Field Based Generator Technician- Stockholm

We're the global leader in providing energy solutions that help businesses grow and communities thrive. We work as a team and we’re proud of the difference we make to customers, to local communities, and towards a sustainable future for the world. We’re looking for field based generator technician to join our growing team in Sweden. Why Aggreko? Here are some of the perks and rewards. - Attractive salary and good pension and insurance schemes, as well as bonus opportunities. - Pleasant working environment with challenging tasks in an international environment - Development opportunities within the company - Service vehicle What you’ll do: - You will be responsible for the serviving and maintenance of our generators on our customers sites. - You will be respobsible for troubleshooting and the repair of equipment failures. - You will support the handling and cleaning of equipment in preparation of rental. - You may be asked or required to work after regular business hours including nights, weekends, and holidays. You’ll have the following skills and experience: - You will have experience servicing generators/UPS systems/ Large engines (HGV's). - You will have a valid driving license that enables you to drive in Sweden - You will be authorised to work in Sweden. Find out more and apply now. Bring your energy. Grow your career.

6 februari 2024
Sista ansökan:
9 juli 2024
Teknisk Projektledare till kreativ ingenjörsbyrå!

Camatec är ett företag med kreativa ingenjörer som gillar att konstruera maskiner och produkter på riktigt. Vi är dedikerade till att skapa en stimulerande och givande arbetsmiljö för våra medarbetare samt erbjuda varierade och spännande projekt, utvecklingsmöjligheter och hållbara arbetsliv. Om du älskar variation och har en känsla för att sätta ihop rätt team för rätt uppdrag, då kan du ha en plats hos oss! OM ROLLEN På Camatec kommer du att arbeta med olika kunder och projekt inom flera teknikområden. Du har möjlighet att påverka både antalet projekt du arbetar med och hur du organiserar ditt arbete. Tillsammans med vårt kompetenta projektledarteam kommer du att vara involverad i den inledande konceptfasen för stora projekt. Dina ansvarsområden inkluderar att planera, styra, motivera, leda team och resurser samt rapportera framsteg till styrgruppen. I rollen som Teknisk projektledare på Camatec kommer du arbeta inom områden som: - Konstruktion och produktutveckling - Montage & installation - CE-märkning - Dokumentation - Produktionsteknik Med Camatecs egna produktionsbolag ProdTec, kan vi leverera allt från idé till färdigtillverkad produkt. Därmed garanterar vi våra kunder att lösningen fungerar i verkligheten och inte bara på en ritning. VI SÖKER Vi söker en teknisk projektledare som uppskattar att arbeta med flera projekt parallellt och förstår vikten av att bygga starka relationer både internt och externt. Det är av stor vikt att du har en förståelse för tekniska utmaningar inom mekaniska konstruktioner och förmodligen har du en ingenjörsbakgrund och erfarenhet som projektledare, konstruktör eller mekanikingenjör. B-körkort är en förutsättning för jobbet. OM TJÄNSTEN & ANSÖKAN - Anställningsform: Tillsvidare - Tillträde: Enligt överenskommelse - Lön och förmåner: Lön enligt överenskommelse. Stora utvecklingsmöjligheter och hög grad att påverka arbetsroll med flexibilitet och hybrid placering. Omfattande kompensationspaket med tjänstepension, privatvårdsförsäkringspaket, friskvård, företagshälsovård, möjlighet till personalbil, förmånscykel samt ett generöst bonusprogram. - Placering: Årjäng. Vi välkomnar sökande från Norge då vi är belägna nära norska gränsen. - Ansökan: Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan snarast. Vid frågor vänligen kontakta platschef Henrik Andrén på [email protected] (mailto:[email protected]). Varmt välkommen med din ansökan!

5 februari 2024
Sista ansökan:
24 juli 2024
Technical Project Manager

Why should you want this job? You will be the trailblazer that takes concepts and ideas into reality. You will be the first to enter and the last to leave a project. You want this job to use your technical knowledge and apply a holistic perspective to take complex problems to become functional solutions. This means you will have the ownership of Systems or sub-systems and ensure that it upholds the set requirements. You will coordinate between different projects and is the interface between areas of expertise. But you will not do this alone. We will build a team around you. Projects and business areas will vary, but you will show what the group is supposed to achieve. Build a career that you can be proud of At Knightec, your development is our development. What we offer you is not a laid-out road for you to walk down. We do things a bit differently. You are in complete control of your development, no matter which path you want to take. If it's to reach a new role in the future or a specific technology, we will be there to help you move forward. Who we are looking for - You have a background as a Mechanical engineer. - 3+ years previous experience in Systems engineering, Technical Integration, as a Technical project manager or similar. - Experience in tasks regarding requirement specification, validation, and verification of technical systems and products. - Fluent in Swedish and English. Knightec We are consultants in technology, digitalization, and leadership. We work to improve people's lives through game-changing solutions. We are engineers focusing on sustainable and durable product development within edge cutting technology in both in-house projects and at customer sites. With around 900 engineers in 10 different cities across Sweden, we work with a broad client base within industries such as automotive, defense, and medtech. To be a consultant at Knightec isn't just a job; it is the way to build a career that you can be proud of!

5 februari 2024
Sista ansökan:
24 juli 2024
Mechanical Engineer

Why Knightec? Product development is what we do and also what we can offer you. Your ambitions and interests lead the way, and we support you by giving you the tools necessary for succeeding in your career. Our environment is characterized by trust, transparency, and cooperation. We believe that the combination of these traits, together with the individual's technical expertise and strong motivation to help our customers progress, provide the best solutions that both you and our company can be proud of. At Knightec, we challenge ourselves by taking on larger roles in projects by working together in teams. This starts and ends with communication, which has resulted in a better connection between our offices throughout Sweden. Depending on the role, you will be working in one of our in-house teams, in our open office space, or at the office of one of our customers. Some of our customers allow partial remote work. Who are we looking for? You are an engineer with a background in Mechanical construction or Product development. It's advantageous if you have experience from the defense- or packaging industry, but if you bring knowledge and experience from a different field, it is also merited. You are a person who likes to solve technical challenges by analyzing and breaking down the problem to find the best solution together with your team. You are comfortable taking the lead and sharing your knowledge, while independently taking responsibility for your own work. Thus it's important that you have strong communication skills and the ability to build good relations based on trust and transparency. Your work should be grounded in continuous integration and delivery since we believe these are the cornerstones of engineering. What you need to bring - Bachelor's or Master's degree in Mechanical Engineering or equivalent fields - 2-6 years of work experience in Mechanical construction - Experience in one or more CAD systems, for example, Creo and/or Solidworks - Fluent in Swedish - Experience working in the defense industry is a plus Knightec We are consultants in technology, digitalization, and leadership. We work to improve people's lives through game-changing solutions. We are engineers focusing on sustainable and durable product development within edge cutting technology in both in-house projects and at customer sites. With around 900 engineers in 11 different cities across Sweden, we work with a broad client base within industries such as automotive, defense, and medtech. To be a consultant at Knightec isn't just a job; it is the way to build a career that you can be proud of!

5 februari 2024
Sista ansökan:
24 juli 2024
Embedded Software Developer

We are now searching for a new Embedded Software Developer to work as a consultant at our brand new office in Linköping. Are you ready for the next opportunity in your career? Who we think you are and what you will do For this position, we are looking for an Embedded Software Developer with the willingness to adopt a broader understanding of system design and product development. While delivering high-quality code is important, we place equal emphasis on understanding the overall project and effectively translating requirements. This involves taking a leading role in breaking down specifications and epics into manageable tasks. We are looking for someone eager to lead stand-ups, prioritize tasks, provide time estimations, and comprehend the project's broader scope. We value curiosity and a willingness to learn, as understanding the lighting industry is essential for delivering high-quality products. We encourage open communication and a willingness to share knowledge, driving innovation and continuous improvement. To be a great fit for this position we believe you have: - M.Sc. degree in Computer Science, Software Engineering, Electrical Engineering or similar - Previous working experience in C, C++, Python, C# and Java - Experience from the Automotive or embedded industry - Experience in Agile/Scrum/Kanban Who are we? Conmore is a consulting company that highly prioritises its employees. We provide exciting and challenging assignments and do our utmost in every situation in order to meet your desire for a matching position. To enhance and strengthen you as an individual all employees have their own development plan for individual growth. In order for everyone to develop further and thrive in their role as consultants, the group manager dedicates time for regular one-on-one meetings to listen and follow up on the work plan, and need for training, provide feedback, and more to make sure you are satisfied and in the right place. We are proud of our company’s unique family feeling and we highly value competence and a secure work environment which we believe contributes to a pleasant and motivating workplace. Besides professional activities such as training et cetera, we offer regular social activities which bring us together to have a good time and share knowledge and experiences in the group. Despite our constant willingness to grow as a company we still emphasize preserving our warm family feeling. In Conmore, we have a Women's Network called KICO: We aim to create a sense of security among our employees and to serve as a role model in the engineering industry through our women's network "Female Engineers at Conmore" (KICO). KICO is a network where we inspire, share experiences, and act as role models for each other. KICO usually organizes around 2-3 events per year to gather all women within the company to inspire, network, and exchange experiences with each other. We have representatives at all our offices. Link to KICO: https://conmore.se/karriar/kvinnliga-ingenjorer-kico/ If you're interested in participating, you're always welcome to the events. Would you also like to be a part of our team? We are recruiting continuously, please don’t hesitate with your application and feel free to contact us if you have questions. Responsible Talent Acquisition Specialist: Jessika Warvne Mail: [email protected] Phone: 0735-629279 Please note that due to GDPR, we will not accept applications via mail. Please use our career site. We are looking forward to hearing from you!

5 februari 2024
Sista ansökan:
24 juli 2024
Försäljningsingenjör Hainbuch, Södra Sverige

HAINBUCH har designat och tillverkat maskindelar till bearbetningsindustrin i över 60 år. Vi är ett familjeägt företag med huvudkontor i Tyskland och ca 760 anställda världen över. Vi har 11 dotterbolag runtom i världen. Vårt svenska kontor ligger i Täby. Här arbetar en sales manager, en teknisk säljare och en administratör. Vår försäljningsingenjör som har hand om vårt område norr arbetar utifrån sitt kontor i Lindesberg. Vi behöver nu förstärka vårt svenska team med ytterligare en Försäljningsingenjör/Key account manager i södra Sverige. Hos oss arbetar människor med olika personlighet och olika bakgrund och för oss är det viktigt att vi visar respekt för varandra och att alla ges möjlighet att lyckas i sina respektive uppdrag. Våra kunder skall uppfatta oss som ödmjuka, kompetenta och hjälpsamma och känna sig trygga med att vi hjälper dem till den bästa lösningen och ett lönsamt köp. Läs mer på www.hainbuch.se (http://www.hainbuch.se/) Hur ser din dag ut? Som Försäljningsingenjör på HAINBUCH ansvarar du för att vårda och utveckla befintliga kundrelationer i vårt södra distrikt. Vi ser också att detta är en stark region och vill att du aktivt söker upp och skapar nya framgångsrika affärsmöjligheter. Rollen ställer höga krav på din konsultativa förmåga. Att lyssna på och förstå kundens behov och därefter presentera en lösning och dess kundfördelar är nyckeln till framgång för oss. Du är också vår representant på mässor och produktvisningar. Den här tjänsten lämnar mycket frihet under ansvar då du utgår ifrån ditt hemmakontor och planerar och strukturerar din arbetsdag på egen hand. Du rapporterar till vår lokala försäljningschef i Täby och har naturligtvis också regelbundna möten med övriga medarbetare i den svenska organisationen. Inom HAINBUCH värnar vi om våra anställda och vi är stolta över vår familjära atmosfär i bolaget. Vi hoppas att du vill bli en av oss. Vem är du? Vi söker dig med mycket god teknisk kompetens och säljande personlighet. Maskinteknisk utbildning är mycket meriterande, lång erfarenhet av arbete inom maskinindustri värderas högt. Du trivs bäst när du får arbeta självständigt, planera din tid på egen hand och du motiveras av att ha mål att nå. Resor inom regionen förekommer regelbundet och därför är körkort ett krav. Dina kunder uppskattar dig för att du är öppen och social, har en god förmåga att lyssna och förstå deras behov samt kunna presentera lösningar som passar dem. Vi tror att du har arbetat med någon form av teknisk försäljning tidigare och har därför förhandlingsvana och erfarenhet av att skapa och utveckla kundrelationer på ett framgångsrikt sätt. Du talar och skriver svenska samt förstår engelska mycket väl. Vad erbjuder vi? En utvecklande roll i ett starkt bolag med fina traditioner. Vi ger dig stora möjligheter att på egen hand styra din vardag och på så sätt bidra till din egen och HAINBUCHs framgång. Låter detta som en spännande utmaning för dig? Skicka din ansökan och CV på engelska. Frågor angående tjänsten besvaras genom: Rubino Rekrytering, Harry Rubino på 0733-763930. Varmt välkommen med din ansökan!

4 februari 2024
Sista ansökan:
23 juli 2024
Kvalitetsingenjör kommande uppdrag

Om tjänsten Northcon söker en Kvalitetsingenjör för kommande uppdrag hos vår kund i Västerås. Som Kvalitetsingenjör är du med och stöttar olika delar av organisationen i frågor kopplade till kvalitet och UV. Kvalifikationer Vi söker dig som har en högskoleexamen eller motsvarande och minst tre års erfarenhet av rollen som Kvalitetsingenjör. Du har erfarenhet av interna och externa revisioner samt kvalitetsmetoderna och verktyg så som 8D, 5Why och DMAIC. Du talar och skriver både engelska och svenska obehindrat. Arbetsuppgifter Som Kvalitetsingenjör kommer du bland annat att: - Hantera interna och externa avvikelser/reklamationer - Delta och leda olika former av ISO revisioner, interna och externa - Delta eller leda mindre projekt, främst projekt inom verksamhetsutveckling - Utveckla och implementera processer inom kvalitet och VU Om Northcon På Northcon tillvaratar vi och värdesätter kompetens, erfarenheter och olikheter. Vi tror att du kan bidra med det som gör just dig unik, din kompetens, dina erfarenheter och din förmåga att se saker ur ett nytt perspektiv. Ansökan Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Har du några frågor är du välkommen att mejla oss eller använda vår chatt så svarar vi så fort vi kan. Välkommen med din ansökan! Vi väljer att inte ta emot några samtal från säljare och rekryterare i denna process.

4 februari 2024
Sista ansökan:
23 juli 2024
R&D Project Manager

Are you a project manager with an engineering background? Would you like to work in a company with the entire chain- from idea through development to serial production? Join us as an R&D Project Manager at Westermo in Västerås! Within our R&D department, a group of six project managers lead the work from concept stage all the way to serial production in our own factory. We are now looking for an R&D Project Manager, to lead development of next generation industrial routers and switches. In this role, you will be working close with colleagues in both R&D and Production. We pride ourselves when it comes to quality, but also regarding our open culture and a helpful attitude. Here, you will work in an environment that provides structure, but is also open to trying new things and keeping a pragmatic approach. The Westermo brand and products are known for robustness in the eyes of our customers along with our strong ability to solve their challenges; using our software, hardware and application know-how. We act globally and in a big variety of markets such as Trains, Trackside, Energy sector, Infrastructure etc. If you are ready for your next step as a project manager- here is a chance for you! Are you our new R&D Project Manager? If you choose to join Westermo you will be part of a team of skilled and dedicated Project Managers working side by side helping each other out, sharing knowledge and experience. In this team we encourage everyone to contribute to improve our ways of working going forward. We aim to work in a structured yet pragmatic way. We need to stay agile but with good control as we are an important part of a our growing business., on a global market. We continuously run a number of Development projects in parallel and you will be responsible for one or several of them. Projects can be initiated both internally, by our Product Management department, or by a customer or a partner company. Once your project(s) are up to speed you will lead the day-to-day execution as well as long term planning, financial follow up and reporting to your Project Steering Committee. You will interact with team members and stakeholders from many different areas of the company such as: Electronics, Mechanics, Software, Software Test, Purchasing, Suppliers, Production, Production Test, Marketing, Product Management and potentially external Customers or Partners. So, who are we looking for? For this role, we are open to a few different profiles: You could either have a stronger production focus; having lead projects in a production environment. Or, you could have a stronger electronics focus; having worked with hardware development. However, you need to have project management skills and experience. You have the ability to see people’s skills and competences, and facilitate how they come to best use. Teamwork, communication and trust are values you cherish and you have a flexible and problem-solving attitude. You are structured and organised, and you like to work with people with diverse skills and expertise areas. We believe that one of the best parts of this Project Manager role is that you get to work with projects from a very early idea stage, all the way to serial production. If this triggers your excitement - you'd be in the right place! Requirements: Work experience from leading technical product development Academic degree in Engineering Fluent in Swedish and English Experience from or good understanding of several of the following areas: requirements handling, electronics development, mechanical design, product validation testing, type testing, electronics production, production testing, or HW/SW interaction Meritorious (but not a must): Project management experience from product development of electronic devices Project management experience from working with external customers/partners Managerial experiences from a technical department Project Management training and certification In return, we offer: You will be working at the forefront of technology in a friendly, open culture where we you get the opportunity to learn from skilled colleagues every day. A mature and caring leadership in a flat organization. Through our collective bargain agreement you will be covered in terms of insurance, pension and other benefits. We like to have fun together and we regularly enjoy sports and other social activities as a team. We believe that magic happens when people meet. We are a learning organization and we truly love to try new things, think outside the box and be innovative together! Basic Information: Location: Kopparlunden, Västerås Job type: Full time Employment contract: Permanent Questions? Recruiting Manager Christian Poljén; [email protected] and Elin Sandell, Recruiter at [email protected] About Westermo: Welcome to a rapidly growing international company, thriving at the forefront of cutting edge technology. Westermo develops and manufactures advanced devices for industrial data communication, used in mission critical installations and harsh industrial environments. The very robust and secure communication networks built with our products provide a high value for our customers. We are passionate about taking advantage of the growth opportunities in our market. The work environment is very dynamic with great loyalty and team spirit. It is expected to take initiative and our flat organization creates efficiency and provides the opportunity for those who are closest to the task of solving it. Westermo is a leading supplier of Industrial Data Communications equipment to the World market. Sales are conducted through our own offices in key markets in Europe, North America, Australia and Asia, as well as through distributors and OEM customers worldwide. Development and manufacturing take place in Sweden, Ireland, Germany and Switzerland. Westermo was founded in 1975 and has today more than 480 employees with a turnover around 1000 MSEK. The company is a wholly owned subsidiary of Beijer Electronics AB, listed on the stock exchange.

2 februari 2024
Sista ansökan:
21 juli 2024
Teknisk Projektledare till Nobia Jönköping

Nobia, Europas ledande köksspecialister med 15+ varumärken, inklusive Marbodal, HTH, Magnet och Sigdal, befinner sig i den mest ambitiösa perioden i företagets historia och söker nu efter en Teknisk Projektledare till vår nya fabrik i Jönköping. Här finns en enastående möjlighet att verkligen vara med från start när Nobia bygger en av Europas mest avancerade fabriker för kök. Nobia investerar i förstklassig utrustning och räknar med att nå full kapacitet 2024. Om Rollen: Till vår nya fabrik i Jönköping söker vi nu en teknisk projektledare. Du kommer ansvara för att driva projekt i syfte att utveckla, underhålla samt att avveckla produkter inom Nobias totala produktsortiment. Dina övergripande mål är att driva projekt inom Supply Chain North från förstudie till färdig och lanserad produkt/lösning, med fokus på implementeringsprocessen i fabrik. En av de mest centrala uppgifterna är att leda projektgruppen och skapa förutsättningar så att alla projektmedlemmar kan arbeta, samverka och kommunicera på ett effektivt sätt för att nå uppsatta mål i projektet. Andra exempel på arbetsuppgifter/ansvar: - Du leder och koordinerar arbetet i projektgruppen samt ansvarar för att uppnå projektets mål inom budget - Fastställer i samverkan med projektbeställaren projektets mål, omfattning och avgränsningar - Organiserar projektet och säkerställer med resursansvariga gällande förfogande av personella och övriga resurser - Koordinerar arbetsinsatserna och håller uppe tempot genom aktiv daglig ledning och effektiv mötesstruktur så att projektet levererar resultat med rätt kvalitet och kostnad på utsatt tid - Håller intressenter informerade om nuläget och eventuella avvikelser, bl.a. genom statusrapporter och styrgruppsmöten - Granskar tekniskt underlag och genomför riskanalyser. Vem är du? Vi välkomnar ansökningar från individer med bakgrund inom teknikyrken, särskilt inom process & produktion. Du har erfarenhet av projektledning, produktionsteknik, kvalitetsteknik, beredning eller produktionsledning. Du är en passionerad ledare med hög social kompetens och har lätt för att kommunicera med andra. Din förmåga att analysera, strategisera och strukturera kommer vara nyckeln till att forma och driva vägen framåt. Som en självgående och driven individ är du redo att leda, organisera och fördela arbete på ett sätt som inspirerar och skapar resultat. Din målinriktade inställning och starka tekniska intresse kommer att vara drivkraften bakom vårt fortsatta framgångsäventyr. Vi ser att du behärskar god engelska i tal och skrift. Resor kan förekomma, framför allt till vår fabrik i Tidaholm, så körkort är ett krav. Din ansökan För att hjälpa oss placera rätt personer i rätt roll tror vi på vetenskapsbaserade och rättvisa bedömningsmetoder. Vi följer en kompetensbaserad, strukturerad intervjuprocess där dina färdigheter, erfarenheter och egenskaper relevanta för rollen och Nobia kommer att bedömas. Som en del av vår rekryteringsprocess används tester före anställning för att hjälpa oss att öka vår rekryteringsframgång genom att identifiera de kandidater som med största sannolikhet kommer att trivas och bli framgångsrika i rollen. Vi är medvetna om att det finns två parter som fattar ett beslut i denna process och välkomnar dig att ställa alla frågor du kan ha i något skede av processen. Vi ber dig skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2024-02-16. Om du har några frågor angående rekryteringsprocessen, vänligen kontakta Emma Elofsgård, Talent Acquisition Specialist, [email protected] Vi söker duktiga medarbetare som kan tillföra värde till vår verksamhet. Vi arbetar aktivt för att våra medarbetare ska kunna utvecklas på våra arbetsplatser, oavsett kön, ålder, etnicitet, sexuell läggning, religion eller funktionsnedsättning.

2 februari 2024
Sista ansökan:
21 juli 2024
Software Engineer to Sequence & Interlocking at HVDC Control & Protection

Do you want to enable green energy transition, and together with colleagues build customized embedded control systems consisting of both software and hardware to meet our customers' and the world's needs for sustainable, flexible, and secure energy? We are convinced that HVDC (High Voltage Direct Current) technology, solutions for energy transfer with direct current at high voltages, is a long-term sustainable solution. The technology is used for energy transmission over long distances and to connect electricity networks with minimal losses. In addition to energy transfer, HVDC technology also alleviates electricity quality problems and can contribute to the stabilization of connected power grids. For offshore wind power or long-distance underwater transmissions, direct current is the only realistic energy transmission alternative. In this role as a Software Engineer at Hitachi Energy you will be a part of a Global HVDC Control & Protection Software team. Our team is responsible for Sequence & Interlocking, we have interfaces towards other domains within Control & Protection, IT/OT, Hardware and Operations. The need for expertise in our area is increasing and we are therefore looking for both freshly graduated students and senior engineers to join our team! Your responsibilities To be part of all phases of delivery, which includes design, maintenance, testing, integration, verification, and deployment of the software functions needed for safe and reliable operations of plants and transmission links, with the opportunity to also travel internationally for short assignments to our sites for Commissioning and costumer meetings. To work with documentation and customer trainings. To have a sense of responsibility and ownership, being capable of planning and organizing your daily work. To be a problem solver who takes initiatives to solve challenges together with stakeholders. You are living Hitachi Energy´s core values of safety and integrity, which means taking responsibility for your own actions while caring for your colleagues and the business. Your background You hold a Bachelor’s or Master’s degree within a relevant field, such as Electrical Engineering, Power Systems, High Voltage, Software Engineering, Computer Engineering. You have work proficiency in English, both written and spoken. Additional languages, such as Swedish are an advantage. You have an interest or experience within software development and programming. You have an interest or experience in digital control technology, signal processing and filtering. You have an interest or experience from the electric power industry. More about us Join Hitachi Energy and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. We offer you an exciting and stimulating work environment, where you become an important team player collaborating to deliver our world-class technology and developing the best HVDC Control & Protection for our customers. We value you as a person and believe in personal development. Please apply today, even if you do not meet all the criteria above. Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply no later than 30th of July 2024! Recruiting Manager Andrew Carruthers, [email protected], will be happy to answer your questions regarding this position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer; Mikael Hjort, + 46 107 38 29 86; Ledarna: Christer Fridlund, + 46 107-38 29 12; Unionen: Fredrik Holmgren, +46 107 38 21 85. All other questions should be directed to Talent Partner Julia Wiklund, [email protected] Hitachi Energy is a global technology leader that is advancing a sustainable energy future for all. We serve customers in the utility, industry and infrastructure sectors with innovative solutions and services across the value chain. Together with customers and partners, we pioneer technologies and enable the digital transformation required to accelerate the energy transition towards a carbon-neutral future. We are advancing the world’s energy system to become more sustainable, flexible and secure whilst balancing social, environmental and economic value. Hitachi Energy has a proven track record and unparalleled installed base in more than 140 countries. Headquartered in Switzerland, we employ around 40,000 people in 90 countries and generate business volumes of approximately $10 billion USD. www.hitachienergy.com  This position is intended with placement in Ludvika. Ludvika municipal is a typical small Swedish city with 25 000 residents. We have all the services and attributes as the rest of Swedish society. Our slogan – Unique Ludvika, everything is close by to solving our everyday problems – no time spent on daily commuting. Nature is on the doorstep and many of us have an active outdoor life or are included in different activity organizations.

2 februari 2024
Sista ansökan:
30 juli 2024