Fastighetstekniker till Axcell Fastighetspartner i Anderstorp/Värnamo!
Axcell Fastighetspartner AB
Fastighetsskötare

PropTech Energy är en koncern med fem innovativa och expansiva bolag Ömangruppen, Axcell Fastighetspartner, P2 Energi, Alova och Inflo Ventilationsservice. Bolagen erbjuder helhetslösningar för fastigheter, med specialkompetens inom alla olika områden. Vi tar ansvar för helheten, eller hjälper till men enskild punktinsatser, helt utifrån kundens behov. Vi finns på drygt 30-tal platser i landet och har totalt cirka 500 medarbetare. Vi på Axcell Fastighetspartner söker en fastighetstekniker som vill vara med och utveckla vårt team i Anderstorp, Värnamo och Hillerstorp. Vi söker dig som är självgående, trivs med att lösa problem och har lätt för att skapa goda relationer. Hos oss blir du en del av ett mindre men engagerat team där vi tillsammans arbetar strukturerat och långsiktigt för att leverera hållbara lösningar till våra kunder. Känner du att detta passar dig? Skicka gärna in din ansökan, vi ser fram emot att lära känna dig! "Mitt namn är Niklas Karlsson och jag arbetar som arbetsledare för Anderstorp, Värnamo och Hillerstorp. Jag söker nu en positiv, glad och ansvarstagande fastighetstekniker till vårt härliga team. Som chef är jag stöttande, kommunikativ och ser teamet som ett lag. Varmt välkommen med din ansökan!" - Niklas Karlsson, Arbetsledare Axcell Fastighetspartner erbjuder allt från enskilda punktinsatser till heltäckande förvaltningslösningar. I företaget finns en gedigen erfarenhet av fastighetsskötsel, fastighetsteknik, administrativ förvaltning och fastighetsutveckling. Våra medarbetare är vår främsta tillgång. Vår ambition är att både företaget och våra medarbetare ska växa och utvecklas. Axcell har stort fokus på hållbarhet. Tillväxt måste vara hållbart på alla sätt. Därför arbetar vi med tre olika fokusområden - en attraktiv arbetsplats, en planet i balans och styrning mot hållbara val - där kan vi göra verklig skillnad och minimera de fotspår vi lämnar efter oss. Som medarbetare på Axcell är det viktigt att du vill vara med och göra skillnad för framtidens klimat. Hela koncernen är miljödiplomerad och vi arbetar enligt miljöledningsstandarden Svensk Miljöbas. Arbetsuppgifter Som fastighetstekniker arbetar du nära kunden. Det är din uppgift att vårda befintliga kundrelationer samt etablera nya kontakter. Du har dagligen kontakt med hyresgäster och fastighetsägare för att ger dem den service de behöver. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: • Servicearbeten • Reparationer • Underhållsarbeten • Installationer • Fastighetsronderingar • Driftoptimeringar • Driva mindre förbättringsarbeten Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Gymnasial utbildning • Utbildning inriktad mot fastighetsteknik/intilliggande branscher eller motsvarande arbetslivserfarenhet • God data- och systemvana • Goda kunskaper i Office • B-körkort • Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Som fastighetstekniker är du en engagerad problemlösare som trivs i en roll med många kontakter och höga krav på servicetänk. För tjänsten är det viktigt att du kan ta egna initiativ och gillar att arbeta med frihet under ansvar. Du trivs i kontakt med både kunder och kollegor och har en mycket god samarbetsförmåga. För att trivas hos oss är du prestigelös, framåt och en social person som trivs i rollen som fastighetstekniker. Beroende på din bostadsort utgår du från Anderstorp, Värnamo eller Hillerstorp, men rollen innebär arbete över samtliga nämnda orter. Social hållbarhet Det är lätt att likställa hållbarhet med klimat- och miljöfrågan, men för oss handlar hållbarhet också om det sociala. Som arbetsgivare har vi ett stort ansvar och en möjlighet att kunna påverka våra medarbetares vardag. Vi värnar om din utveckling och satsar på både interna och externa utbildningar för våra medarbetare. Vi vet att växer du, växer vi! Det sociala klimatet hos oss präglas av prestigelöshet och gemenskap, där vi tillsammans hjälps åt att leverera högkvalitativ service hos våra kunder. Vi har korta beslutsvägar och du har möjlighet att kunna påverka din vardag. Du kan räkna med tryggheter som kollektivavtal, utvecklingsmöjligheter, friskvård och företagshälsovård – en välmående personalstyrka är lika med ett välmående bolag. Människor avgör! Vi gör det vi säger och håller vad vi lovar! Läs mer om hur det är att jobba hos oss HÄR. Övrig information • Start: Enligt överenskommelse • Lön: Enligt överenskommelse • Plats: Anderstorp/Värnamo/Hillerstorp • Omfattning: Heltid • Arbetstider: Vardagar, 07.00 - 16.00 Ansökan Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Niklas Karlsson +46370665044 Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag 2025-08-15. Alla former av telefonsamtal som inte berör frågor om tjänsten, t. ex från rekryterings-/bemanningsföretag/annonssäljare undanbeds.

14 maj 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Samordnare hos Sandhem Gruppen AB
Sandhem gruppen AB
Vårdare, boendestödjare

Vill du ha en meningsfull och varierad roll där du varje dag gör skillnad? Sandhem Gruppen AB söker en erfaren samordnare inom socialt arbete som inte räds att ta ansvar, arbeta självständigt och hantera krävande situationer. Hos oss blir du en nyckelperson i arbetet med att stötta människor i utsatta livssituationer – och bidra till att de får en tryggare vardag. Om oss Sandhem Gruppen AB är ett engagerat företag som erbjuder skyddat boende. Vi arbetar med individer som utsatts för våld i nära relationer, hedersrelaterat våld och förtryck eller andra allvarliga hot, samt med personer som vill lämna en kriminell livsstil bakom sig. Vår kultur präglas av engagemang, kvalitet och medmänsklighet. Vi växer med ambitionen att alltid sätta individen i fokus. Hos oss möts du av ett sammansvetsat team och en stark tro på att vi tillsammans kan skapa ett tryggare samhälle. Om rollen Som samordnare hos oss har du ett övergripande ansvar för att samordna insatserna kring de klienter vi tar emot. Du fungerar som spindeln i nätet som håller ihop kontakten mellan klienter, kontaktpersoner, socialtjänst och andra samarbetspartners. Ingen dag är den andra lik – snabba förändringar och praktisk problemlösning är en del av vardagen i vårt arbete. Du planerar och följer upp insatser, stöttar personalen i det dagliga arbetet och säkerställer att varje klient får det stöd och skydd som behövs. Tjänsten är mycket varierad och meningsfull. Då verksamheten är igång dygnet runt ingår även beredskap i tjänsten, vilket innebär att du vid behov är redo att rycka in utanför ordinarie arbetstid. Din profil Vi söker dig som är socionom eller har annan likvärdig högskoleutbildning, med flera års erfarenhet av socialt arbete. Du har förmågan att arbeta självständigt, fatta egna beslut och behålla lugnet även när situationen är pressad. Din ansvarskänsla är tydlig – du tar initiativ, organiserar och driver arbetet framåt på ett tryggt sätt. Erfarenhet av att arbeta med våldsutsatta målgrupper eller avhopparverksamhet är ett krav. Som person är du lösningsfokuserad, empatisk och uthållig. Du trivs med att ha en central roll där ditt engagemang smittar av sig på både kollegor och klienter. Du drivs av att se människor utvecklas och få det bättre, och du motiveras av att lösa problem och göra konkret nytta. Vad vi erbjuder Hos Sandhem Gruppen får du möjlighet att utvecklas i din yrkesroll och vara med och påverka hur vår verksamhet formas. Vi erbjuder kontinuerlig fortbildning och regelbunden handledning för att du ska växa i din profession och känna dig trygg i ditt arbete. Du blir del av ett stöttande team där vi hjälper varandra och delar med oss av kunskap och erfarenheter. Som en växande organisation med korta beslutsvägar får du utrymme för egna idéer och initiativ. Vi värnar om en arbetsplats där du trivs, utmanas och känner stolthet över det viktiga arbete vi gör tillsammans. Ansökan Låter detta som din nästa utmaning? Då ser vi fram emot att höra från dig! Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Om du går vidare i rekryteringsprocessen krävs utdrag från polisens misstanke- och belastningsregister för HVB och egna uppgifter. Beställ utdragen i god tid innan eventuell intervju. Alla ansökningar hanteras via denna annons. - Inga direkta mail kommer besvaras. Välkommen att söka och bli en del av Sandhem Gruppen – tillsammans gör vi skillnad!

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Ekonomiassistent till stor koncern
Bravura Sverige AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Har du en förståelse kring ekonomiska processer och flöden och trivs i en föränderlig miljö? Lockas du dessutom av att vara en del av ett bolag som är under en stark tillväxt? Här får du möjlighet att arbeta i ett spännande bolag där du ges utrymme att växa i rollen som ekonomiassistent / ekonomisupport inom ekonomi och masterdata! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och som varar till årsskiftet. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Företaget grundades 2000 och är en koncern beståendes av en familj av varumärken och är unik i sitt slag på den svenska marknaden. Företagets Shared Service Center skall verka utifrån gemensamma processer och system och administrera tjänster för hela koncernens helägda bolag. Företaget har ett 100-tal medarbetare och finns i moderna, fina lokaler i Jönköping. Verksamheten präglas av ett högt tempo och en varm och inbjudande arbetsmiljö. Vi berättar mer om företaget vid en intervju! Arbetsuppgifter I rollen som ekonomiassistent ingår du i ekonomisupporten som består av fyra andra kollegor, där både eget ansvar och teamwork är viktiga egenskaper för att nå målen och möta deadlines. Du ansvarar för att hantera ärenden avseende kund-och leverantörsreskontra för koncernens räkning. Detta innebär att du är i daglig kontakt med kunder/butiker, leverantörer samt huvudkontoren på de olika koncernbolagen för att hantera och supportera ärendena. Därtill hanterar du även masterdata i affärssystemet SAP och arbetar i supportsystemen ServiceNow och ACE. Utöver detta kommer du att vara delaktig i den administrativa hanteringen av ärenden kopplade till tobaktillstånd, då detta också ingår i avdelningens ansvarsområden. Vidare är du med och bidrar i det löpande förbättringsarbetet i processen. Bolaget är en koncern i ständig utveckling och arbetar medvetet och långsiktigt tillsammans med dig för att du ska utveckla din kompetens. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är följande: Hantera masterdata i affärssystemet SAP Hantera ärenden avseende kund-och leverantörsreskontra Löpande kontakt med kunder/butiker, leverantörer och interna kollegor Använda supportsystemen ServiceNow och ACE för att hantera ärenden Administrera och hantera ärenden kopplade till tobaktillstånd Vara delaktig i att utveckla och effektivisera rutiner Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Eftergymnasial utbildning inom ekonomi alt. motsvarande arbetslivserfarenhet inom ekonomi Du talar och skriver obehindrat på svenska, grundläggande kunskaper inom engelska Det är meriterande med tidigare erfarenhet av kundkontakt och supportarbete Det är meriterande med kunskaper i SAP  Vi söker dig som har en förståelse för ekonomiska processer och flöden. Som person är du orädd och öppen för förändringar, där du föredrar att arbeta i en dynamisk och varierad arbetsmiljö. Du arbetar strukturerat och har lätt för att hantera flera parallella arbetsuppgifter utan att tappa fokus på detaljer eller kompromissa med kvalitet. Därtill är du noggrann, kvalitetsmedveten och har en förmåga att arbeta effektivt även när tempot är högt. Vidare är du en lagspelare som gärna samarbetar och stöttar kollegor vid behov. Eftersom rollen innebär kontakt med både interna och externa parter, ser vi att du är serviceinriktad, pedagogisk och har god kommunikativ förmåga i både svenska och engelska, i tal och skrift. Övrig information Start: Omgående  Plats: Jönköping Lön: Enligt överenskommelse  Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Vi söker kursledare inom hantverk, aktiekunskap och flera ämnen!
Studieförbundet Medborgarskolan
Övriga utbildare och instruktörer

Medborgarskolan är ett studieförbund med humanistisk värdegrund som finns över hela landet. Våra kurser och kulturaktiviteter engagerar varje år närmare en miljon deltagare. Vår verksamhet är öppen för alla. Vi förenar trivsamma lärandeformer med höga krav på kvalitet och kompetens. Medborgarskolan region Öst är en ideell förening som utöver traditionell folkbildning även bedriver företagsutbildning, förskola och daglig verksamhet för personer med funktionsnedsättning. Region Öst omfattar Blekinge Småland och Östergötland. Vi söker dig som vill inspirera och dela med dig av din passion för exempelvis: - hantverk/skapande (t ex sömnad, handarbete, återbruk/”remake”) - trädgård/odling - aktiekunskap/ekonomi - språk - musik … eller andra kreativa ämnen? Då kan du vara den vi letar efter som kursledare på Medborgarskolan i Vetlanda! Oavsett om du är expert inom en specifik disciplin eller har kunskaper att dela inom flera områden, är vi intresserade av att höra från dig! Medborgarskolan är en plats för lärande, kreativitet och gemenskap. Vi strävar efter att erbjuda en stimulerande och berikande miljö för alla våra kursdeltagare. Som kursledare hos oss får du möjlighet att växa både personligt och professionellt genom att dela med dig av din kunskap och passion till andra.   Som kursledare kommer du hålla i kurser eller workshops några timmar per vecka i våra lokaler i Vetlanda. Arbetsdagarna och tiderna är flexibla och anpassningsbara efter dina önskemål och behov. Du kommer att arbeta självständigt med planering och genomförande av kurserna, med stöd från din kontaktperson på Medborgarskolan. Vi erbjuder: • Medborgarskolans cirkelledarutbildning • Stimulerande extraarbete med flexibla arbetstider • Timarvode för uppdraget • Möjlighet att utvecklas och växa i din roll som kursledare • Gemenskap och nätverk bland andra kursledare • Objektsanställning enligt cirkelledaravtalet, ett kollektivavtal Vi ser fram emot din ansökan där du berättar om din passion, erfarenheter och kompetenser inom de ämnen du är intresserad av att undervisa i. Rekrytering sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Vill du veta mer, kontakta verksamhetsutvecklare Cathrine Jansson, [email protected] Välkommen till Medborgarskolan ! Medborgarskolan är ett studieförbund med ett brett kursutbud, stor musikverksamhet och samarbete med föreningar och grupper inom många olika ämnen. Deltagarna är i alla åldrar och med olika bakgrunder och intressen.

13 maj 2025
Sista ansökan:
13 september 2025
Sommarjobba som miljöarbetare / C-chaufför
Bravura Sverige AB
Lastbilsförare m.fl.

Tycker du om att arbeta praktiskt och trivs med att ta stort eget ansvar? PreZero söker nu en C-chaufför under sommaren till deras avdelning i Jönköping, välkommen med din ansökan! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar från vecka 25-33. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos PreZero Recycling AB. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget PreZero erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. De samlar in och hanterar restmaterial från sina kunders verksamhet genom återvinning och/eller energiutvinning. I PreZeros vardag är kundnytta lika med miljönytta. De är en del av det internationella miljöföretaget PreZero med huvudkontor i Tyskland och har verksamhet i åtta länder. I Sverige finns de på ca 60 platser, har drygt 1 100 medarbetare och över 50 återvinnings- och mottagningsanläggningar. För detta företag är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Arbetsuppgifter Du kommer i huvudsak att arbeta med insamling av FNI-material. Ditt arbete utgår dagligen från driftområdet i Jönköping, där du även avslutar din arbetsdag. Du kör efter ett fast arbetsschema och följer en rutt med flera stopp under dagen. Rollen kräver att du trivs med att köra tunga fordon och att du är beredd att arbeta i varierande väderförhållanden och på olika underlag, alltid med ett glatt och positivt sinne. Du har stor frihet under ansvar och ser till att fordonet hålls i gott skick genom regelbunden tvätt och tillsyn. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper C-körkort Yrkesförarkompetensbevis (YKB) Flytande språkkunskaper i svenska, både tal och skrift Tidigare erfarenhet och god lokalkännedom är meriterande För att passa i denna roll är det avgörande att du är en person som är mycket noggrann och lägger stor vikt vid att upprätthålla hög säkerhet och kvalitet i ditt arbete. Genom att vara noga med detaljer och sträva efter att uppnå högsta möjliga standarder kommer du att kunna bidra till att skapa en miljö där säkerhet och kvalitet prioriteras och upprätthålls på ett tillfredsställande sätt. Utöver detta är du en driven och självgående person som tycker om att driva ditt arbete självständigt framåt. Övrig information Start: vecka 25-33 Plats: Jönköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Lagermedarbetare (deltid/extrajobb) till DFDS Professionals i Jönköping
DFDS Professionals AB
Lager- och terminalpersonal

Om jobbet Som lagerarbetare inom DFDS kommer du framförallt jobba inom lagerlogistik som innefattar mycket körning med truck, men även plocktruck, ledstaplare och motviktstruck. Här jobbar du inte enbart med att flytta saker från A till B, du kan även ställas inför komplexa uppdrag som kräver fokus och fingerfärdighet från din sida. Här kommer du stöta på kunder från hela världen som kräver en specifik sak – bra service. Dina dagliga arbetsuppgifter och ansvarsområden i din arbetsroll kan omfatta: Köra truck Plock- och transportuppdrag/buffertlagring Lastning och lossning av gods Containerlossning Effektivt stapla och lagra produkter Arbeta med andra uppgifter som tillhör lagerarbete Din profil Är du student och har tidigare erfarenhet av truckkörning/lagerarbete?  Då har vi kanske jobbet för dig!  Vi söker personal till vår timpool.  Meriterande att ha erfarenhet av att köra truck Krav med truckkort typ A-B Flytande svenska Har en annan huvudsaklig sysselsättning Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet Arbetstiderna är förlagda dagtid, måndag till fredag 07:00-16:00. Vi ser dig gärna kunna jobba minst 1-2 pass i veckan. DFDS Professionals Tjänsten som lagermedarbetare är ett konsultuppdrag. Du får ett ramavtal i DFDS Professionals och arbetar vid behov. Som konsult är du anställd av oss på DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Timlönen för utbokad tid är i lönenivå med aktuellt uppdrag på arbetsplatsen för kundföretaget. OBSERVERA ATT DU MÅSTE HA EN ANNAN HUVUDSAKLIG SYSSELSÄTTNING OM MINST 50% FÖR ATT KVALIFICERA FÖR TJÄNSTEN Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Student | DFDS | Logistik | Truckförare | Motvikstruck | Transport | Jönköping | Terminal | Extrajobb | Deltid | Terminalarbetare

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Extrajobb! Mejeri-Chaufförer CE till Jönköping
WeStaff Sweden AB
Lastbilsförare m.fl.

WeStaff Sweden är ett växande konsult- och rekryteringsföretag i Sverige.  Nu söker vi dig som vill arbeta extra/deltid eller vid behov. Vi bemannar nu upp vår mejeri-kund i Jönköping. Vill du vara delaktig i ett gäng med trevliga kollegor. Kom och jobba med oss!  Ditt nya jobb WeStaff Sweden söker nu CE-chaufförer till Sveriges största mejeri. Vår kund är belägen i Jönköping. Är du en chaufför med hög service känsla, ordningssinne, noggrannhet och har en glad inställning på jobbet. Då är detta jobbet för dig! Fördelaktigt är att du har arbetserfarenhet från distributions körningar med bil och släp, meriterande om man även hanterar körningar med trailer. Vi ser gärna att du bor i närområdet lokalt runt eller i Jönköping. Uppdraget är väldigt attraktivt med god ersättning, vi kommer starta utbildning och schemalägga med omgående start. Sänd in din ansökan till oss redan idag. Arbetsuppgifter Du kommer distribuera mejeriprodukter till kunder, runt i och omkring Jönköping.  Arbetet består av lastning, lossning och distribution av mejeriprodukter, vanligtvis i burar. Varje dag är det flera leverans stopp till olika kunder, det är viktigt att du trivs med att ha kundkontakt, och har en positiv energi och inställning.  Det förekommer tunga lyft under dagarna, god fysik är därför fördelaktigt att ha.  Deltid/extra/vid behov mån-sön Arbetstiderna kan variera mellan olika skift och varierande start och sluttider. Företaget har kollektivavtal Livs. Kravprofil Svenskt körkort med CE-behörighet Svenskt YKB Truckkort Digitalt förarkort Svenska i tal & skrift God samarbetsförmåga gentemot kunder och kollegor Vara tillgänglig för ett par utbildningsdagar dagtid Vi erbjuder dig Som anställd hos oss på WeStaff Sweden erbjuder vi dig en trygg anställning med kollektivavtal och ett närvarande engagemang. Din nya arbetsgivare WeStaff Sweden är ett stadigt växande konsult- och rekryteringsföretag inom transport. Våra värderingar är personlig relation, trygghet och långsiktighet i det vi gör varje dag. WeStaff Sweden erbjuder en mängd olika tjänster i Sverige. Kom och jobba med oss!

12 maj 2025
Sista ansökan:
30 september 2025
Jobba som lärare på Sveriges bästa och mest personliga bemanningsföretag!
PersonalExpressen AB
Gymnasielärare

Hjärtligt välkommen att arbeta som lärare tillsammans med oss på PersonalExpressen Lärarbemanning! PersonalExpressen är ett bemanningsföretag som finns till för att skapa en positiv skillnad för människor i deras liv, inte minst för alla de lärare som arbetar tillsammans med oss ute på någon av landets många skolor. Vårt ledord är kvalitet och det viktigaste för oss är att du som vår lärare trivs med dina arbetsuppgifter, samtidigt som du känner att du ges möjlighet att utvecklas på det personliga planet när du arbetar tillsammans med oss! Vi samarbetar idag med många skolor runt om i hela landet, såväl kommunala som privata. Hos oss kommer du garanterat att finna en plats att trivas på över tid där du samtidigt får det bästa stöd du kan tänka dig från oss som arbetar centralt på PersonalExpressen. Vi ser alltid till att du får det stöd du behöver både i din yrkesroll som lärare i allmänhet samtidigt som vi ser till att du får det stöd du behöver kopplat till specifika saker som sker på plats ute i den skolverksamhet där du arbetar som bemanningskonsult genom oss. Du som söker en ny utmaning i ditt yrkesliv som lärare samtidigt som du vill vara en del i en arbetsmiljö där du känner dig sedd, uppskattad och respekterad av dina kollegor kommer att passa in perfekt hos oss! Arbeta på dina egna villkor med högre lön! Det finns två olika sätt att arbeta på när man är anställd som lärare hos oss. Det första alternativet innebär att du styr helt och hållet själv över din egen arbetstid där du anmäler dig som tillgänglig i vår app de dagar du själv vill arbeta. Genom detta kan du då bli bokad på olika dagsvikariat på olika skolor olika dagar. Det här ger dig en unik möjlighet att testa på att arbeta på olika arbetsplatser genom oss innan du väljer var du trivs bäst. Det går också utmärkt att kombinera detta alternativ med t.ex. studier eller med andra jobb när du i första hand är intresserad av att arbeta extra till en högre lön på de tider som passar dig. Det andra alternativet innebär att du anmäler intresse till oss för ett längre uppdrag, såsom ett års- eller terminsuppdrag. Vi får många förfrågningar till oss löpande som varierar i både tjänstgöringsgrad och uppdragstid. Genom dessa två olika alternativ att arbeta med oss kommer du alltid att få ett uppdrag som passar just dig - oavsett hur du själv föredrar att jobba. Det går också utmärkt att variera mellan vilket av de två alternativen du föredrar. Många som jobbar tillsammans med oss väljer till exempel att arbeta på ett heltidsschema vissa delar av året för att andra delar av året arbeta lite mindre. Hos oss får du friheten att välja själv samt ett större utrymme att ge ditt privatliv prioritet under de perioder som det är viktigast för dig - vi är lyhörda som arbetsgivare och gör allt för att våra medarbetare ska trivas hos oss över lång tid! Utöver friheten att välja själv hur du vill arbeta kommer du hos oss alltid att få en högre lön och bättre villkor än om du är anställd som lärare någon annanstans. Vi är framtidens arbetsgivare och vi förstår att du värdesätter en arbetsgivare högt som värdesätter dig högt tillbaka och som är beredd att kämpa för dig och dina arbetsvillkor - något våra skickliga förhandlare alltid kommer att göra för dig inför varje nytt läraruppdrag du påbörjar hos någon av de många skolor vi samarbetar med. Vi har läraruppdrag att erbjuda inom alla skolämnen och alla årskurser! På PersonalExpressen har vi läraruppdrag att erbjuda inom alla skolämnen och alla årskurser. Hos oss hittar du alltid hem oavsett om du kan undervisa i SO-ämnena, NO-ämnena, språkämnena, idrott, musik eller något annat. Våra samarbetsskolor återfinns över hela Sverige! Sök in till oss på PersonalExpressen redan idag! Återigen hjärtligt välkommen till oss på PersonalExpressen Lärarbemanning - vi ser fram emot att få börja arbeta tillsammans med dig och förhoppningsvis även att inom kort få hitta ditt första läraruppdrag genom oss!

12 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Kock sökes till Hooks Herrgård!
Hooks Herrgård Hotell AB
Kockar och kallskänkor

Vill du laga mat i en härlig herrgårdsmiljö i sommar? Hooks Herrgård, bara 20 minuter söder om Jönköping, är inte bara en plats – det är en upplevelse! Här samsas fantastisk mat, två golfbanor, ett spa i toppklass och en arbetsplats fylld med glada kollegor. Vårt köksteam, under ledning av vår köksmästare Alexander Frejd, ser nu fram emot att välkomna säsongens stjärnor – och vi hoppas att du är en av dem! Vad vi erbjuder dig En svårslagen arbetsmiljö i ett skönt och sammansvetsat team Fina personalförmåner (vi gillar att skämma bort våra medarbetare) Chansen att laga mat som får våra gäster att jubla Dina arbetsuppgifter Som kock hos oss är du en del av ett glatt och kunnigt team som skapar smakupplevelser för våra gäster – frukostbuffé, lunch och smakrika à la carte-rätter. Vårt moderna kök och bageri ger dig alla förutsättningar att briljera.  Om dig Brinner du för matlagning och smaker som sitter? Perfekt! Vi söker dig som: Har utbildning eller erfarenhet som kock Trivs med att jobba i ett kök och kan leverera både husmanskost och à la carte Är driven, engagerad och gillar att jobba i team Har koll på HACCP och egenkontroll Har arbetsglädje och en utpräglad servicekänsla – vi jobbar hårt men har alltid kul! Anställningsvillkor Säsongsanställning maj–september Arbetstid: dag, kväll och varannan helg Tillträde enligt överenskommelse Boende på anläggningen kan ordnas under säsongsanställning Ansökan Vi intervjuar löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt team i sommar.

12 maj 2025
Sista ansökan:
29 oktober 2025
DFDS Professionals söker truckförare för kommande uppdrag!
DFDS Professionals AB
Lager- och terminalpersonal

DFDS Professionals söker engagerade truckförare för framtida uppdrag i Jönköping med omnejd! Har du truckkort och ett intresse för logistik? Då vill vi gärna komma i kontakt med dig! DFDS Professionals söker nu drivna och pålitliga truckförare för kommande uppdrag – både vid våra egna terminaler och hos externa kunder. Eftersom uppdragen varierar kan både arbetstider och geografisk placering skilja sig åt. När vi hittar ett uppdrag som passar din profil går vi självklart igenom alla detaljer tillsammans med dig. Observera att denna annons gäller framtida uppdrag, vilket innebär att återkoppling sker när vi har en tjänst som matchar din bakgrund och tillgänglighet. Välkommen att skicka in din ansökan redan idag – kanske är det just dig vi söker till nästa uppdrag! Om tjänsten Dina dagliga arbetsuppgifter och ansvarsområden i din arbetsroll kan omfatta: Köra olika trucktyper beroende på din kompetens och erfarenhet Lastning och lossning av gods Effektivt stapla och lagra produkter Arbeta med andra uppgifter som tillhör logistiken Om dig Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av truckkörning och som känner dig säker och bekväm i rollen. Eftersom arbetet ofta sker självständigt värdesätter vi att du är ansvarstagande, har god arbetsmoral och en förmåga att strukturera och prioritera dina arbetsuppgifter på ett effektivt sätt. Du är flexibel, lösningsfokuserad och har ett ödmjukt förhållningssätt till dina arbetsuppgifter. Dessutom ser du god service som en självklar del av arbetet – både gentemot kollegor och kunder. Krav för tjänsten Certifierad med truckkort typ A-B Meriterande om du har erfarenhet av långa gafflar Flytande svenska Förstår och kan göra sig förstådd på engelska Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.  Ambulerandekonsult: Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande och du blir kontaktad så fort vi hittar ett uppdrag som passar just dig! Det går ej att ansöka via mail.  DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. Sökord DFDS | Jönköping| Transport | Logistik | Truck |

12 maj 2025
Sista ansökan:
29 oktober 2025