Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år. Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att: Arbeta som barngymnastiksledare. Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet. Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet. Dina arbetsuppgifter Att vara ledare för Djungelgympa består i huvudsak av att leda gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen. Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg. Upplägget som är framtaget av Active Academys idrottspedagoger. Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! Du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen. Det här får du som är ledare hos oss Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande coachning och stöttning från personalen på Active Academys kontor. Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper. Anställningsvillkor Timanställning med start vecka 35, 2025 Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna. Mer info kommer vid en eventuell intervju. VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!
Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år. Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att: Arbeta som barngymnastiksledare. Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet. Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet. Dina arbetsuppgifter Att vara ledare för Djungelgympa består i huvudsak av att leda gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen. Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg. Upplägget som är framtaget av Active Academys idrottspedagoger. Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! Du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen. Det här får du som är ledare hos oss Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande coachning och stöttning från personalen på Active Academys kontor. Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper. Anställningsvillkor Timanställning med start vecka 35, 2025 Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på söndagar kl. 10-11 på Hubbarpskolan. Mer info kommer vid en eventuell intervju. VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!
Maskinoperatörer till industriuppdrag Om tjänsten Eterni söker nu flera noggranna och drivna maskinoperatörer till våra kundföretag inom tillverkningsindustrin. Vi söker dig som vill arbeta med moderna produktionsmaskiner och har ett öga för detaljer. Arbetet är variationsrikt och sker i skift. Anställningen är inledningsvis en visstidstjänst via Eterni med goda möjligheter till övertag hos kund. Arbetsuppgifter Bitbyte och övervakning av maskiner Avsyning och kvalitetskontroller Gradning, mätning och packning Stansning av komponenter Truckkörning och materialhantering Kvalifikationer Erfarenhet av industri eller liknande produktionsarbete Goda kunskaper i ritningsläsning och mätteknik är meriterande Du är ansvarstagande, kvalitetsmedveten och van vid ett högt arbetstempo Truckkort är starkt meriterande Du behärskar svenska i tal och skrift Vi erbjuder En trygg anställning via Eterni med kollektivavtal God arbetsmiljö hos välkända industribolag Friskvårdsbidrag Tydlig uppföljning och kontakt med konsultchef Möjlighet till tillsvidareanställning hos kund Ansökan Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande.Vid frågor, kontakta:Mikael FernqvistKontorschef, Eterni Bemanning & [email protected]
Trähusarbetare till – Småländska Höglandet Om tjänsten Eterni söker nu trähusarbetare för uppdrag hos våra kunder inom husproduktion på det Småländska Höglandet. Arbetet sker i fabriksmiljö och omfattar allt från modultillverkning till kapning, väggmontering och takstolstillverkning. Start sker efter industrisemestern. Anställningen är en visstidstjänst på 6 månader med möjlighet till tillsvidareanställning hos kund eller via Eterni. Arbetsuppgifter Montering och snickeriarbete i fabrik Modultillverkning och väggmontage Kapning och tillverkning av takstolar Ritningsläsning och arbete med handverktyg Kvalifikationer Vana av handverktyg och praktiskt arbete Erfarenhet från industri- eller byggmiljö är meriterande Förmåga att läsa enklare ritningar Utbildning inom trä/snickeryrket är starkt meriterande God samarbetsförmåga och ansvarskänsla Vi erbjuder Anställning enligt kollektivavtal Friskvårdsbidrag Veckovisa uppföljningar med konsultchef Möjlighet till förlängning eller övertag hos kund Om Eterni Eterni är ett av Nordens snabbast växande bemannings- och rekryteringsföretag. Vi är lokalt engagerade i Småland och arbetar nära både våra kunder och våra medarbetare. Ansökan Urval sker löpande. Välkommen att skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor, kontakta:Mattias EkmanEterni Bemanning & Rekrytering010-2065382 [email protected]
Att arbeta som operationssjuksköterska hos oss: Som operationssjuksköterska hos Operationskonsulterna kommer du i detta uppdrag att få arbeta på en operationsavdelning i Värnamo. Du behöver vara trygg i din yrkesroll och ha erfarenhet av allmän kirurgi, urologi, gyn, ortopedi, ÖNH. Arbetstid: Dagtid, mån-fre Period: v. 36-01 Om detta uppdrag låter som en spännande möjlighet för dig, tveka inte att skicka in din ansökan. Vi rekryterar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista svarsdag. Vi ser fram emot att höra från dig och välkomna dig till vårt team som operationssjuksköterska. Utbildning: KRAV - Sjuksköterskeutbildning 3 år - Specialistsjuksköterskeutbildning inom operation 1 år Kompetenser: Erfarenhet av flera specialiteter är meriterande. - Kirurgi - Urologi - Gynekologi - Ortopedi - ÖNH Språk: KRAV - Svenska Arbetslivserfarenhet: KRAV - Operationssjuksköterska, 5 års erfarenhet eller mer Om dig: Arbetet som specialistsjuksköterska inom operation är kvalificerat och vi vill därför att du har minst 5 års erfarenhet inom din specialité. Vi anser att det krävs för att man ska vara tillräckligt trygg i sin yrkesroll och det stämmer väl överens med företagets roll som specialister i branschen. Vi ser gärna att du har erfarenhet från flera olika operationssavdelningar. Du ska gärna vara intresserad av kompetensutveckling och ett steg framåt i karriären. Vi premierar deltagande i kurser och utbildningar. Vi som arbetar hos Operationskonsulterna har i genomsnitt ca 19 års specialisterfarenhet och vi ställer högst kompetenskrav i bemanningsbranschen. Det innebär att du som Operationskonsult ofta hör till de på arbetsplatsen med längst erfarenhet och som sådan förväntar vi oss att du tycker det är självklart att dela med dig av dina kunskaper och erfarenheter till nyare kollegor. Att handleda studenter och nya kollegor hör till arbetsuppgifterna. Lön, ersättning och förmåner: Vi ordnar med resa & boende i förekommande fall. Allmänpension, tjänstepension, OB, friskvårdsbidrag samt förmånsportalen Benify. Trevliga företagsevent/sammankomster för bättre sammanhållning, stöd och gemenskap. Trygghet och säkerhet: Hos Operationskonsulterna är du som anställd i trygga händer och alla medarbetare är fullt försäkrade via vårt trygghetspaket och samarbete med IF och AFA. Anställningsform: Enligt överenskommelse. Visstid eller tillsvidare. Läs mer om oss på vår webbplats: https://operationskonsulterna.se/ Välkommen med din ansökan! - - - Oseriösa ansökningar anmäls till Arbetsförmedlingen Detta uppdrag riktar sig endast till personer med relevant utbildning inom vårdsektorn. Vi undanber oss ansökningar från personer utan denna bakgrund, dvs personer från andra branscher som saknar vårdutbildning. Ansökningar som inte uppfyller dessa krav där vi anser utan tvivel att det är en oseriös ansökan kommer att vidarebefordras direkt till Arbetsförmedlingen för vidare hantering. Vi tackar för er förståelse och ser fram emot ansökningar endast från kvalificerade kandidater. Operationskonsulterna är specialister på operationssjukvård, förlossningssjukvård, intensivvård och övriga specialistsjuksköterskeområden som tex ambulans, röntgen, distriktssjukvård, ögonsjukvård, akutmottagning mm. Företaget finns i hela Sverige och arbetet leds från vårt huvudkontor i Gamla Stan i Stockholm. Bolaget drivs av kliniskt verksamma specialistsjuksköterskor samt undersköterskor som är väl medvetna om vad som krävs av varje medarbetare för att kunna göra ett professionellt arbete. För dig som anställd är det en trygghet med en arbetsgivare som har stor erfarenhet av arbete inom specialistsjukvården med komplett försäkringsskydd.
Arbetsuppgifter som serviceteknikerSom servicetekniker på Inneklimat blir du en del av ett mindre team med stora möjligheter till eget ansvar. Du arbetar med allt från felsökning och service till installation och injustering av ventilationsanläggningar hos såväl företag som privatkunder. Dagarna startar oftast på kontoret med kollegorna över en kaffe innan du planerar din dag och ger dig ut med servicebilen. Uppdragen ser olika ut och dina dagar har stor variation. Ibland är det schemalagd service och ibland blir det akuta felsökningar där du får vara flexibel och ställa om din planering. Arbetet är självständigt men du har alltid stöd av teamet vid behov. Som introduktion får du gå bredvid en erfaren servicetekniker. Efter hand tar du dig an egna uppdrag. I arbetsuppgifterna ingår exempelvis: •Service och förebyggande underhåll av ventilationsutrustning •Felsökning och reparationer •Luftflödesmätning och injustering •Driftsättning av nya system •Planering av egna uppdrag och kundkontakt •Dokumentation av arbetsinsatser via digitala verktyg I rollen som servicetekniker söker vi dig som har: •Några års arbetslivserfarenhet inom relevant arbete •God teknisk förståelse, kunna arbeta praktiskt •B-körkort •Flytande svenska, både tal och skrift Det är meriterande om du har: •Erfarenhet av servicearbete mot kund •Gymnasieutbildning eller vidareutbildning inom el, ventilation, styr & regler, kyla eller VVS Som person är du: Vi letar efter dig som har ett stort tekniskt intresse och gillar att jobba praktiskt. Du är social och bekväm i kundkontakter och trivs med att själv få planera din arbetsdag. Vi lägger stor vikt vid egenskaper som ansvarstagande, lagspelare och teamkänsla. Du erbjuds•Ett fritt och varierat jobb där du själv planerar din dag •En familjär och glad arbetsplats där man hjälper varandra •Flexibla arbetstider och möjlighet att påverka din arbetsvardag •Kollektivavtal och moderna arbetsredskap Om InneklimatInneklimat är ett modernt installations- och serviceföretag med ca 40 anställda och kontor i Jönköping, Gislaved, Skillingaryd och Värnamo. De erbjuder helhetslösningar inom ventilation, kyla, el och VS med fokus på energieffektivitet och kvalitet. Företaget har stark lokal närvaro men arbetar med projekt över hela södra Sverige. Hos Inneklimat får du arbeta i ett teknikintresserat och sammansvetsat team där personlig utveckling och arbetsglädje är i fokus. Om Framtiden AB Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och brinner för att göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att gå över och bli anställd direkt hos Inneklimat.VillkorStartdatum: September Placeringsort: Jönköping Omfattning: Heltid, dagtid Lön: Enligt överenskommelse Urval sker löpande, skicka in din ansökan redan idag!
Är du redo för att bli en del av Sveriges största oberoende mäklarfirma? Vill du arbeta i ett omtänksamt och proaktivt team som verkligen presterar på både kundnöjdhet och hitrate? Då ska du bli en del av vårt mäklarteam i Värnamo! OM ROLLEN Hos oss i Värnamo blir du del av ett härligt och engagerat team som arbetar tillsammans. Vi stöttar varandra och arbetar nära i det löpande arbetet, samtidigt som du såklart driver dina egna affärer. Här är kunden alltid i fokus och vi drivs av att bygga långsiktiga relationer och stötta kunderna med alla delar i boendelivet. Till vår hjälp av vi både en erfaren mäklarassistent med marknadsföringskunskaper men också Sveriges största kundregister, kostnadsfri juristsupport, digitala utbildningar och gedigen lokalkännedom vilket gör att även du som tidigare mäklat på annan ort kan få god stöttning i att lära dig vårt distrikt. Dessutom kan alla som jobbar hos Svensk Fast bli delägare i koncernen och därigenom ta del av både utveckling och utdelning. KRAVPROFIL Registrerad fastighetsmäklare eller i slutet på din utbildning B-körkort Svenska flytande i tal och skrift VI ERBJUDER DIG Kunniga och engagerade kollegor med stor erfarenhet och en vilja att du ska lyckas. De bästa verktygen för att du ska bli framgångsrik som mäklare - unika tjänster, kompetensutveckling, moderna digitala system och egna jurister. Marknadens största kundregister och förmånen att tillhöra ett etablerat och välkänt varumärke. OM OSS Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi är stolta över att flera år i rad ha utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Som medarbetare erbjuds du löpande utbildningar, unika verktyg och möjligheten till delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se. KONTAKT Är du nyfiken och vill veta mer om tjänsten? Varmt välkommen att kontakta Franchisetagare Mika Lappalainen via mail till [email protected] eller över telefon till nummer 070-290 34 74. Naturligtvis behandlar vi din ansökan konfidentiellt. Läs mer om oss här Svensk Fastighetsförmedling Instagram
Industripersonal till vårt trevliga kundföretag i Ekenässjön med uppstart efter industrisemestern. Till ett av våra kundföretag i Ekenässjön söker vi personal till företagets lackeringslinje. Tjänsten innebär främst av- och påhängning av detaljer samt avsyning och emballering. Vår kund erbjuder en trevlig arbetsmiljö med glada och positiva medarbetare! Din profil Vi söker dig som har någon form av praktisk gymnasial utbildning, allra helst inom lackering. Du har god fysik, positiv inställning och gillar att arbeta i en tempostark miljö. För att funka i rollen är du en god lagspelare som har lätt för att anpassa dig till nya kollegor och arbetsuppgifter. OM TJÄNSTEN Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult hos vår kund. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. ÖVRIG INFORMATION Ansökningar via e-post behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!
Om oss Junora är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet för att möta våra kunders behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och utveckla vår verksamhet. Arbetsbeskrivning I rollen som Head of Commerce får du en nyckelposition i vår fortsatta tillväxtresa. Du ansvarar för att leda och utveckla det kommersiella arbetet kopplat till vår digitala auktionsplattform – från strategi till genomförande. Ditt uppdrag är att maximera trafik, konvertering och intäkt – samtidigt som vi stärker vår position på marknaden. Rollen innebär ett helhetsperspektiv på både affär och kundresa, med ett ansvar som spänner över plattformsutveckling, användarflöden och kommersiell kommunikation. Du arbetar datadrivet, nära produkt-, marknad och utvecklingsteam, samtidigt som du samarbetar med våra sälj- och partneransvariga för att skapa en sömlös och effektiv affär. Ansvarsområden • Utveckla och implementera kommersiella strategier som driver tillväxt, användning och intäkter på vår plattform. • Säkerställa att trafik- och konverteringsflöden ständigt optimeras utifrån användarbeteende och affärsmål. • Leda arbetet med plattformens kanalstrategi – både för nya kunder och återkommande användare. • Arbeta nära produkt och utveckling för att skapa en användarupplevelse som konverterar. • Bidra till kommunikativa insatser kopplat till kampanjer, användardialog och marknadsnärvaro. • Följa upp KPI:er för plattformsförsäljning, användartillväxt och konvertering. • Budgetansvar inom commerce-området. Vem är du? Du är en strategisk och affärsdriven person med en stark förståelse för digital handel, användarbeteende och datadrivna beslut. Du trivs i en roll där du får kombinera strategi med operativt ansvar – och där kundresan är lika viktig som affären. Du är van att driva projekt i en snabbfotad miljö, och har ett ledarskap som bygger på samarbete, tydlighet och framåtdriv. Kvalifikationer • Erfarenhet av att leda kommersiellt arbete kopplat till digital försäljning, e-handel eller plattform. • Dokumenterad erfarenhet av att öka trafik, konvertering eller transaktioner i digitala kanaler. • Vana att arbeta nära tech-, produkt- och/eller utvecklingsteam. • Analytisk och van vid att arbeta mot tydliga KPI:er. • Stark kommunikativ förmåga, både internt och externt. • Eftergymnasial utbildning inom t.ex. digital handel, marknadsföring, affärsutveckling eller motsvarande. Vi erbjuder • En nyckelroll i ett växande bolag med ambitioner. • Möjlighet att påverka plattformens framtida utveckling och affär. • En kultur som präglas av samarbete, utveckling och entreprenörsanda.
Vi söker en Underhållstekniker till vårat härliga team. Är du en problemlösare som gillar att meka, fixa och få saker att fungera igen? Har du mekanisk vana och tycker om att lära dig nytt? Då kan det här vara jobbet för dig! Om dig Du trivs med att ta dig an olika typer av tekniska utmaningar och att lösa problem – både akuta och förebyggande. Du har ett genuint intresse för maskiner och teknik, och en vilja att hela tiden utvecklas och lära dig mer. Kanske har du tidigare erfarenhet från industri eller underhåll, eller så har du bara ett starkt driv och en naturlig fallenhet för mekanik. Har du dessutom kunskaper inom el är det ett stort plus. Om teamet Vi är ett sammansvetsat gäng på fyra personer inom underhåll – och nu söker vi vår femte kollega! Hos oss är det högt i tak, vi gillar att ha roligt på jobbet och tycker att det är lärorikt att arbeta tillsammans. Du kommer att bli en viktig del i ett team där samarbete, ansvar och ett gott humör är självklarheter. Din roll I din roll kommer du att arbeta med både akut och förebyggande underhåll av maskiner och utrustning. Du tycker om att ha kontakt med andra och kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift. Vi ser att du är självgående, initiativrik och gillar att ta ansvar, samtidigt som du är en lagspelare som gärna hjälper dina kollegor när det behövs. Du har en förmåga att se vad som behöver göras och tar tag i saker – ofta innan problemen uppstår. Kvalifikationer: Mekanisk vana och tekniskt intresse God svenska och engelska i tal och skrift Förmåga att arbeta självständigt och tillsammans med andra Meriterande: kunskaper inom el Kontakta Julia Lundgren 0701992687 vid intresse eller frågor. Mer om K-Bemanning K-Bemanning är ett lokalt auktoriserat Bemanningsföretag som rekryterar och hyr ut både kollektivpersonal och tjänstemän. Vi har bemannade kontor i Gislaved och Värnamo. K-Bemanning har 20 års erfarenhet av bemanning, rekrytering och hyrrekrytering. Vi tillhandahåller även truck-, travers-, liftutbildning samt utbildning inom mätteknik/ritningsläsning. Vi är givetvis ett auktoriserat bemanningsföretag och har även en R-licens. Det innebär att vi är ett rekommenderat företag som aktivt vill arbeta med och uppmärksamma etiken inom vår organisation. Vi lägger stor vikt vid din tidigare erfarenhet. Urval sker löpande Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig!
Välj ett jobb för att visa detaljer