Rättvik Event AB är ett företag som årligen genomför ett 100 tal evenemang i form av konserter och företagsevent. Evenemangen genomförs till största del i koncernens egna arenor, Dalhalla, Rättvik Arena samt Magasinet Falun. Verksamheten drivs i olika varumärken såsom Dalhalla, Magasinet, Rättvik Arena, Krafty m.fl. Företaget omsätter ca 200 miljoner och har ca 25 helårsanställda + 400 säsongsanställda. Rättvik Event söker Key Account Manager Vill du vara med och skapa oförglömliga upplevelser för tusentals människor tillsammans med oss? Då är det här rollen för dig! Därför ska du välja Rättvik Event Hos Rättvik Event får du chansen att arbeta med några av Sveriges mest spännande och välbesökta evenemang – från magiska kvällar på Dalhalla till mässor, företagsevent och konferenser i hjärtat av Dalarna. Vi är ett passionerat team som brinner för att skapa upplevelser i världsklass, och vi söker nu en nyckelperson som vill vara med och utveckla våra affärer och relationer med strategiska partners. Som Key Account Manager hos oss får du: En central roll i vår affärsutveckling Möjlighet att arbeta med välkända varumärken och stora kunder En kreativ och dynamisk arbetsmiljö där idéer blir verklighet Tydliga mål och stor frihet att påverka din egen vardag Våra förväntningar på dig Vi söker dig som är en naturlig relationsbyggare med ett starkt affärssinne. Du kommer att vara ansiktet utåt för våra viktigaste kunder och ha en nyckelroll i att skapa långsiktiga, lönsamma samarbeten. Du är van att arbeta självständigt, men trivs också i team där vi tillsammans når våra mål. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Prospektering och nykundsbearbetning Förhandling och upprättande av avtal och ramavtal Offertskrivning, kalkylering och budgetansvar Projektledning av sponsor- och företagsevent Ansvar för arrangemang på Dalhalla, Magasinet Falun och Rättvik Arena För att lyckas i rollen tror vi att du har följande egenskaper och erfarenheter: Tålmodig och självkontrollerad – du vet att goda affärer tar tid Målmedveten och affärsmässig – du drivs av att skapa värde för både kund och företag Tillitsfull och kommunikativ – du bygger relationer genom lyhördhet och tydlig dialog Erfarenhet av B2B-försäljning, gärna inom event, media eller sponsring God förmåga att arbeta strukturerat med flera parallella projekt Du talar och skriver svenska obehindrat och har goda kunskaper i engelska Som person är du analytisk, lösningsorienterad och har förmågan att både se helheten och hantera detaljer. Du trivs i en dynamisk miljö och kan balansera snabba beslut med långsiktig utveckling. Din drivkraft är att göra skillnad – för dina kollegor, för produkten och för kunden. Vi värdesätter personliga egenskaper högt. Vi söker dig som har och vill komma in med en positiv energi. Anställningen Tjänsten som Key Account Manager löper tillsvidare på heltid med placeringsort Falun/Rättvik. Du rapporterar till VD. Tillträde sker snarast möjligt enligt överenskommelse. Resor i tjänsten förekommer. Så här rekryterar vi I rekryteringen samarbetar vi med Hansson & Partners. Din ansökan lämnar du via hemsidan www.hanssonpartners.com senast den 31 augusti 2025. Vi arbetar kompetensbaserat för att främja en objektiv och icke diskriminerande rekrytering, vilket bland annat innebär att vi kommer genomföra arbetspsykologiska tester samt djupintervjuer för att identifiera de kompetenser vi ser är viktigast för rollen. Vi kan även, i vissa fall, genomföra bakgrundskontroller på slutkandidat. I enlighet med GDPR-lagstiftningen är det viktigt att din ansökan inte innehåller personuppgifter kring civilstatus, familjesituation, etniskt ursprung, ålder, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexuell läggning. Du är varmt välkommen att kontakta någon av rekryteringskonsulterna på Hansson & Partners under hela processen om du vill veta mer om tjänsten. Martin Ogemar, [email protected], 072-237 21 30 Anna Hansson, [email protected], 070-695 64 63 Varmt välkommen med din ansökan!
Är du färdig CE- chaufför eller är du en erfaren yrkeschaufför på jakt efter nya utmaningar? Då har vi en spännande tjänst till dig! Till ett av våra uppdrag i Borlänge, söker vi nu dig som har CE-behörighet samt ADR grund. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna varierar. Arbetsuppgifterna består av b.la. lastning, lossning och transport av gods till terminaler i b.la. Stockholm, Västerås och Örebro. Du startar och avslutar ditt arbetspass i Borlänge. Detta uppdrag startar omgående och pågår sedan till slutet av Augusti men chanser till förlängning finns hos SC transport. SC transport är en del av StudentConsulting Group och på detta uppdrag kommer du att bli anställd av oss men arbeta ute hos vår samarbetspartner, vilket är en ledande aktör inom transportbranschen i Sverige. Du är garanterad heltid och du kommer att omfattas av arbetsplatsens kollektivavtal. DETTA SÖKER VI Krav för tjänsten är: - CE behörighet samt YKB. - ADR grund - God kommunikationsförmåga Meriterande om du har truckkort och tidigare erfarenhet av arbete inom service, logistik och kundhantering. Vi söker dig som är driven och som brinner för chaufförsyrket. Som person är du inte rädd för att ta i, då arbetet är fysiskt krävande. Är du den vi söker? Tveka inte utan ansök om tjänsten via länken nedan, eller genom att besöka vår hemsida. Rekrytering sker löpande och tjänsterna kommer att kunna tillsättas innan ansökningstidens slutdatum. Utdrag ur belastningsregister förekommer. OM FÖRETAGET SC transport Sverige är en del av mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting Group - ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt 24 241 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid. För dig som är nyfiken på ett äventyr på annan ort – så erbjuder vi även chaufförstjänster i Norge. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se/lastbilschaufför
Malung-Sälens kommun har ca 10 000 invånare och ligger i natursköna Dalarna, hit kan du flyga till och från vår internationella flygplats i Sälen. Här finns Sälenfjällen som gör oss till norra Europas största vinterturismdestination. Malung- Sälens fantastiska natur, stora evenemang och upplevelser gör att vi bland annat kan erbjuda dig livskvalitet, möjligheter till ett aktivt friluftsliv och en trygg miljö för barn att växa upp i. Malung-Sälens medarbetare är nyckeln till framgång, därför vill vi skapa de bästa förutsättningarna för ett hållbart arbetsliv, för att du ska trivas, må bra och känna arbetsglädje. Som anställd hos oss erbjuder vi en rad förmåner bland annat: • Friskvårdsbidrag eller friskvårdtimme där verksamheten tillåter • Egen kommun-massör med förmånliga priser på friskvårdsmassage • Tillsvidareanställd och månadsavlönad personal erbjuds säsongskort till Sälenfjällens anläggningar till förmånligt pris • Flexibla arbetstider när det är möjligt Välkommen till en arbetsplats där respekt, omtanke och trygghet är grunden för allt vi gör! ARBETSUPPGIFTER Letar du efter ett spännande och varierande arbete där du får möjligheten att vara med och göra skillnad? Individ- och familjeomsorgen (IFO) är en del av socialförvaltningen i Malung-Sälens kommun, vi arbetar evidensbaserat och har alltid klienten i fokus. Hos oss arbetar 26 engagerade medarbetare och nu söker vi en vikarierande kollega för tjänsten som biståndshandläggare. Som biståndshandläggare inom vård och omsorg, främst äldreomsorgen, arbetar du på ett rättssäkert sätt med utredning, beslut samt uppföljning avseende behov och insatser enligt Socialtjänstlagen (SoL). Du kommer att arbeta som biståndshandläggare med utredning, beslut samt uppföljning avseende behov och insatser. Du kommer arbeta som en viktig länk mellan våra invånare som har behov av hjälp samt stöd i vardagen och vår övriga Socialförvaltning då du verkställer politiska beslut och kommunicerar våra uppdrag. Som handläggare ansvarar du för att möten med brukare och anhöriga håller en god kvalitet samt att samverkan med både interna och externa aktörer leder framåt. Du kommer arbeta enskilt i många ärenden men är en del av en arbetsgrupp där dialog och samråd med dina närmaste kollegor och arbetsledare är en naturlig del av det dagliga arbetet. KVALIFIKATIONER Vi söker dig med relevant akademisk utbildning. Exempelvis utbildad socionom, social omsorgsexamen, juridisk utbildning eller annan utbildning arbetsgivaren anser likvärdig och värdefull. Erfarenhet av myndighetsutövning inom SoL riktat mot vård och omsorg samt kunskap om organisationen är meriterande. Du har kunskaper om gällande lagstiftning och dokumentation, samt god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift. Rättssäkerhet och god kvalitet är en självklarhet för dig. För att bli framgångsrik i arbetet krävs det att du är stabil och trygg i dig själv. Du har en hög grad av flexibilitet, kan hantera en stor variation av ärenden och bidrar till ett gott samarbetsklimat. Du är empatisk och tydlig i mötet med brukare samt har god förmåga att samarbeta med dina kollegor. Genom gott omdöme driver du ditt arbete strukturerat och självständigt. Erfarenhet av Treserva är meriterande. B-körkort är ett krav då resor förekommer i tjänsten. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi rekryterar löpande så tveka inte med din ansökan redan idag! ÖVRIGT För att se alla våra pågående rekryteringar, se www.malung-salen.se/ledigajobb. Om du har tidigare erfarenhet från arbete inom vår organisation kan interna referenser komma att tas. Tjänsten tillsätts under förutsättning att erforderliga politiska beslut fattas. Vi har inför rekryteringsprocessen beslutat om de medieval som ska göras i rekryteringen. Med anledning av detta motsäger vi oss all kontakt gällande annonsering, rekryteringshjälp och bemanningsförslag vänligen, men bestämt.
Malung-Sälens kommun har ca 10 000 invånare och ligger i natursköna Dalarna, hit kan du flyga till och från vår internationella flygplats i Sälen. Här finns Sälenfjällen som gör oss till norra Europas största vinterturismdestination. Malung- Sälens fantastiska natur, stora evenemang och upplevelser gör att vi bland annat kan erbjuda dig livskvalitet, möjligheter till ett aktivt friluftsliv och en trygg miljö för barn att växa upp i. Malung-Sälens medarbetare är nyckeln till framgång, därför vill vi skapa de bästa förutsättningarna för ett hållbart arbetsliv, för att du ska trivas, må bra och känna arbetsglädje. Som anställd hos oss erbjuder vi en rad förmåner bland annat: • Friskvårdsbidrag eller friskvårdtimme där verksamheten tillåter • Egen kommun-massör med förmånliga priser på friskvårdsmassage • Tillsvidareanställd och månadsavlönad personal erbjuds säsongskort till Sälenfjällens anläggningar till förmånligt pris • Flexibla arbetstider när det är möjligt Välkommen till en arbetsplats där respekt, omtanke och trygghet är grunden för allt vi gör! ARBETSUPPGIFTER Är du psykolog och vill göra verklig skillnad för barn och unga? Välkommen till en engagerad och utvecklingsfokuserad central elevhälsa! Vi söker nu en skolpsykolog som vill bidra till att skapa de bästa förutsättningarna för barns och elevers lärande, hälsa och utveckling. Hos oss får du ett meningsfullt, varierat och stimulerande uppdrag där du blir en viktig del av ett professionellt team med hög kompetens och starkt engagemang. I ditt uppdrag som skolpsykolog hos oss arbetar du på grupp- och organisationsnivå. Dina insatser grundar sig på aktuell forskning och syftar till att främja hälsa, förebygga ohälsa samt bidra till en inkluderande lärmiljö. Exempel på arbetsuppgifter • Konsultativa insatser till pedagoger och andra professioner inom skola och förskola. • Utbildningsinsatser för att höja kompetensen i verksamheterna. • Stöd i det förebyggande och hälsofrämjande arbetet på organisationsnivå. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad psykolog, gärna med erfarenhet av att arbeta med barn och unga. För att lyckas och trivas i rollen ser vi gärna att du: • Är självständig och strukturerad i ditt arbetssätt. • Har god samarbetsförmåga och trivs med många kontaktytor. • Är initiativtagande och lösningsfokuserad. • Har ett genuint intresse för det förebyggande och hälsofrämjande arbetet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet i denna rekrytering. Detta är en process med löpande rekrytering så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Vi ser fram emot att höra från dig! ÖVRIGT För att se alla våra pågående rekryteringar, se www.malung-salen.se/ledigajobb. Intervjuer kan komma att ske innan ansökningsperioden löpt ut så tveka inte med din ansökan redan idag. Tjänsten tillsätts efter att erforderliga politiska beslut fattats. Om du har tidigare erfarenhet från arbete inom vår organisation kan interna referenser komma att tas. Vi har inför rekryteringsprocessen beslutat om de medieval som ska göras i rekryteringen. Med anledning av detta motsäger vi oss all kontakt gällande annonsering, rekryteringshjälp och bemanningsförslag vänligen, men bestämt.
Har du en ingenjörsbakgrund, älskar samverkan och får energi av att koppla samman akademi och näringsliv? Vill du leda ett av regionens mest spännande projekt inom hållbar industri och avancerade material? Då vill vi höra från dig. Dalarna Science Park söker en projektledare som får komplex samverkan att kännas självklar. Du talar forskningens språk, men vet också hur industrin tänker. Om projektet Materials Connection Arena är en ny innovationsarena i Norra Mellansverige. Syftet? Att skapa en bro mellan akademi och industri, och bygga en stark kunskapsmiljö inom materialkarakterisering, cirkularitet och hållbar produktion. Här kopplas spetsforskning till verkliga behov i näringslivet – och vice versa. Projektet drivs av Dalarna Science Park tillsammans med IUC Dalarna och akademiska partners från flera lärosäten i regionen. Tillsammans vill vi säkra kompetensförsörjning, skapa förutsättningar för avancerade tester och främja industriell omställning i praktiken. Dalarna Science Park En science park är en plats där akademi, näringsliv och offentlig sektor möts för att främja innovation, hållbarhet och regional utveckling. En arena där idéer kan födas, testas och förverkligas, för en bättre värld och ökad regional tillväxt. Dalarna Science Park är Dalarnas innovationsarena och stödjer företag i alla branscher med affärsutveckling, hållbar tillväxt och internationalisering. Vi hjälper både nya och etablerade entreprenörer och företag med både praktiskt stöd och att skapa värdefulla kontakter. Sedan 1987 har vi dessutom arbetat för att stärka Dalarnas attraktivitet och tillväxt genom olika utvecklingsprojekt. Genom samarbete med andra science parks i världen strävar vi ständigt efter att ligga i nationell och internationell framkant. Din roll Som projektledare ansvarar du för att driva projektet framåt – i tid, i budget och i samverkan. Du är navet som får akademiker, företagsledare, ingenjörer och finansiärer att dra åt samma håll. Du leder projektgrupp, styrgrupp, håller ihop arbetspaket och rapporterar mot finansiärernas krav. Du jobbar nära experter, koordinatorer och arenans framtida användare – och ser till att allt klaffar. Ditt uppdrag omfattar bland annat: Övergripande projektledning av ett mångårigt ERUF-finansierat projekt Strategisk samverkan med akademi, företag och offentlig sektor Identifiera nya samarbeten och affärsmöjligheter kopplat till projektet Dialog med finansiärer och rapportering enligt beslutade strukturer Löpande uppföljning, dokumentation, kommunikation och resultatspridning Vem är du? Vi söker dig som har: Ingenjörsutbildning – och gärna spets inom material, produktion eller hållbarhet En förmåga att tala med forskare på deras villkor – och med företag utifrån deras logik Dokumenterad erfarenhet av att driva komplexa projekt Ett nätverkande förhållningssätt – du skapar förtroende, bygger relationer och trivs i samverkan En kommunikativ ådra – du gillar att berätta, förklara, lyssna och få folk att vilja vara med Ett intresse för hållbarhet, teknik och framtidens industri Vi erbjuder En ledarroll i ett banbrytande projekt med tydlig samhällsnytta Ett nätverk av engagerade aktörer från akademi, industri och det offentliga Möjlighet att påverka hur framtidens materiallösningar utvecklas i regionen Ett sammansvetsat team hos Dalarna Science Park där samverkan är vardag Om du flyttar till Dalarna för tjänsten kan vi dessutom erbjuda medflyttarservice via rekryteringslots.se – för dig och din familj. Sista ansökningsdag: 2025-08-10 Har du frågor? Kontakta Erika Hinz [email protected]
Är du en serviceinriktad lagspelare? I så fall kan vi erbjuda dig ett roligt arbete i en spännande miljö där ingen dag är den andra lik, med stor variation på arbetsuppgifterna. Ena stunden jobbar du med merförsäljning i kassan, för att snabbt skifta till att hyra ut en bil, servera mat, eller så ser du till att stationen är ren och fräsch. För oss är alla uppgifter lika viktiga, och vi hjälps åt att genomföra dem med högsta kvalitet. På våra stationer är det ofta ett högt tempo där du och dina kollegor tar hand om våra kunder genom service i världsklass. Nu söker vi en ny kollega till OKQ8 Ludvika. Vi söker Vi värdesätter dina personliga egenskaper framför tidigare erfarenhet och utbildning. Du är en positiv person som gillar att träffa nya människor. Du tycker om att arbeta i högt tempo och ser fram emot att vara en del av ett sammansvetsat team som tillsammans löser det arbetsdagen har att bjuda på. Det är meriterande om du tidigare jobbat med service eller försäljning. B-Körkort är det enda formella kravet. Vi erbjuder OKQ8 erbjuder en spännande arbetsplats, med rolig atmosfär och härliga kollegor. Här arbetar människor i alla åldrar med olika bakgrund. Hos oss finns möjligheter till utveckling, det du inte kan innan du börjar – det lär vi dig! Att arbeta på en av våra stationer ger dig en fin språngbräda in i arbetslivet och karriären. Som Butikssäljare arbetar du i skift. Denna tjänst är en ett vikariat på 35,8 timmar per vecka. Stationen har öppet vardagar mellan klockan 06:00 - 22:00 och helger mellan klockan 08:00 - 22:00. Kan du göra oss ännu bättre? Sök då tjänsten redan idag! OKQ8 Scandinavia arbetar för att vara en jämställd arbetsplats med medarbetare som trivs och utvecklas och där olikheter uppmuntras. Vi vill vara ett företag som speglar samhället, med en inkluderande kultur som hjälper till att minska utanförskap och bidrar till mångfald. Hela samhället ställer om mot en fossilfri framtid. Vi vill visa vägen i utvecklingen av vår bransch, så att fler kan ta sig fram, ta hand om sitt fordon och driva verksamheter med ett så lågt klimatavtryck som möjligt. Vill du vara med och bidra till hållbar utveckling, på riktigt? Välkommen att följa med på vår resa! Viktig information Som ett led i vårt arbete mot en rättvis och fördomsfri rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbeta med Hubert.ai. Efter att du skickat in din ansökan kommer du att bjudas in till en chattbaserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Du genomför intervjun när det passar dig – den tar cirka 8–10 minuter och du får direkt feedback. Huberts AI-intervju är vårt standardflöde och ett snabbt, smidigt och rättvist sätt att inleda vår dialog. Vill du hellre bli screenad av en rekryterare (i mån av tid)? Skicka ett mejl till [email protected] och meddela det. Vi tar inte emot CV via denna mail, du måste fortfarande ansöka via denna annons. Vi rekommenderar Hubert för en effektiv, rättvis och modern kandidatupplevelse. Tips och råd inför din intervju hittar du här: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Ditt livs kanske viktigaste jobb. På riktigt. Vi vet att det är en vågad sak att säga, men vi menar verkligen varje ord. Oavsett om det handlar om ditt första jobb, ditt sista jobb, eller om du har modet att anta en ny utmaning, tror vi att du kan få ditt livs kanske viktigaste jobb här hos oss. På riktigt.
Är du en serviceinriktad, organiserad och självgående person som trivs med att arbeta i en dynamisk miljö? Vill du representera ett välkänt företag i Ludvika och säkerställa en smidig arbetsplats? Då kan rollen som receptionist vara något för dig! Det här uppdraget innebär att du kommer att bli anställd av oss på Manpower men arbeta på plats hos vår kund i Ludvika. Uppdraget är på ca 3 månader med chans till förlängning. Om Tjänsten Som receptionist hos vår kund i Ludvika kommer du att spela en viktig roll i att välkomna besökare och medarbetare. Du kommer att koordinera och boka mötesrum samt förbereda dessa med nödvändiga material och utrustning. Du kommer också att hantera fakturor och andra administrativa uppgifter, så vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Arbetsuppgifter I rollen som receptionist kommer du att välkomna och assistera besökare på ett professionellt och vänligt sätt. Du kommer att hantera inkommande samtal och e-post, samt vidarebefordra meddelanden. En annan viktig uppgift är att koordinera och boka mötesrum samt förbereda dessa för möten. Du kommer även att beställa och hantera kontorsmaterial och andra förnödenheter samt sköta post- och pakethantering. Vidare kommer du att organisera och stödja interna och externa evenemang. Slutligen innebär rollen att du assisterar med administrativa uppgifter och stödjer olika avdelningar vid behov. Kvalifikationer * Erfarenhet av receptionistarbete eller liknande administrativa roller * Stark kommunikationsförmåga, både skriftligt och muntligt * Goda kunskaper i Microsoft Office-paketet * Positiv attityd och en stark känsla för service * Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ * Flytande svenska och mycket goda kunskaper i engelska, eftersom engelska är vår kunds koncernspråk Tillsättning: Start omgående till och med sista september Sysselsättningsgrad: 100% Vad kan Manpower erbjuda dig? Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals populära arbetsgivare som våra kunder. På manpower.se hittar du mängder av lediga jobb över hela landet. Du kan söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Oavsett vilket får du en trygg och flexibel anställning med stora möjligheter att bygga nya erfarenheter. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV. Vid frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Daniel Karlsson via e-post: [email protected]. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag!
Hos oss i Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hållbart Dalarna med utvecklingskraft i länets alla delar. Ögonsjukvården Dalarna består av en länsövergripande ögonmottagning i Falun samt öppenvårdsmottagningar i Borlänge, Ludvika och Mora samt en operationsavdelning i Falun,. Vi köper 1--2 vårdplatser på öronkliniken. Jourverksamheten är förlagd till öronklinikens vårdavdelning 45, kvällar, helger och nätter. Vi har en omfattande öppenvårdsverksamhet med cirka 60 000 besök/år. Huvuddelen av vår operativa verksamhets består av cirka 4 000 gråstarrsoperationer, varav 95% görs polikliniskt. Ögonsjukvården i Sverige expanderar och vi arbetar ständigt med förbättringar/förändringar. Vi har startat upp en särskild enhet för undersökning och behandling av makulasjukdomar. För att förbättra tillgängligheten för våra patienter har vi öppnat upp makulainjektionsverksamhet i Mora. ST-läkare/vikarierande underläkare till Ögonkliniken i Falun Arbetsuppgifter Som ST-läkare hos oss får du ett spännande och stimulerande arbetet, Vi är ett glatt gäng med blandad kompetens som trivs på vår arbetsplats. Du kommer att ingå i ett välfungerande team med erfarna kollegor som villigt delar med sig av sina kunskaper. På ögonkliniken värdesätter vi idéer till förändring och arbetar ständigt för att förbättra för patienten. Vi lyssnar på våra patienter och strävar efter ett optimalt omhändertagande. Övrig information Kvalifikationer Vi söker en legitimerad läkare som har: ett genuint intresse för ögonsjukvård empati och respekt gentemot patienter och anhöriga god samarbetsförmåga och lyhördhet På grund av semestertider kommer vi inte att kunna besvara frågor förrän ansökningstiden löpt ut. Vi kommer heller inte att påbörja urvalsprocessen förrän efter 24/8. Ansökan Denna tjänst kräver att du har giltig legitimation för det aktuella yrket. Din yrkeslegitimation kommer att kontrolleras mot Socialstyrelsens register över legitimerad hälso- och sjukvårdspersonal (HOSP) innan eventuellt erbjudande om anställning. Läs mer här: Registret över legitimerad hälso- och sjukvårdspersonal (HOSP) - Socialstyrelsen. Har du skyddade personuppgifter? Ansök inte via systemet. Kontakta istället rekryterande chef direkt. Vi använder främst mail (från mejladress: [email protected]) för att göra utskick och kallelser. Kolla din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss. Om du är eller tidigare har varit anställd i Region (Landstinget) Dalarna kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Läs mer om Region Dalarna, vår värdegrund, arbetsmiljö och förmåner, samt vilka kontroller som görs innan anställning: Jobba med oss - Region Dalarna Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag. Detta arbete innebär direkt och regelbunden kontakt med barn och/eller ungdomar. Innan erbjudande om anställning kan ske, måste du som sökande uppvisa utdrag ur Polisens belastningsregister i obrutet kuvert alternativt via ett digitalt registerutdrag, enligt lag 2013:852 eller 2000:873. Mer information finns här: Belastningsregistret - begär utdrag (polisen.se). Fackliga kontaktuppgifter Fackförbund - Region Dalarna
Lokalvårdare hos O’Learys Borlänge Om tjänsten: Vi söker nu en erfaren och engagerad lokalvårdare som vill vara med och bidra till framgången för O’Learys Borlänge. Som lokalvårdare hos oss fyller man en viktig roll i att säkerställa att våra lokaler håller högsta kvalitet och skapar en trivsam och välkomnande miljö för våra gäster och medarbetare. Du kommer att ansvara för att utföra olika städ- och underhållsuppgifter enligt fastställda rutiner och standarder. Om dig: Vi letar efter dig som har öga för detaljer och som är noggrann samt självgående i ditt arbete. Att kunna arbeta effektivt både självständigt och i team är viktigt för att trivas och lyckas i rollen som lokalvårdare hos oss på O’Learys. För att passa i rollen behöver du vara noggrann och drivas av att skapa bra resultat. Det är även en fördel att gilla högt tempo och att kunna hantera stress på ett bra sätt. I arbetsuppgifterna ingår att: Ansvara för att utföra noggrann städning och underhåll av lokalerna enligt givna rutiner och checklistor Säkerställa att lokaler och allmänna utrymmen hålls rena för att ge bästa möjliga upplevelse för våra gäster och kollegor Identifiera och rapportera eventuella avvikelser eller brister i lokalernas skick till ansvarig personal för åtgärd Arbeta effektivt och självständigt för att upprätthålla hög standard och kvalitet i städarbetet Ansvara för disk under service och stängning enligt givna rutiner och checklistor. Önskad erfarenhet och egenskaper: Minst två års erfarenhet inom lokalvård och städning av kommersiella lokaler Genomföra arbetsuppgifter med precision och noggrannhet för att säkerställa att arbetet utförs på ett korrekt och effektivt sätt. Flytande tal och skrift i svenska samt behärskar engelska på en mycket god nivå Förmåga att hantera högt tempo och stressiga situationer på ett effektivt sätt Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ för att uppnå uppsatta mål och krav. Förmåga att samarbeta med andra och bidra till en positiv arbetsmiljö Låter det här som något för dig? Tveka inte att söka tjänsten redan idag, intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta Jacob Aurell-Dahlberg, [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! Vad erbjuder vi dig? Personlig utveckling Möjlig karriärstege Kollektivavtal Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Deltid Arbetstider: Kväll, helg & natt Plats: Borlänge Om O’Learys O’Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Utöver vårt stora aktivitetsutbud med allt för både stora och små, erbjuder vi även live evenemang och konserter med några av Sveriges största DJ’s, band och artister. Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen.
Kock hos O’Learys Borlänge Om tjänsten: Vi söker nu en erfaren och engagerad kock som vill vara en del av vårt dynamiska team på O’Learys Borlänge. Som kock hos oss ansvarar du för att leverera enastående matupplevelser till våra gäster genom att följa recept, säkerställa hög kvalitet och upprätthålla livsmedelssäkerhetsstandard. Rollen innefattar arbete dag- och kvällstid samt helger. Om dig: Vi letar efter dig som värderar likabehandling och respekt gentemot både kollegor och gäster. Din passion för mat, service och att skapa minnesvärda gästupplevelser kommer att vara avgörande för din roll hos oss. Vi söker dig som kommer vara stolt medlem i O'Learys-familjen och som strävar efter att upprätthålla en hög standard och kvalitet i allt du gör, både individuellt och som en del av vårt team. I arbetsuppgifterna ingår att: Förbereda, tillaga och leverera maträtter enligt våra satta menyer och recept. Kvalitetssäkra och hantera levererade varor till köket. Ansvara för ett rent och välstädat kök, inklusive all utrustning, ytor, biutrymmen och maskiner. Bidra till en positiv atmosfär och ett starkt samarbete i köket. Önskad erfarenhet och egenskaper: Erfarenhet av köksarbete Noggrannhet och uppmärksamhet på detaljer för att säkerställa hög matkvalitet Teamspelare med förmåga att skapa en positiv atmosfär i köket Engagerad i att leverera enastående matupplevelser för både medarbetare och gäster Låter det här som något för dig? Tveka inte att söka tjänsten redan idag, intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta Jacob Aurell-Dahlberg, [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! Vad erbjuder vi dig? Personlig utveckling Möjlig karriärstege Kollektivavtal Start:Enligt överenskommelse Omfattning:*Antal procent* Arbetstider:Enligt överenskommelse Plats:*STAD* Om O’Learys: O’Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Utöver vårt stora aktivitetsutbud med allt för både stora och små, erbjuder vi även live evenemang och konserter med några av Sveriges största DJ’s, band och artister. Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen.
Välj ett jobb för att visa detaljer