Undersköterska med samordnaransvar till Västervik
Östersunds kommun
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Västervik är ett särskilt boende med vackra innergårdar beläget på Frösön. Det är en välfungerande enhet med många erfarna kollegor och ett gott samarbete i ett engagerat team. Tillsammans arbetar vi för en god arbetsmiljö och en arbetsplats där vi har roligt tillsammans. Hos oss bor 33 personer, som vi på olika sätt hjälper i deras vardag. Med stor omtanke arbetar vi hårt för att erbjuda god kvalité, kompetens, service och guldkant i vardagen för våra äldre. Ditt nya jobb  I rollen som undersköterska med samordnaransvar agerar du "spindeln i nätet" och planerar, organiserar samt sköter den dagliga driften av vår verksamhet. Som samordnare är du direkt underställd enhetschef och är i stor utsträckning med och påverkar din arbetsdag. Du agerar som en god ambassadör för arbetsgivare och arbetsplats. Du har din grundanställning på enheten som undersköterska på 100%. Samordnaransvaret förlängs årsvis mot extra tillägg och din arbetstid är förlagd till vardagar mellan klockan 07:00-15:30. Arbetet innebär förutom samordnaruppgifter även arbete ute i omvårdnaden.  Vanliga arbetsuppgifter Arbetet innefattar omvårdnadsarbete varvat med administrativa uppgifter och innebär såväl självständigt arbete som nära samarbete med enhetschef, sektorsadministratör, medarbetare inom enheten samt externa parter. Med din helhetssyn, ditt goda omdöme och tydliga kommunikation ser du till att det dagliga arbetet på enheten fungerar väl. Det kan exempelvis innebära att: • Bemanna och schemalägga utifrån lagstiftning och erhållna ekonomiska ramar, samt ombesörja korttidsrektytering. • Omvårdnadsarbete, både inplanerad och vid händelse av korttidsfrånvaro och ledsagning. • Handleda medarbetare och säkerställa god planering för introduktion av nyanställda, praktikanter och feriearbetare. • Medverka vid medborgares in- och utflytt. • Vara delaktig i lokal ledningsgrupp. • Stötta och handleda ombud i olika ombudsroller. • Upprätta och revidera lokala rutiner. • Skapa och bibehålla goda relationer med medborgare, medarbetare och anhöriga. • Vara delaktig i enhetens verksamhetsplanering och månadsuppföljningar. Enhetschef kan utöver detta delegera andra arbetsuppgifter. Din kompetens Krav • Gymnasial utbildning • Mycket goda kunskaper i det svenska språket, muntligt och skriftligt. • Goda datakunskaper och systemvana. • Undersköterska med intyg om skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen. • Vård- och omsorgserfarenhet, mer än två år. Meriterande  • Erfarenhet av administrativt arbete, gärna verksamhetsplanering och samordning. • Erfarenhet av att arbeta i aktuella datasystem såsom Heroma, Viva, Excel, Outlook, Teams. • Kunskap om kollektivavtal och arbetstidslagar. • Erfarenhet av att leda personalgrupper. Många av arbetsuppgifterna handlar om att kunna ta emot- och föra information vidare på ett sakligt, korrekt och tydligt sätt. Du kommer att få samarbeta och kommunicera med människor med olika språklig bakgrund och du förväntas bidra med dina erfarenheter och din kompetens på ett positivt och konstruktivt sätt.  Vi söker dig  Vi söker dig som har förmågan att planera, bemanna och organisera verksamheten – detta med ett kostnadsmedvetet och långsiktigt tänk. Du trivs med att ta ansvar, göra kloka prioriteringar och låta mål och resultat guida både dina beslut och ditt sätt att arbeta. För dig är förändring inget hinder, snarare en möjlighet. Du har lätt att anpassa dig när förutsättningarna skiftar, och din helhetssyn gör att du ser längre än bara din egen roll – du agerar för hela verksamhetens bästa. Du är en flexibel, omtänksam och glad person, som förstår att samarbete med hela teamet är grunden för en välfungerande verksamhet. Du följer uppsatta mål, planer och riktlinjer, och du bidrar aktivt till att de blir verklighet i det dagliga arbetet. Du har också modet och nyfikenheten att tänka nytt, att komma med idéer- och sätt att utveckla både arbetsmetoder och samarbete. Din kommunikativa förmåga är en styrka – du lyssnar in, uttrycker dig tydligt och hanterar meningsskiljaktigheter på ett konstruktivt och respektfullt sätt. Du är trygg, professionell, stabil och medveten i dig själv. Sist men inte minst, för att trivas hos oss på Västervik behöver du ha en stor omtanke och respekt för våra äldre och vara inriktad på att alltid ge dem god service och ett leende på läpparna.  Så går rekryteringen till Intervjuer kan ske löpande. Vi vill att du bifogar CV och personligt brev i din ansökan. Betyg/intyg behöver inte skickas med. Det ber vi dig komplettera med om det blir aktuellt med en intervju. Östersunds kommun har före annonsering övervägt val av annonseringskanaler och undanber sig därför samtal från rekryteringsfirmor och annonsförsäljare. Vad erbjuder vi? Östersunds kommun erbjuder dig förmåner så som betald semester från första anställningsåret, semesterväxling, friskvårdsbidrag eller friskvårdstimme. Via vår förmånsportal får du ta del av oberoende pensionsrådgivning och en mängd rabatter och erbjudanden. Du kan dessutom få snabbt och professionellt stöd från olika specialister, som till exempel psykologer, jurister och ekonomer, genom tjänsten Personalstöd. Du kan läsa mer om våra förmåner på vår hemsida: https://www.ostersund.se/naringsliv-och-arbete/jobba-hos-oss/sa-har-jobbar-vi/lon-och-formaner.html  Om Vård- och omsorgsförvaltningen Att jobba med hjärtat hos oss på Vård- och omsorgsförvaltningen innebär att du bidrar till att skapa enklare, rikare och tryggare liv för invånarna i Östersund. Vi arbetar med människor i alla åldrar och strävar efter att alltid göra skillnad i vardagen. Det är viktigt. På riktigt.

24 juni 2025
Sista ansökan:
29 juli 2025
Veteraner till enklare hantverkstjänster - Veterankraft Östersund
Veterankraft AB
Träarbetare, snickare m.fl.

Veterankraft söker dig som är 55+ och vill jobba med enklare hantverkstjänster hos våra kunder i Östersund. Är du händig och gillar att arbeta praktiskt med att skapa och förbättra miljöer? Vi söker händiga medarbetare till hantverkstjänster inom exempelvis el, snickeri, måleri, VVS och liknande områden! Här får du möjligheten att arbeta med varierande uppgifter och hjälpa till att skapa trivsamma miljöer.  Om oss Veterankraft är ett av Sveriges främsta auktoriserade bemanningsföretag och den största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Med verksamhet på cirka 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder, erbjuder vi våra kunder hjälp i vardagen med trygghet, kvalitet och personlighet i fokus. Varje år underlättar vi tillvaron för tusentals hushåll och företag genom våra skräddarsydda tjänster och engagerade medarbetare. Varje dag ser vi hur våra Veteraner gör skillnad hos tusentals kunder genom sitt arbete och sina insatser. Din roll I denna roll får du möjlighet att arbeta med praktiska och hantverksrelaterade uppgifter. Du kan exempelvis få bygga, montera eller måla – både inomhus och utomhus. Du kan också få arbeta med att installera, underhålla och reparera system för vatten, värme och avlopp. Har du i stället erfarenhet som elektriker kan du få arbeta med att exempelvis dra el, installera belysning och felsöka elinstallationer i olika typer av fastigheter. Oavsett inriktning innebär rollen ett varierat och praktiskt arbete där du får använda dina händer, ditt kunnande och din problemlösningsförmåga i vardagen. Rollen är perfekt för dig som är händig och har erfarenhet av praktiska projekt, kanske har du tidigare byggt ditt eget hus, renoverat hem eller arbetat som snickare, målare eller liknande. Vi söker även dig som är allmänhändig och trivs med att variera dina arbetsuppgifter och vill ta dig an olika projekt hos våra kunder. Tjänsten är en timanställning där du själv bestämmer hur mycket du vill jobba. Din profil Du är 55 år eller äldre Flytande svenska i tal och skrift Meriterande med erfarenhet av snickeribranschen Meriterande med erfarenhet av måleribranschen Meriterande med körkort + egen bil Ansökan Är du intresserad av att bli en del av oss på Veterankraft? Varmt välkommen att skicka din ansökan redan idag!

24 juni 2025
Sista ansökan:
2 december 2025
Farmaceut till Kronans Apotek i Järpen & Åre

Välkommen till vår värld 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🏃‍♀️🚵‍♀️🥼🎿Din roll som farmaceut för Kronans Apotek i JärpenVi söker två farmaceuter till våra apotek i Järpen och Åre. Våra apotek är båda centralt belägna i Järpen respektive Åre, med andra butiker nära. Tåg och buss finns på gångavstånd. Du kommer att bli en del av ett härligt team bestående av 5 farmaceuter, 2 apotekstekniker och 4 egenvårdsrådgivare. Tillsammans tar vi ett stort ansvar för våra apotek och ser till att varje kundmöte präglas av kvalitet, omtanke och professionellt bemötande. Det dagliga arbetet är varierat och innefattar allt från rådgivning och försäljning av läkemedel och egenvårdsprodukter till arbete med lagerhållning, kvalitetssäkring och verksamhetsutveckling. Vi arbetar mot gemensamma mål, stöttar varandra i det dagliga och värnar om en trivsam och trygg arbetsmiljö. Till vår hjälp har vi en stark region- och serviceorganisation, samt engagerade kollegor över hela landet. Våra apotek är de enda på orten, vilket gör att vi har många återkommande stamkunder men även besökare från både när och fjärran — och du kommer garanterat att bli vass på norska hos oss! 😍 I rollen ingår bland annat följande ansvarsområden och arbetsuppgifter: - Ansvara för att expediera ut rätt läkemedel till varje kund och erbjuda bästa möjliga kundrådgivning samt skapa kundupplevelse i världsklass. - Skapa delaktighet inom apoteket och verka för en god gruppdynamik genom bra samarbete med dina kollegor. Våra apotek har öppet vardagar 9–18, och för Åre-apoteket även lördagar 10–15. Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid eller deltid, beroende på vad som passar dig. Vi ser gärna att du kan börja så snart som möjligt, men vi är självklart öppna för att anpassa startdatum efter överenskommelse. Nu söker vi en (eller två) legitimerade receptarier/apotekare som vill bli en del av vårt team. För att trivas hos oss tror vi att du är trygg i din yrkesroll, engagerad i ditt arbete och har ett genuint intresse för att ge våra kunder den bästa möjliga servicen. Du uppskattar att arbeta tillsammans med andra, bidrar till en positiv arbetsmiljö och vill vara med och utveckla både dig själv och vårt apoteksteam. Din ansökanOm detta låter rätt för dig så tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande.I din ansökan vill vi ha ditt CV, din linkedinprofil och/eller ett personligt brev. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta Apotekschef Pia Lyrén på tel. 072-0502149. Varmt välkommen med din ansökan! 😊 Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Gunilla Andersson, maila [email protected] alternativt Verdi Sawma, maila [email protected] samt facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! 🚀

24 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Personliga assistenter sökes till en tjej i Krokom!
A-Assistans Leimir AB
Personliga assistenter

Vi letar nu efter flexibla och engagerade personliga assistenter som kan arbeta som vikarier, med chans till en fast tjänst. Vi söker även sommarvikarier som kan täcka upp under ordinarie personals semestrar. Arbetstiderna varierar och inkluderar dygnspass, kvällspass och längre pass mellan 09:00–21:00. Om tjänsten Du kommer att arbeta med en energisk och social 24-årig kvinna med stort intresse för smink, hudvård, sport och shopping. Hon har en medfödd CP-skada och behöver stöd i sin vardag, inklusive hjälp vid måltider, personlig hygien och förflyttningar. Eftersom hon har kommunikationssvårigheter, kommer du även att ha en viktig roll i att stödja henne i kontakten med omgivningen. Plats & förmåner Arbetsplatsen är i Krokom och har goda bussförbindelser. Körkort är meriterande, då kunden har en egen bil som kan användas vid behov. Inskolning kan starta omgående. Vem är du? Vi söker en positiv och engagerad kvinna som vill göra verklig skillnad i en annan människas liv. Om du är ansvarstagande, empatisk och gillar ett varierat arbete där ingen dag är den andra lik, kan detta vara jobbet för dig! Ansökan Låter detta som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig! Ansök genom att gå in på www.a-assistans.se och klicka sedan på "jobba hos oss". Där skapar du ditt eget konto och profil. När profilen är klar, klicka på "lediga tjänster" och sök denna tjänst. Ansökningarna behandlas löpande så tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du kan också skicka en ansökan med CV och personligt brev till: [email protected] (ange referens 427). Om oss: A-Assistans Leimir AB är ett privat företag som anordnar personlig assistans till assistansberättigade i hela landet. Vi har ca 600 personliga assistenter anställda. Kontor har vi i Hudiksvall, Karlstad, Göteborg, Stockholm, Östersund och Umeå. Målet med vår verksamhet är att våra kunder ska kunna leva ett så självständigt liv som möjligt. Vi har kollektivavtal: Kommunal och Fremia för personliga assistenter. Semester -, OB- ersättning och andra lönetillägg tillkommer enligt avtal. Vi erbjuder även friskvårdspeng på 2 000 kr för heltidstjänst och år, fika på arbetet och andra förmåner.

24 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Eneas Business Center söker innesäljare!
Eneas Services AB
Telefonförsäljare m.fl.

Tjänsten är riktad mot svenska företagskunder och ger kunden stora besparingar! Som säljare hos oss består dina arbetsuppgifter av att kontakta svenska företag för försäljning av Eneas egna företagstjänster. Du kommer att ha en nära dialog med teamledare och kollegor för att säkerställa god kvalité och utveckling. Du kommer att få grundlig utbildning och löpande coachning för att kunna bli riktigt framgångsrik inom ditt arbetsområde. Just nu söker vi säljare till vårt kontor i Östersund. Du får: Garantilön och hög provision! Arbete i centrala lokaler i Östersund! Grundlig upplärning Grundlig uppföljning och coaching Erfarna ledare Social miljö Arbetstid 0800-1600 mån-fre Karriärmöjligheter internt i koncernen - möjlighet att jobba i Norge(Trondheim) i perioder om man önskar En erfarenhet på ditt CV som gör dig attraktiv för framtida arbetsgivare Arbetsgivaren: En av Skandinaviens ledande aktörer inom samköp- och energitjänster, med en kundportfölj på över 45 000 företag. Koncernen grundades 1995, och levererar tjänster i både Norge, Sverige och Finland och Tyskland. +300 anställda. Över 1 miljard i omsättning. En trygg och seriös arbetsgivare med bra ekonomi och växtambitioner. Läs mer här: https://eneasservices.se/energirevision/ https://eneasservices.se/om-oss/ Du har: Viljan att lyckas, utvecklas, tjäna pengar och skapa karriär Förmåga att både förmedla och lyssna Bra samarbetsförmåga Ett gott humör och rätt mental inställning Det är en förutsättning att du talar och skriver obehindrat på svenska. Om du vill veta mer om arbetet, ta kontakt med platschef Joakim Stenmark: mobil: +46702888880 mail: [email protected] Skicka in en ansökan!

24 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Personliga assistenter sökes till en tjej i Krokom!
A-Assistans Leimir AB
Personliga assistenter

Vi letar nu efter flexibla och engagerade personliga assistenter som kan arbeta som vikarier, med chans till en fast tjänst. Vi söker även sommarvikarier som kan täcka upp under ordinarie personals semestrar. Arbetstiderna varierar och inkluderar dygnspass, kvällspass och längre pass mellan 09:00–21:00. Om tjänsten Du kommer att arbeta med en energisk och social 24-årig kvinna med stort intresse för smink, hudvård, sport och shopping. Hon har en medfödd CP-skada och behöver stöd i sin vardag, inklusive hjälp vid måltider, personlig hygien och förflyttningar. Eftersom hon har kommunikationssvårigheter, kommer du även att ha en viktig roll i att stödja henne i kontakten med omgivningen. Plats & förmåner Arbetsplatsen är i Krokom och har goda bussförbindelser. Körkort är meriterande, då kunden har en egen bil som kan användas vid behov. Inskolning kan starta omgående. Vem är du? Vi söker en positiv och engagerad kvinna som vill göra verklig skillnad i en annan människas liv. Om du är ansvarstagande, empatisk och gillar ett varierat arbete där ingen dag är den andra lik, kan detta vara jobbet för dig! Ansökan Låter detta som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig! Ansök genom att gå in på www.a-assistans.se och klicka sedan på "jobba hos oss". Där skapar du ditt eget konto och profil. När profilen är klar, klicka på "lediga tjänster" och sök denna tjänst. Ansökningarna behandlas löpande så tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du kan också skicka en ansökan med CV och personligt brev till: [email protected] (ange referens 427). Om oss: A-Assistans Leimir AB är ett privat företag som anordnar personlig assistans till assistansberättigade i hela landet. Vi har ca 600 personliga assistenter anställda. Kontor har vi i Hudiksvall, Karlstad, Göteborg, Stockholm, Östersund och Umeå. Målet med vår verksamhet är att våra kunder ska kunna leva ett så självständigt liv som möjligt. Vi har kollektivavtal: Kommunal och Fremia för personliga assistenter. Semester -, OB- ersättning och andra lönetillägg tillkommer enligt avtal. Vi erbjuder även friskvårdspeng på 2 000 kr för heltidstjänst och år, fika på arbetet och andra förmåner.

24 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Byggarbetsmiljösamordnare BAS-P Järnväg
Wsp Sverige AB
Arbetsmiljöingenjörer, yrkes- och miljöhygieniker

I takt med att behovet på en hållbar infrastruktur ökar behöver vi arbeta hårdare med att förebygga riskerna för arbetsplatsolyckor hos de hjältar som gör det möjligt. Nu växer vi och blir fler - näst på tur söker vi efter dig som vill arbeta som BAS-P i våra spännande järnvägsprojekt!  Om WSP Järnväg WSP Järnväg är en nationell sektion inom WSP. Sektionen består idag av ca 200 medarbetare representerade runt om i Sverige, globalt är vi över 7 000 inom Rail & Transit. Inom sektion Järnväg finns kompetens representerade för samtliga discipliner såsom mark, bana, elkraft, kontaktledning, signal, tele, kanalisation, trafik och kapacitet och tidiga skeden. Samtliga medarbetare, både nationellt och internationellt, binder samman sin kompetens genom att jobba i stora multidisciplinära såväl som mindre uppdrag. Under 2025 är vi verksam uppdrag såsom bland annat Hallsberg-Stenkumla, Norrbotniabanan, Mälarbanan, Maria-Helsingborg, Fyra Spår Uppsala, Malmbanan, Sävenäs, Laxå och Ostlänken. Vi är delaktiga i alla skeden i järnvägsprocessen från tidiga planskeden till besiktning av färdig anläggning och rådgivande inom underhåll. WSP är ledande inom utveckling av Railsys och ERTMS där vi under flera år varit delaktiga i utrullningen och utvecklingen inom ERTMS-införandet i Sverige både i systemhandlingsskede, bygghandlingsskede, utvecklingsprojekt och kapacitetsstudier.  Om tjänsten I rollen som BAS-P har du som primär uppgift att bistå med din arbetsmiljökompetens och således upprätthålla att arbetsmiljöregler följs, redan från ett tidigt skede i projektet. Du samordnar arbetsmiljöarbetet i planering- och projekteringsskedet ihop med projektörer och konstruktörer, för att förebygga att den system- och bygghandling som levereras kan medföra risker i byggskedet.  Du ansvarar för att följa upp projektörernas arbetsmiljöarbete och att arbetsmiljön är en faktor som tagits hänsyn till i handlingarna. Fokus i rollen är att se till så att arbetsmiljön beaktas i de lösningar som projektörerna tar fram, det är därför förekommande att du ger anvisningar som de bör följa. Du kommer ha ett nära samarbete med projekteringsledningen och deltar på projekteringsmöten för att ges förutsättningar att kunna påverka i arbetsmiljöfrågan. Kvalifikationer Vi tror att du som söker har genomgått en arbetsmiljöutbildning för BAS-P enligt arbetsmiljöverkets riktlinjer som är max fem år gammal. Du har 3+ år av arbetslivserfarenhet i en roll som BAS-P eller handläggare BAS-P i järnvägsprojekt. Du har erfarenhet av att ha upprättat en arbetsmiljöplan.  För att vara framgångsrik i rollen är det viktigt att du trivs av att samordna och att samarbeta i grupp, då vi arbetar i projektform där BAS-P har kontinuerlig dialog med olika aktörer i projektet samt beställaren. Då våra leveranser i huvudsak sker på svenska är det viktigt att du behärskar det svenska språket väl i tal och skrift.  Sista ansökningsdag Under sommarperioden och stundande ledighet kan urvalsprocessen komma att dra ut på tiden, varav återkoppling kan dröja något.  Urval sker löpande och vi önskar få in din ansökan senast 23 juli. Kontakt från rekryteringsföretag, CV- och annonssäljare undanbedes.  OM WSP I SVERIGE WSP är en av världens ledande teknikkonsulter. Med en enastående bredd av ingenjörer, rådgivare och forskare förenas våra globala talanger för att utveckla lokala lösningar. WSP är verksamma i över 50 länder och har cirka 73 000 medarbetare, eller som vi säger Visionärer. På WSP i Sverige jobbar cirka 3 800 konsulter med att leverera innovativa projekt inom transport, infrastruktur, byggnation, miljö, projektledning, strategisk rådgivning och energi. Följ oss gärna på WSP Sverige (LinkedIn), WSP Sverige (Facebook), eller @wspsweden (Instagram) för en närmare inblick i vår verksamhet samt hur en dag i arbetet kan se ut för våra medarbetare.

24 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Asiatisk Kock
South City AB
Kockar och kallskänkor

Söker en Kinesisk kock som kan woka och förbereda mat. Ska ha helst jobba inom nån restaurang med kinesisk matlaging.

23 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Lokalvårdare till fjällvärlden - Vemdalen
Sodexo AB
Städare

När du vill att jobbet ska vara mer än bara ett jobb erbjuder vi variation på olika sätt. Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Hos oss får du intressanta och utmanande arbetsuppgifter. Var med och skapa välkomnande fjällmiljöer för tusentals gäster varje vecka! Vill du jobba i en miljö där naturen, människorna och verksamheten förändras från dag till dag? Där högsäsong möter högt tempo – och där du får vara med och skapa trygga, välfungerande och välkomnande fjällmiljöer för tusentals gäster varje vecka? Vi söker nu engagerade och lösningsorienterade lokalvårdare till vår verksamhet i Vemdalen. Tillsammans med SkiStar driver vi en spännande satsning där vi ansvarar för lokalvården i fjällstugor, fjällhotell och andra lokaler inom deras anläggningar. Det här är en möjlighet för dig som vill ta stort ansvar, bidra till en positiv upplevelse för gästerna och vara med och bygga starka team i en miljö som aldrig står still. Var med på vår resa och skapa minnen och vänner för livet! Vad du kommer att jobba med:  • Genomföra schemalagda städuppgifter enligt kvalitetsstandard • Säkerställa att alla ytor är rena, fräscha och inbjudande • Fylla på förbrukningsmaterial och hålla ordning på lager   • Bidra till en trygg och säker arbetsmiljö – för både kollegor och gäster Vad du bidrar med: • Erfarenhet av yrkesmässig städning eller annat servicearbete • God servicekänsla och förmåga att bemöta olika människor • Noggrannhet, struktur och en stark känsla för kvalitet • Flexibilitet och stresstålighet – du trivs när tempot är högt • Förmåga att följa instruktioner och snabbt växla mellan uppgifter • Du är en lagspelare med positiv energi som smittar av sig Hos oss får du: • En unik arbetsmiljö i några av Sveriges mest populära fjälldestinationer • Vara del av ett engagerat team som jobbar nära SkiStars verksamhet • Möjlighet till utveckling, ansvar och långsiktigt arbete inom lokalvård • Vara med och göra skillnad – varje dag, för varje gäst Om tjänsten  Säsongsanställning. 80% - 100%. Start i september, oktober, november samt december, eller enligt överenskommelse. Tjänsten är placerad på site i Vemdalen. Frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen besvaras av Elin Hammer, [email protected]  Observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Din ansökan vill vi ha senast 31-08-2025 Observera att alla medarbetare inom Sodexo ska ha genomgått en identitetsvalidering innan anställning.  Sodexokoncernen Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom hållbar mat och erbjudanden inom lärande, arbete, hälsa och nöje. Sodexokoncernen är unik genom sitt oberoende och grundarfamiljens delägande, sin hållbara affärsmodell och serviceutbudet med måltidstjänster och FM-tjänster. Dessa erbjudanden möter alla utmaningar i vardagen med ett dubbelt mål: att förbättra livskvaliteten för våra medarbetare och dem vi erbjuder våra tjänster, och att bidra till ekonomiska, sociala och miljömässiga framsteg i de samhällen där vi är verksamma. För oss går tillväxt och socialt engagemang hand i hand. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag, för ett bättre liv för alla.

23 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Lokalvårdare till fjällvärlden – Åre
Sodexo AB
Städare

När du vill att jobbet ska vara mer än bara ett jobb erbjuder vi variation på olika sätt. Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Hos oss får du intressanta och utmanande arbetsuppgifter. Var med och skapa välkomnande fjällmiljöer för tusentals gäster varje vecka! Vill du jobba i en miljö där naturen, människorna och verksamheten förändras från dag till dag? Där högsäsong möter högt tempo – och där du får vara med och skapa trygga, välfungerande och välkomnande fjällmiljöer för tusentals gäster varje vecka? Vi söker nu engagerade och lösningsorienterade lokalvårdare till vår verksamhet i Åre. Tillsammans med SkiStar driver vi en spännande satsning där vi ansvarar för lokalvården i fjällstugor, fjällhotell och andra lokaler inom deras anläggningar. Det här är en möjlighet för dig som vill ta stort ansvar, bidra till en positiv upplevelse för gästerna och vara med och bygga starka team i en miljö som aldrig står still. Var med på vår resa och skapa minnen och vänner för livet! Vad du kommer att jobba med:  • Genomföra schemalagda städuppgifter enligt kvalitetsstandard • Säkerställa att alla ytor är rena, fräscha och inbjudande • Fylla på förbrukningsmaterial och hålla ordning på lager   • Bidra till en trygg och säker arbetsmiljö – för både kollegor och gäster Vad du bidrar med: • Erfarenhet av yrkesmässig städning eller annat servicearbete • God servicekänsla och förmåga att bemöta olika människor • Noggrannhet, struktur och en stark känsla för kvalitet • Flexibilitet och stresstålighet – du trivs när tempot är högt • Förmåga att följa instruktioner och snabbt växla mellan uppgifter • Du är en lagspelare med positiv energi som smittar av sig Hos oss får du: • En unik arbetsmiljö i några av Sveriges mest populära fjälldestinationer • Vara del av ett engagerat team som jobbar nära SkiStars verksamhet • Möjlighet till utveckling, ansvar och långsiktigt arbete inom lokalvård • Vara med och göra skillnad – varje dag, för varje gäst Om tjänsten  Säsongsanställning. 80% - 100%. Start i september, oktober, november samt december, eller enligt överenskommelse. Tjänsten är placerad på site i Åre. Frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen besvaras av Elin Hammer, [email protected]  Observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Din ansökan vill vi ha senast 31-08-2025 Observera att alla medarbetare inom Sodexo ska ha genomgått en identitetsvalidering innan anställning.  Mer om Sodexo och vilka vi är  • Vårt syfte, hållbarhetsarbete och våra tjänster  • Medarbetarsidorna Mitt Sodexo  Redo att vara en del av något större? Ansök idag!       Sodexokoncernen Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom hållbar mat och erbjudanden inom lärande, arbete, hälsa och nöje. Sodexokoncernen är unik genom sitt oberoende och grundarfamiljens delägande, sin hållbara affärsmodell och serviceutbudet med måltidstjänster och FM-tjänster. Dessa erbjudanden möter alla utmaningar i vardagen med ett dubbelt mål: att förbättra livskvaliteten för våra medarbetare och dem vi erbjuder våra tjänster, och att bidra till ekonomiska, sociala och miljömässiga framsteg i de samhällen där vi är verksamma. För oss går tillväxt och socialt engagemang hand i hand. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag, för ett bättre liv för alla.

23 juni 2025
Sista ansökan:
22 juli 2025