Vi på Verona behöver en pizzabagare till vårat team. Du måste ha erfarenhet inom yrket och kunna arbeta i grupp
Ligula Hospitality Group är moderbolag i en privatägd koncern i stark tillväxt. Vi äger, förvaltar och utvecklar varumärken och koncept inom hotell- och restaurangnäringen. Sedan 2015 har vi mer än fördubblat antalet hotell och expansionen fortsätter. Koncernen består i dag av 47 hotell i Sverige, Danmark och Tyskland som drivs under varumärkena ProfilHotels, Apartments by Ligula, Motel L, Good Morning Hotels och Collection by Ligula. Genom avtal driver vi även fem Best Western Plus hotell. Vi sysselsätter normalt ca 800 årsanställda och omsätter över 1 400 MSEK. Best Western Plus Skogshöjd är från januari 2025 en del av Ligula Hospitality Group. Hos oss är du en del av ett team som sätter gästens upplevelse i fokus. Gör en nystart med oss och bli en del av Ligula Hospitality Group I januari 2025 öppnade vi dörrarna till Ligulas nyförvärvade hotell, Best Western Plus Skogshöjd i Södertälje. Vi söker nu en entusiastisk medarbetare som vill vara med från början och skapa en minnesvärd upplevelse för våra gäster. Vill du bli en del av en växande koncern där kvalitet, service och glädje står i centrum? Då är det här din chans! Vem söker vi? Vi söker en flexibel, service-minded och positiv person till vår reception. Vi söker dig som trivs i en miljö med stor variation, tycker om att samarbeta och har ett genuint intresse för service. Vi söker dig som vill jobba deltid eller jobba extra vid behov både dagtid, kvällar och helger vid behov, med god chans till heltid. Dina arbetsuppgifter kan inkludera: - Reception: Gästbemötande, in- och utcheckning, logi- och mötesbokning, svara på mail och gästrecensioner, arbeta proaktivt med serviceförsäljning, mötesmöblering och vara behjälplig hos övriga avdelningar. Du är en viktig del av arbetslaget på hotellet och ser till att våra gäster blir personligt bemötta och får bästa möjliga service. Kvalifikationer vi värdesätter: - Kvalifikationer - Minst ett års erfarenhet av hotellreception - Kunskap i hotellbokningssystemet MEWS är en fördel - Gillar att hantera många saker samtidigt - Är positiv, engagerad, utåtriktad, noggrann, ansvarstagande och tar egna initiativ - Älskar att jobba med service - Är både lagspelare och självständig - Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska - Erfarenhet prioriteras Vad erbjuder vi? - Lön enligt kollektivavtal - En fantastisk möjlighet att vara med från start och påverka upplevelsen på ett hotell i framkant. - Möjligheter till både hel-, deltids- och Extrasanställningar och utvecklingar. Välkommen med din ansökan via länken! I de centrala delarna av Södertälje, ett stenkast från Torekällbergets friluftsmuseum ligger Best Western Plus Skogshöjd. Här trivs både affärsgäster, familjer och den som behöver en god natts sömn i Södertälje. Best Western Plus Skogshöjd är ett bra ställe att bo och träffas på. Här finns många inbjudande sociala ytor. På hotellets sex våningar ryms 225 rum med allt från singelrum till familjerum.
Bli en del av Burger Kings flammande tillväxt! Är du redo att jobba i en miljö fylld med skratt, leenden och glädje i högt tempo? Vi söker dig som älskar att arbeta med människor, brinner för bra gästservice och gillar utmaningar! Varför välja oss? Bli kungen av teamwork – Lär dig samarbeta och få nya vänner. Gästservice i toppklass – Skaffa värdefull erfarenhet genom att behandla varje gäst som en KUNG! Flexibla arbetstider – Kombinera jobbet med skola och fritid. Karriärmöjligheter – Goda chanser till utveckling och avancemang. Spännande arbetsdagar – Variationsrika uppgifter och högt tempo. Hos Burger King får du utbildning i allt från att välkomna gäster till att laga de bästa burgarna. Du jobbar i team och bidrar med positiv energi och initiativ. I gengäld får du utmaningar, personlig utveckling, vänskap och minnen för livet! Vem är du?På våra restauranger bryr vi oss inte om en flashig CV – vi bryr oss om vem du är, vad du kan tillföra och (viktigast av allt) att du är redo att ge 100 % varje dag för att behandla varje gäst som en kung! Vill du bli en del av vårt team? Kontakta oss idag!
Jönköpings kommun är en stor arbetsgivare med hundratals olika yrkesroller. Vi växer i takt med att kommunen utvecklas med fler invånare, fler bostäder och större utbud. Vi är alltid på jakt efter ny kompetens - medarbetare med olika bakgrunder och erfarenheter, med den gemensamma drivkraften att vilja skapa en bättre kommun att besöka, leva, verka och bo i. Vill du ha ett av de viktigaste och roligaste uppdragen som finns? Hos oss får du som kock bidra till matglädje hela dagen för ett lustfyllt lärande! Ditt nya jobb Måltidsorganisationen söker nu två självgående och engagerade kockar till Junedalsskolan som vill bidra till att ge våra barn och ungdomar näringsrik och god mat så att de orkar med sin skoldag. Dina arbetsuppgifter: - Laga och servera god och vällagad mat till barnen. - Planera matsedeln och beställa de råvaror som behövs. - Laga mat från grunden utifrån gällande riktlinjer för frukost, lunch och mellanmål. - Arbeta nära pedagogerna för att skapa en trivsam måltidsmiljö och ge barnen en positiv upplevelse kring maten. - Integrera måltiden som en del av barnens lärande och utveckling. - Påverka ungas matvanor och hälsa för ett sunt liv. Välkommen till oss Hos oss får du möjlighet att vara en del av en positiv och kreativ arbetsmiljö där vi lagar så mycket mat som möjligt från grunden. Vi bakar eget bröd och anpassar vår matsedel för att erbjuda barnen hälsosamma, hållbara och smakrika måltider varje dag. Som kock hos oss ansvarar du för att skapa vällagade måltider för frukost, lunch och mellanmål. Du arbetar tillsammans med pedagoger för att skapa en trygg, inspirerande och positiv måltidsmiljö för barnen. Vi strävar efter att alla barn ska få en bra relation till maten och skapa en miljö där de lär sig om hållbarhet, kost och hälsosamma matvanor. I vår organisation arbetar fler än 250 engagerade och kompetenta medarbetare som varje dag tillagar lunch till cirka 26 000 barn och elever. Vi tycker att det är ett viktigt uppdrag att skapa matglädje och goda matvanor för barn och elever och att bidra till deras välbefinnande samt energi för att orka med sin dag. Vi lagar och serverar mat i mer än 50 skolor och cirka 100 förskolor.Ute på skolenheterna finns en förstekock som leder teamet i köket, och i förskoleköken arbetar du ofta självständigt men har kollegor på andra enheter i området som du kan samarbeta med. Din kompetens Vi söker dig som har ett stort intresse för matlagning och en passion för att arbeta med bra, hållbara råvaror. Maten ska vara både smakrik och näringsrik, med fokus på kvalitet och hållbarhet. Vi värdesätter att du har erfarenhet av att laga mat från grunden och att anpassa måltider för barnens specifika behov. Som person är du en engagerad lagspelare som trivs med att arbeta tillsammans med kollegor i team samt samspela med pedagoger för att skapa en trygg och inspirerande måltidsmiljö för barnen. Du delar gärna med dig av din kunskap och arbetsglädje samt bidrar till ett positivt och samarbetsinriktat arbetsklimat. Vi söker även dig som har lätt för att följa givna riktlinjer och arbetssätt, samtidigt som du har ett engagemang för att vara med och utveckla verksamheten.Du ser möjligheter för förbättring och är villig att ta initiativ för att kontinuerligt bidra till utvecklingen av kökets arbete och kvalitet. Kompetenskrav: - Utbildning som kock. - Meriterande med erfarenhet från storkök eller måltidsverksamhet inom förskola, skola eller restaurang. - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Grundläggande IT-kunskaper. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Bra att veta För att underlätta rekryteringsarbetet ber vi dig att bifoga relevanta intyg och betyg för den tjänst du söker. Tänk på att skollagen kräver att samtliga medarbetare visar upp ett utdrag ur belastningsregistret, och handläggningstiden för detta dokument kan vara lång. Det kan även bli aktuellt med rekrytering till andra köksområden inom kostorganisationen via denna annons. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer? Välkommen att kontakta någon av de kontaktpersoner som anges i annonsen eller sök upp en facklig representant via länken nedan.Kontakt: Samir Jusicic, Enhetschef kost 036-102086 https://www.jonkoping.se/fackligaubf Tillsammans gör vi Jönköpings kommun bättre – för alla. Hos oss får du mer än ett jobb. Välkommen att söka tjänsten som kock. Jönköpings kommun strävar efter att erbjuda en attraktiv arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt alla samtal om annonserings- och rekryteringshjälp.
Under vårvintern 2025 öppnade Vemdalens nya pizzafabrik och under hösten ser vi ett behov av att förstärka vårt härliga team med fler medarbetare i produktionsmiljön där vi tillverkar våran frysta kvalitetspizza under varumärket Härjedalspizza. Intresserad av att bli en del av Team Sadat? Har du god fysik, bra koordination och trivs med praktiskt arbete? Har du dessutom erfarenhet från bageri, pizzeria, restaurang eller liknande? Då kan du vara den kollegan vi söker till vårt team i Vemdalen. Den här befattningen innebär: Produktion av företagets produktsortiment Drift och övervakning av maskiner/kylar/frysar Förpackning av tillverkade produkter Övervakning av produktkvaliteten och livsmedelssäkerheten Godsmottagning och utleveranser Disk och rengöring av arbetsplatsen Fler moment kan tillkomma eftersom vi är i en expansiv fas och ständigt utvecklar vårt sortiment och företagande. Viktiga kompetenser för rollen: Kommunikationsförmåga Uppmärksamhet på detaljer Kritiskt tänkande Fallenhet för teknik Bra fokus och koncentration Fysisk uthållighet då arbetsuppgifterna är repetitiva och man inte har möjlighet att sitta ner under arbete i produktionsmiljön God fysik då man lyfter tyngre föremål Utöver detta så krävs även grundläggande datorkunskap eftersom vi arbetar med datorstyrda system och kontrollrapporter sköts digitalt. Att läsa och förstå manualer och instruktioner ingår också i tjänsten, därför måste sökande behärska svenska och engelska, både i tal och skrift. Varför skall du ansluta till Team Sadat? Vi är ett glatt gäng med flertalet dialekter och kulturer som gillar att hjälpas åt för att driva företaget framåt. Hos oss är ingen fråga dum och vi uppskattar konstruktivt ifrågasättande. Vi lär av varandras nyfikenhet. Vi tycker även om att fika och äta god mat tillsammans. För oss är mat en samlingspunkt, ett samtalsämne runt lunchbordet är ofta vad som finns i varandras matlådor. Nyfikenhet på varandra leder oftast framåt och skapar god lagkänsla, något Team Sadat är bra på. En liten extra bonus är att det ofta finns hembakt på fikabordet! Arbetet inleds med grundkurs i livsmedelshygien. Sadat Food har självklart kollektivavtal och följer villkor och löner för Livsmedelsarbetareförbundet via Livsmedelsavtalet. I det ingår även tjänstepension. Vår filosofi är att alla skall ha det bra på jobbet, en schysst arbetsplats helt enkelt. ----------------------------------------------------------------------------- Vi rekryterar löpande och i egen regi, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi besvarar ej irrelevanta ansökningar som inte uppfyller satta krav. Vi undanber oss all kontakt och förfrågningar från rekryteringstjänster och liknande företag. OBS! Sadat Food publicerar enbart denna annons på Platsbanken, all annan publicering är gjord av annan part och kommer ej uppdateras vid de förändringar som Sadat Food gör i annonseringen längs vägen.
I Österåker arbetar vi mot att bli länets bästa skolkommun. I arbetet mot målet har vi tre ledord: kunskap, professionalism och trygghet. Kunskap innebär att vi ständigt arbetar för att höja vår undervisningsskicklighet så att våra barn ska lära sig och utvecklas. Professionalism innebär att vi ska ha kunnig personal som håller fokus på vårt uppdrag och kan växa och utvecklas i sina roller. Trygghet innebär att personal och barn ska få arbetsro, uppleva våra pedagogiska lärmiljöer som trygga samt få vara delaktiga i beslut som påverkar deras vardag.Vill du jobba med oss? På Skogsbackens förskola finns ca 75 barn och 12 pedagoger och hos oss ska barnen få den bästa starten för ett livslångt lärande! På Rydbo skola går det ca 140 barn och 20-tal personal. Verksamheten präglas av lärande, arbetsglädje, trygghet och trivsel. Barnen/eleverna samt deras lärande är i fokus och vi har en övertygelse om att alla kan och vill utvecklas. Vi ser till barnets/elevens hela dag och vi vill motivera och skapa lärande och lärmiljöer som präglas av inkludering, variation och interaktivitet. Ditt nya jobb Vad kan vi erbjuda dig? Du kommer att få spännande och varierande arbetsuppgifter med stor möjlighet att ta egna initiativ. I tjänsten ingår också 2 timmar i Rydbo skola kök för att vara behjälplig i skolans matsal samt disk. Tunga lyft kan förekomma. Tjänsten är en delad tjänst med 50% på Skogsbackens förskola och 25% på kommunens måltidsenhet. I rollen som ekonomibiträde på förskolan kommer du att arbeta för att barn och pedagoger på vår förskola ska få en god matupplevelse. Vi lagar mat från grunden i skolans kök (som ligger i samma lokaler) och använder ekologiska råvaror så mycket som det är möjligt. Kunskap om specialkost är meriterande. Arbetsuppgifter: • Att hämta mat i skolans kök samt tillagning av enklare maträtter, sallad, mellanmål etc. • Diska, städa, mottagande och upplockning av varor. • Viss kontering/fakturering. • Tidigare erfarenhet av egenkontrollprogram i storhushåll. Din profil Vi söker dig som: • har arbetat som ekonomibiträde/kock. • anser att varje möte är betydelsefullt. • är nyfiken och medforskande. • vill bidra till en trevlig måltidsupplevelse och göra med det lilla extra för barnen. • ser varje dag som ett lärorikt äventyr tillsammans med barnen och kollegorna. • kan arbeta med digitala verktyg. • är inlyssnande och respektfull. • ger och tar emot feedback på ett konstruktivt sätt. • har uppdraget i fokus • är flexibel och har förståelse för förskolans och skolans uppdrag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Anställningens omfattning 75% Anställningsform Tjänsten är tillsvidare. Tillträde Tillträde enligt överenskommelse, dock tidigast 9 augsti-25. Sista ansökningsdag Vi vill ha din ansökan senast den 15 augusti 2025, intervjuer sker löpande. Visst låter det spännande? Registrera din ansökan via knappen ”Ansök”. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar på något annat sätt. Gå gärna in och läs mer på osteraker.se/jobbaiösteråker Österåkers kommun söker dig som har kompetens att bidra till våra verksamheter oavsett kön, könsidentitet eller könsuttryck, ålder, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, sexuell läggning eller funktionsnedsättning. Precis som vi har du också ett barnrättsperspektiv i ditt dagliga arbete, i enlighet med barnkonventionen. Kontaktuppgifter till våra fackliga företrädare hittar ni på hemsidan. Vi har inför denna rekrytering tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda. Vi önskar därför att inte bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp. Tre mil till Stockholm, 1 100 öar, 93 mil kustlinje och ett lite härligare sätt att leva. Vi i Österåker är stolta över vår storstadsnära skärgårdsmiljö där det natursköna kulturlandskapet alltid finns nära. Centralorten Åkersberga utvecklas till en modern stad med småstadskaraktär. Här utvecklar vi ett långsiktigt hållbart samhälle där goda förutsättningar ges för människa, miljö och natur att samverka.
Espresso House söker en Shift Leader som vill leverera världens bästa kaffeupplevelse till världens bästa gäst! Som Shift Leader på Espresso House utför du alla arbetsuppgifter som en Barista gör men rollen innebär också ansvar för och planering av daglig drift tillsammans med Coffee Shop Manager. För att kunna arbeta de arbetstider som vi har på Landvetter söker vi dig som har körkort och tillgång till bil. Parkering ingår. Arbetstiden är förlagd i coffee shopen, där du arbetar direkt i kontakt med våra gäster, tillsammans med det team av Baristor som är dina kollegor. Förutom hantering av kaffemaskin och kvarn består arbetet av kassaarbete, beredning av smörgåsar och sallader, diskplock samt andra vanligt förekommande arbetsuppgifter i café. Att du är baristautbildad är en merit men inget krav, eftersom vi utbildar alla våra anställda i egen regi. Din målsättning som Shift Leader skall vara att utvecklas och växa inom Espresso House. Det är därför meriterande om du har arbetat inom café/restaurang eller har likvärdig erfarenhet sedan tidigare och har god kännedom om branschen och är van vid att arbeta oregelbundna tider. Vad erbjuder du oss? • Du är en glad och positiv person som smittar av sig till kollegor och gäster • Du har förmågan att leda och fördela arbetsuppgifter till dina kollegor • Du är tävlingsinriktad och drivs av försäljning • Du är ansvarsfull och initiativrik och säkerställer att coffee shopen är i toppskick • Du är en effektiv person som trivs bäst i ett högt tempo Vad erbjuder vi dig? Espresso House är ledande inom branschen vilket betyder att du är en del av ett framgångsrikt företag med mycket goda utvecklingsmöjligheter. Vi satsar på våra medarbetare och det finns stora möjligheter att växa med oss! På Espresso House är utbildning viktigt och alla våra medarbetare får genomgå en introduktion till sin nya tjänst. Hos oss finns det flera olika möjligheter att jobba med mycket mer, du kan läsa mer om våra olika karriärsvägar på vår hemsida. Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Vi söker passionerade Baristor som vill leverera världens bästa kaffeupplevelse till världens bästa gäst! Som Barista på Espresso House får du vara med i en tempofylld miljö där den ena dagen inte är den andra lik. Givetvis blir du del av ett fantastiskt team där ni har kul bakom baren samtidigt som ni skapar lönsamhet. Din allra främsta uppgift är att erbjuda våra gäster en kaffeupplevelse som överträffar deras förväntan! Förutom hantering av kaffemaskin och kvarn består arbetet av kassaarbete, beredning av smörgåsar och sallader, diskplock samt andra vanligt förekommande arbetsuppgifter i café. Har du ingen Baristautbildning? Ingen fara! Vi utbildar alla våra nya medarbetare till baristor! För att börja jobba som Barista måste du vara myndig, är du minderårig, kan du i stället söka tjänsten som HOST. Arbetstiderna varierar mellan dagar, kvällar och helger. Vi söker dig som: • Är en glad och härlig person med en energi som smittar av sig till både gäster och kollegor samt brinner för att ge superservice! • Har tillgång till körkort och egen bil • Är tävlingsinriktad, initiativrik och drivs av försäljning • Känner stolthet för det varumärke du arbetar för och ser en framtid inom servicebranschen • Gillar att arbeta i ett högt tempo och att effektivisera arbetet • Älskar att ha kul på jobbet! Vad erbjuder vi dig? Espresso House är ledande inom branschen vilket betyder att du är en del av ett framgångsrikt företag med mycket goda utvecklingsmöjligheter. Vi satsar på våra medarbetare och det finns stora möjligheter att växa med oss! På Espresso House är utbildning viktigt och alla våra medarbetare får genomgå en introduktion till sin nya tjänst. Hos oss finns det flera olika möjligheter att jobba med mycket mer, du kan läsa mer om våra olika karriärsvägar på vår hemsida. Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Letar du efter ett jobb där ingen dag är den andra lik, där du får planera, fixa, välkomna och glänsa – allt i en magiskt vacker miljö? Då har vi jobbet för dig! Just nu söker vi en Mötesplanerare/Konferensansvarig till Hufvudsta Gård Boutique House – en plats där det moderna möter det historiska och där våra gäster får uppleva konferenser utöver det vanliga. I din roll är du vår stjärna bakom kulisserna och på scenen – från första bokningsmail till sista handskakningen. Du ser till att allt flyter, glänser och lämnar ett minnesvärt intryck! Vad innebär jobbet?Du är vår event-maestro, logistikproffs och glädjespridare i ett. Du ansvarar för hela mötesprocessen – planering, genomförande, fakturering och uppföljning – och framför allt för att våra gäster får en fantastisk upplevelse. Hos oss är detaljerna allt, och du är den som fixar, möblerar, piffar, välkomnar, löser teknikstrulet och kanske till och med förutser gästernas behov innan de själva gör det. Du jobbar tätt med vår Inhouse Sales, restaurangen och externa leverantörer och är den självklara navet i konferensmaskineriet. Dina uppgifter i korthet: Planera och genomföra konferenser med känsla och precision Ha daglig kontakt med kunder, mötesbokare och leverantörer Välkomna och ta hand om våra företagsgäster – du är deras trygga punkt Möblera och styla våra 13 mötesrum så de känns lika inspirerande som funktionella Fakturera och följa upp – alltid med koll på detaljerna Jobba i våra bokningsystem Visbook och CRM-system Pipedrive Hjälpa Inhouse Sales med offertskrivning och kundförfrågningar Hålla visningar och delta i kundvårdsaktiviteter Vem är du? Du är positiv, driven och har öga för både helhet och detaljer. Du älskar att få saker att hända – gärna samtidigt. Du är ordningsam, flexibel, lösningsfokuserad och brinner för att skapa upplevelser som sticker ut. Vi tror att du: Har minst tre års erfarenhet från liknande roll inom hotell/konferens Är van vid hotellbokningssystem och fakturering Pratar och skriver flytande svenska och engelska Har inga problem med att jobba lite kvällar eller helger när det behövs Vad får du? Ett kreativt, varierande och utvecklande jobb i en fantastisk miljö Härliga kollegor och en arbetsplats där hälsa och välmående står högt på agendan Goda, näringsrika luncher varje dag Friskvårdsbidrag och kompetensutveckling Extra semesterdagar efter två års anställning Kollektivavtal och marknadsmässig lön Låter det som du? Skicka in din ansökan med CV och personligt brev via Teamtailor så snart som möjligt – vi intervjuar löpande! Vi har tyvärr inte möjlighet att ta emot ansökningar via mail eller telefon. Varmt välkommen till Hufvudsta Gård Boutique House – där möten blir magi!
Letar du efter ett jobb där ingen dag är den andra lik, där du får planera, fixa, välkomna och glänsa – allt i en magiskt vacker miljö? Då har vi jobbet för dig! Just nu söker vi en Mötesplanerare/Konferensansvarig till Hufvudsta Gård Boutique House – en plats där det moderna möter det historiska och där våra gäster får uppleva konferenser utöver det vanliga. I din roll är du vår stjärna bakom kulisserna och på scenen – från första bokningsmail till sista handskakningen. Du ser till att allt flyter, glänser och lämnar ett minnesvärt intryck! Vad innebär jobbet? Du är vår event-maestro, logistikproffs och glädjespridare i ett. Du ansvarar för hela mötesprocessen – planering, genomförande, fakturering och uppföljning – och framför allt för att våra gäster får en fantastisk upplevelse. Hos oss är detaljerna allt, och du är den som fixar, möblerar, piffar, välkomnar, löser teknikstrulet och kanske till och med förutser gästernas behov innan de själva gör det. Du jobbar tätt med vår Inhouse Sales, restaurangen och externa leverantörer och är den självklara navet i konferensmaskineriet. Dina uppgifter i korthet: Planera och genomföra konferenser med känsla och precision Ha daglig kontakt med kunder, mötesbokare och leverantörer Välkomna och ta hand om våra företagsgäster – du är deras trygga punkt Möblera och styla våra 13 mötesrum så de känns lika inspirerande som funktionella Fakturera och följa upp – alltid med koll på detaljerna Jobba i våra bokningsystem Visbook och CRM-system Pipedrive Hjälpa Inhouse Sales med offertskrivning och kundförfrågningar Hålla visningar och delta i kundvårdsaktiviteter Vem är du? Du är positiv, driven och har öga för både helhet och detaljer. Du älskar att få saker att hända – gärna samtidigt. Du är ordningsam, flexibel, lösningsfokuserad och brinner för att skapa upplevelser som sticker ut. Vi tror att du: Har minst tre års erfarenhet från liknande roll inom hotell/konferens Är van vid hotellbokningssystem och fakturering Pratar och skriver flytande svenska och engelska Har inga problem med att jobba lite kvällar eller helger när det behövs Vad får du? Ett kreativt, varierande och utvecklande jobb i en fantastisk miljö Härliga kollegor och en arbetsplats där hälsa och välmående står högt på agendan Goda, näringsrika luncher varje dag Friskvårdsbidrag och kompetensutveckling Extra semesterdagar efter två års anställning Kollektivavtal och marknadsmässig lön Låter det som du? Skicka in din ansökan med CV och personligt brev via Teamtailor så snart som möjligt – vi intervjuar löpande! Vi har tyvärr inte möjlighet att ta emot ansökningar via mail eller telefon. Varmt välkommen till Hufvudsta Gård Boutique House – där möten blir magi!
Välj ett jobb för att visa detaljer