Kronans Apotek söker farmaceut till Gislaved och Anderstorp 🧡

Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Din roll som farmaceut för Kronans Apotek i Gislaved och Anderstorp Vi söker nu en engagerad farmaceut till vårt apotek i Gislaved – ett centralt beläget apotek med närhet till två vårdcentraler och en vardag som präglas av samarbete, omtanke och laganda. Detta är en heltidstjänst där du även kommer arbeta regelbundet på vårt trevliga och närliggande apotek i Anderstorp, endast 5 km bort. Här får du en varierad och meningsfull arbetsdag med fokus på att möta kunder i olika livssituationer, ge rådgivning och bidra till trygg och säker läkemedelsanvändning. På apoteket i Gislaved arbetar du tillsammans med mig, Antony som apotekschef, en farmaceut och en skrivande tekniker. I Anderstorp finns ytterligare ett fint team med en farmaceut och en tekniker, vi samarbetar nära och stöttar varandra i vardagen. Vi erbjuder en miljö där det är lätt att trivas, där arbetsglädje, öppenhet och respekt genomsyrar allt vi gör. Oavsett om du har erfarenhet eller är ny i rollen finns goda möjligheter till utveckling, delaktighet och ansvar. Öppettiderna är måndag till fredag, kl. 09.00–18.00,med lunchstängt, vilket ger dig fria kvällar och helger. Start enligt överenskommelse och du välkomnas till Antonys team. Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. Vi tror också att du trivs allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot tydligt uppsatta mål. Din ansökanOm detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Varmt välkommen med din ansökan! Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Gunilla Andersson, maila [email protected] alternativt Verdi Sawma, maila [email protected] samt facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! Vi ser till att varje medarbetare får den utveckling de behöver för att växa och trivas hos oss. Och vem vet, kanske leder den här resan till nya och spännande möjligheter inom Kronans Apotek! Så låt oss tillsammans utforska, lära och växa – för hos oss har resan bara börjat! 🚀

15 maj 2025
Sista ansökan:
10 november 2025
Elektronikingenjör
Procruitment AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Om kunden Kunden är en stor koncern som tar fram egna produkter, övrig information är konfidentiell. Mer information ges vid intervjutillfälle. Om tjänsten Vi söker en elektronikingenjör till ett växande team som utvecklar och felsöker kretskort. Du arbetar med kraftkort, IO-kort, bakplan och styrkort i nära samarbete med system- och mjukvaruutvecklare. Arbetsuppgifterna spänner över hela utvecklingskedjan – från krav och konstruktion till simulering, test, dokumentation och granskning. Du får arbeta praktiskt i labb med mätning och felsökning, samt dokumentera i t.ex. HDD och FMEA. Vi erbjuder en tekniskt utmanande roll med stort lärande, långsiktighet och fokus på kvalitet.  Din kompetens Civil- eller högskoleingenjör inom elektroteknik, teknisk fysik eller motsvarande. God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska Det är meriterande om du har erfarenhet av elektronikkonstruktion och kunskap inom VHDL, mikroprocessorer eller mjukvaruutveckling. Har du dessutom ledaregenskaper och driv att ta initiativ och föra arbetet framåt ser vi det som en klar fördel. Som person är du strukturerad och gillar ordning och reda – något som är avgörande då vi arbetar enligt flygstandard, där noggrann dokumentation och processföljsamhet är ett krav för att få leverera. Du är en lagspelare som uppskattar andras kompetens, delar med dig av din egen och ser vikten av att utvecklas som team.  Övrigt Lön: Fast månadslön Omfattning: Heltid, tillsvidare Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid Placeringsort: Huskvarna Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Om oss Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen. Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards och är utsedda till Årets Rekryteringsföretag och Årets Raket samt Gasellföretag 2024 av Dagens Industri.

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Säsongsjobb som kock i Jönköping-området
M Dryck & Konsult AB
Kockar och kallskänkor

Gillar du att byta miljö och jobba på mer än ett ställe under året eller helt enkelt bara vill jobba på ett ställe?  Vi tror att du har jobbat något eller några år och är öppen för att flytta på dig för att se andra ställen. Du gillar att laga mat där fokus är på nordiska matlagning. Vårt mål är alltid att du ska vara en del av den arbetsplatsen du jobbar på. Därför jobbar vi med kortare uppdrag på några månader upp till ett år. Vi jobbar över hela Sverige och skräddarsyr lösningar ut efter behov och hållbarhet. ROLLEN Som kock ser du till att det är rent och snyggt på din station, att preppen är gjord, ser till att maten som levereras är av högsta kvalitet. Du är öppen och anpassningsbar på arbetsplatsen. Du är trygg i dig själv, ser lösningar och potentiella vägar framåt för gäst och medarbetarresan. Du är strukturerad, ordningsam och håller den höga nivå som idag eftersträvas. Du kommer att arbeta aktivt med hållbarhet. Den cirkulära hållbarhetsresan avspeglar vårt fotavtryck både socialt, ekonomiskt och miljömässigt. Nöjda och motiverade medarbetare driver engagemang. Du är med andra ord en ambassadör för Progressio. DET HÄR ÄR DU BRA PÅ - Laga god mat - Har en god struktur  - Öppensinnad DET HÄR FÅR DU - Bra lön  - OB - Möjlighet till övernattning - Tjänstepension & försäkringar via Fora ROLLEN Heltid, deltid, säsongsanställning Tjänsten tillsätts omgående VID FRÅGOR Magnus Olsson [email protected]  OM OSS Progressio är ett rekryteringsföretag som hjälper våra samarbetspartners att lyckas framåt. I de flesta syften handlar det om att någon som slutar och någon ska börja, när man har som mest att göra. Då hjälper vi till att göra det enkelt i syftet att hitta ett nytt gött jobb. Antigen på ett eller flera ställen under ett år. Självklart ser vi anställningen som att den ska bli permanent, om du vill det.

14 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Handledare för familjehem
Samskapa behandling AB
Socialsekreterare

Välkommen till Samskapa. Vi erbjuder stöd och behandling till utsatta barn, unga och deras familjer. På Samskapa är vi övertygade om att vi når längre om vi använder allas samlade erfarenhet och kunskap i utvecklingsarbetet, därav företagsnamnet och anledningen till att vi kallar oss samskapare. Vi arbetar utifrån konceptet Professionell Integrerad Behandling (PIB), som innebär att Samskapa tar det fulla ansvaret för att integrera de insatser barn och ungdomar behöver för att få en ökad social förmåga och förbättrad livskvalitet. För mer information om Samskapa, besök gärna vår hemsida https://samskapa.com/. Vi söker nu en handledare till familjehem till våra uppdrag, inom strukturerad hemmabaserad behandling, i hela Skåne med angränsande län. Uppdrag: Som handledare ansvarar du för ett antal familjehem. Din uppgift är att bistå familjehemmen med handledning och stöd under de perioder de har en placering. Du arbetar på uppdrag av socialtjänsten och har ett nära samarbete med ansvarig socialsekreterare. I arbetet ingår: - Rekrytering och utredning av familjehem - Att utbilda familjehem - Stöd och handledning till familjehem - Dokumentation och rapportering Du blir en del av ett team, som arbetar i komplexa ärenden med behandlingsinsatser i familjehemmen. Behandlingsarbetet sker i stor utsträckning ensamt, men i varje ärende är man ett team med täta team-träffar och ett gemensamt mål framåt med de olika delarna i familjesystemet. Därav behöver du tycka om att arbeta både i team och självständigt. Teamet, som består av Samordnare, Familjebehandlare, Handledare och Ungdomsbehandlare, ansvarar för att tillhandahålla de bästa förutsättningarna för utveckling och förändring i familjerna på hemmaplan och även för placerade barn i behandlingsfamilj.  Varje ärende är unikt och du kan därför komma att ha olika roller och tillhöra olika team utifrån hur behovet ser ut. Det finns en behandlingsledare som har huvudansvaret för att strukturera och leda behandlingsarbetet framåt i teamen. Arbetet innefattar resor då våra familjehem finns utspridda i regionen. I tjänsten ingår även beredskap. Information om tjänsten: Omfattning: Heltid Arbetstid: Dagtid, men viss kvällstid kan förekomma. Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Tillsvidareanställning, med 6 månaders provanställning Vi erbjuder dig Gedigen introduktion med inplanerade uppföljningar Möjlighet till kompetensutveckling (utbildningar utifrån uppdrag och individuellt intresse) En egen utvecklingsplan där vi sätter värde på din kompetens (kartlägger styrkor och utvecklingsområden) Generöst friskvårdbidrag Välutbildade och erfarna ledare nära dig Möjlighet att växa inom organisationen (till exempel genom intern rörlighet) Krav Socionom eller beteendevetare Erfarenhet av familjehemsvård (gärna som familjehemskonsulent) God kännedom om socialtjänstlagen och BBIC Utbildning kring utredningsprocessen Arbetslivserfarenhet inom målgruppen God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska (krävs i utredningsprocessen och rapporteringen) God datorvana B-körkort Meriterande Vi ser gärna att du har minst tre års erfarenhet av behandlingsarbete Utbildning/erfarenhet av att handleda familjehem Steg-1 utbildning eller andra fördjupande utbildningar Erfarenhet av att arbeta i team med relationell och systemisk inriktning Personliga egenskaper: Som person är du trygg i dig själv och har en god förmåga att skapa förtroende hos andra människor och för organisationen. Du har ett vänligt och omsorgsfullt bemötande. Vi tror att du är en driven person som sporras av eget ansvar och att utveckla en god och kvalitativ verksamhet. Då du arbetar i människors vardag och bostad, är det viktigt att du kan vara flexibel och hantera de situationer som kan uppstå. Det är av vikt att du en har god samarbetsförmåga, både internt och externt. Personlig lämplighet är avgörande för att lyckas i denna roll. Information om rekryteringsprocessen: I enlighet med Socialnämndens beslut krävs ett utdrag från Polismyndighetens belastnings- och misstankeregister. Du hittar blanketten via https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-annan-verksamhet/. Urval och intervjuer genomförs löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Varmt välkommen med din ansökan! Kontakt Veronica Tiger [email protected] 0735-323869

14 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Depåansvarig - Jönköping
Flexbuss Sverige AB
Buss- och spårvagnsförare

Vi söker en engagerad och strukturerad depåansvarig till vår verksamhet i Jönköping. I rollen ansvarar du för den dagliga driften av depån, inklusive arbetsledning, fordonshantering, lokaler, utrustning och kontakt med både interna och externa aktörer. Du är en nyckelperson för att säkerställa att verksamheten fungerar smidigt och att våra fordon och lokaler håller hög standard. Arbetsuppgifter Ansvara för drift och underhåll av depåns lokaler och utrustning. Säkerställa att fordon är i drift enligt plan, inkl. enklare tekniska kontroller och kontakt med verkstad. Koordinera och följa upp fordonsinstallationer och underhåll. Beställning av förbrukningsmaterial, reservdelar och utrustning. Leda det dagliga arbetet på depån, inklusive samordning med förare och andra funktioner. Dokumentera avvikelser, incidenter och genomförda åtgärder i företagets system. Medverka vid fordonsanskaffningar, omplaceringar och uppdatera interna register (ex. Fordonskontroll). Delta vid skyddsronder och följa upp arbetsmiljöfrågor. Kvalifikationer Erfarenhet från liknande roll inom fordonsdrift, logistik eller teknisk drift är meriterande. Goda kunskaper om fordon, installationer och enklare felsökning. Grundläggande IT-kunskaper, t.ex. Office-paketet, e-post, ärendehantering. Praktisk vana att arbeta självständigt, planera och prioritera arbetsuppgifter. Erfarenhet av att dokumentera arbetsmoment och följa rutiner. D-körkort är ett krav. Kunskap i svenska, både i tal och skrift. Erfarenhet av system som Fordonskontroll, TransPA eller liknande är ett plus. Personliga egenskaper Ansvarstagande, noggrann och lösningsorienterad. Trygg i att kommunicera och samarbeta med olika yrkesgrupper. Flexibel och beredd att ibland arbeta kvällar/helger vid akuta behov.

14 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Informationssäkerhetsspecialist
Procruitment AB
IT-säkerhetsspecialister

Om kunden En världsledande aktör inom avancerad militär utbildningsmateriel med kunder över hela världen. Med den senaste tekniken och ett starkt fokus på innovation erbjuder företaget en arbetsmiljö där människan och utveckling står i centrum. Här ges du möjlighet att växa och bidra till lösningar och utveckling inom ett stabilt och framåtlutat bolag i en unik bransch. Om tjänsten I dag hanteras all tredjepartsmjukvara genom en omfattande process där varje enskilt paket analyseras manuellt. Det är både tidskrävande och kostsamt. Som informationssäkerhetsspecialist kommer du arbeta med att införa en standardiserad process för att använda certifierade, godkända leverantörer och samtidigt behålla hög säkerhet och kvalitet. Som specialist ansvarar du för att analysera nuläget, definiera en målbild och ta fram hållbara arbetssätt enligt interna säkerhetsstandarder för mjukvaruintag. Du kartlägger och utvärderar potentiella leverantörer, skapar dokumentation och beslutsunderlag samt driver arbetet framåt i samarbete med arkitekter, utvecklare, 3PP-facilatorer och kvalitetsteam. Stort fokus på att arbeta tvärfunktionellt och att förenkla och effektivisera komplexa tekniska processer som påverkar många delar av organisationen där du blir en nyckelperson i förändringsarbetet och ditt arbete kommer ha stor påverkad och göra stor skillnad för hela Din kompetens Gedigen erfarenhet av informationssäkerhet med riktning mot administrativ säkerhet Djup teknisk förståelse för hur mjukvara fungerar ur ett säkerhetsperspektiv Tidigare erfarenhet av processarbete  Svenska och engelska flytande i tal och skrift För att lyckas i rollen krävs en kombination av driv, tålamod och pedagogisk förmåga. Du behöver vara trygg i att tala för ditt arbete, kunna resonera kring dina val och diskutera lösningar med olika intressenter. Det är viktigt att du har ett öppet förhållningssätt till andras perspektiv – rollen kräver nyfikenhet, lyhördhet och samarbetsförmåga. Eftersom det i nuläget saknas tydliga underlag och processer, behöver du också vara uthållig och metodisk i ditt arbetssätt. Du trivs med att arbeta i ett komplext sammanhang där vägen framåt inte alltid är rak utan ser värdet i att bygga strukturer, processer och rutiner i ett förändringsarbete. Övrigt Lön: Fast månadslön Omfattning: Heltid, tillsvidare Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid Placeringsort: Jönköping Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd, tjänsten kräver svenskt medborgarskap Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Om oss Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen. Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards och är utsedda till Årets Rekryteringsföretag och Årets Raket samt Gasellföretag 2024 av Dagens Industri.

14 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Provningsingenjör inom produktutveckling – mekanik
Procruitment AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Om kunden Mer information om kunden ges vid intervju. Om tjänsten Vi söker en nyfiken och driven provningsingenjör till ett innovativt teknikbolag i tillväxt. Du kommer att spela en central roll i att utveckla och testa nya produkter inom robotikområdet. Du kommer arbeta med att: Delta i produktutvecklingsprojekt med fokus på testning av mekanik. Men även snudda områden inom elektronik och mjukvara. Planera och genomföra tester, både praktiska och teoretiska. Utveckla testmetoder och bygga testutrustning och riggar. Skriva script, samla och analysera mätdata. Dokumentera och presentera testresultat.  Samarbeta tätt med konstruktörer och andra avdelningar. Din kompetens Minst högskoleexamen inom maskinteknik eller likvärdig utbildning Svenska och Engelska i tal och skrift B-körkort Det är meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet, särskilt inom testmiljöer. Har du dessutom erfarenhet av programmering, exempelvis i form av script, ser vi det som ett extra plus. Som person har du ett stort teknikintresse och trivs med att kombinera teori med praktiskt arbete. Du är inte rädd för att kavla upp ärmarna när det behövs. Du tar ansvar för ditt arbete, är drivande och ser till att din egen utveckling hela tiden rör sig framåt. Övrigt Lön: Fast månadslön Omfattning: Heltid, tillsvidare Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid Placeringsort: Jönköping Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Om oss Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen. Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards och är utsedda till Årets Rekryteringsföretag och Årets Raket samt Gasellföretag 2024 av Dagens Industri.

14 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Distriktsansvarig Säljare
Juneporten AB
Företagssäljare

Juneporten är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.

14 maj 2025
Sista ansökan:
15 oktober 2025
Kundsupportansvarig
Juneporten AB
Kundtjänstpersonal

Vi tror på att framgång skapas när passion och drivkraft möter teknik. Med rätt verktyg skapar vi på Juneporten möjligheter varje dag genom att skapa nytt liv i begagnade fordon eller maskiner. Genom ett tätt samarbete mellan alla medarbetare skapar vi en värdefull tjänst där vi samtidigt bidrar till en hållbar miljö. Arbetsbeskrivning Som ansvarig för kundsupport och administration leder du arbetet på avdelningen och säkerställer att våra kunder får professionell och effektiv service samtidigt som interna administrativa processer fungerar smidigt. Du har det operativa ansvaret för både kunddialog och administrativa rutiner, och du arbetar både strategiskt och praktiskt för att utveckla arbetssätt, rutiner och teamet du leder. Ansvarsområden Leda och utveckla kundsupport- och administrationsteamet. Planera och fördela det dagliga arbetet inom avdelningen. Sätta upp mål, följa upp nyckeltal och rapportera resultat till ledning. Säkerställa kompetensutveckling och trivsel inom teamet Kundsupport Övervaka och säkerställa en hög servicenivå i all kundkontakt. Hantera komplexa eller eskalerade ärenden. Arbeta med kundfeedback för att driva förbättringar i kundupplevelsen. Samverka med andra avdelningar för att säkerställa ett enhetligt kundflöde. Administration Utveckla och effektivisera administrativa processer och rutiner. Säkerställa korrekt dokumentation, avtalshantering och datakvalitet. Stötta andra avdelningar med administrativa underlag och koordination. Ha överblick över verktyg och system som används inom avdelningen. Din profil Vi söker dig med erfarenhet av ledarskap inom kundservice, administration eller liknande områden. Du har en stark kommunikativ förmåga, arbetar lösningsorienterat och trivs i en roll där du får ta ansvar. Du har god systemvana och en god förståelse för administrativa flöden. Rollen kräver även att du kan kombinera ett strategiskt tänkande med en operativ närvaro i det dagliga arbetet. Vi söker dig som är: Serviceinriktad och lösningsorienterad. Kommunikativ och ansvarstagande. Prestigelös och kvalitetsmedveten. Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift Vi erbjuder En möjlighet att utvecklas och växa i en viktig roll inom företaget. En dynamisk och innovativ arbetsmiljö med engagerade och kompetenta kollegor. Chansen att vara delaktig i företagets framgångsresa och påverka våra framtida satsningar. Fokus på kreativitet, innovation och långsiktiga lösningar.

14 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Fastighetstekniker till Axcell Fastighetspartner i Anderstorp/Värnamo!
Axcell Fastighetspartner AB
Fastighetsskötare

PropTech Energy är en koncern med fem innovativa och expansiva bolag Ömangruppen, Axcell Fastighetspartner, P2 Energi, Alova och Inflo Ventilationsservice. Bolagen erbjuder helhetslösningar för fastigheter, med specialkompetens inom alla olika områden. Vi tar ansvar för helheten, eller hjälper till men enskild punktinsatser, helt utifrån kundens behov. Vi finns på drygt 30-tal platser i landet och har totalt cirka 500 medarbetare. Vi på Axcell Fastighetspartner söker en fastighetstekniker som vill vara med och utveckla vårt team i Anderstorp, Värnamo och Hillerstorp. Vi söker dig som är självgående, trivs med att lösa problem och har lätt för att skapa goda relationer. Hos oss blir du en del av ett mindre men engagerat team där vi tillsammans arbetar strukturerat och långsiktigt för att leverera hållbara lösningar till våra kunder. Känner du att detta passar dig? Skicka gärna in din ansökan, vi ser fram emot att lära känna dig! "Mitt namn är Niklas Karlsson och jag arbetar som arbetsledare för Anderstorp, Värnamo och Hillerstorp. Jag söker nu en positiv, glad och ansvarstagande fastighetstekniker till vårt härliga team. Som chef är jag stöttande, kommunikativ och ser teamet som ett lag. Varmt välkommen med din ansökan!" - Niklas Karlsson, Arbetsledare Axcell Fastighetspartner erbjuder allt från enskilda punktinsatser till heltäckande förvaltningslösningar. I företaget finns en gedigen erfarenhet av fastighetsskötsel, fastighetsteknik, administrativ förvaltning och fastighetsutveckling. Våra medarbetare är vår främsta tillgång. Vår ambition är att både företaget och våra medarbetare ska växa och utvecklas. Axcell har stort fokus på hållbarhet. Tillväxt måste vara hållbart på alla sätt. Därför arbetar vi med tre olika fokusområden - en attraktiv arbetsplats, en planet i balans och styrning mot hållbara val - där kan vi göra verklig skillnad och minimera de fotspår vi lämnar efter oss. Som medarbetare på Axcell är det viktigt att du vill vara med och göra skillnad för framtidens klimat. Hela koncernen är miljödiplomerad och vi arbetar enligt miljöledningsstandarden Svensk Miljöbas. Arbetsuppgifter Som fastighetstekniker arbetar du nära kunden. Det är din uppgift att vårda befintliga kundrelationer samt etablera nya kontakter. Du har dagligen kontakt med hyresgäster och fastighetsägare för att ger dem den service de behöver. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: • Servicearbeten • Reparationer • Underhållsarbeten • Installationer • Fastighetsronderingar • Driftoptimeringar • Driva mindre förbättringsarbeten Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Gymnasial utbildning • Utbildning inriktad mot fastighetsteknik/intilliggande branscher eller motsvarande arbetslivserfarenhet • God data- och systemvana • Goda kunskaper i Office • B-körkort • Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Som fastighetstekniker är du en engagerad problemlösare som trivs i en roll med många kontakter och höga krav på servicetänk. För tjänsten är det viktigt att du kan ta egna initiativ och gillar att arbeta med frihet under ansvar. Du trivs i kontakt med både kunder och kollegor och har en mycket god samarbetsförmåga. För att trivas hos oss är du prestigelös, framåt och en social person som trivs i rollen som fastighetstekniker. Beroende på din bostadsort utgår du från Anderstorp, Värnamo eller Hillerstorp, men rollen innebär arbete över samtliga nämnda orter. Social hållbarhet Det är lätt att likställa hållbarhet med klimat- och miljöfrågan, men för oss handlar hållbarhet också om det sociala. Som arbetsgivare har vi ett stort ansvar och en möjlighet att kunna påverka våra medarbetares vardag. Vi värnar om din utveckling och satsar på både interna och externa utbildningar för våra medarbetare. Vi vet att växer du, växer vi! Det sociala klimatet hos oss präglas av prestigelöshet och gemenskap, där vi tillsammans hjälps åt att leverera högkvalitativ service hos våra kunder. Vi har korta beslutsvägar och du har möjlighet att kunna påverka din vardag. Du kan räkna med tryggheter som kollektivavtal, utvecklingsmöjligheter, friskvård och företagshälsovård – en välmående personalstyrka är lika med ett välmående bolag. Människor avgör! Vi gör det vi säger och håller vad vi lovar! Läs mer om hur det är att jobba hos oss HÄR. Övrig information • Start: Enligt överenskommelse • Lön: Enligt överenskommelse • Plats: Anderstorp/Värnamo/Hillerstorp • Omfattning: Heltid • Arbetstider: Vardagar, 07.00 - 16.00 Ansökan Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Niklas Karlsson +46370665044 Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag 2025-08-15. Alla former av telefonsamtal som inte berör frågor om tjänsten, t. ex från rekryterings-/bemanningsföretag/annonssäljare undanbeds.

14 maj 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025