Vi på Kavat är alltid nyfikna på nya möjligheter och älskar att testa nya vägar. Nu tar vi ett spännande steg och öppnar en Pop-Up-butik i Jönköping under tre månader! För detta äventyr söker vi en butiksansvarig som vill vara med och skapa en fantastisk upplevelse för våra kunder – stora som små. Är du redo att bli en del av vår resa? Inspo Vi älskar kvalité. Vi älskar design. Och vi älskar hur våra skor åldras med tiden. Kavat grundades 1945 av Ragnar Karlsson och våra ledord ”Walk Carefully On Mother Nature”. Vi tror att dagens hållbara mode handlar om kläder och skor som förblir relevant och som kan bäras år efter år. Skor som är värda att vårda och att vara stolt över. Hur känner du? Som butiksansvarig för vår Pop-Up i Jönköping får du möjligheten att bygga upp en helt ny butik och skapa en inspirerande miljö för våra kunder. Du är den som tar ansvar för butikens dagliga drift och säkerställer att våra kunder får ett bemötande i världsklass. Du kommer att få engrundlig utbildning om våra produkter så att du kan känna dig trygg i din roll och se till att våra kunder alltid känner sig nöjda med sitt köp. Du kommer att haett nära samarbete med våra andra butiker runt om i Sverige men också med vårt huvudkontor i Kumla vilket innebär att du får fler härliga kollegor att utbyta kunskap med. I rollen ingår att: Vara med och planera Ansvara för den dagliga driften av butiken. Leverera service och kundbemötande på högsta nivå. Arbeta med målinriktad försäljning och att stärka varumärket Kavat. Packa upp och märka produkter. Skylta om i butiken. Säkerställa att butiken alltid är inspirerande och välfylld. Vara en förebild och leda medarbetare. Vem är du? Som person brinner du för kvalitet och älskar att möta människor, både stora och små. Du är en driven säljare som brinner för att skapa ett trevligt bemötande och bygga långsiktiga kundrelationer. Du hjälper både barn och vuxna att köpa rätt skor. Du är flexibel, social och lösningsorienterad samt tycker om att bidra till förändring och utveckling. Du är en person som har erfarenhet inom sälj från modebranschen och butiksförsäljning, gärna med inriktning på skor. Flexibel gällande arbetstider och villig att arbeta under både vardagar och helger. Förutom det så är du en teamplayer som är tillgänglig för butiken och dina kollegor. Vill du bli en del av vårt team så är du varmt välkommen med din ansökan. Bli en del av Kavat-familjen! Som du säkert förstår är vi ett företag som siktar högt och ser mångfald och olikheter som en självklar tillgång. Vi vet också att fantastiska kandidater ibland struntar i att ansöka om de inte lever upp till alla våra önskemål och kvalifikationer – och så vill vi såklart inte ha det! Så även om du bara kan vissa delar, men inte alla, ser vi gärna att du skickar in en ansökan ändå. Vi vill tillsätta tjänsten omgående så tveka inte att ansöka redan idag om du vill vara med på vår roliga resa! Omfattning 100% TillträdeTidsbegränsad anställning mellan perioden 25/3-30/6.
Vill du vara en del av ett framgångsrikt team som brinner för att leverera högsta kundnöjdhet? Då har vi jobbet för dig! Om rollenSom bilförsäljare hos oss kommer du att ansvara för försäljningen av begagnade bilar och vara en nyckelperson i att skapa långsiktiga kundrelationer. Du guidar kunder genom hela köpprocessen – från behovsanalys och provkörning till avslut och leverans. Utöver försäljning av bilar kommer du även att erbjuda finansiering, försäkringar och serviceavtal, vilket ger dig möjlighet att påverka din egen prestation och belöning. Vi söker dig som: Är serviceinriktad och trivs med att arbeta mot uppsatta mål. Har ett starkt driv och förmågan att skapa förtroende hos kunder. Är strukturerad och van att arbeta självständigt såväl som i team. Har B-körkort. Vi erbjuder: En spännande och utvecklande arbetsplats i en dynamisk bransch. Goda möjligheter till personlig utveckling och vidareutbildning. En prestationsbaserad lönemodell med stora möjligheter att påverka din inkomst. Ett trevligt och sammansvetsat team som stöttar varandra för att nå framgång och uppsatta mål. Ansök idag!Vill du ta nästa steg i din karriär och bli en del av vårt team? Skicka in din ansökan med CV och personligt brev till oss redan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas snabbt, så vänta inte med att söka! Vi utför alltid bakgrundskontroll. Vi ser fram emot att välkomna en ny kollega som delar vår passion för bilar och försäljning. Välkommen till oss!
Beskrivning High Chaparral är en temapark olik alla andra. Ett besök här är en upplevelse för alla sinnen, som du sent kommer att glömma. När du stiger in genom portarna till vår värld, lämnar du verkligheten (som du känner till den) för en stund. Vi profilerar oss som en teatertemapark med vilda västerntema för barnfamiljer vilket också speglar hur vi presenterar shower och karaktärer. Äventyr, Tillsammans och Omtanke – detta är High Chaparrals tre värdeord som ska genomsyra allt som görs på företaget och i parken. Här får du möjlighet att uppleva världens roligaste, mest fartfyllda och äventyrliga sommarjobb du kan tänka dig. Du har chansen att infria löftet till våra besökare att ”Bli en del av äventyret”. Oavsett vilken tjänst du är mest intresserad av så söker vi glada, positiva, tillmötesgående och utåtriktade medarbetare. Det viktigaste vi jobbar med är mötet med våra gäster men mötet med våra kollegor är minst lika viktigt. Att kunna möta gästen med ett leende och en hjälpande hand oavsett var vi befinner oss i parken är mycket viktigt. Vi är alla delaktiga i att skapa varandras arbetsmiljö och därför behöver vi bry oss om varandra, säga hej och god morgon, och ta hand om varandra som kollegor. Om tjänsten - Lagermedarbetare Vårt centrallager förser både försäljningsställen och restaurangerna med varor. Avdelningen består av ett gäng på sex till åtta personer. Under parkens öppettider är fordonstrafik förbjuden och därför förläggs det mesta av alla utleveranser till tidig morgon och kvällstid. Detta gör att arbetstiden varierar beroende på vilket arbetspass man har. Körkort och truckkort är en fördel. Parken är öppen mellan kl. 10.00-18.00 och då är de allra flesta i tjänst men vi har också enheter som våra kök, våra receptioner och vår camping som är öppna från tidig morgon till sen kväll. Du är en person med stor servicekänsla, flexibel med ett stort ordningssinne, fyllt 18 år och gillar att arbeta i ett team, då kan detta vara ett jobb för dig. Vi lägger stor vikt vid din sociala kompetens och servicekänsla. Det är meriterande med tidigare arbetslivserfarenhet från den här typen av tjänst. Kunskaper i olika språk är också bra, främst engelska, tyska och danska. Du är ansvarsfull, ordentlig, noggrann, prestigelös och flexibel. Du jobbar lika bra i grupp som helt självständigt och är inte rädd för att hugga i där det behövs. Vi hjälper varandra över avdelningsgränserna och stöttar varandra där det behövs. Läs mer om våra andra tjänster här:Här ser du alla lediga tjänster som går att söka - High Chaparral För att ge våra medarbetare bästa förutsättningarna för upplärning och träning ger vi förtur till de sökande som kan jobba hela sommarsäsongen. High Chaparral förväntar sig att alla som jobbar hos oss är beredda att ge det där lilla extra för våra besökare och kollegor. Alla är lika viktiga hos oss! Sista ansökningsdag är 31 januari 2025. Passa på att skicka in din ansökan så snabbt du kan eftersom uttagning till intervju sker löpande. High Chaparrals värdegrund Nedanstående värdeord lever vi enligt varje dag i parken för att stärka gemenskapen mellan våra medarbetare. Det speglas i vårt dagliga arbete där fokus ligger på att leverera en äventyrlig och härlig upplevelse för våra besökare. Äventyr Med vår genuina historia som utgångspunkt skapar vi en plats för unika och äventyrliga upplevelser. Vår vilja att alltid vara nyskapande och ständigt sträva efter nya kreativa upplevelser är vår drivkraft och det genomsyrar allt vi gör och skapar för våra besökare. En anställning på High Chaparral är mer än ett jobb. Det är ett spännande äventyr, med en miljö och gemensamhet som erbjuder en unik personlig utveckling och som skapar minnen som våra medarbetare tar med sig under resten av livet. Tillsammans Besöket på High Chaparral ska föregås av en stor förväntan som vi ska överträffa genom att skapa en alltigenom engagerande och äventyrlig upplevelse, och för våra besökare en unik möjlighet att vara tillsammans, ha roligt och rå om varandra. Oavsett befattning och arbetsplats hjälps vi åt och stöttar varandra i det dagliga arbetet. Omtanke På ett äkta och autentiskt sätt skapar vi vår temapark. Med hjälpsamhet och respekt samt genom tanke, omtanke och agerande bidrar vill till en unik, strulfri och oförglömlig upplevelse för våra besökare. Gemensamt skapar vi en trygg, säker, rolig och utvecklande arbetsplats för våra medarbetare. Vi är alla lika viktiga för vår gemensamma trivsel och framgång. Kontakt Vill du komma i kontakt med någon för att ställa frågor så är det enklast att skicka ett mail [email protected]å besvaras din fråga så snart vi kan.I rekryteringsarbetet för den här tjänsten så har vi på High Chaparral tagit ställning till externa rekryterings- och marknadsföringskanaler. Vi undanbeder oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Är du en skicklig truckförare med öga för detaljer och ett genuint intresse för varierande arbetsuppgifter? Då är det kanske dig vi letar efter! DFDS Professionals, en framstående aktör inom industri och logistik, söker nu efter passionerade truckförare för kommande uppdrag i och runt Jönköping. Annonsen gäller för framtida uppdrag hos DFDS Professionals kunder i Jönköping. Vi kommer att ge återkoppling endast när vi hittar en matchande tjänst för dig. Om tjänsten Vi söker nu truckförare, både till DFDS egna terminaler men också till våra externa kunder. Beroende på uppdraget kan arbetstiderna och geografiska platsen variera för olika uppdrag. Detta går vi såklart igenom när vi har hittat ett uppdrag som matchar just med dig! Dina dagliga arbetsuppgifter och ansvarsområden i din arbetsroll kan omfatta: Köra motviktstruck/skjutstativ Köra stor och liten klämtruck Lastning och lossning av gods Effektivt stapla och lagra produkter Arbeta med andra uppgifter som tillhör terminalarbete Om digVi behöver någon som har kört truck tidigare och känner sig bekväm bakom ratten. Eftersom att du kommer arbeta mycket självständigt ser vi att du har hög arbetsmoral och är bra på att planera och prioritera bland dina arbetsuppgifter. Du är flexibel och prestigelös när det kommer till ditt arbete och du förstår vikten av god kundservice. Krav för tjänsten Certifierad med truckkort typ A-B Meriterande om du har erfarenhet av långa gafflar Flytande svenska Förstår och kan göra sig förstådd på engelska Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Ambulerandekonsult:Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. KontaktuppgifterHar du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] sker löpande och du blir kontaktad så fort vi hittar ett uppdrag som passar just dig! Det går ej att ansöka via mail. VIKTIG INFORMATIONSom ett led i vårt arbete mot en så rättvis och fördomsfri rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai. Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 15-20 min att genomföra. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju SökordDFDS | Jönköping| Transport | Logistik | Motviktstruck| Skjutstativ| Klämtruck
Är du vår nästa Wok-stjärna? Bli en del av Rosegarden-familjen! Rosegarden Neo Asian är en välkänd och populär restaurangkedja med asiatiska smaker som fått Sverige att sukta efter mer. Vår första restaurang, som öppnade i hjärtat av Värnamo, lade grunden för vårt äventyr och idag driver vi stolt 18 restauranger runt om i landet. Nu söker vi dig som vill bli en del av vår familj och förgylla våra gästers smakupplevelser! Vem letar vi efter? Vi söker dig som har en passion för asiatisk matlagning och som vill ta med den energin till vår kökspersonal i Värnamo.Du har en positiv inställning och bidrar till en god stämning i köket. Du arbetar effektivt och trivs med att vara en del av ett team där alla strävar mot samma mål.Ser inga hinder med att arbetstiderna sträcker sig till senare på kvällen, då vi värnar om god service till våra gäster. Du talar svenska eller engelska. Vad vi erbjuder Som en del av vårt team kommer du att få arbeta med innovativ teknik och automatiserade robotar som revolutionerar tillagningsprocessen – en unik möjlighet att kombinera traditionellt hantverk med framtidens kök. En heltidstjänst med arbete både vardagar och helger. Ett härligt gäng kollegor och en chans att utvecklas inom en etablerad restaurangkedja. Rekryteringsinformation Rosegarden samarbetar med Purple Rekrytering & Interim där Jennie Holmberg är ansvarig rekryterare och finns tillgänglig vid frågor eller om du behöver veta mer om tjänsten. Välkommen med din ansökan!
Är du en driven person med passion för kvalitetsutveckling och hållbarhet? Vill du ta en nyckelroll i ett framgångsrikt företag i ständig tillväxt? Holmgrens Plast i Gnosjö söker nu sin nästa kollega för tjänsten som Kvalitets- och hållbarhetsansvarig. Om rollen Som Kvalitets- och hållbarhetsansvarig tar du ansvaret för våra produkter. Både ur ett kvalitetsperspektiv och med fokus på hållbarhet. Rollen innebär en bred variation av uppgifter, där du arbetar operativt med exempelvis hantering av avvikelser och reklamationer, samt leder implementeringen av 5S i produktionen. Du ansvarar också för att utveckla och förbättra processer enligt vårt kvalitetssystem och kraven i ISO 9001:2015. Detta inkluderar att skapa och uppdatera arbetsinstruktioner, genomföra kontroller och säkerställa att våra kvalitetsmål uppfylls. I rollen driver du även hållbarhetsarbetet framåt genom att hålla dig uppdaterad kring nya regelverk och teknologiska framsteg inom polymerområdet. Här spelar du en viktig roll i att utveckla företagets miljöledningssystem i linje med ISO 14001:2015. Dessutom ingår uppgifter som tillbudsrapportering, att koordinera och utveckla vårt systematiska arbetsmiljöarbete, dokumentera kemikalier och säkerhetsdatablad samt att, tillsammans med ledningen, sätta och följa upp våra miljömål. Hur du kommer att bidra Dina huvuduppgifter handlar om att stötta produktionen och ledningsgruppen i kvalitets- och hållbarhetsfrågor. Du kommer att vara en viktig länk mellan våra interna team och externa kontakter som kunder och leverantörer. Din tekniska förståelse, administrativa skicklighet och kommunikationsförmåga i både svenska och engelska är avgörande för att lyckas i rollen. Du ingår i vår ledningsgrupp och arbetar nära produktionens chefer, projektledare, inköp och ekonomi. Det här är en möjlighet för dig som vill kombinera strategiskt tänkande med praktiskt arbete i en dynamisk miljö. Vem är du? Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och lösningsorienterad. Du är en skicklig kommunikatör som kan förmedla komplex information på ett enkelt och tydligt sätt, oavsett om det gäller instruktioner, ritningar eller kunddialoger. Du har förmågan att prioritera och hantera ett högt tempo, och du drivs av att lösa problem. Erfarenhet av projektledning eller arbete inom kvalitet och miljö är meriterande, men vi välkomnar även dig som är redo att utvecklas i rollen. Du har goda kunskaper i Office 365 och förstår ritningar. Att kunna uttrycka dig tydligt i både tal och skrift är avgörande, eftersom du kommer att kommunicera med både kollegor, kunder och leverantörer. Vi söker en prestigelös och samarbetsinriktad person med ett öga för struktur och ordning. Du är en "doer" som gillar att ta tag i utmaningar och hitta lösningar. Har du några års erfarenhet inom kvalitet eller från industrin som specialist eller ledare, eller vill ta steget in i en roll som kvalitetsansvarig, ser vi fram emot din ansökan! Varför Holmgrens Plast? Hos oss på Holmgrens Plast får du chansen att arbeta i ett företag med stark tillväxt och en engagerad och prestigelös företagskultur. Du får en möjlighet att vara en del av ett innovativt företag där vi värdesätter utveckling för våra medarbetare. Här är hållbarhet och kvalitet inte bara ord, det är en del av vår vardag och framtid. Rekryteringsinformation I denna rekrytering samarbetar vi med Purple Rekrytering & Interim där Anela Drndo och Jennie Holmberg är ansvariga rekryterare. Kontaktuppgifter hittar ni nedan.Vi hanterar ansökningar och intervjuer löpande och rekommenderar att du skickar din ansökan så snart som möjligt. Ser fram emot att lära känna dig och lyssna till hur du vill bidra till framgång hos Holmgrens Plast! Anela Drndo, 073 701 94 53, e-post: [email protected] Jennie Holmberg, 076 307 01 23, e-post: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Vill du göra skillnad? Bli timvikarie hos Linné Hemvård i Värnamo! Vill du ha ett meningsfullt jobb där du sprider trygghet, glädje och gör skillnad i andra människors liv? Då är detta jobbet för dig! Vi söker timvikarier till vår nya enhet i Värnamo, nära sjukhuset. Om Linné HemvårdVåra medarbetare gör skillnad – varje dag. Vi är Kronobergs största privata aktör inom hemtjänst och hemsjukvård med verksamheter i Växjö, Ljungby och nu även Värnamo. Våra kärnvärden – enkel kommunikation, samhörighet och på individens villkor – genomsyrar allt vi gör. Hos oss blir du en del av ett team som arbetar för att skapa trygghet och livskvalitet för våra omsorgstagare. Vi tror på gemenskap och mångfald, och vi är stolta över att ha medarbetare med olika bakgrunder och erfarenheter. Om tjänstenSom undersköterska hos oss blir du en viktig del av våra omsorgstagares vardag. Ditt arbete gör skillnad varje dag! Dina arbetsuppgifter inkluderar: Omvårdnad och serviceinsatser i hemmet. Delegerade medicinska uppgifter som att ge läkemedel och insulin. Att skapa trygghet och glädje för våra omsorgstagare genom ditt bemötande. Arbetstider: Varierande tider (morgon 7-16, kväll 13-22).Start: Omgående eller enligt överenskommelse. Vi söker dig som: Har erfarenhet av hemtjänst (Utbildad USK är meriterande). Är 18 år eller äldre och kan cykla. (B-körkort är meriterande ). Har god svenska i tal och skrift. Är social, självständig och initiativrik. Vill bidra till en trygg och värdig vardag för våra omsorgstagare. Krav: Utdrag från belastningsregistret. Det här erbjuder vi dig: Lön enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och personalaktiviteter. Utveckling och utbildning inom branschen. Personlig utveckling och möjligheter till vidare anställning. Ett jobb där du gör skillnad för andra – varje dag. Är du redo att bli en del av oss? Ansök redan idag via vår karriärsida – intervjuer sker löpande! Rekryteringsprocessen hanteras av Workforce, och du blir anställd av Linné Hemvård. Varmt välkommen till oss i Värnamo!
Vi på adacto people har i dagsläget omkring 130 lastbilschaufförer anställda hos oss. Våra förare väljer att stanna hos oss då vi ger dem ett personligt bemötande och personligt engagemang. Vi matchar våra medarbetare mot kunder där de vill arbeta och vi samarbetar med de flesta typer utav åkerier. Just nu söker vi efter en rutinerad CE-chaufför för leverans av livsmedel med bil och släp! Du kommer att vara anställd hos oss på adacto people och arbeta hos våra kunder som konsult. Om allt fungerar bra och man själv vill det finns det mycket stora chanser till vidare anställning direkt hos våra kunder. Vi har självklart kollektivavtal med en avtalsenlig lön. Krav för tjänsten: - Giltigt YKB - CE-körkort med vana av att köra bil och släp. - Truckkort Meriterande: - erfarenhet av tempererat gods. - ADR Arbetet är förlagt så att man jobbar både på vardagar och helger. Vi på Adactopeople AB är specialiserade på yrken inom transport och logistik sektorn. Genom oss kan du finna din rätta plats i logistik branschen där vi rekryterar och anställer inom de flesta yrken. Vi vill vara en personlig arbetsgivare där man trivs att arbeta. En personlig kontakt med alla anställda är ett måste hos oss. Alla skall bli sedda och hörda. Vi vill att all vår personal skall känna att de är speciella för oss ! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag läs mer på vår hemsida: www.adactopeople.se
Nu söker vi på Hyddans anpassade skola i Taberg fler vikarier! Vi söker elevassistenter/stödpedagoger/resurspedagoger för inringning vid behov. Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Din rollI din roll som elevassistent är du med och skapar en trygg grund för våra elever som har behov av extraordinärt stöd samt speciellt utformad pedagogik och social träning. Tillsammans med läraren planerar och strukturerar ni skoldagen utifrån skräddarsydd pedagogik som ger förutsägbarhet och trygghet. Du finns med som stöd vid elevernas sida under hela skoldagen, på lektioner, under rasten och ev fritidsvistelse. En viktig del i arbetet är att stimulera och motivera eleverna till att utveckla sina förmågor och skapa möjligheter för lärande. Om Hyddans skola Hyddans skola är en anpassad grund- och gymnasieskola lantligt belägeten bit utanför Jönköping.Hos oss hittar du ett fantastiskt gäng med stark gemenskap och hög kompetens till vår mycket spännande målgrupp. Skolan har idag 12 elever i åldrarna 12-21 år och en hög personaltäthet. Skolan ligger naturnära, nära service och till kollektivtrafik med bra förbindelser till Jönköping. Eleverna på Hyddan har diagnos intellektuell funktionsnedsättning (måttlig/mycket svår) i kombination med autism (nivå 3 alt. 2), vilket innebär att eleverna har ett omfattande behov av stöd i dagens alla moment. Större delen av eleverna har även en språkstörning samt ofta förekommande problemskapande beteenden. Detta kan vara utåtagerande beteenden, hyperaktivitet och självskadebeteenden. Vi utgår ifrån att alla har en personlig pedagogisk design. Många av våra elever har sitt boende inom Nytida, vilket innebär att vi har ett nära samarbete med Nytidas barn och ungdomsboenden där alla har individen i fokus. Flera av våra elever har en svår skoltid bakom sig och att vända upplevelsen av skolgången till något positivt är otroligt viktigt och motiverande för oss. Vi fokuserar på styrkor, intressen och drömmar. Det för att varje elev ska känna lust och motivation till lärande. Din erfarenhet och kunskapVi gissar att du som söker dig till oss:• har en positiv grundsyn och ett starkt engagemang för människor• är ansvarskännande och har en personlig mognad• trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor Du har lägst gymnasieutbildning inom vård och omsorg eller barnomsorg/ barn och fritid alt annan utbildning som bedöms likvärdig. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete med målgruppen, elever med neuropsykiatriska funktionsnedsättningar och/eller intellektuell funktionsnedsättning. Du har god datorvana samt erfarenhet av dokumentation. Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. ÖvrigtAnställningsform: Visstidsanställning- vid behovLön: Vi tillämpar individuell lönesättningTillträdesdag: enligt överenskommelse (ej sommarjobb)Sista ansökningsdag: 30 april 2025För mer information kontakta rektor: Jeanette Ljungqvist 072-5843037Facklig kontakt: Kommunal tfn 010-442 90 32 AnsökanVälkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. När du söker arbete hos oss på Nytida kommer du att få besvara en obligatorisk fråga vid ansökan om du kan uppvisa vaccinationsbevis vid en eventuell intervju? Undantaget är om du kan visa intyg som styrker att du ej kan vaccinera dig på grund av medicinska skäl och du behöver då ta med sig ett sådant intyg till intervjun. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se
Jönköping Stadsnät Wetternet är den del av Jönköping Energi som med sina 46 000 anslutningspunkter förser kommunen med robust och säker digital infrastruktur genom fibernät. Vi håller staden och dess funktioner uppkopplade. Startskottet gick 1998 när högskolan fick fiber, sen följde en lång tid av utbyggnad och tillväxt. Vi är idag en betydande aktör inom stadsnät i Sverige och ledande i vår region. Nu står vi inför nya spännande utmaningar och möjligheter i affärs och erbjudandeutveckling. Vi söker därför en engagerad KAM som vill vara med och skapa vår fortsatta tillväxt och utveckling! Som KAM hos oss blir du ansvarig för att skapa långsiktiga och lönsamma relationer med våra kunder inom fastighetsbolag, it bolag, större lokala företag och bostadsrättsföreningar. Ditt arbete kommer att utgå från uppgiften att förstå och analysera kundens behov och utifrån det skapa kundplaner och strategier för att möta kundens behov genom flexibla lösningar. Du kommer att arbeta tillsammans med en mindre marknadsenhet och ha en daglig närhet till hela kedja från erbjudandeutveckling till leverans. Din roll som KAM innebär hela försäljningsprocessen från relationsbyggande kundmöten, behovsanalys, försäljning, förhandling och avtalsskrivning samt regelbunden uppföljning. Vi arbetar tillsammans mot uppsatta mål för hela verksamheten inom Jönköping Stadsnät Wetternet, där alla bidrar med just sin unika kompetens. Du behöver ha ett hjärta för kundmötet och en analytisk förmåga tillsammans med samarbetsförmåga för att trivas i uppdraget. Kunskap inom stadsnät och fiber är meriterade men inte ett krav, vi hjälper dig gärna förstå branschen och dess spännande framtid. Huvudsakliga arbetsuppgifter I rollen som Key Account Manager (KAM) kommer du att fokusera på att etablera och utveckla djupa och lönsamma relationer med våra kunder. Genom att noggrant identifiera och förstå kundernas behov, kommer du att anpassa och sälja in attraktiva lösningar som möter kundenskrav. Ditt arbete inkluderar att ta fram strategier för affärs- och erbjudandeutveckling baserat på marknads- och kundinsikter. Du ansvarar även för att förhandla och teckna avtal som är fördelaktiga för både företaget och kunderna. Regelbunden uppföljning av försäljningsresultat och kundrelationer är en viktig del av tjänsten för att säkerställa att vi når våra strategiska mål och behåller en stark marknadsposition. Genom att fungera som den primära kontaktpunkten för våra nyckelkunder, spelar du en central roll i att upprätthålla och stärka företagets anseende och kundnöjdhet. Vissa kundträffar kan ske kvällstid. Kvalifikationer: Högskole-/Universitetsutbildning inom ekonomi, marknadsföring eller motsvarande. Relevant erfarenhet kan kompensera för utbildningskrav. Minst 5 års erfarenhet av försäljning och kundhantering, företrädesvis inom kommunikationsbranschen eller IT. God data och systemvana är ett krav. B-körkort är ett krav. Mer information Välkommen med din ansökan16 februari. Urval görs löpande så dröj inte med att söka! Kontakta gärna Enhetschef Mats Lagervallvia [email protected] alt 036- 10 82 00för mer information. För fackliga frågor Jesper Käki, Vision, på tel. 036-19 18 45 eller Majd Kamal, Sveriges Ingenjörer, på tel. 036-10 32 37. Då vi arbetar med samhällsviktig verksamhet är anställningen säkerhetsklassad. Säkerhetsprövning kommer att genomföras före anställning. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. Inför varje rekrytering tar vi beslut om vilka rekryteringskanaler vi ska använda och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp
Välj ett jobb för att visa detaljer