PLM (Product Lifecycle Management) Program Manager to GI Valves
Hitachi Energy Sweden AB
Övriga yrken inom kultur och underhållning

GI Valves (Grid Integration) is a product group in Hitachi Energy, which develops, manufactures, and sells Converter Valves on the global market. GI Valves are hosted by HVDC (High voltage direct current). The technology is used to transmit electricity over long distances and for power transmission via submarine cables. It is also used to connect power systems. In this role you will be a part of GI Valves and Global Product Support team. As a PLM Program Manager, you will be part of a dedicated team of eight professionals responsible for ensuring a harmonized product and production portfolio. Your key responsibilities will include leading the implementation of PLM. "Are you ready to lead innovation in the energy sector? As a PLM Program Manager at Hitachi Energy, you will have the unique opportunity to drive transformation and make a tangible impact within our GI Valves team." - Johanna Edlund, Hiring Manager How you’ll impact Project Management: Establish and monitor PLM roadmap; Define, prioritize, oversee, communicate and steer an activity portfolio (studies and projects) that addresses these business needs, including control and prioritization of own resources and budget. Collaboration: Act as a single point of contact for the PLM Centralized PLM Program (HVDC PLM Program), ensuring close cooperation with all functions and maximizing efficiency. Report to Management steering committee as well as leading the GI Valves PLM core team. Implementation: Design and manage the implementation of cost-effective business processes using IS-based solutions to reduce cycle time, overhead, and improve overall process efficiency. Ensure that PLM standard processes and functions are implemented as far as possible, considering business requirements Your background Education: A degree in a relevant field such as engineering, information systems, or related discipline. Project Management: Experience in managing complex projects within relevant field. Project Management certificate is a merit. Communication Skills: Strong communication and interpersonal skills for effective collaboration with diverse stakeholders. You are fluent in English (written and spoken). Leadership: Proven leadership experience in dynamic and technically challenging environments. Lead organization in changes. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us Are you ready for a new exciting challenge? Does the above description sound like you? Welcome with your application! Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply today! Recruiting Manager Johanna Edlund [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives – Sveriges Ingenjörer: Mikael Hjort, +46 107-38 29 86; Unionen: Fredrik Holmgren, +46 107-38 21 85; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43.  All other questions can be directed to Talent Partner Filippa Casparsson, [email protected].

15 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Engagerad lokal fotograf Stenungsund

Diakrit söker nu efter kreativa fotografer med hög serviceanda, som vill bli en del av vårt internationella fotografnätverk.  Varför Diakrit? Som frilansfotograf hos Diakrit får du möjlighet att fokusera på det du älskar - att ta snygga bilder och träffa människor! Det andra tar vi hand om.  Vår flexibla arbetsmodell ger dig friheten att styra över din vardag, samtidigt som du ges möjlighet att utveckla dina färdigheter inom foto, panorama, drönare och video. Du behöver inte själv sälja in dina uppdrag, utan det sköter vårt drivna säljteam. Vår Customer Solutions tar god hand om våra fotografer och kunder i det dagliga arbetet och vårt duktiga in-house redigeringsteam ser till att slutresultatet håller högsta kvalitet. Du har dessutom alltid stöd i ditt arbete från din regionansvariga fotochef. Med hjälp av vår onlinekalender styr du enkelt din tillgänglighet och vi arbetar för att ge dig en så effektiv vardag som möjligt.  Är det dig vi söker? Vi söker dig som jobbar som fotograf, eller har fotografutbildning, och har ett skarpt öga både vad gäller ljus och komposition. Du behöver vara genuint intresserad av människor och hålla en hög servicenivå. Har du dessutom ett intresse för hem och inredning och kan lyfta fram det unika i varje bostad så kan vi vara en perfect match för varandra.  För att arbeta som frilansfotograf på Diakrit behöver du följande: Kamerahus (systemkamera, helst fullformat) Vidvinkelzoomobjektiv Normalobjektiv eller zoom (t.ex 24-70mm) Stabilt stativ Extern vridbar blixt Körkort och tillgång till bil F-skatt Om Diakrit: Diakrit är världsledande inom fototjänster, digitala plattformar och innovativa produkter för att marknadsföra bostäder online. Vi har hjälpt fotografer att bygga en stabil fotokarriär sedan 2009. Idag har vi över 400 anställda Diakritare och vi samarbetar med över 500 frilansfotografer i Sverige, Norge, Danmark, Australien, Nya Zeeland och USA. Våra tjänster levererar vi till över 2000 stora fastighetsmäklarkunder världen över. Vår styrka är vår entrepenörsanda, höga kvalitet och innovationslust, samt vår förmåga att alltid se till den enskilde kundens behov. Hos Diakrit fokuserar vi på långsiktiga relationer med både kunder och medarbetare.  Ansökan: Ansök online på career.diakrit.com genom att bifoga ditt CV och personliga brev tillsammans med arbetsprover bestående av ca 5 st egenproducerade bilder, med anknytning till interiör och inredning. Bilderna ska vara sparade i jpeg och ca 3000 pixlar på längden. Du kan antingen skicka en länk till din portfolio eller ladda upp 5 enskilda bilder i ansökan. För att kunna gå vidare med din ansökan behöver vi även veta vad du har för fotoutrustning. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan!

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Senior BIM/Revit Modeler
Hitachi Energy Sweden AB
Industridesigner

The opportunity We are seeking a highly skilled and experienced Senior BIM/Revit Modeler to join our dynamic team. In this role, you will be responsible for creating, managing, and coordinating detailed 3D models for civil and architectural projects. This position requires advanced proficiency in Revit and a deep understanding of both civil engineering and architectural design principles. You will collaborate closely with engineers and project managers to ensure that all models meet technical specifications and project requirements. You will join a global and dynamic team of 18 people, based in Sweden, Finland, and India. This position will be based in Sweden, either in Ludvika or Västerås. How you will make an impact Develop and prepare detailed 3D models using BIM software such as Revit Generate and extract 2D drawings and details from 3D models for construction documentation Produce 3D models, extract material quantities, and generate detailed Bills of Materials for project estimation Collaborate with engineers and other professionals to gather necessary information for accurate model creation Create and update models in Construction Cloud Mentor and train junior staff in Revit/CAD-related concepts and best practices Your background MSc or BSc in Civil or Architectural Engineering Several years of experience in BIM modeling and structural design Proficiency in BIM software such as Revit, AutoCAD, and Navisworks Knowledge of Tekla Structures and STAAD Pro is considered a great advantage Excellent communication skills, both written and spoken, with the ability to work effectively with team members and clients across different cultures and time zones Strong problem-solving skills and a keen eye for detail What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development​ Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us Are you ready for an exciting new challenge? Welcome to apply for this position! Recruiting Manager, Elyas Hashemi, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer; Mikael Hjort, + 46 107 38 29 86; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43; Unionen: Fredrik Holmgren, +46 107 38 21 85. All other questions can be directed to Talent Acquisition Partner Ingrid Schjelderup, [email protected].

15 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
2D Animator
Elkab Studios AB
Designer inom spel och digitala medier

Do you want to be part of creating fantastic, unique and entertaining iGaming experiences in a competitive global market? We are looking for a talented 2D Animator with a strong passion for bringing life, entertainment and excitement to our growing games portfolio. ELK is a leading developer in the iGaming industry, known for our innovative, visually stunning, and critically acclaimed game titles and IPs. We push the boundaries of gameplay and visual fidelity, setting new standards in the iGaming world. About the role: We take great pride in creating and offering our players a wide range of different art styles and themes in our iGames. A typical work week as a 2D Animator can consist of: Effect creation: Create eye catching VFX and 2D animations that will make symbols, objects, characters, etc. come to life! Collaborate Across Disciplines: Work closely with other animators, artists and programmers to collaboratively build "best in class" iGames. Communication: Partner with the Art Director to follow the unique theme of each game. Be open to feedback and take the initiative to independently enhance and perfect your work, while still ensuring it aligns with the creative vision. Innovation: Push the boundaries of what is possible in the realms of iGames to create visually stunning and memorable experiences. Who are you? We believe you are a passionate animator with an eye for details and the urge and ideas to make the best looking iGaming experiences ever. You are creative and innovative and aim to find solutions which maximize the game experience in relation to the technical limitations. To thrive with us, you need to be a team player with a good ability to handle feedback and work together with different disciplines. You are self-driven, and responsible and strive to develop your skill and others constantly. It is important that you are organized and solution-oriented with the ability to tackle challenges and solve problems with a strong sense of ownership and deliver on deadlines. Qualifications: Experience: Minimum of 3 years of experience creating 2D animations and VFX with focus on mobile within the gaming or similar industry. Software skills: Strong knowledge of After Effects. Meritorious if you have experience in Photoshop and Spine. Portfolio: A captivating portfolio/showreel demonstrating excellent animation abilities including the impactful use of VFX. Creativity: A passion for animation and a sharp eye for detail are essential, along with the ability to adapt to various art styles. Your understanding of timing will be crucial, as you'll create the level of excitement for the players. Passion for Gaming: A passion for video games and an understanding of what makes them visually engaging and immersive. Language: The ideal candidate will possess excellent English language skills, both in written and verbal communication, as this is essential for daily tasks and collaboration. Proficiency in Swedish is a plus but not required. We offer An ever-changing opportunity to explore different art styles, concepts, and themes together with highly skilled creatives in various crafts. Our project cycles are short, and you will be able to thrive in your creativity and passion by creating a range of visually stunning, unforgettable iGaming experiences. We are proud to be an equal opportunity employer. We celebrate diversity and are committed to creating an inclusive environment for all employees, where everyone is respected, valued, and empowered to succeed. An on-site setting at our awesome office, 2 minutes from T-Centralen in Stockholm, where you get to meet and collaborate with 140 nice colleagues every day. If this is you, please fill in your application below and include your showreel and CV. For the right candidate, the recruitment process includes: interviews (digitally and at our studio), as well as a work assignment. We will fill the position as soon as we have found the right candidate, so do not hesitate to submit your application as soon as possible!

14 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Verksamhetsledare/Utvecklingsledare vid Nämforsens Hällristningsmuseum
Sollefteå kommun
Museiintendenter m.fl.

Ditt uppdrag är att skapa ett attraktivt besöksmål med intressanta upplevelser vid Nämforsens hällristningar och i Nämforsens Hällristningsmuseum. För oss är det viktigt att du känner att ditt arbete är meningsfullt och att du ser din del i helheten. Du är med och utvecklar verksamheten mot Stiftelsen Nämforsens övergripande vision och mål. Arbetsplatsen är Nämforsens Hällristningsmuseum i Näsåker, Sollefteå kommun. Välkommen till oss! ARBETSUPPGIFTER Arbetet innebär: - Att i samråd med stiftelsen Nämforsens styrelse och arbetsutskott ha ansvar för uppföljning/utvärdering och förverksamhetsplanering - Att ansvara, planera och genomföra visningar av hällristningsområdet vid Nämforsen och Nämforsens Hällristningsmuseum - Att hålla kontakter med skolor, institutioner och myndigheter - Att ansvara för administration, bokföring och uppdatering av hemsidan - Att rekrytera och vara arbetsledare för sommarpersonal I arbetet ingår också mycket praktiskt arbete som insatser på fornvårdsområdet, caféverksamhet och lokalansvar. Stiftelsen Nämforsen har även i uppdrag att under sommarsäsongen driva Turistbyrå i hällristningsmuseet. KVALIFIKATIONER Detta är ett arbete för en person med erfarenhet och intresse av marknadsföring, kulturturism, pedagogiskt arbete och folkbildning. Kunskaper och intresse för arkeologi, historia och kulturhistoria är väsentliga. Förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift är viktigt, liksom att kunna guida på engelska. God samarbetsförmåga och vana vid självständigt arbete är nödvändig. Vi söker en serviceinriktad person med erfarenhet av arbetsledning. God datorvana och erfarenhet av sociala medier är meriterande. Stor vikt fästs vid personliga egenskaper. B-körkort är ett krav. ÖVRIGT Observera att vi endast tar emot ansökningar via Offentliga jobb. Första gången du söker ett jobb via Offentliga jobb, registrerar du dig på länken www.offentligajobb.se och skriver in dina uppgifter där. Du bör vara noggrann när du fyller i dina uppgifter, eftersom dina uppgifter ligger till grund för hanteringen. När vi mottagit din ansökan får du en bekräftelse via mail. Vi undanber oss vänligt men bestämt att bli kontaktade av annons och rekryteringsföretag.

14 maj 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Zeekr Design Talent Program

Join the Next Generation of Designers: The Design Talent Studio Internship Ready to shape the future of design? Want to work on bold, real-world challenges with talented design students from around the world? We’re looking for curious, creative, and forward-thinking minds to join the next round of our Design Talent Studio Internship—a unique, student-led experience at the heart of our Global Design Center in Gothenburg. Who We’re Looking For: We’re on the hunt for students who are studying or have an interest in disciplines like Interior Design, Exterior Design, UX/UI Design, CMF, Fashion Design, or Product Design. This is your chance to bring your unique perspective and skills to an international, collaborative design team that’s shaping the future of the automotive world. What’s Special About This Internship?  This isn’t your average internship. The Design Talent Studio is a one-of-a-kind opportunity to work alongside other international design students, bringing together diverse perspectives to tackle an innovative group project. Together, you’ll join forces in our Global Design Center in Gothenburg to collaborate on a shared design brief with a real-world challenge that will push your creativity and problem-solving skills to the limit. Why Join the Design Talent Studio? A Studio Within a Studio:You’ll be part of a dynamic, advanced design environment where students lead and drive the creative process, supported by a team of industry mentors. True Collaboration: Work alongside students from around the world, bringing different skill sets, ideas, and experiences to the table. This is your chance to redefine how design can be approached. Learn by Doing: Manage roles, timelines, and budgets, simulating the atmosphere of a real-world design studio. This isn’t just about learning—this is about creating something impactful. Shape the Future of Zeekr Products: Experience how design is driving the next generation of Zeekr products, shaped by the innovative ideas and fresh perspectives of Gen Z. See how the first cohort of students collaborated during their Design Talent Studio Internship and explore the exciting outcomes of their ‘Project o.0’.  Student Project o.0 What You’ll Get: A transformative, hands-on learning experience in a collaborative, international setting. Mentorship and guidance from experienced industry professionals. The opportunity to showcase your work to the world and have a lasting impact on the future of design. A chance to be part of something that’s truly unique in the automotive and design landscape. A fair internship salary on a monthly basis Ready to Dive In?If you’re excited about the opportunity to collaborate with students from all over the world, explore new tools and design methods, and push your creative boundaries, we want to hear from you! We have 5 internship positions available, so don’t wait—apply now to be part of the Design Talent Studio and take the first step toward shaping the future of design. Create bold ideas. Collaborate globally. Shape what’s next. Join the Zeekr's Design Talent Studio.  Application Deadline: 2025-06-15 Location: Gothenburg, Sweden (Global Design Center) Apply today, we will perform ongoing selection during the application period. We look forward to hearing from you. Please note that due to GDPR regulations we can only accept applications and portfolios's sent through the recruitment system, not via email or other channels. About Zeekr Design Zeekr is a global premium electric mobility technology brand within the Zhejiang Geely Holding Group. The Zeekr Global Design Team is based in Gothenburg, a city known for its innovative design scene. The team brings together a diverse group of talented and forward-thinking individuals from all over the world.  Zeekr Design is redefining luxury and technology by creating meaningful mobility connections—between people, places, and possibilities. Their innovative approach blends high-end design with a warm, human touch, crafting experiences that resonate deeply. For more information please contact: Robin Wöhr, Senior Design Talent Partner, +46 76 127 15 91, for questions regarding the recruitment process or Zeekr's Design Talent Studio.

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Documentation Specialist
Hitachi Energy Sweden AB
Bibliotekarier och arkivarier

The Opportunity We are looking for a Documentation specialist within Hitachi Energy, Network Control, Europe. Network control (NC) is a globally active team that is delivering systems and solutions for management and control of the transmission, sub transmission and distribution of energy worldwide. We can offer you an interesting and challenging role in an international, dynamic, and positive working environment. Since this position is within HUB Europe you can be based in either Sweden, Norway, Germany, Spain, Poland or Turkey. We are interested to learn more about you and what you can contribute with so don’t hesitate to apply even though you don’t fulfil all requirements. “Good documentation is like a map navigating teams on their way to meeting business requirements. As Documentation specialist you will play a key role in ensuring that clear, and complete records are kept in a systematic way for consistency, avoiding misunderstanding and waste.” – Marketa Pechova, OU NC Quality Manager How You’ll Make an Impact Manage documentation for the Quality management system in line with ISO9001 requirements, review documents against requirements and interact with the responsible process owners Manage project and service documents in the NC documentation management system (DMS), including follow up throughout the project/service. Maintain documentation workspace in the DMS. For selected projects, administer and check commercial and technical documentation in DMS. Serve as the main contact for the NC team for documentation requirements. Monitor and follow up on project documentation delivery, reporting regularly and storing/submitting documents as needed. Maintain and further develop documentation methodology, processes and instructions for the NC team, provide training to the NC organization on the documentation management. Identify risks and opportunities, contributing to continuous improvement efforts while upholding Hitachi Energy's core values of safety and integrity. Your Background Bachelor's degree in engineering or economy Over 3 years of experience in documentation management Proficient in document management and database tools Strong verbal and written communication skills Fluent in English and Swedish; residing in or near Västerås, Sweden Experience with project documentation handling Experience with xECM, Adonis, Share Point What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development​ Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More benefits could be connected to this specific role Additional information Are you ready for an exciting new challenge? Does the above description sound like you? Our selection process is continuous, so if you are interested – don’t delay, apply today! Recruiting Manager, Marketa Pechova, [email protected] will answer your questions about the position. Union respresentatives: Sveriges Ingenjörer: Jan Skogeby, +46 107-38 16 42; Unionen: Karin Ulvemark, +46 107-38 51 42; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 48. All other questions can be directed to Talent Acquisition Partner Eva Schölin, [email protected].

13 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
UX-designer till spännande uppdrag inom kollektivtrafiken i Stockholm
Digitalenta AB
Grafiska formgivare m.fl.

Vi söker en kreativ och självgående UX-designer för ett spännande konsultuppdrag inom kollektivtrafiksektorn i Stockholm! För att trivas bäst i rollen tror vi att du har ett skarpt öga för tillgänglig och visuellt tilltalande design, och som vill bidra till utvecklingen av digitala tjänster som dagligen används av hundratusentals resenärer. Du kommer att arbeta inom ett erfaret, agilt team med fokus på designarbete inom mobilapplikationer, där användarnytta och verksamhetsmål står i centrum. Uppdraget löper från juni 2025 till den 1 september 2026, med möjlighet till förlängning. Om rollenDu blir en del av teamet "Varumärke och plattform" inom området Digitala Kanaler, där du tillsammans med utvecklare, produktägare och andra designers ansvarar för designarbetet i appkanalen. Gruppen arbetar enligt agila principer med ett stort fokus på samverkan mellan team och verksamhet. Arbetsuppgifter Design och vidareutveckling av designsystem för appkanalen för tre olika varumärken inom kollektivtrafiken Säkerställa att gränssnittet uppfyller högt ställda krav på tillgänglighet enligt riktlinjer för offentlig sektor Tillämpa och vidareutveckla digitala varumärkesriktlinjer Arbeta visuellt och konceptuellt med gränssnittsdesign och användarflöden Samarbeta tätt med produktägare, utvecklare och verksamheten för att skapa lösningar med högt kundvärde Aktivt bidra till kunskapsdelning och förbättringsarbete inom teamet Om dig Vi söker dig som har ett genuint intresse för tillgänglig design och digitalt varumärkesbyggande, och som är van att arbeta i tvärfunktionella team. Du är självgående, men också samarbetsinriktad och kommunikativ. Erfarenhet och kompetens: Gedigen erfarenhet av UX-design, gärna inom offentlig sektor eller komplexa organisationer Stark kompetens inom tillgänglighetsanpassning av digitala gränssnitt (WCAG) Erfarenhet av att bygga och förvalta designsystem God förmåga att arbeta med visuella gränssnitt och digitala varumärkesriktlinjer Erfarenhet av agilt arbetssätt och tvärfunktionella team Goda kunskaper i vanliga designverktyg såsom Figma, Sketch eller liknande Är du redo för denna utmaning? Skicka in din ansökan idag! Vi ser fram emot att få veta hur just du kan bidra till framgång i detta uppdrag. Uppdraget För det här uppdraget anställs du som konsult på Digitalenta. Vi erbjuder alla våra konsulter ett gediget friskvårdsbidrag, försäkringar, förmånligt pensionssparande, konsultträffar och givetvis en engagerad konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden.

12 maj 2025
Sista ansökan:
29 oktober 2025
Mediatekniker
Randstad AB
Grafiska formgivare m.fl.

Arbetsbeskrivning Är du en tekniskt kunnig och kreativ person med passion för ljud, ljus och bild? Vill du arbeta i en dynamisk och utvecklande miljö där du får möjlighet att skapa magiska upplevelser? Då är du kanske vår nästa mediatekniker! Vi söker för kunds räkning en mediatekniker till ett av våra globala företag inom läkemedelsindustrin, placering i centrala Uppsala. Vi söker dig som har erfarenhet i en liknande roll sedan tidigare. Arbetet är på heltid, dagtid. Detta uppdrag kan inledas som konsultuppdrag eller som en rekrytering med anställning direkt hos kund. Start enligt överenskommelse. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Du ansöker på www.randstad.se. Vi gör urval löpande, välkommen med din ansökan! Ansvarsområden Har relevant teknisk utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet inom media- eller AV-teknik. Har goda kunskaper om ljud-, ljus- och bildteknik. Är van att arbeta med AV-utrustning och programvara. Har ett starkt tekniskt intresse och är lösningsorienterad. Är flexibel, ansvarstagande och har god samarbetsförmåga. Flytande svenska och engelska i tal och skrift. Kvalifikationer Ansvara för drift, underhåll och support av AV-utrustning och teknik. Planera, installera och genomföra tekniska lösningar för evenemang och möten. Felsökning och reparation av tekniska problem. Samarbete med projektledare och andra teammedlemmar för att säkerställa lyckade evenemang. Medverka vid utveckling och förbättring av tekniska system och processer. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

12 maj 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Production Supervisor
Hitachi Energy Sweden AB
Inspicienter och scriptor m.fl.

Möjligheten Letar du efter en möjlighet att inspirera, motivera och leda ett team? Nu finns möjligheten att arbeta i en toppmodern produktionsmiljö på Hitachi Energy i Figeholm tillsammans med vårt ambitiösa och kunniga produktionsteam. Vi tillverkar Presspan som är isolationsmaterial till transformatorer. Vi är ca 100 anställda. Som Produktionsledare på Hitachi Energy i Figeholm är det dina ledaregenskaper som får ta plats där du utvecklar, motiverar och engagerar ditt team som ansvarar för att produktionen producerar uppsatta mål. Du rapporterar till produktionschefen och kommer leda ett team där den tillämpade arbetstiden (5-skift, vilket innebär att produktionen pågår även när du inte är på plats.). Du bidrar även till ett nära samarbete med dina produktionsledarkollegor där ni arbetar efter gemensamma mål. Produktionen är dynamisk med deadlines att hålla och du är bekväm med att ta snabba beslut när så behövs. I rollen får du möjlighet att göra skillnad och påverka i ett företag som innehar en nyckelroll i den gröna omvandlingen i vårt samhälle. Hur du kommer att påverka Driva ett aktivt arbete enligt Hitachis ledningssystem för kvalitet, miljö och arbetsmiljö. Ha personalansvar för cirka 60 personer (fördelat mellan produktionsledarna) medarbetare med målfokus på säkerhet, kvalité och prestation. Leda rekrytering och utveckling av personal. Ha ett visst ekonomiansvar. Målstyra för avdelningen; utarbeta, visualisera, utveckla och följa upp mål. Driva avdelningens förbättringsarbete. Se till att verksamheten bedrivs i enlighet med gällande lagar och avtal. Din bakgrund Du har tidigare ledarerfarenhet som chef eller haft möjlighet att leda andra inom projekt. Du är trygg i din roll som ledare med god kommunikativ förmåga att förmedla och fördela arbetet. Du ser det som självklart att utveckla ditt team såväl som verksamheten. Som ledare strävar du efter att skapa en gemensam vision och bygga en stark teamkänsla, du gillar att jobba med människor och att lyfta dem. Du hanterar MS Office obehindrat. Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, för att kunna interagera med många olika människor i vår organisation. Meriterande om du har tidigare erfarenhet av ledarskap inom produktion, gärna industriell. Vad vi erbjuder Kollektivavtal Flexibel arbetstid Hälso- och friskvårdsbidrag Fantastiska karriärmöjligheter inom Hitachi Energy både i Sverige och globalt Mentor som stöd under introduktionsfasen Olika utbildningar och kompetensutveckling för anställda Mångfaldigt företag med över 70+ nationaliteter som arbetar i Sverige Extra ersättning för föräldraledighet Förmånsportal för anställda med tusentals rabatter och förmåner Mer om oss Vi är intresserade av att veta vem du är och vad du kan bidra med, tveka därför inte att skicka in din ansökan även om du inte uppfyller alla krav. Hos oss får du ett roligt och energirikt arbete med många kontakter i dagliga arbetet! Skicka in din ansökan redan idag – vi behandlar ansökningarna löpande. Välkommen att forma framtiden tillsammans med oss! Mer information: Rekryterande chef Johan Staaf +46 107-38 02 48, kommer att kunna svara på dina frågor angående tjänsten. Fackliga representanter –Facklig representant Unionen: Jens Lindbäck +46 107-38 18 68; Övriga frågor ställs till Talent Acquisition Partner Antra Volujevica, [email protected]

9 maj 2025
Sista ansökan:
4 november 2025