Personlig assistent - Timvikarier
Alma Assistans AB
Personliga assistenter

Alma Assistans är det engagerade företaget som i samarbete med kunden skapar den personliga assistansen. Vi jobbar nära kunden och vet att goda relationer är nyckeln till en väl fungerande assistans. Vi är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Uppsala och lokala kontor i Gävle, Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Växjö. Vi söker nu timvikarier vid behov till en 7 årig tjej. Vi vill att du är noggrann, pålitlig och har hjärtat på rätta stället. Det är en merit om man har erfarenhet som personlig assistent eller inom vårdyrket men det är inte ett krav. Vi ser gärna någon med erfarenhet av att arbeta med barn. Det viktiga är att du passar tillsammans med kund och kan hantera de arbetsuppgifter som ska utföras. Stor vikt läggs på personlig lämplighet. Vi ser gärna kvinnliga assistenter Du som söker ska ha dessa egenskaper: * Är en lugn och trygg person med ett eget driv. * Ser och kan ta ansvar för vad som behöver göras. * Har en stor förmåga att sätta dig in i någon annans situation och perspektiv. * Viktigt att du har erfarenhet av att arbeta med barn * Du bör vara erfaren och vara snabblärd Arbetspass är främst förlagda 07:15-15:15 eller 15:15-21:15. Du behöver kunna arbeta även i sommar samt påbörja intro omgående. Vi söker även timvikarier. Flickan är multihandikappad, hon kan inte röra på sig själv alls. Hon kan inte sitta, stå eller hålla upp sitt huvud själv. Hon är även blind. Hon behöver hjälp med allt. Som assistent måste man alltid tänka att det är du som är hennes händer, fötter och hennes ögon. Flickan får sin näring och mediciner via sond. Hon har även epilepsi. Urval och rekrytering kommer att ske fortlöpande under annons tiden. Tveka därför inte utan skicka in din ansökan med CV och personligt brev där du kortfattat beskriver dig själv som person, tidigare erfarenheter och varför du söker just det här arbetet. Varmt välkommen med din ansökan!

4 juni 2025
Sista ansökan:
1 september 2025
Projektansvarig till Sesol i Jönköping
Sesol AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Vill du arbeta på det antagligen finaste kontoret i Jönköping? Är det viktigt för dig att ha roligt på jobbet? Är du en person med stort kundfokus och med kunskap inom bygg eller el? Då tror vi att vi har ett arbete för dig! Detta gör livet trevligt hos oss Vi på Sesol är mycket stolta över att tillhöra ett bolag där vi tar hand om varandra och vill varandras bästa. Hos oss blir du en del av ett prestigelöst företag där alla hjälps åt för att vi gemensamt ska ta oss hela vägen och förbi våra mål.  Vårt huvudkontor ligger på Stigamo lite söder om Jönköping och det är också här tjänsten är placerad. Som anställd hos oss har du tillgång till The Park där vi har ett stort gym, padelbana, golfsimulator, idrottshall, pingisbord och biljard. Här finns också en restaurang som serverar fantastisk mat till fördelaktiga priser. Vi erbjuder också dagar med mycket skratt och en härlig gemenskap. På Sesol hälsar vi på varandra, ser varandra och hjälper varandra på riktigt, varje dag. Din framtida utmaning Rollen som projektansvarig innebär att du ansvarar för att designa, driva och koordinera projekt från start till mål. Du har hand om hela projekteringen och projektkoordineringen, vilket innebär planering, uppföljning och genomförande av projekt i nära samarbete med både interna och externa intressenter. Du är den primära kontaktpersonen för kunden genom hela processen och säkerställer att projektet löper smidigt enligt tidsplan, budget och uppsatta mål.  De flesta av våra kunder är privatpersoner vilket ger dig möjlighet att komma nära kunden och vara ett stort stöd för dem. Vi har ett stort kundfokus och denna roll har en väldigt stor påverkan för hur kund uppfattar oss. Ditt bemötande kommer bli avgörande för hur kunden upplever oss som bolag.  Vem är vår perfekta matchning? Vi söker dig som har erfarenhet och kompetens inom el och/eller bygg, gärna med erfarenhet inom solcellsbranschen. Du är strukturerad, lösningsorienterad och har förmågan att organisera och planera arbete effektivt. Du har också goda ledaregenskaper och kan skapa en positiv arbetsmiljö där teamet trivs och presterar på topp. Med din administrativa förmåga och höga servicekänsla säkerställer du att arbetsflödet flyter smidigt. Dessutom har du en stark förmåga att koordinera resurser och skapa effektiv kommunikation mellan projektdeltagare för att driva projekten framåt. Vi önskar att du har Relevant arbetslivserfarenhet av liknande roll inom bygg-/elinstallationsbranschen Utbildning och erfarenhet som BAS-P och BAS-U Grundläggande kunskap om elsäkerhet B-körkort Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Grundläggande kunskaper i engelska i tal och skrift Det är extra bra om du även har Erfarenhet inom solcellsbranschen  Erfarenhet inom ledarskap/projektledning BAM-utbildning Utbildning inom el och elsäkerhet Eftergymnasial utbildning inom el/teknik/projektledning eller motsvarande arbetslivserfarenhet Erfarenhet och utbildning som uppfyller kraven i nivån ”Allmän utbildning om ställningar” Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Anna Henebäck 0735 236398 [email protected] Om Sesol  Vi älskar solen lite mer än andra - att jobba hos oss på Sesol innebär därför ett soligt äventyr som vi vill att du ska få uppleva. Tillsammans bidrar vi alla till att göra världen till en lite grönare plats. Med vårt huvudkontor i Jönköping och kontor flertalet andra städer i Sverige och Norge, är vi en arbetsgivare för alla som vill ta sig ut ur skuggorna och in i solen. Med Nordic Capital som majoritetsägare och vårt dotterbolag Sesol Cyprus, så fortsätter vi vår resa inom förnybar energi. Välkommen till Sveriges bästa arbetsgivare!

4 juni 2025
Sista ansökan:
14 november 2025
Montör
Randstad AB
Industrielektriker

Arbetsbeskrivning Nu söker vi nya Montörer till Fagerhults Belysning! Är du den vi letar efter? Är du intresserad av att jobba inom industri, då har vi uppdraget för dig! Vår kund belägen ovanför Habo söker nu efter duktiga och drivna montörer. Vi tror för att lyckas i denna tjänsten att du är motiverad och driven samt öppen för att lära dig nya saker. Tidigare erfarenhet från industrin är meriterande, men inget vi kräver. Arbetet är förlagt till dagtid 07-16 samt 07-15 på fredagar. Vi ser gärna att du uppföljer följande: Svenska i tal och skrift är ett krav Körkort och tillgång till bil är ett krav Motivation och driv till att lyckas på din arbetsplats Vilja att lära dig nya saker hela tiden Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, urval och intervjuer kommer att ske löpande, ansök därför så snart som möjligt. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Johan Wallin på mail: [email protected] Vi tar inte emot ansökningar på mail! Välkommen med din ansökan! Randstad Professional är karriärpartnern som hjälper dig att hitta rätt jobb, brinna för det du gör och utveckla din karriär. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Med tillgång till ett brett utbud av möjligheter, ett stort globalt nätverk och vår utpräglade specialisering är vi din vägledande partner som hjälper dig att bygga en givande karriär. Randstad är specialiserade inom kvalificerade yrkesroller och är en del av Randstad, en global ledare för talanger med visionen att vara världens mest rättvisa och specialiserade talangföretag. Med huvudkontor i Nederländerna verkar Randstad på 39 marknader och har cirka 40 000 medarbetare. Genom detta globala nätverk i kombination med en stark lokal förankring kan vi erbjuda ett stort utbud av varierande och utvecklande uppdrag och tjänster för dig som är akademiker eller specialist. Som en partner för talanger och genom vår utpräglade specialisering hjälper vi dig att att säkra rätt jobb, utveckla relevant kompetens och hitta tillhörighet i arbetslivet. Ansvarsområden Om arbetet: Vi har olika sätt att montera beroende på vilken avdelning du arbetar på. Verktyg som vi använder är t.ex. skruvdragare och provutrustning. Skriftliga instruktioner samt ritningar är underlag till vår montering. För att trivas bra bör du i övrigt vara flexibel, stresstålig och klara av att jobba i högt tempo. Kvalifikationer Vi ser gärna att du uppfyller följande: Svenska i tal och skrift är ett krav Körkort och tillgång till bil är ett krav Motivation och driv till att lyckas på din arbetsplats Vilja att lära dig nya saker hela tiden Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

4 juni 2025
Sista ansökan:
2 september 2025
Köksansvarig till Parkrestaurangen
Mullsjö kommun
Kockar och kallskänkor

Mullsjö kommun är liten till ytan men rymmer stor livskvalitet. Här finns ett aktivt friluftsliv med fiskerika sjöar, natursköna vyer och miltals av vandrings- och cykelleder. Unika bruksmiljöer, kyrkor, konst och teater skapar tillsammans med ett aktivt närings- och föreningsliv en levande och växande kommun. I Mullsjö kommun arbetar vi nära varandra för att lyckas utifrån tre målområden Trygghet, Tillsammans och Tillväxt. ARBETSUPPGIFTER Vill du leda ett kök med hjärta och blick för framtiden? Vi söker en köksansvarig som vill mer än att bara laga god mat, du vill också skapa glädje, gemenskap och en levande måltidsupplevelse. Hos oss får du ansvara för både matens kvalitet och hela kökets utveckling i en miljö där äldreomsorg möter restaurangverksamhet. Vår restaurang är öppen för allmänheten och har stor potential att bli en självklar mötesplats. Ditt uppdrag är att tillsammans med kollegor forma en verksamhet som ger mersmak både kulinariskt och socialt.   Ditt uppdrag • Driva det dagliga arbetet i köket där du leder och inspirerar kökspersonalen. • Planera och laga näringsriktig mat till både äldreomsorgen och restauranggäster. • Möta gäster med värme, du är restaurangens ansikte utåt. • Vara delaktig i menyplanering, inköp, beställningar och matlagning. • Säkerställa att livsmedelshygien, egenkontroll och lagkrav följs. • Vara driven i utvecklingen av restaurangen som en välkomnande och attraktiv plats. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som • Har flerårig erfarenhet som kock, gärna från storkök i ledande roll. • Har ett brinnande intresse för att skapa trivsel och gemenskap genom mat och måltider. • Är initiativrik, har fokus på utvecklingsmöjligheter och trivs med att skapa positiva förändringar. • Har kunskap om HACCP/egenkontroll och datavana. • Är trygg i att planera menyer, göra inköp och är van vid arbeta efter budget. • Har god kommunikationsförmåga och behärskar svenska i tal och skrift. • Är strukturerad, lösningsorienterad och har lätt för att samarbeta. • Har ett varmt bemötande och trivs i kontakt med människor. • Har B-körkort, mattransport kan ingå i tjänsten. Meriterande • Det är meriterande om du har erfarenhet från offentlig måltidsverksamhet gärna inom äldreomsorgen. • Du har kunskap om hållbarhet och matsvinnsreducering. • Erfarenhet av att arbeta i Matilda-systemet. Vi erbjuder • Ett varierat och meningsfullt arbete där du gör skillnad varje dag. • Möjlighet att påverka och utveckla en viktig samhällsfunktion. • En trygg arbetsgivare med bra arbetsvillkor och engagerade kollegor. • Möjlighet till kompetensutveckling och stöd i din yrkesroll. • Varierande arbetstider, med helgarbete var tredje helg. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Rekrytering sker löpande så vänta inte att skicka in din ansökan! ÖVRIGT Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Alla kandidater som kallas till intervju ska vid intervjutillfället styrka sin identitet genom att uppvisa identitetshandling (pass eller nationellt ID-kort utfärdat av Polismyndigheten). Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du uppvisa att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. I samband med anställning behöver du även styrka ditt medborgarskap. Det kan du göra med pass alternativt personbevis tillsammans med identitetshandling. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen GDPR. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Varmt välkommen med din ansökan!

4 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Verksamhetschef till LSS verksamheter Servicebostäder Pk3 i Bredaryd Frö...
Frösunda Omsorg AB
Chefer inom socialt och kurativt arbete

Vi på Frösunda Omsorg söker dig som vill jobba som verksamhetschef inom LSS.   Hos oss får du möjlighet att utvecklas i sitt ledarskap samtidigt som du gör skillnad för andra. Vill du bli en del av vårt team? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan. Vad innebär jobbet som verksamhetschef på Frösunda?Som verksamhetschef på Frösunda Omsorg erbjuder du ett närvarande och kommunikativt ledarskap eftersom du värderar goda relationer med kunder, medarbetare, närstående och myndigheter. Du har ett coachande förhållningssätt och är mån om att konkretisera arbetet mot uppsatta mål för att det ska vara lätt för medarbetargruppen att göra rätt. Du väljer att se möjligheter istället för hinder och ser det som en självklarhet i ditt ledarskap att skapa motivation och engagemang hos medarbetargruppen. Verksamheterna består av 3st servicebostäder inom Lss och personkrets 3 och är belägna i Bredaryd utanför Värnamo.  Du har personalansvar samt resultatansvar för verksamhetens ekonomi och kvalitet. Du säkerställer en kvalitativ och optimal bemanning inom givna ekonomiska ramar samt deltar i budget- och uppföljningsarbete. Som verksamhetschef arbetar du systematiskt för att förstå kundens perspektiv för att tillgodose en omsorg som utgår från kundens individuella behov och styrkor. Du är mån om att Frösundas värderingar – respekt, engagemang, nyfikenhet, genomsyrar hela verksamheten. Exempel på arbetsuppgifter: Bemanning- och kvalitetsarbete Skapa goda relationer med närstående, kommun och andra samarbetspartners Delta i regionens ledningsgrupp och kvalitetsråd Arrangera och leda verksamhetsmöten Arbeta utifrån Frösunda Omsorgs årshjul Vi erbjuder dig  Som verksamhetschef på Frösunda erbjuds du en både fri, utvecklande och ansvarsfull roll. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter och fortsatt karriär inom företaget.  Som stöd erbjuds du en individuellt anpassad introduktion, kontinuerlig stöttning av din regionchef, tillgång till specialistkompetens från bolagets olika stödfunktioner, löpande utbildning och kompetensutveckling osv. Självklart erbjuds du även friskvårdbidrag. Kvalifikationer och personliga egenskaper            Relevant akademisk utbildning, t.ex. socionom.  Erfarenhet av ledarskap inom vård- och omsorg.  Erfarenhet av arbete med målgruppen LSS  Erfarenhet inom psykiatri. Kompetens inom arbetsrätt, arbetsmiljö och kollektivavtal. Mycket goda kunskaper i svenska språket, i såväl tal som skrift.  B-körkort. För att lyckas i rollen som verksamhetschef har du en naturlig förmåga att driva verksamheten utifrån Frösundas värderingar Respekt, Engagemang och Nyfikenhet. Du är en duktig kommunikatör som trivs med många kontaktytor och har en förmåga att få med dig dina medarbetare.  Du känner dig bekväm med att fatta självständiga beslut, är flexibel och har förmågan att behålla fokus även i situationer med högre arbetsbelastning. Vi tror dessutom att du som person är affärsmässig och strukturerad med ett prestigelöst förhållningssätt.  Övrig information Anställningsform: Tillsvidare med sex månaders inledande provanställning. Omfattning:  Heltid Arbetstider: Kontorstider, vardagar Tillträde:  Enligt överenskommelse. Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.  Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen.   Sista ansökningsdag: 2025-09-30 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Malin Lindgren Regionchef  Telefonnummer 010-130 34 48 E-postadress [email protected]    Varmt välkommen med din ansökan!

4 juni 2025
Sista ansökan:
30 september 2025
Fastighetstekniker till Axcell Fastighetspartner i Jönköping!
Axcell Fastighetspartner AB
Fastighetsskötare

PropTech Energy är en koncern med fem innovativa och expansiva bolag Ömangruppen, Axcell Fastighetspartner, P2 Energi, Alova och Inflo Ventilationsservice. Bolagen erbjuder helhetslösningar för fastigheter, med specialkompetens inom alla olika områden. Vi tar ansvar för helheten, eller hjälper till men enskild punktinsatser, helt utifrån kundens behov. Vi finns på drygt 30-tal platser i landet och har totalt cirka 500 medarbetare. Vill du bli en del av ett team med hög kompetens och stort engagemang? Axcell Fastighetspartner söker nu en fastighetstekniker till Jönköping som vill ha en central roll i den dagliga driften. Här får du kombinera tekniskt ansvar med service och självständigt arbete i en varierad vardag. Du trivs med att lösa problem, bygga relationer och ta ansvar för att skapa trygg och effektiv fastighetsdrift. Välkommen med din ansökan! "Mitt namn är Jonathan Persson och jag arbetar som Driftchef på Axcell Fastighetspartner i Jönköping. Jag söker nu en engagerad och driven fastighetstekniker. Du kommer tillhöra ett team på ca 25 personer bestående av fastighetstekniker, fastighetsskötare, lokalvårdare, projektledare och fastighetsförvaltare . Med mig som chef kan du förvänta dig coachning och stöttning där vi löser problemen tillsammans - Jonathan Persson Driftchef Axcell Fastighetspartner erbjuder allt från enskilda punktinsatser till heltäckande förvaltningslösningar. I företaget finns en gedigen erfarenhet av fastighetsskötsel, fastighetsteknik, administrativ förvaltning och fastighetsutveckling. Våra medarbetare är vår främsta tillgång. Vår ambition är att både företaget och våra medarbetare ska växa och utvecklas. Axcell har stort fokus på hållbarhet. Tillväxt måste vara hållbart på alla sätt. Därför arbetar vi med tre olika fokusområden - en attraktiv arbetsplats, en planet i balans och styrning mot hållbara val - där kan vi göra verklig skillnad och minimera de fotspår vi lämnar efter oss. Som medarbetare på Axcell är det viktigt att du vill vara med och göra skillnad för framtidens klimat. Hela koncernen är miljödiplomerad och vi arbetar enligt miljöledningsstandarden Svensk Miljöbas. Arbetsuppgifter Som fastighetstekniker arbetar du nära kunden. Det är din uppgift att vårda befintliga kundrelationer samt etablera nya kontakter. Du har dagligen kontakt med hyresgäster och fastighetsägare för att ger dem den service de behöver. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: • Servicearbeten • Reparationer • Underhållsarbeten • Installationer • Fastighetsronderingar • Driftoptimeringar • Driva mindre förbättringsarbeten Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Gymnasial utbildning • Utbildning inriktad mot fastighetsteknik/intilliggande branscher eller motsvarande arbetslivserfarenhet • God systemvana • Goda kunskaper i Office • B-körkort • Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Som fastighetstekniker hos oss är du en engagerad problemlösare som trivs med att ha många kontaktytor och ett tydligt servicetänk. Du är självgående, tar egna initiativ och uppskattar frihet under ansvar. Med din goda samarbetsförmåga skapar du bra relationer både med kunder och kollegor, och du har ett prestigelöst och positivt förhållningssätt i vardagen. I denna roll kommer du att tillbringa cirka 50 procent av din arbetstid hos en av våran största kund, där du har en viktig roll i att säkerställa den tekniska driften. Arbetet innefattar daglig tillsyn, felavhjälpning och ett övergripande ansvar för fastighetens tekniska funktioner. Du blir en nyckelperson på plats, vilket kräver både teknisk kompetens, god serviceförmåga och ett professionellt bemötande. Social hållbarhet Det är lätt att likställa hållbarhet med klimat- och miljöfrågan, men för oss handlar hållbarhet också om det sociala. Som arbetsgivare har vi ett stort ansvar och en möjlighet att kunna påverka våra medarbetares vardag. Vi värnar om din utveckling och satsar på både interna och externa utbildningar för våra medarbetare. Vi vet att växer du, växer vi! Det sociala klimatet hos oss präglas av prestigelöshet och gemenskap, där vi tillsammans hjälps åt att leverera högkvalitativ service hos våra kunder. Vi har korta beslutsvägar och du har möjlighet att kunna påverka din vardag. Du kan räkna med tryggheter som kollektivavtal, utvecklingsmöjligheter, friskvård och företagshälsovård – en välmående personalstyrka är lika med ett välmående bolag. Människor avgör! Vi gör det vi säger och håller vad vi lovar! Läs mer om hur det är att jobba hos oss HÄR. Övrig information • Start: Enligt överenskommelse • Lön: Enligt överenskommelse • Plats: Jönköping • Omfattning: Heltid • Arbetstider: Vardagar, 07.00 - 16.00 Ansökan Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Jonathan Persson +46362935236 Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag 2025-08-31 Alla former av telefonsamtal som inte berör frågor om tjänsten, t. ex från rekryterings-/bemanningsföretag/annonssäljare undanbeds.

4 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Extrajobb i reception - Fitness & Friends Jönköping
Fitness & Friends by NERO AB
Kontorsreceptionister

Receptionist till Fitness & Friends Brinner du för träning och har en känsla för kundservice? I så fall tycker vi att du ska söka dig till oss på Fitness & Friends. Vi arbetar aktivt för att vara branschens bästa arbetsgivare och letar hela tiden efter nya talanger som vill leverera träning i världsklass! Vi tror du som söker är: En person med hög social kompetens Väldigt ansvarstagande Mer serviceinriktad än dina vänner En person som trivs med att ha varierande arbetsuppgifter och arbetstider. Som receptionist har du ansvar för att skapa förtroende för företaget och företagets produkter hos våra befintliga och potentiella medlemmar. Du arbetar med försäljning, service och retention och ser till att anläggningen alltid håller högsta standard genom att vara hel och ren. Hos oss får du: Superhärliga kollegor Se människor skapa hälsa och välmående Ta mycket eget ansvar Vi förutsätter att du som receptionist har ett genuint intresse för träning, friskvård och hälsa. Du utgör ett gott föredöme för dina kollegor och är en god ambassadör för varumärket. Arbetstiderna gäller främst eftermiddagar och kvällstid med start vecka 34. Utbildning och/eller tidigare arbetslivserfarenhet inom friskvård och hälsa är meriterande, men vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

3 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Sökes extrajobb - Instruktör i Seniorträning
Fitness & Friends by NERO AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Nu söker vi dig som vill vara med och inspirera våra seniorer till att må bättre och bli starka genom gruppträning. Är du, eller vill du utbilda dig till gruppträningsinstruktör? Sök redan idag. Du får: Inspirera och motivera våra medlemmar Vara en del av vårt fantastiska TEAM Hjälpa hundratals medlemmar till en bättre hälsa. Vi tror du: Har lätt att prata inför grupp och ge instruktioner Är van att planera och genomföra gruppträningspass, gärna i flera koncept Är en social glädjespridare full av energi. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I seniorpassen kombinerar vi styrkeövningar och lättare koreograferade konditionslåtar. Arbetet innebär att skapa och leda säker, rolig och effektiv gruppträning till våra medlemmar. Om du inte har någon erfarenhet av att sätta ihop egna pass så kan vi hjälpa dig med att göra det. Du måste kunna vara tillgänglig minst två morgon/förmiddag per vecka då seniorpassen är schemalagda på morgon/förmiddag. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. Kort om oss: Företagets vision är att förbättra människors vardag genom att vara drivkraft för bättre hälsa och ökat välbefinnande. Vi ligger centralt beläget i Jönköping. Vi erbjuder styrke- och konditionsmaskiner, gruppträning, PT träning, TEAM samt mammaträning. Vi lägger stor vikt på vår service och att våra medlemmar ska känna sig som hemma när de kommer och tränar hos oss. Vår personal består av ett superhärligt gäng och nu hoppas vi att även du vill ta del i vårt Team! Vi söker dig som älskar att träna och vill dela med dig av din positiva energi och förmedla träningsglädje till våra medlemmar.

3 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Erfaren CNC-operatör
GV Stars Bemanning AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Dina arbetsuppgifter Som CNC-operatör kommer du att arbeta självständigt efter en viss tid där du ska ställa och köra cnc maskiner i deras bearbetningshall. I huvudsak kommer du arbeta med ISO-programmeringen i styrsystemen Okuma. I arbetet kommer du även att arbeta med hela flödet från programmering till färdig detalj samt att du ansvarar över kvalitén för dem delarna du kör. - Du ställer och kör en CNC maskin självständigt - Du har kunskap om programmering - Du kommer främst arbeta med svart material och rostfritt stål - Kvalitetsansvar för dom serier du tillverkar - Arbetet är förlagt på dagtid till att börja med, 2-skift kan förekomma Din profil Du är strukturerad, noggrann samt att du har ett stort tekniskt intresse och drivs av att leverera hög kvalité. Meriterande ifall du har truck och traverskort. Om oss Vid frågor eller funderingar gällande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Goran Vukojevic på [email protected] GV Stars Bemanning är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som startades Augusti år 2021. Vi erbjuder helhetslösningar till företag och privatpersoner inom rekrytering & bemannings tjänster. På GV Stars bemanning är våra medarbetare vår viktigaste tillgång som vi leds av. Tack vare vårt engagemang och flexibilitet har vi på så kort tid lyckats införa samarbeten med över 80 nöjda kunder. Vi har inriktat oss mot Industri, Lager, Logistik & Entreprenad. Vad GV stars erbjuder • Kollektivavtal • Personlig Utveckling • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag efter 6 månader. • Försäkringar • Marknadsmässig lön Tjänsten som CNC operatör är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader, därefter övertar kund anställning. Löpande intervjuer sker kontinuerligt för snabbast möjliga anställning. Om företaget Företaget ligger nära Jönköping.

3 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Erfaren CNC-operatör
GV Stars Bemanning AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Dina arbetsuppgifter Som CNC-operatör kommer du att arbeta självständigt efter en viss tid där du ska ställa och köra cnc maskiner i deras bearbetningshall. I huvudsak kommer du arbeta med ISO-programmeringen i styrsystemen Okuma. I arbetet kommer du även att arbeta med hela flödet från programmering till färdig detalj samt att du ansvarar över kvalitén för dem delarna du kör. - Du ställer och kör en CNC maskin självständigt - Du har kunskap om programmering - Du kommer främst arbeta med svart material och rostfritt stål - Kvalitetsansvar för dom serier du tillverkar - Arbetet är förlagt på dagtid till att börja med, 2-skift kan förekomma Din profil Du är strukturerad, noggrann samt att du har ett stort tekniskt intresse och drivs av att leverera hög kvalité. Meriterande ifall du har truck och traverskort. Om oss Vid frågor eller funderingar gällande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Goran Vukojevic på [email protected] GV Stars Bemanning är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som startades Augusti år 2021. Vi erbjuder helhetslösningar till företag och privatpersoner inom rekrytering & bemannings tjänster. På GV Stars bemanning är våra medarbetare vår viktigaste tillgång som vi leds av. Tack vare vårt engagemang och flexibilitet har vi på så kort tid lyckats införa samarbeten med över 80 nöjda kunder. Vi har inriktat oss mot Industri, Lager, Logistik & Entreprenad. Vad GV stars erbjuder • Kollektivavtal • Personlig Utveckling • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag efter 6 månader. • Försäkringar • Marknadsmässig lön Tjänsten som CNC operatör är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader, därefter övertar kund anställning. Löpande intervjuer sker kontinuerligt för snabbast möjliga anställning. Om företaget Företaget ligger nära Jönköping.

3 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025