringar

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att jobba med försäkringar! Pratar du flytande svenska & vill jobba med försäkringar? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba med försäkringar. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön, provision, bonus & pension ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & försäkringsutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Inga belastnings-/betalningsanmärkningar

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Jobba Med Försäkringar

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att jobba med försäkringar! Pratar du flytande svenska & vill jobba med försäkringar? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba med försäkringar. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön, provision, bonus & pension ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & försäkringsutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Inga belastnings-/betalningsanmärkningar

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Jobba Med Försäkringar

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att jobba med försäkringar! Pratar du flytande svenska & vill jobba med försäkringar? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba med försäkringar. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön, provision, bonus & pension ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & försäkringsutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Inga belastnings-/betalningsanmärkningar

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Jobba Med Försäkringar

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att jobba med försäkringar! Pratar du flytande svenska & vill jobba med försäkringar? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba med försäkringar. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön, provision, bonus & pension ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & försäkringsutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Inga belastnings-/betalningsanmärkningar

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Jobba Med Försäkringar

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att jobba med försäkringar! Pratar du flytande svenska & vill jobba med försäkringar? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba med försäkringar. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön, provision, bonus & pension ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & försäkringsutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Inga belastnings-/betalningsanmärkningar

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Redovisningskonsult med erfarenhet till en familjär byrå på Södermalm

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Är du vår nästa Lavendo stjärna? Vi söker nu en driven och erfaren  redovisningskonsult till vårt kontor på Södermalm i centrala Stockholm. Vi söker dig som har mod att utmana hur bra kan bli bättre, har driv i leverans till kund och hjärta för siffror. Vi är en familjär byrå där vi alltid har kunden och kollegan i fokus. Människan är alltid det viktigaste för oss. Teamkänsla och samarbete med kollegor är nyckeln till framgång.  Vi vill varje dag ha roligt på jobbet och vi strävar alltid efter balans mellan jobb och privatliv. Som anställd hos oss är det enormt viktigt att du får vara med och påverka ditt dagliga arbete hos oss. För att lyckas i rollen behöver du: Du har en ekonomisk utbildning från högskolan alternativt YH-utbildning. Du har 3 års erfarenhet av arbete som redovisningskonsult på byrå  Erfarenhet av att jobba med rådgivning och kundansvar Kunna sköta redovisningsprocessen från ax till limpa.  Du ska kunna självständigt göra bokslut och årsredovisning. Vara serviceinriktad och ha erfarenhet av kundkontakt Ha en mycket god kommunikativ förmåga i båda svenska och engelska Det är meriterande om du: Har tidigare erfarenhet från en liknande roll på byrå Har erfarenhet av Visma och Fortnox Har goda digitala kunskaper Är auktoriserad redovisningskonsult eller har ambitionen att bli   Vad kan Lavendo erbjuda: Vi har kollektivavtal Förmåner för anställda som tex maxbelopp om 5 000 i Friskvård Personlig utveckling och möjlighet att växa i din roll Kontorshund att kela med om man önskar  Distansarbete enligt överenskommelse  Tycker du att detta låter som du så hör av dig direkt. Vi står redo!  Vi ser fram emot din ansökan  Vi kommer rekrytera löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag  Sista ansökningsdag 20240430

26 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Administratör till samhällsviktig organisation i stockholm

Är du en duktig administratör med god vana av att hantera komplexa och spännande ärenden? Har du dessutom en grundtrygghet i att kunna fatta egna beslut och samtidigt inpirera och bli inspirerad av dina kollegor? Då har vi en perfekt möjlighet för dig! Nu söker vi en skicklig administratör till en attraktiv och hälsofrämjande kund i Stockholm.    För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning bland annat erbjuder dig värde genom karriärsamtal, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång. Låter detta som en möjlighet för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan nu!  Om uppdraget  Just nu samarbetar vi på Novare Bemanning med ett väletablerat företag i Stockholm för att hjälpa dem att hitta deras nästa stjärna.  Vi vill gärna berätta mer om uppdraget under nästa steg i rekryteringsprocessen. Vi har även då möjlighet att gå ut med kundens namn och beskriva organisationens specifika uppdrag. Tillsammans skapar vi värde för samhället i stort.  Som administratör hos kunden kommer du att bli en del av deras kundsupport och arbeta med administration kopplat till deras kunder. Du har varierade arbetsuppgifter med fokus på att vara behjälplig och ge service till både kunder och kollegor.   Till denna tjänst söker vi dig som är flexibel, serviceinriktad och opretentiös. Du samarbetar väl i grupp och trivs med självständigt arbete. Du är van att snabbt sätta dig in i nya system och har en förmåga att hantera ett högt tempo. Vidare ser vi att du är positiv, strukturerad och orädd. Du har minst 2 års erfarenhet av administrativa uppgifter och kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska. Som minst har du en gymnasieexamen. Erfarenhet av hantering av kund- eller leverantörsfakturor är meriterande.   Exempel på dina arbetsuppgifter  Bearbeta supportärenden kring innehåll i affärssystemet gällande tjänster, fakturering, offerter mm. Supportärenden kommer från kunder och kollegor i företaget som jobbar mot våra kunder.  Registrera nya avtal och tjänster in i affärssystem samt samarbeta med kundansvarig och kollegor på kundcenter för att säkerställa att allt finns på plats i systemen för att kunder ska kunna avropa tjänster.  Hantera inkomna leverantörsfakturor och registrera i affärssystemet  Svara på samtal och ärenden gällande fakturafrågor  Fakturering. Uppdragsperiod och omfattning  Tjänsten är på heltid under kontorstider med start den 12 augusti. Uppdraget sträcker sig i 6 månader med chans till övertag hos kund därefter. Placeringsorten är Stockholm.  Ansökan   Då urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Var därför beredd med din ansökan redan nu. Sista ansökningsdag är 2024-05-12. Du är varmt välkommen!  Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så får du gärna kontakta Sofia Åhlin på [email protected]. Hoppas vi ses!  Som konsult hos oss  Novare Bemanning bygger karriärer och stöttar organisationer. Vi är ett personligt och samhällsengagerat bolag som erbjuder interims och bemanningstjänster till både den offentliga och privata sektorn. Tillsammans med oss bidrar du till ett hållbart arbetsliv. Vi tar personlig utveckling till en helt ny nivå och är en unik arbetsgivare i branschen.  När du arbetar som konsult ute på uppdrag hos våra kunder kommer du att ha ett nära samarbete med din konsultchef. Du kommer att ha regelbundna avstämningar utifrån en aktiv feedback-kultur där du utvecklar ditt självledarskap och de verktyg som du behöver för att nå ditt önskade mål. Det finns även möjlighet för dig som interimskonsult som har eget bolag att vara underkonsult och fakturera oss för arbetad tid.  Novare Koncernen är ett av Sveriges ledande HR Serviceföretag som årligen genomför ca 600 rekryteringar samt många bemannings och interimsuppdrag. Novare har funnits i 20 år och startades av Investor. 2014 köpte personalen ut företaget från Investor och ägs idag av nyckelpersoner inom personalen.

26 april 2024
Sista ansökan:
13 maj 2024
Koordinator

SÖKES: Koordinator med tekniskt intresse till SafeTeam i GöteborgFINNES: En av de bästa arbetsplatserna du kan få! Helen på SafeTeam berättar: Jag har sedan dag ett känt mig väldigt välkommen här på SafeTeam. Jag är så tacksam för alla grymma kollegor, alla är så hjälpsamma. Vijobbar mot samma mål och det känns verkligen. En längre intervju med Helen hittar du här. Varför jobba på SafeTeam?Vi på SafeTeam är övertygade om att vi kan göra fantastiska saker tillsammans när vi trivs och mår bra på vår arbetsplats. Därför jobbar vi medvetet med att skapa en arbetsmiljö och kultur som ger hög trivsel för alla medarbetare. Vi lever våra värderingar; Schyssta, Servicefokuserade och Säkra. SafeTeam är stort nog för att erbjuda utvecklingsmöjligheter, stabilitet, kollektivavtal och fördelaktiga villkor – men samtidigt litet nog för en alldeles speciell och familjär stämning. Vi jobbar med ett brett produktutbud, allt ifrån passersystem, lås och larm till kameraövervakning, dörrautomatik, inbrottsskydd och brandskydd. Här hamnar du i gott sällskap, vi är cirka 200 härliga kollegor i Stockholm, Göteborg & region Väst, Linköpingoch Malmö. Vad ingår i jobbet?Som koordinator för vår lås- och larmavdelning blir du en värdefull medlem av vårt koordinatorsteam där niarbetar tätt tillsammans. I din roll fungerar du som den första kontakten för kunder via telefon och e-post. Därmed är förmågan och att ge hög service viktigt, att vilja ge "det där lilla extra" – till såväl kunder som kollegor genom ett trevligt, servicefokuserat och förtroendeingivande bemötande. En betydande del av rollen kommer att fokusera på schemaläggning och koordinering av våra serviceteknikers tid för olika uppdrag. Din förmåga att organisera och planera effektivt blir avgörande för att säkerställa att våra kunder får högsta möjliga service. Vid behov kommer du även att stödja med fakturering och inköp av material, samt hantera allmän kontorshantering och telefonväxel för företaget. Din samordnande funktion sträcker sig över många kontaktytor, och du spelar en viktig roll i att skapa tydlig och smidig kommunikation genom att återkoppla till både beställare och kunder. Koordinering av kontakter och fördelning av arbetsuppgifter till rätt person inom SafeTeam kommer att vara en central del av din roll. Var?Du kommer att dela din arbetstid mellan vår lås- och larmavdelning, vilket skapar ett brett kontaktnät och en god inblick i de båda avdelningarna.Arbetet är på plats mellan 7.30-17 måndag till torsdagoch på fredagar mellan 7.30-14.30. Du kommer att utgå från båda kontoren för vår lås- respektive larmavdelning.Båda kontoren ligger påHisingen, Virvelvindsgatan respektiveSödra Hildedalsgatan. Här får du sällskap av härliga kollegor i olika roller,koordinatorer, avdelningschefer och projektledare/projektörer, liksom tekniker. Positiv stämning och en härlig laganda är vad som kännetecknar våra arbetsplatser. Vill du vara med och bidra? Då kommer du att trivas! Vad kan du? För att kvalificera till denna tjänst vill vi att du har: erfarenhet av liknande jobb erfarenhet av kundtjänst förmåga att ge hög service – "det där lilla extra" – till såväl kunder som kollegor. Service i särklass är nämligen kärnan i vår företagskultur. För att lyckas i rollen som koordinator behöver du vara noggrann, strukturerad och ansvarstagande. Du har daglig kontakt med kunder och kollegor vilket ställer höga krav på ett trevligt och professionellt bemötande. Du har avslutad gymnasial utbildning och några års erfarenhet av administrativt arbete i en serviceinriktad roll. Du hargoda kunskaper i Office-paketet.Vi tror även att du har ett stort tekniskt intresse. Passar vi ihop?Vi lägger stor vikt vid vem du är som person. Vi vill nämligen att du ska passa in i vårt team, trivas och stanna länge! Jobbar du hos oss kommer vi göra allt vi kan för att det ska bli så. Vi hoppas på samma ärliga engagemang från dig. Vi har formulerat det såhär: SafeTeams medarbetarlöfteDu får jobba i ett proffsigt och familjärt företag där vi vill varandra och våra kunder väl. Här finns en genuin vilja att alltid göra sitt bästa. Vi gör det tillsammans, medarbetare och ledare har ett tätt samarbete hos oss. Det är viktigt att du tar ansvar och är prestigelös för att trivas, i utbyte får du möjligheter att utvecklas, en riktigt härlig gemenskap och en tillvaro som präglas av öppenhet och hjälpsamhet. Nyfiken på vad andra SafeTeam:are säger?Se filmen där flera medarbetare berättar om hur det är att jobba på SafeTeam. När kan du börja?Har vi fångat ditt intresse? Härligt! Vi intervjuar löpande, så vänta inte med din ansökan. Tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittar den rätta. Frågor?Vill du veta mer om jobbet? Hör av dig tillJohan Möller, Regionchef Göteborg, [email protected]. Vill du veta mer om rekryteringsprocessen? Hör av dig till Linnéa Sandberg, Talent Acquisition Specialist, [email protected]. I den här rekryteringen har vi valt samarbetspartners och annonsvägar. Vi tackar därför vänligt men bestämt nej till vidare kontakter med rekryterings- och bemanningsföretag. Eftersom vi är verksamma i säkerhetsbranschen görs en kontroll i Polisens belastningsregister inför anställning, vidare behöver du vara flytande i svenska i tal och skrift. Vill du veta hur vi behandlar dina personuppgifter?Vi använder Teamtailors verktyg för rekrytering. Vissa personuppgifter hanteras enligt Teamtailors integritetspolicy och vissa personuppgifter hanteras enligt SafeTeams integritetspolicy.

26 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Erfaren Administratör/Registrator till myndighet i Stockholm.

Nu söker vi dig med rätt erfarenhet och intresse för ett konsultuppdrag hos en av våra myndigheter i Stockholm. - Omfattning: Heltid 100 % - Start: 20240524 - Längd: 20240930 Om tjänsten Du blir anställd av Poolia men jobbar ute hos vår kund. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Arbetsuppgifter: • posthantering • diarieföring av handlingar • expediering av beslut • hantera inkommande handlingar • hantera frågor via funktionsbrevlåda Vem är du? För att vara aktuell för rollen behöver du uppfylla nedan kriterier: • gymnasium eller likvärdig utbildning • minst två (2) års erfarenhet av personal- och ekonomiadministration inom offentlig förvaltning • minst två (2) års aktuell erfarenhet av diarieföring • minst två (2) års aktuell erfarenhet expediering av beslut • erfarenhet av fakturahantering • kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som i skrift • goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt. Dessutom är du : • Serviceinriktad och metodisk • Flexibel utan att ge avkall på kvaliteten i arbetet • Strukturerad och uppskattar att skapa ordning och reda • Har erfarenhet av självständigt arbete • Har erfarenhet av att hantera en stor mängd olika arbetsuppgifter samtidigt Om verksamheten Tycker du att detta låter som ett uppdrag för dig? Sök då via länken i annonsen. Välkommen!

26 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Affärsutvecklare som vill bidra till den industriella omställningen!

På RISE strävar vi mot att vara en ledande innovatör, och nu söker vi en passionerad affärsutvecklare som brinner för att arbeta med hållbar omställning av industri och samhälle. Med möjligheten att påverka, utveckla och växa tillsammans med experter inom olika områden och i en dynamisk och stimulerande miljö, erbjuder vi en roll där din kompetens och erfarenhet kommer att kunna skapa stort värde. Välkommen till RISE – där vi tillsammans skapar en mer konkurrenskraftig och hållbar framtid. Om oss Division Samhällsbyggnads uppdrag och ambition är att tillsammans med näringslivets och samhällets aktörer bygga det hållbara samhället. Fokus är främst på resurseffektivitet, klimatneutralitet och robust infrastruktur. Avdelningen Energi och resurser stöder industri och regionala aktörers omställning till resurs- och energieffektivitet samt koldioxidneutralitet. I forskningsprojekt undersöks t ex industrins roll i samhället kopplat till olika perspektiv på hållbar omställning. Avdelningens arbete sker ofta utforskande och i samverkan med industriaktörer, kommuner och regioner, och utgår från ett systemperspektiv kombinerat med djup kunskap om tekniska lösningar. Frågeställningar i arbetet kan exempelvis gälla resurssamverkan mellan aktörer och hur beslutsstöd för långsiktiga val av hållbara lösningar i komplexa system kan utformas. Om rollen Som affärsutvecklare i RISE-koncernen kommer du att arbeta både externt och internt för att bygga och stärka RISE position i samhället samt skapa nya affärer för en hållbar framtid. Du agerar som förebild och drivs av att realisera det nya och det oprövade. Du samarbetar, coachar och stöttar kollegor till nya affärer. Rollen innebär att du bidrar till avdelningen med en uppdaterad bild av marknadsutvecklingen inom avdelningens områden och agerar utifrån dina insikter. Du förstår innovationssystemet och kan bidra till att realisera forskning till kundnytta. I dialog med kollegor inom avdelningen kartlägger du kundbehov och identifierar möjligheter på kort och lång sikt. Du planerar, genomför och följer upp säljmöten som resulterar i affärer med stort värdeskapande.  Vi tror på samverkan och tillsammans med kunniga kollegor formar du erbjudanden och möjliggör att vi kan möta våra kunders behov. I din roll som affärsutvecklare rapporterar till du till avdelningschef och ingår i avdelningens ledningsgrupp, och du kommer att arbeta mycket nära enheten Industriell omställning och dess enhetschef för att ytterligare stöda verksamheten med dess pågående tillväxt. Tjänsten kan erbjudas på någon av följande orter där vi har medarbetare inom avdelningen: Stockholm, Göteborg, Borås, Lund, Linköping, Karlstad eller Jönköping. Vi tillämpar hybridarbete och de flesta medarbetare delar sin tid mellan kontoret och hemarbetsplatsen i dialog med närmaste chef. Vem är du? För att bli framgångsrik i rollen trivs du i en innovativ och föränderlig miljö, och motiveras av att skapa och driva affärer som bidar till utveckling och förändring. Vidare är du en utåtriktad och kommunikativ person som tycker om sociala kontakter med kunder och kollegor. Ditt uppdrag kräver struktur, nyfikenhet, lyhördhet, prestigelöshet och ett serviceinriktat förhållningssätt. Du har en universitetsutbildning och flera års dokumenterad erfarenhet inom affärsutveckling. Du delar vårt intresse för omställning av system och effektiv användning av resurser och har god förståelse för hur olika parter behöver samverka för att nå resultat. Du har god kunskap om systemtänkande, innovationsledning såväl som industrins roll i samhällets omställning, antingen ifrån arbete inom industrin eller någon region som arbetat aktivt med området. Du har ett brett kontaktnät med industriaktörer och kommuner med intresse av hållbar utveckling. Du behärskar såväl svenska som engelska i tal och skrift. Det är också meriterande om du har erfarenhet av forskning inom något av ovanstående beskrivna områden. Befattningen är eller kan komma att bli placerad i säkerhetsklass, vilket innebär att säkerhetsprövning kan komma att ske i enlighet med säkerhetsskyddslagen. Är vi rätt för varandra? Inom RISE gillar vi olika och vi är övertygade om att mångfald bidrar till en innovativ miljö där vi tillsammans utmanar gränser och utvecklar ny kunskap och kompetens för framtiden. Hos oss möts passionerade problemlösare för att lösa några av världens viktigaste, och kanske roligaste, problem. Välkommen med din ansökan! Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta Avdelningschef Alexander Sundin +46 10 228 42 79. Sista ansökningsdag är 19 maj 2024. Våra fackliga representanter är: Ulf Nordberg, Sveriges Ingenjörer, 010-5166959 och Linda Ikatti, Unionen, 010-5165161.

26 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024