Erfaren personlig assistent till uppdrag hos ung kvinna
Särnmark Assistans AB
Personliga assistenter

Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Sundbyberg men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Malmö, Linköping, Kinna, Uddevalla, Göteborg, Karlstad och Visby. Vi söker nu personliga assistenter till kund som bor i Gävle. Om jobbet som personlig assistent  Som personlig assistent så arbetar du hos en ung kvinna på 30+ som är muskelsvag och behöver att du assisterar och stöttar henne både i hemmet och på hennes fritidsaktiviteter. Din arbetsplats är där kunden befinner sig och dina arbetsuppgifter innebär övergripande att du assisterar kunden så att kunden får förutsättningar att leva det liv som hon önskar. Hon sitter i rullstol och förflyttningar sker mestadels med lift, viss förflyttning sker manuellt. Stor del av dagen tränar kund och du behöver då vara behjälplig med förflyttning och handräckning, stretchning, även bad i bassäng där du som assistent är med i vattnet. Kost, hälsa och träning är viktigt för kunden, även att vara bland hästar i stallet, pyssla om katter och att spela sällskapsspel så har du liknande intressen är det ett stort plus. Arbetsuppgifter  Du hjälper till med all hygien, dusch, på och av klädning, matlagning, städ och tvätt. Förflyttningar sker främst med lift men även en del manuella lyft förekommer så du måste vara i god fysisk form och stark i rygg, axlar och knän. Du följer med kunden på alla hennes aktiviteter både i och utanför hemmet. Kortfattat hjälper du kund med allt som hon inte själv orkar/har förmåga till eller själv kan nå.  Vi söker dig som:  Vi söker dig som är ansvarsfull, lyhörd och har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter. På Särnmark får du alltid introduktion hos kunden samt tillgång till utbildning om rollen som personlig assistent. Du ska ta din roll som personlig assistent på allvar och att du ser detta som ett långsiktigt arbete, det är ett plus om du har arbetat som assistent i en familj tidigare. Kund är delaktig i sin assistans och vill kunna planera dagen tillsammans med dig, det är därför ett stort plus om du har körkort så du kan skjutsa henne i sin bil när hon vill ut på aktiviteter/träning. Katter finns i hemmet. Är du som person trygg, lugn och lyhörd med respekt för andra människor så kommer vi nog komma överens.   Om anställningen  Det kommer finnas fasta pass att få på schema och för rätt person finns det en visstidsanställning att få. Arbetstiderna är alla dagar mellan 07:30-22:00 samt varannan vecka är det dygn då jobbar man kväll/natt med väntetid på natten och helg.  I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett permanent uppehållstillstånd i Sverige för att kunna få anställning i Särnmark. Om du söker arbete som personlig assistent hos ett barn som är under 18 år behöver du också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret innan du får börja arbeta. Du beställer registerutdraget via Polisens hemsida, här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

19 juni 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Yrkeslärare till El-och energiprogrammet
Gävle kommun
Lärare i yrkesämnen

Gävle kommun erbjuder intressanta och utmanande jobb med goda möjligheter för dig att växa. I kuststaden Gävle har du nära till natur, kultur och upplevelser. Vill du vara med och ta Gävle in i framtiden? Nu söker vi dig som vill göra Gävle ännu bättre tillsammans med oss! Utbildning Gävle ansvarar för förskola, grundskola, gymnasieskola och anpassad skola. Vi arbetar för att alla barn och elever ska utmanas och klara sin utbildning. Hos oss får du vara med och utveckla bästa möjliga förutsättningar för lärande. Tillsammans gör vi så att Gävles barn och elever når sina mål. Polhemsskolan är Gävle största gymnasieskola med ca 1600 elever. På Polhemsskolan finns 10 nationella program, varav ett studieförberedande och nio yrkesprogram. På Polhemsskolan finns väl utvecklade arbetslag och ett omfattande kvalitetsarbete vars syfte är att öka elevernas måluppfyllelse. El- och energiprogrammet är ett yrkesprogram för ungdomar som utbildar sig inom el, automation och data. ARBETSUPPGIFTER Gör Gävle kompetensrikt! Vill du vara med och bidra till elevers motivation och lärande? Bra! Vi söker dig som vill komplettera vårt team på El och energiprogrammet med just dina kunskaper och kompetens. Vi söker nu en yrkeslärare till El- och energiprogrammet som vill vara med och utbilda elever inom el och automation. Som lärare på El- och energiprogrammet planerar och genomför du undervisning såväl teoretiskt som praktiskt i förekommande yrkesämnen. I arbetet ingår också nära dialog med branschen kring praktikplatser och programråd. Du förväntas även att samarbeta över ämnesgränserna och bidra till utvecklingen av våra utbildningar. KVALIFIKATIONER Vi söker dig med gymnasial utbildning inom el och med flera års yrkeserfarenhet av arbete inom elinstallationer. Du har kunskap om, och erfarenhet av arbete med digitala verktyg. Samt har förmåga att uttrycka dig väl i det svenska språket i såväl tal som skrift. Det är meriterande för tjänsten om du har erfarenhet inom industri el och eller högspänning. Lärarlegitimation är önskvärd, men ej ett krav. För att lyckas som yrkeslärare på Polhemsskolan har du förmågan att leda, motivera och inspirera eleverna och får dem att utvecklas och må bra i skolan. Du är bra på att skapa en öppen dialog mellan elever och dina kollegor, samt anpassar ditt agerande utifrån olika situationen som kan inträffa i skolan. Vidare skapar du tillitsfulla relationer och får andra att känna sig trygg. Som person har du förmågan att se vad som behöver prioriteras, är effektiv och använder resurserna för att på bästa sätt nå resultat. Samt att du har ett prestigelöst förhållningssätt i ditt samarbete med andra och har förmågan att hitta alternativa lösningar på uppkomna problem. I enlighet med Gävle kommuns värdegrund har du ett gott bemötande, en god förmåga att samarbeta och värnar om hög kvalitet i ditt arbete. Som slutkandidat i rekryteringsprocessen är det ett krav att du uppvisar ett utdrag ur belastningsregistret för arbete inom skola eller förskola. Vi kommer att ha löpande intervjuer i denna rekrytering ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Gävle kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig att skicka in din ansökan digitalt via Visma Recruit, inte via e-post eller pappersformat. Om du har skyddad identitet ber vid dig att ta kontakt med rekryterande chef, skicka inte in din ansökan digitalt. Om du söker en deltidstjänst hos oss så finns ett beslut inom Gävle kommun som innebär att du som tillsvidareanställd medarbetare kan begära att du vill arbeta heltid. En sådan begäran kan innebära att du kan behöva utföra andra arbetsuppgifter än dina ordinarie. Gävle kommun hör till finskt förvaltningsområde. Om du därför utöver våra övriga kompetenskrav även talar finska, kan det vara en merit. Inför rekryteringsarbetet har Gävle kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

19 juni 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Sjuksköterskor till Socialförvaltningen (Kommunal hälso- och sjukvård)
Ovanåkers kommun
Grundutbildade sjuksköterskor

Socialförvaltningens uppgift är att stödja människor som på grund av funktionsnedsättning, ekonomisk eller social problematik behöver olika former av stöd och hjälp. Dina ansvarsområden Att arbeta som sjuksköterska inom Socialförvaltningen i Ovanåkers kommun innebär ett varierande och stimulerande jobb. Du arbetar med förebyggande hälso- och sjukvård i kommunens Hemsjukvård, Särskilt boende (SÄBO), Korttidsboende enligt SoL samt bostad med särskild service och daglig verksamhet enligt LSS. Vi erbjuder dig ett stimulerande och flexibelt arbete med stort eget ansvar där du har möjlighet att vara med och göra skillnad. Du kommer arbeta självständigt och möta patienten i dennes hem där du utgår från patientens behov. På Socialförvaltningen i Ovanåkers kommun kan vi nu erbjuda tre lediga tjänster som sjuksköterska. Dessa tjänster avser heltidstjänster med huvudinriktning hemsjukvård, särskilt boende och pooltjänst. Tjänsterna innefattar kvällstjänstgöring samt i dagsläget tjänstgöring var fjärde helg. Under tjänstgöring kväll och helg arbetar medarbetaren mot kommunens samtliga ansvarsområden (hemsjukvård, särskilt boende och LSS). Då vi är en relativt liten kommun och sjuksköterskeenhet, behöver medarbetare byta huvudområde när verksamhetens behov kräver så. Det här arbetssättet medför teamkänsla, god kollegial sammanhållning samt att erfarenhetsutbyte blir en naturlig del av vår vardag. Arbetsuppgifter Som sjuksköterska är arbetsuppgifterna varierande och innehåller bl.a. omhändertagande av palliativa patienter, bemöta personer med kognitiva eller psykiska sjukdomar, såromläggningar, injektioner, provtagningar och bedömning av olika hälsotillstånd. I rollen ingår även att handleda omvårdnadspersonal, patienter och deras närstående. Du ingår i ett hälso-och sjukvårds team tillsammans med fysioterapeut, arbetsterapeut, rehab assistenter, undersköterskor och sjuksköterskor. Du har ett nära samarbete med bland annat enhetschefer, omvårdnadspersonal och primärvårdens läkare. Vi arbetar aktivt för att upprätthålla en bra arbetsmiljö med återhämtnings möjlighet och därmed skapa goda förutsättningar för ett hållbart yrkesliv. En trivsam och bra arbetsmiljö är viktigt för oss. Erfarenhet Att ha en god kommunikations- och samarbetsförmåga samt ett bra bemötande är viktigt. Du ska vara lyhörd, flexibel samt ha förmåga att dela med dig av kunskap och information på ett pedagogiskt sätt. Kvalifikationer Du är utbildad sjuksköterska och har en svensk sjuksköterskelegitimation. Det är meriterande om du har genomgått specialistutbildning till distriktssköterska, demenssköterska, vård av äldre eller inom palliativ vård. Du ska ha goda kunskaper i det svenska språket och behärska det i både tal och skrift. Goda datorkunskaper är en förutsättning för att kunna utföra uppdraget då vi arbetar i flera olika IT-system. B- körkort för manuell växellåda är ett krav. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och urval kommer att ske löpande under annonseringsperioden, så tveka inte med din ansökan!   Ovanåkers kommun kan erbjuda dig en stimulerande och trygg arbetsmiljö med hög delaktighet och goda utvecklingsmöjligheter. Välkommen till oss- och välkommen med din ansökan! Ovanåkers kommun är den lilla kommunen med de stora möjligheterna. Edsbyn och Alfta är de största orterna och här finns det mesta för dig som gillar en aktiv fritid men även för dig som gillar lugn och ro. Om du är eller tidigare har varit anställd i Ovanåkers kommun kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annonsering.

19 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Te Crea Care söker sjuksköterskor till uppdrag inom bemanning!
Te Crea Care AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du ha större frihet i ditt arbete, utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du har en förmånlig lön? Då är du varmt välkommen till oss på Te Crea Care! Te Crea Care etablerades 2013 och bemannar sjuksköterskor, fysio- och arbetsterapeuter. Vi har avtal med samtliga regioner, många kommuner och privata vårdgivare. Det innebär att vi kan erbjuda dig många olika typer av uppdrag i hela landet. Te Crea Care har löpande arbetat intensivt med anbudsarbete för att du som konsult ska ha många uppdrag att välja mellan till riktigt bra villkor. Vi arbetar tight med våra konsulter där vi är ett team. Krav eller önskemål: - Legitimerad sjuksköterska - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Du är flexibel och kan anpassa dig i olika arbetsförhållanden. Du är trygg i dig själv och har förmågan att prioritera, delegera och arbetsleda. Vi söker dig som värdesätter eget ansvar, delaktighet och som bidrar till ett positivt arbetsklimat. Du är lyhörd och bemöter människor med respekt och omtanke. Vi finns med dig hela vägen från uppdragsstart, löpande under uppdraget och när det är dags att se på fortsättning. Vi finns med alltifrån att hitta de bästa uppdragen åt dig, boka ev resa och boende, som bollplank under uppdraget och ligger steget före inför nästa uppdrag. Vi erbjuder dig: · Marknadskraftig lön · En dedikerad konsultchef · Komplett försäkring · Flexibel pension · Friskvårdsbidrag · Utbildningar · Tipsbonus · Konsultträffar I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag. Är du intresserad av att veta mer om oss, kontakta Konsultchef Nina på 0733060130 eller besök vår hemsida på www.tecreacare.com

19 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Te Crea Care söker sjuksköterskor till uppdrag inom bemanning!
Te Crea Care AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du ha större frihet i ditt arbete, utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du har en förmånlig lön? Då är du varmt välkommen till oss på Te Crea Care! Te Crea Care etablerades 2013 och bemannar sjuksköterskor, fysio- och arbetsterapeuter. Vi har avtal med samtliga regioner, många kommuner och privata vårdgivare. Det innebär att vi kan erbjuda dig många olika typer av uppdrag i hela landet. Te Crea Care har löpande arbetat intensivt med anbudsarbete för att du som konsult ska ha många uppdrag att välja mellan till riktigt bra villkor. Vi arbetar tight med våra konsulter där vi är ett team. Krav eller önskemål: - Legitimerad sjuksköterska - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Du är flexibel och kan anpassa dig i olika arbetsförhållanden. Du är trygg i dig själv och har förmågan att prioritera, delegera och arbetsleda. Vi söker dig som värdesätter eget ansvar, delaktighet och som bidrar till ett positivt arbetsklimat. Du är lyhörd och bemöter människor med respekt och omtanke. Vi finns med dig hela vägen från uppdragsstart, löpande under uppdraget och när det är dags att se på fortsättning. Vi finns med alltifrån att hitta de bästa uppdragen åt dig, boka ev resa och boende, som bollplank under uppdraget och ligger steget före inför nästa uppdrag. Vi erbjuder dig: · Marknadskraftig lön · En dedikerad konsultchef · Komplett försäkring · Flexibel pension · Friskvårdsbidrag · Utbildningar · Tipsbonus · Konsultträffar I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag. Är du intresserad av att veta mer om oss, kontakta Konsultchef Nina på 0733060130 eller besök vår hemsida på www.tecreacare.com

19 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Regional farmaceut till Apotek Hjärtat Region Gävleborg/Dalarna

Regional farmaceut– Apotek Hjärtat Gävleborg/Dalarna Därför ska du jobba som Regional farmaceut hos oss Rollen som regional farmaceut på Apotek Hjärtat innebär en varierad vardag där du arbetar flexibelt på apotek i hela Gävleborg/Dalarna, region 3. Du får möjlighet att jobba på våra olika apotek i regionen och en vardag med stor variation. Du kommer vara en uppskattad kollega som finns tillgänglig på de apotek där behovet av din kompetens är som störst. Detta innebär att du kommer att få kunskap och lära känna både vår verksamhet och dina kollegor i regionen bättre än många andra! Så här jobbar en Regional farmaceut! Du arbetar omväxlande med professionell rådgivning och försäljning inom recept och egenvård. Som den kundfokuserade farmaceut du är, hjälper du våra kunder till bättre hälsa samtidigt som du bidrar till apotekets framgång. Då du kommer jobba på olika apotek i hela regionen är det viktigt med hög närvaro och att du är beredd på att arbeta på platser med geografiskt avstånd från hemmet. Du är självständig i den dagliga driften och trivs med att jobba som ensam farmaceut, när det kan bli aktuellt. Som Rörlig Farmaceutresurs tillkommer ett lönetillägg utöver grundlön. Då tjänsten är rörlig över hela regionen är tjänstgöringsort flexibel. Huvudarbetsplats förläggs till apotek nära egen bostad. Körkort och egen bil är ett krav för denna tjänst. Tjänsten är en tillsvidareanställning. Tjänsten är på heltid eller enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde till tjänsten sker enligt överenskommelse. Det här är du! Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare, och gärna dig som har arbetat några år som farmaceut. Du är flexibel när det kommer till att sätta dig in i nya arbetsgrupper på ett nytt apotek. Som person är du positiv, engagerad och gillar enkla och nya lösningar i din vardag. Du brinner självklart för ditt arbete som farmaceut! Det är en fördel om du tidigare har jobbat på flera olika apotek i form av storlek och format. Varför bli en del av Hjärtat? På Hjärtat erbjuder vi dig ett jobb i ett innovativt företag som växer! Vi är en platt organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med dina kollegor och chef. Som farmaceut kan du vidareutvecklas i rollerna som bland annat Läkemedelsansvarig, Farmaciansvarig och Säljansvarig. Är du nyfiken på att veta mer om hur det är att jobba på Hjärtat? Lyssna gärna på vår podd! På Hjärtat strävar vi efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, skicka in din ansökan redan idag. Om roller kräver det så behöver du genomgå bakgrundskontroller innan anställning. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Sista ansökningsdag: 2025-09-14 Kontaktperson: Caroline Mård, [email protected] Välkommen till oss - ett apotek med Hjärtat på rätt ställe!

19 juni 2025
Sista ansökan:
14 september 2025
Är du vår nya KTP-projektledare?
Företagsutbildarna i Sverige ekonomisk fören
Lednings- och organisationsutvecklare

Är du vår nya KTP-projektledare? Vi på IUC Gävleborg driver i samverkan med Högskolan i Gävle projektet KTP Transformation. I samarbete med Tunnplåt i Gävle AB söker vi för ett av våra företagsprojekt dig som är nyutexaminerad ingenjör inom konstruktion, maskinteknik och teknisk design. Tjänsten gäller heltidsarbete under 11 månader med tillträde snarast - som KTP-projektledare i Gävle för att utveckla Tunnplåts produktion och organisation. Om KTP – Transformation KTP, Knowledge Transfer Partnership är en beprövad samverkansmodell för kunskapsväxling mellan näringsliv och akademi. Ett företagsprojekt inom KTP skapar konkret utveckling genom att företag får tillgång till ny kunskap och forskning, och akademin får input till utbildning och ny forskning. KTP erbjuder en unik möjlighet att komma in på strategisk nivå i ett företag, snabbt få använda teoretiska kunskaper och utveckla sin kompetens i praktiken. Projektet finansieras med stöd från Europeiska regionala utvecklingsfonden (ERUF) och Region Gävleborg. Dina arbetsuppgifter Ditt uppdrag blir att utveckla företagets konstruktionsfunktion, digitalisera ritningar samt effektivisera produktionsflöden. Du kommer även att medverka i utvecklingen av företagets hållbarhetsarbete. Som KTP-projektledare har du det stora ansvaret att föra projektet framåt. Du har ett team med coacher från högskolan och näringslivet i projektgruppen, samt nyckelpersonerna på Tunnplåt i Gävle AB. Är du personen vi söker? Kunskapsväxlingen är central i projektet. Vi söker därför dig med en högst tre år gammal akademisk examen, eller dig som är nära slutet av din utbildning på grund- eller avancerad nivå inom konstruktion, maskinteknik eller teknisk design. Din högskoleutbildning ska ha innehållit kurser i konstruktion, tillverkningsteknik, materialteknik, produktionslogistik och relevanta IT-applikationer. Kurserna har förstås haft hållbarhetsinslag och vilat på aktuell forskning. Som person är du drivande, både självgående och teaminriktad, resultat- och resurseffektiv, och har ett lika analytiskt som systematiskt förhållningssätt. Vi förutsätter att du som KTP-projektledare är intresserad av teknik, produktion, ledningssystem, digitalisering, företagsutveckling och hållbarhetsarbete. Du har även förståelse för de mindre företagens vardag och villkor. Projektspråket kommer att vara svenska, med många möten, samtal och skriftlig dokumentation. Det är meriterande om du har: Studier på avancerad nivå inom konstruktion, maskinteknik eller teknisk design Kurser i och/eller erfarenhet från: projektledning kvalitets-, arbetsmiljö- och miljöarbete ERP/affärssystem Arbetslivserfarenhet från tillverkningsindustri Om anställningen som KTP-projektledare Anställningen är en visstidsanställning på heltid under 11 månader, med tillträde snarast möjligt enligt överenskommelse. Du blir anställd av IUC Gävleborg, som är en del av Företagsutbildarna, och arbetet kommer att utföras på Tunnplåt i Gävle AB. Om parterna IUC Gävleborg – Industriellt utvecklingscentrum som stärker tillväxt och konkurrenskraft i tillverkande industriföretag i Gävleborgs län. www.iucgavleborg.se och www.foretagsutbildarna.se Tunnplåt i Gävle AB konstruerar och tillverkar inredningar och skåp till skolor, arbetsplatser och offentliga miljöer. I samverkan med sina leverantörer medverkar Tunnplåt i arbetet med omställningen till fossilfritt stål. www.tunnplatigavle.se Högskolan i Gävle vill göra skillnad och bidra till förändring i samhället genom utbildningar och forskning som fokuserar på samhällsutmaningar. www.hig.se Välkommen även till vår digitala informationsträff via Teams den 30 juni kl. 15.00. Då berättar vi mer om jobbet, KTP och Tunnplåt i Gävle AB. Anmälan till: [email protected] Innan du skriver och skickar din ansökan – kontakta gärna: Ola Wiklund KTP-processledare 0720-70 92 63 [email protected] Varmt välkommen med din ansökan senast 2025-08-01 till: [email protected] I ämnesfältet skriver du: KTP Projektledare Tunnplåt i Gävle AB Din ansökan ska helst vara i en samlad PDF-fil och innehålla personligt brev, CV samt studieintyg som inkluderar samtliga kurser du gått, eller examensbevis med information om alla kurser. I ditt personliga brev vill vi att du visar hur du svarar upp mot kompetensprofilen och kort beskriver hur du ser på utmaningen med KTP-projektet på Tunnplåt i Gävle AB.

19 juni 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Fastighetsskötare till Hofors/Storvik/Torsåker
Annika Backlund AB
Fastighetsskötare

Vi söker dig som söker ett fritt arbete i området Hofors och Sandvikens kommuner. AB-Hem är en privat fastighetsägare med ca 800 lägenheter i Mellansverige. Du kommer att vara vårt ansikte ut mot våra hyresgäster och leverantörer och tycker om att ha kontakt med människor. Du har körkort och tillgång till bil. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

19 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Bartender

Är du serviceinriktad, självgående och positiv? Lillpuben är Sandvikens äldsta, minsta och mysigaste pub som även råkar servera de bästa burgarna i stan! Nu söker vi en till bartender med meriterad erfarenhet av barjobb som förstår innebörden av god service. i jobbet ingår, förutom servering av öl och cocktails, även, ta beställningar och servera mat och tillhörande arbetsuppgifter. Då du kommer att jobba ensam i baren och därmed vara tillälligt serveringsansvarig, krävs enligt lag att du är minst 20 år. Välkommen med din ansökan!

19 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Dagbarnvårdare i Gävle

Som dagbarnvårdare arbetar du med en liten barngrupp i ditt eget hem. Dagbarnvårdare är ett alternativ till förskolan och du arbetar med barn i åldrarna 1-5 år. Du väljer själv hur du vill utforma verksamheten, om du vill ha någon specifik inriktning och vilka investeringar du vill göra för att skapa en lärorik och stimulerande miljö för barnen. Det krävs ingen utbildning för att arbeta som dagbarnvårdare men vårt koncept möjliggör för en fördelaktig lön. Detta medför att även många förskollärare väljer att arbeta som dagbarnvårdare i samarbete med oss. Denna tjänst kan man söka tillsammans med någon man vill arbeta tillsammans med. Ni skickar då in ansökan en och en, men anger under ”övrigt” vem du söker tillsammans med. Vi söker dagbarnvårdare inom hela kommunen. Om C Företaget C Företaget är ett alternativ till att starta eget företag. Hos oss får du samma frihet som en egenföretagare samtidigt som du får tryggheten i vår plattform med pedagogiskt stöd, handledning och ekonomihantering. Du får tiden att lägga på arbetet med barnen. Vi söker dig som: - Brinner för att arbeta med barn och vill utveckla en verksamhet utifrån dina egna pedagogiska tankar. - Är utbildad inom barnomsorg, har arbetat inom barnomsorgen eller har annan erfarenhet av att på ett tryggt och pedagogiskt sätt ta hand om barn. - Vill arbeta utifrån ditt egna hem och/eller i lokal. - Är engagerad och lyhörd inför barnens olika behov. - Du är ansvarsfull och har god samarbetsförmåga. Om oss: C Företaget har funnits sedan 2002. I dagsläget samarbetar vi med 70 dagbarnvårdare i 20 olika kommuner. Vi driver även 9 förskolor och 1 öppen förskola i Uppsala län.

19 juni 2025
Sista ansökan:
18 september 2025