CIO till Responda Group

Chief Information Officer (CIO) till Responda Group Som CIO hos Responda Group ansvarar du för att leda hela vår IT-verksamhet inom Sverige. Du säkerställer att det finns rätt kompetens samt att dina medarbetare får rätt förutsättningar som krävs för arbetet. Responda Group befinner sig i en stark tillväxtresa och vi söker nu en erfaren, driven och strategisk CIO med ansvar att fortsätta bygga och utveckla vår IT-avdelning och miljö. Om tjänsten Rollen har ett stort fokus på ledarskap och utveckling där du initialt kommer att leda och coacha en grupp på ca 10 medarbetare. Tillsammans med andra avdelningar arbetar ni för att säkerställa att vår IT-miljö är effektiv och säker. Här kommer du att hjälpa organisationen att navigera genom IT-relaterade utmaningar och förbättra IT-funktionens prestation och bidra till vidare utveckling. Du har en ledande roll i utvecklingen av vår kundserviceplattform och genom att driva innovation och kontinuerlig förbättring kommer du att spela en central roll i att möta och överträffa kundförväntningar. Ditt huvudsakliga uppdrag - Ett övergripande ansvar för att leda och coacha vårt team av utvecklare. Säkerställ att teamet har rätt kompetens och förutsättningar för att lyckas. - Leda arbetet med att ta fram, utveckla, kommunicera och implementera våra IT-strategier inom Responda Group - Leda arbetet med att ta fram övergripande principer, strukturer och arbetssätt för vår IT-avdelning - Leda arbetet för drift, förvaltning och utveckling av vår IT-miljö och hantering av IT-relaterade incidenter. - Leda strategiska IT-projekt, inklusive implementering av nya system, infrastrukturförbättringar och digital utveckling - Leda arbetet med IT- leverantörsstyrning och avtalsdiskussioner CIO rapporterar till CEO och ingår i ledningsgrupp för Responda Group där bolaget ger dig möjligheten att utvecklas i en inflytelserik och motiverande befattning. Vem söker vi? Du har i dina tidigare roller varit med om större förändringar och är trygg i att röra dig mellan strategiska frågeställningar, taktiska överväganden och operativ förståelse. I din yrkesroll har du en naturlig förmåga att driva initiativ framåt på ett strukturerat sätt. Du är trygg med att såväl diskutera övergripande arkitektur som att gå in i tekniska detaljer för att verkligen förstå utmaningar och möjligheter. För att lyckas med det tror vi att du har en gedigen kunskap inom IT och teknik men är också en visionär som enkelt kan förklara teknisk strategi och beskriva kundvärde för både ledning/styrelse och medarbetare. Du måste förstå marknaden, kunna förutse behov både inom bolaget och hos kunden samt agera därefter. Du har gedigen erfarenhet av att coacha och leda utvecklingsteam inom IT och gärna att du har erfarenhet av att driva utvecklingen av kundserviceplattformar och förstå vikten av att skapa en sömlös och effektiv kundupplevelse. Vilka är dina personliga egenskaper? Du har ett intresse för människor och att leda och motivera din omgivning. Du gillar att driva förändring, är serviceorienterad och har ett strategiskt förhållningssätt. Du är kommunikativ och har kunskap för att översätta bolagets behov till tekniska lösningar. Du har god analytisk förmåga och agerar med helhetssyn och förståelse för verksamheten utanför det egna uppdraget. Du är bra på att prioritera, organisera, genomföra och följa upp olika typer av utvecklings/förändringsarbeten för att nå satta mål utifrån tid, resurser och ekonomi. Som chef är det viktigt att du har god självkännedom, ett gott omdöme och en ambition att förändra både ditt och andras beteende till det bättre genom ett tydligt ledarskap. Du har integritet, leder genom mod, empati och tydlighet samt skapar delaktighet och förutsättningar för dina medarbetare att utvecklas och ta ansvar. Vad är dina kvalifikationer? Vi förväntar oss att du har en adekvat akademisk examen inom relevant område och/eller arbetslivserfarenhet som bedöms relevant för tjänsten. - Framgångsrik erfarenhet som CIO, IT-chef eller motsvarande roller med personal- och budgetansvar och erfarenhet av att leda större projekt och förändringsarbeten. - Dokumenterad framgång i att leda och utveckla utvecklingsteam. - Du har erfarenhet av att utveckla och implementera IT-strategier och policyer i linje med företagets mål och vision. Vi erbjuder dig Vi är ett modernt och flexibelt bolag som vill att våra medarbetare ska kunna kombinera sitt arbete med fritid och familjeliv. Som CIO har du därför möjligheten att kombinera arbete hemifrån och på kontoret utefter bolagets behov och arbetsuppgifternas krav enligt vår policy. Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering på vårt kontor i Kista alternativt Östersund. Vi erbjuder en utvecklande tjänst på en arbetsplats i kraftig expansion där man blir en viktig del i vår nya resa och framtida tillväxt. Du kommer arbeta med kompetenta och drivna kollegor med hög energinivå i ett dynamiskt bolag.

21 februari 2024
Sista ansökan:
9 augusti 2024
Restaurangchef Nacka Forum

Är du en naturlig ledare som vill ta chansen att växa och utvecklas i branschen? Häng med på vår resa mot en mer hållbar och hälsosam värld! Vi erbjuder: - Programmet ”Växa och Gro” som ger dig möjlighet att utvecklas inom företaget. - En arbetsplats som arbetar för en mer hållbar och hälsosam värld. - Kollektivavtal och friskvård. - Arbete främst dagtid. Ansök idag. Vi ser fram emot att träffa dig! ÖVRIG INFORMATION Anställningsgrad: Heltid med tillträde omgående Plats: Nacka Forum, Stockholm Lön: Fast lön. Vi är anslutna till Visita och följer kollektivavtal Förmåner: Friskvårdsbidrag, förmånlig personallunch, sociala aktiviteter och trevligaste kollegorna. Vi håller intervjuer löpande och tjänsten kan komma att bli tilsatt innan sista ansökningsdatum.

20 februari 2024
Sista ansökan:
8 augusti 2024
Interimchef inom trafik

Public People söker nu en erfaren och ansvarsfull interimchef för ett spännande uppdrag inom trafikförvaltning. Om tjänsten I rollen som interimchef kommer du ansvar för 5 grupper (fördelat på ca 60 medarbetare) inom berg-konstruktion, spårsystem, elsystem, signalsystem och telesystem. Sektionen du arbetar med ansvarar för all spårbunden infrastruktur. Uppdraget består av att leda sektionen med fullt resultatansvar. Sektionen genomgår en stor förändringsresa då de byter underhållsleverantörer för merparten av deras anläggningar och också tar hem ansvarsuppgifter från nuvarande leverantör. Det innebär verksamhetsutveckling och mycket förändringsledning. Som sektionschef leder du arbetet med sektionens ledningsgrupp och säkerställer i nära samarbete med ledningsgruppens chefer sektionens leveransförmåga och vidareutveckling. Du ingår i Teknikavdelningens ledningsgrupp och rapporterar till avdelningschefen. Uppdragsplats är både arbete på distans och på plats på kontoret på Kungsholmen i Stockholm. Dagar och tider för detta styrs efter behov i organisationen och efter beställarens godkännande. Uppdragsstart är i början av mars och uppdraget löper till slutet av året. Uppdraget är på 100% Vem är du? För att lyckas i rollen som interimschef för detta uppdrag tror vi att du har följande kompetenser: - Minst 10 års erfarenhet som chef för minst 50 personer inom ett tekniskt område - Erfarenhet av att leda och driva drift och underhållsverksamhet för spårbunden infrastrukturstillgångar som beställare, minst 5 år - Ansvarig för förändringsledning av verksamhet i en komplex organisation. Framtagande av nya arbetssätt, kompetensutveckling, samverkan och förhandling med samverkansorganisationer samt införande av dessa med framgång. - Erfarenhet av upphandling av drift- och underhållskontrakt inom inom spårbunden transportinfrastruktur En hälsning från gänget på Public People Public People är ett personligt, snabbväxande och kvalitativt konsultföretag byggt med hjärta och kvalitet från första byggstenen. Vi har hjälp närmare 100 kommuner över hela Sverige, ett stort antal offentliga myndigheter samt privata bolag som vill ta del av vår kompetens med konsult- och bemanningslösningar. För att passa hos oss behöver man ha ett driv och en vilja att leverera men även vara prestigelös och flexibel för att kunna funka med alla typer av kunder. Vi på Public People har alla olika erfarenheter, profiler och kompetenser, vilket gör att vi kompletterar varandra på bästa sätt. På Public People är allt möjligt. Vi ser lösningar i stället för problem. Tillsammans gör vi skillnad. Bli en av oss du också! OBS, detta är en väldigt snabb process så vi önskar få in ditt svar om intresse så fort det går. Låter det intressant? Kontakta oss så får du veta mer!

20 februari 2024
Sista ansökan:
8 augusti 2024
Enhetschef till växande assistansbolag

Vill du vara med och utveckla en verksamhet och bidra till företagets fortsatta tillväxt? Gillar att att ansvara för personal, budget och kvalitetssäkring? Då kan denna roll vara nästa steg för dig! Vår kund Wera Omsorg som är ett familjeföretaget växer och ska nu anställa affärsorienterad och entreprenörsdriven Enhetschef till deras verksamhet. Om rollen Vi söker en enhetschef som ska leda och utveckla Wera Omsorgs verksamhet inom personlig assistans. Du kommer att ansvara för personal, budget och kvalitetssäkring av företagets tjänster. Du kommer också att arbeta för att skapa en trygg och säker arbetsmiljö för både medarbetare och kunder. Som enhetschef inom personlig assistans kommer du vara med och utveckla verksamheten mot en målbild med högt ställda krav. I tjänsten ingår att ansvara för att säkerställa och utveckla kvaliteten i verksamheten enligt Socialstyrelsens och Arbetsmiljöverkets riktlinjer och krav. Du ingår i företagets ledningsgrupp och tillsammans med övriga chefskollegor medverkar du till utveckling av den samlade verksamheten. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - Ansvar för HR-området, arbetsmiljö och kraven gentemot IVO. - Budgetansvar med löpande resultatuppföljning och rapportering till ledningsgruppen. - Hantera personalfrågor, schemaläggning/bemanning, medarbetarsamtal och rekrytering av personal utifrån personalbehovet. - Bedriva kontakt med kund, beställare och anhöriga. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter då företagets målbild för denna roll är att på personen i denna roll sikt kunna bli VD för företaget. Är du den vi söker? Vi söker dig som vill och kan leda Wera Omsorg in i framtiden. Vi ser gärna att du hade tidigare erfarenhet av liknande arbete, antingen inom liknande verksamhetsområde, inom vård och omsorg eller på ett tjänsteföretag. Du behöver ha ett engagemang, driv och en vilja att vara med och utveckla verksamheten. För att lyckas i rollen som enhetschef har du förmåga att prioritera ditt arbete, se olika lösningar, visa handlingskraft samt fatta beslut. Du behöver ett visst mått av mod och kreativitet för att kunna möta nya utmaningar och framtida frågor. Du är en närvarande chef som gärna befinner dig i verksamhetens kärna och tillsammans med dina medarbetare skapar du en meningsfull tillvaro för medarbetarna. Tillsammans med chefskollegor driver du verksamhetsgemensamma frågor mot uppsatta mål. Du är en trygg ledare och ditt ledarskap präglas av en öppen och rak kommunikation, prestigelöshet och lyhördhet. Arbetet innebär hög grad av samverkan vilket ställer krav på att skapa goda relationer och ett gott samarbete. Vi ser gärna att du är en god förebild som har förmåga att inspirera dina medarbetare och kollegor. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Meriterande: - Tidigare erfarenhet av att jobba med myndighet och kommuner. - Arbetat inom området personlig assistans eller vård och omsorg. - Utbildad socionom. Om företaget Wera Omsorg är ett privatägt assistansbolag som ser människan bakom sina kunder samt medarbetare. De arbetar mycket nära sina medarbetare, har täta dialoger med deras kunder och kan därför säkerställa att du hos Wera Omsorg blir sedd och känner dig hemma. Företagets grundare i verksamheten har varit verksamma inom omsorgen sedan 2005 där passionen att arbeta inom LSS och främst assistans växte fram. Wera Omsorg har årligen sedan starten 2019 haft en stadig tillväxt och med 100% kundnöjdhet. De kan med stolthet säga att deras kunder väljer dem genom rekommendationer. Det tror dem är resultatet utav ett hårt arbete, en tydlig vision och en passion för det företaget gör. Rekryteringsprocessen hanteras av GOAT Accelerate och önskemål av Wera Omsorg är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av GOAT Accelerate. Skicka in din ansökan redan idag! Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig! Ort: Stockholm Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Omfattning: Heltid

20 februari 2024
Sista ansökan:
8 augusti 2024
VP of Engineering - Core Services

At Epidemic Sound, we make soundtracking content simple and inspiring with unlimited access to music and sound effects. Headquartered in Stockholm, with offices all over the world, we are a force of over 500 on a mission to soundtrack the world. Our innovative licensing model paves the way for creators - from YouTubers to small businesses to the world’s most recognizable brands such as Netflix, Red bull and BBC - to use sound to enhance their content while simultaneously supporting artists both financially and creatively. Epidemic Sound music is heard 2 billion times a day on YouTube alone and is recognized as one of Europe’s fastest-growing companies by the Financial Times. Epidemic Sound is backed by EQT, Blackstone, Creandum, Atwater Capital to name a few. We are now looking for a VP of Engineering to lead the teams within our core services area. Job Summary: In this role you will play a key role in envisioning and setting the future for our core services teams. These teams focus on areas ranging from our core music offering, with how music is being brought into our platform and how it’s being distributed, to royalty management, digital rights management and the core infrastructure and reliability of our platform. We are growing in terms of engineers, clients and complexity - and we’re excited to see you come in and hit the ground running with technical expertise, leadership and stakeholder management. Responsibilities Strategic planning and cross-functional collaboration: You can expect to set technical roadmaps for the four teams within Core Services, lead change, and execute strategic initiatives with the teams and other stakeholders. Lead the design and implementation of scalable, reliable, and secure infrastructure and core services that support the entire organization, enabling agile development and the seamless delivery of features to our customer base. Comprehensive team and talent management: You will take part in hiring, mentoring, coaching and developing a diverse team of high-caliber engineering talent. Agile development and execution: We expect you to ensure the engineering teams are delivering high-quality products on time by setting clear goals and timelines. Stakeholder engagement: You’ll collaborate with product development teams to architect solutions that are optimized for speed of iteration, performance and cost, leveraging the latest in cloud technologies. Key Qualifications A proven technical leader capable of the technical roadmap: You have extensive progressive technology leadership experience and demonstrated leadership in a dynamic, growth-oriented company. We think you have previously held roles like director, VP, CTO or similar roles where you have managed technical managers. Exceptional people leadership and talent management: Extensive experience as a manager with teams of 50+ engineers and a proven track record of success in leading and developing engineering teams to achieve outsized gains/improvements. We believe that you’re used to fostering a culture of technical excellence, innovation, and continuous improvement. Proven experience in leading infrastructure teams within a SaaS environment: Demonstrated successful development and deployment of high-availability systems at scale. Deep understanding of cloud computing services (e.g. Google Cloud), container orchestration (e.g. Kubernetes), and modern infrastructure provisioning tools (e.g. Terraform, ArgoCD). Strong background in software development and architecture, preferably with proficiency in Python, Go and Java or Kotlin. Drive for results/execution: We will count on you to exceed goals successfully, to be bottom-line oriented, to steadfastly push yourself and others for results. Communication and stakeholder management: You're confident in your outstanding communication and stakeholder management skills. You have proven experience of navigating diverse stakeholders in a complex web of collaboration. Desirable Qualifications/ Bonus Skills: Experience in transitioning infrastructure from monolithic architectures to microservices. Knowledge of DevOps and SRE methodologies, including reliability and performance metrics. Previous involvement in building infrastructure for product-led growth strategies and understanding of how infrastructure impacts product development and customer experience. Equal Opportunity Employer: We believe that bringing people together from different backgrounds, experiences and perspectives makes for a healthy workplace, a more successful business and a better world. We value diversity and encourage everyone to come and soundtrack the world with us. Application Do you want to be a part of our fantastic team? Please apply, in English, by clicking the link below.

20 februari 2024
Sista ansökan:
8 augusti 2024
Lending Enterprise Architect to Tietoevry Banking

ABOUT THE COMPANY Tietoevry Banking delivers scalable and modular Software as a Service and other market leading software products built by unmatched industry expertise, accelerating the digital transformation of financial institutions. As a leader in the Nordics and beyond, their more than 3500 experts help 400+ customers to gain a competitive edge. Do you want to learn more about Tietoevry? Click here (https://www.tietoevry.com/en/banking/). ABOUT THE ROLE Tietoevry Banking is actively seeking a highly skilled and motivated Lending Enterprise Architect to join their team. As a Lending Enterprise Architect, you will play an important role in defining the technology roadmap for their Lending services and solutions. You will collaborate with cross-functional teams, including business stakeholders, to develop and implement scalable and innovative Lending architectures. Responsibilities include: - Define and develop end-to-end Lending architecture covering loan origination, servicing, and collection processes. - Collaborate with business and technology stakeholders to gather and analyze requirements and translate them into architecture design. - Design and evaluate Lending systems, platforms, and technologies to ensure scalability, reliability, security, compliance, and cost efficiency. - Drive the adoption of industry best practices and emerging technologies in the Lending domain to enhance efficiency and customer experience. - Conduct risk assessments and provide technical guidance and recommendations to mitigate risks. - Mentor and provide technical leadership to cross-functional teams, guiding them in implementing Lending solutions. - Stay up to date with industry trends, laws and regulations, and advancements in technology to drive innovation and enhance Lending services. - Participate in customer- and partner-meetings to present and explain architecture principles and design as well as interaction with solutions on customer-side. WHO ARE YOU? The successful candidate will have a deep understanding of Lending processes, technology frameworks, and Enterprise Architecture principles. Previous experience from adopting Cloud technologies is a plus since Lending is embarking on a Cloud journey over the coming years. We also believe that you have/are: - Master’s degree in computer science, Information Technology, or a related field. - Proven experience as an Enterprise Architect or a similar role - In-depth knowledge of Lending processes, systems, and technologies, such as loan origination platforms, credit scoring, loan servicing, and collections. - Previous experience from designing and implementing enterprise-level Lending architecture. - Proficiency in utilizing Enterprise Architecture frameworks (e.g., TOGAF) and tools. - Solid understanding of relevant technologies and frameworks in the Lending domain, such as loan management systems, APIs, cloud platforms, and data analytics - Previous experience from adopting Cloud technologies - Fluent in writing and speaking English It is also beneficial if you have: - Relevant certifications (e.g., Certified Lending Professional, TOGAF) - Knowlegde of the Swedish language BUT MOST IMPORTANTLY, WE BELIEVE THAT YOU HAVE: - Strong communication and stakeholder management skills, with the ability to convey complex technical concepts to both technical and non-technical audiences - Strong analytical skills with the ability to assess business needs and recommend suitable architectural solutions. - A robust business mindset and demonstrate a keen understanding of commercial dynamics, encompassing relationships, agreements and overall business acumen. ¨ WHAT TIETOEVERY WILL OFFER YOU: - An interesting journey preparing Tietoevry Banking for being carved out as a potential listed company in the coming years - Interesting and dynamic work environment - A team of great colleagues that constantly support each other - Professional and personal development opportunities - Competitive salary and benefits OTHER INFORMATION: Start: According to agreement Location: Stockholm, hybrid with 3 days per week in the office Employment: Fulltime This is a direct employment with Tietoevry but the recruitment process is handled by A-hub on request of Tietoevry, all questions regarding the position should therefore be sent to [email protected]. Salary and employment conditions will be discussed seperately. As part of the recruitment process a background check will be done before any offer of employment.

19 februari 2024
Sista ansökan:
7 augusti 2024
Chief Financial Officer

We are seeking a highly strategic and business-oriented Chief Financial Officer (CFO) to join our journey for shaping a more sustainable packaging world. As a key member of our leadership, the CFO will be instrumental in shaping the financial future of our company, driving business model innovation, and securing the capital necessary for our growth. This is a pivotal role for an experienced finance professional who is adept at alternative financing models, including machine leasing programs, joint ventures, and partnership financing. This role is for a leader eager to redefine the CFO function, blending traditional responsibilities with the dynamic needs of a fast-evolving startup environment. Key Responsibilities: - Strategic Financing and Partnerships: Craft and implement financing strategies that go beyond traditional models, including but not limited to, machine leasing programs, joint ventures, and innovative partnership financing. - Business Development: Actively contribute to business development, including the establishment and monitoring of business cases, controlling, and strategic initiatives. - Strategic Financing: Develop and execute a comprehensive financing strategies, including engaging with investors, securing funding, and exploring innovative financing options. - Legal Oversight: Oversee all legal matters within the company, liaising with external legal counsel to ensure all corporate activities are in compliance with legal standards. - Financial Leadership: Serve as the primary executive responsible for all aspects of financial management, including month-end and year-end processes, financial reporting, and ensuring compliance with board and regulatory requirements. - Financial Planning and Analysis: Lead financial planning, budgeting, and forecasting efforts, providing insightful analysis and key metrics to support strategic decision-making. - Board Management: Structure and manage our board of directors, ensuring effective communication, alignment of interests, and strategic decision-making that benefits all stakeholders. Qualifications: - Experience in venture capital, with a proven track record of successful fundraising and investor relations. - Startup company experience - Demonstrated ability in managing and structuring a diverse board of directors, with experience in corporate governance and stakeholder management. - Strong financial and business acumen, with experience in alternative financing models and business development. - Strategic thinker with exceptional analytical, organizational, and leadership skills. - Excellent communication and interpersonal abilities, with a knack for nurturing investor relations and partnership development. Our Ideal Candidate is someone who: - Is passionate about being at the forefront of sustainable packaging. - Finds comfort in the dynamic, fast-paced environment of a start-up. - Embraces a down-to-earth approach, valuing substance over show, and prioritizes the success of the team over individual achievements. - Fails fast and utilizes learnings. - Leads by empowering others, fostering a team where everyone's contributions drive our collective success. - Creates a fun and engaging work environment, infusing the team with enthusiasm and inspiring everyone to join our innovative journey. - Wants to be part of an adventure in creating a company you can be proud of. Apply Now - We're reviewing applications continuously, so don't miss the opportunity to submit yours promptly!

19 februari 2024
Sista ansökan:
7 augusti 2024
Shift Manager, Brunna

För vår kund som är en framstående aktör inom logistik och e-handel söker vi nu en engagerad Shift Manager för att leda arbetslaget mot uppsatta mål. Vår kund är dedikerade till hållbarhet, hälsa, miljö och säkerhet, och letar efter en ledare som delar visionen och kan inspirera sitt team. Arbetsuppgifter - Som Shift Manager har du ansvaret att leda skiftet mot uppsatta mål. Du säkerställer att skiftet arbetar systematiskt med hållbarhet, hälsa, miljö och säkerhet - Du ansvarar för att coacha dina medarbetare samt dina underställda chefer i ledarskap - Du kommer att få leda förändringsarbete - Du deltar i avdelningens ledningsgrupp Förutom ovan innebär rollen ansvar, kontroll och åtgärd av dagliga arbetsuppgifter såsom: - Styra och leda utvecklingen av kvalitet, effektivitet, hälsa, arbetsmiljö och säkerhet tillsammans med avdelningens Team Manager och övriga Shift Managers - Du har resultat- och budgetansvar - Du skall genomföra och dokumentera 1:1 samtal - Arbeta för att skapa delaktighet för medarbetare och upprätta handlingsplaner när målavvikelser uppstår - Hålla dig uppdaterad på lagar och regler samt informera medarbetare om förändringar - Ta beslut om avdelningens löpande verksamhet samt beslut gällande nödvändiga arbetsmiljöåtgärder Vi söker dig som - Är målinriktad, du förstår vikten av uppsatta regler och rutiner för att kunna upprätthålla en mycket god kvalité samt nå uppsatta mål. Vi ser också att du är flexibel i ditt arbetsuppdrag och har ett intresse för att utvecklas - Har tidigare erfarenhet av lager- och/eller logistik, mycket goda ledaregenskaper - Du bör också vara mål-och resultatinriktad, ha gott ordningssinne samt gilla att hålla ett högt tempo - Arbetsbelastningen kan variera från dag till dag, vilket kräver en god förmåga inom stresshantering och möjlighet att kunna fatta lämpliga beslut och omprioriteringar, även under tidspress Kvalifikationer - Gymnasiekompetens, meriterande med någon eftergymnasial påbyggnad - Tidigare erfarenhet som ledare inom lager/logistik, gärna med erfarenhet av att leda chefer och specialister - Minst två års erfarenhet av liknande uppgifter - Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift - Mycket god IT-vana (Officepaketet), främst Excel Registerkontroll utgör en del av vår säkerhetsprövning Låter detta som din nästa utmaning? - Start: Enligt överenskommelse - Omfattning: Heltid, dagskift - Placering: Brunna, Norra Stockholm - Vi erbjuder tillsvidareanställning (med sex månaders provanställning) På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidat.

19 februari 2024
Sista ansökan:
20 juli 2024
Kökschef på Unda Camping & resort

Vi på Unda Camping & Resort söker nu efter en driftig och kunnig kökschef. Vi drar igång säsongen här ute med start till påsk och kör på hela året ut. Du skall vara stresstålig & ha kunskap samt uppskatta både individuellt arbete men också att jobba i ett team. Utöver de vardagliga kökssysslorna skall du tillsammans med restaurangchefen ansvara för butikens färskvaror också. Driv och passion är ett måste.

19 februari 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Driven och engagerad och Platschef till Werksta Falkenberg

Servicecenter i Falkenberg är sedan februari 2024 en del av Werksta, Sveriges ledande bilskadeverkstadskedja. Ta chansen att bli ledare för en anläggning där du får möjlighet att tillsammans med ditt team utveckla verksamheten. En viktig del i tjänsten handlar om att skapa förutsättningar för en mycket hög kundnöjdhet samt att se till att planera och optimera arbetet på vår skadeverkstad. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna är varierande med främsta fokus på att ta hand om personal (elva anställda idag) och kunder på bästa sätt. Övergripande ansvaret för hela anläggningen, både arbetsflöde, mål för verksamheten, lönsamhet, budget och personal. Det gäller att säkerställa att den löpande verksamheten fungerar effektivt samt att lagar, processer och rutiner följs. Du kommer även arbeta operativt och göra skadebesiktningar osv. Din profil Vi söker en trygg, stark och stabil person som är resultatinriktad och drivande, som samtidigt har hjärtat på rätt ställe. Vi ser gärna att du kan visa på vilka resultat du åstadkommit i dina tidigare positioner. Vidare skall du vara en ledare som vill vara "hands on" och vill vara närvarande i det dagliga arbetet och som har erfarenhet av ledarskap. Tidigare erfarenhet från bilskadebranschen är ett stort plus. Det krävs en mycket god förståelse för siffror och ekonomi. Du har även en hög tillit till din samlade kompetens och är därmed initiativdriven och självgående med kraft att dra förbättringar i mål. Du talar och skriver obehindrat på svenska. Körkort är ett krav. Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Werksta som arbetsgivare Werksta erbjuder dig ett spännande jobb som utmanar allt du kan och bjuder på en utvecklingsresa. Vi har viljan och resurserna att ligga först med ny kunskap och teknik. Du blir del i en organisation med mycket engagerade medarbetare. Du blir också en del i ett företag som erbjuder stora utvecklingsmöjligheter och som expanderar och satsar framåt - Vår vision är att ”Vi är förstahandsvalet, betrodda av våra kunder och partners och älskade av våra medarbetare. Vi leder branschens utveckling och föregår med gott exempel.” Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna Regionchef, Johan Rennerfelt, 070-341 82 86.falk Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Läs mer om vad vi kan erbjuda på vår karriärsida (https://werkstasweden.teamtailor.com/) och läs mer om våra verkstäder på vår hemsida (https://www.werksta.se/bilverkstader-stockholmsregionen/). Koncernen Werksta Werksta Falkenberg fd Servicecenter i Falkenberg är en del av Sveriges ledande fristående skadeverkstadskedja. Sedan starten i juni 2015 har Werksta vuxit snabbt i Sverige och räknar idag till totalt 30 verkstäder med ca 600 anställda. Med starka positioner i de större städerna repareras årligen över 40 000 bilar. Vi vill med hög tillgänglighet och god service leverera branschens högsta kundnöjdhet och vara såväl försäkringsbolagens som slutkundernas förstahandsval vid skada. I Werksta ingår även Autoklinikka, Finlands ledande skadeverkstadskedja med ca 60 verkstäder samt 13 verkstäder i Norge. Werkstas huvudägare är investeringsfonden Procuritas.

19 februari 2024
Sista ansökan:
7 augusti 2024