Brinner du för frihet under ansvar och trivs i en dynamisk miljö? Vill du arbeta som Operativ Inköpare hos Lantmännen Maskin i sommar? Där får du möjligheten att arbeta nära ett engagerat team och representera marknadens starkaste varumärken inom lantbruksmaskiner! Om tjänsten Det här är ett heltidsuppdrag under sommaren som konsult med start i juni och pågår till mitten av augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar på uppdrag hos Lantmännen Maskin. Om företaget Lantmännen är ett lantbrukskooperativ och norra Europas ledande aktör inom lantbruk, maskin, bioenergi och livsmedel. Vi ägs av 17 000 svenska lantbrukare, har 12 000 anställda, har verksamheter i ett 20-tal länder och omsätter 70 miljarder SEK på årsbasis. Med basen i spannmål förädlar vi åkermarkens resurser för ett livskraftigt lantbruk. Några av våra mest kända varumärken inom livsmedel är AXA, Kungsörnen, Scan, Korvbrödsbagarn, GoGreen, FINN CRISP och Bonjour. Vårt företag är grundat på kunskap och värderingar som har funnits i generationer hos våra ägare. Genom forskning, utveckling och verksamhet i hela värdekedjan tar vi tillsammans ansvar från jord till bord. Läs gärna mer på www.lantmannen.se Arbetsuppgifter I rollen som Operativ Inköpare hos Lantmännen Maskin får du en viktig roll i att se till att anläggningarna har det de behöver – när de behöver det. Du blir en del av ett engagerat team och arbetar med inköp av reservdelar och tillbehör från ett stort nätverk av cirka 150 leverantörer. Du ansvarar för ett antal leverantörer och sköter hela inköpsflödet – från planering och beställning till att följa upp leveranser och hantera fakturor. Du har löpande kontakt med både leverantörer och interna kollegor och ser till att deras egna anläggningar får bästa möjliga service och tillgänglighet. Tillsammans med produktcheferna på Lantmännen Maskin tar du även fram underlag som används i förhandlingar och vid uppföljning av leverantörssamarbeten. Ansvara för inköp av reservdelar och tillbehör från ett 150-tal leverantörer Planera, beställa, bevaka leveranser och hantera fakturor Säkerställa hög leveransservice till Lantmännen Maskins anläggningar Ha daglig kontakt med både leverantörer och interna funktioner Ta fram underlag till förhandlingar och uppföljning tillsammans med produktchefer Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Eftergymnasial utbildning inom inköp eller logistik är meriterande Erfarenhet av arbete inom service Erfarenhet av administrativt arbete Goda kunskaper i Office-paketet Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, såväl tal som skrift I rollen som Operativ Inköpare hos Lantmännen Maskin ser vi gärna att du är en serviceinriktad och strukturerad person som planerar och organiserar ditt arbete på ett effektivt sätt. Du är kommunikativ och nyfiken, och tycker om att samarbeta för att nå gemensamma mål. Med en prestigelös inställning stöttar du gärna dina kollegor och vågar be om hjälp när det behövs. Ditt engagemang och driv genomsyrar allt du gör, och du delar Lantmännens värderingar – Öppenhet, Helhetssyn och Handlingskraft. Du känner stolthet över att bidra till Lantmännens viktiga uppdrag – att skapa värde från jord till bord. Övrig information Start: Omgående Plats: Malmö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi avpublicerar annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-06-01. #Nextgen
Är du en social och driven person som vill ta ditt första steg in i försäljning? Vill du arbeta i ett företag där relationer, innovation och flexibilitet står i fokus? Då är rollen som Innesäljare hos oss på ViPo Säkerhetstjänster perfekt för dig! Om tjänsten: Som innesäljare hos oss blir du en del av ett team som arbetar med moderna och innovativa lösningar för svenska företagare. Du kommer att sälja vår tjänst Bolagskollen, ett verktyg som ger företagare ekonomisk översikt och skydd mot risker som bedrägerier och bolagskapning. I ditt arbete får du stöd av verktyg som AI och smarta digitala lösningar för att förenkla processer och ta din kompetent till nästa nivå. Du kommer att presentera tjänsten via telefon eller Teams, och samtidigt bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Vad vi erbjuder: En modern arbetsplats med engagerade kollegor. Stöd och utbildning för att utveckla dina säljtekniker. En trygg anställning med fast lön, provision och möjlighet till bonus. Möjligheten att arbeta med AI-baserade verktyg som förenklar ditt arbete. Vi söker dig som: Har en positiv attityd och en vilja att lära dig försäljning. Är kommunikativ och trivs med att prata med människor. Är nyfiken och tycker om att hitta lösningar för kunders behov. Har en gymnasieutbildning (erfarenhet av försäljning är ett plus men inget krav). Vi värdesätter relationer och tror på att ge våra medarbetare möjligheten att växa i sin roll. Här får du utvecklas i en flexibel och innovativ miljö där vi tillsammans skapar framgång!
Är du en erfaren säljare som vill arbeta i ett företag där relationer, innovation och flexibilitet står i centrum? Vill du kombinera din säljerfarenhet med moderna lösningar och AI-teknologi? Då har vi rollen för dig som Senior Innesäljare! Om tjänsten: Som senior innesäljare hos oss får du arbeta med att sälja vår tjänst Bolagskollen, som hjälper företagare att få full översikt över sin ekonomi och undvika risker som ekonomiska förluster och bolagskapning. Med din erfarenhet av försäljning kommer du att: Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Arbeta proaktivt med att identifiera nya affärsmöjligheter. Använda AI-baserade verktyg och digitala lösningar för att effektivisera din försäljning via telefon och Teams. Vad vi erbjuder: Möjlighet att arbeta med innovativa och moderna verktyg. En flexibel arbetsmiljö där din erfarenhet värdesätts. Konkurrenskraftig lön med en prestationsbaserad bonusmodell. En arbetskultur som bygger på relationer, tillit och kreativitet. Vi söker dig som: Har minst 3 års erfarenhet av B2B-försäljning. Är självgående och har förmågan att bygga upp och underhålla din egen pipeline. Är relationsskapande och brinner för att skapa värde för kunderna. Har erfarenhet av att sälja tjänster via telefon eller digitala möten. Vi är ett företag som tror på långsiktiga relationer – både med våra kunder och med dig som medarbetare. Här får du utrymme att bidra med dina idéer och utvecklas i en flexibel och modern miljö.
Kassamedarbetare sökes till ICA-Butik i Motala med omnejd! Vi söker dig med erfarenhet av kassaarbete från dagligvaruhandeln. Även tidigare erfarenhet av arbete på ICA-butik är meriterande och som genom det fått en stor förståelse för ICAs arbetssätt och vision. För detta uppdrag är ICA bakgrund inget krav men meriterande. Om tjänsten Som Butiksmedarbetare är din huvudsakliga arbetsuppgift service och kundbemötande. Varuplock på övriga avdelningar och sedvanliga arbetsuppgifter i kassa förekommer som arbetsuppgifter. Uppdraget är på en ICA-butik i näraprofilen i närheten av Motala. Går du vidare i uppdraget ges mer information om arbetsplatsen. Vi ser att du har: Erfarenhet av kassaarbete från livsmedelsbutik, med fördel från ICA. Tillgänglig heltid under perioden v. 27 & v. 28 Relevant utbildning Omfattningen är heltid under två veckor v. 27 & v. 28 2025. Lön enligt Handels Kollektivavtal. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Ansökningar görs via vår hemsida bemannica.se. Om oss Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se och följ oss på Facebook för de senaste nyheterna! Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.
The Opportunity High Voltage Breakers is a business unit within Hitachi Energy located in Ludvika, Sweden. The unit has worldwide responsibility for the development, production, and sale of Hitachi Energy High Voltage Breakers for both AC and DC power systems. High Voltage Breakers are essential part of reliable and energy efficient power systems. We are seeking a highly motivated and skilled Operational Purchaser to join our dynamic and fast-paced work environment! In this role you'll have the opportunity to play a critical role to ensure our operations run smoothly and efficiently. You will collaborate with suppliers and analyze material requirements to make sure that we have the materials we need when we need them. With a focus on continuous improvement, you'll have the chance to drive positive change and make a real impact on our business. How you’ll make an impact Register purchases in ERP-system. Follow up on order acknowledgements. Invoice management. Close communication with suppliers and production. You will be responsible to handle material shortages. Responsible for on time delivery reporting. Manage rescheduling and forecasts. Your background Graduation from high school, higher education is meritorious. You are a responsible and driven person with focus on quality, delivery, and costs. Good communication skills in English and Swedish is required. Solve upcoming problems independent when needed. It’s beneficial if you have knowledge in SAP and Microsoft Office. Experience from logistics or/and manufacturing industry is meritorious. Can easily collaborate with people from different cultures. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More benefits could be connected to this specific role More about us Are you ready for an exciting new challenge? Does the above description sound like you? We are excited to hear from you! At Hitachi Energy we value you as a person and believe in personal development. Please apply today, even if you do not meet all the criteria above. Recruiting Manager Markus Bergström, [email protected], will be happy to answer your questions regarding this position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer Philip Bengtsson +46 107-38 25 17, Unionen: Michael Fosselius +46 107-38 46 19, Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43. All other questions can be directed to Talent Partner Eva Schölin, [email protected]
Vill du ta nästa steg och bli en del av ett växande team inom mötesbokning? Kylslaget AB, med över 15 års erfarenhet inom luft-luftvärmepumpar, söker nu engagerade medarbetare till vårt nya team för mötesbokning. Om rollen I rollen som mötesbokare hos oss så kommer du sälja in rengöringsservice på värmepumpar hos våra befintliga kunder. Du sköter säljprocessen från start till avslut. Du kommer ingå i ett säljteam som sitter i Vallentuna där det är fantastiskt högt i tak. För att lyckas i rollen är det därför viktigt att du har ett starkt pannben och att viljan till att utvecklas är stor. Vi söker dig som: Är bekväm med att ta första kontakten och trivs med att kommunicera med olika typer av människor. Har en positiv inställning och ett starkt driv att nå uppsatta mål. Vill utvecklas inom försäljning och kundrelationer. Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Vad vi erbjuder: Fast månadslön – trygghet från dag ett. Säljutbildning och kontinuerlig coachning för att stötta din utveckling. Teambaserade tävlingar och aktiviteter för att stärka gemenskapen. Placering och arbetstider Placering: Fågelsångsvägen 16, Vallentuna Arbetstider: 07:30–16:30, måndag till fredag Omfattning: Heltid Ansökan och kontakt Rekryteringsprocessen genomförs i samarbete med Bee Bemanning AB. Vid eventuella frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Philip Börjesson, via e-post: [email protected]. Observera att anställningen sker direkt hos Kylslaget AB. Urval och intervjuer sker löpande, så vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Din nya roll Till Samsung söker vi nu en Martech Lead! Som Martech Lead kommer du att vara en nyckelspelare i att nyttja Samsungs tekniska plattform och arbeta tvärfunktionellt över divisioner och Norden. Rollen kräver gedigen förståelse för Martech-landskapet och möjligheterna inom data och teknik och är avgörande för att sätta strukturen kring alla Martech/Adtech-relaterade frågor. . I rollen kommer du ha följande ansvarsområden: Ha djupgående förståelse för Samsungs tekniska plattform (tech stack) och hur den är uppbyggd och sammankopplad, inklusive men inte begränsat till Adobe-sviten och Google Marketing Platform. Vara bekant med de vanligaste verktygen för datavisualisering och deras krav Ha god förståelse för tekniker för spårning av media och användarbeteende på webbplats Fullt ut förstå möjligheterna med vad data och teknik kan göra för marknadsföring och datadriven kommunikation Ansvara för datainsamling och datakvalitet som sker via Martech-plattformarna Vara ansvarig för utveckling och användning av Samsungs målgruppsdata, t.ex. teststruktur, prestationsutvärdering, målgruppsoptimering Vara Samsungs interna och externa ambassadör för att skapa möjligheter för datadriven marknadsföring För att bli framgångsrik i denna roll behöver du: Du har en akademisk examen inom IT eller marknadsföring eller liknande. Du har 3–5 års erfarenhet av en liknande roll. Du har praktisk erfarenhet av implementering av Martech-plattformar, t.ex. Google Marketing Platform eller Adobe. Du har erfarenhet av att arbeta med externa byråer och leda interna tvärfunktionella team. Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Vem är du? För att lyckas i rollen som Martech lead är du en strategisk och affärsinriktad person med analytisk förmåga. Du har ett öga för detaljer, är kreativ i ditt problemlösande, tar egna initiativ och driver implementering framåt. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Lön: Enligt överenskommelse Start: Omkring 2025-06-16 Slut: 2030-06-15, med möjlighet till förlängning Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. FöretagspresentationEverything we do at Samsung is driven by an unyielding passion for excellence—and an unfaltering commitment to develop the best products and services on the market. In today’s fast-paced global economy, change is constant and innovation is critical to a company’s survival. As we have done over 80 years, we set our sights on the future, anticipating market needs and demands so we can steer our company toward long-term success. As an employee, you will have an integral part in ensuring we stay on top of the market and continue to enrich and simplify the consumers’ lives. #DoWhatYouCant
Vill du ta nästa steg i din karriär inom försäljning? Nu söker vi en ny kollega till vårt engagerade och välkomnande team – med Skellefteå Kraft som uppdragsgivare och Umeå som bas! Vi växer – och söker dig som vill vara med på resan Som en del av vårt team får du mer än ett jobb – du får en möjlighet att utvecklas i en stimulerande miljö där vi sätter laget före jaget. Vi värdesätter driv, ansvarstagande och god laganda, och vi tror att arbetsglädje är nyckeln till både prestation och trivsel. Vad vi erbjuder: En ljus, modern och inspirerande arbetsmiljö högst upp i Thulehuset – med utsikt över Umeälven. Arbete under fasta kontorstider – du arbetar från kontoret i Umeå, där du är en del av ett samarbetsinriktat team. Efter en inledande period på kontoret finns möjlighet att delvis arbeta på distans. Trygga anställningsvillkor med kollektivavtal via Unionen. En lönemodell där du har en stabil garantilön och möjlighet att påverka din inkomst genom tydlig provision. Ett team där olikheter ses som en styrka – vi jobbar aktivt för inkludering och respekt i vardagen. Om rollen: Som säljare arbetar du med telefonförsäljning av elavtal från Skellefteå Kraft till privatpersoner. Du kontaktar nya kunder för att väcka intresse och skapa nya kundrelationer. Tillsammans med ditt team på 15 personer arbetar du måndag till fredag under kontorstid, vilket ger dig möjlighet till balans mellan arbete och fritid. Vem söker vi? Vi söker dig som: Har en positiv inställning och gillar att prata med människor. Är självgående men också värdesätter ett gott samarbete i grupp. Gillar att sätta mål och strävar efter att nå dem. Talar och skriver svenska obehindrat. Tidigare erfarenhet av försäljning eller kundservice är meriterande – men inget krav. Har du dessutom haft en ledande roll tidigare ser vi det som ett plus. Därför ska du söka: Du vill ha ett jobb där din insats gör skillnad – både för teamet och kunden. Du söker trygghet men också möjlighet att påverka din utveckling och inkomst. Du gillar när det händer saker och trivs i ett företag där beslutsvägarna är korta. Ansök idag – vi träffar kandidater löpande! Vi söker en ny kollega och tillträde till tjänsten sker i mitten eller slutet av augusti, om anställning blir aktuell. Tveka inte – skicka in din ansökan redan idag! Vi värdesätter rätt personlighet och vilja, och du är varmt välkommen att söka även om du saknar erfarenhet inom försäljning. Om oss på Online: Online är ett företag byggt på entreprenörskap, engagemang och personlig drivkraft. Sedan 1993 har vi hjälpt företag att skapa långvariga och hållbara kundrelationer. Vi tror på att bygga förtroende och ansvarstagande för att skapa verkliga värden för våra kunder – och nu vill vi att du ska bli en del av vår framgångssaga.
DET HÄR ÄR VI CJ Automotive AB grundades 1895 i Dalstorp och har sedan slutet av 1980-talet levererat pedalsystem till fordonsindustrin. Idag är vi en ledande aktör i branschen och en stark global partner till några av världens mest välkända varumärken inom både personbilar och tunga lastvagnar. Genom ständig utveckling, tillverkning och försäljning av produkter i högsta kvalitet, fortsätter vi att stärka vår position på marknaden. Produktionen i Sverige är centrerad till Dalstorp, med cirka 220 medarbetare, och vi har även ett systerföretag i Kina. Läs mer om oss HÄR DET HÄR ÄR UPPDRAGET Leda och utveckla kundrelationer över tid Du ansvarar för hela kundresan – från första förfrågan till reservdelsaffärer långt efter att serieproduktionen avslutats. Primärt arbetar du med att utveckla och fördjupa befintliga affärer, men du har även ett uppdrag i att bearbeta identifierade möjligheter hos nya kunder. Målet är att skapa tillväxt genom att bredda erbjudandet och ligga nära kundens förändrade behov. Du följer plattformslivscykler, fångar upp signaler om nyutveckling och initierar dialoger i rätt tid. Du bygger relationer och leder samarbetet framåt – från förtroende till affärsavtal. Driva offertarbete och kommersiella förhandlingar I offertfasen är du företagets kommersiella samordnare och projektledare. Du leder kunddialogen och ansvarar för att bygga ett tydligt och affärsmässigt underbyggt erbjudande – i nära samarbete med teknik, inköp, produktion och kvalitet. Det innebär att du håller ihop helheten: analyserar kundens krav, fördelar dokumentation till rätt interna funktioner och säkerställer att kostnadsuppställningar och affärsförslag tas fram i tid. Du arbetar aktivt med kostnadsnedbrytningar, följer prisutvecklingen på ingående komponenter och driver förhandlingar – både inför avtal och i den löpande affärsuppföljningen. Offertarbetet sker ofta under tidspress, med omfattande underlag och höga krav på noggrannhet och leveransprecision. Teknisk samverkan Du arbetar nära R&D, produktionsteknik och projektledning för att säkerställa att våra lösningar möter kundens tekniska specifikationer - från första offert till avslutade leveranser. Rollen kräver att du snabbt sätter dig in i tekniska krav, översätter dem till affärsmässiga resonemang och bidrar till att affären formas rätt från början. Du samordnar interna funktioner i det tidiga skedet och har samtidigt en aktiv dialog med kundens utvecklingsavdelning, som ofta är drivande part i affären. Här är din förmåga att hålla ihop helheten avgörande – både internt och externt. DET HÄR ÄR DU Erfaren av kundprocesser inom automotive Du har erfarenhet av en kommersiell och kundnära roll inom automotive, som har gett dig en god insikt i fordonsindustrins processer, tempo och kravbild. Du är van att hantera affärer med långa säljcykler, internationella kunder och stora krav på dokumentation, struktur och uthållighet. Du rör dig tryggt i gränslandet mellan kund, teknik och leverans – och förstår dynamiken i både formella processer och informella relationer. Kommersiell skärpa med teknisk förståelse Du är skicklig i förhandlingar och trygg i siffror. Du navigerar vant i produktkalkyler, förstår hur teknik och produktion påverkar kostnadsbilden och kan föra datadrivna dialoger med professionella inköpare. Du arbetar strukturerat med kostnadsnedbrytningar, följer upp kalkyler och identifierar prisdrivare – ofta i Excel. Du behöver inte kunna konstruera, men du förstår affärslogiken bakom tekniska lösningar och kan översätta den till kundens verksamhet, behov och språk. Självständig, kommunikativ och strukturerad Du driver dina processer framåt med eget initiativ, tydliga prioriteringar och ett metodiskt arbetssätt. Med förmågan att hålla ihop många trådar samtidigt skapar du ordning även i komplexa sammanhang. Du uttrycker dig professionellt i både tal och skrift – särskilt på engelska, som är vårt huvudspråk i såväl kundprojekt som i dialogen med vårt systerbolag i Kina. Du är noggrann, lösningsorienterad och vet att detaljer gör skillnad – särskilt i affärer som sträcker sig över flera år. AIM`S REFLEKTIONER Här kliver du in i en ledande industriell tillverkare med över hundra års historia och några av världens största bilmärken som kunder. En roll för dig som gillar att ta ansvar, jobba nära verksamheten och skapa affärer som håller över tid. Det som särskiljer CJ Automotive är kombinationen av teknisk höjd, smidiga beslutsvägar och en varm, prestigelös kultur – där det är lätt att bygga relationer och få saker att hända – varje dag. DET HÄR HÄNDER NU Vi tar emot ansökningar löpande fram till den 12 juni. Har du frågor om den här tjänsten, kontakta Anna Josefsson, 070-2066 286 eller [email protected] OM AIM EXECUTIVE Aim Executive levererar agila och personliga lösningar inom Rekrytering, Executive Serach & Validering av ledande befattningar, Styrelserekrytering, Interim Management & Ledarskapsutveckling. Vår ambition är att skapa en uppdaterad och personligt anpassad upplevelse. Alltid med precision och fokus för att skapa hållbara resultat med hög träffsäkerhet för både våra kunder och kandidater.
Är du en teknisk problemlösare som vill utmanas i ditt arbete? Vill du arbeta med försäljning på ett växande familjeföretag och är redo att ge våra kunder förstklassig service? Hydroscand i Nyköping växer och söker nu ytterligare en butikssäljare/slangmontör! Arbetsuppgifter Som butikssäljare/slangmontör jobbar du med personlig försäljning över disk. Ditt jobb blir att på ett professionellt och ödmjukt sätt finna den bästa lösningen för varje enskild kund. Andra dagliga arbetsuppgifter är hantering av inkommande förfrågningar, materialanskaffning och orderhantering. Utöver detta ingår arbetsuppgifter som inventering, monterings- och produktionsarbete. Vi erbjuder En rolig och varierande arbetsmiljö med en familjär känsla där vi hjälps åt. Vi på Hydroscand värnar om våra medarbetare och erbjuder både interna och externa utbildningar. Som ny medarbetare på Hydroscand får du alltid en tydlig introduktionsplan och blir tilldelad en mentor, allt för att säkerställa att du får en så bra upplärning som möjligt. Hos oss får du ett arbete med mycket kundkontakt och goda utvecklingsmöjligheter, på ett svenskt familjeföretag som är verksamt i 20 länder globalt. Din profil Du bör vara en problemlösare med tekniskt intresse och gärna tidigare erfarenhet av försäljning. Utbildning eller arbetserfarenhet inom fordons-, pneumatik- eller hydraulikteknik är ett plus, men inget krav. Det är viktigt att du har ett stort engagemang, är nyfiken, noggrann och har en känsla för god service. B-körkort är ett krav. Dessutom vill vi att du har en god social kompetens samt en förmåga att skapa och vårda goda relationer till både kunder och medarbetare. Hydroscand arbetar aktivt för att främja mångfald i alla led och strävar efter en jämnare könsfördelning inom företaget. Därför uppmuntrar vi en mångfald av sökande till alla våra tjänster. Är du intresserad? För mer information om tjänsten, vänligen kontakta Torbjörn Petersson (platschef) på telefon: 0155-28 01 81 Sista ansökningsdag är den 2 juni 2025 men urval sker löpande, dröj därför inte med din ansökan. Ansökning sker via vår karriärsida (OBS! Ansökning via e-post undanbedes). Vi avböjer, vänligt men bestämt, kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag. För mer företagsinformation, vänligen besök hydroscand.se
Välj ett jobb för att visa detaljer