Chefer och verksamhetsledare
Sök lediga jobb inom Chefer och verksamhetsledare
Om oss Unika LSS Omsorg Sverige bildades hösten 2024 i ett samgående mellan Team Olivia och Attendo. Med ambitionen att vara en ledande aktör inom LSS-omsorgen är organisationen i en intensiv utvecklingsfas. Vi bedriver gruppbostäder, serviceboenden och dagliga verksamheter i egen regi såväl som på entreprenad med kommuner och har en bred kompetens för målgrupper med PWS, teckenspråk, samsjuklighet och utmanande beteenden. Vi finns i både storstäder och i lantliga miljöer med olika inriktningar för att matcha våra kunders behov. Vi hoppas att du vill vara med oss på denna framtidsresa. Om rollen som Verksamhetschef Som verksamhetschef leder du arbetet på LSS enheten med ansvar för den dagliga driften och verksamhetsplaneringen. Du ger medarbetarna de bästa förutsättningarna, för att bidra med en god och kvalitativ vård- och omsorg. Med ansvar för personal, ekonomi och kvalitet följer du upp verksamhetens mål och bidrar i det systematiska kvalitetsarbetet. Vidare har du arbetsmiljöansvar samt är tillståndsbärare för din enhet. Du ingår i ett team med andra verksamhetschefer, stödresurser, regionchef och VD. Du sitter med i den operativa ledningsgruppen i marknadsområdet och rapporterar till regionchef. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Ansvar för den dagliga operativa verksamheten, personal och schemaläggning Bedriva systematiskt kvalitets- och verksamhetsutveckling Säkerställa att avtal, uppdrag och regelverk efterföljs Bedriva löpande kontakt med brukare, medarbetare och anhöriga Ekonomi och budget kopplat till verksamheten Säkerställa beläggning utifrån budget och uppsatta mål Samarbeta med stödfunktioner inom koncernen Vem är du? Din utbildningsbakgrund behöver stämma överens med de formella krav som gäller för att vara tillståndsbärare för en LSS-verksamhet. Du är en trygg ledare med tidigare erfarenhet av arbete med målgruppen vuxna inom LSS. Som ledare är du modig, rak och tydlig i din kommunikation, och du gillar att arbeta verksamhetsnära. För att lyckas i rollen behöver du ha ett flexibelt förhållningssätt och kan anpassa dig till förändringar i det dagliga arbetet. Du tillämpar ett coachande, lösningsfokuserat arbetssätt och arbetar mot uppsatta mål. Dessutom har du förståelse för och kunskaper i ekonomi och kan följa upp och analysera verksamhetens resultat. Kvalifikationer: Högskoleutbildning såsom socionom, beteendevetare eller annan likvärdig utbildning, enligt krav från Inspektionen för vård och omsorg (IVO) Utbildning i socialrätt minst 7,5 hp (om ej utbildad socionom) Tidigare erfarenhet av arbete inom LSS-boenden 9:9 Chefserfarenhet Erfarenhet av budgetarbete och ekonomisk analys Mycket goda kunskaper i svenska språket i såväl tal och skrift B-körkort Meriterande om du därtill har: Utbildningar inom metodik för socialt arbete, tex tydliggörande pedagogik. Erfarenhet från arbete inom privat omsorgsverksamhet Erfarenhet av att leda verksamheter i utveckling och förändring Arbetat i en större organisation och/eller företag i stark tillväxt Placering Största delen av din arbetstid är förlagd i verksamheten för att möjliggöra det nära ledarskapet. Verksamheten finns lokaliserad i Linköping med goda kollektivtrafikförbindelser. Vad kan vi erbjuda dig?Unika är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal i samarbete med Benifex. Om rekryteringsprocessenFöre eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 2025-07-27 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om UnikaUnika är en del av Attendo, som är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom LSS. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Om tjänsten Tjänsten är en visstidsanställning med möjlighet till förlängning under förutsättning att IVO beviljar dig som tillståndsbärare för aktuell verksamhet. Tjänstgöringsgrad: Heltid, visstidsanställning t.o.m 2026-02-28 med 6 månaders provanställning Schema: Dagtid Måndag - Fredag Tillträde: Omgående Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta: Regional verksamhetschef [email protected] Regionchef [email protected] Välkommen med din ansökan! Tillsammans för en meningsfull vardag!
Kriminalvården växer – vi bygger nytt, bygger om och bygger till och söker nu fler medarbetare. Vårt viktigaste mål är att minska återfall i brott – att bryta den onda cirkeln. Lyckas vi med det blir samhället tryggare och säkrare för alla. Vi är den myndighet som ansvarar för anstalter, frivård, häkten och klienttransporter. Vill du vara med och bidra till ett tryggare samhälle? Vår IT-avdelning genomför en stor satsning med fokus på en digital Kriminalvård. Tillsammans jobbar vi för att skapa förutsättningar och lösningar som gör skillnad i vår verksamhet. IT-avdelningen är under stark tillväxt. Hos oss får du goda möjligheter att växa och kompetensutvecklas efter dina förutsättningar och intresseområden. Vi söker dig som har ett stort IT-intresse, kunskaper som kan berika vår digitaliseringsresa och som vill vara med och göra skillnad i samhället inom just din profession. Enheten för drift och infrastruktur ansvarar för att: - med rätt kompetens, stort engagemang och hög servicemedvetenhet utveckla och förvalta de infrastrukturella IT-tjänster som erbjuds Kriminalvårdens verksamhet. - upprätthålla robust, säker och skalbar IT-miljö som möjliggör effektiv verksamhetsutveckling. - utveckla och behålla medarbetare för att möta kompetens- och resursbehov sett till myndighetens uppdrag och digitalisering. Enheten består av tre sektioner; sektionen för plattformstjänster, sektionen för arbetsplatstjänster och sektionen för infrastrukturtjänster. Vi söker nu en sektionschef till sektionen för infrastrukturtjänster med placering vid huvudkontoret i Norrköping. ARBETSUPPGIFTER Som sektionschef vid IT-avdelningen ges du möjligheten att jobba i ett samhällsviktigt uppdrag och vara med i myndighetens resa mot en mer digital kriminalvård. I rollen har du ett utmanade och utvecklande uppdrag framför dig, där du tillsammans med övriga chefer ansvarar för IT-avdelningens totala leverans i en starkt växande myndighet. Du rapporterar till enhetschefen och ingår i enhetens ledningsgrupp. Tillsammans med dina chefskollegor arbetar ni med fokus på verksamhetens behov och tillsammans tar ni ett gemensamt ansvar för enhetens utveckling. Din sektions grunduppdrag är att leverera infrastrukturtjänster till Kriminalvården för att skapa en stabil och framtidssäker IT-miljö med hög tillgänglighet. Du bidrar till att skapa goda förutsättningar för verksamheten genom att stödja utvecklingsinitiativ och driver förändringsarbetet inom ditt ansvarsområde. Som sektionschef har du ett helhetsansvar för personal, verksamhet och budget för en sektion med cirka 40 medarbetare. Du ansvarar för sektionens arbete med kontinuerliga förbättrings- och förändringsarbeten och är delaktig i att skapa en attraktiv arbetsplats med god arbetsmiljö. Du har en egen ledningsgrupp som ditt stöd att leda sektionen i det dagliga arbetet, där idag två gruppchefer ingår, antalet grupper kan komma att utökas. Resor nationellt till Kriminalvårdens verksamheter kan förekomma i uppdraget. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är en stabil person, har stor personlig mognad, är relationsbyggare och besitter en god kommunikativ förmåga. I ditt chefs- och ledarskap har du framträdande kompetenser inom problemlösningsförmåga, planeringsförmåga, resultatorientering och förändringsledarskap. Du har en helhetssyn på verksamheten och är uthållig i de förändringsprocesser som du driver. Du är en modern och driven ledare som jobbar med tillit och vi-känsla, har lätt för att skapa kontakt, är förtroendeingivande och samarbetar bra med andra. Du ser vikten av att tillvarata medarbetarnas tankar och idéer då de är experter inom sina respektive områden. Du förväntas tillämpa ett tillitsbaserat ledarskap där du möter alla likvärdigt. Vi förutsätter att du delar Kriminalvårdens grundläggande värderingar om en human människosyn, respekt för individen och tron på människans vilja och förmåga att utvecklas. I handling omsätter du den värdegrund vår verksamhet vilar på och därmed agerar du förebild för dina medarbetare. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Krav: • Akademisk utbildning företrädesvis inom systemvetenskap, datavetenskap eller annan civilingenjörsutbildning, alternativt annan utbildning i kombination med erfarenhet som Kriminalvården bedömer relevant • Flerårig erfarenhet som chef med budget, personal och verksamhetsansvar • Erfarenhet från chefsuppdrag med ansvar att leverera IT-tjänster inom större komplex organisation • Erfarenhet av att driva omfattande förändringsprocesser och verksamhetsutveckling både inom det egna området men också mot andra områden • Erfarenhet av IT-drift och Infrastrukturutveckling inom en större verksamhet • God kunskap och erfarenhet av ITIL som ramverk samt att kunna tillämpa det i praktiken • God kunskap om förändringsledning • God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska • God kunskap om de övergripande förutsättningar (regelverk, budget, arbetsgivarpolitik m.m.) som gäller för större verksamheter Det är meriterande om du har: • Dokumenterad chef-/ledarskapsutbildning • Kunskap och certifieringar inom Infrastruktur och ITIL • Kunskaper om PPS ÖVRIGT Kriminalvården strävar efter en jämn könsfördelning och ökad mångfald. För att bli aktuell för anställning inom Kriminalvården krävs att du motsvarar högt ställda krav gällande lämplighet, omdöme, säkerhets- och sekretessmedvetande och att du följer gällande lagar. Det innebär att du står upp för demokratiska värderingar och den statliga värdegrund som gäller för Kriminalvårdens verksamhet. Vissa befattningar är placerade i säkerhetsklass och då kommer en säkerhetsprövning med registerkontroll att genomföras innan beslut om anställning fattas. För vissa säkerhetsklassade tjänster krävs svenskt medborgarskap. Kriminalvården välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Läs mer om säkerhetsprövningen på: https://www.kriminalvarden.se/jobba-hos-oss/rekryteringsprocessen/sakerhetsprovning-vid-rekrytering/ Provanställning kan komma att tillämpas. Befattningen kan innebära krigsplacering vid Kriminalvården. Läs mer om krigsplacering på: https://www.kriminalvarden.se/jobba-hos-oss/rekryteringsprocessen/krigsplacering/ För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit. Frågor om specifika jobb besvaras av den kontaktperson som anges i annonsen.
Ref: 20251723 Är du en ledare som vill vara med och utveckla samt leda några av Malmös mest uppskattade mötesplatser? Då kan du vara den vi söker! Just nu söker bad- och rekreationsenheten inom fritidsförvaltningen en engagerad enhetschef. Arbetsuppgifter Bad- och rekreationsenheten består av sju sektioner, var och en med en sektionschef, och totalt cirka 90 medarbetare. I enheten ingår verksamheter som Hylliebadet, Oxievångsbadet, Hyllie Sportcenter och Torups friluftsgård. Som enhetschef är du närmaste chef för sektionscheferna och rapporterar till avdelningschefen. Du ingår även i ledningsgruppen för avdelningen Bad, rekreation, fritidsgård och lokal utveckling. Du leder sektionscheferna i deras dagliga arbete och har ett övergripande ekonomiskt ansvar för enheten. I detta ingår bland annat avtalsuppföljning samt att säkerställa att verksamheternas intäktsmål uppfylls. I ditt uppdrag samverkar du med: • Föreningar som nyttjar våra verksamheter • Privata aktörer/entreprenörer som via upphandling använder våra lokaler • Andra kommunala förvaltningar som är verksamma på våra anläggningar En central del av ditt uppdrag är att leda och stötta sektionscheferna i deras vardag, och att tillsammans driva enheten framåt i linje med verksamhetens uppsatta mål. Kvalifikationer För att vara aktuell för tjänsten behöver du ha: • En högskoleexamen motsvarande 180 hp inom folkhälsa, idrottsvetenskap, management eller annat område som arbetsgivaren bedömer som relevant • Flerårig arbetslivserfarenhet inom något av följande områden: bad/rekreation, folkhälsa/hälsa, friskvård och/eller servicesektorn eller liknande • Flerårig chefserfarenhet från en verksamhet med ansvar för ekonomi, arbetsmiljö och personal • Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift • Goda kunskaper i Microsoft Office-pakete Meriterande är om du har: • Utbildning inom ledarskap • Varit chef över chefer • Badmästarutbildning eller motsvarande • Erfarenhet av att arbeta i eller mot föreningslivet • Erfarenhet från verksamheter med intäktskrav • Erfarenhet av upphandlade verksamheter Vi söker dig som har förmågan att på ett engagerat sätt motivera andra för att nå gemensamma mål. Som enhetschef kommer du att ha många samarbets- och kontaktytor med olika aktörer, därför är god samarbetsförmåga, flexibilitet och anpassningsförmåga viktiga egenskaper. Du har god erfarenhet av att arbeta med komplexa frågor och att lösa utmaningar. Din strategiska förmåga är väl utvecklad, du ser långsiktigt på processer och anpassar dina handlingar därefter. Eftersom alla enhetens verksamheter har intäktskrav behöver du kunna fokusera på kostnader, intäkter och effektivitet när det behövs. Du har även erfarenhet av att arbeta mot uppsatta mål och kan leverera resultat i enlighet med målen. Varmt välkommen med din ansökan! Om arbetsplatsen Avdelningen för bad, rekreation, fritidsgård och lokal utveckling På avdelningen arbetar medarbetarna med publika verksamheter som riktar sig till Malmöborna. Fritidsgårdsenhetens huvuduppdrag är att erbjuda en meningsfull fritid för unga. Bad- och rekreationsenheten arbetar för att ge Malmös invånare möjligheter till attraktiva miljöer för rekreation och bad. Enheten för lokal utveckling arbetar med lokal utveckling över hela Malmö. Bad-och rekreationsenheten Bad- och rekreationsenheten arbetar för Malmöbor, föreningar och skolor och tillhandahåller ytor för simträning, motion, badupplevelser och rekreation. Enheten bedriver egen verksamhet på Hylliebadet, Oxievångsbadet, Rosengårdsbadet, Simhallsbadet, Öresunds Funkis – badet utan hinder, Lindängsbadet, Torups friluftsgård Bulltofta motionscenter, Hyllie sportcenter samt ett antal upphandlade verksamheter. Fritidsförvaltningen Tycker du att det är viktigt med en meningsfull fritid? Vill du jobba med något som gör skillnad? I så fall – välkommen att söka jobb hos oss på fritidsförvaltningen. Fritidsförvaltningens verksamhet omfattar stadens fritidsgårdar, drift av idrotts- och fritidsanläggningar, genomförande av små och stora evenemang och inte minst stöd och service till stadens föreningsliv. På fritidsförvaltningen jobbar vi alla tillsammans för att göra skillnad för Malmöborna och vår yttersta ambition är att alla Malmöbor ska ha möjlighet till en meningsfull fritid Malmö stads verksamheter är organiserade i 14 förvaltningar. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa välfärd och hållbar samhällsutveckling. Tillsammans med Malmöborna utvecklar vi en ännu bättre stad att bo, verka och vara i; olikheter, livserfarenheter och talanger gör Malmö till en smart stad i hjärtat av Europa. Världens kunskap finns här. Läs om Malmö stad som arbetsgivare här malmo.se/jobb Information om tjänsten Anställningsform: Tillsvidareanställning Omfattning: Heltid Antal tjänster: 1 Tillträde: Enligt överenskommelse Övrigt Observera att vi i Malmö stad tagit bort det personliga brevet från ansökningsprocessen och ersatt det med urvalsfrågor, detta för en mer inkluderande rekryteringsprocess och en effektiv kandidatupplevelse för dig som söker jobb hos oss. Dina svar blir en viktig del i vårt urvalsarbete. Malmö stad strävar efter att medarbetarna ska representera den mångfald som finns i vår stad. Vi välkomnar därför sökande som kan bidra till att vi som arbetsgivare kan uppfylla Malmöbornas behov.
Vi söker dig som, tillsammans med kollegorna på Kalmar länstrafik, vill leda en verksamhet med uppgift att erbjuder resor som underlättar och berikar människors liv. Hos oss får du ett engagerande och utvecklande arbete, och en arbetsvardag med variation. Vår arbetsplats präglas av medarbetare med ett högt servicetänkande och med ett fokus på gemensamma mål. Vårt verksamhet pågår under årets alla dagar och du är mycket delaktig i den dagliga driften. Om dig Vi söker dig med eftergymnasial utbildning eller dokumenterad erfarenhet som chef som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Du ska ha erfarenhet från ett verksamhetsnära ledarskap med daglig styrning, som innebär bland annat bemanning och arbetstidsförläggning. Det är meriterande om du har erfarenhet från trafikområdet. Du är trygg och tydlig i ditt ledarskap och har förmågan att engagera och leda i att nå gemensamma mål. Du värdesätter samarbete högt och är skicklig på att skapa effektiva team och att utveckla människor. Som person är du lösningsorienterad och engagerad i din roll. Du tycker om att arbeta strukturerat och systematiskt, har förmågan att göra kloka avvägningar och är stabil när prioriteringar krävs. Resultat är för dig lika viktigt som relationer. Du har god kommunikationsförmåga i både tal och skrift. Region Kalmar läns värdegrund är: öppet, engagerat och kunnigt, och vi förväntar oss att ditt ledarskap speglar dessa värderingar. Som chef kommer du att kombinera rollerna som ledare, strateg och chef och aktivt bidrar till det pågående, och fortsatta, utvecklingsarbetet som är en del av hela vår organisation. Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet. I rekryteringen arbetar vi med ett löpande urval och det innebär att vi kan komma att kontakta dig innan ansökningstiden gått ut. Din framtida arbetsplats Du erbjuds ett variationsrikt och stimulerande arbete som första linjens chef inom Kalmar länstrafik. Här arbetar våra medarbetare med kundtjänst och trafikledning inom basenhet Serviceresor. Vi är organiserade med ett delat ledarskap utifrån basenhetens storlek, vilket innebär att ni tillsammans ansvarar för planering, ledning och utveckling av verksamheten. Medarbetarna är placerade på våra tre kontor, i Högsby, Oskarshamn och Kalmar, så resor i tjänsten förekommer. Löpande förbättringsarbete gällande rutiner, arbetsprocesser och grupputveckling är en viktig del i arbetet liksom dagliga uppgifter som att säkerställa bemanning. Därutöver, att i samarbete med förvaltningens övriga chefer, utveckla former för gemensamma strukturer. Vi eftersträvar ett coachande förhållningssätt. Kalmar länstrafik är en del av Region Kalmar län och ansvarar för kollektivtrafiken i Kalmar län. Vi som arbetar på Kalmar länstrafik jobbar för att underlätta vardagen för Kalmar läns invånare och besökare. Vårt ansvar innefattar busstrafik, tågtrafik, sjukresor, färdtjänst, skolresor samt skärgårdstrafik. Trafiken bedrivs tillsammans med upphandlade företag som kör och underhåller fordonen som trafikerar kollektivtrafiken. Vi som jobbar på Kalmar länstrafik är därmed de som bland annat trafikleder, planerar, och administrerar kollektivtrafiken. Huvudkontoret är placerat i Högsby och det finns kontor i Kalmar och Oskarshamn. Region Kalmar län ansvarar för hälso- och sjukvård, tandvård, folkhögskolor, kultur, kollektivtrafik och regional utveckling. Vi är över 7 000 medarbetare som alla jobbar tillsammans för ett friskare, tryggare och rikare liv för länets invånare. Hos oss får du många förmåner och ett av Sveriges bästa kollektivavtal. Vi möter människor i livets alla skeden och har ett meningsfullt och utvecklande arbete – varje dag. Region Kalmar län erbjuder alla medarbetare en anställning på 100%. Om du arbetar deltid men önskar arbeta heltid kan utökning av tjänst erbjudas vid annan arbetsplats. Vi vill att du bifogar CV, personligt brev och för tjänsten relevanta utbildningsbevis till din ansökan. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Region Kalmar län vill vi att du söker tjänsten i vårt rekryteringssystem och inte via e-post eller i pappersformat. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.
Om oss Västra närvården omfattar Sölvesborg, Olofström, Karlshamn och Ronneby kommuns vårdcentraler och primärvårdsrehabilitering samt 1177 Sjukvårdsrådgivning med totalt cirka 300 medarbetare. Västra närvården är en av tio basenheter inom område nära vård i Hälso- och sjukvårdsförvaltningen. Om jobbet Tillsammans med regionens andra verksamhetschefer arbetar du med övergripande utvecklingsuppdrag och rapporterar till områdets hälso- och sjukvårdschef. Du har det samlade ansvaret för basenheten samt personalansvar för Västra närvårdens nio avdelningschefer och som ledare inspirerar du och skapar tillit. Du arbetar för att ge dina medarbetare de förutsättningar deras uppdrag kräver - för detta krävs ett strukturerat samarbete i de olika processerna och i samverkan med andra aktörer. Vi ger dig möjlighet till personlig utveckling och deltagande i Region Blekinges chefsprogram. Du erbjuds också intern- och externutbildning inom verksamhetens olika områden. Om dig Vi söker dig som har en för området lämplig högskoleutbildning samt utbildning inom ledarskap. Du har erfarenhet av ledarskap och gärna erfarenhet av att leda genom ledare. Det är meriterande om du har erfarenhet av: * verksamhetsutveckling * driva och leda förändringsarbete * processorienterat arbete * ledningsarbete i en politiskt styrd organisation Du utövar ett tillitsbaserat ledarskap som även präglas av mod, uthållighet och engagemang. Du har lätt för att samarbeta och inser värdet av att skapa och bevara goda relationer. Stort ansvarstagande och förmåga att hantera komplexa frågeställningar i högt tempo utifrån ett helhetsperspektiv driver och motiverar dig. Vi förutsätter att du har mycket god förmåga att på svenska uttrycka dig i tal och skrift samt goda datorkunskaper. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Personlighetstest kan komma att genomföras som en del av rekryteringsprocessen. Region Blekinge krigsplacerar all tillsvidareanställd personal. Vissa av våra tjänster är säkerhetsklassade där medarbetaren ska genomgå säkerhetsprövningsintervju och registerkontroll enligt säkerhetsskyddslag (2018:585). I rekryteringen samverkar vi med nedan fackliga representanter som du når via växeln: Lisa Almquist, BLF Ulla Sandgren, Kommunal Elin Larsson, Vårdförbundet Anette Linnet, Vision Anna Temecka, SACO Om Region Blekinge I Region Blekinge är vi 5 000 medarbetare som ansvarar för hälso- och sjukvård, tandvård, folkhälsa, regional tillväxt, infrastruktur, kollektivtrafik, kultur och bildning. Varje dag arbetar vi för att skapa livskvalitet för Blekinges invånare och växtkraft för länet. Tillsammans leder vi utvecklingen för ett attraktivt Blekinge och bidrar till att göra Blekinge till den bästa livsmiljön för hållbar tillväxt och god hälsa. Region Blekinge är en värderingsstyrd organisation. Vår gemensamma värdegrund, som vilar på de tre ledstjärnorna: engagemang, samarbete och kvalitet, är vägledande och genomsyrar allt vi gör. Nu söker vi dig som vill vara med och göra skillnad tillsammans med oss - för att livet är viktigt! Varmt välkommen med din ansökan! Tack för att du ansöker via länken i annonsen. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. https://regionblekinge.se/
Kriminalvården växer – vi bygger nytt, bygger om och bygger till och söker nu fler medarbetare. Vårt viktigaste mål är att minska återfall i brott – att bryta den onda cirkeln. Lyckas vi med det blir samhället tryggare och säkrare för alla. Vi är den myndighet som ansvarar för anstalter, frivård, häkten och klienttransporter. VO Göteborg Syd består av anstalten Högsbo, gemensahetshäktet Högsbo och restriktionshäktet Högsbo i angränsande byggnad samt anstalten Sagsjön i Lindome. Anstalten Högsbo är en normalanstalt i säkerhetsklass 2, med 63 platser gemensamhetshäktet med 40 platser och restriktionshäktet med 54 platser. Sagsjön är en kvinnoanstalt med säkerhetsklass 2 samt 3 och har 64 platser vardera. Anstalterna Högsbo och Sagsjön är två av åtta anstalter i Sverige som har ett inriktningsbeslut om att förbereda för att kunna ta emot brottsdömda barn och ungdomar. Verksamhetsområdet Göteborg Syd söker nu 1-3 första linjens chefer (kriminalvårdsinspektörer). Rekryterande chef är Jessica Rönnerfors, Kriminalvårdschef för verksamhetsområdet. ARBETSUPPGIFTER Inom Kriminalvården arbetar du med ett komplext och viktigt samhällsuppdrag där du kan göra nytta och skillnad. Du kommer till en arbetsplats som värdesätter delaktighet, personlig utveckling och engagemang. Som ledare hjälper du dina medarbetare att på olika sätt rusta våra klienter att klara ett liv utan kriminalitet och droger, det vi kallar Bättre ut. Som chef leder, utvecklar och följer du upp verksamheten samt utgör ett stöd för dina medarbetare i det dagliga arbetet. I arbetet ingår personal-, budget- och arbetsmiljöansvar för 25 medarbetare, som jobbar främst som Kriminalvårdare. Du ingår i ledningsgruppen där kriminalvårdschefen samt dina kollegor utgör en viktig plattform för ditt ledarskap. KVALIFIKATIONER Kriminalvården präglas i hög grad av förändring. Vi verkar i miljö kantad av ständiga omställningar och politiska beslut. Vi söker dig som gillar förändring, utveckling och som kommer in med innovativa lösningar och ett positivt förhållningssätt. När processer är svåra, långdragna och tar energi ser vi att du med ditt driv fortsätter att engagera och motivera medarbetare. I utbyte utlovar vi en mycket flexibel vardag där ena dagen inte är den andra lik! Vi söker dig som har lätt för att samarbeta och förmågan att engagera andra. Du är tydlig i din kommunikation och kan anpassa ditt budskap utifrån mottagarens förutsättningar. Du är lugn och professionell även i krävande situationer och har förmågan att anpassa dig till förändrade förutsättningar. I din yrkesroll har du en analytisk blick, god problemlösningsförmåga och en förmåga att tillsammans med dina medarbetare driva utvecklings- och förändringsarbete inom ett av världens bästa kriminalvårdssystem. För oss är det viktigt att du delar Kriminalvårdens grundläggande värderingar om en human människosyn, respekt för individen samt tron på människans vilja och förmåga att utvecklas. Du är även medveten om och har förståelse för hur bakgrund, kultur och grupptillhörighet påverkar dig själv och andra. Vidare förväntas du med ditt förhållningssätt bidra till att alla blir likvärdigt bemötta. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi söker dig som har: • Akademisk utbildning eller annan utbildning i kombination med arbetslivserfarenhet • Chefserfarenhet (personal-, arbetsmiljö- och budgetansvar) • Goda kunskaper i svenska språket i såväl tal som skrift Det är meriterande om du har: • Eftergymnasial utbildning inom relevant område, exempelvis kriminologi, beteendevetenskap, HR, sociologi, juridik, ekonomi eller säkerhet • Erfarenhet av arbete inom Kriminalvården • Relevant erfarenhet från annan offentlig verksamhet • Erfarenhet av myndighetsutövande företrädesvis inom rättskedjan • Språkkunskaper utöver svenska och engelska • Erfarenhet av förändringsledning ÖVRIGT För att bli aktuell för anställning inom Kriminalvården krävs att du motsvarar högt ställda krav gällande lämplighet, omdöme, säkerhets- och sekretessmedvetande och att du följer gällande lagar. Det innebär att du står upp för demokratiska värderingar och den statliga värdegrund som gäller för Kriminalvårdens verksamhet. Vissa befattningar är placerade i säkerhetsklass och då kommer en säkerhetsprövning med registerkontroll att genomföras innan beslut om anställning fattas. För vissa säkerhetsklassade tjänster krävs svenskt medborgarskap. Kriminalvården välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Läs mer om säkerhetsprövningen på: https://www.kriminalvarden.se/jobba-hos-oss/rekryteringsprocessen/sakerhetsprovning-vid-rekrytering/ Befattningen kan innebära krigsplacering vid Kriminalvården. Läs mer om krigsplacering på: https://www.kriminalvarden.se/jobba-hos-oss/rekryteringsprocessen/krigsplacering/ För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit 0771- 693 693. Frågor om specifika jobb besvaras av den kontaktperson som anges i annonsen. Vi tar inte emot ansökningar i pappersform eller per e-post. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av rekryteringsannonser. Kriminalvården har upphandlade avtal.
Vi har fått ett förändrat uppdrag och stärker därför vår ledning genom en nyinrättad roll som avdelningschef miljö och bygg. Avdelningen ingår i samhällsbyggnadsförvaltningen och arbetar främst med prövning, tillsyn, samt information och rådgivning inom kommunens myndighetsuppdrag inom miljö- och byggområdet. Det omfattar exempelvis miljöskydd, avlopp, hälsoskydd, livsmedel, alkohol/tobak/läkemedel och bygglov. ARBETSUPPGIFTER Som avdelningschef leder du två direkt underställda enhetschefer och en senior handläggare, är själv direkt underställd samhällsbyggnadschefen och ingår i samhällsbyggnadsförvaltningens ledningsgrupp. Du jobbar inte direkt med ärendehandläggning utan med att skapa goda förutsättningar och samordning för avdelnings enheter med andra verksamheter och den politiska nämnden. Du ansvarar för avdelningens budget, verksamhetsplanering och arbetsmiljö samt att du inte minst driver avdelningens verksamhetsutveckling. Målet är en än mer kundorienterad, tydlig och effektiv verksamhet. Våra medborgare och näringsidkare ska uppleva oss som moderna, tillgängliga och effektiva med ett gott bemötande utan att vi gör avkall på kvalitét och rättssäkerhet. Förutom att stödja Miljö och byggnadsnämnden i Mariestad bistår vi även den gemensamma Miljö och byggnadsnämnden i Töreboda och Gullspångs kommuner, och där har avdelningschefen ett särskilt ansvar att säkerställa god samordning i detta uppdrag. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en relevant akademisk examen för tjänsten. Ledarskapet är centralt i denna befattning. Du förväntas inte ha sakkunskap inom avdelningens olika ansvarsområden, men du måste ha mångårig erfarenhet av ledarskap och verksamhetsutveckling på motsvarande nivå. I ditt uppdrag kommer du ha löpande kontakt med miljö och byggnadsnämndens ledande politiker och behöver därför ha en god förmåga att utgöra en brygga mellan den politiska viljan och tjänstepersonernas professioner. Eftersom en stor del av verksamheten drivs av enskilda handläggare förstår du att nyckeln till att lyckas väl i ditt uppdrag är att skapa förutsättningar så att avdelningens personal har en god arbetsmiljö och kan utvecklas. Du har också en förståelse för att myndighetsuppdrag ibland innebär att viljor ställs emot varandra och att det då är vårt uppdrag att utifrån lagstiftning och rättspraxis fatta eller rekommendera beslut, även när det kan vara prövande. För att trivas i rollen är du ansvarstagande och strukturerad. Du är kommunikativ och relaterar till andra människor på ett lyhört sätt och värdesätter ett gott samarbete. Samtidigt drivs du av en vilja att åstadkomma resultat genom att kontinuerligt förbättra och utveckla verksamheten. Som person är du prestigelös och trygg i dig själv. Stor vikt kommer att läggas vid de personliga egenskaperna. Du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Resor förekommer inom tjänsten och det krävs B-körkort. Vårt erbjudande • Ett utmanande, ständigt aktuellt och samhällsviktigt arbete där du är en viktig pusselbit. • Ett arbete där du får utveckla ta egna initiativ och stort ansvar i en framtidsinriktad kommun. • Kompetenta och engagerade kollegor. • Arbetsplats i Mariestads stadshus som är beläget bara 200 meter från tåg- och busstationen. • Som chef tillämpar vi förtroendearbetstid och del av arbetet kan utföras på distans. Vidare finns möjlighet att söka om semesterväxling och löneväxling till pension, förmånsbil och förmånscykel. Du har tillgång till friskvårdsbidrag, gratis inomhus- och utomhusbad. Undrar du vad som finns att göra och se när du inte jobbar hos oss? Gå in på www.livetiskaraborg.se och upptäck alla Skaraborgs möjligheter När du gör din ansökan vill vi ha ett cv där dina tidigare meriter framgår. Det personliga brevet kan du däremot utesluta, i stället för du besvara några urvalsfrågor. ÖVRIGT Mariestad är framtidskommunen med tydlig riktning, vi ska växa! Här finns jobb, grön omställning, god kommunal service och framtidstro. Detta genomsyrar hela vår verksamhet. Vi står i startgroparna för en mycket spännande resa med planerade storsatsningar inom flera områden. Etableringarna kommer att innebära stora möjligheter för platsen och organisationen att växa och utvecklas. Vill du vara med och skapa drömlägen tillsammans? Bli en del av vårt lag när vi formar framtidens Mariestad! Vi hanterar ansökningar digitalt via vårt rekryteringsverktyg. Ansökningar som inkommer via e-post eller pappersformat kommer inte att prioriteras. Vid ett anställningserbjudande ber vi dig att visa ett utdrag från polisens belastningsregister. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Varmt välkommen med din ansökan!
Falköpings grundskolor står inför en organisatorisk förändring i samband med nybyggnad av ett högstadium, vilket kommer innebära att flera av kommunens skolor står inför en utvecklingsfas där Du som kommunal rektor kommer bli delaktig i ett spännande förändringsarbete! Vilka är vi? Mössebergskolan med Fritidshem är en av fem F-6 skolor i centralorten i Falköpings kommun. Skolan ligger vid foten av Mösseberg och har nära till Mössebergs friluftsområde och natur och samtidigt gångavstånd till centrum. Mössebergskolan utgör ett övergripande rektorsområde och leds av en rektor. Rektor har det övergripande ansvaret. Vi söker nu en skolledare som bitr Rektor till skolan. Som bitr. rektor kommer du att tillsammans med rektor få en övergripande ledande funktion för skolans arbete. Du kommer ha personalansvar och på delegation ansvara för del av skolans inre organisation. Du arbetar tillsammans med en rektor där du formellt biträder rektor i arbetet med ledning. Som skolledningsteam arbetar ni tillsammans med personalen med att driva och utveckla skolan mot framtiden. Som bitr. rektor har du tillsammans med rektor stor möjlighet att utveckla området mot framtiden och vara en del av framtida skolorganisationen i Falköping. Mössebergsskolan är en F-6 skola med ca 500 elever fördelade i tre paralleller per årskurs med tillhörande fritidshem. Skolan har en väl inarbetad organisation och har hög andel behörig personal. Skolan har ett utvecklat kvalitetsarbete och god måluppfyllelse Vad kan vi erbjuda dig? Som bitr rektor arbetar du tillsammans med rektor och är delaktig och delansvarig i att leda den operativa verksamheten på enheten och skötseln av den dagliga driften. Ni planerar, genomför, analyserar och utvärderar verksamheten tillsammans med personalen på skolan. Du ska vara driven och nyfiken och aktiv i att samverka i processer som bidrar till utveckling av verksamheten mot en framtida skola där förtrogenhet och engagemang i det systematiska kvalitetsarbetet är viktiga hörnstenar. I arbetet som bitr. Rektor kommer det att ingå personalansvar, elevhälsoarbete, rekrytering, uppföljning av resultat, utvärdering och analys av det systematiska kvalitetsarbetet, lokaler, arbetsmiljö, medarbetarsamtal med mera. Du ingår i en verksamhetsgrupp där du regelbundet träffar kommunens övriga skolledare och rektorer. Inom förvaltningen finns olika stödfunktioner att tillgå i din roll som skolledare Vad söker vi hos dig? Vi vill att du: -har en pedagogisk högskoleutbildning. -är driven och brinner för utvecklingsfrågor. -har ett demokratiskt och tillitsbaserat ledarskap Vi ser det som meriterande om du: -har erfarenhet av arbete med och mot de yngre barnen i skolan och gärna med specialpedagogisk inriktning. -gärna har erfarenhet av ledarfunktionen sedan tidigare. -har påbörjat eller slutfört någon form av ledarskapsutbildning. Som ledare är du mål- och resultatinriktad, stabil, kreativ, uthållig, kommunikativ, självgående och strukturerad. Du kan arbeta självständigt och samtidigt ha en god samarbetsförmåga. Du har ett tydligt uppdragsfokus där elevens utbildning står i centrum och ditt ledarskap baseras på vetenskaplig grund och beprövad erfarenhet. Det är viktigt att du har en förmåga att bygga nära och bra relationer till elever, vårdnadshavare, personal och kollegor. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet. Upplysningar Om du blir erbjuden en anställning ska du uppvisa ett aktuellt utdrag ur Rikspolisstyrelsens belastningsregister för arbete inom skola eller förskola i Sverige (RPS 442.5 2008-06-18/1). https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/ I Falköpings kommun skapas nu en ny skolorganisation och vi gör stora satsningar på våra förskolor och skolor – både på landsbygden och i tätorten. Vi utvecklar organisationen, bygger om och bygger nytt. Allt för att våra barn och unga ska få förutsättningar för en så bra och likvärdig skola som möjligt och samtidigt skapa attraktiva arbetsplatser för våra pedagoger. Framtiden nästa – för skolan och oss på Falbygden! Falköpings kommun Du hittar oss mellan Sveriges två största sjöar, vid foten av unika platåberg och böljande kultur- och jordbrukslandskap. Här lever vi härligt småstadsliv med storstadens utbud bara en timme bort med tåg. Ja, vi har det bästa av två världar i en tid då de flesta av oss söker balans. Falköpings kommun eftersträvar att vara en inkluderande arbetsgivare och värdesätter de kvalitéer som mångfald tillför våra verksamheter för att skapa en hållbar utveckling. Vår gemensamma värdegrund utgår ifrån att vi som medarbetare är till för Falköpingsborna. Vi erbjuder meningsfulla och viktiga arbeten, goda utvecklingsmöjligheter och ett gott arbetsklimat med engagerade kollegor. Undrar du vad som finns att göra och se när du inte jobbar hos oss? Gå in på https://www.livetiskaraborg.se/och upptäck alla Skaraborgs möjligheter! Övrigt För att hantera ansökningar använder vi Varbi. Du söker jobbet genom länken i annonsen. Om du av något skäl inte kan söka via Varbi (t.ex. skyddad identitet), vänligen ta kontakt med annonsens kontaktperson för alternativ sökväg. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Ref: 20251721 Arbetsuppgifter Vi söker nu en Administrativ Chef till vår skola, som med mod och nytänkande vill leda arbetet med att skapa en trygg, inspirerande och stödjande miljö för både elever och personal. Du trivs med att arbeta i team och har en nyfiken inställning till lärande, utveckling och verksamhetsförbättring. Som Administrativ Chef ingår du i skolans ledningsgrupp under rektors ledning och ansvarar för att leda och utveckla det administrativa arbetet, och har även fokus på trygghet, studiero och närvaro. Du leder ett team bestående av elevkoordinator, socialpedagog och lärarassistent som aktivt arbetar med att främja trygghet och närvaro på skolan. Ditt uppdrag omfattar bland annat: • Systematiskt och strategiskt arbete med trygghet och studiero. • Ledning av elevrådet och organisering av aktiviteter under raster för att främja en positiv skolmiljö. • Ansvar för kränkningsutredningar, frånvaroutredningar samt uppföljning och analys av dessa i samarbete med elevhälsoteamet (EHT). • Utveckling och kvalitetssäkring av administrativa processer som stödjer skolans pedagogiska verksamhet. • Personal- och budgetansvar för din enhet samt samverkan med förvaltningar, myndigheter, vårdnadshavare och närsamhälle. Kvalifikationer Vi söker dig som: • Har en akademisk utbildning om minst 180 hp. • Meriterande är 30 hp inom pedagogik eller annan relevant inriktning. • Har erfarenhet av kvalificerade administrativa uppdrag och arbete i IT-system (erfarenhet av Malmö stads IT-system och rutiner är meriterande). • Har erfarenhet av ledarskap, gärna från skolsektorn, samt genomgått ledarutvecklingsprogram eller ledarutbildning. • Är kommunikativ, samarbetsinriktad och trivs med att arbeta i team. • Har modet att driva förändring och nytänkande. • Är lösningsfokuserad och kan arbeta strukturerat och systematiskt med starkt uppgiftsfokus. • Har en nyfiken inställning och strävar efter att kontinuerligt förbättra verksamheten. Om arbetsplatsen Vi är en liten högstadieskola med 200 elever. Vi arbetar kollegialt och tror på styrkan i att arbeta tillsammans. I augusti ser vi fram emot att flytta till nya lokaler på Rörsjö Zenith. Grundskoleförvaltningen – stadens största förvaltning med ca 80 skolor, 6500 medarbetare och 36000 elever erbjuder en arbetsplats för alla. Här vill vi växa, utvecklas och utmanas i vårt lärande tillsammans – varje dag. Vi ser till att alla får en god arbetsmiljö och satsar på ledarskap. Tillsammans arbetar vi alla för varje elevs bästa skola! Malmö stads verksamheter är organiserade i 14 förvaltningar. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa välfärd och hållbar samhällsutveckling. Tillsammans med Malmöborna utvecklar vi en ännu bättre stad att bo, verka och vara i; olikheter, livserfarenheter och talanger gör Malmö till en smart stad i hjärtat av Europa. Världens kunskap finns här. Läs om Malmö stad som arbetsgivare här malmo.se/jobb Information om tjänsten Anställningsform: Tillsvidare Omfattning: Heltid Antal tjänster: 1 Tillträde: Enligt överrenskommelse Övrigt Observera att vi i Malmö stad tagit bort det personliga brevet från ansökningsprocessen och ersatt det med urvalsfrågor, detta för en mer inkluderande rekryteringsprocess och en effektiv kandidatupplevelse för dig som söker jobb hos oss. Dina svar blir en viktig del i vårt urvalsarbete. Enligt skollagen krävs uppvisande av utdrag ur polisens belastningsregister vid anställning inom förskola, skola och skolbarnomsorg. Blankett för att beställa utdraget finns på: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/ Malmö stad strävar efter att medarbetarna ska representera den mångfald som finns i vår stad. Vi välkomnar därför sökande som kan bidra till att vi som arbetsgivare kan uppfylla Malmöbornas behov. För att skicka in din ansökan, klicka på ansök nedan. Har du några frågor gällande tjänsten kontakta kontaktpersonerna i annonsen. Dina ansökningshandlingar är allmänna handlingar och hanteras enligt offentlighetsprincipen. Har du beslut om skyddade personuppgifter ber vi dig kontakta annonsens kontaktperson för alternativ sökväg.
Arbetsplatsen Vi vill bygga vår verksamhet med långsiktighet och trygghet, med fokus på kommunens medborgare och medarbetare. Bergs kommun arbetar enligt en tillitsbaserad ledningsfilosofi med ett nära ledarskap utifrån kommunens styrprinciper; tillsammans, mod, effektfullhet, kommunikation, långsiktighet och medborgaren. Utifrån vår lednings- och styrningsmodell ser vi över strukturen och organisationen för våra chefer. Arbetet innebär en organisation med mindre arbetsgrupper för våra enhetschefer, och förutsättningarna för ett verksamhetsnära ledarskap. Vård- och socialavdelningens nya organisation träder i kraft den 1 oktober 2025 och den består av tidigare avdelningarna socialtjänst, funktionsstöd och äldreomsorg. Är du en erfaren och nyfiken ledare? Gillar du att forma och utveckla organisationer, och att arbeta med ett nära och tillitsskapande ledarskap? Då kan det här vara uppdraget för dig! Bergs kommun utvecklar och satsar på ännu bättre förutsättningar för våra chefer och medarbetare. Vi letar nu efter en biträdande socialchef till kommunens vård- och socialavdelning, med placeringsort Svenstavik. Tjänsten I rollen som biträdande socialchef för vård- och socialavdelningen arbetar du direkt underställd socialchefen. Du kommer att leda enhetschefer inom socialtjänst, äldreomsorg och funktionsstöd (LSS). I sin helhet kommer avdelningen att bestå av 17 enhetschefer som tillsammans leder cirka 350 medarbetare. Du kommer att ha ansvar för dina verksamheters budget-, verksamhet-, personal- och arbetsmiljöfrågor och en viktig del i rollen är att ta fram och forma avdelningens arbete och mål tillsammans med socialchefen och dina enhetschefer. Till er hjälp i utvecklingsarbete kommer det att finnas ett kvalitetsteam på avdelningen bestående av verksamhetsutvecklare, systemadministratörer och andra nyckelfunktioner. Tillträde till tjänsten som är en tillsvidareanställning på 100% sker enligt överenskommelse. Kvalifikationer Du har en akademisk utbildning inom områden som arbetsgivaren bedömer som relevant för tjänsten. Vi ser med fördel att du har erfarenhet av arbete inom någon av avdelningens verksamhetsområden. Det är meriterande för tjänsten om du har arbetat med att leda andra chefer, gärna inom en politisk styrd organisation. Vi ser det även som meriterande med erfarenhet av att leda chefer och medarbetare utifrån en tillitsbaserad ledningsfilosofi. Du har arbetat med organisationsutveckling för att anpassa din verksamhet enligt gällande lagstiftning och direktiv. Du är väl förtrogen med ekonomistyrning som ett arbetsverktyg, har intresse och dokumenterad erfarenhet av att förvalta och omvandla offentliga medel till god service med hög kvalitet för medborgaren på ett kostnadseffektivt sätt. Bergs kommun är en samisk förvaltningskommun och vi ser det därför som meriterande om du har kunskap i sydsamiskt språk och kultur. B-körkort är ett krav. Personliga egenskaper Du kan identifiera dig och ditt ledarskap i våra styrprinciper och vision. Du har förmågan att se den större bilden och din avdelnings roll i det stora pusslet. Du arbetar långsiktigt och hållbart för dig själv och för verksamheten. Vi söker en trygg ledare som kan hålla fokus, som är uthållig och som drivs av att lyckas och uppnå mål tillsammans med kollegor och medarbetare. Du drivs av att arbeta mot uppsatta mål och av att nå tydliga resultat. Du kommunicerar tydligt med eftertanke och du är duktig på att skapa och underhålla professionella relationer. Ansökan och kontakt Du söker tjänsten via jeffersonwells.se, där du laddar upp både CV och personligt brev i pdf. Om du har frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult AnnaKarin Bergqvist på 070 - 377 20 63 eller mail: [email protected] Intervjuer kan ske före ansökningstidens slut så sök redan idag! Sista ansökningsdag: 24 aug - 25 Vi välkomnar din ansökan! Vi erbjuder en inspirerande miljö där du arbetar nära chefskollegor, verksamhetsutövare samt politiker i en framåtdriven organisation. Här finns möjlighet till semester- och pensionsväxling, visst distansarbete samt tillgång till förmånsportalen Benify. Vi har också ett årligt friskvårdsbidrag samt möjlighet till friskvårdstimme. Varmt välkommen till oss i Bergs kommun!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 2676 jobb