SMP Parts AB, beläget i Ilsbo, är ett innovativt företag med en lång tradition av kvalitet och hantverk sedan 1919. Vi är specialiserade på att designa och tillverka högkvalitativa produkter för grävmaskiner i vår egen fabrik och strävar efter att erbjuda det bästa på marknaden. Vill du bli en del av vårt team? Vi söker nu en CNC-operatör! I rollensom CNC-operatör hos SMP Parts AB kommer du att ansvara för att köra, övervaka och säkerställa kvaliteten i våra CNC-maskiner. Krav: Viss erfarenhet av att köra CNC-maskiner. Kunskap i ritningsläsning. Kompetens inom mätteknik för att säkerställa precision och kvalitet. Meriterande: Erfarenhet av Monitor. Programmering av CNC-maskiner. Truckkort. Personliga egenskaper: Bra produktionstänk. Strävan efter effektivitet och säkerställande av smidiga processer. Skiftarbete kan förekomma. Vill du bli en del av vårt team? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig. Denna rekrytering sker i samarbete med Hälsinglands Rekrytering. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Simon Lindqvist på telefon 076-800 11 09 eller via e-post på [email protected]. Om du inte har ett färdigt CV, tveka inte att ringa eller maila Simon så löser vi det tillsammans! Välkommen med din ansökan!
SMP Parts AB, beläget i Ilsbo, är ett innovativt företag med en lång tradition av kvalitet och hantverk sedan 1919. Vi är specialiserade på att designa och tillverka högkvalitativa produkter för grävmaskiner i vår egen fabrik och strävar efter att erbjuda det bästa på marknaden. Vill du bli en del av vårt team? Vi söker nu en montör! I rollensom montör hos SMP Parts AB kommer du att arbeta med montering, främst av tiltrotatorer och snabbfästen. Krav: Erfarenhet av praktiskt arbete inom montering, gärna med fokus på mekaniska komponenter eller liknande områden. Förmåga att arbeta med tekniska ritningar och förstå komponenters funktion. Meriterande: Kunskaper inom hydraulik. Erfarenhet av felsökning. Erfarenhet av att arbeta i Monitor. Innehav av truckkort. Erfarenhet av att delta i förbättringsarbete. Personliga egenskaper: Ett genuint intresse för teknik och montering. Förmåga att ta initiativ och driva arbetet framåt. En ödmjuk inställning och god samarbetsförmåga. Skiftarbete kan förekomma. Vill du bli en del av vårt team? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig. Denna rekrytering sker i samarbete med Hälsinglands Rekrytering. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Simon Lindqvist på telefon 076-800 11 09 eller via e-post på [email protected]. Om du inte har ett färdigt CV, tveka inte att ringa eller maila Simon så löser vi det tillsammans! Välkommen med din ansökan!
SMP Parts AB, beläget i Ilsbo, är ett innovativt företag med en lång tradition av kvalitet och hantverk sedan 1919. Vi är specialiserade på att designa och tillverka högkvalitativa produkter för grävmaskiner i vår egen fabrik och strävar efter att erbjuda det bästa på marknaden. Vill du bli en del av vårt team? Vi söker nu svetsare! I rollen som svetsare hos SMP Parts AB kommer du att arbeta med MIG/MAG-svetsning av skopor, tiltrotatorer och snabbfästen. Krav: Erfarenhet av MIG/MAG-svetsning. Förmåga att läsa och tolka tekniska ritningar. Meriterande: Erfarenhet av avsyning och kvalitetskontroll av svetsarbeten. Erfarenhet av att arbeta i Monitor. Innehav av truckkort. Erfarenhet av att delta i förbättringsarbete. Personliga egenskaper: Intresse och nyfikenhet för svetsning och teknikutveckling. En noggrann och ansvarsfull inställning. Skiftarbete kan förekomma. Vill du bli en del av vårt team? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig. Denna rekrytering sker i samarbete med Hälsinglands Rekrytering. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Simon Lindqvist på telefon 076-800 11 09 eller via e-post på [email protected]. Om du inte har ett färdigt CV, tveka inte att ringa eller maila Simon så löser vi det tillsammans! Välkommen med din ansökan!
Är du en teknisk problemlösare som trivs med kundkontakt och vill utmanas i ditt arbete? Vill du arbeta med bockning och bearbetning av rör mot kunder i en mängd olika branscher? Då kan det vara dig vi söker till vår rörbockningsverksamhet i Hudiksvall! Arbetsuppgifter Som rörmontör är din huvudsakliga uppgift att kapa, bocka, ändforma och montera tillbehör på rör efter kunders krav. Andra dagliga arbetsuppgifter är hantering av inkommande/avgående gods samt att utföra slutkontroller på färdiga produkter utifrån rutiner. Vid behov kan du även komma att hjälpa platschefen med teknisk administration. Det innebär att lägga upp nya artiklar i affärssystemet, hålla löpande kontakt med kunder och leverantörer samt offertarbete. Även planering, materialanskaffning och orderhantering kan förekomma. Du erbjuds ett mycket omväxlande arbete med goda utvecklingsmöjligheter och kundkontakt på ett företag som är under expansion, med kund och kvalitet som starka hörnstenar. Din profil Vi söker dig som har ett tekniskt intresse, gillar att arbeta fysiskt och inte är rädd för att ta i när det behövs. Vi ser gärna att du har erfarenhet från tillverkningsindustrin, där du har arbetat med bockning och bearbetning av rör. Vi ser det som meriterande att du har erfarenhet av svetsning, löda rör och att du arbetat med någon form av teknisk administration. Som person ser vi gärna att du är noggrann och strukturerad samt en van problemlösare, som trivs med analytiskt arbete. Du följer instruktioner såväl som tar egna initiativ inom ramen för din arbetsroll. Vi sätter även stort värde på att du är en engagerad lagspelare och har en positiv inställning. Hydroscand arbetar aktivt för att främja mångfald i alla led och strävar efter en jämnare könsfördelning inom företaget. Därför uppmuntrar vi en mångfald av sökande till alla våra tjänster. Är du intresserad? För mer information om tjänsten, vänligen kontakta Tommy Larsson (Platschef) på telefonnummer: 0650-155 34. Sista ansökningsdag är den 10 februari 2025 men urval sker löpande, dröj därför inte med din ansökan. Ansökning sker via vår karriärsida (ansökning via e-post undanbedes). Vi avböjer, vänligt men bestämt, kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag. För mer företagsinformation, vänligen besök hydroscand.se
Vill du ha ett meningsfullt arbete där du får vara en del av någons vardag, och göra skillnad?Vi söker nu personliga assistenter till en tjej i 30-årsåldern som bor i centrala Sandviken. Det här är ett arbete för dig som trivs med att skapa trygghet. Du behöver ha en förmåga att balansera ett flexibelt och initiativrikt arbete med att vara strukturerad och följa rutiner. Det är viktigt för att ge vår kund stabilitet och harmoni i vardagen. Som personlig assistent åt henne så kommer arbetet att utgå från hennes dagliga behov, du ska vara hennes stöd och hjälp i vardagen, på daglig verksamhet, med all praktisk hjälp i hemmet och med olika fritidsaktiviteter. Vi söker dig som har en naturlig omtanke och ett stort hjärta, är initiativrik, engagerad, lyhörd och flexibel. Eftersom ni kommer spendera mycket tid tillsammans, så är det viktigt att ni trivs ihop och har en fin personkemi. Det är önskvärt att du har erfarenhet av personlig assistans, men det är inget krav. Vi lägger allra störst vikt vid personlig lämplighet. Förutom detta så finns det några krav till för att du ska kunna jobba hos vår kund, nämligen: Du är kvinna Du är rökfri God svenska i tal och skrift Du kan arbeta dygnspass med väntetid Vi söker ordinarie personal för rullande schema på deltid, samt vikarier vid behov. ____________________ OP Assistans erbjuder personlig assistans grundad på respekt, kompetens och helhetssyn iGästrikland, Dalarna, Hälsingland och NordUppland. Vi erbjuder en assistans som tydligtutgår ifrån kundens behov och önskemål samtidigt som vi prioriterar god arbetsmiljö för våramedarbetare. OP Assistans har idag 53 kunder och ca 400 medarbetare som är anställda påhel- eller deltid. Kontoret finns i centrala Gävle.Vi erbjuder: En trygg anställning med kollektivavtal Ett nära samarbete med ett engagerat team Friskvårdsbidrag till alla anställda Möjlighet att utvecklas inom företaget. Bland annat med samordnaransvar Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.opassistans.se ____________________ För anställning hos oss på OP Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner attanvända ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är attdu som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuelladokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned påSkatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18år.Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittardu här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/Rekryteringen sker löpande, vilket kan innebära att tjänsten tillsätts före annonsensslutdatum.
* Du bör ha god erfarenhet inom sushi och japansk matlagningskonst. Du skall vara ambitiös, älska sushi och vara passionerad för det japanska köket. *Du har känsla för kvalitet och vet att god mat och noggrann rengöring hänger tätt samman *Du drivs av att vara delaktig i att alltid leverera en smak- och restaurangupplevelse *Du brinner för att sätta gästen i centrum *Du har god samarbetsförmåga och en positiv utstrålning *Du tycker om att verka i ett företag som ständigt utvecklas *Du kan ta eget ansvar *Du kan hantera stress/högt tempo Processer matsäkerhet Vi lägger stor vikt vid personkemi, yrkesstolthet och att du har ett öga för detaljer. Vidare är du utåtriktad och engagerad samt vill göra ditt bästa i alla lägen. Sedvanliga arbetsuppgifter: *Tillagning av sushi och vissa asiatiska rätter *Kassa och servering *Renhållning, städning och diskhantering
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation.Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg.Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar.På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV.Vi erbjuder- Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning- Generöst lönesystem- Goda möjligheter att växa inom bolaget- Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision!Vi söker dig som- Har B-körkort- Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar- Trivs med att jobba självständigt- Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå- Är positiv och ser lösningar hellre än problem- Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål- Behärskar svenska flytande i tal och skriftSök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande.
Jag är en tjej på 21 år som bor med min mamma, pappa, en yngre bror och två katter strax norr om Gävle.Mina intressen är till stor del sång och dans. Jag gillar att vara hemma men tycker att det är väldigt roligt att komma ut i sociala sammanhang med mina kompisar, det är viktigt för mig.Min funktionsnedsättning gör att jag bland annat behöver din hjälp att strukturera min vardag så att jag kan leva en 21-årings liv med allt vad det innebär. Jag kan gå själv, men tar hjälp med rullstol ibland.Du som assistenten jobbar självständigt och hjälper mig med personlig omvårdnad, kommunikation och stöttning vid förflyttningar. Du är en person som är flexibel vad gäller arbetsuppgifter och arbetstider, har ett pedagogiskt förhållningssätt, är noggrann och följer upprättade rutiner. Du är ansvarsfull, har gott omdöme och har ett individinriktat arbetssätt.Jag vill att du ska trivas riktigt bra ihop med mig, ömsesidig trygghet är viktigt för mig.Arbetstiden är i dagsläget förlagd med dygnspass 08:00-08:00. Det finns möjlighet att dela på vissa pass (08:00-18:00, 18:00-08:00)Omfattning:Ordinarie tjänst på 50-70%, vikariat på schemaradsamt vikarier vid behov Vi erbjuder: En trygg anställning med kollektivavtal. Ett nära, familjärt företag med starkt fokus på goda relationer. Friskvårdsbidrag till alla anställda. Både ordinarie personal och timvikarier. Möjlighet att utvecklas inom företaget. Kontinuerlig utbildning och kompetensutveckling. Gediget kvalitetsarbete kring våra kunder för att garantera en trygg och betydelsefull assistans. Rekrytering sker fortlöpande så skicka in din ansökan redan idag. OP Assistans erbjuder personlig assistans grundad på respekt, kompetens och helhetssyn i Gästrikland, Dalarna, Hälsingland och NordUppland. Vi erbjuder en assistans som tydligt utgår ifrån kundens behov och önskemål samtidigt som vi prioriterar god arbetsmiljö för våra medarbetare. OP Assistans har idag 53 kunder och ca 400 medarbetare som är anställda på hel- eller deltid. Kontoret finns i centrala Gävle.Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.opassistans.se För anställning hos oss på OP Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
Ludvig & Co erbjuder spetskompetens inom ekonomi, juridik, och fastigheter till landets företagare. Med 1300 medarbetare på närmare 100 orter över hela landet har vi en oslagbar kompetensbredd. Vill du hänga med på vår resa? Vi ger dig kraft att växa! Om rollen Som Rådgivare har du ett nära samarbete med våra kunder och bidrar med proaktiv rådgivning som gör skillnad. Din roll hos oss innebär: Bokslut och deklarationer, ekonomistyrning och skatterådgivning. Löpande redovisning, där fördelningen kommer anpassas efter kundernas och teamets behov. Kund- & uppdragsansvar där du leder och kvalitetssäkrar gemensam leverans tillsammans med dina kollegor. Handledare för nya kollegor. Du, liksom övriga medarbetare, har en viktig roll i utvecklingen av ett lönsamt och framgångsrikt team med digitala tjänster i framkant. Hos oss i Bollnäs blir du en del av ett team där vi värdesätter att hjälpas åt, utmana varandra och ha roligt på jobbet. Vi tror på att växa med eget ansvar samtidigt som vi tar stöttning i varandra. Vi erbjuder Vi ger dig verktyg och stöd för att växa i din roll och hos oss finns det inga gränser för vad du kan utvecklas inom. Vi har ett stort utbud av lärande och tror att det mesta du lär dig sker i vardagen. Därför har du en chef som kan ditt kompetensområde och massor av kollegor med spetskompetens att dela kunskaper med. Du har flexibla arbetsvillkor och bra förmåner så att hela livet kan gå ihop, exempelvis: Flextid & möjlighet till distansarbete. Förkortad arbetstid del av sommarhalvåret. Friskvårdsbidrag 5000 kr. Utfyllnad av föräldralön. Nyfiken på att veta mer om våra förmåner? Läs här Vi söker digFör att passa i rollen hos oss har du: Erfarenhet inom ekonomi & redovisning, antingen som konsult eller från ekonomiavdelning. Akademisk utbildning inom ekonomi från exempelvis YH, högskola eller universitet. Meriterande är auktorisering som redovisningskonsult eller erfarenhet inom ekonomistyrning, affärsutveckling eller skatterådgivning. Om du har god samarbetsförmåga, vilja att bidra till utveckling och vill göra skillnad för Sveriges företagare kan du passa i vårt team. Vill du bli vår nästa kollega? Då ser vi fram emot din ansökan!
Vi söker dig som vill arbeta med att sprida trygghet och glädje tillsammans med barn och pedagoger. Du är gärna utbildad barnskötare och/eller har erfarenhet av att arbeta i förskolaoch du har ett stort engagemang och arbetsglädje. Du har lätt att skapa goda kontakter med barn, vårdnadshavare och pedagoger. Du vill bidra till att skapa en god pedagogisk miljö för lek, undervisning, utveckling och lärande. Beskrivning av tjänsten som timvikarie Vi söker dig som vill arbeta extra på Norlandia Förskolor i Gävle. Du ska utföra normalt förekommande arbetsuppgifter på förskolan. Det är viktigt att du kan vara flexibel då behoven kan uppkomma med kort varsel. Vi ställer höga krav på god kommunikation för att säkerställa att viktig information förmedlas på rätt sätt. Tillsammans med arbetslagen bidrar du till undervisningen och stöttar pedagogerna i det dagliga arbetet. Du möter vardagen med arbetsglädje och drivkraft. Du trivs med att bedriva undervisning både ute och inne. Vi lägger stor vikt vid kompetens, ansvarskänsla, respektfullt förhållningssätt och engagemang. Kvalifikationer och personliga egenskaper Arbetslivserfarenhet är meriterande Barnskötarutbildning är meriterande God kommunikativ förmåga är ett krav Om Norlandia Förskolor Vi är ett familjeägt företag som driver ett 100-tal förskolor från Dalarna i norr till Skåne i söder. Genom våra koncept satsar vi på bra mat, hälsa och hållbarhet där vår målsättning är att skapa nya upptäckter - varje dag. Välkommen till en fin gemenskap i en organisation som satsar på kvalitet, innovation och en god arbetsmiljö! Övrig information Anställningsform: Timanställning vid behov vid sjukdom och semester Omfattning: Varierande Arbetstid: Dagtid, schemalagt mellan 6.30-17.30 Tillträde: Omgående Vid anställning krävs ett utdrag ur belastningsregistret. Lön enligt överenskommelse och vi har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Hanna Frölin [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! Med vänliga hälsningar/ Kind regards
Välj ett jobb för att visa detaljer