Ta chansen att utveckla våra nya program. Till Högskolan för lärande och kommunikation söker vi nu en engagerad lektor i globala studier med fokus på säkerhetsfrågor! Högskolan för lärande och kommunikation (HLK) är en av fyra fackhögskolor vid Jönköping University. Vi bedriver utbildning och forskning inom medie- och kommunikationsvetenskap, globala studier, Human Resources och lärarutbildning, och har en omfattande uppdragsverksamhet riktad mot fortbildning och kompetensutveckling. Dessutom kommer vi till hösten 2026 att starta två nya program med fokus på säkerhetsfrågor, ett på kandidat- och ett på mastersnivå. Hos oss kommer du att få uppleva en kreativ miljö med goda möjligheter till eget inflytande och personlig utveckling. Centralt för våra nya program är olika aspekter av säkerhetsfrågor. Kandidatprogrammet kommer att behandla verktyg och metoder för att analysera och hantera säkerhetsfrågor kopplade till samhällsutveckling och krisberedskap (t.ex. väpnad konflikt och klimathot). Mastersprogrammet kommer att behandla centrala frågor och perspektiv på internationell säkerhet med fokus på krig och terrorism. Båda programmen är förankrade i området säkerhetsstudier. VI ERBJUDER DIG Vi söker dig som är samhällsvetare med fokus på säkerhetsfrågor och som vill arbeta i en stimulerande miljö med goda utvecklingsmöjligheter och trevliga kollegor där samverkan och studentnöjdheten står i fokus. Du kommer att ingå i en dynamisk och inspirerande forskningsmiljö. Som lektor hos oss på HLK får du tid för forskning och kompetensutveckling och du förväntas bidra till ansökningar om extern forskningsfinansiering. Du kommer huvudsakligen att undervisa inom våra nya program men även inom kandidatprogrammet Globala studier, och andra utbildningar vid Högskolan för lärande och kommunikation. Undervisningen omfattar även handledning, examination, utvärdering och kursutveckling samt planering. I rollen kan ingå administrativt arbete, eventuellt programansvar, och du kan även komma att medverka i högskolans uppdragsverksamhet. KVALIFIKATIONER För att lyckas och trivas i rollen som universitetslektor behöver du ha god samarbetsförmåga, då du förväntas skapa och underhålla kontakter med såväl studenter, kollegor och det omgivande samhället. Du besitter en god förmåga att kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift. Behörig att anställas som universitetslektor är du som har: - avlagt doktorsexamen i för tjänsten relevant område som sociologi, statsvetenskap, säkerhetsstudier, freds- och konfliktkunskap och internationella relationer. - breda och aktuella kunskaper i det för anställningen aktuella området - dokumenterad pedagogisk skicklighet - genomgått utbildning i högskolepedagogik eller på annat sätt förvärvat motsvarande kunskaper. Om den pedagogiska skickligheten har förvärvats på annat sätt ska den som får tjänsten förbinda sig att genomgå högskolepedagogisk utbildning under de två första anställningsåren. - potential att utveckla och leda utbildnings- och forskningsverksamhet. - visat god förmåga att samverka med omvärlden. - visat god förmåga att planera, organisera och prioritera arbetet på ett effektivt och för ändamålet anpassat sätt Vidare har du erfarenhet av att bedriva undervisning på svenska och engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet från administrativt arbete. Vi vill att du som person är engagerad och delaktig och att du värdesätter och välkomnar olikheter och andras perspektiv. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. För fullständiga behörighetskrav för en tjänst som universitetslektor vid Jönköping University, se tillämpliga delar i https://ju.se/download/18.44c54c5f18bb4becfe24af4/1699612197923/Bestämmelser för anställning av lärare vid Jönköping University - Anställningsordning.pdf. INFORMATION Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% Tillträde 1 februari 2026, eller enligt överenskommelse. Arbetstidsvillkor: Årsarbetstid för lärare, enligt högskolans kollektivavtal. Individuell lönesättning tillämpas. ANSÖKAN Välkommen med din ansökan senast 15 augusti 2025. Bilagor föredras i PDF-format. Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och att den är oss tillhanda senast sista ansökningsdag. En ofullständig ansökan kan medföra att din kompetens inte kvalitativt kan prövas i alla avseenden. Ansökan ska innehålla: - CV och personligt brev - Publikationslista - Doktorsavhandling - Pedagogisk meritportfölj - Referenser Jönköping University strävar efter att erbjuda en attraktiv arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. Vi värdesätter de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald som tillför verksamheten. Vi ser därför gärna sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund, funktionalitet och livserfarenhet. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt alla samtal om annonserings- och rekryteringshjälp. Jönköping University är ett modernt lärosäte som kännetecknas av sin internationalisering och entreprenörsanda. Här finns välkvalificerade, uppfinningsrika och företagsamma medarbetare från hela världen. Vi utvecklar ny kunskap och delar kompetens genom hållbara samarbeten med näringsliv, offentlig sektor och andra akademiska institutioner. Vi erbjuder en jämlik och inkluderande arbetsplats och vi välkomnar sökande med olika bakgrund. Läs mer om oss på https://ju.se/
Nu söker vi en engagerad och teknikintresserad Motorprovningsingenjör till Husqvarnas motorlabb. Har du erfarenhet av motorer och ett genuint intresse för att förstå och förbättra deras funktion – då kan detta vara din nästa utmaning! Om rollen Som Motorprovningsingenjör på Husqvarna kommer du fylla en viktig roll i utvecklingsprocessen av både förbränningsmotorer och motorer för batteridrivna produkter. Arbetet innebär testning och optimering av motorernas prestanda, effektivitet och miljöpåverkan. Du kommer att fokusera på allt från bränsletillförsel och förbränning till kylning och avgasrening. Du kommer arbeta nära erfarna kollegor med stor möjlighet att påverka tekniska lösningar. Du ansvarar även för att anpassa mätmetoder och utrustning efter gällande krav och standarder samt att dokumentera och presentera testresultat på svenska och engelska. Din profil Du är analytisk, målinriktad och trivs med att arbeta både självständigt och i team. Du har ett stort tekniskt intresse och är gärna lite extra intresserad av motorer. Dina tekniska kunskaper har du antingen förvärvat genom tekniska hobbyprojekt på fritiden eller genom arbetslivserfarenheter. Skallkrav för tjänsten: •Högskoleingenjörsutbildning inom Maskinteknik/Produktutveckling/Motsvarande •Svenska och engelska i tal och skrift •Stort tekniskt intresse och intresse för motorer Meriterande för tjänsten: •Tekniska hobbyprojekt eller mekat på fritiden, gärna med motorer •B-körkort Om Husqvarna Husqvarna Group är ett internationellt bolag med anrik historia inom produktutveckling sedan 1689. Idag är de världsledande inom utomhusprodukter för grönytor inom både privat & offentlig sektor. Husqvarna är pionjärer inom smarta trädgårdslösningar och visst har du hört talas om deras Automower? Husqvarna har en oerhört stark innovationsfilosofi och dem efterlever sin företagskultur genom att fokusera på individer, hållbarhet & mångfald. Börjar du arbeta på Husqvarna Group erbjuds du: •En roll på ett internationellt produktbolag där du får arbeta med den senaste tekniken. •Möjlighet att arbeta i hela utvecklingskedjan och nära företagets produkter där du direkt ser resultatet av ditt arbete. •En organisation som tar vara på varje medarbetares kompetens och där det finns stora möjligheter till kompetensutveckling både i din egen roll och inom bolaget. Om Framtiden AB Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. I rollen som Motorprovningsingenjör kommer du inledningsvis vara anställd konsult via Framtiden AB. Därefter finns mycket goda möjligheter till att gå över i en anställning direkt hos Husqvarna. Villkor Startdatum: Enligt överenskommelse Placeringsort: Huskvarna Arbetstider: Mån-fre, dagtid Omfattning: Heltid
Tog du nyligen examen inom maskinteknik och brinner för arbete med motorer och motorutveckling? Vi söker nu en nyexaminerad motorprovningsingenjör med intresse för motorer! Att jobba som Motorprovningsingenjör Som Motorprovningsingenjör kommer du tillsammans med teamet att ansvara för utvecklingen och optimeringen av förbränningsmotorer med fokus på avgasemissioner, motorprestanda och verkningsgrad. Du kommer arbeta med olika delfunktioner såsom bränsletillförsel, spolförlopp, förbränning, avgassystem, kylning och smörjning. I arbetsuppgifterna ingår också provning av motorer för batteriprodukter. Utöver detta kommer du också att vara delaktig i anpassningen av motorer, mätutrustning och metoder enligt gällande regler och krav. Du kommer att dokumentera dina testresultat både muntligt och skriftligt på svenska såväl som engelska. Avdelningen som du kommer att bli en del av är ansvariga för utvecklingen och utprovningen av förbränningsmotorer och motorer för batteriprodukter till vårt vår kunds produktsortiment. Här finns det stort utrymme för utveckling för den som är driven och villig att utvecklas! Vi söker dig som: Är högskoleingenjör eller har motsvarande kunskaper, gärna med maskinteknisk inriktning. Har praktisk erfarenhet av motorer eller från mekanisk verksamhet. Har ett stort och genuint motorintresse. Har mycket goda kunskaper i engelska då engelska är koncernspråket Att vara konsult på Nexer Tech Talent Som konsult hos Nexer Tech Talent blir du en del av ett stödjande nätverk och får tillgång till ett skräddarsytt utbildningsprogram. Du får chansen att utveckla din kompetens och växa i din roll, samtidigt som vi erbjuder nätverksträffar och sociala aktiviteter för att bygga gemenskap och kunskapsutbyte. Ansökan Låter detta som något för dig? Vi arbetar löpande med rekryteringen, så skicka in din ansökan snarast möjligt. Om du har du frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta Tech Recruiter Lema Naderi på [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig! Om Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent är en del av Nexer Group – ett techbolag med djupa rötter i svenskt entreprenörskap och innovation. Tillsammans är vi över 2500 medarbetare i 15 länder som i mer än 35 år hjälpt våra kunder att ligga steget före både strategiskt, teknologiskt och kommunikativt. Läs mer om Nexer Tech Talent här.
Just nu samarbetar vi med flera tillverkningsindustrier i Värnamo kommun som söker engagerade medarbetare till sina team. Behovet är särskilt stort av CNC-operatörer, montörer och svetsare – viktiga roller för att hålla produktionen i gång och utvecklas framåt. Värnamo Kommun: CNC-operatörer Montörer Svetsare Även i Gnosjö kommun är det ett högt tryck, och vi söker därför lagerarbetare, CNC-operatörer samt sommarpersonal till olika företag i området. Gnosjö Kommun: Lagermedarbetare CNC-operatörer Sommarpersonal Oavsett om du har flera års erfarenhet inom industrin eller är i början av din yrkesresa, är du varmt välkommen att söka – vi letar efter rätt person, inte bara rätt CV. Vi söker dig som har ett genuint intresse för industrin och som trivs i en arbetsmiljö där samarbete och ansvarstagande är en självklar del av vardagen. Du är händig, noggrann och har lätt för att lära dig nya moment – samtidigt som du gärna bidrar med egna idéer och lösningar. Har du tidigare arbetat med maskiner, montage eller lager ser vi det som meriterande, men det viktigaste är din inställning och viljan att utvecklas. Vi värdesätter personer som tar ansvar, är pålitliga och som vill vara en del av ett team som stöttar varandra och har ett gemensamt driv framåt. Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Kontakt För mer information eller frågor om tjänsterna, vänligen kontakta Alexander Maric på 073-252 15 78 | [email protected] eller Toms Karlsson på 072-242 58 30 | [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan och möjligheten att välkomna dig till vårt team! PULS skapar mångfald, möten möjligheter för just DIG! Puls är ett företag som värdesätter både personal och kunder, och vi strävar efter att matcha rätt arbetsplats för både arbetssökande och företag. Vi erbjuder konsulter flexibilitet och trygghet i deras arbete och hjälper dig att komma ut på arbetsmarknaden. Vår drivkraft, tillgänglighet, snabbhet och kompetens ger både kunder och personal en känsla av att vara "rätt från start". Vi betjänar kunder i hela GGVV-regionen från våra kontor i Anderstorp, Värnamo och Ljungby. När du blir en av oss Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på Puls Bemanning Rekrytering och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega! Vad händer när du har sökt tjänsten? I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning. Är du vår nästa stjärna? För att lyckas i denna roll är det viktigt att du är en flexibel, ambitiös, noggrann och ansvarsfull person. Vi letar efter individer som är självgående och kan ta initiativ när det behövs. Du hanterar att jobba under tidspress och har en vilja att utvecklas och bli bra på det du gör. Det är viktigt att du trivs med att jobba i grupp och vara en lagspelare. För att vara framgångsrik i rollen förväntar vi oss att du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. För att lyckas i denna roll är det viktigt att du är händig. Det är även meriterande med truck och traverskort, samt erfarenhet av ritningsläsning. Vi ser fram emot din ansökan och möjligheten att välkomna dig till vårt team!
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Jag är en kille i 50-årsåldern som har MS i progressiv form. Jag sitter i rullstol och behöver hjälp med det mesta i min vardag. Jag bor med min fru och hund i Stockholm, men jag är uppvuxen på bondgård utanför Sävsjö i Småland så jag älskar skog och natur. Jag är en social person och min vardag fyller jag bl.a. med att vara ute på promenader, träffa vänner, träna, och vara med min familj. Likaså är lugn och ro viktigt för mig och en go film då och då ligger också i mitt intresse. Jag kommer att spendera mycket tid på vårt landställe i Småland under vår och sommar, från slutet av april till september. Tjänsterna är tidsbegränsade anställningar under perioden slutet av april-september. Arbetstiden schemaläggs under dag-, kvälls- och nattid, på vardagar och under helger. Omfattning: Deltid. Antal tjänster: 2. Tillträde: Enligt överenskommelse och de tidsperioder som nämnts ovan. Urval och intervjuer sker löpande. Om dig - Jag söker dig som älskar att vara i naturen och uppskattar det lugn som finns i skog och mark. Du som söker tjänsten är lugn och trygg i dig själv. Du är lyhörd för mina behov och kan vara social men även gå undan till assistentrummet när jag önskar det. Du bör ha god fysik då det ibland förekommer en del fysiskt krävande arbetsmoment. Du bör kunna vara flexibel och hoppa in och ta pass vid annan assistents frånvaro. Som personlig assistent ser vi gärna att du, utöver ovan nämnt, är samarbetsvillig, ansvarstagande och en bra lagspelare. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är meriterande om du: Delar kundens intressen, Har erfarenhet inom personlig assistans. Det är krav på att du: Är rök- och snusfri, Innehar B-körkort, Kan uppvisa ett giltigt utdrag ur ditt belastningsregister från Polisen vid en eventuell anställning. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta hos denna kund måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret vid en eventuell anställning. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
WeStaff Sweden är ett växande konsult- och rekryteringsföretag i Sverige. Nu söker vi dig som vill arbeta extra/deltid eller vid behov. Vi bemannar nu upp vår mejeri-kund i Jönköping. Vill du vara delaktig i ett gäng med trevliga kollegor. Kom och jobba med oss! Ditt nya jobb WeStaff Sweden söker nu CE-chaufförer till Sveriges största mejeri. Vår kund är belägen i Jönköping. Är du en chaufför med hög service känsla, ordningssinne, noggrannhet och har en glad inställning på jobbet. Då är detta jobbet för dig! Fördelaktigt är att du har arbetserfarenhet från distributions körningar med bil och släp, meriterande om man även hanterar körningar med trailer. Vi ser gärna att du bor i närområdet lokalt runt eller i Jönköping. Uppdraget är väldigt attraktivt med god ersättning, vi kommer starta utbildning och schemalägga med omgående start. Sänd in din ansökan till oss redan idag. Arbetsuppgifter Du kommer distribuera mejeriprodukter till kunder, runt i och omkring Jönköping. Arbetet består av lastning, lossning och distribution av mejeriprodukter, vanligtvis i burar. Varje dag är det flera leverans stopp till olika kunder, det är viktigt att du trivs med att ha kundkontakt, och har en positiv energi och inställning. Det förekommer tunga lyft under dagarna, god fysik är därför fördelaktigt att ha. Deltid/extra/vid behov mån-sön Arbetstiderna kan variera mellan olika skift och varierande start och sluttider. Företaget har kollektivavtal Livs. Kravprofil Svenskt körkort med CE-behörighet Svenskt YKB Truckkort Digitalt förarkort Svenska i tal & skrift God samarbetsförmåga gentemot kunder och kollegor Vara tillgänglig för ett par utbildningsdagar dagtid Vi erbjuder dig Som anställd hos oss på WeStaff Sweden erbjuder vi dig en trygg anställning med kollektivavtal och ett närvarande engagemang. Din nya arbetsgivare WeStaff Sweden är ett stadigt växande konsult- och rekryteringsföretag inom transport. Våra värderingar är personlig relation, trygghet och långsiktighet i det vi gör varje dag. WeStaff Sweden erbjuder en mängd olika tjänster i Sverige. Kom och jobba med oss!
Vi tror på att framgång skapas när passion och drivkraft möter teknik. Med rätt verktyg skapar vi på Juneporten möjligheter varje dag genom att skapa nytt liv i begagnade fordon eller maskiner. Genom ett tätt samarbete mellan alla medarbetare skapar vi en värdefull tjänst där vi samtidigt bidrar till en hållbar miljö. Om rollen Som marknadskoordinator hos oss får du en nyckelroll i att planera, driva och samordna våra marknadsföringsinsatser. Du kommer att samarbeta tätt med olika avdelningar inom företaget för att säkerställa att våra kampanjer når rätt målgrupp och bidrar till att stärka vårt varumärke. Ansvarsområden Planera, genomföra och koordinera marknadsaktiviteter och kampanjer. Skapa engagerande innehåll för digitala kanaler som sociala medier, nyhetsbrev och webbplats. Hantera och optimera digitala marknadsföringskampanjer, inklusive Google Ads och sociala medier-annonser. Analysera och rapportera resultat för att utveckla och förbättra marknadsstrategier. Samarbeta med externa leverantörer och partners, exempelvis byråer och tryckerier. Vem är du? Vi söker dig som är kreativ, strukturerad och har ett skarpt öga för detaljer. Du har en stark känsla för kommunikation och varumärkesbyggande, och du trivs i en dynamisk och snabbföränderlig miljö. Kvalifikationer Relevant utbildning inom marknadsföring, kommunikation eller liknande område. Erfarenhet av digital marknadsföring och arbete med sociala medier. Goda kunskaper i verktyg som Adobes produktportfölj och CMS-system. Mycket god kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift. Meriterande Erfarenhet av att planera och genomföra evenemang. Kunskaper inom SEO och SEM. Erfarenhet av arbete med CRM-system. Vi erbjuder En möjlighet att utvecklas och växa i en central roll inom företaget. En dynamisk och innovativ arbetsmiljö med engagerade och kompetenta kollegor. Chansen att vara delaktig i företagets framgångsresa och påverka våra framtida satsningar. Fokus på kreativitet, innovation och långsiktiga lösningar.
Vi tror på att framgång skapas när passion och drivkraft möter teknik. Med rätt verktyg skapar vi på Juneporten möjligheter varje dag genom att skapa nytt liv i begagnade fordon eller maskiner. Genom ett tätt samarbete mellan alla medarbetare skapar vi en värdefull tjänst där vi samtidigt bidrar till en hållbar miljö. Arbetsbeskrivning Som kundservicemedarbetare hos oss har du en nyckelroll i att skapa en positiv kundupplevelse. Du fungerar som den viktiga länken mellan våra kunder och säljare, och bidrar till att säkerställa smidiga och effektiva processer. Du hanterar frågor kring affärer och objekt samt stöder våra säljare i deras vardag över hela Sverige. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att ta emot inkommande samtal, besvara kundfrågor av både praktisk och teknisk karaktär samt hantera administrativa uppgifter kopplade till affärer, exempelvis granskning av annonser, transporter och finansiering. Under samtalen identifierar du kundernas behov och presenterar företagets tjänster för att erbjuda bästa möjliga lösning. Ditt mål är att leverera snabb och professionell service genom att lösa ärenden vid första kontakten. Exempel på arbetsuppgifter: Hantera inkommande samtal och meddelanden via e-post, SMS och chatt. Presentera lösningar och svara på kunders frågor. Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av kundservicemedarbetare och en genuin passion för service. Du trivs i en dynamisk miljö där du kan växla mellan självständigt arbete och teamwork. Med en lösningsorienterad och prestigelös inställning är du en person som tar initiativ, bidrar med energi och vågar ställa frågor för att hitta de bästa lösningarna. För att lyckas i rollen tror vi att du är strukturerad, engagerad och duktig på att prioritera i ett högt tempo. Din kommunikativa förmåga och ditt engagemang är avgörande för att du ska kunna ge våra kunder bästa möjliga service. Vi söker dig som är: Serviceinriktad och lösningsorienterad. Kommunikativ och ansvarstagande. Prestigelös och kvalitetsmedveten. Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vi erbjuder En möjlighet att utvecklas och växa i en viktig roll inom företaget. En dynamisk och innovativ arbetsmiljö med engagerade och kompetenta kollegor. Chansen att vara delaktig i företagets framgångsresa och påverka våra framtida satsningar. Fokus på kreativitet, innovation och långsiktiga lösningar.
Vi söker nu en löneadministratör till ett uppdrag hos ett företag i Hestra. Uppdraget omfattar ca två dagar i veckan och beräknas pågå i 3–4 månader, med möjlighet till förlängning. Start sker så snart som möjligt. Du kommer att arbeta brett med löne- och personaladministration. Arbetsuppgifterna innefattar bl.a.: Komplett lönekörning Hantering av traktamente, utlägg, sjukfrånvaro och semester Frågor kring försäkringar och andra förmåner Stöd i övriga administrativa uppgifter kopplade till HR och lön Vi söker dig som har relevant utbildning och flera års erfarenhet av löneadministration. Du har god kännedom om kollektivavtal, olika löne- och schemaläggningssystem samt är trygg i att arbeta självständigt. Du har en hög digital förmåga och sätter dig snabbt in i nya verktyg och system. Du uttrycker dig obehindrat på svenska, i tal och skrift. Uppdraget är på två dagar i veckan, men arbetsgivaren är mycket flexibel – t.ex. kan du arbeta fyra dagar ena veckan och inga dagar andra veckan, beroende på vad som passar dig. Vid frågor, kontakta ansvarig konsult Frida Grandt på 072-148 38 17. Vi går igenom ansökningar löpande – välkommen med din ansökan så snart som möjligt! Välkommen att bli en del av vårt interimsnätverk!
Redo för en sommar du sent kommer glömma? Följ med på vår sommarturné som fältsäljare – upptäck nya platser, träffa nya människor och bygg en karriär längs vägen! Vi på Impressive Relations söker målinriktade säljare som vill ta plats i vårt fältsäljarteam och kombinera försäljning med äventyr på vägarna. Vad går jobbet ut på? Du kommer jobba med face-to-face-försäljning tillsammans med ett av Sveriges mest välkända varumärken. Tillsammans med ditt team åker ni till olika platser i Sverige där du dagligen möter nya människor, presenterar erbjudanden och stänger affärer. Det här är inte ett stillasittande sommarjobb – det här är en chans att utvecklas som säljare samtidigt som du får upptäcka nya miljöer. Vi söker dig som: Är social, självgående och gillar att ta kontakt med människor. Triggas av att sälja, påverka din egen lön och nå tydliga mål. Har en positiv attityd och sprider energi omkring dig. Vill utvecklas inom försäljning och kommunikation. Har B-körkort (stort plus men inget krav). Det här får du av oss: Fast lön + provision utan tak – dina resultat lönar sig direkt. Försäljningsutbildning och coachning – lär dig sälja på riktigt. En minnesvärd sommarturné – nya städer, nya människor, nya utmaningar. Karriärmöjligheter – för dig som vill fortsätta efter sommaren. Gemenskap och teamkänsla – du jobbar alltid tillsammans med andra. Vilka är Impressive Relations? Vi är ett växande bolag inom försäljning och bemanning, och har funnits sedan 2012. Vi jobbar med stora nordiska aktörer inom bland annat bank, IT och grön energi. Hos oss finns inga gränser för vad du kan uppnå – bara möjligheter. Så söker du: Vi tror mer på attityd än på CV. Därför söker du utan CV eller personligt brev – svara bara på några korta frågor, så hör vi av oss snabbt! Redo att ta plats i vårt säljteam och göra din sommar oförglömlig? Ansök idag – urval sker löpande! Kontaktperson: Felicia Rullander 076 425 35 70 [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer