Personlig assistent - Vikarier till man i Valbo

Jag är en sympatisk och lättsam man som lever ett lugnt liv tillsammans med min familj i Valbo. Som person är jag noggrann, ansvarsfull och positiv. Jag är motorintresserad och spenderar gärna tid på Gävle motorstadion där jag tycker om att se på motocross och enduro. Eftersom att jag har familjemedlemmar som rider så är jag även en del på Gävle Ponnyklubb. Är det här du? Jag söker en kvinnlig assistent mellan 30-50 år. Du behöver vara rökfri och körkort är ett krav då du kör min bil i tjänsten. Pälsdjur finns i hemmet så du bör ej vara allergisk. Tidigare erfarenhet av personlig assistans är meriterande men det är inget krav. Du ska ha ett sunt förnuft och en personlig mognad. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Dygnspass med väntetid Timvikarie vid behov OP Assistans erbjuder personlig assistans grundad på respekt, kompetens och helhetssyn i Gästrikland, Hälsingland och NordUppland. Vi erbjuder en assistans som tydligt utgår ifrån kundens behov och önskemål samtidigt som vi prioriterar god arbetsmiljö för våra medarbetare. OP Assistans har idag 55 kunder och ca 400 medarbetare som är anställda på hel- eller deltid. Kontoret finns i centrala Gävle. Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.opassistans.se För anställning hos oss på OP Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Rekryteringen sker löpande, vilket kan innebära att tjänsten tillsätts före annonsens slutdatum.

21 mars 2025
Sista ansökan:
7 september 2025
MEP Coordinator
Collen AB
Övriga förmedlare

Reporting to the Senior MEP Manager, Europe, your key responsibilities are: To liaise with design teams and MEP sub-contractors Ensure MEP sub-contractors receive the information needed to progress the MEP installation in accordance with the programme Organise and chair weekly co-ordination meetings with the MEP sub-contractors and design teams Ensure MEP sub-contractors produce the following documents: Coordinated MEP drawings Procurement schedules Programmes Progress reports Requests for information Attend project team meetings as required Track the progress of MEP sub-contractors against the main programme and report any variances to the Contracts Manager Liaise with the utility suppliers to arrange for power, gas and telco connections Provide the project team with up-to-date information on current MEP developments Carry out site inspections of the MEP works to ensure the installation conforms to the relevant standards Regularly check the installation against the MEP specification and drawings Report any non-conformity to the project team and MEP contractors Coordinate the production of the following documents at practical completion: As built drawings O&M manuals Coordinate training for the client with the MEP contractors at practical completion Be aware of their legal, practical and regulatory responsibilities, and have a detailed understanding of Health and Safety In conjunction with the Health & Safety Department, ensure that MEP sub-contractors submit a safety statement and site-specific method statement before works commence Liaise with the safety department when coordinating the MEP sub-contractors Ensure MEP sub-contractors are made aware of Collen health & safety policies and procedures and that health & safety is discussed at co-ordination meetings Reprimand and report anyone observed carrying out unsafe work practices to the Health & Safety Department, site manager, and as required, their employer Check and confirm adequacy of provisions within the site-specific method statements relating to MEP works on site i.e., working with live electrical services, site deliveries, etc. and co-ordinate these works on site Assist the Health & Safety Department in the collation of the project’s safety file Strong time management and communication skills are essential to this role as well as computer literacy and the ability to prepare reports and administer necessary paperwork.

21 mars 2025
Sista ansökan:
16 september 2025
Regional Planning Lead
Collen AB
Övriga förmedlare

Reporting to the Head of Planning and Regional Director: Manage and Supervise the Planning Team for the Region Undertake High Level progress reviews and prepare HL Reports for Senior Management Review and Agree Baseline Programmes for live projects prior to issue to Client Review and Agree Baseline Programmes for live projects with key Subcontractors Manage a consistent approach to project planning to include quality assurance, reporting & methodology across the region. Manage 4D Schedule requirements + liaise with the BIM team Manage Design Programme requirements in conjunction with the Design Manager Manage Procurement Programme requirements in conjunction with the Commercial Team Lead implementation of TAKT planning / Last Planner system in the Region Support risk identification and problem solving across projects Develop tender programmes to support and compliment tender submissions Support development and assist members of the planning team across projects and prioritise workloads, delegate appropriately Create programmes for the pre-construction, construction, and commissioning phases of specific projects as required Carry out Time Impact Assessments and assist with EOT / delay claims as required Attend weekly / monthly Client Progress/Schedule Meetings for all projects Attend weekly Client Coordination Meetings for all projects Attend Subcontractor and Supplier progress meeting as required Review Progress Reports prior to issue to the Contracts Manager and Client Manage and develop progress monitoring techniques Monitor and manage the implementation of reporting on Earned Value / Progress S-Curves Strong time management and communication skills are essential to this role as well as computer literacy and the ability to prepare reports and administer necessary paperwork.

21 mars 2025
Sista ansökan:
16 september 2025
Kundservicehandläggare inom el och energi, provanställning 80%, start 19/5
Xzakt Kundrelation AB
Kundtjänstpersonal

Uppskattar du kundkontakt och är sugen på en rolig och utvecklande roll tillsammans med ett grymt team? Då är Transcom i centrala Gävle definitivt något för dig! Vi bryr oss om vem du är och inte så mycket om vad du har gjort tidigare. Det viktigaste för oss är din attityd, ditt driv och din glädje. Din roll kommer innebära att stötta privatkunder via telefon och e-post med diverse frågor inom el och energibranschen – allt från elförbrukning till avtal och elnät. Du behöver inga förkunskaper inom området, då vi erbjuder en omfattande utbildning som ger dig den kunskap du behöver för att lyckas. Anställningsgrad och arbetstid Anställningsgrad: 80% (med möjlighet att utöka till 100% under juni–augusti, vilket vi ser som en stor fördel). Anställningsstart: 19 maj. Arbetstid: Schemalagd vardagar mellan kl. 08:00–17:00. Vi är flexibla och försöker ta hänsyn till dina önskemål kring schemat. Viktig information om semesterFör att vi ska kunna ge bästa möjliga service under sommarmånaderna behöver vi din tillgänglighet under juni–augusti, vilket innebär att semester inte beviljas under denna period. Om detta inte fungerar för dig, kanske detta inte är rätt tjänst just nu – men vi hoppas att det passar och att du vill vara med på vår resa! Vad vi erbjuder Bonusmodell efter 10 veckors onboarding, som kompletterar din ordinarie lön och är kopplad till din prestation och dina resultat. Du kan tjäna upp till 5 000 kr i bonus per kalendermånad med fokus på att skapa mervärde, ge förstklassig service och höja kundnöjdheten. Betald utbildning och omfattande utvecklingsmöjligheter, särskilt med tanke på vår expansiva fas. Trygg anställning med kollektivavtal i samarbete med UNIONEN och Almega. Grundlönen enligt kollektivavtal är 20 081 kr/månad för de under 24 år och 23 054 kr/månad för de över 24 år. En familjär arbetsmiljö där vi bryr oss om varandra och där du blir en del av gänget från dag ett. Vår trivselkommitté ordnar regelbundet roliga aktiviteter som padelkvällar, julfester, afterworks och mycket mer. Vad vi söker Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad utbildning). Flytande svenska och engelska i både tal och skrift. God datorvana. Rent brottsregister. Meriterande är om du: Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt. Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor. Har erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål. Är problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad. En inkluderande rekryteringsprocessVi vill veta vem du är och vad du kan tillföra till vårt team. Därför fokuserar vi mindre på formella dokument och mer på dig som person. CV är frivilligt, och vi ger dig möjlighet att visa din personlighet och potential genom våra urvalsfrågor. Sök nu och bli en del av vårt fantastiska team!Är du redo för en ny utmaning? Skicka in din ansökan redan idag och ta chansen att bli en del av vår härliga gemenskap!

20 mars 2025
Sista ansökan:
6 september 2025
Kundservicehandläggare inom telekom, provanställning 80%, start 19/5
Xzakt Kundrelation AB
Kundtjänstpersonal

Vill du tillhöra ett starkt team och leverera kundservice i världsklass? Nu söker vi kundservicehandläggare för ett spännande uppdrag på en av Sveriges största aktörer inom telekom. Hos oss på får du chansen att växa i en dynamisk och engagerande arbetsmiljö. Vad innebär jobbet? Som kundservicehandläggare kommer du att ta emot inkommande samtal från kunder och hjälpa dem med olika ärenden, såsom abonnemang, fakturafrågor, teknisk support och nummerflytt. Merförsäljning är en naturlig del av rollen, och du kommer att arbeta mot uppsatta försäljningsmål för att leverera lösningar och service på högsta nivå. Hos oss är kulturen stark, och det är viktigt för oss att du delar grundvärderingar såsom att vi älskar olika - vi hjälps alltid åt - vi arbetar fokuserat - och utmanar för att göra saker bättre. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang för att tillsammans med ditt team nå resultat av rang! Du kan se fram emot: En öppen och kommunikativ arbetsmiljö där du sitter nära dina kollegor och har ständig möjlighet till samarbete och support. Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter. En stabil grundlön med provision på toppen, baserat på din prestation. Friskvårdsbidrag och gemensamma aktiviteter som afterwork, julbord, företagsfester och mer. För att kunna arbeta inom denna roll behöver du: Är engagerad och trivs med kundkontakt. Vill utvecklas inom teknisk support och vidareutbilda dig inom området. Har en positiv inställning och är lösningsorienterad. Har god datorvana och talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Har fullständiga gymnasiebetyg (eller motsvarande) Arbetstider och villkor: Arbetstid: Varierande, måndag-fredag mellan 8:45–18:15 Timlön under 24 år: 122,65kr | Timlön över 24 år: 142,19kr Utöver grundlönen har du möjlighet att påverka din inkomst genom ett generöst provisionssystem baserat på prestation. Anställning: 80%, provanställning 6 mån Anställningsstart: 19 Maj Vi tror på potential! Därför behöver du inte skicka in ett CV om du inte vill. Istället använder vi urvalsfrågor där du får möjlighet att visa vem du är och vad du kan bidra med. Vi vill att alla ska ha en rättvis chans att söka, oavsett bakgrund eller tidigare erfarenhet. Vill du vara med oss på den här resan? SÖK IDAG!

20 mars 2025
Sista ansökan:
6 september 2025
Sommarvikarier till Hedens Omvårdnadscenter
Nytida AB
Vårdare, boendestödjare

Nu söker vi på Hedens Omvårdnadscenter i Bollnäs sommarvikarier! Kul att du hittade hit! Vi tror att du tycker om att möta människor och att du är intresserad av att förstå vad som ligger bakom olika beteenden. Du brukar förmodligen hitta nya sätt att lösa en situation. Det löser sig oftast för du är trygg i dig själv, nyfiken, lyhörd, och närvarande. Om det här stämmer in på dig kanske du vill jobba med oss i sommar? Vad gör vi? Hos oss på Nytida får du möta människor som har olika behov av stöd och omsorg. Det handlar om att stötta barn, unga och vuxna med funktionsnedsättning eller psykosocial problematik. Tillsammans lagar vi mat, städar, går på utflykter, tränar, samtalar och mycket mer. Vi söker dig som vill lära känna, förstå och vara en del av en annan persons liv. Till dig från oss... Introduktion Förmånsportal med rabatter Vi har kollektivavtal samt tillhörande försäkringar. Coachande och stöttande chefer nära dig Tydliga arbetssätt för att ge den bästa omsorgen till våra boende Du får även... genuina möten och erfarenheter som rustar dig för framtiden, oavsett var den är. möjlighet att visa vem du är. Ofta är sommarjobbet en ingång till en tillsvidareanställning hos oss efter din utbildning/examen. en arbetslivserfarenhet som gör stor skillnad på ditt CV. Att ha jobbat med människor som behöver stöd, visar dina kommande arbetsgivare att du har erfarenhet av att möta många olika personer utifrån deras behov. Det behövs i alla branscher. Om Hedens Omvårdnadscenter Hedens Omvårdnadscenter är ett HVB och särskilt boende (SoL) för personer med psykiatriska diagnoser. Vi har 56 platser uppdelade på sex enheter: Heden, Hedbacken, Hedgården, Solheden, Björkheden och Solrosen. Du har chefer nära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten samt många kollegor med lång erfarenhet som hjälper dig att komma in i arbetet. Att skapa och stärka relationer till våra boende är en förutsättning hos oss, vilket kräver ett engagemang och en nyfikenhet för dig som medarbetare. Hos oss arbetar du varierad arbetstid, det vill säga dag, kväll, helg och natt (vaken). Under sommaren ägnar vi tid åt aktiviteter och utflykter som till exempel bad eller kulturevenemang. Din erfarenhet och kunskap Vi tror att du som söker till oss: - lockas av ett arbete som är varierat och kräver stor kunskap om vård och omsorg och tycker mycket om att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska och har arbetat några år inom omsorgen. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är också meriterande. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Löpande Sista ansökningsdag: 2025-05-30 Har du frågor? Kontakta gärna: [email protected] Facklig kontakt: Kommunal, www.kommunal.se Ansökan Du som söker skall vara minst 18 år. Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Nytida så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare stärker individen i att leva ett självständigt liv. nytida.se

20 mars 2025
Sista ansökan:
6 september 2025
Vikariat platsansvarig Gävle 50 %
Member 24 AB
Kundtjänstpersonal

Som vikarierande platsansvarig på Member 24 har du det övergripande ansvaret för ett av våra gym och försäljningen. Du arbetar mot att uppnå försäljningsmål, säkerställa hög servicenivå för våra medlemmar samt se till att gymmets dagliga drift fungerar. Dina ansvarsområden kommer vara: försäljning, receptionsarbete, kundservice samt hålla ordning & reda på gymmet. Vi söker dig som är driven, målfokuserad, flexibel, har mycket energi i arbetet samt är beredd att lägga mycket tid på försäljning i ditt arbete, för att leverera mot budget och uppsatta mål. Du bör ha god datakunskap då detta är ett viktigt arbetsverktyg i din roll. Du ingår i ett team av åtta stycken platsansvariga och en regionsansvarig för din stad. Det är viktigt för oss att du gillar att arbeta med försäljning, kan arbeta mycket strukturerat mot tydliga mål och budget samt gillar att ha många bollar i luften. Det finns riktlinjer för verksamheten som kommer att underlätta för dig i din roll. Vi erbjuder dig: Ett vikariat på 50 % under 1 års tid, med fast månadslön samt möjlighet till flera bonusar varje månad. Tillträde mitten av maj 2025. Sista ansökningsdag är 13/4-2025. Kvalifikationer: I rollen som platsansvarig behöver du vara: Intresserad av och gilla att arbeta med försäljning. Redo att ”kavla upp ärmarna” när det behövs. Engagerad och driven som person med mycket energi. Målinriktad med hög känsla för service. Ordningsam, strukturerad och noggrann. För att lyckas i rollen ska du ha: Som minst gymnasial utbildning med godkända betyg. Minst 1 års erfarenhet av liknande arbeten t ex inom försäljning, detaljhandel eller från gymbranschen. Goda kunskaper i att hantera Officepaketet. Goda kunskaper i både svenska och engelska, tal och skrift. Om oss: Member 24 startades i Västerås 2010 och vi finns idag på ett flertal orter i Mälardalen, Stockholm samt i Gävle/Sandviken och Falun. Vårt mål är att ge våra medlemmar den mest inspirerande och bästa gymupplevelsen till ett riktigt bra pris. De flesta av våra gym är öppna dygnet runt och vi erbjuder utrustning från världsledande leverantörer såsom Technogym och Eleiko. På utvalda gym finns häftiga studios för gruppträning, där vi kör både egna koncept och program från samarbetspartners t ex Les Mills. https://member24.se/ Sök jobbet direkt via: https://jobs.member24.se/

19 mars 2025
Sista ansökan:
5 september 2025
Sommarjobb receptionist i Gävle och Sandviken
Member 24 AB
Kundtjänstpersonal

Som extraanställd receptionist på Member 24 arbetar du tillsammans med ditt team mot att uppnå försäljningsmål, säkerställa hög servicenivå för våra medlemmar samt se till att gymmets dagliga drift fungerar. Dina arbetsuppgifter kommer vara bland annat: Receptionsarbete, försäljning av medlemskap, ärendehantering, kundservice samt att hålla ordning & reda på gymmet. Vi söker dig som är flexibel, driven, gillar att arbeta med försäljning samt kan arbeta mycket strukturerat mot tydliga mål och förväntningar. Du bör ha god datakunskap då detta är ett viktigt arbetsverktyg i din roll. Det finns riktlinjer för verksamheten som kommer att underlätta för dig i din roll. Vi letar efter kollegor som vill växa tillsammans med oss på lång sikt, tex att man kombinerar denna tjänst med studier eller annan deltidstjänst. Det är viktigt för oss att du är tillgänglig hela sommaren, tycker om att ha mycket ansvar, trivs att arbeta självständigt samt gillar att ha många bollar i luften samtidigt. Samt att du kan jobba på alla gym i Gävle och Sandviken. Omfattning: Sommarjobb under veckorna 24-34 på våra gym i Gävle och Sandviken. Möjlighet att fortsätta som vikarie efter sommaren. Tillträde: maj 2025. Sista ansökningsdag; 13/4-2025. Kvalifikationer I rollen som extraanställd receptionist behöver du vara: Intresserad av och gilla att arbeta med försäljning. (Tidigare erfarenhet av arbeten inom försäljning är ett stort plus.) Redo att ”kavla upp ärmarna” när det behövs. Engagerad och driven som person med mycket energi. Målinriktad med hög känsla för service. Ordningsam, strukturerad och noggrann. För att lyckas i rollen ska du ha: Som minst gymnasial utbildning med godkända betyg. Vi föredrar minst 1 års erfarenhet av liknande arbeten t ex inom detaljhandel eller från gymbranschen. Goda kunskaper i att hantera Officepaketet. Erfarenhet från arbete mot budget och uppsatta mål är ett plus. Goda kunskaper i både svenska och engelska, tal och skrift. Om oss: Member 24 startades i Västerås 2010 och vi finns idag på ett flertal orter i Mälardalen, Stockholm samt i Gävle/Sandviken och Falun. Vårt mål är att ge våra medlemmar den mest inspirerande och bästa gymupplevelsen till ett riktigt bra pris. De flesta av våra gym är öppna dygnet runt och vi erbjuder utrustning från världsledande leverantörer såsom Technogym och Eleiko. På utvalda gym finns häftiga studios för gruppträning, där vi kör både egna koncept och program från samarbetspartners t ex Les Mills. https://member24.se/ Sök jobbet direkt via: https://jobs.member24.se/

19 mars 2025
Sista ansökan:
5 september 2025
Partyking söker en magnifik Systemutvecklare
Partyking AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

På Partyking har vi antagit uppdraget Fight Boredom. Det betyder att vi alla tillsammans ska bekämpa vardagstristessen och göra våra egna och våra kunders liv lite roligare varje dag. Det är ett otroligt viktigt uppdrag som vi tar på stort allvar och med stor humor. Vi finns för att göra det lätt att ha roligt. Vi ska göra allt vi kan för att bekämpa tristess. Uppdragsbeskrivning: Vi växer så det knakar och vårat IT-team behöver fler utvecklare! Vi jobbar med en e-handelslösning byggd i främst Javascript och PHP som driftas på Amazon Web Services (AWS). Uppdraget består i att utveckla vår webbshop, samt vidareutveckla och supporta ett gäng andra interna stödsystem. Du är en del av ett snabbfotat team som samarbetar nära övriga avdelningar som exempelvis lager och kundservice för att planera, designa och implementera ny funktionalitet i alla delar av systemet. Som Systemutvecklare i Partykings IT-team bedriver man sitt arbete på plats i Gävle, men med goda möjligheter till distansarbete. Vem är det vi söker? Vi letar efter en nyfiken och engagerad fullstackutvecklare som vill vara med på vår resa! Antingen har du några års erfarenhet i ryggen eller så är du nyexaminerad och har en stark drivkraft att utvecklas och växa i rollen! Vi ser gärna att du: Har erfarenhet av JavaScript och PHP (eller en vilja att snabbt lära dig) Är en lösningsorienterad lagspelare med en nyfiken inställning Vågar testa nya tekniker och strävar efter att lämna koden i bättre skick än du fann den Trivs i en snabbrörlig e-handelsmiljö där ditt arbete gör skillnad varje dag Vi ser det som meriterande om du har en vilja att ta ett större ansvar inom teamet och kan tänka dig att axla en ledande roll vid behov, i nära samarbete med IT-chefen. Om Partyking Kampen för att skapa mer fest i vardagen startades 2009 när Partykungen.se lanserades i Sverige. Idag sprider vi glädje och bekämpar tristessen även i våra grannländer Norge, Danmark och Finland under namnet Partyking. Man säger att ett gott skratt förlänger livet och vi vill att våra kunder ska leva längst av alla. Vi säljer allt till festen och en roligare vardag via e-handel. Vi är stolta över vårt viktiga uppdrag; FIGHT BOREDOM. Partykings huvudkontor och lager är beläget i Gävle, där fler än 45 000 produkter ryms i vårt 8300 m² stora lager. Här finns möjligheter att växa i takt med företagets utveckling och din prestation påverkar företagets framgång på kort och lång sikt. Arbetet är varierande och den ena dagen är inte den andra lik. Vi kan erbjuda en trivsam arbetsmiljö, fantastiska arbetskamrater och en organisation som är snabb, effektiv och handlingskraftig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande, vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor om annonsen eller tjänsten: [email protected]

19 mars 2025
Sista ansökan:
5 september 2025
Ekonomiassistent till en ledande aktör i Gävle (deltid 50 - 75%)
Delta Consulting AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Är du en noggrann och strukturerad person som vill arbeta i en kultur där samarbete och ansvar står i fokus? Vi söker nu dig som är Ekonomiassistent och är redo att ta dig an nästa möjlighet med start i vår! Var? Gävle, med möjlighet till visst distansarbete efter introduktion När? April/Maj Omfattning? 50–75 % Anställningsform? Konsultuppdrag via Delta Consulting Om rollen Som ekonomiassistent kommer du att arbeta i nära samarbete med din arbetsledare och övriga i ekonomiteamet. Du kommer att hantera löpande ekonomiarbete såsom: Fakturahantering och bokföring Kund- och leverantörsreskontra Avstämningar och betalningar Övriga administrativa uppgifter inom ekonomi Du kommer vara en viktig del av teamet och för rätt person finns det möjlighet att utvecklas inom rollen! Vem är du? Vi söker dig som är noggrann, ansvarstagande och samarbetsvillig. Du trivs i en supporterande roll där du får ta eget ansvar men samtidigt vara en del av ett tight team. Det är viktigt att du har en god kommunikativ förmåga och kan hålla kontakt både internt och externt. Vi ser att du behöver ha: Erfarenhet av ekonomiassistentarbete, gärna inom bokföring och reskontra Erfarenhet av att arbeta i ekonomisystem Förmåga att arbeta självständigt och strukturerat Gymnasial utbildning eller motsvarande erfarenhet inom ekonomi Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Olle Olsson på [email protected] eller 070-402 84 22. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.

19 mars 2025
Sista ansökan:
14 augusti 2025