Fältsäljare för Kaminvärme
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande.

16 februari 2025
Sista ansökan:
5 augusti 2025
Fältsäljare för Kaminvärme
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande. AI svar på annonsen bortsorteras.

16 februari 2025
Sista ansökan:
5 augusti 2025
Fältsäljare för Kaminvärme
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation. Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen. Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning - Garantilön + provision - Möjlighet till ren provisionslön - Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar - Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar) Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB. AI svar på annonsen bortsorteras.

16 februari 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Fältsäljare för Kaminvärme
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande. AI svar på annonsen bortsorteras.

16 februari 2025
Sista ansökan:
5 augusti 2025
Account Manager Helsingborg
Gekomm AB
Företagssäljare

Är du en relationsbyggare och har ett utpräglat intresse för försäljning? Är du nyfiken av naturen och motiveras av att ständigt utvecklas? Har du dessutom ett starkt inre driv och ett intresse av att ständigt utveckla och skapa affärer där alla är vinnare? Då har vi tjänsten för dig! Som Account Manager på Gekomm AB är ditt huvudsakliga uppdrag att säkerställa försäljningen & att du når din individuella budget. Hos oss får du möjlighet att arbeta med försäljning från ax till limpa, från första mötet till projektledning av leverans och avtal. Samt skapa och bibehålla relationer med våra kunder. Detta innebär en spännande mix av nykundsbearbetning och att bygga vidare befintliga kundrelationer med fokus på tillväxt och utveckling. OBS! Vi rekommenderar att du som söker har minst 2års branscherfarenhet alternativt jobbat med företagsförsäljning proaktivt i 1-3år+ Vilka är Gekomm? Gekomm är ett ungtänkande bolag där vi värdesätter kultur & att ha kul på jobbet. I vår expansiva fas där vi 2023 dubblat vår omsättning så söker vi individer som vill växa med oss som bolag. Möjligheterna att utvecklas är enorma. Har du ett tävlingsdriv & en krigarmentalitet med disciplin så är detta rätt plats för dig. Ansvarsområden. I rollen som Account Manager kommer du att ansvara över: Genom en nära dialog bygga nya relationer och sälja nya tjänster till företag. Bearbeta marknaden genom att bygga nätverk och boka möten med nya kunder. Identifiera vilka utmaningar våra kunder har i sin verksamhet och hur vi kan bistå med lösningar som underlättar och effektiviserar för dem i deras vardag. Ha ett nära samarbete med kollegor och leverantörer i verksamheten. Förmåner. - Tjänstebil / Jour Bil - Tjänstetelefon - Flex i Arbetstiden - Tävlingar med härliga vinster. - Individuell lönesättning Provision Det är i inspirerande och konsultativa möten med våra kunder som framgången ligger – vi söker därför dig som trivs med en högkvalitativ aktivitetsnivå och som ser värdet i att spendera större delen av din arbetstid med att vara ute och möta våra kunder i deras vardag. Det är där det händer!

14 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Account Manager Göteborg
Gekomm AB
Företagssäljare

Är du en relationsbyggare och har ett utpräglat intresse för försäljning? Är du nyfiken av naturen och motiveras av att ständigt utvecklas? Har du dessutom ett starkt inre driv och ett intresse av att ständigt utveckla och skapa affärer där alla är vinnare? Då har vi tjänsten för dig! Som Account Manager på Gekomm AB är ditt huvudsakliga uppdrag att säkerställa försäljningen & att du når din individuella budget. Hos oss får du möjlighet att arbeta med försäljning från ax till limpa, från första mötet till projektledning av leverans och avtal. Samt skapa och bibehålla relationer med våra kunder. Detta innebär en spännande mix av nykundsbearbetning och att bygga vidare befintliga kundrelationer med fokus på tillväxt och utveckling. OBS! Vi rekommenderar att du som söker har minst 2års branscherfarenhet alternativt jobbat med företagsförsäljning proaktivt i 1-3år+ Vilka är Gekomm? Gekomm är ett ungtänkande bolag där vi värdesätter kultur & att ha kul på jobbet. I vår expansiva fas där vi 2023 dubblat vår omsättning så söker vi individer som vill växa med oss som bolag. Möjligheterna att utvecklas är enorma. Har du ett tävlingsdriv & en krigarmentalitet med disciplin så är detta rätt plats för dig. Ansvarsområden. I rollen som Account Manager kommer du att ansvara över: Genom en nära dialog bygga nya relationer och sälja nya tjänster till företag. Bearbeta marknaden genom att bygga nätverk och boka möten med nya kunder. Identifiera vilka utmaningar våra kunder har i sin verksamhet och hur vi kan bistå med lösningar som underlättar och effektiviserar för dem i deras vardag. Ha ett nära samarbete med kollegor och leverantörer i verksamheten. Förmåner. - Tjänstebil / Jour Bil - Tjänstetelefon - Flex i Arbetstiden - Tävlingar med härliga vinster. - Individuell lönesättning Provision Det är i inspirerande och konsultativa möten med våra kunder som framgången ligger – vi söker därför dig som trivs med en högkvalitativ aktivitetsnivå och som ser värdet i att spendera större delen av din arbetstid med att vara ute och möta våra kunder i deras vardag. Det är där det händer!

14 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Merchandising and Campaign Lead to Samsung
Digitalenta AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

We are now helping Samsung Nordics to find a skilled Merchandising and Campaign Lead with experience in digital marketing, offers & campaigns to join their team in Stockholm (Kista) for an exciting full-time position. About the role: In this role, you will plan, execute and follow campaigns in our Mobile Experience category (smartphones, accessories, tablets, watches and PCs) for our closed and open channels for our markets in Sweden, Denmark, Norway and Finland. This is a new role since we late 2024 split the Merchandise Lead role into two and we are looking for someone highly motivated by setting up new processes and challenging existing ones for our campaigns and promotions. You will pair up with Sally, our Merchandise Lead who leads launches, overall customer journeys and enhancements for the MX category. You will also work closely with a team of web publishers, developers, our ecommerce team and marketing to keep excelling in this category. In this role you will have plenty of stakeholders and it is a high phased work climate, which requires a sense (and experience) of priority with the diplomatic touch, where communication is key. You will belong to a team of skilled Merchandise Leads, Campaign Leads & Product Leads where you together share knowledge, challenges and development areas. Key responsibilities: Work closely with our ecommerce managers who are the main responsible for what offers we have on D2C for your category. Your responsibility is to plan where and how this will be executed. We also expect you to own the merchandise plan for the MX category by syncing and planning the common touchpoints with the rest of the Merchandise Leads. Structure and order copy-text and images for upcoming campaigns, where planning is essential in order to receive these in time for the web site updates Ad hoc solutions and adjustments to campaign-related challenges that occur along the way Take continuous initiatives for improvement of processes, ways of working and the tools that are currently used You will mainly use MS Excel, MS PowerPoint JIRA to report and brief as your everyday tools What we offer: You will join a high phased, ambitious team, always with their humor close in hand. You will enjoy our team if you never get tired of change and appreciate to always challenge yourself and others. In this role you will be part of developing Samsung D2C business for the Nordic Market! To be successful in this role, we believe you have the following experience: Passion for retail and digital sales with go to market experience. Previous experience with digital marketing, offers & campaigns is needed to excel in this role. Comfortable to navigate many stakeholders and manage to create a read thread in a fast phased environment. Previous experience in working with data driven initiatives to drive change & increase sales will support our journey. Additionally, we believe you are used to: Organizing and Executing Plan and work in a systematic and organized way. Follow directions and procedures. Focus on customer satisfaction and deliver a quality service or product to the agreed standards. Interacting and Presenting Communicate and network effectively. Successfully persuades and influence others. Relate to others in a confident and relaxed manner. Creating and Conceptualizing Be open to new ideas and experiences. Seek out learning opportunities. Handle situations and problems with innovation and creativity. Think broadly and strategically. Support and drives organizational change. Most relevant qualifications, education and training: MS Office Jira Adobe Experience Manager (AEM) Figma Photoshop Content Square Meriting experience: Working with electronic consumer goods. Previous work in bigger global organizations with several markets as your arena. For this role you need to be fluent in English & Swedish. About the assignment: For this assignment you will be hired as a full-time consultant by Digitalenta. We offer our consultants a generous package including healthcare allowance, insurance policy, paid vacation days and pension savings. In addition, you'll also have a dedicated consultant manager available throughout your employment with us, in addition to optional networking activities with our network of consultants.

14 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Kommunikatör inom pressjour - Stockholm
Sway Sourcing Sweden AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Vi söker en erfaren presskommunikatör eller kommunikationskonsult för att hantera pressjour i en större organisation. Rollen innebär att ansvara för mediehantering dygnet runt, året om, och att säkerställa snabb och professionell kommunikation med media. I uppdraget ingår att: • Besvara journalistförfrågningar via telefon och mejl. • Samverka med interna experter och talespersoner för att formulera svar och budskap till media. • Publicera pressmeddelanden vid behov, exempelvis vid ränteändringar, via Cision eller liknande plattform. • Hantera incident- och kriskommunikation, inklusive att formulera budskap både externt och internt. • Stödja lokala enheter i mediehantering. Krav och kvalifikationer • Flerårig erfarenhet av arbete i pressjour inom en större organisation, exempelvis som pressekreterare, presskommunikatör, presschef eller kommunikationskonsult. Arbetsförutsättningar • Möjlighet att arbeta på distans efter en inledande introduktionsperiod. • Tillgänglighet via telefon dygnet runt samt hantering av mejlförfrågningar under kontorstid. Tillträde och ansökan Startdatum: 17-28 februari 2025 Slutdatum: 30 september 2025 Sista ansökningsdagen: ASAP Ort: Stockholm Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

14 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Business Mobility Coordinator
Hitachi Energy Sweden AB
Övriga förmedlare

The opportunity Would you like to work in an international environment in a position where you contribute to support every Power quality site mobilization? You are service-minded, structured and organized with great communication skills, this job is for you! Welcome to the GCoC Power Quality, Global Field Operation Team at PGGI! In this role you will coordinate and support site-works team for a compliant mobilization of our resources to site and in accordance with contract specifications, quality standards, schedule, and safety requirements during bid preparation and project execution. We are interested to learn more about you and what you can contribute with so don't hesitate to apply even though you don't meet all requirements. A team with great cooperation and with diverse backgrounds is waiting for you to join! “We are proud of the tens of site we have put in service last year, everywhere in the world. Join our team, this is your chance to make a difference”- Alexandra Nivelleau, Field Operations manager at Power Quality How you’ll make an impact Together with HR Tax, ensure that the internal employees are aware and informed about the tax regulations in each specific country/project. When required, assist with tax registration. Ensure close collaboration with the Global Mobility team for the compliant mobilization of resources to the worldwide sites. Make sure that the business applies for the right kind of visas when sending internal personnel and external consultants for working abroad. Make sure that the site personnel are trained according to our Company rules and local requirements from each specific country or Company organization. Ensure that all employees delegated to a site have the required Company and/or Customer Personnel Protective Equipment for performing their tasks on site. Support Field Operations department with any other activities related to the process of coordinating resources and in the identification and implementation of improvement initiatives for their scope of works. Your background Most important for this role is your personality and your willingness to learn and explore new areas. Good communication and networking skills are essential as the role needs to interface with various stakeholders in the organization. Good organization and collaboration skills are crucial to succeed in the role! You hold a degree from High school or have a higher education. Ability to work in fast changing environment with a high service availability. Being well-educated and familiar with Hitachi Energy routines is a plus. Proficiency in English is a must, whereas additional languages are a plus. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development​ Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us Are you ready for a new exciting challenge? Does the above description sound like you? Welcome to apply! Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply today! Recruiting Manager Alexandra Nivelleau, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Nawzad Rashid, +46 107-38 91 48; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43; Unionen: Karin Ulvemark, +46 107-38 51 42 or Ingrid Rinaldo, +46 107-38 58 19.  All other questions can be directed to Talent Acquisition Partner Carina Riström, [email protected].

14 februari 2025
Sista ansökan:
12 augusti 2025
Communication Business Partner / Internkommunikatör
Jobbusters AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

ArbetsuppgifterVi söker en engagerad och driven Communication Business Partner / Internkommunikatör för enheten som arbetar med Digital-och IT-utveckling hos vår försäkringskund i Stockholm. Som Communication Business Partner kommer du att tillhöra ett starkt kompetensteam inom internkommunikation. Ditt primära uppdrag är att spela en nyckelroll i att säkerställa effektiv kommunikation inom DigIT:s organisation, främja en stark företagskultur och stödja deras medarbetare i deras dagliga arbete genom tydlig och inspirerande kommunikation. Du kommer att ha ett nära samarbete med ledning och chefer i strategisk och operativ kommunikation. Arbetet omfattar både intern kommunikation inom enheten, inom bolagskoncernen samt federationsövergripande kommunikation vilket inkluderar de 23 länsbolagen inom organisationen. De stora kommunikationsfrågorna kommande månader är kring strategi, gemensam förflyttning samt större initiativ så som Digital Affärsplattform, IT-plan, digital kundupplevelse och vårt sätt att arbeta med utveckling. Deras mål är att kommunikationen ska vara en möjliggörare för affären, för att alla ska förstå vision och mål och inte minst - vägen dit och deras kunder. Teamet består av fem kollegor och tillfälligt rapporterar du till Chief People & Culture Officer. Exempel på arbetsuppgifter: Utveckla och genomföra kommunikationsstrategier som skapar effekt. Skapa och distribuera engagerande intern kommunikation via olika kanaler, inklusive intranät, nyhetsbrev, e-post och digitala plattformar. Organisera och genomföra interna evenemang och möten, såsom Town halls, workshops och events. Ansvara för att stärka vi-känslan, engagemanget och en ännu mer framåtriktad, handlingskraftig och kundorienterad kultur. Arbeta för att stärka den kommunikativa kompetensen hos enhetens chefer och ledare, samt att skapa utbildningsmaterial inom vissa förflyttningsområden. Kvalifikationer Du har en relevant akademisk utbildning. Du är en senior kommunikatör, varav du arbetat minst 2-3 års med internkommunikation. Du har utmärkta skriftliga och muntliga kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska. Du har erfarenhet av att skapa och hantera digitalt innehåll, inklusive text, bild och video. Du har god förståelse för digitala verktyg och plattformar för intern kommunikation. Meriterande: Tidigare erfarenhet av att arbeta på andra kundägda bolag. Personliga egenskaper Du förstår att framgångsrik kommunikation handlar om mer än att bara förmedla information och har en förmåga att engagera, inspirera och skapa värde för både målgrupp och affären. Du har en förmåga att arbeta självständigt och i team, med starkt fokus på detaljer och kvalitet. Du är kreativ och strategisk och arbetar lösningsorienterat. Företagspresentation Vår kund är både ett svenskt försäkringsbolag och bank. De finns runt om i Sverige och har sitt huvudkontor i Stockholm. Om en öppen arbetskultur där mångfald, jämställdhet och miljö är viktiga frågor för dig så kommer du att trivas hos denna uppdragsgivaren. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Tillträde och ansökan Heltid, 40h/v. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa i ca 1 år med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Stockholm. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

14 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025