ORGANIST på A-nivå 75-100 %
Alingsås Pastorat
Musiker, sångare och kompositörer

Om Alingsås pastorat Alingsås pastorat består av de tre församlingar – Alingsås, Hemsjö och Ödenäs - som inbördes skiljer sig åt, men som arbetar mot samma vision – ”Tillsammans i Svenska kyrkan Alingsås vill vi i ord och handling tala tydligt om Jesus!”  Pastoratet har sju kyrkor, sju kyrkogårdar och ca 20 300 medlemmar. Vi är ett av Skara stifts största pastorat och en av kommunens största arbetsgivare. Totalt har pastoratet 94 medarbetare. Alingsås är en av Västsveriges mest expansiva kommuner med för närvarande ca 42 000 invånare totalt varav ca 27 000 i centralorten. Staden erbjuder goda pendlingsmöjligheter från Göteborg, Skövde mm.   ORGANIST på A-nivå, 75-100 % Till Alingsås pastorat söker vi nu en organist för en tillsvidareanställning med omfattningen 75 - 100%. Tjänsten är en renodlad speltjänst, med tyngdpunkt på söndagens högmässa, kyrkliga handlingar, musikandakter och konserter. I tjänsten ingår också huvudansvaret för Christinae kyrkas konsertserier, tre om året, sammanlagt ca 30 konserter. För närvarande ingår inte körverksamhet men vi är öppna för samtal kring detta om det finns intresse.  I pastoratet finns ett levande gudstjänstliv där musiken är ett bärande element, och en omfattande konsertverksamhet.  I tjänsten är du en av fyra organister som har sin tillhörighet i vårt centrumdistrikt och i Christinae kyrka. I distriktet ingår även Landskyrkan. Arbetslaget i centrumdistriktet består av ca 15 medarbetare.   Christinae kyrka har en väl upparbetad musikverksamhet med lång tradition. Här finns en väletablerad konsertverksamhet med lunchkonserter, musikandakter och konserter varje helg. Här finns sammanlagt åtta körer med en körtrappa för barn och ungdomar samt fyra vuxen- körer med olika inriktning.  Kyrkans instrumentarium utgörs av en nyrenoverad läktarorgel (spelbar från koret), kororgel, Steinwayflygel av högsta klass samt en tvåmanualig Arvidsson-cembalo.  Vi söker dig som:  - Är en erfaren organist som finner glädje i att förvalta och utveckla gudstjänstlivet och orgelmusiken i gudstjänster och konserter.  - Har en vilja och längtan att tillsammans med kollegor utveckla och medverka i kyrkans musikaliska verksamhet.  - Tycker om och har lätt för att samarbeta med andra  Vi kommer att läsa och göra urval löpande under rekryteringsprocessen så skicka gärna in din ansökan omgående.  Önskvärt är att tillträde till tjänsten kan ske så snart det är möjligt.  Frågor kring tjänsten mm besvaras av: Monica Eckerdal, församlingsherde distrikt Centrum, tel. 0322-669 113   Facklig kontaktperson: Karin Ekenvi, Sveriges lärare/KMR, tel. 0512-79 72 16

21 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Fota, filma och klipp! Skapa content som syns - Drömuppdrag hos Takteam

Sommarjobb (eller höstjobb?) för dig som älskar kameror, kreativitet – och kanske lite AI Vi letar efter dig som brinner för att fånga ögonblick. Någon som ser en snygg vinkel, hör ett ljudklipp som skulle funka perfekt i en reel, och som gärna klipper ihop något som verkligen känns – inte bara syns. På Takteam jobbar vi med takvård i alla former: vi tvättar, behandlar, målar och hjälper husägare att ta hand om sina hem. Vi gör ett riktigt bra jobb – men vi är inte lika bra på att visa upp det. Det är där du kommer in. Vi behöver en content creator som kan följa med ut till våra pågående jobb runt om i Kalmar län, dokumentera med kamera, drönare och actionkamera, och sen skapa innehåll som berättar vad vi faktiskt gör – på ett snyggt, trovärdigt och engagerande sätt. Du kommer jobba nära vår marknadschef och få både stöttning och stor kreativ frihet att testa idéer. Det här är ett uppdrag i projektform under några månader till att börja med – men vi ser gärna att det leder till mer, om vi trivs med varandra. Det passar perfekt för dig som pluggar media, film eller kommunikation, eller som redan jobbar frilans och vill ta dig an ett uppdrag med tydlig start – och öppning för fortsättning. Vi tror att det här jobbet passar dig som är nyfiken, självgående och gillar att skapa grejer som gör skillnad. Vi är väldigt flexibla med både upplägg och arbetstider. Du kanske vill jobba 25%, eller köra på 50 eller 100% – det löser vi tillsammans. Du kanske vill filma ute en morgon, och redigera en kväll hemma – inga problem. Det viktigaste är att jobbet blir gjort och att du är engagerad i det du skapar. Vad du kommer göra: - Följa med ut till våra uppdrag och dokumentera med film, foto och drönare - Klippa ihop content till våra sociala medier, hemsida, YouTube och kampanjer - Bygga upp ett strukturerat mediebibliotek med både råmaterial och färdiga klipp - Arbeta tätt tillsammans med vår marknadschef, som du också rapporterar till Hålla koll på vad som trendar och hjälpa oss ligga rätt i tiden med vår närvaro Vi har utrustningen – du står för berättandet: Panasonic S5II med tillbehör DJI Air 3S-drönare Actionkamera Adobe Creative Cloud (Premiere, Photoshop, Illustrator, Lightroom – och gärna After Effects, men inget måste) Vi tror att du är: Kreativ, självgående och trygg med kamera i hand och klippning i fokus Van att arbeta strukturerat och gillar frihet under ansvar Intresserad av AI, visuellt berättande och hur man bygger content som engagerar Någon som gärna fyller på din portfolio med riktiga case – och gillar tanken på att ditt material faktiskt kommer att användas och synas Du måste ha körkort så att du kan ta dig mellan objekten! Omfattning & upplägg: Projektform på 3 månader till att börja med Vi är öppna för allt från 25% till heltid Möjlighet till förlängning för rätt person Flexibla arbetstider – du styr mycket själv så länge du levererar det vi kommit överens om Du utgår från Kalmar eller närområdet, och är beredd att ta dig till våra kunduppdrag runt om i länet Så söker du: 1. Bifoga en kort presentation av dig själv 2. Bifoga länk till befintliga alster eller ännu hellre en portfolio – via länk (Du kan skicka t.ex. Instagram, YouTube eller saker som du producerat som ligger uppe digitalt så vi kan ta en titt) eller som Google Drive-mapp

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025
UX Artist Consultant - Games
Embark Studios AB
Designer inom spel och digitala medier

As a UX Artist consultant at Embark, your job is to enable amazing user experiences for our gamers, experiences that they will remember and talk about for decades. Here you will work closely together with other talents to create everything from 2D elements, branding material, HUD, to living and inviting scenes with 3D components. Start: as soon as possible Contract: 5-6 month Location: Stockholm Example of responsibilities  Collaborate with a wide range of talents at Embark to deliver a great user experience Create aesthetically delightful visuals that enhances the gameplay experience Evaluating different software, techniques, engines and pipelines and help us get better and change how we work in the future We would love if you have A creative and curious mind Relevant professional art experience A strong passion for art, design and games Excellent visual skillset and deep artistic understanding and knowledge Experience of following directions and deliver to quality from a visual, game play and technical perspective Professional English communication skills  At Embark we offer competitive salaries, passionate colleagues to share knowledge with and much more, but most of all we invite you to take part of a journey into the unknown, to build creative, surprising and beautiful experiences together. We welcome game makers of all sex, class, colour, age, gender identity, education, religion, opinion, culture, nation of origin, language, sexual orientation, shape, size, and ability. Did we leave anyone out? Well, we welcome you, too! We think that the gaming industry is made better when everyone has a seat at the table. Be yourself at Embark and make games while doing so. Please apply with confidence. We can’t wait to hear from you (in English)!

20 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Erfarna Arkivarier för kommande konsultuppdrag.
Poolia Sverige AB
Bibliotekarier och arkivarier

Nu söker vi erfarna Arkivarier för kommande konsultuppdrag i Stockholm med omnejd. - Omfattning: Heltid/Deltid - Start: under 2025 - Längd: Oftast 3-9 månader, ibland längre Du blir anställd av Poolia men jobbar ute hos vår kund i Stockholmsområdet. Om tjänsten Vi märker ett ökat behov av att tillfälligt hyra in konsulter med Arkivkunskaper. Är du intresserad av att vara med i vår kandidatbank för Arkivarier så får du gärna registrera dig via länken i denna annons. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Sedvanliga arbetsuppgifter så som: - Undersöka, granska och gallra handlingar som ska bevaras och vilka som kan förstöras. - Organisera och katalogisera: - Ger råd och service till medarbetare och allmänheten - Följa lagar och standarder - Vad får lämnas ut och vad får inte lämnas ut Du kan hamna på olika uppdrag inom exempelvis kommuner, myndigheter, museer mm Vem är du? För att vara aktuell för de olika uppdragen, behöver du ha tidigare erfarenhet av att jobbat som Arkivarie inom myndighet, kommun eller kommunala bolag etc. Du har en relevant Arkivarieutbildning eller annan utbildning som kan bedömas som likvärdig. Du har några års erfarenhet inom yrket, och gärna jobbat i olika system relaterat till yrket. Om verksamheten Låter detta som uppdrag som skulle kunna passa in på dig? Då skicka du in en ansökan via länken i annonsen. Så har vi möjlighet att kontakta dig när passande uppdrag kommer in. Kanske är du fortsatt tillgänglig och intresserad av ett konsultuppdrag :) Håll gärna ögonen öppna också efter specifikt riktade annonser för olika uppdrag på vår sida www.poolia.se och på Arbetsförmedlingen. Välkommen!

20 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Production Scheduler
Hitachi Energy Sweden AB
Inspicienter och scriptor m.fl.

As a Production Scheduler, you will be responsible for planning, organizing, and coordinating production activities to ensure a smooth and efficient workflow within our transformers manufacturing facility. You will play a critical role in aligning production schedules with operational goals, optimizing resource utilization, and ensuring timely delivery of products to meet customer and project requirements. If you’re structured, curious, and enjoy working with others, we’ll give you the tools and support to grow into a confident and capable production planner. In this role, you’ll be at the heart of our operations — helping forecast, plan, and follow up on production. You’ll also contribute to improving how we work, collaborating with teams across project planning, supply chain, and production. Your Responsibilities: Generating detailed production schedules based on the production plan, to maximize the use of resources and meet established production specifications and schedules. Executing daily, plant-level materials requirement planning (MRP) to create and manage production requirements to meet the production delivery schedules and ensure on time delivery to all customers. Establishing the sequence and lead time of each operation to meet shipment dates per the master schedule/plan obtained from the Production Planners. Monitoring performance to schedule, identifying key root causes for deviation and implementing relevant improvement actions. Supporting Production Planners with clear communication of any production capacity issues, and details of material availability. Your Background You are engaged, structured, and have a strong ability to identify and understand logical flows and interdependencies. You hold a university degree or a vocational qualification (YH/KY) in production planning, industrial engineering, or a related field — or have equivalent work experience in similar roles. You have excellent communication skills in both Swedish and English, enabling effective collaboration across teams. Prior experience in a similar role is highly beneficial. Proficiency in planning tools and MS Office, particularly Excel, is required. Familiarity with Lean Production principles and methodologies is considered an advantage. Experience working in a production environment, preferably within larger industrial or manufacturing companies, is also advantageous. What We Offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More benefits could be connected to this specific role More About Us This role is based in Ludvika. Applications will be reviewed on an ongoing basis, so do not hesitate to apply already today! Recruiting Manager Fredrik Vinnhed, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer; Philip Bengtsson, +46 107 38 25 17; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 10 7387043; Unionen: Michael Fosselius, +46 107 38 46 19. All other questions can be directed to Talent Acquisition Partner Johanna Davidsson Drakou, [email protected]

20 maj 2025
Sista ansökan:
15 november 2025
Technical Designer
IO Interactive AB
Designer inom spel och digitala medier

IO Interactive is currently looking for a Technical Designer to join Project 007, a brand-new James Bond video game to be developed and published by IOI. Featuring a wholly original Bond story, players will step into the shoes of the world's favourite Secret Agent to earn their 00 status in the very first James Bond origin story. What you will do: Implement unique and reusable environmental interactions and items using the scripting tools for our proprietary engine Glacier. Collaborate closely with Level Designers to craft memorable experiences in our James Bond game. Write and maintainin documentation of tech and designs. Who you are: You have some experience in the AAA games industry as a technical designer You have a working background or education in game design or programming. You take an interest in game design, technical design, UX, and tech. You have a passion for collaborating with a wide range of developers and creating impactful games. Who we are: IO Interactive is an independent videogame development and publishing company with studios in Copenhagen, Malmö, Barcelona, Istanbul and Brighton. As the creative force behind some of the most talked-about multiplatform video games in the last decade, we are committed to creating unforgettable characters and experiences – all powered by our award-winning, proprietary Glacier technology. We know that to achieve those goals, we need courage, talented people and a great working environment – and we do our utmost to have all of that. Across our multiple studios, we’re working on several projects. Crucially though, we’re all one team. We value the work and impact that each person brings to the table and we actively encourage new ideas, whilst listening to your insights along the way. We have a dedicated team of People Managers, who look after you as an individual and as an employee. With more than 40 nationalities, we know that everyone is different and we are proud to have a reputation for being a friendly workplace with highly-talent people.  Learn more about Project 007.

19 maj 2025
Sista ansökan:
5 november 2025
Senior UX & Communication Manager to a leading player in the banking ind...
Digitalenta AB
Övriga designer och formgivare

We’re seeking a dynamic Senior UX & Communication Manager for an exciting full-time consulting assignment with a client in the banking industry. The assignment runs from August 8th 2025 to December 31st 2025, with possible extension.  About the roleYou will lead and execute clear communication strategies while enhancing user experiences for internal digital tools across several countries. Working closely with cross-functional teams, you’ll shape onboarding experiences, optimize digital touchpoints and ensure that communication and UX design are fully aligned. The role reports to a senior stakeholder within the digital workplace transformation program. Responsibilities Define and implement a cross-channel communication strategy for consistent, timely internal messaging Develop a feedback strategy to capture and translate user insights into action Create engaging copy and video content tailored to different user groups and platforms Design onboarding journeys and educational materials for internal tools (web & mobile) Write clear, functional UX copy for product onboarding and in-app user guidance Lead user research and testing to ensure usability and adoption Drive continuous improvement using a data-driven approach to user experience Collaborate with stakeholders across multiple countries and departments About you You are an experienced communicator and UX expert who thrives in complex environments and understands how to align product design with user behavior and strategic goals. With a strong foundation in both communication strategy and UX writing, you bring clarity and consistency to every touchpoint. Your analytical mindset, combined with excellent interpersonal skills, enables you to navigate multicultural and distributed organizations effectively. Experience and skills Minimum 5 years of experience in communication management, UX design, UX writing, and copywriting Demonstrated ability to lead communication and UX efforts in complex digital environments Strong background in user journey design and iterative optimization Proven skills in user research, testing, and data-driven UX improvements Experience with multifactor authentication products; familiarity with Windows Hello for Business is a plus Excellent command of spoken and written English Skilled at managing change in multicultural and geographically distributed settings Strong analytical, collaborative, and problem-solving skills About the assignment For this assignment you will be hired as a full-time consultant by Digitalenta. We offer our consultants a generous package including healthcare allowance, insurance policy, paid vacation days and pension savings. In addition, you'll also have a dedicated consultant manager available throughout your employment with us, in addition to optional networking activities with our network of consultants.

19 maj 2025
Sista ansökan:
5 november 2025
Arkivarie till Public People
Public People AB
Bibliotekarier och arkivarier

Om oss Public People är ett personligt, snabbväxande och kvalitativt konsult- och bemanningsföretag som hjälper offentlig sektor runtom hela landet med interimslösningar inom främst specialist- och chefsområden. Som medarbetare på Public People blir du en viktig del av vårt kvalificerade nätverk med kompetenta, kvalitetsmedvetna och prestigelösa medarbetare, som alla har en sak gemensamt; viljan att bidra till och göra skillnad inom den offentliga sektorn. Vi på Public People har alla olika erfarenheter, profiler och kompetenser, vilket gör att vi kompletterar varandra på bästa sätt. Samtidigt enas vi alla oavsett roll, kring vår värdegrund som speglas i allt vi gör: kvalitet, förtroende, självledarskap och hjärta. På Public People är allt möjligt. Vi ser lösningar i stället för problem. Vi är flexibla och skräddarsyr anställningar för att passa individen. Hos oss är målet att du ska hitta balans mellan arbetsliv och privatliv och det finns ofta möjlighet till både flexibla arbetstider och distansarbete. Tillsammans gör vi skillnad. Bli en av oss du också! Vi söker just nu arkivarier med ett brinnande intresse för långtidsbevarande, kulturarv och att hjälpa våra kunder med långsiktiga lösningar i sin informationshantering. Tycker du att arkiv och informationsförvaltning är en utav de roligaste sakerna du vet och dessutom är lyhörd, ödmjuk samt nyfiken på att lära dig mer och utvecklas i din roll? Då tycker vi att du ska söka dig till oss! Arbetsuppgifter: I denna roll kommer du att ha en omväxlande roll där dina arbetsuppgifter kan bestå av att hjälpa våra kunder med såväl strategiska som operativa frågor inom digitalisering och arkivhantering. Du kommer att arbeta med sedvanliga arkivfrågor såsom exempelvis att ordna och förteckna, uppdatera dokumenthanteringsplaner, se över och revidera klassificeringsstrukturer, arkivförteckningar och skapa ordning i kundernas arkiv, oavsett om det är det analoga eller digitala. I din roll ingår även att vara ett bollplank och stöd till verksamheten i att besvara allmänna arkivfrågor och hjälpa våra kunder i det dagliga, operativa arbetet. Du kommer att vara en nyckelperson i kundens arbete med informationsförvaltning och får unika möjligheter att vara med och utveckla samt driva kundernas arkivarbete. Som anställd hos oss kan du förvänta dig att få stöd och coachning i ditt arbete som konsult samt en varierande och utvecklande roll där du kommer att lära dig otroligt mycket! Din profil Som konsult på Public People kommer du att ställas inför en variation av arbetsuppgifter, alla kopplade till ditt specialistområde. Våra kunder står inför olika utmaningar och du kommer att få möjlighet att stötta de i att effektivisera och förbättra deras arkiv- och informationshantering, både på lång och kort sikt. Vi söker därför dig som är flexibel, kommunikativ och har god samarbetsförmåga. Du är noggrann, strukturerad och har lätt för att prioritera. Du trivs i en dynamisk arbetsmiljö med många kontaktytor och varierande uppgifter. Vidare är du lösningsorienterad och har god pedagogisk förmåga då arbetet många gånger kräver kompetensöverföring. Krav: Högskoleutbildning inom arkiv- och informationsvetenskap motsvarande minst 60 hp Minst 5 års erfarenhet av självständigt arbete som arkivarie, gärna inom offentlig sektor Flytande i svenska språket i både tal och skrift Låter detta intressant? Tveka då inte och skicka in din ansökan så snart som möjligt och bli en del av vårt team! Ansök redan nu, urval sker löpande. Kontakta oss så får du veta mer! Paloma Carroza, Affärsområdeschef Public People på; [email protected] eller telefon 072-890 04 80 GDPR Vi behandlar din personliga information i enlighet med GDPR. Om du önskar att vi raderar din information gör du det enklast genom att begära det via vår karriärsida ”Connect”. Annonserings- och rekryteringshjälp Inför rekryteringsarbetet har Public People tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla former av annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

19 maj 2025
Sista ansökan:
5 november 2025
Concept Artist
Elkab Studios AB
Designer inom spel och digitala medier

About ELK Studios With a passion for games! Since 2013, ELK Studios has passionately pushed boundaries in the online casino industry. From groundbreaking mathematics to astonishing artwork, ELK takes pride in developing entertaining mobile-first content that maximizes the experience for players around the world. Do you want to be part of creating fantastic, unique and entertaining iGaming experiences in a competitive global market? We are looking for a talented 2D Concept Artist with a strong passion for bringing life, expression and excitement to our growing games portfolio. ELK is a leading developer in the iGaming industry, known for our innovative, visually stunning, and critically acclaimed game titles and IPs. We push the boundaries of gameplay and visual fidelity, setting new standards in the iGaming world. At ELK Studios we believe working together onsite is a big part of our success. It allows us to work efficiently across teams and it keeps innovation and creativity high. About the role We're seeking a talented and passionate 2D Concept Artist to join our game studio to help shape the visual identity of our upcoming titles. As a key member of the pre-production team, you'll define the look and feel of our games by creating captivating and unique concepts and help shape the narrative that will inspire and guide our team throughout the production process. Working as a concept artist at ELK offers a similar setting as the broader gaming industry, with one key difference: the opportunity to explore a wide variety of game styles and themes within shorter development cycles. This dynamic environment allows for constant creativity and fresh challenges. A typical work week as a Concept Artist can consist of Concept Art Creation: Craft 2D concept art for a variety of assets, including characters, environments, props, and more. Your work may range from quick sketches that explore ideas to fully rendered pieces that set the standard for the game's visual style while also having in mind to create designs that fit gameplay needs. Explore styles: You will work across a variety of art styles to match the unique vision of each project. At ELK no game looks the same and we take pride in pushing the boundaries of our conceptual ideas. Teamwork: Collaborate closely with the Creative Director, Art Director, and Project Manager to make sure your designs align with the game's artistic direction, theme, and gameplay. Who you are We believe you are motivated by the opportunity and freedom to sketch broadly and that you are unpretentious and comfortable with the fact that much of what you create may not make it into the final game production. It is important that you are organized and solution-oriented with the ability to tackle challenges and solve problems and proactively request feedback from relevant stakeholders. You have strong graphic skills focused on concept design and an excellent ability to draw in a variety of styles. As a Concept Artist, you will explain concepts and artistic decisions to the team responsible for production. Therefore, the role requires you to be versatile and possess strong communication skills, both spoken and written. You are self-driven, and responsible and strive to develop your skills and others constantly. You also possess a strong sense of ownership and deliver on deadlines. What We're Looking For - Previous experience in a gaming studio and a strong passion for games - Strong foundational skills in drawing, painting, and design - Expertise in creating a variety of assets, from quick exploratory sketches to fully rendered characters and game-ready designs - A strong portfolio showcasing your artistic range, creativity, and ability to create both quick concepts and polished artwork Skills and Abilities - Versatility to adapt to a wide range of art styles, including fantasy, sci-fi, historical, and stylized - Proficiency with industry-standard software such as Photoshop or Procreate - Experience in collaborating with cross-functional teams, including game designers and animators Language The ideal candidate will possess excellent English language skills, both in written and verbal communication, as this is essential for daily tasks and collaboration. Proficiency in Swedish is a plus but not required. We offer We are proud to be an equal opportunity employer. We celebrate diversity and are committed to creating an inclusive environment for all employees, where everyone is respected, valued, and empowered to succeed. We work on-site at our awesome office, 2 minutes from T-Centralen in Stockholm. For the right candidate, the recruitment process includes: interviews (digitally and at our studio), as well as a work assignment. We will fill the position as soon as we have found the right candidate, so do not hesitate to submit your application as soon as possible!

16 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Content producer
Randstad AB
Författare m.fl.

Arbetsbeskrivning Vi söker nu en Content Producer till vår kund i Solna. Som Content Producer är du ansvarig för att skapa innehåll för digitala kanaler. Detta inkluderar text, bilder och videor, främst för webb och sociala medier. Besitter du en relevant utbildning och har tidigare erfarenhet av liknande roll så kan det vara dig vi söker. Urval sker löpande, - välkommen med din ansökan idag! Omfattning: Heltid Uppdragslängd: 2025-06-16-2025-12-31 Arbetsplats: Solna Arbetsgivare: Randstad Ansvarsområden Dina arbetsuppgifter: Skapa innehåll i olika format för digitala kanaler, primärt webbplatser och sociala medier. Producera texter som är engagerande och informativa. Ta fram visuellt tilltalande bilder. Skapa och redigera videor. Anpassa innehåll efter olika plattformars format och målgrupper. Säkerställa att innehållet kommunicerar effektivt och når uppsatta mål. Kvalifikationer Krav: Universitets-/Högskoleutbildning med inriktning: Digital kommunikation / storytelling / copy / Innehållsproduktion Tidigare arbetslivserfarenheter av liknande roll i minst 2 år Erfarenhet av arbete på ett större företag Adobe-suite Optimizely Meriterande: Erfarenhet från energibranschen Erfarenhet av AI Företagskommunikation Personliga egenskaper: självgående, strukturerad och kreativ. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

16 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025