Elektronikingenjör
Syntronic AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

Ta din karriär till nästa nivå med Syntronic! Vi söker en passionerad Elektronikingenjör som är redo att ta steget mot spännande utmaningar och framgångsrika projekt! Som en del av vårt team kommer du att dyka ner i en värld av energifyllda branscher såsom telekom, fordons- och verkstadsindustrin. Ditt arbete kommer att vara mångfacetterat och varierande, med möjligheten att både arbeta från vårt huvudkontor och utföra uppdrag direkt hos kunderna. På Syntronic skapar vi en dynamisk och internationell miljö där du som Elektronikingenjör kommer att omges av skickliga och dedikerade kollegor. Att samarbeta med detta kunniga team ger inte bara möjligheten till professionell tillväxt, utan också en kreativ och stimulerande arbetsplats där innovationen blomstrar. Som Elektronikingenjör hos oss kan du bland annat arbeta med: Förstudier, val av komponenter samt krav och standarder för hårdvaruelektronik Design och verifiering av elektronik Prototypframtagning och införande i produktion Simuleringar och schemaritningar Programmering och konvertering. Vi gillar dig som:  Har en högskole- eller civilingenjörsexamen inom exempelvis Elektro, Teknisk fysik, Datateknik eller motsvarande Har någon typ av erfarenhet av elektronikkonstruktion Kommunicerar flytande på svenska och engelska i tal och skrift. Vi gillar dig ännu mer om du har: Kunskap inom schemaritning samt designlayout Kunskap inom digitalelektronik eller analog elektronik Integrering av CPU Mjukvarukonstruktion; C/C++/C# Vi arbetar för en jämn könsfördelning och ser gärna kvinnliga sökande. Syntronic erbjuder en trygg anställning i en dynamisk och framåtriktad miljö. Att vi är ett team är vår styrka, därför ser vi att du arbetar tillsammans på plats med oss på kontoret – när du inte behövs hos någon av våra kunder förstås! På vårt kontor i Gävle har vi labb på över 1500kvm med den senaste avancerade utrustningen för att kunna arbeta med digital och analog utveckling. Vi vill jobba med dig som:  Vi letar efter dig som är en klipsk, flexibel, och fokuserad individ med en självgående inställning. Som elektronikingenjör krävs det att du kan tänka logiskt, arbeta metodiskt och samtidigt behålla din kreativa gnista. På Syntronic tar vi oss an våra uppdrag med engagemang och hängivenhet, alltid med ett leende på läpparna. Kom och bli en del av vårt team där din passion och talang får blomstra till sin fulla potential!  Vi erbjuder ”Storslaget! Ett riktigt bra gäng!” Så svarade en medarbetare som blev ombedd att beskriva Syntronic. Hos oss blir du en del av en härlig gemenskap. Du arbetar med spännande projekt tillsammans med kollegor som delar dina intressen. Här har du stora möjligheter att växa i den riktning som du själv önskar. Vi beskrivs ofta som en platt organisation som har högt i tak. Här kommer din röst att höras och dina idéer att lyssnas på. Vi vet att livet består av mer än jobb och värnar om att du ska ha en bra balans mellan arbete och fritid. Därför erbjuder vi flextid och frihet under ansvar. Vi gör också roliga saker tillsammans efter arbetsdagens slut – allt från olika sportaktiviteter till afterwork-event mm. Den del av livet som består av jobb tycker vi ska vara rolig, spännande och utvecklande. Du erbjuds regelbundna karriärutvecklingssamtal och är välkommen att delta i våra interna workshops. För att du ska må så bra som möjligt ger vi dig ett fördelaktigt paket med förmåner och försäkringar. Ansökan Vi ser fram emot din ansökan, som ska vara oss tillhanda senast 24 juli. Vi arbetar med löpande urval. Av kommunikation- och kvalitetssäkringsskäl ber vi dig att skicka in din ansökan digitalt via vårt system och inte via e-post.

26 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Junior Elektronikingenjör!
Syntronic AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Syntronic söker fler till rollen som Junior Elektronikingenjör med placering på vårt huvudkontor i Gävle! Här får du chansen att snabbt växa i rollen som ingenjör, arbeta med spännande projekt in en internationell miljö och utvecklas tillsammans med några av branschens skarpaste hjärnor. Som Junior Elektronikingenjör på Syntronic kommer du bland annat att: Konstruera, testa och verifiera elektronikhårdvara Delta i utvecklingen av både analog och digital elektronik Medverka i kravställning, design och dokumentation Felsöka och förbättra befintliga kretslösningar Du kommer få handledning av erfarna kollegor och möjlighet att successivt ta större ansvar i projekten. Vi söker en Junior Elektronikingenjör som: Är nyexaminerad eller har en högskole- eller civilingenjörsutbildning inom elektronik, elektroteknik, teknisk fysik eller motsvarande Kan kommunicera flytande på svenska och engelska i tal och skrift. Att vi är ett team är vår styrka och därför ser vi gärna att du arbetar på plats på något av våra kontor, de dagar du inte behövs hos någon av våra kunder förstås! Personliga egenskaper Som Junior Elektronikingenjör hos oss ser vi att du är nyfiken och har ett starkt intresse för elektronik. Du har struktur och koll på läget samt väldigt anpassningsbar och kan hantera förändringar i ditt arbete. Du har en god förmåga att dokumentera och slutföra ditt arbete enligt tidsplan och kundens förväntningar. Att vara Junior Elektronikingenjör hos oss innebär stora möjligheter till personlig utveckling såväl som teknisk utveckling, inom både mjuk- och hårdvara. Vi erbjuder På Syntronic blir du en del av en härlig gemenskap där din röst hörs och dina idéer välkomnas. Vi erbjuder flexibla arbetstider, balans mellan arbete och fritid samt regelbundna karriärutvecklingssamtal och interna workshops för din utveckling. Utöver detta får du förmånliga förmåner och försäkringar. Hos oss får du inte bara ett jobb – du får en plats att växa och trivas både personligt och professionellt. Välkommen till Syntronic! Ansökan Vi ser fram emot din ansökan, som ska vara oss tillhanda senast 24 juli. Vi arbetar med löpande urval. Av kommunikation- och kvalitetssäkringsskäl ber vi dig att skicka in din ansökan digitalt via vårt system och inte via e-post.

26 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Lärare i gymnasiet - samlingsannons
Friskolan Nytorp AB
Gymnasielärare

Nytorp som skola har funnits sedan 1946 och präglas av en trygg, familjär anda. Vi är ett litet glatt gäng som jobbar nära eleverna för tillgänglighet, delaktighet och måluppfyllelse. Skolan erbjuder tre gymnasieinriktningar; Naturbruk, inriktning lantbruk och naturturism samt Bygg och anläggning, inriktning anläggningsfordon. Som vi ser det har skolan förutom det generella kunskapsuppdraget, en viktig samhällsfunktion i att utbilda unga till jobb inom hållbart jordbruk och levande landsbygd eller möta ökade krav på duktiga maskinister inom entreprenad. Detta ger spännande möjligheter för dig som lärare att jobba integrerat på riktigt då vi försöker färga alla ämnen mot elevernas egna yrkesintressen. Skolan befinner sig i ständig utveckling och eftersom skolan är liten har man som medarbetare stor påverkansmöjlighet och chans att skapa nära relationer med både elever och kollegor. Känns det som en miljö du kan bidra med din unika kompetens så finns följande lärartjänster lediga med tillträde 1 augusti -25 eller enligt överenskommelse. Engelska - 40% Historia - 20% Idrott - 25% Samhällskunskap - 12% Observera att angiven sysselsättningsgrad i procent är ungefärlig då lärarens behörighet och kompetens samt gruppernas storlek påverkar omfattningen. Vi söker dig som är legitimerad lärare och har behörighet för att undervisa på gymnasiet. Kurserna kan kombineras efter sökandens kompetenser, meddela vid ansökan vilka kurser du söker. För tjänsten som skolbibliotekarie är det önskvärt med examen inom biblioteks- och informationsvetenskap, i andra hand annan relevant akademisk examen. Skolan tillämpar semestertjänster. Kollektivavtal finns. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde sker från 1 augusti, eller enligt överenskommelse. Urval kan ske löpande under ansökningstiden så välkommen med din ansökan så snart som möjligt.

25 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
E-handelsansvarig - Duro Tapeter
Duro Sweden AB
Företagssäljare

Vill du utveckla och ansvara för hela vår digitala försäljning, både via egen e-handel och tillsammans med våra återförsäljare? Duro Tapeter söker en nyckelperson som får fullt mandat att bygga, optimera och växa den digitala affären. I rollen kombinerar du e-handelsstrategi, kundresa, innehåll och analys – och får dessutom arbeta nära våra externa partners för att lyfta deras digitala försäljning av Duro-produkter. 💼 Om rollen Du har det övergripande operativa ansvaret för vår egna e-handelsplattform (D2C) samt ansvarar för att stärka närvaron och försäljningen av Duro hos våra återförsäljares e-handlar (B2B2C). Du arbetar nära vår marknadsansvariga och Content Manager samt samarbetar med säljteamet för att stötta återförsäljare i att synliggöra och konvertera vårt sortiment online. 🕒 Omfattning av tjänsten: Heltid/Deltid. 🎯 Dina huvuduppgifter: D2C – Vår egen webbshop: Säkerställa att vår e-handel presterar och växer i försäljning och kundnöjdhet Ansvara för innehåll, konvertering, UX och kampanjer Skapa landningssidor, arbeta med SEO/SEM, A/B-tester och kampanjlogik Ansvara för analys, uppföljning och insiktsarbete Koordinera med plattformsleverantör och byråer Driva förbättringar i kundresan från start till efterköp B2B2C – Våra återförsäljares e-handel: Identifiera och stötta nyckelåterförsäljare i hur de presenterar, säljer och profilerar Duro online Föreslå och samordna kampanjer, innehåll, bilder och digitalt material Föreslå förbättringar i sortimentspresentation, produktdata och metadata Följa upp synlighet, position och utfall hos utvalda partners Vara kontaktpunkt för frågor kring produktinformation och onlineförsäljning 📌 Vi tror att du har: Erfarenhet av att driva eller utveckla e-handel – gärna i ett mindre eller växande bolag Kunskap om digital marknadsföring: SEM, SEO, e-post, sociala medier Förmåga att arbeta datadrivet med t.ex. Google Analytics, GA4, Hotjar eller liknande Kommersiell känsla och förståelse för hur design, pris och upplevelse samverkar Erfarenhet av e-handel inom inredning, konsumentvaror eller liknande är meriterande Erfarenhet av B2B2C eller arbete med återförsäljare online är mycket meriterande Akademisk utbildning inom e-handel, marknadsföring, IT eller ekonomi är ett plus – men vi värdesätter rätt person och drivkraft högre än en viss utbildning 🧠 Som person är du: Strukturerad, självgående och resultatorienterad Analytisk och nyfiken – du gillar att testa nytt, följa upp och optimera Samarbetsvillig och trygg i dialog med både kollegor och externa partners Flexibel och prestigelös – du driver både strategi och detaljer 🤝 Vi erbjuder: Möjligheten att bygga upp och påverka ett viktigt affärsområde Ett välkänt svenskt varumärke med stark tradition och framtidsfokus Engagerade kollegor och korta beslutsvägar En arbetsplats där initiativ, innovation och ansvar premieras Duro – svensk kvalitet, miljötänk och design sedan 1930. Vill du vara med på vår digitala resa? Vi ser fram emot att höra från dig!

25 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Marknadsansvarig till Duro Tapeter
Duro Sweden AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Vill du vara med och bygga framtidens starkaste tapetvarumärke? Duro Sweden AB söker en Marknadsansvarig som tillsammans med vår Content Manager driver och utvecklar vår marknadsföring från strategi till genomförande. Det här är en roll för dig som är nyfiken, modig och redo att testa nytt med hjälp av smart teknik, sociala medier och nya digitala vägar till kunden. Vi söker dig som kan omsätta varumärkesstrategi till mätbar tillväxt – både genom engagerande innehåll i sociala kanaler och konverterande flöden i vår e-handel. Du får chansen att kombinera Duro Tapeters starka arv med ett framtidsfokus där digital försäljning, data och kundinsikt blir centrala verktyg. 🖼️ Om Duro Tapeter Duro är ett svenskt tapetföretag med en stolt historia sedan 1930. Vi designar, tillverkar och säljer tapeter med fokus på hållbarhet, kvalitet och skandinavisk design. Tillverkning sker i vår egen fabrik i Gävle, där tradition och innovation möts. Nu står vi inför en spännande tillväxtresa – och vi vill att du är med! 💼 Om rollen som Marknadsansvarig Som marknadsansvarig har du det övergripande ansvaret för att planera, koordinera och följa upp Duro Tapeters marknadsinsatser. Du jobbar nära vår Content Manager, säljavdelning och externa partners för att säkerställa ett enhetligt och attraktivt varumärke i alla kanaler – från digitala kampanjer och e-handel till PR och butiksmaterial. En viktig del av rollen är att bygga relationer och skapa synlighet för Duro genom PR, influencers och communities. Du är en orädd, framåt och hungrig person som vågar ringa, nätverka och ”sälja in” vårt varumärke i nya sammanhang. Du trivs med att tänka nytt, testa, och skapa relevans i sammanhang där vår målgrupp redan befinner sig. 🔧 Exempel på arbetsuppgifter: • Utforma och leda vår årliga marknadsplan tillsammans med Content Manager • Planera och aktivera kampanjer (säsong, lansering, butik m.m.) • Skapa innehåll och kampanjer utifrån ett “social first”-perspektiv • Stärka försäljningen direkt till kund genom egna digitala kanaler • Samarbeta med återförsäljare för att stärka den gemensamma kundresan • Utforska nya verktyg och arbetssätt – t.ex. AI, automation eller nya kanaler • Säkerställa ett enhetligt visuellt uttryck enligt vår varumärkesmanual • Hitta och bearbeta relevanta communities – digitala som fysiska • Planera PR-aktiviteter och skapa samarbeten med influencers • Skapa och vårda relationer med externa kontakter, journalister och partners ✨ Vi söker dig som: • Är orädd, nyfiken och gillar att ta för dig • Har energi, driv och gillar att se resultat av ditt arbete • Trivs med att nätverka och bygga relationer, både digitalt och i verkliga möten • Har förståelse för hur innehåll och sociala medier kan bygga varumärke • Är strukturerad och självgående, men samarbetar gärna med andra • Gillar att ta ansvar och få saker att hända Meriterande om du har erfarenhet av: • PR och influencersamarbeten • Att driva onlineförsäljning (D2C) • Kampanjplanering och digital annonsering (t.ex. Meta Ads, Google Ads) • Projektledning och koordinering av leverantörer • Plattformar som Mailchimp, Canva, Google Analytics, m.m. • Akademisk utbildning inom marknadsföring, kommunikation eller liknande Vi värdesätter din inställning och potential högre än ett perfekt CV. Om du har viljan att växa, testa nytt och skapa resultat tillsammans med oss – då vill vi höra från dig! 🤝 Vi erbjuder: • En kreativ roll i ett svenskt företag med stark designidentitet och miljöfokus • Möjlighet att påverka strategi och innehåll från grunden • Ett familjärt företag med korta beslutsvägar, hög kvalitet och passion för inredning • Tätt samarbete med VD, säljteam och produktion • För rätt person finns möjlighet till snabbt avancemang och utökat ansvar Duro – svensk kvalitet, miljötänk och design sedan 1930. Vill du vara med på vår resa? Vi ser fram emot att höra från dig!

25 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Lärare mot Fritidshem
Hudiksvalls kommun
Fritidspedagoger

Din arbetsplats Tänk dig en skola som är öppen för alla. En skola som står för nyfikenhet, nytänkande och närhet, där varje elev får vara den hen vill vara och där vi tillsammans kan utveckla idéer och odla drömmar. Vi är en mångkulturell skola där ett dynamiskt klimat råder och där våra olikheter skapar våra största möjligheter. Här möts drygt 220 elever, från förskoleklass upp till årskurs 6 varje dag.  När du kommer hit möts du av kollegor som alla jobbar för att vår arbetsplats och skola ska vara så bra som möjligt. På Björkbergs skola ingår du i ett team av lärare och lärarassistenter. Här hjälps vi åt och jobbar som ett team, vilket är jätteviktigt för alla oss som jobbar på Björkbergs skola. Fritidshemmet kompletterar skolan och erbjuder en meningsfull fritid och stöd i utvecklingen. Du är en viktig del för barnets hela dag i vår verksamhet.  Vi vill göra skillnad och skapa möjligheter. För nutid och framtid. Hos oss ska alla barn, unga och vuxna känna jag kan, jag vill, jag vågar! Vi söker en engagerad och driven lärare mot fritidshem som vill komma till oss och arbeta med att fortsätta utveckla fritidshemmets verksamhet.   Arbetsuppgifter Som lärare i fritidshem ansvarar du, tillsammans med övrig personal, för att leda och driva det pedagogiska arbetet i fritidshemmet. Du är med och skapar miljöer för att främja elevernas kommunikation, nyfikenhet och aktivitet inom olika områden. Utomhusaktiviteter och rörelse är en viktig del av vår verksamhet. Tillsammans med teamet skapar du en helhet kring eleven. Du kommer att arbeta eftermiddagstid på fritids samt som resurs och rastvärd i skolan under skoldagen. Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för vissa rastaktiviteter under skoldagen.  Din profil Vi söker dig som har examen och legitimation som lärare med inriktning mot fritidshem och har stort intresse för att arbeta med att vidareutveckla fritidsverksamheten utifrån Lgr 22. Har du ännu inte fått din legitimation är du också välkommen att söka. Det är en merit om du har behörighet att undervisa i något eller några ämnen. Vi utgår från att du står stadigt i skolans värdegrund och kan omsätta läroplanen i en verksamhet av hög kvalitet. Du ska vara en tydlig och positiv ledare i barngruppen med förmåga att skapa en god och tillgänglig inlärningsmiljö. Du arbetar för inkluderande lösningar med målet att elever ska vara delaktiga i sitt lärande. Du är kommunikativ och har lätt att bygga relationer med elever, vårdnadshavare och kollegor. Du strävar efter att utveckla varje elevs förmågor kunskapsmässigt och socialt så långt det går inom ramen hela grundskolans verksamhet. Vidare är du en flexibel person som finns till för alla elever på skolan och kan smidigt anamma skolans gemensamma förhållningssätt. Du tar ett helhetsansvar för elevernas skoldag och medverkar till trivsel och samhörighet. Du förväntas ha vana att dokumentera ditt arbete och har god kompetens gällande IT och digitala verktyg. Det är meriterande om du har kunskap inom NPF. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och ditt arbete ska genomsyras av nyfikenhet, värme och medvetna val. Vi vill att du i ansökan och vid en eventuell intervju, beskriver dina förmågor i mötet med eleven, i ledarskapet och i samverkan med andra. Meriterande är om du har kunskap/erfarenhet om diabetes så att du kan stötta elever med diabetes både under skoldagen och på fritidstiden. Om förvaltningen Vi lär barn att läsa, räkna och upptäcka omvärlden. Här följer vi våra allra yngsta kommuninvånare från förskolan tills de tar studenten från gymnasiet. Genom vår vuxenutbildning kan man lära sig svenska som andraspråk, läsa enstaka kurser eller gå en längre utbildning. Med glädje, engagemang, delaktighet och på vetenskaplig grund vill vi öka kunskap, kreativitet, utveckling och lust att lära. Hos oss ska alla barn, unga och vuxna känna att de kan, vill och vågar! Tillsammans är vi lärandeförvaltningen – en del av Hudiksvalls kommun. Funderar du på att flytta hit från en annan ort? Då kan det finnas möjlighet för dig att ansöka om 10 000 kr i flyttbidrag. Läs mer: https://www.hudiksvall.se/Sidor/Kommun-och-politik/Jobb-och-uppdrag/Flyttbidrag-for-forskollarare-och-larare.html Om Hudiksvalls kommun Mitt i Sverige, vid den vackra hälsingekusten, ligger Hudiksvalls kommun - eller kanske mer känt som Glada Hudik. Här lever 37 600 glada hudikbor, och mer än hälften av oss bor på landsbygden.  I Hudiksvalls kommun är avstånden korta till det mesta man vill göra och det man behöver, och du får tid över till det som är viktigt i livet. Här finns närhet till kontrastrika miljöer, ett aktivt föreningsliv och ett näringsliv med stor handlingskraft - många världsledande företag har sitt säte i vår kommun. Hudiksvalls kommun är den största arbetsgivaren i kommunen. Tillsammans är vi 3 800 medarbetare, inom 300 olika yrken, som varje dag jobbar för att skapa värde för dem vi är till för – våra kommuninvånare. Det är ett stort och viktigt uppdrag som ska genomsyras av trygghet, öppenhet, delaktighet och jämlikhet. På så sätt hjälps vi åt att bygga ett samhälle där alla människor är lika mycket värda. Tänk på att inte skriva känsliga personuppgifter eller värderande information i din ansökan. Om du har skyddade personuppgifter vill vi att du ansöker genom att kontakta den rekryteringsansvariga som står i annonsen. Din ansökan blir en allmän handling enligt offentlighetsprincipen. Läs mer om vad vi som arbetsgivare kan erbjuda dig: www.hudiksvall.se/jobbahososs

25 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Vi söker nu en ställföreträdande varuhuschef till vår nyöppning i Bollnäs!
Jula AB
Butikssäljare, fackhandel

Är du en engagerad och driven ledare som brinner för att inspirera och utveckla andra? Då är det dig vi letar efter! Vi söker nu en ställföreträdande varuhuschef till vår nyöppning i Bollnäs! Som Ställföreträdande Varuhuschef på Jula jobbar du tillsammans med varuhuschefen för att skapa en fantastisk arbetsmiljö och ett välfungerande varuhus. Du är en viktig förebild för medarbetarna och hjälper dem att växa och nå sin fulla potential. Tillsammans med Varuhuschefen skapar du förutsättningar för att både medarbetare och kunder ska trivas.  Hur ser en vanlig dag ut som Ställföreträdande? Du leder och arbetar tillsammans med medarbetarna i den dagliga driften med försäljnings- och lagerarbete, upplockning av varor, kassaarbete samt genomförande av marknads- och försäljningsplaner. När Varuhuschefen inte är på plats företräder du Jula som arbetsgivare och har det yttersta ansvaret för personal, varuhusdrift och resultat.  Genom kommunikation och feedback utvecklar du medarbetarna och bygger team. En typisk dag innebär många skratt tillsammans med dina kollegor och kunder. Du arbetar sida vid sida med teamet och det är i det dagliga arbete du coachar och utvecklas medarbetarna genom att stöttar upp där det behövs. Tillsammans med varuhuschef planerar ni verksamheten och driver arbetet för att ert team ska kunna maximera försäljningen och lönsamheten i varuhuset. Du gillar att följa upp resultat och nå uppsatta mål tillsammans med teamet. Det är ni tillsammans som levererar ett säljstarkt varuhus och en fantastisk köpupplevelse för kunden.  När dagen är slut känner du stolthet över vad ni åstadkommit tillsammans och ser fram emot nya utmaningar. Vad finns i ditt CV För att lyckas i rollen ser vi att du har en ledande personlighet med god självinsikt. Du har förmåga att motivera, engagera och utveckla andra. Du har erfarenhet av att arbeta som ledare och är det inom detaljhandeln är det meriterande. Du har goda kunskaper i svenska, då vi är en internationell koncern kan vissa utbildningar ske på engelska så du behöver ha förståelse för engelska. Du har sifferförståelse och van att arbeta mot satta mål samt god datorvana, särskilt i Microsoft Office.  Har du ett truckkort är det meriterande men inget krav.  Är detta du? Är du en ledare som älskar att utveckla dina medarbetare, driva försäljning och har en passion för kundmötet? Är du nyfiken och uppmuntrar nya idéer? Tror du på kraften i teamwork och på att bygga ostoppbara team? Du lockas av att vara en del av ett internationellt företag. Vi älskar att göra bra affärer och att få våra kunder att känna att de får bra värde för pengarna när de handlar hos oss. Det triggar dig också. Att växa och få utmaningar är som ljuv musik för dig. Du är en fena på att prioritera, vilket gör att du kan hantera hektiska perioder.  Du tar dig tid att lyssna på ditt team för att alltid kunna levererar ett gott kundbemötande med ett leende på läpparna. Då kan du vara en ledare för oss på Jula! Vad erbjuder vi? Att vara på en ostoppbar resa innebär förändring – och du är välkommen att påverka den. Från de uppgifter du utför till hur vi designar våra varuhus, dina åsikter, handlingar och nya idéer spelar roll. På Jula kan du själv forma din karriär och nå dina mål med de möjligheter vi har att erbjuda. Hos oss får du möjligheten att vara en del av ett internationellt företag där du kan växa och utvecklas. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med mycket skratt och en stark teamkänsla. Du får chansen att ta ansvar och lära nytt, och vi stöttar dig i din personliga och professionella utveckling. Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av vårt fantastiska team? Skicka in din ansökan idag! Bra att veta Placering Bollnäs. Tjänsten som ställföreträdande varuhuschef är på heltid och gäller tillsvidare med sex månaders provanställning. Tjänsten innebär att du arbetar dagtid, kvällar och helger. Om du känner att du skulle passa för denna roll så tveka inte att söka direkt!  Sista ansökningsdag för tjänsten är den 27 juli.  Intervjuer för tjänsterna kommer att ske under vecka 34 och kalleser kommer att ske via mejl så glöm ej att kolla mejlkorgen i sommar, tillträde till tjänsterna blir under hösten 2025. Frågor om tjänsten besvaras av [email protected].

25 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
personliga assistenter extra
JS Assistanskonsult AB
Personliga assistenter

Nu söker vi kvinnliga assistenter till en kund i Hudiksvall som behöver vikarier när ordinarie vill vara ledig eller har annan frånvaro. Du som är varm, empatisk och omhändertagande men med skinn på näsan och mycket glädje och humor. Du som finner mening i att göra skillnad i andras liv, och som förstår vikten av din roll som assistent. Du som har arbetsmoral och vill ge och ta tillsammans med kollegorna och som gärna håller igång på jobbet, ser vad som kan behövas i olika situationer och är naturligt ansvarsfull. Fysiskt frisk och energisk. Sök detta jobb, vi behöver dig! Vi ser gärna att du har erfarenhet av omsorgs arbete eller kommer från servicebranschen och vi ser både yngre och äldre sökande. Körkort är meriterande men inge krav. Man arbetar i huvudsak dygnspass med Jour nattetid.

25 juni 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Vi söker nästa stjärna till vårt team till vår nyöppning i Bollnäs!
Jula AB
Butikssäljare, fackhandel

Älskar du att möta människor och leverera goda kundmöten. I så fall har du nu möjligheten att bli medarbetare i vårt team och delaktig i vår ostoppbara resa. En typisk dag innebär många skratt tillsammans med dina kollegor och kunder. Din fingertoppskänsla för kundservice kommer att locka fram leende på kundernas läppar då du med din expertis hjälper dem i butiken. Det är du tillsammans med dina kollegor som sköter allt från att bemanna kassan till att fylla på hyllorna. Du hjälper kunderna med returer eller att hitta rätt vara. Eftersom vi är på en resa kan du räkna med att vi även vill att din personliga resa ska påbörjas. Oavsett om du jobbar extra eller om du väljer att arbeta hos oss till pension  vill vi att du ska utvecklas. Bli inte förvånad om du får möjligheten att bygga upp exponeringar av kampanj- och säsongsprodukter, ta ansvar och lära nytt. Vi vet att kundernas behov ändras snabbt – och nu har du alla möjligheter att bli en del av vårt fantastiska team och hjälpa oss att anpassa oss ännu snabbare. Vad finns i ditt CV? Du har troligen arbetat med service eller inom detaljhandeln tidigare. Du skriver och talar bra svenska (engelska är ett plus) och har god datorvana, särskilt i Microsoft Office. Om du har ett truckkort är det ett plus men inte ett krav. Vem är du? Framför allt är du en nyfiken person som trivs i att arbeta i team. Du lockas av att vara en del av ett entreprenöriellt och internationellt företag. Vi är prisfighters som älskar att göra bra affärer och att få våra kunder att känna att de får bra värde för pengarna när de handlar hos oss. Det triggar dig också. Du älskar att sälja, är serviceinriktad och trivs när du kan hjälpa kunden att hitta precis det de behöver. Du är nyfiken och vill lära dig. Att växa och få utmaningar är som ljuv musik för dig. Du är en fena på att prioritera,  vilket gör att du kan hantera hektiska perioder. Du tar dig tid att lyssna på kunden för att alltid kunna levererar ett gott kundbemötande med ett leende på läpparna. Du är engagerad, positiv och älskar att Jula är ett större team- vilket gör det möjligt för dig att alltid vara dig själv. Bra att veta Placering Bollnäs. För att ansöka om rollen bör du vara minst 18 år gammal. Som Varuhusmedarbetare arbetar man dagtid, kvällar och helger. Tjänsterna är tillsvidareanställningar på deltid 12,5%, 50% och 75% med 6 månaders provanställning.   För att kunna öppna varuhuset så börjar anställningen cirka 6 veckor innan varuhuset öppnar. Under de första veckorna gör du praktik i något av våra närliggande varuhus och därefter hjälper till att färdigställa varuhuset med dess alla produkter. Under dessa 6 veckor arbetar vi heltid måndag till fredag och när varuhuset öppnar blir arbetstiderna utefter varuhusets öppettider och våra olika sysselsättningsgrader. Vi söker även dig som kan tänka dig att arbeta under varuhusets uppbyggnad, det är en visstidsanställning på fem veckor och det finns chans till förlängning när varuhuset har öppnat. Skriv i din ansökan vilken av tjänsterna du söker till. I den här processen kommer du också att få spela in en video i din ansökan.  Om du känner att du skulle passa för denna roll så tveka inte att söka direkt! Sista ansökningsdag för tjänsten är den 27 juli. Intervjuer för tjänsterna kommer att ske under vecka 34 och kalleserna kommer att ske via mejl så glöm ej att kolla mejlkorgen i sommar, tillträde till tjänsterna blir under hösten 2025.

25 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Lagerarbetare till DHL Freight i Gävle | Extrajobb
Manpower AB
Lager- och terminalpersonal

Är du intresserad av att arbeta extra hos en av världens främsta logistikföretag? Vi söker nu lagerarbetare till DHL Freight i Gävle för ett flexibelt extrajobb inom lager och logistik. Detta är ett perfekt tillfälle att kombinera ett flexibelt extrajobb med dina studier och få en konkurrenskraftig lön. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och DHL Freight. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos vår kund i Gävle. Om tjänsten som lagerarbetare Som lagerarbetare kommer du att ansvara för plock och pack, samt lastning, lossning och truckkörning. Du spelar en viktig roll i logistikkedjan och säkerställer att varorna hanteras smidigt och noggrant. Arbetet utförs i skift, så vi söker dig som är flexibel och trivs i en fartfylld arbetsmiljö. Övrig information Placeringsort: Gävle Typ av anställning: Extra vid behov Arbetstider: Kvällar och nätter mellan mån-lör Är du rätt person för tjänsten? Vi letar efter engagerade och effektiva teamspelare som trivs i en dynamisk och välorganiserad arbetsmiljö. Du är noggrann, har ett öga för detaljer och ser till att arbetsuppgifter genomförs på ett effektivt sätt. Som person är du självgående, lösningsfokuserad och samarbetar gärna med kollegor. Du har en positiv inställning, är flexibel och anpassar dig lätt till skiftande arbetstider och ett varierande tempo. I övrigt krävs det att du har * En huvudsaklig sysselsättning på minst 50% - tex studier, F-skattesedel, deltidsjobb osv * Fyllt 18 år * Kunna arbeta minst 2-3 pass i veckan * Truckbehörighet A2 och B1 * Flytande svenska i tal och skrift Det anses meriterande om du sedan innan har erfarenhet av att arbeta inom lager och logistik samt truckerfarenhet. I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundskontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning. Vad kan Manpower erbjuda dig? Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också. Om ambulerande-rollen Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område. Hur söker jag jobbet? Det är väldigt enkelt! Ansök jobbet via ansökningsknappen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Agnes Halvardson via e-post: [email protected]. Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail! Vi ser fram emot att höra från dig! Påminnelse inför ansökan För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

25 juni 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025