HR-specialist inom bemanning och rekrytering i Östersund
Försäkringskassan
Personal- och HR-specialister

Varje år fattar Försäkringskassan cirka 20 miljoner beslut som påverkar människors liv och hela samhället. Vi betalar ut cirka 250 miljarder kronor varje år. Det är allas skattepengar vi har hand om. Det är ett stort ansvar. Därför sätter vi oss in i varje ärende, följer lagar och regler, informerar och vägleder, bryr oss och visar omtanke. Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar. Välkommen till Försäkringskassan. HR-avdelningen på Försäkringskassan söker dig som är engagerad och har erfarenhet från att arbeta med rekrytering, kompetensförsörjning och chefsstöd för att tillsammans med kompetenta kollegor utveckla myndighetens HR-arbete. Försäkringskassans HR-avdelning är en central avdelning där myndighetens HR-resurser finns samlade. HR-arbetet bedrivs myndighetsövergripande och tillsammans med myndighetens samtliga avdelningar. Verksamhetsområdet bemanning och rekrytering har till uppdrag att ansvara för myndighetens strategiska kompetensförsörjning med fokus på att attrahera och rekrytera. Vi ansvarar för rekryteringsprocessen, olika sätt att bemanna och myndighetens arbetsgivarprofilering. I uppdraget ingår ett ansvar för myndighetens kompetensförsörjningsstrategi, avdelningarnas kompetensförsörjningsplaner samt hur Försäkringskassan långsiktigt och strategiskt ska arbeta med olika sätt att bemanna och rekrytera för att möta och tillgodose myndighetens behov av kompetens, idag och i framtiden. Kompetensförsörjning, rekrytering och chefsstöd Som HR-specialist tillhör du verksamhetsområdet HR Stöd med placering inom enheten bemanning och rekrytering. Du skapar ett mervärde för verksamheten genom att tillhandahålla ett kvalificerat stöd till myndighetens operativa chefer i rekryterings- och bemanningsarbete inom i hela Sverige. I rollen ansvarar du för att driva rekryteringsprocesserna från start till slut, du coachar och vägleder cheferna i enlighet med vår kompetensbaserade rekryteringsmodell. Som HR-specialist har du ett konsultativt förhållningssätt i arbetet med cheferna samt bidrar till att de följer de lagar och regler som finns kring rekrytering inom staten. Utöver rekryteringsarbetet arbetar du med att stödja cheferna så att de kan bemanna sin verksamhet på ett effektivt sätt. Du arbetar även för att Försäkringskassan ska vara en attraktiv arbetsgivare med god kompetensförsörjning samt deltar aktivt i förändrings- och utvecklingsarbete inom bemanning och rekrytering. I detta arbete kan frågor kring arbetsgivarvarumärke, bemanningsstrategier, avgångssamtal samt arbete med personalomsättning och kompetensförsörjning bli aktuella. Arbetet är uppdelat i lika delar administration och operativt arbete. Som HR-specialist är du bärare av HR’s styrdokument, processer och HR-verktyg, vilket innebär att du vid behov stödjer implementering av dessa delar. Rollen innebär att du hanterar sekretessbelagda uppgifter vilket ställer höga krav på rätt hantering. Därför är det viktigt att du som ska arbeta hos oss har ett högt säkerhetsmedvetande. Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar. Vi söker dig som • har högskoleexamen inom personalområdet eller erfarenheter och kvalifikationer som kan prövas likvärdiga • har mycket god erfarenhet av rekrytering och att självständigt driva flera rekryteringsprocesser parallellt  • agerar på eget initiativ och tar ansvar för resultat med hög kvalitet • har god kommunikativ förmåga • kan förstå och analysera komplexa frågor • samarbetar effektivt med andra för att nå gemensamma mål • har förmåga att skapa kontakter och bygga förtroende såväl på distans som i möten. Det är meriterande om du • har kunskap och erfarenhet av att arbeta med rekrytering inom staten • har god erfarenhet av att arbeta konsultativt och serviceinriktat • har erfarenhet av arbete i rekryteringssystemet Reachmee  • har god erfarenhet av att arbeta med och administrera arbetspsykologiska tester. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Övrigt 1 tjänst, tillsvidare, heltid, med tillträde enligt överenskommelse. Provanställning kan bli aktuellt. I enlighet med Försäkringskassans riktlinje för säkerhet genomförs bakgrundskontroller i denna rekrytering och en anställning hos oss kan även innebära placering i säkerhetsklass. Möjlighet till distansarbete finns om arbetet tillåter. I den här rekryteringen kan arbetspsykologiska test användas som en del i urvalsarbetet. Placeringsort: Östersund. Första intervjun kommer att ske digitalt via Skype vecka 35. Vill du veta mer om Försäkringskassan som arbetsgivare? Besök fk.se/jobbahososs Kontaktpersoner Rebecka Forslund 010-114 23 90 (för frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen t.o.m. 18 juli, fr.o.m. 28 juli kontakta enhetschef Jenny Nilsson 010-111 43 60). ST: Eva Taavo 010-112 63 76, Saco-S: Cecilia Silverson 010-115 26 18, Seko: Johanna Grundström 010-115 30 40. Ansökan Välkommen med din ansökan senast den 11 augusti 2025. Ladda gärna upp dina examensbevis, betyg och intyg i samband med din ansökan. Har du skyddade personuppgifter eller ingen tillgång till bank-id ringer du rekryterande chefer som finns namngivna i annonsen så får du hjälp med att skicka in din ansökan. Vi ska i allt vi gör, agera med utgångspunkt i principen om alla människors lika värde, rättssäkerhet och med god service till medborgarna.

29 juni 2025
Sista ansökan:
11 augusti 2025
Controller för HR-avdelningen i Östersund

Varje år fattar Försäkringskassan cirka 20 miljoner beslut som påverkar människors liv och hela samhället. Vi betalar ut cirka 250 miljarder kronor varje år. Det är allas skattepengar vi har hand om. Det är ett stort ansvar. Därför sätter vi oss in i varje ärende, följer lagar och regler, informerar och vägleder, bryr oss och visar omtanke. Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar. Välkommen till Försäkringskassan. HR-avdelningen ansvarar för och driver myndighetens arbetsgivarpolitik samt ansvarar för myndighetens kompetensförsörjning. Detta omfattar områden som arbetsrätt och kollektivavtal, arbetsmiljö, chef- och medarbetarskap samt kompetensutveckling. HR stödjer chefer och ledningsgrupper inom alla typer av HR-relaterade frågor. HR-avdelningen på Försäkringskassan söker nu en engagerad och analytisk controller till avdelningen HR-stab. Du får flera nära kollegor, såsom HR-controllers, HR-specialister och verksamhetsutvecklare. I din roll kommer du stödja HR-chefer på olika nivåer. Våra cirka 200 medarbetare finns i Stockholm, Malmö, Göteborg och Östersund. Analyser, ledningsstöd och utvecklingsarbete I din roll som controller inom Försäkringskassan ansvarar du för att chefer får tillgång till det stöd som krävs för att leda och styra verksamheten. I rollen som controller ingår också att hantera såväl verksamhet som ekonomi och resurser. Det innebär att du ansvarar för analys och tolkning av produktionsflöden, verksamhetsresultat och finansiella resultat inom ansvarsområdet. Du utgör ett centralt stöd för produktions- och resursstyrning samt bidrar till effektivt resursutnyttjande, exempelvis genom att upprätta produktionsplaner eller flödesanalyser. På Försäkringskassan arbetar vi aktivt med ständiga förbättringar. Du deltar i relevanta forum och nätverk både inom avdelningen och på myndigheten. I arbetet ingår även att ta fram underlag för uppföljning och du bidrar till det lokala utvecklingsarbetet på området där du är ett verksamhetsnära stöd. Du deltar även i områdets ledningsgrupper vid behov. I den här tjänsten kommer du förutom att arbeta med den finansiella uppföljningen, även att arbeta mycket med att utveckla vår HR-statistik så du behöver vara van att jobba med stora datamängder.  Som medarbetare på Försäkringskassan har du ett högt säkerhetsmedvetande eftersom myndigheten kommer i kontakt med sekretessbelagda uppgifter. Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar. Vi söker dig som • har högskoleexamen gärna som civilekonom eller inom företagsekonomi eller erfarenheter och kvalifikationer som kan prövas likvärdiga • har erfarenhet att utveckla statistik i olika system • har avancerade kunskaper i Excel • agerar på eget initiativ och tar ansvar för att nå goda resultat  • arbetar för att nå resultat med hög kvalitet • kan förstå och analysera komplexa frågor • har god kommunikativ förmåga, i både tal och skrift • samarbetar effektivt med andra för att nå gemensamma mål • har ett systematiskt och noggrant arbetssätt. Det är meriterande om du • har erfarenhet av att arbeta som controller, gärna inom en större myndighet • är proaktiv och van vid förändringsarbete • har goda kunskaper i OBIEE • har goda kunskaper UNIT4 • har god pedagogisk förmåga. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Övrigt 1 tjänst tillsvidare, heltid, med tillträde enligt överenskommelse. Provanställning kan bli aktuellt. I enlighet med Försäkringskassans riktlinje för säkerhet genomförs bakgrundskontroller i denna rekrytering. Möjlighet till distansarbete finns om arbetet tillåter. I den här rekryteringen kan arbetspsykologiska test användas som en del i urvalsarbetet. Placeringsorter: Stockholm, Göteborg, Malmö, Östersund eller Linköping. Vill du veta mer om Försäkringskassan som arbetsgivare? Besök fk.se/jobbahososs Kontaktpersoner Chef: Susanne Engström, [email protected], 010-116 47 82. HR-specialist: Julia Johansson, [email protected] (för frågor om rekryteringsprocessen). ST: Siv Norlin, 010-116 96 76. Saco-S: Cecilia Silverson, 010-115 26 18, Seko: Eliza Grundström, 010-115 34 02.  Ansökan Välkommen med din ansökan senast den 20 juli 2025. Ladda gärna upp dina examensbevis, betyg och intyg i samband med din ansökan. Har du skyddade personuppgifter eller ingen tillgång till bank-id ringer du den HR-specialist som finns namngiven i annonsen så får du hjälp med att skicka in din ansökan. Vi ska i allt vi gör, agera med utgångspunkt i principen om alla människors lika värde, rättssäkerhet och med god service till medborgarna.

29 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Drifttekniker
Åre kommun
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

Vi på Åre kommun skapar förutsättningar för att alla som bor eller vistas här kan förverkliga sina drömmar. I vår storslagna fjällmiljö samsas förväntansfulla skidåkare med jordnära livskonstnärer. Det finns plats för dig också. Våra medarbetare utför Sveriges viktigaste jobb varje dag. Oavsett var i kommunen vi arbetar, är vi alla gemensamt till för Åre kommuns medborgare. Vi är många olika yrkeskategorier som arbetar i kommunen på olika arbetsplatser. Allas insatser behövs för att leverera god service och fortsätta utveckla verksamheterna och hela kommunen. Vi arbetar med att skapa värde och livskvalitet för våra kommuninvånare, våra företagare och besökare. Hos oss gör du skillnad, varje dag! I Åre kommun arbetar vi utifrån värdegrunden att vi är professionella, respektfulla och lyhörda. Som medarbetare i Åre kommun får du ta del av flera förmåner utöver din lön, se länk under övrigt. Åre kommun är en samisk förvaltningskommun och vi välkomnar sökande som har språklig och kulturell kunskap i samiska. ARBETSUPPGIFTER Åre kommuns VA-verksamhet rustar sig för att möta behov både på kort och lång sikt. Vi genomför just nu en förstärkning av vår organisation och söker en drifttekniker till avlopp. Vatten och avlopp (VA) är en viktig del av vårt samhälle och Åre kommun står inför spännande utmaningar där du kan vara med och bidra till en hållbar hantering av en samhällsbärande verksamhet att leverera dricksvatten och omhänderta och rena spillvatten. Som drifttekniker inom VA-enheten kommer du att arbeta med drift- och underhållsarbeten av våra reningsverk och pumpstationer i första hand. Du kommer också att få ta del av driftarbete med våra vattenverk, tryckstegringar och ledningsnät då arbetet på sikt även innebär beredskap. Arbetsområdet är spritt över stora delar av kommunen och sker i nära samarbete med kollegor. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat daglig drift och tillsyn, likväl som driftoptimering, samt service- och underhållsarbete. Vi lägger i den här tjänsten stor vikt vid ditt intresse och kunskap om underhåll och service av maskinell utrustning. I rollen som Drifttekniker ansvarar du för att rapportera i digitala system, göra bedömningar, riskanalyser och åtgärda problem. Du ingår i en arbetsgrupp som gemensamt har ett ansvar för vårt avloppssystem med stöd av uppsatta rutiner, kollegor, arbetsledare, ingenjörer och närmaste chef. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som - har en god felsökningsmetodik - har kännedom om pneumatik, hydraulik och automation - hög arbetsmoral - är lugn, lättlärd och trivs med att ta ansvar för åtgärdande arbete Vi ser att du har: • Erenhet av åtgärdande och förebyggande underhållsarbete för maskinell utrustning genom utbildning eller yrkeserfarenhet. • God vana av att arbeta i digitala system. • B-körkort är ett krav. • Behärskar svenska i tal och skrift för att kunna ta del av och följa arbets- och säkerhetsinstruktioner. • Meriterande om du även behärskar engelska i tal och skrift. • Yrkeserfarenhet av drift- och underhållsarbete inom VA är meriterande • Erfarenhet av arbete med underhållssystem som exempelvis IDUS är meriterande Som person ser vi att du kommer trivas med ditt uppdrag om du är tekniskt intresserad av att förstå och lösa problem självständigt och i samarbete med andra, likväl som viljan och nyfikenheten att lära dig nya saker. Du har förmåga att hantera stress med ett gott humör, vill delta aktivt i förbättrings- och utvecklingsarbete av arbetssätt och är lyhörd, mål- och resultatinriktad. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet för att du ska få en så bra plats som möjligt i vårt arbetslag. ÖVRIGT Tjänsten är vakant under förutsättning att ingen övertalighet, behov av omplacering eller företräde finns i kommunen. Provanställning kan komma att tillämpas. Mer information om Åre kommun finner du på www.are.se Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Våra förmåner: https://are.se/foretag-och-jobb/jobba-pa-are-kommun/sa-ar-det-att-jobba-hos-oss/vara-formaner Denna tjänst är säkerhetsklassad vilket innebär att svenskt medborgarskap är ett krav och att säkerhetsprövning kommer att göras vid anställning.

29 juni 2025
Sista ansökan:
18 augusti 2025
Fysioterapeut Åre HC
REGION JÄMTLAND HÄRJEDALEN
Fysioterapeuter och sjukgymnaster

Vill du kombinera ett omväxlande och utmanande arbete med äventyr? Välkommen till oss på Åre hälsocentral! Här arbetar vi som ett team och du möter patienter i alla åldrar vilket ger dig en spännande bredd i jobbet. Hos oss får du jobba dagtid i en positiv miljö på en expansiv ort mitt i fjällvärldens hjärta. Du blir en del av ett härligt och energiskt gäng som jobbar med patientens bästa i fokus. Området erbjuder stora möjligheter till rekreation, såsom skidåkning, fjällvandring och andra friluftsaktiviteter, eller bara möjlighet att uppleva total tystnad och stillhet. ARBETSUPPGIFTER Som fysioterapeut i Region Jämtland Härjedalen arbetar du i team, där mottagningsverksamhet med ett brett åtagande är basen i arbetet. Vi samarbetar även med kommunen, arbetet kan också innebära hembesök och viss förskrivning av hjälpmedel. Som sjukgymnast/fysioterapeut kommer du att arbeta med bedömningar och behandlingar av patienter i primärvården med olika funktionsnedsättningar/diagnosgrupper och rehabiliteringsbehov. I arbetet ingår även gruppverksamhet. Du samarbetar med övriga professioner på hälsocentralen. Primärvården befinner sig i ett utvecklingsarbete mot nära vård, vilket för oss på Åre Hälsocentral bland annat innebär en utveckling mot att teambaserat omhänderta våra patienter med kroniska sjukdomar och skador. KVALIFIKATIONER leg fysioterapeut/sjukgymnast Vi ser gärna att du har en eller flera av följande utbildningar: OMT, akupunktur, MTT, Axelina, Basal Kroppskännedom eller BOA eller motsvarande. Erfarenhet från primärvård är meriterande. B-körkort är ett krav då hembesök ingår i arbetsuppgifterna. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, där det finns krav på gott bemötande, god samarbetsförmåga, mångkulturellt kunnande och professionellt ansvar. Vi ser att du har lätt att samarbeta och inte är främmande för att utveckla/förändra verksamheten och arbetssätt för att möta kraven på primärvården. I perioder med högre belastning ändrar vi arbetssätt för att kunna ge snabba bedömningar och undvika långa väntetider. ÖVRIGT Välkommen med din ansökan bestående av CV och personligt brev.  För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Region Jämtland Härjedalen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig att skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller i pappersformat. Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.

29 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Projektledare till AFRY!
Academic Work Sweden AB
Civilingenjörsyrken inom bygg och anläggning

Vill du vara med och leda spännande projekt som formar morgondagens byggnader och hållbara samhällen? Vi söker nu tillsammans med AFRY en engagerad projektledare till affärsområde Building. Hos AFRY får du möjlighet att utvecklas i en prestigelös miljö med fokus på samhällsviktiga projekt inom fastigheter och byggnadsteknik. Varmt välkommen med din ansökan! OM TJÄNSTEN AFRY erbjuder tjänster inom teknik, design, digitalisering och rådgivning. De är hängivna experter inom industri, energi- och infrastruktur, som skapar värde för kommande generationer. AFRY har en global räckvidd med djupa rötter i Norden. Tillsammans accelererar de omställningen till ett mer hållbart samhälle. AFRY med affärsområde Buildings är med över 1500 medarbetare en av de största aktörerna i Sverige inom fastighetssektorn. De skapar hållbara, fastighetsrelaterade projekterings- och ingenjörslösningar för fastighetsägare, förvaltare och entreprenörer. Projekten är både roliga, utmanande och varierande då kunderna finns inom bland annat fastigheter, industri, skolor och sjukhus. Hos AFRY får du följa projekten från tidigt skede till leverans och uppföljning. I rollen som projektledare ansvarar du för att driva mindre projekt självständigt samt bidra med stöttning i större projekt. Du fungerar som en central kontaktpunkt mellan beställare och utförare och ser till att projektgruppen arbetar mot gemensamma mål. Arbetet innebär att samordna insatser, hålla ordning på dokumentation och säkerställa att projekten genomförs på ett strukturerat och effektivt sätt. Du blir anställd som konsult hos oss på Academic Work och jobbar på uppdrag för AFRY. Ambitionen är att detta blir ett långsiktigt samarbete där du på sikt får en anställning hos AFRY förutsatt att alla parter är nöjda. Du erbjuds * En arbetsplats med bra sammanhållning, roliga projekt och goda utvecklingsmöjligheter * Ett välplanerat introduktionsprogram till såväl rollen som bolaget * En dedikerad konsultchef som under hela din anställning kommer stötta dig i din utveckling ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Leda och driva bygg- och fastighetsrelaterade projekt från tidigt skede till färdig leverans * Ansvara för planering, budget, tidsstyrning och uppföljning av projekt * Fungera som länk mellan beställare, entreprenörer, konsulter och andra intressenter * Säkerställa att projekten uppfyller kvalitets-, miljö- och arbetsmiljökrav * Dokumentera projektets framsteg och rapportera till interna och externa parter VI SÖKER DIG SOM - Har en eftergymnasial utbildning inom exempelvis byggteknik eller annan inriktning som AFRY bedömer som relevant för uppdraget - Har ett par års erfarenhet av en ledande roll i bygg- och anläggningsprojekt - God kommunikationsförmåga i både svenska och engelska, såväl muntligt som skriftligt då båda språken används i arbetet - Har B-körkort Det är meriterande om du har - Certifiering inom Bas-P För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Målmedveten - Ordningsam - Ansvarstagande - Socialt självsäker Övrig information * Start: Enligt överenskommelse men som tidigast i september * Omfattning: Heltid, kontorstider med möjlighet till flexibla arbetstider * Placering: Östersund med viss möjlighet till arbete på distans Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om AFRY HÄR!

28 juni 2025
Sista ansökan:
28 juli 2025
Kock till Persåsen
Fjällkonditoriet i Oviken AB
Kockar och kallskänkor

Vi söker en kock till Wärdshuset i Persåsen. Du ska i ditt arbete hos oss laga vår sommarbuffé på Wärdshuset i Persåsen. I tjänsten ingår det kassatjänst, arbete i Bar/Pub. Vi har dagligen öppet för vår lunchbuffé, sen tillkommer det event och konferenser där både privatpersoner och företag bokat mat och dryck. Tjänsten är under Juli månad, eventuellt längre om behovet finns.

27 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
IT-konsult inom support och drift till myndighet
Centric Professionals AB
Supporttekniker, IT

Är du en lösningsorienterad och serviceinriktad IT-konsult med erfarenhet av support och drift? Vi söker nu flera IT-konsulter på olika nivåer till en av våra myndighetskunder, där behovet varierar över tid. Behovet är löpande, vilket innebär att vi kontinuerligt söker kompetenta medarbetare för olika roller inom IT-support och drift. Ibland efterfrågar kunden drifttekniker med fokus på infrastruktur och underhåll, medan det vid andra tillfällen behövs supporttekniker som kan hantera användarsupport och incidenthantering. Oavsett roll kommer du att arbeta i en samhällsviktig verksamhet och bidra till en stabil och säker IT-miljö. Vill du vara en del av detta viktiga arbete? Läs vidare och ansök redan idag! Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter I denna roll i Östersund arbetar du med IT-support och/eller drift inom en myndighetsorganisation. Du blir en del av ett team som ansvarar för att säkerställa att IT-miljön fungerar smidigt och effektivt. Arbetsuppgifterna varierar beroende på vilken roll du har men kan innefatta bland annat: -     Felsökning och hantering av incidenter inom IT-support -     Drift och underhåll av IT-system och infrastruktur -     Installation, konfigurering och uppgradering av mjuk- samt hårdvara -     Hantering av användarkonton och behörigheter -     Dokumentation av processer och lösningar Din profil och kvalifikationer För att vara aktuell för tjänsten ska du ha arbetat med liknande arbetsuppgifter i minst ett år och vi ser helst att det var ditt senaste jobb. Du har en förmåga att arbeta självständigt och strukturerat. Vidare har du en serviceinriktad inställning och god kommunikationsförmåga. Krav -     Minst ett års dokumenterad erfarenhet av arbete inom Windows-miljöer, Active Directory och Office 365 -     Erfarenhet av IT-support och/eller IT-drift, gärna inom offentlig verksamhet -     Erfarenhet av klienthantering och felsökning -     Flytande svenska i både tal och skrift Meriterande -     Erfarenhet av ITIL-processer -     Erfarenhet av arbete i en säkerhetsklassad miljö Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Mer om oss Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Elise Haglund +46 733 571793 [email protected]

27 juni 2025
Sista ansökan:
27 september 2025
Teknisk support Östersund
Responda Group AB
Supporttekniker, IT

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som teknisk kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad service och teknisk färdighet där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice och teknik samt drivs av att utvecklas inom det Vill äga ärenden och på ett smidigt sätt lösa komplexa problem Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sina tekniska färdigheter till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse - vi är flexibla med startdatum. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vår verksamhet är igång dygnet runt - vilket ger goda möjligheter till flexibla arbetstider som fungerar för dig och verksamheten. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

27 juni 2025
Sista ansökan:
14 december 2025
Kundservicemedarbetare i Östersund
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice, försäljning eller teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Bedriva merförsäljning på några av våra avdelningar Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice, försäljning eller teknik och drivs av att utvecklas inom det Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder vardagar, kvällar och helger utefter din tillgänglighet! Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

27 juni 2025
Sista ansökan:
14 december 2025
Kundservice för dig som gillar variation, samtal och administrering
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och varierande arbetsuppgifter där blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Utvecklas i flera olika områden och uppgifter, i en dynamisk arbetsmiljö Arbeta med administrativa uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för service och att testa nya områden och drivs av att utvecklas Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är proaktiv och initiativtagande i ditt arbetsutförande och bidrar till teamets utveckling Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vår verksamhet är igång vardagar, kvällar och helger vilket ger goda möjligheter till flexibla arbetstider som fungerar för dig och verksamheten. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

27 juni 2025
Sista ansökan:
10 december 2025